Géén boekingskosten

8.1FantastischScore uit 335 reviews
  • 8.2Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

Meer camping info

Camping Duinoord op Ameland ligt naast het strand. Je verblijft dus op staanplaatsen tussen de duinen. De faciliteiten zijn goed onderhouden en het animatieteam vermaakt met enthousiasme de kleinere kinderen. Kitesurfers zitten hier op de goede plek. Tip: neem een fiets mee om makkelijk de omliggende dorpen te bereiken, zoals Nes en Buren.

338 Reviews over Duinoord

• 8Martin28-09-2021

Unieke locatie

Schitterende plek , dichter bij zee niet mogelijk en alle voorzieningen op de camping goed voor elkaar

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8J van Maurik15-09-2021

Genoten en uitgerust op Ameland

Wederom na vorig jaar opnieuw geboekt bij Duinoord. De camping ligt ideaal tegen de duinen aan. Je kan je prima ontspannen op Ameland en genieten van alle rust. De caravan is van alle gemakken voorzien (douche, toilet, keuken), zodat je optimaal beschermt ben tegen Corona!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Aline Nijhof-Westerhuis12-09-2021

Een fantastische camping!!!!Heerlijk dicht bij zee

Wij stonden niet op het veld maar daar omheen. Een heerlijke ruime plek nadat de geboekte plek te klein was,kregen we meteen een andere toegewezen. Fantastisch kampvuur op het strand. Ontzettend aardige en hulpvaardige medewerkers met name de receptie!!! Fietsen reserveren ter plekke was zeer aangenaam. Fijn dat wij ook op zuid een broodjesservice hadden. Keurig en schoon sanitair!!

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 4Ria10-09-2021

Niet geschikt voor trekkers/ kort verblijf

Voor 1 overnachting tijdens onze fietsvakantie wilden we graag zeker zijn van een plaatsje … dus na telefonisch contact op hun verzoek het formulier ingevuld terwijl het al duidelijk was dat er plaats genoeg was… en dat de overnachtingsplaats bijna even duur was als de reservering was een onaangename verassing

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Yvette10-09-2021

Zou graag nog eens terugkomen!

Hele vriendelijke medewerkers bij receptie! Omdat ik met 2 kleine kinderen door omstandigheden erg laat aan kwam (in het donker) werd er ter plekke een chalet aangeboden voor de eerste nacht, zodat ik niet in het donker een tent op hoefde te zetten. Wat een service! Erg mooie camping recht aan het strand, overal konijnen en fazanten, fantastisch als je van de natuur houdt! Ik hou persoonlijk niet van douchkaarten/tegoed, want de ingestelde 6 minuten waren veel te lang (dus zonde van het water voor ons), water was erg warm.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9EdRo31-08-2021

Mooie camping met perfecte ligging.

Mooie camping met perfecte ligging, sanitair is netjes en de camping goed onderhouden. Camping supermarkt is uitgebreid genoeg voor het kopen van een ontbijt/maaltijd, borrel benodigheden of even wat last minute zaken. Camping is wel commercieel, massaal en behoorlijk compact (plekken dicht op elkaar), maar zelf vind ik dat niet hinderlijk. Vriendelijke dames achter de balie bij receptie.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Emile Klomp24-08-2021

Leuk zo tussen de duinen!

Erg mooie, natuurlijke tentplekken op Zuid, vooral in de hoeken of tussen de duinen. Andere op het veld zijn in het midden misschien wat krap. Veilige en leuke camping voor kinderen. Ligging erg goed: vlakbij bos, strand, duinen en het centrum Nes. Enig verbeterpunt: toiletten hebben geen blower of papier om de handen te drogen. Extra tent voor broodjes ‘s ochtends was ideaal. Verder zéker een aanrader! Strandtent Sjoerd aan het strand was ook top en heerlijk BBQ buffet op vrijdag gehad bij de Bravo. Goed verzorgd met heerlijke soorten vlees en salades.

• 8Sylvia Rose24-08-2021

Toller Platz mit angenehmer Atmosphäre!

Sanitärgebäude wurde täglich mit einem Hochdruckreiniger gereinigt! Der Supermarkt ist täglich ab 08:00 Uhr geöffnet. Dort gibt es frische Brötchen ohne Vorbestellung. Es gibt einen Imbiss mit Sitzgelegeneiten. Kinderanimation vorhanden. Stellplätze liegen z.T. in den Dünen und sind ausreichend groß. Keine Parzellierung. Wir hatten einen Stellplatz nur mit Strom in der Nähe zum Waschhaus. Mitarbeiter waren alle freundlich und hilfsbereit. Preisniveau wie in Holland üblich, etwas erhöht. Warmes Wasser kostet extra ( z.B. zum Spülen). Dafür gibt es eine Duschkarte! Die Gebühren sind aber durchaus akzeptabel. Toilettenpapier vorhanden. Nes ist fußläufig zu erreichen. Ansonsten kann man Ameland mit dem Fahrrad erkunden. Insgesamt ist es hier eher ruhig. Insbesondere Naturliebhaber kommen auf ihre Kosten. Hier gibt es auch viele Camper, die noch mit Zelt unterwegs sind.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Lisa24-08-2021

Super locatie

Super locatie, jammer dat voor warm water moet betalen... Vriendelijk personeel, erg behulpzaam.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Jansen24-08-2021

Gezellige familiecamping

Grote camping maar waar wij stonden (veld B) merk je dat niet. Mooie ruime plekken en niet rechttoe-rechtaan maar met schelpenpaadjes ertussenin. Doet gezellig aan. Goede en schone toiletten/douches maar er waren wel wat sloten stuk. Dit is tijdens onze vakantie verholpen. Wasmachines en drogers werken goed maar is wel aan de prijs.Camping winkel met uitgebreid assortiment maar wel erg duur! Het mooiste van deze camping vinden wij dat het zo dichtbij het strand ligt. Je steekt de duin over en je staat op het strand!Op fietsafstand van het gezellige dorpje Nes. Dichtbij de haven.Vriendelijk personeel. Savonds heel rustig en overdag gezelligheid. Er is animatie die goed bezocht wordt, echter onze kinderen zijn daar niet naar toe geweest. Leuke kantine voor de wat oudere kinderen om “te chillen” (zowel binnen als buiten).Een echte aanrader!

• 7Staat v/h sanitair

Camping Duinoord info