Appartement De Johanneshoeve

238 reviews over Appartement De Johanneshoeve in het Nederlands

Landelijke gastvrijheid

Wendy
15-7-2018

Heerlijke relaxte sfeer. Alles goed verzorgd. Veel privacy door eigen terrasje. Grote kamer met aparte zithoek (Grietje). Ontbijt was meer dan voldoende en alles vers. Zeer vriendelijke mensen met hart voor gastvrijheid en kiendvriendelijkheid. Welkomsdrankje van het huis en persoonlijke rondleiding. Zal hier zeker weer naar toe gaan.

We hebben ervan genoten

de boer
30-6-2018

De accommodatie was prima

Ontbijt en diner goed tot zeer goed

Geweldige ontvangst door super aardige en gedreven mensen die niets aan het toeval overlaten. Keurig schoon en de kamers waren ruim. Deze waren met smaak ingericht wat een gezellige uitstraling geeft. Het uitstekende verzorgd ontbijt werd op de kamer gebracht in een gezellige mand. En dan het diner. Professioneel bereid door André die met alles rekening houd. Het bezoek aan de boerderij van de buren was speciaal. Een melkrobot van dichtbij bekijken. Geweldig toch.

Een heerlijk verblijf.

Vanessa
10-6-2018

Een welkom ontvangst, een zeer schone mooie kamer en een heerlijk ontbijt.

We hadden voor de tweede keer ons jaarlijkse familieweekend (9 volwassenen en 4 kinderen) op de Johanneshoeve. vriendelijke ontvangst, veel privacy. Schone, goed ingerichte, appartementen en kamers, veel speelruimte voor kinderen.

Na een ongelukje ging de eigenares zonder morren midden in de nacht met een van ons mee naar de dokterspost in het ziekenhuis in Almelo.

Van Broekhuizen
10-6-2018

Top!

De gastvrijheid was super. Het huisje ontzettend leuk en schoon.

Het ontbijt zelden op de wijze meegemaakt. In een mand op je kamer. Heerlijk relax ontbijten en zeer uitgebreid.

Marja Holst
22-5-2018

Alles is super goed hier , altijd een vriendelijk woord .

Het is hier echt genieten van rust en ruimte en heerlijk relaxen.

Geweldig! Rust en ruimte

Mevr. Prent
20-5-2018

Geweldige accommodatie, prachtige omgeving. Heerlijk ontbijt. Als je op zoek bent naar rust, ruimte en ontzettend aardige, behulpzame mensen, ben je hier aan het goede adres!

Beter is onmogelijk

Eric
20-5-2018

De gastgerichtheid is hier van een niveau, zo goed heb ik het zelden meegemaakt. Wij hadden een abnormale aankomsttijd, een dinerwens, ontbijt pas de avond van tevoren aangevraagd en een extra late uitchecktijd nodig. Aan dit alles werd zonder probleem gehoor gegeven. Het eten was heerlijk en de accommodatie brandschoon. Ook de late uitcheck was in goed overleg helemaal prima. Kortom: een welverdiende 10.

Fantastische plek

Fam Meijer
11-5-2018

Fantastische ligging. Veel ruimte voor de kinderen om lekker buiten te spelen, maar ook een mooie rustige plek. Mooie ruime appartementen met veel privacy. Erg gastvrij ontvangen!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Johanneshoeve in Westerhaar-Vriezenveensewijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Johanneshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement De Johanneshoeve scoort een 9.37 uit 10 op basis van 238 reviews.