Camping 't Veld

Met jonge kinderen

Mooie camping

M.spaargaren
25-8-2018

Super leuke vakantie gehad kinderen hebben zich prima vermaakt. Leuk zwembad elk veldje heeft een speeltuin/zandbak dus je kan je kinderen vanuit je tent in de gaten houden. Sanitair is schoon en netjes. Animatie team hebben leuke activiteiten voor kleine kinderen en in de avond ook voor wat oudere. (Spooktocht)

Wij hadden een safaritent gehuurd bij vodatent echt helemaal super.

Kortom een leuke camping en overzichtelijk.

Ver v plek 10 en 10a een fijne camping.

Barbara
23-8-2018

Helaas hebben ze het grasveld verlengd: de geasfalteerde weg verwijderd, gras erover en een haagje geplaatst. Dit zijn precies 2 plaatsen met tenten van touroperator, waar wij gebruik van maakten. Echter, aan de andere kant van dat hegje ligt een grindpad, waar het personeel van de naastgelegen camping overheen loopt en rijdt als ze aankomen, aan het werk zijn en weggaan. Daarnaast staat er vanaf 8:30 regelmatig een hogedrukreiniger aan, al dan niet in gebruik. Golfkarretjes rijden af en aan over het grind of draaien stationair. Ook het zwembad van de buren (erg druk) ligt er heel dichtbij. In de avond komt het personeel om 22/23:00 hard pratend naar buiten om nog even uitgebreid te blijven tetteren bij de fiets.

U begrijpt wellicht: de rust waar de camping zo prat op gaat en mee adverteert, gaat hier niet op. Op de rest van de camping is het stukken beter, maar plek 10 en 10a kun je beter ver vandaan blijven.

Marjolein Uitslag
18-8-2018

Geweldige camping. Een heel leuk enthousiast animatie team. Camping is netjes en heel veel speelveldjes, mooi zwembad, goed restaurant, mooie indoor speeltuin, mooi meertje met zandstrandje en vanuit de camping loop je zo het bos in. 👍👍👍👍👍👍👍

Fijne vakantie gehad

Brunner
16-8-2018

Leuke overzichtelijken camping met veel animatie. Wij hebben een top vakantie gehad.

Fantastische camping voor jonge gezinnen

R. Bakker
12-8-2018

Camping 't Veld bij Hardenberg (Rheeze) is echt een familie camping.

Op de camping heb je veel kleine veldjes, ieder voorzien van 1 of meerdere speeltoestellen.

Wij hebben verbleven in een safaritent. De tent was van alle gemakken voorzien, van gasfornuis tot koelkast, van goede bedden (Met dekens en kussens) tot aan goed tuinmeubilair die je zowel binnen als buiten de tent kan gebruiken.

Mocht je (net als ons) een plaats hebben zonder privé sanitair is het maximaal 4 minuten lopen naar het sanitairgebouw.

Deze is zeer goed onderhouden en word goed schoongemaakt. Tevens is er toiletpapier aanwezig alsmede wcbril reiniger en zeep voor het wassen van de handen.

Ook het zwembad (let op, geen toezicht) is mooi met een overkapping die open kan met mooi weer en een nieuwe glijbaan.

Dus met elk weertype kan je zwemmen.

Voor de jongere kinderen is er het animatieteam. Voor kinderen ouder dan 12 is het niet aan te raden.

Kleine 5 sterren camping maakt belofte waar!

Fam. Flohil
6-8-2018

Wy zaten in een VerandaLodge met 3 kids en dit is uitstekend bevallen! Schoon, nieuw en de veranda geeft echt dat extra stukje leefruimte.

Na lang zoeken hebben wy deze camping gekozen voor onze familie vakantie en alles wat beschreven stond op de website en te zien was op foto's, is ook écht zoals het is. Heel fyn!

Voor ons was t zwembad perfect, aangezien wy 3 kids zonder zwemdiploma hebben, maar ik kán my voorstellen dat het wellicht iets te klein is naar de smaak van een ander.

Jammer dat de binnenspeeltuin openingstyden gekoppeld zyn aan die van het restaurant. Wy hadden warm weer, maar by regen had ik niet tot 16.30u willen wachten eer dat t binnen gedeelte eens open gaat.

Personeel is vriendelyk en werkt hard. Animatie kwam op ons amateuristisch over, ondanks lieve enthousiaste meiden!

De Lodge staat op een veld tussen caravans met bewoners die er naar ons idee al jaren komen. Dit kan als vervelend worden ervaren.

