Géén boekingskosten

Meer camping info

Contact

249 Reviews over 't Veld

• 7Lisa26-07-2022

Vooral geschikt voor kleine kinderen

Wij hadden het fijn, maar dat kwam niet door de animatie. Die was bedroevend, pas in de bouwvak is er voor alle leeftijden wat te doen. In onze weken alleen dansen en knutselen, leuk voor onze niet-knutselaars(niet dus). Wij gaan vanwege de animatie niet meer terug. De veldjes zijn omringd met heggen, heel veilig voor kleine kinderen. Het zwembad is niet zo groot en erg overzichtelijk en daarmee ook heel geschikt voor de kleintjes. Het restaurant viel ons erg tegen, het bezorgen van friet en pizza op je kampeerplek is wel fijn. Wij hadden veel wespen bij onze plek, we moesten zelf maar zoeken waar het nest zat, dan konden ze er wat aan doen ... ik heb vakantie hè! Niet zo netjes. In ons privésanitair waren de kitranden beschimmeld. We hadden wel een goed warme douche met harde straal. Winkeltje bij de receptie heeft altijd warme broodjes en een ruim assortiment. Dit jaar hadden wij het fijn, maar het was wel een eenmalig bezoek.

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Marjella, Eigenaar, 03-08-2022

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad. Uw feedback nemen wij uiteraard mee en zoals ook bij de receptie aangegeven zullen wij zaken als de kit randen oppakken en zorgen dat deze netjes zijn. Wat betreft de wespen laten wij onze gasten niet het werk doen maar aangezien zij op de velden zitten en een beter zicht hebben op waar de nesten zitten is een samenwerking tussen beide ideaal voor de bestrijding. Onze jongens van de Technische Dienst kijken tijdens de dag ook goed rond. Nog een hele fijne zomer gewenst en wellicht ooit nog tot ziens :)

• 10Koopman12-06-2022

Prima camping, goeie animatie, altijd nette wc's, en douche eetgelegenheden ook top mooi zwembad.

Herman, Eigenaar, 15-06-2022

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Ontzettend bedankt voor uw beoordeling, hygiëne staat hoog in het vaandel bij ons op de camping en wij zorgen er dus voor dat alles goed wordt schoongemaakt en gehouden. We zullen de complimenten doorgeven!

Hopelijk tot een volgende keer.

• 9Janssen09-06-2022

Geweldig verblijf gehad in een safaritent! Horeca is zeker aan te raden, eten was zeer goed! Receptie zeer vriendelijk.

Wij komen zeker terug!!

Herman, Eigenaar, 15-06-2022

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Wat fantastisch om te kunnen lezen hoe leuk en geweldig het voor jullie is geweest! Onze koks doen elke dag keihard hun best om onze gasten blij te maken met lekker eten. Heel fijn dat u ons personeel als zeer vriendelijk heeft ervaren!

We zien jullie boeking voor een volgende keer graag binnenkomen!

• 8Gerbert08-06-2022

Prima camping

Alle voorzieningen aanwezig vriendelijk personeel. We zijn ook in 2021 geweest, omdat we tevreden waren nu terug. Één minpuntje in 2022 gratis WiFi is erg slecht, constant wordt je eruit gegooid. was in 2021 een stuk beter. Wordt erg laconiek op gereageerd.....

• 8Eetgelegenheden

Herman, Eigenaar, 15-06-2022

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Wat leuk om te lezen dat jullie door een goede ervaring weer terug zijn gekomen, hopelijk kunnen wij deze reeks voor jullie voortzetten en zien wij jullie in 2023 ook weer! Jammer dat u het idee kreeg dat er laconiek gereageerd werd op het probleem met de WiFi, wij zijn achter de schermen erg druk geweest met dit probleem want ook wij vonden het erg vervelend. Gelukkig konden wij het probleem uiteindelijk achterhalen want de verbinding is altijd goed geweest. De Controler bleek stuk te zijn waardoor de WiFi er elk half uur uit werd gegooid, deze is ondertussen vervangen en werkt weer naar behoren!

Hopelijk zien wij elkaar weer in 2023!

• 9Cecilia Mulder06-06-2022

Fantastisch!

