Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping 't Veld voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

256 Reviews over 't Veld

• 10Manon22-10-2022

Geweldige kindercamping. Kinderen vermaken zich de hele dag. Hierdoor heb je als ouders ook echt vakantie! Of je nu lekker bij de caravan zit of gebruik maakt van het terras de kinderen kunnen je altijd vinden vanwege de kleinschaligheid van de camping. We hebben een super vakantie gehad. Enigst min puntje was de ietwat chagrijnige vrouw in het restaurant die meer aan het roken was dan aan het werk.

Bedankt voor deze geweldige vakantie

Eigenaar, 26-10-2022

Hartelijk bedankt voor uw prachtige cijfers en feedback. Heel fijn om te lezen dat jullie als gezin een heerlijke vakantie hebben gehad. Uw feedback nemen wij uiteraard mee. Hopelijk tot ziens voor nog een super vakantie!

• 9Anton21-10-2022

Top!!

Mooie camping. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Goede gezellige meiden bij de receptie en het restaurant is zeer verbeterd nadat we hier 3 jaar geleden ook zijn geweest!

Eigenaar, 26-10-2022

Hartelijk bedankt voor uw mooie cijfers. De complimenten zullen wij doorgeven aan de afdelingen. Fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met het restaurant, onze kok doet daar elke dag zijn best voor om de gasten lekker eten voor te zetten.

• 9Peter Keulemans21-09-2022

Prima camping, zeker nog een keer terug

Fijne camping en vriendelijk personeel, we hebben hier 2 weken gestaan in september op een veld met prive sanitair. Klein restaurant op de camping waar je heerlijk kan eten. Fijn zwembad, kortom een fijne camping die zijn 5 sterren echt waard is

Eigenaar, 14-10-2022

Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden! De complimenten geven wij aan de desbetreffende mensen door. Hopelijk mogen wij u volgend jaar weer verwelkomen!

• 10Bouwens21-09-2022

Alles keurig netjes Vriendelijke mensen en heerlijke fiets omgeving

• 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 29-09-2022

Hartelijk bedankt voor uw reactie! De complimenten hebben wij doorgegeven, fijn om te lezen dat jullie lekker hebben kunnen fietsen tijdens jullie vakantie.

• 8Ilona van Dijk05-09-2022

Prima, rustig en ontspannen

Wij hebben 2,5 week op deze fijne en rustige camping gestaan. Totaal geen overlast of herrie meegemaakt, ondanks dat de camping vol zat. Het was erg overzichtelijk en netjes, met vriendelijke medewerkers. Onze kinderen stonden elke ochtend te springen om naar de disco en het knutselen te gaan. De animatie was verder simpel maar voor de kleinere kindjes prima. Het zwembad is erg fijn en er zijn op de hele camping genoeg speelvoorzieningen. Ook de visvijver is erg mooi. Friet en pizza’s op de kampeerplek bezorgen is ook super! De enige 2 minpuntjes vonden wij dat we wat later op de ochtend/begin middag geen verse broodjes meer konden halen omdat de schappen leeg waren, en dat bij aankomst de wc in het privésanitair niet schoon was, en afwassen op de kampeerplek wat lastig was, ivm ondiepe wasbak. Misschien een idee om dit aan de buitenkant van het sanitairgebouwtje te plaatsen? Verder hebben wij een heerlijke, ontspannen vakantie gehad!

• 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 29-09-2022

Hartelijk bedankt voor uw reactie en wat fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad! De complimenten hebben wij doorgegeven aan de verschillende afdelingen, dit wordt enorm gewaardeerd. Ook uw feedback nemen wij mee, broodjes proberen wij elke middag nog voldoende te hebben, helaas is dit bij u niet altijd gelukt. Bedankt voor jullie bezoek en wellicht tot een volgende keer!

• 7Wever21-08-2022

We hebben 2 mooie weken gehad

Animatie was super, kinderen hebben genoten. Wel is het jammer dat je in het restaurant erg lang moet wachten op je eten en drinken, niet al het personeel is vriendelijk in het restaurant. Na 17:00 uur mag je niet meer in de binnen speeltuin, dit is dan alleen voor de gasten van het restaurant. Wij vonden dit erg raar omdat je wel gewoon betaald hebt voor je vakantie.

