Camping Duinoord

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijk weekendje zon, zee, strand!

Wianne Berends
16-7-2018

Het is een mooie camping met een super ligging. Even over de duinen heen en je staat op het strand! En met de fiets ben je zo in het dorp. Top locatie als je het mij vraagt.

Heerlijke week op fantastische camping

Deborah
10-7-2018

vriendelijk personeel

Heerlijke plek in de duinen

Minder schoon toilet hok

Fantastische camping

Talitha Kroes
7-7-2018

Ik kom hier al sinds ik 3 maanden oud ben. Caravan van mijn oma. Vriendelijke mensen, herkennen mij nu nog steeds of tonen interesse bij mijn ouders hoe het gaat met mij. Kindvriendelijke camping met in de zomer een geweldig programma voor kinderen, jong en oud. Ik zeg, Top camping!

Mooie camping met super ligging!

Rilana Bergman
7-7-2018

Kom al meer dan 30 jaar op Duinoord. De camping heeft het afgelopen jaar mooie makeover gehad. Met de leuk duintjes op de camping valt het mooi in het duinlandschap. De ligging is echt super. Met nog geen 5 min sta je met je voeten in zee. Personeel is altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Ook voor de Kids is het in het hoogseizoen van alles te doen van knutselen tot bingo en spooktochten in het bos. Kortom ik geef duinoord een dikke 10

Voor herhaling vatbaar!

Ingmar
7-7-2018

Mooie natuurlijke camping midden in de duinen voor optimaal eiland gevoel. Totaal tot ontspanning gekomen. Heerlijk om snel weer terug te komen!! Vooral de ligging pal naast het strand en de top faciliteiten maakt het een zorgeloos verblijf!

Mooie duincamping op het prachtige Ameland!

Martijn van Noort
7-7-2018

Gezellige camping op een fantastische locatie. Schoon , gastvrij en gemoedelijk.

Fantastische & uniek

Michon Derksema
7-7-2018

Super camping op een unieke en fantastische lokatie aan zee. Duinoord is zeer verzorgt en gastvrij.

We komen zeker weer

Ikina Klapp
4-7-2018

Mooie camping, vlak bij het strand. Allemaal nieuwe speeltoestellen voor de kinderen, verdeeld over de camping; dus altijd in de buurt wel iets te spelen.

Anje
23-4-2018

Heerlijke, mooie en duurzame camping in de duinen en aan zee.

Top camping

Sonja
19-12-2017

een TOP camping !!

aan het strand, naast het bos, in de duinen, en op zeer kleine afstand van het gezellige dorpje Nes.

alles op de camping is netjes (nieuwe toiletgebouwen en zeer schoon)

een echte aanrader voor een lekkere vakantie op Ameland !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duinoord in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duinoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Duinoord scoort een 8.46 uit 10 op basis van 160 reviews.