Camping Duinoord

Met jonge kinderen

Gezellige familiecamping

Fam. Brands
17-9-2018

Wij staan als gezin elk jaar op deze camping. We hebben er een seizoensplek. Een aanrader! Zeker met kinderen. Het fijne aan deze camping is dat het laagdrempelig is, geen nette rijtjes camping maar gezellig door de duinen verspreid. En een gezellig sfeer. Lekker dicht bij het strand en op loopafstand van het gezellige Nes.

Waarom zou je met jonge kinderen uren in de auto moeten zitten naar het buitenland als Ameland met deze camping zo dichtbij is.

Voor kinderen is er een afwisselend animatieprogramma.

Ik zou niet graag naar een andere camping willen...,

We willen hier graag terug komen!

J.P. Moll-Ketting
9-9-2018

Duinoord is een prachtige camping op Ameland, vooral het gedeelte aan de zuidkant in de duinen. We hebben genoten van de rust en de ruimte op onze kampeerplek.

Camping Duinoord, management assistent, 17-9-2018

Fijn om te horen dat het verblijf op de camping zo goed bevallen is.

We zien jullie graag een volgende keer terug op Camping Duinoord.

Voor herhaling vatbaar.

Sunny
3-9-2018

Wel goed: vriendelijk personeel, verzorgde camping,prima voorzieningen.

Minder goed: sanitair gebouwen werden vanaf 1 september slecht schoongemaakt daarvoor was dit prima dat is dus erg jammer.p

Camping Duinoord, management assistent, 17-9-2018

Jammer om te moeten horen dat de toiletgebouwen minder goed schoongehouden zijn nadat het vakantiepersoneel vertrokken was.

Voor ons een punt van aandacht.

Verder bedankt voor de review en wellicht tot een volgende keer op Camping Duinoord.

Aangenaam

Rick
2-9-2018

Een goed voorziende camping met goed onderhouden faciliteiten. De camping is mooi naast het strand gelegen en is op fiets afstand richting de omliggende dorpen. Verder zijn de receptionisten duidelijk en vriendelijk en helpen je met van alles. Ook handig is het kleine winkeltje aansluitend aan de receptie voor de kleine boodschappen. al met al een erg aangename ervaring.

Camping Duinoord, management assistent, 17-9-2018

Fijn te horen dat jullie het goed naar de zin hebben gehad en dat de camping zo goed bevallen is.

Wellicht tot een volgende keer op Camping Duinoord.

Top. Zou zeker terugkomen.

Mb
1-9-2018

Prachtige camping tussen de duinen en erg dichtbij zee. Vriendelijk personeel.

Goede sanitaire voorzieningen. Douchen een beetje duur.

Camping Duinoord, management assistent, 17-9-2018

Bedankt voor de positieve review.

Het waterverbruik proberen wij zoveel mogelijk kostendekkend te krijgen, vandaar de €0,60 per 6 minuten warm water. Wellicht zouden wij het goedkoper kunnen maken door de douchetijd iets in te korten, ook beter voor het milieu.

Dagmar kuin
29-8-2018

De camping is groot en er is een strand heel dicht in de buurt en de wc’s en de douche’s worden elke dag schoongemaakt

Camping Duinoord, management assistent, 17-9-2018

Bedankt voor de positieve review.

Graag tot een volgende keer op camping Duinoord.

Fantastisch, volgend jaar weer

Alida de Jong
27-8-2018

De camping ligt aan zee. Er is een recreatieteam voor kinderen en volwassen. Verder is de camping en het sanitair netjes. Vriendelijk personeel.

Camping Duinoord, management assistent, 28-8-2018

Bedankt voor deze positieve review.

Wij komen terug!

Familie Warmolts
27-8-2018

Fijne camping, keurig sanitair, super dichtbij zee wat ideaal is met kinderen!

Camping Duinoord, management assistent, 28-8-2018

Fijn dat jullie genoten hebben van deze plek vlakbij de zee.

Voor herhaling vatbaar!

Angélique
27-8-2018

Een rustige, sfeervolle en kindvriendelijke camping, centraal gelegen op het eiland. Een fantastische plek om Ameland te beleven. Het chalet waarin we zaten was net nieuw en voorzien van alle (luxe) gemakken.

Wat deze camping voor ons zo uniek maakt, is dat het vrijwel direct aan het strand gelegen is.

Kortom: een aanrader, zeker voor herhaling vatbaar!

Camping Duinoord, management assistent, 28-8-2018

Fijn dat jullie genoten hebben van strand en zee op kruipafstand.

Geweldig

Nicole
27-8-2018

Geweldige ligging! Top sanitair! Elke ochtend grondige reiniging en dan nog aantal keren per dag wordt er nog eens gereinigd. Behulpzaam personeel. Keurig ochtend van een verwachte storm alle tenten af om te checken en te waarschuwen.

Leuk animatie team. Lekkere verse broodjes in hoogseizoen!

Wij hebben seizoensplek op deze geweldige camping. Onze kinderen tellen bij aankomst al weer af wanneer we de volgende keer komen. Zo dicht bij strand en zee vind je in Nederland nergens.

Voor ons niets anders

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duinoord in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duinoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.