• 2Eetgelegenheden

Eigenaar, 02-09-2022

Hartelijk bedankt voor uw reactie en wat fijn dat de kinderen genoten hebben! Wij nemen uw feedback absoluut mee, helaas was het dit jaar erg lastig om genoeg personeel te vinden. De binnenspeeltuin is na 17.00 inderdaad alleen nog voor gasten van de Brasserie geopend, dit om wat rust te creëren voor etende gasten. En niet constant van buiten naar binnen rennende kinderen het eten komen verstoren. Bedankt voor jullie bezoek en hopelijk tot ziens!

• 7Lisa26-07-2022

Vooral geschikt voor kleine kinderen

Wij hadden het fijn, maar dat kwam niet door de animatie. Die was bedroevend, pas in de bouwvak is er voor alle leeftijden wat te doen. In onze weken alleen dansen en knutselen, leuk voor onze niet-knutselaars(niet dus). Wij gaan vanwege de animatie niet meer terug. De veldjes zijn omringd met heggen, heel veilig voor kleine kinderen. Het zwembad is niet zo groot en erg overzichtelijk en daarmee ook heel geschikt voor de kleintjes. Het restaurant viel ons erg tegen, het bezorgen van friet en pizza op je kampeerplek is wel fijn. Wij hadden veel wespen bij onze plek, we moesten zelf maar zoeken waar het nest zat, dan konden ze er wat aan doen ... ik heb vakantie hè! Niet zo netjes. In ons privésanitair waren de kitranden beschimmeld. We hadden wel een goed warme douche met harde straal. Winkeltje bij de receptie heeft altijd warme broodjes en een ruim assortiment. Dit jaar hadden wij het fijn, maar het was wel een eenmalig bezoek.

• 4Eetgelegenheden

Eigenaar, 03-08-2022

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad. Uw feedback nemen wij uiteraard mee en zoals ook bij de receptie aangegeven zullen wij zaken als de kit randen oppakken en zorgen dat deze netjes zijn. Wat betreft de wespen laten wij onze gasten niet het werk doen maar aangezien zij op de velden zitten en een beter zicht hebben op waar de nesten zitten is een samenwerking tussen beide ideaal voor de bestrijding. Onze jongens van de Technische Dienst kijken tijdens de dag ook goed rond. Nog een hele fijne zomer gewenst en wellicht ooit nog tot ziens :)

• 10Koopman12-06-2022

Prima camping, goeie animatie, altijd nette wc's, en douche eetgelegenheden ook top mooi zwembad.

Eigenaar, 15-06-2022

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Ontzettend bedankt voor uw beoordeling, hygiëne staat hoog in het vaandel bij ons op de camping en wij zorgen er dus voor dat alles goed wordt schoongemaakt en gehouden. We zullen de complimenten doorgeven!

Hopelijk tot een volgende keer.

• 9Janssen09-06-2022

Geweldig verblijf gehad in een safaritent! Horeca is zeker aan te raden, eten was zeer goed! Receptie zeer vriendelijk.

Wij komen zeker terug!!

Eigenaar, 15-06-2022

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Wat fantastisch om te kunnen lezen hoe leuk en geweldig het voor jullie is geweest! Onze koks doen elke dag keihard hun best om onze gasten blij te maken met lekker eten. Heel fijn dat u ons personeel als zeer vriendelijk heeft ervaren!

We zien jullie boeking voor een volgende keer graag binnenkomen!

• 8Gerbert08-06-2022

Prima camping

Alle voorzieningen aanwezig vriendelijk personeel. We zijn ook in 2021 geweest, omdat we tevreden waren nu terug. Één minpuntje in 2022 gratis WiFi is erg slecht, constant wordt je eruit gegooid. was in 2021 een stuk beter. Wordt erg laconiek op gereageerd.....

• 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 15-06-2022

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Wat leuk om te lezen dat jullie door een goede ervaring weer terug zijn gekomen, hopelijk kunnen wij deze reeks voor jullie voortzetten en zien wij jullie in 2023 ook weer! Jammer dat u het idee kreeg dat er laconiek gereageerd werd op het probleem met de WiFi, wij zijn achter de schermen erg druk geweest met dit probleem want ook wij vonden het erg vervelend. Gelukkig konden wij het probleem uiteindelijk achterhalen want de verbinding is altijd goed geweest. De Controler bleek stuk te zijn waardoor de WiFi er elk half uur uit werd gegooid, deze is ondertussen vervangen en werkt weer naar behoren!

Hopelijk zien wij elkaar weer in 2023!

Camping 't Veld info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar