Appartement De Johanneshoeve

236 reviews over Appartement De Johanneshoeve in het Nederlands

zeker voor herhaling vatbaar

familie vd brink
10-9-2018

De enorme vriendelijkheid en "gemoedelijke Twentse" gastvrijheid waarmee je werd omgeven door Fam. Schipper.

De appartementen waren ruim en schoon/netjes. Vooral de bedden waren top! Ruimschoots voorzien van heerlijke eten (diner/ontbijt).

Een klein minpuntje was dat toch het geluid van de bruiloft in de zaal op het terrein meer 'binnenkwam' dan verwacht (de beat).

Super, een echte aanrader.

Willy Kempen van Veen
9-9-2018

Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Servicegericht en aan de kleinste details is aandacht gegeven. Appartementen zijn origineel ingericht en bijzonder schoon

Heel fijn

Familie G.
9-9-2018

Rust en ruimte. Comfortabel en praktisch ingericht. Konden alles makkelijk opbergen. Fijne badkamer met privé douchegordijn, handig voor als je met meerderen bent. Ramen voorzien van anti muggen gaas. Prettige woonkamer. Leuk ingericht. Lekker ontbijt en uitgebreid ontbijt.

Landelijke gastvrijheid

Wendy
15-7-2018

Heerlijke relaxte sfeer. Alles goed verzorgd. Veel privacy door eigen terrasje. Grote kamer met aparte zithoek (Grietje). Ontbijt was meer dan voldoende en alles vers. Zeer vriendelijke mensen met hart voor gastvrijheid en kiendvriendelijkheid. Welkomsdrankje van het huis en persoonlijke rondleiding. Zal hier zeker weer naar toe gaan.

We hebben ervan genoten

de boer
30-6-2018

De accommodatie was prima

Ontbijt en diner goed tot zeer goed

Geweldige ontvangst door super aardige en gedreven mensen die niets aan het toeval overlaten. Keurig schoon en de kamers waren ruim. Deze waren met smaak ingericht wat een gezellige uitstraling geeft. Het uitstekende verzorgd ontbijt werd op de kamer gebracht in een gezellige mand. En dan het diner. Professioneel bereid door André die met alles rekening houd. Het bezoek aan de boerderij van de buren was speciaal. Een melkrobot van dichtbij bekijken. Geweldig toch.

Een heerlijk verblijf.

Vanessa
10-6-2018

Een welkom ontvangst, een zeer schone mooie kamer en een heerlijk ontbijt.

We hadden voor de tweede keer ons jaarlijkse familieweekend (9 volwassenen en 4 kinderen) op de Johanneshoeve. vriendelijke ontvangst, veel privacy. Schone, goed ingerichte, appartementen en kamers, veel speelruimte voor kinderen.

Na een ongelukje ging de eigenares zonder morren midden in de nacht met een van ons mee naar de dokterspost in het ziekenhuis in Almelo.

Van Broekhuizen
10-6-2018

Top!

De gastvrijheid was super. Het huisje ontzettend leuk en schoon.

Het ontbijt zelden op de wijze meegemaakt. In een mand op je kamer. Heerlijk relax ontbijten en zeer uitgebreid.

Marja Holst
22-5-2018

Alles is super goed hier , altijd een vriendelijk woord .

Het is hier echt genieten van rust en ruimte en heerlijk relaxen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Johanneshoeve in Westerhaar-Vriezenveensewijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Johanneshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.