Tijdelijk €25 aanbetaling

7.8GoedScore uit 336 reviews
+25

7.8GoedScore uit 336 reviews

Meer camping info

Camping Duinoord op Ameland ligt naast het strand. Je verblijft dus op staanplaatsen tussen de duinen. De faciliteiten zijn goed onderhouden en het animatieteam vermaakt met enthousiasme de kleinere kinderen. Kitesurfers zitten hier op de goede plek. Tip: neem een fiets mee om makkelijk de omliggende dorpen te bereiken, zoals Nes en Buren.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

336 Reviews over Duinoord

• 6Anne20-08-2022

Mooi, maar wel wat minpunten

Mooie camping dichtbij de kust, wat echt wel erg fijn is. Supermarkt is compleet en elke dag lekkere verse broodjes. Aardig personeel.

Minpunten - Geen mogelijkheden om een baby fatsoenlijk aan te kleden bij het douchen. Er zijn wel familiedouches met 2 douches naast elkaar; maar geen mogelijkheid om een baby neer te leggen. Er is een klein smal bankje, maar niet geschikt hiervoor - Geen mogelijkheden om bij handen wassen je handen te drogen - Douchekaart, irritant. Bij gebruik moet je ook de 6 min gebruiken, je kunt wel korter douchen, maar er wordt wel 6 min van de kaart afgehaald. Ook voor afwassen moet je dus betalen middels deze kaart. Vaak genoeg gehad dat het water lauwwarm was en dat je dus hiervoor moet betalen

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Fay12-07-2022

Luxe kamperen in de duinen, het was fantastisch.

De camping ligt letterlijk in de duinen. Wij verbleven met 2 groepen op het tent-veld ‘Zuid’ in een fantastisch ingerichte safaritent en een (old school) bungalowtent. In beide tenten was het meer dan compleet ingericht, inclusief een startpakket aan boodschappen!! Het heeft ons absoluut aan niets ontbroken, aan alles is gedacht. Er zat zelfs een handig cijferslotje bij, om de tent mee af te sluiten. De bedden en het linnengoed waren in uitstekende staat. We hebben vaker op Duinoord gekampeerd, dit was onze eerste keer in een huuraccomodatie en het is bijzonder goed bevallen. Bij aankomst en vertrek geen tent meer plaatsen/inpakken.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Martin28-09-2021

Unieke locatie

Schitterende plek , dichter bij zee niet mogelijk en alle voorzieningen op de camping goed voor elkaar

• 5Eetgelegenheden
  • 7ary24-09-2021

mooi bij het strand . toiletten schoon

heerlijke camping fijn personeel . alleen jammer dat de plek vrij duur was en de faciliteiten. waren dicht alleen de winkel en receptie was open .

• 1Eetgelegenheden
  • 8Johan en silma vedelaar15-09-2021

Top camping

Super leuke camping vlakbij het strand .Heel net en schoon sanitair .wij hebben hier een prachtige week gehad in een huisje 200 mrt van strand . Vriendelijk en behulpzaam personeel zeker voor herhaling vatbaar

• 8J van Maurik15-09-2021

Genoten en uitgerust op Ameland

Wederom na vorig jaar opnieuw geboekt bij Duinoord. De camping ligt ideaal tegen de duinen aan. Je kan je prima ontspannen op Ameland en genieten van alle rust. De caravan is van alle gemakken voorzien (douche, toilet, keuken), zodat je optimaal beschermt ben tegen Corona!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Aline Nijhof-Westerhuis12-09-2021

Een fantastische camping!!!!Heerlijk dicht bij zee

Wij stonden niet op het veld maar daar omheen. Een heerlijke ruime plek nadat de geboekte plek te klein was,kregen we meteen een andere toegewezen. Fantastisch kampvuur op het strand. Ontzettend aardige en hulpvaardige medewerkers met name de receptie!!! Fietsen reserveren ter plekke was zeer aangenaam. Fijn dat wij ook op zuid een broodjesservice hadden. Keurig en schoon sanitair!!

• 9Eetgelegenheden
  • 4Ria10-09-2021

Niet geschikt voor trekkers/ kort verblijf

Voor 1 overnachting tijdens onze fietsvakantie wilden we graag zeker zijn van een plaatsje … dus na telefonisch contact op hun verzoek het formulier ingevuld terwijl het al duidelijk was dat er plaats genoeg was… en dat de overnachtingsplaats bijna even duur was als de reservering was een onaangename verassing

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Yvette10-09-2021

Zou graag nog eens terugkomen!

Hele vriendelijke medewerkers bij receptie! Omdat ik met 2 kleine kinderen door omstandigheden erg laat aan kwam (in het donker) werd er ter plekke een chalet aangeboden voor de eerste nacht, zodat ik niet in het donker een tent op hoefde te zetten. Wat een service! Erg mooie camping recht aan het strand, overal konijnen en fazanten, fantastisch als je van de natuur houdt! Ik hou persoonlijk niet van douchkaarten/tegoed, want de ingestelde 6 minuten waren veel te lang (dus zonde van het water voor ons), water was erg warm.

• 9EdRo31-08-2021

Mooie camping met perfecte ligging.

Mooie camping met perfecte ligging, sanitair is netjes en de camping goed onderhouden. Camping supermarkt is uitgebreid genoeg voor het kopen van een ontbijt/maaltijd, borrel benodigheden of even wat last minute zaken. Camping is wel commercieel, massaal en behoorlijk compact (plekken dicht op elkaar), maar zelf vind ik dat niet hinderlijk. Vriendelijke dames achter de balie bij receptie.

Camping Duinoord info

Camping-informatie