Een heerlijk weekend gehad op deze camping! Alles was erg mooi! Wij zaten in een terraslodge, mooi ruim en uitzicht op speeltuin. Animatie ook top! Heerlijk eten in de horeca! Vriendelijk personeel en kinderen maakte snel vriendjes! Wij komen zeker terug!

Herman, Eigenaar, 15-06-2022

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Wat fijn om te lezen dat u een heerlijk weekend heeft gehad in onze Terraslodge. Niks zo leuk als kinderen die lekker spelen en vriendjes maken op de camping. We zien u graag weer als onze gast!

• 10de Jong29-11-2021

Geweldig

Een geweldige camping. De kinderen hebben zich iedere dag vermaakt!!! Van animatie tot de receptie tot de horeca alles was TOP!!!

• 10fam. Boogert29-08-2021

Net terug van 2 weken kamperen in de 7 persoons Luxe safari tent! Het was echt geweldig om hierin te verblijven met onze 3 kinderen. Wat een ruimte heerlijk! Alleen een magnetron zit er niet in,dat miste we dan wel even voor de kleine,maar het is natuurlijk ook kamperen:-). Dus ook zo weer opgelost! Bedstee was ook echt leuk. Prachtige camping voor ons was het de 2 de keer,maar weer erg genoten. Geweldig animatie team,vooral van Joep waren ze echt weg van! Prachtige sfeervolle overzichtelijke camping! Alles voor de kinderen heb je hier. Prachtig zwembad. Alleen een extra wasmachine en droger zou fijn zijn. Die zijn er maar 2 dat vind ik echt te weinig! Verder zou ik zeggen twijfel niet boek deze prachtige camping! Vriendelijk personeel staan echt voor je klaar! Horeca ook erg goed! En leuke kleine binnenspeeltuin,waar ze ook nog heerlijk hebben gespeeld! Bedankt Camping t Veld voor weer een geweldige vakantie bij jullie deze zomer!

• 9Eetgelegenheden
  • 9marian24-08-2021

voor herhaling vatbaar

Dit is een kleinschalige mooi/goed onderhouden camping waar een goed /vriendelijk animatie team de nodige activiteiten vorm geeft. Vriendelijk receptie/winkel personeel. Zelf voornamelijk genoten van het binnen zwembad en de mooie omgeving waar binnen en op een half uur rijden de nodige dingen te zien en te beleven zijn Ik heb het 2 weken goed naar mijn zin gehad.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Alwin Siemeling24-08-2021

Het echte campinggevoel

Wij hebben 3 prachtige weken vakantie gehad op camping t Veld in Hardenberg. Zo dat is eruit. Wij hebben 2 kinderen van 2,5 en 5 jaar oud en die 2 hebben een wereld vakantie gehad, ondanks een aantal mindere dagen. Dit is mede te danken aan de enthousiaste animatie maar ook door de vele mogelijkheden die je kunt ondernemen op en buiten de camping. Het zwembad is niet heel ruim maar voldoende om je een middagje in te vermaken. Daarbij hebben ze een leuk peuter/ kleuter gedeelte. Niet ruim maar voldoende. Daarnaast is er een indoor speeltuintje aanwezig waar ze konden klimmen en ravotten, groot genoeg om een paar uur regen te doorstaan. Het sanitairgebouw is goed schoon met voldoende inpandige ruimte voor de afwas. Maar in het hoogseizoen mag er nog wel een wasmachine en droger bij. De camping is schoon, mooie overzichtelijke veldjes, zeer aardig en behulpzaam personeel en niet duur. Qua afwerking en vergelijking concurrentie 4 ster ipv5

• 6Eetgelegenheden
  • 9van t Hof24-08-2021

Super leuke camping

Wij hadden een luxe safaritent. Super fijne, kindvriendelijke camping. Animatieteam onwijs enthousiast.

• 7Eetgelegenheden

Sharon, marketing en communicatie, 25-08-2021

Hoi familie van 't Hof,

Bedankt voor deze mooie review! We gaan het compliment aan de animatie doorgeven.

Tot ziens op Camping 't Veld!

Team Camping 't Veld

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar