Camping Duinoord

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag6°4°
Camping Duinoord
8,8

Omschrijving
Camping Duinoord op Ameland ligt naast het strand. Je verblijft dus op staanplaatsen tussen de duinen. De faciliteiten zijn goed onderhouden en het animatieteam vermaakt met enthousiasme de kleinere kinderen. Kitesurfers zitten hier op de goede plek. Tip: neem een fiets mee om makkelijk de omliggende dorpen te bereiken, zoals Nes en Buren.

207 reviews over Camping Duinoord in het Nederlands

Hoop op nog vele jaren duinoord te genieten

Korthuis,
25-12-2018

We hebben al jaren onze eigen stacaravan op Duinoord. Ons 2e huisje zeg maar.

Heerlijk dichtbij zee en dorp. Erg vriendelijk personeel op de camping.

Op ameland misschien niet de meest luxe camping maar door de ligging wel de mooiste. De camping is van alle gemakken voorzien en in het hoogseizoen veel afwisseling in recreatie.

Ook wandelen rondom de camping is heerlijk(bos,strand en dorp dichtbij)

fantastisch

Nils,
20-12-2018

Geen honden toegestaan. Voor families met kinderen wel mooi.

R. Fellinga,
19-12-2018

Prima camping. Heerlijk dicht bij zee. Goede voorzieningen, oog voor duurzaamheid, rustig maar niet saai. Goede uitvalsbasis voor verkenning eiland. Dorp Nes vlakbij.

Top camping

Hoekstra,
11-11-2018

Klantvriendelijk.

Mooie ligging in de duinen aan zee en bos.

Schoon sanitair.

Dichtbij het dorpje Nes.

Kinderen vinden het hier fantastisch

Camping Duinoord, management assistent, 10-12-2018

Bedankt voor deze zeer positieve waardering van de camping.

We zien jullie volgend jaar graag terug op Camping Duinoord!

Volgend jaar zomer weer!

Dwon,
1-11-2018

Verrassing was dat je vanaf de boot 20 minuten moeten fietsen voor je er bent, maar omdat onze bagage door de fietsverhuur op de steiger werd vervoerd en het lekker weer was was dat geen punt. Alleen wel even tot 6 uur wachten voordat onze spullen bij de receptie waren afgeleverd. Duinoord is een grote camping aan zee, een deel is huisjes-park, een deel heeft vaste caravan/bungalowtentplaatsen en een deel is voor losse tenten. Wij huurden een caravan met bungalowtent en hebben het prima naar ons zin gehad. Mooie camping, genoeg plek, fijne sfeer, goed sanitair, aardig personeel. Het winkeltje bij de receptie en onze huurfietsen waren onmisbaar.

Camping Duinoord, management assistent, 10-12-2018

Bedankt voor de positieve review.

Wij zijn ook blij met de fietsverhuur op de camping, die zorgt voor bagagevervoer van en naar de camping.

We zien jullie volgend jaar graag terug op Camping Duinoord!

Heerlijk pal aan zee

M en K,
30-10-2018

Op Duinoord zit je pal aan zee en beleef je Ameland op z'n puurst. Als je in de drukte wilt zijn, loop je naar Sjoerd of je loopt via Duinoord Zuid een heerlijke route naar centrum Nes.

De toiletgebouwen zijn fijn, super schoon ook en de ene vooraan valt geweldig weg in het landschap.

Op Duinoord staan veel mensen die al jaren op Ameland komen en allerlei verhalen weten te vertellen. Bv over grote stormen v vroeger of het hotel aan zee waar ze vroeger gingen dansen.

Het is geen camping waar je erg beschut zit, er is weinig begroeiing tussen de plaatsen, helemaal op de trekkersplaatsen. Als het waait, zorg dan v extra haringen etc. voor je tent.

In het winkeltje heb je in t seizoen elke dag broodjes en een krant, er zijn ook wat souvenirs te koop.

Er lopen allerlei beesten rond, vooral konijnen en fazanten komen regelmatig voor je tent of caravan zitten.

Wij kiezen vooral voor Duinoord om de ligging: met twee kleintjes te gek!

Camping Duinoord, management assistent, 10-12-2018

Leuk dat jullie het natuurlijke karakter van de camping zo waarderen.

We zien jullie volgend jaar graag terug tussen de fazanten en konijnen, met het geluid van de zee op de achtergrond.

Gezellige familiecamping

Fam. Brands,
17-9-2018

Wij staan als gezin elk jaar op deze camping. We hebben er een seizoensplek. Een aanrader! Zeker met kinderen. Het fijne aan deze camping is dat het laagdrempelig is, geen nette rijtjes camping maar gezellig door de duinen verspreid. En een gezellig sfeer. Lekker dicht bij het strand en op loopafstand van het gezellige Nes.

Waarom zou je met jonge kinderen uren in de auto moeten zitten naar het buitenland als Ameland met deze camping zo dichtbij is.

Voor kinderen is er een afwisselend animatieprogramma.

Ik zou niet graag naar een andere camping willen...,

Camping Duinoord, management assistent, 10-12-2018
Bedankt voor jullie positieve review. Graag tot volgend jaar op Camping Duinoord!

We willen hier graag terug komen!

J.P. Moll-Ketting,
9-9-2018

Duinoord is een prachtige camping op Ameland, vooral het gedeelte aan de zuidkant in de duinen. We hebben genoten van de rust en de ruimte op onze kampeerplek.

Camping Duinoord, management assistent, 17-9-2018

Fijn om te horen dat het verblijf op de camping zo goed bevallen is.

We zien jullie graag een volgende keer terug op Camping Duinoord.

de meest mooie plek van Nederland.

Peter Groeneveld,
4-9-2018

De ongedwongen sfeer op de camping, iedereen gedraagt zicht prima, geen lawaai. Kinderen spelen heerlijk hun eigen spel, of worden via een team beziggehouden. De afgelopen zomer was dit de plek waar je nog goed kon vertoeven. Altijd een verkoelend windje en veel zon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Dit jaar nieuwe led(buiten)verlichting dmv zonnecellen . Prachtig.

Camping Duinoord, management assistent, 10-12-2018
Bedankt voor de poitieve review. We zien jullie volgend jaar graag weer op Camping Duinoord!

Voor herhaling vatbaar.

Sunny,
3-9-2018

Wel goed: vriendelijk personeel, verzorgde camping,prima voorzieningen.

Minder goed: sanitair gebouwen werden vanaf 1 september slecht schoongemaakt daarvoor was dit prima dat is dus erg jammer.p

Camping Duinoord, management assistent, 17-9-2018

Jammer om te moeten horen dat de toiletgebouwen minder goed schoongehouden zijn nadat het vakantiepersoneel vertrokken was.

Voor ons een punt van aandacht.

Verder bedankt voor de review en wellicht tot een volgende keer op Camping Duinoord.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duinoord in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duinoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.