Camping 't Veld

Contact

194 reviews over Camping 't Veld

• 9Spel07-07-2020

netjes en schoon

Wij waren aangenaam verrast door de moderne en schone accomodatie. Ook het kinderbedje was prima. Er zijn leuke speelplekken voor kinderen, onze dochter van 2 heeft zich prima vermaakt. Het zwembad was nog lekker rustig, de familie omkleedruimte met aankleedkussen was ook erg prettig. Mijn man was enorm enthousiast over de heldere visvijver en de grote baarsen

Jammer dat ons lakenpakket niet compleet was, gebeld en gelijk nieuwe gekregen. Fijn, alleen geen goed passend laken voor het 120 bed, was erg krapjes helaas. Ik zou zelf een hoeslaken meenemen voor de 2 persoons.. Als tip voor gezinnen met kinderen in een kinderstoel raden we aan om niet de Verandalodge te nemen. De stoel is veel te laag voor de hoge bartafel binnen en weer veel te hoog voor de loungeset buiten. Er zit ook geen blad bij dus met eten of spelen aan tafel werkt dit totaal niet, erg onhandig voor je dreumes/peuter want die kan dus zelf nergens bij...

• 9Staat v/h sanitair

Sharon, marketing en communicatie, 09-07-2020

Wat leuk dat jullie zo enthousiast waren over de accommodatie. Fijn om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad!

Wat betreft de opmerking over de kinderstoel, hier gaan we zeker even naar kijken. Dank voor het doorgeven!

Tot ziens op Camping 't Veld

Camping 't Veld

• 8Ton v Nuland06-07-2020

Een mooie fijne en rustige camping

Het was een fijn verblijf op een rustige camping in een mooie mobile home.

Sharon, marketing en communicatie, 09-07-2020

Leuk om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad op Camping 't Veld!

• 9Lisette03-07-2020

Genoten van een weekendje op deze camping

Super camping voor gezinnen met kleine kinderen. We zaten in een luxe safaritent; ideaal en van alle gemakken voorzien. In het midden van het veld stond een speeltoestel. We konden op de veranda zitten en de kinderen zien spelen in het speeltoestel. Het zwembad was op reservering - dat kon alle dagen op onze voorkeurstijd en op de laatste dag zelfs 2x. Het springkussen en de binnenspeelplaats vonden de kinderen ook heel leuk. De bezorgservice voor avondeten bij je tent was handig; de bezorgkaart was wel echt basic. Verder lekkere ijsjes en sochtends warme broodjes! Het campingwinkeltje was klein. Voor grotere boodschappen ben je zo in Hardenberg.

Sharon, marketing en communicatie, 09-07-2020

Super bedankt voor deze mooie review! Leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad bij ons.

We hopen jullie gauw terug te zien bij ons op de camping!

• 6astrid van den berk30-06-2020

niet voor ons geschikt

aankomst na 17.00 h receptie reeds gesloten, bij het cafetaria, de receptie weer geopend. afgerekende bedrag niet conform de prijslijst, douchepas zeer kort te gebruiken. heet water kan alleen bij opgewaardeerde pas. de volgende dag dan maar koud douchen.

• 6Staat v/h sanitair

Sharon, marketing en communicatie, 06-07-2020

Wat jammer dat wij jullie verwachtingen niet waar hebben kunnen maken!

De gehele junimaand hadden wij een aanbieding op onze comfort en comfort+ velden. Dit is de reden dat de prijs niet overeenkwam met de prijslijst. In jullie geval is de prijs hierdoor lager uitgevallen.

De gehele junimaand was onze receptie geopend tot 17.00 uur. Bij latere aankomst kon je je melden bij onze horeca. Zij hielpen je verder of belden een collega die kwam helpen bij het inchecken.

Op het douchepasje die jullie tijdens het inchecken hebben gekregen stonden punten. Deze punten zijn berekend op het aantal personen en de duur van het verblijf. De hoeveelheid aan punten zijn voldoende om 5 minuten per persoon per dag te douchen en om 1 afwasbeurt per dag te doen.

Bij een lege pas is er een mogelijkheid om bij de receptie weer nieuwe punten te verkrijgen.

We hopen jullie toch nog een keer bij ons op de camping te mogen begroeten!

