Camping Duinoord

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Camping Duinoord op Ameland ligt naast het strand. Je verblijft dus op staanplaatsen tussen de duinen. De faciliteiten zijn goed onderhouden en het animatieteam vermaakt met enthousiasme de kleinere kinderen. Kitesurfers zitten hier op de goede plek. Tip: neem een fiets mee om makkelijk de omliggende dorpen te bereiken, zoals Nes en Buren.

Contact

267 reviews over Camping Duinoord

• 9Erik23-09-2020

Eén van de betere campings in Nederland

Prachtig gelegen in de duinen op korte loopafstand van het strand. Modern en goed onderhouden sanitair. Wij hebben genoten van de rust en de ruimte. Deze camping is een aanrader voor jong en oud. De WIFI werkt goed. Jammer dat de overtocht van de auto en de caravan zo duur is: € 285,- retour, anders kwamen we zeker enkele keren per jaar naar Ameland.

• 9Eetgelegenheden

• 9Campherjet19-09-2020

Enkele tips maar vooral complimenten!

Prima camping met plaatsen voor campers vlak bij zee in de duinen. Jammer van die plaatsen zonder privacy, direct langs het fietspad: daar had duinbegroeiing moeten staan. Rond het toiletgebouw is het plaatselijk zeer zanderig dat wordt mee naar binnen gelopen zodat de ruimten direct weer smerig zijn na het poetsen. Velen vegen hun voeten niet op die prachtige matten. Overigens verder zeer schoon en hygiënisch en Corona-proof !

• 9Eetgelegenheden

• 10Arthur14-09-2020

Heerlijk verblijf

Mooie camping. Met tent zaten we aan de rand van de camping met prachtig uitzicht op de duinen ! Mooi schoon sanitairgebouw. Heerlijke camping om zeker nog een keer terug te gaan!

• 9Jaap13-09-2020

Fantastisch zo dicht bij de duinen

Ameland met deze prachtige kampeerplek is ideaal om tot rust te komen. Volgend jaar weer.

• 10Matthias van den Borg04-09-2020

Sehr schönes Erlebnis

Wunderschöner Campingplatz direkt am Meer. Duschen und Toiletten waren sauber. Personal an der Rezeption war sehr nett und freundlich.

• 10Eetgelegenheden

• 8maurice31-08-2020

Het was leuk als je lekker wer op uit gaat.

lokatie was heel goed. Echt heel uniek om in de duinen te kamperen. De douches en toiletten waren bijzonder schoon. Ver boven verwachting van een camping. Het enige wat echt heel jammer is dat je moet betalen om warm water te krijgen om je vaat af te wassen. Je krijgt dan 30 seconden warm water. Dat is dan meer dat je gemiddeld nodig heb. Ik vindt het heel vreemd dat je daar geld voor vraag. Maar voor de rest een hele goede camping. Maar als je kinderen heb moet je er wel op uit gaan. Anders vervelen ze zich snel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Jennie en Henk28-08-2020

Geweldige service

Wij hadden een tenthuisje geboekt. Hélaas heel slecht weer met zware windstoten en veel regen. Daardoor lekkage. Ze hadden geen mogelijkheid om ons ander onderdak te bieden. Wel behulpzaam met het verzinnen van oplossingen. Al het geld terug gekregen. Chapeau voor dit gebaar.

• 7Eetgelegenheden

• 9Brons25-08-2020

TOP verblijf

Wij hebben geweldig verblijf gehad. De corona maatregelen werden zeer goed gehandhaafd extra schoonmaak can toiletgebouwen extra douche en toiletten geplaatst. TOP

• 7Wim en Marjan24-08-2020

Helaas teveel tenten op te weinig m2.

Na 23 jaar weer terug op Duinoord-Zuid. Helaas was het terrein overvol. Een grote tent plaats gereserveerd voor vouwwagen en eventuele bijzet tent. Bij aankomst bleek de plaats opgedeeld te zijn in 2 plekken. Kon geen bijzettent meer bij, de scheerlijnen van de vouwwagen stonden aan beide kanten op de plek van de buren. De buren stonden bijna met hun tent tegen onze vouwwagen aan. Plaats 71A staat op geen enkele plattegrond aangegeven. Jammer dat je zo dicht op elkaar staat. Op de standplaats was 1,5 m tot de buren bijna niet haalbaar. En dat in corona-tijd. Ik heb begrip voor het feit dat ze een slecht voorseizoen hebben gehad, maar op deze manier kom ik niet meer terug. En vele andere heb ik dit ook horen zeggen. Extra bijgeplaatste douche-units waren maar een paar uur per dag open, zodat ook de capaciteit niet toereikend was voor zoveel campinggasten. Jammer, jammer, jammer. Want Ameland is zo mooi en de camping ligt zo mooi.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Jansen23-08-2020

Rustige camping aan zee

Wij zaten op veld B op een plek direct bij een strandopgang. Ongeveer 2 minuten lopen en je zit op het strand. Erg rustig bij dit strandopgang omdat alles uit het dorp en omgeving bij strandopgang Nes gaat zitten. Ruime plekken, maar en zijn ook kleinere plekken. Gebruik strandharingen! Plekken kunnen erg scheef aflopen. Het sanitair was schoon en netjes. Nadeel vonden wij dat je moet betalen voor warm water (0,70 voor 6 minuten douchen) en dat je de temperatuur van de douche niet kan regelen. Maar douches zijn verder prima, mooi ruim en 2 familiedouches (bij veld B). Toiletten waren altijd redelijk schoon en toiletpapier was altijd aangevuld. Campingwinkeltje is prima maar wel duur. Friet van de camping is prima. Onze kinderen hebben geen gebruik gemaakt van de animatie maar wij hebben daar een positieve indruk van gekregen. Er is veel te doen op Ameland, veel met de fiets te doen en het strand is natuurlijk fantastisch!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

Camping Duinoord info