Appartement De Johanneshoeve

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°14°
Appartement De Johanneshoeve
9,4

231 reviews over Appartement De Johanneshoeve in het Nederlands

Geweldige ontvangst door super aardige en gedreven mensen die niets aan het toeval overlaten. Keurig schoon en de kamers waren ruim. Deze waren met smaak ingericht wat een gezellige uitstraling geeft. Het uitstekende verzorgd ontbijt werd op de kamer gebracht in een gezellige mand. En dan het diner. Professioneel bereid door André die met alles rekening houd. Het bezoek aan de boerderij van de buren was speciaal. Een melkrobot van dichtbij bekijken. Geweldig toch.

Een heerlijk verblijf.

Vanessa
10-6-2018

Een welkom ontvangst, een zeer schone mooie kamer en een heerlijk ontbijt.

We hadden voor de tweede keer ons jaarlijkse familieweekend (9 volwassenen en 4 kinderen) op de Johanneshoeve. vriendelijke ontvangst, veel privacy. Schone, goed ingerichte, appartementen en kamers, veel speelruimte voor kinderen.

Na een ongelukje ging de eigenares zonder morren midden in de nacht met een van ons mee naar de dokterspost in het ziekenhuis in Almelo.

Van Broekhuizen
10-6-2018

Top!

De gastvrijheid was super. Het huisje ontzettend leuk en schoon.

Het ontbijt zelden op de wijze meegemaakt. In een mand op je kamer. Heerlijk relax ontbijten en zeer uitgebreid.

Marja Holst
22-5-2018

Alles is super goed hier , altijd een vriendelijk woord .

Het is hier echt genieten van rust en ruimte en heerlijk relaxen.

Geweldig! Rust en ruimte

Mevr. Prent
20-5-2018

Geweldige accommodatie, prachtige omgeving. Heerlijk ontbijt. Als je op zoek bent naar rust, ruimte en ontzettend aardige, behulpzame mensen, ben je hier aan het goede adres!

Beter is onmogelijk

Eric
20-5-2018

De gastgerichtheid is hier van een niveau, zo goed heb ik het zelden meegemaakt. Wij hadden een abnormale aankomsttijd, een dinerwens, ontbijt pas de avond van tevoren aangevraagd en een extra late uitchecktijd nodig. Aan dit alles werd zonder probleem gehoor gegeven. Het eten was heerlijk en de accommodatie brandschoon. Ook de late uitcheck was in goed overleg helemaal prima. Kortom: een welverdiende 10.

Fantastische plek

Fam Meijer
11-5-2018

Fantastische ligging. Veel ruimte voor de kinderen om lekker buiten te spelen, maar ook een mooie rustige plek. Mooie ruime appartementen met veel privacy. Erg gastvrij ontvangen!

fijn !

Anneke
15-2-2018

heerlijke ruime kamer , om tot rust te komen,eten geweldig en op kamer geserveerd.

Comfotabel en vriendelijk

Kaj
12-1-2018

In twee jaar tijd twee keer in de Johanneshoeve gelogeerd in verband met, helaas, een begrafenis van familie en vrienden in de omgeving. Juist de goede ontvangst, het (avond-) eten en het prettig verblijven kwam goed uit.

We hebben een aantal aanbieders voor De Johanneshoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Johanneshoeve in Westerhaar-Vriezenveensewijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Johanneshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement De Johanneshoeve scoort een 9.37 uit 10 op basis van 236 reviews.