Top camping!

camping 't Veld, eigenaar, 9-8-2018

Beste familie Flohil,

Hartelijk dank voor uw review,fijn dat u zo genoten heeft bij ons!

Volgend seizoen (2019) creëren we een verhuurveld op het veld waar

de lodges nu staan.

Wat betreft de indoorspeeltuin: deze is dagelijks geopend vanaf 10.00 uur en vanaf 16.30 voor de gasten van het restaurant.

Nogmaals dank voor uw komst en graag tot zien.

super vakantie

Janneke van Rooyen
5-8-2018

Wij hebben 1,5 week op camping het veld in een safaritent gezeten. Het was helemaal super! De ligging van de tenten is ideaal, vlakbij het toiletgebouw en vlakbij het zwembad en tegenover de animatie, dit was heel makkelijk voor de kinderen. Het is heel overzichtelijk dus je kan de kinderen makkelijk vrij laten op de camping. De kinderen hebben zich vermaakt met het enthousiaste animatieteam. We hebben 1 keer pizza gehaald, deze waren matig. Alles ziet er wel schoon en verzorgd uit, de camping eigenaar werkt zelf ook hard mee. Het zwembad is prima, niet groot maar de kinderen hebben zich goed vermaakt. Het diepe bad is 1.40 m diep en dat was jammer dat niet alle kinderen daar kunnen staan, het zou echt super geweest zijn als het vanaf een meter schuin afliep naar 1,40 m (dit is echt een kleinigheidje). De glijbaan was super, elke keer weer proberen om je snelste tijd te verbeteren. Een camping waar we misschien nog eens terug komen!

Hele leuke camping. Niet zo massaal dus lekker overzichtelijk. Mooie veldjes, enthousiaste animatie en vriendelijke medewerkers. Prachtige omgeving ook waar veel te zien en doen is. Kinderen hebben zich heerlijk vermaakt in het zwembad, op het luchtkussen en met de meiden van de animatie. Ideaal zwembad met dak dat open kon zodat het bij elk weer te gebruiken is. Lekkere broodjes in het winkeltje. Restaurant van de camping zelf is niet heel bijzonder maar wel prima en in de buurt zijn genoeg alternatieven. De waterglijbaan was echt een groot succes. Absolute aanrader deze plek!

Was niet wat we hadden verwacht

Fam. Dubbink
3-6-2018

-Ligging: Matig, ligging tegen een akkerland. Doordat er een lage afscheiding tussen de camping en het weiland (een wal van ca. 1,5mtr. hoog vol met brandnetels en onkruid, kinderen zijn geregeld geprikt), veel stof/zand over waaien. Dat is tijdens het eten niet prettig. Geluid van de tractoren hoort erbij.

-Prijs: wel prijzig, terwijl tijdens de schooldagen er geen annimatie is en ook geen mogelijkheid tot wat snacks te eten.

-Eetgelegenheden: niet goed, terras was tussen de muren, doorgefrituurde bitterballen. Ook in het winkeltje is heel weinig aanbod, alleen basis behoefte.

-Kindvriendelijk: goed, annimatie probeerde wel maar waren wel erg jong.

-Sanitair: heel schoon.

-Zwembad: klein, met leuke glijbaan. Wanneer het dak niet open staat, heel erg benauwd.

-Hygiëne: Goed.

H.j. van der Veen, eigenaar, 31-7-2018

Dank voor uw review, enigszinds gekleurd wat ons betreft.

De groep waar u onderdeel van uitmaakte is door ons aangesproken i.v.m. de vele klachten die wij ontvingen m.b.t. geluidsoverlast, mede veroorzaakt door de vele bezoekers.

Heerlijke, gemoedelijke camping!

Jan Jaap
10-1-2018

Erg mooie camping met mooie plaatsen en leuke veldjes. Zeer net en schoon sanitair. Animatie voor de kinderen is erg leuk. Zwembad is klein, maar voor Kleine kinderen groot genoeg en leuke glijbaan. In de buurt veel te doen en mooi recreatiemeer vlak bij (op de camping ook een meer, maar vonden wij zelf iets minder). Op achterste deel van de camping staan stacaravans, maar staan mooi afgescheiden van de toercaravans. Kleine campingwinkel en leuke restaurant waar ook een klein indoor speelruimte is voor kinderen.

Al met al kleine camping, maar erg genoten en voor Hemelvaart 2018 al weer geboekt.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Veld in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Veld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.