Camping Duinoord

• 8.8Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2018

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Duinoord op Ameland ligt naast het strand. Je verblijft dus op staanplaatsen tussen de duinen. De faciliteiten zijn goed onderhouden en het animatieteam vermaakt met enthousiasme de kleinere kinderen. Kitesurfers zitten hier op de goede plek. Tip: neem een fiets mee om makkelijk de omliggende dorpen te bereiken, zoals Nes en Buren.

Contact

232 reviews over Camping Duinoord

• 9Johan Oppewal en Gea Oeseburg02-12-2019

Geweldig gelegen camping op een prachtig eiland

Wanneer je ook op Ameland bent,alle seizoenen zijn prachtig! De ligging van de camping is uniek. Je hoort de zee die verscholen ligt achter de duinen. Een aanrader voor natuurliefhebbers!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2019

• 9Ali Deen24-11-2019

Voor herhaling vatbaar!

Zodra je op de boot stapt begint het vakantiegevoel, zeker met de kleinkinderen die op het water kijken op zoek naar zeehonden. Vanaf de boot kom je makkelijk en snel bij de camping. Met de auto, een huurfiets of met de bus (ov) die klaar staan om je binnen 10 minuten naar de camping te brengen. De camping is op loopafstand van het strand wat ideaal is voor de kleinkinderen. Zij kunnen zelf lopen of met een bolderwagen kan je alles meenemen vanuit je tent of caravan. Garnalen of visjes zijn te vangen waardoor je goed de natuur kan laten zien. Eiland is goed te fietsen met gezellige plaatsjes en winkeltjes om te bezoeken. Met slecht weer is er in de buurt zelfs een binnenbad. Op de camping is een leuk animatieteam en ook diverse speeltoestellen waar de kleinkinderen in konden spelen

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Tiny21-11-2019

Geweldige camping op een TOP locatie in de duinen, dicht bij het strand en het dorp Nes. Elke ochtend verse broodjes en een leuk winkeltje waar je van alles kun kopen. Super leuke activiteiten voor jong en oud, en heel vriendelijk personeel! Schoon sanitair en ruime plaatsen echt een camping om te genieten. Zon, zee, strand heerlijk wandelen in het bos onze vakantie kon niet stuk, en we komen uiteraard volgend jaar weer !!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Hiltje21-11-2019

Fijne camping op een prachtig eiland!

Heerlijk weekend doorgebracht in een stacaravan. Perfecte plek zo vlak bij het strand en voor verse broodjes hoef je ‘s ochtends het park niet af! Toen we een probleem hadden met de gasfles werden we uitstekend geholpen door de receptioniste! We komen graag weer terug!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Peter21-11-2019

Heerlijk genieten direct aan het strand!

Fantastische camping op een TOP locatie! Vlak aan het strand, in de duinen en op wandelafstand van het gezellige dorp Nes. Elke ochtend verse broodjes, leuke activiteiten voor jong en oud en een vriendelijke ontvangst in de receptie! Heerlijk genieten dus! Volgend jaar komen we zeker weer!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Wilbert14-11-2019

Super toffe camping, aanrader

Camping ligt lekker dicht bij zee, Ameland is heerlijk om uit te waaien, lekker om te wandelen en te fietsen, en dat alles in de zon. Op strand is voldoende te doen voor de kinderen. In Nes kan je gewoon en lekker eten voor normale prijzen. Camping zelf heeft superschoon sanitair, prima en ruime plaatsen, er is een recreatieteam en goeie en behulpzame mensen bij de receptie, je kan er een paar kleine boodschappen doen, en 's morgens je broodjes en croissantjes halen. De reis naar zo'n Waddeneiland echt waard. We komen gewoon volgend jaar terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10J. Lugies14-11-2019

Fantastische camping, een éiland en zó dichtbij!

Je hoort hier echt de zee, zo dichtbij. We zijn afgelopen zomer voor het eerst naar Ameland gegaan en zijn nu helemaal verkocht. Wat een geweldige toffe en leuke camping (meer dan schoon sanitair) in een prachtig gebied, super om te wandelen, heerlijk te kite surfen, fietsen en een meer dan goed recreatieteam, maar ook voldoende leuke eettentjes in Nes. Over de heerlijke broodjes ofwel het verse gebak in de morgen maar te zwijgen. Heerlijk uitwaaien aan het strand, heb nu alweer geboekt voor volgend jaar en hopelijk in 2021 een mooie seizoenplaats.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Remke09-11-2019

Super vakantie, meteen aan zee in de duinen top

Je kan hier alleen maar genieten, of het nu goed of slecht weer is. Heerlijk wandelen in de Duinen of zwemmen in zee. In de ochtend lekkere broodjes en leuke en gastvriendelijke medewerkers, het lijkt wel of niets teveel is. Ja, volgend jaar zeker weer, we hebben al geboekt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Melanie02-11-2019

Fantastische camping op een prachtige plek aan zee

Fantastische Camping op zeer bijzondere plek, zo dicht aan zee, dichtbij het Dorpje Nes en veerhaven. Alles is hier tip top geregeld. Elke ochtend verse broodjes, snackbar open en een super leuke bingoavond. Voor herhaling vatbaar. Wij hebben ons met het gezin perfect vermaakt op Camping Duinoord en Ameland.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 6Fam.Jager28-10-2019

altijd fijn gehad

45 jaar op deze camping gestaan. Voor komend jaar is het tarief met 25% verhoogd, dus 2019 was onze laatste keer.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

5 tips over Camping Duinoord

• jessevdam, 21-06-2014

Als je van (kite) surfen houd zit je op de camping of nes op de juiste plek.

• Alieda Rook, 18-08-2013

Wandel naar het strandpaviljoen De buren van Nes, hebben daar heerlijk elke avond op het terras een kop cappuccino gedronken, van alle paviljoens op Ameland de allerlekkerste cappuccino.

• stevenpieterdeboer, 07-08-2013

Robbentocht, kajakken en raften. Wekelijkse spooktocht op de camping. Mountainbiken door de duinen en op het strand.

4 vragen over Camping Duinoord

• lieke van der hijden, 09-03-2019

jongeren

hallo, ik en mijn vriendinnen (15, bijna 16) zouden hier graag staan met ons tentje. mag je hier als minderjarige zonder begeleiding staan?

• mo13021971, 21-05-2014

speeltuin?

Kan iemand ons zeggen hoe de voorzieningen van kinderen zijn, speeltuin etc.

Mirriam, 22-08-2014

De speeltuintjes stellen niet zo veel voor.

Els, 02-11-2018

In 2018 zijn alle speeltuintjes op de camping helemaal vernieuwd en is er bij het centrumgebouw een mooi klimtoestel geplaatst.

• Lianne, 19-05-2013

Jongeren

Hallo, Wij zijn twee meisje (van 14 jaar) en willen deze zomer op vakantie naar Ameland. Laten jullie ook jongeren toe zonder begeleiding?? Lianne

Alieda Rook, 18-08-2013

Kan voor zover ik weet niet, onder de 18 is er volgens mij op alle campings een meerderjarige begeleider nodig.

Patricia de Boer, 28-05-2019

Dat mag hoor. Dochter en vrienden en vriendinnen van 15 en 16 gaan volgende week.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig