Camping Duinoord

Top camping

Hoekstra
11-11-2018

Klantvriendelijk.

Mooie ligging in de duinen aan zee en bos.

Schoon sanitair.

Dichtbij het dorpje Nes.

Kinderen vinden het hier fantastisch

Volgend jaar zomer weer!

Dwon
1-11-2018

Verrassing was dat je vanaf de boot 20 minuten moeten fietsen voor je er bent, maar omdat onze bagage door de fietsverhuur op de steiger werd vervoerd en het lekker weer was was dat geen punt. Alleen wel even tot 6 uur wachten voordat onze spullen bij de receptie waren afgeleverd. Duinoord is een grote camping aan zee, een deel is huisjes-park, een deel heeft vaste caravan/bungalowtentplaatsen en een deel is voor losse tenten. Wij huurden een caravan met bungalowtent en hebben het prima naar ons zin gehad. Mooie camping, genoeg plek, fijne sfeer, goed sanitair, aardig personeel. Het winkeltje bij de receptie en onze huurfietsen waren onmisbaar.

Heerlijk pal aan zee

M en K
30-10-2018

Op Duinoord zit je pal aan zee en beleef je Ameland op z'n puurst. Als je in de drukte wilt zijn, loop je naar Sjoerd of je loopt via Duinoord Zuid een heerlijke route naar centrum Nes.

De toiletgebouwen zijn fijn, super schoon ook en de ene vooraan valt geweldig weg in het landschap.

Op Duinoord staan veel mensen die al jaren op Ameland komen en allerlei verhalen weten te vertellen. Bv over grote stormen v vroeger of het hotel aan zee waar ze vroeger gingen dansen.

Het is geen camping waar je erg beschut zit, er is weinig begroeiing tussen de plaatsen, helemaal op de trekkersplaatsen. Als het waait, zorg dan v extra haringen etc. voor je tent.

In het winkeltje heb je in t seizoen elke dag broodjes en een krant, er zijn ook wat souvenirs te koop.

Er lopen allerlei beesten rond, vooral konijnen en fazanten komen regelmatig voor je tent of caravan zitten.

Wij kiezen vooral voor Duinoord om de ligging: met twee kleintjes te gek!

Gezellige familiecamping

Fam. Brands
17-9-2018

Wij staan als gezin elk jaar op deze camping. We hebben er een seizoensplek. Een aanrader! Zeker met kinderen. Het fijne aan deze camping is dat het laagdrempelig is, geen nette rijtjes camping maar gezellig door de duinen verspreid. En een gezellig sfeer. Lekker dicht bij het strand en op loopafstand van het gezellige Nes.

Waarom zou je met jonge kinderen uren in de auto moeten zitten naar het buitenland als Ameland met deze camping zo dichtbij is.

Voor kinderen is er een afwisselend animatieprogramma.

Ik zou niet graag naar een andere camping willen...,

We willen hier graag terug komen!

J.P. Moll-Ketting
9-9-2018

Duinoord is een prachtige camping op Ameland, vooral het gedeelte aan de zuidkant in de duinen. We hebben genoten van de rust en de ruimte op onze kampeerplek.

Camping Duinoord, management assistent, 17-9-2018

Fijn om te horen dat het verblijf op de camping zo goed bevallen is.

We zien jullie graag een volgende keer terug op Camping Duinoord.

de meest mooie plek van Nederland.

Peter Groeneveld
4-9-2018

De ongedwongen sfeer op de camping, iedereen gedraagt zicht prima, geen lawaai. Kinderen spelen heerlijk hun eigen spel, of worden via een team beziggehouden. De afgelopen zomer was dit de plek waar je nog goed kon vertoeven. Altijd een verkoelend windje en veel zon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Dit jaar nieuwe led(buiten)verlichting dmv zonnecellen . Prachtig.

Voor herhaling vatbaar.

Sunny
3-9-2018

Wel goed: vriendelijk personeel, verzorgde camping,prima voorzieningen.

Minder goed: sanitair gebouwen werden vanaf 1 september slecht schoongemaakt daarvoor was dit prima dat is dus erg jammer.p

Camping Duinoord, management assistent, 17-9-2018

Jammer om te moeten horen dat de toiletgebouwen minder goed schoongehouden zijn nadat het vakantiepersoneel vertrokken was.

Voor ons een punt van aandacht.

Verder bedankt voor de review en wellicht tot een volgende keer op Camping Duinoord.

Aangenaam

Rick
2-9-2018

Een goed voorziende camping met goed onderhouden faciliteiten. De camping is mooi naast het strand gelegen en is op fiets afstand richting de omliggende dorpen. Verder zijn de receptionisten duidelijk en vriendelijk en helpen je met van alles. Ook handig is het kleine winkeltje aansluitend aan de receptie voor de kleine boodschappen. al met al een erg aangename ervaring.

Camping Duinoord, management assistent, 17-9-2018

Fijn te horen dat jullie het goed naar de zin hebben gehad en dat de camping zo goed bevallen is.

Wellicht tot een volgende keer op Camping Duinoord.

Top. Zou zeker terugkomen.

Mb
1-9-2018

Prachtige camping tussen de duinen en erg dichtbij zee. Vriendelijk personeel.

Goede sanitaire voorzieningen. Douchen een beetje duur.

Camping Duinoord, management assistent, 17-9-2018

Bedankt voor de positieve review.

Het waterverbruik proberen wij zoveel mogelijk kostendekkend te krijgen, vandaar de €0,60 per 6 minuten warm water. Wellicht zouden wij het goedkoper kunnen maken door de douchetijd iets in te korten, ook beter voor het milieu.

Graag tot een volgende keer op Camping Duinoord.

Dagmar kuin
29-8-2018

De camping is groot en er is een strand heel dicht in de buurt en de wc’s en de douche’s worden elke dag schoongemaakt

Camping Duinoord, management assistent, 17-9-2018

Bedankt voor de positieve review.

Graag tot een volgende keer op camping Duinoord.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duinoord in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duinoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.