• 9Fam. Van Dongen29-06-2020

Wij vinden het een Hele fijne camping. Er werd goed met de coronaregels omgegeaan , ook wat het zwembad betreft en het sanitair was Toen het weer open mocht, superschoon en werd heel goed bijgehouden. Het personeel was erg servicegericht.

ericht

• 10Staat v/h sanitair

Sharon, marketing en communicatie, 06-07-2020

Super bedankt voor deze mooie review! We zijn blij om te horen dat jullie ondanks de regels een fijne tijd bij ons hebben gehad.

• 7christa28-06-2020

Heel fijn weekend gehad

Mooie accommodatie. Alleen de bank was vies. Hebben we gebruikt met de tuinkussen erop dat was minder. Maar het mooie weer maakte dat we meer buiten dan binnen hebben gezeten.

Bedankt voor de review! Tot ziens op camping 't Veld

• 9Mariska23-06-2020

Netjes verzorgende camping met goede service

Leuk dat op elk veld een speeltuintje staat. Ondanks de camping klein is, heeft het alles wat je nodig hebt. Lekker terras met heerlijke ijsjes. Ondertussen kunnen de kinderen in de indoorspeeltuin. Ondanks het tijdens ons verblijf heel rustig was, was de kidsclub altijd open, ook als er maar 1 kindje was. Omgeving is ook genoeg te doen!

• 9Staat v/h sanitair

Sharon, marketing en communicatie, 28-06-2020

Wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad bij ons op de camping!

We hopen jullie snel terug te zien bij ons op de camping!

• 8Angelique Gomes19-06-2020

Leuk en gezellig

Wij waren en met 2 volwassenen 1 baby 1 kind 6 jaar 1 kind 11 jaar en 1 kind 14 jaar, Wij hebben super leuke tijd gehad, alleen vinden wij dat het verblijf voor 6 persoons te klein is eerder 4 persoons. Verder was het super. Hopelijk komen we nog een keer.

• 6Eetgelegenheden

Sharon, marketing en communicatie, 28-06-2020

Bedankt voor deze mooie review! Tot ziens op Camping 't Veld!

• 10Fam. Kerkdijk07-06-2020

Gewoon een supercamping op prachtige locatie

Last minute nog gauw een plekje geboekt voor het Pinksterweekend. We wonen zelf in Hardenberg maar de keuze voor 't Veld was gauw gemaakt. Een kleine superschone camping met alles wat je nodig hebt, lekkere verse broodjes, een mooi zwembad en vriendelijk personeel en de MTB route naast de camping. Door corona was het restaurant gesloten maar werd je (app)bestelling bij je caravan gebracht. Superservice! Het sanitairgebouw was natuurlijk ook gesloten dus hier geen gebruik van gemaakt.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Sharon, marketing en communicatie, 10-06-2020

Super bedankt voor deze mooie review! Fijn om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad bij ons op de camping.

Tot ziens op Camping 't Veld!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 6Loes25-05-2020

Prima voor paar dagen

Ivm coronatijd op deze camping kampeerplek met privé sanitair kunnen boeken. De kinderen hebben zich prima vermaakt met andere kinderen op het veldje. Vond de camping zelf niet meteen heel gezellig, kwam ook door alle lege velden, geen zwembad, geen restaurantje En veel sta caravan plekken. Het winkeltje was redelijk leeg qua voedingsmiddelen, dus zorg zelf voor voldoende voorraad. We konden ook niets afhalen bij een snackbar oid. Fietstochten in de buurt zijn helaas niet geschikt voor jonge kinderen, er zijn geen korte routes, deze beginnen pas bij 15-20 km. Prima voor eventjes deze camping, niet voor je lange zomervakantie.

• 7Staat v/h sanitair

Sharon, marketing en communicatie, 04-06-2020

Wat jammer dat jullie niet optimaal hebben kunnen genieten van jullie verblijf!

Helaas konden wij niet onze volledige service aanbieden tijdens jullie verblijfsperiode. Dit komt omdat een aantal faciliteiten verplicht gesloten moesten blijven. Dit vonden wij zelf ook erg jammer.

Wij hopen jullie nog een keer onze volledige service aan te kunnen bieden!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

Camping 't Veld info