Camping 't Veld

Camping 't Veld
8,4

62 reviews over Camping 't Veld in het Nederlands

Was niet wat we hadden verwacht

Fam. Dubbink
3-6-2018

-Ligging: Matig, ligging tegen een akkerland. Doordat er een lage afscheiding tussen de camping en het weiland (een wal van ca. 1,5mtr. hoog vol met brandnetels en onkruid, kinderen zijn geregeld geprikt), veel stof/zand over waaien. Dat is tijdens het eten niet prettig. Geluid van de tractoren hoort erbij.

-Prijs: wel prijzig, terwijl tijdens de schooldagen er geen annimatie is en ook geen mogelijkheid tot wat snacks te eten.

-Eetgelegenheden: niet goed, terras was tussen de muren, doorgefrituurde bitterballen. Ook in het winkeltje is heel weinig aanbod, alleen basis behoefte.

-Kindvriendelijk: goed, annimatie probeerde wel maar waren wel erg jong.

-Sanitair: heel schoon.

-Zwembad: klein, met leuke glijbaan. Wanneer het dak niet open staat, heel erg benauwd.

-Hygiëne: Goed.

Heerlijke, gemoedelijke camping!

Jan Jaap
10-1-2018

Erg mooie camping met mooie plaatsen en leuke veldjes. Zeer net en schoon sanitair. Animatie voor de kinderen is erg leuk. Zwembad is klein, maar voor Kleine kinderen groot genoeg en leuke glijbaan. In de buurt veel te doen en mooi recreatiemeer vlak bij (op de camping ook een meer, maar vonden wij zelf iets minder). Op achterste deel van de camping staan stacaravans, maar staan mooi afgescheiden van de toercaravans. Kleine campingwinkel en leuke restaurant waar ook een klein indoor speelruimte is voor kinderen.

Al met al kleine camping, maar erg genoten en voor Hemelvaart 2018 al weer geboekt.

Niet ons ding, maar voor de kids heel leuk

Familie Diependaal
1-9-2017

Voor het eerst een week doorgebracht met onze twee kinderen van 5 en 2 op camping 't Veld. We hadden een zespersoonstacaravan gehuurd. Deze was verouderd en niet heel schoon. We vonden het opvallend dat er zoveel vaste stacaravans op de camping staan. Daar sta je dan als vakantieganger tussen. Hierdoor voel je je bijna een buitenstaander tussen alle vaste mensen. Dit vonden wij minder prettig. Ook misten wij een leuk terras waar je kon zitten. Naast het zwembad staan een paar tafeltjes en dat was het. Het restaurant was ook erg simpel. Pluspunten waren de animatie (twee keer per dag ophalen van de kinderen met muziek en knutselen) en het zwembad wat wel klein is, maar wel heel schoon en waar het dak bij mooi weer open kan. De kinderen hebben een fantastische tijd gehad en wij daardoor ook, maar voor ons deze camping geen tweede keer.

Prima mooi gelegen camping

Henk van Rosmalen
    30-8-2017

De Receptie was zeer klant gericht.

Wij hebben grotendeels mooi weer gehad en dan was wat meer schaduw bij de kampeerplaats wel plezierig geweest.

Plek safari tent niet op mooi

Arko
    25-8-2017

Plek waar de huur safari tenten staan is niet de mooiste plek, je zit er op het zicht en een meter van je tent zit je in de zandbak.

Sanitair warm water is aardig prijzig.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Van der Heijden
    14-8-2017

Mooie camping, alles goed geregeld. Lekker kleinschalig, met alle voorzieningen van een grote camping. Mooi zwembad en binnenspeeltuin..

Onze kinderen van 3,5 en bijna 2 hebben zich prima vermaakt op de camping. Ook alle speeltuintjes op de velden zijn perfect.

Wij hadden een plek met prive sanitaire. Zag er schoon en mooi uit.

Perfect allemaal.

Camping is zeker een bezoek waard.

Fijne plaats

Patricia vleugels
    5-8-2017

Is een geweldige camping voor kinderen. Mijn zoon heeft het erg naar zijn zin gehad. Het zwembad was niet groot maar wel erg netjes

Super camping!

De Lange
    23-6-2017

Heel erg mooie 5 sterren camping die uitermate geschikt is voor kinderen. Het sanitair is picobello in orde en de grote glijbaan is favoriet van onze 5 jarige zoon! Onze dochter van bijna 2 genoot van de speelmogelijkheden op de veldjes vooral het zand. Enige minpuntje wat een pietluttigheid is, is betalen voor kraanwater in het restaurant. Het werd er eerlijk bij verteld door het meisje van de bediening maar toch vind ik het gek. Al het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, klasse!

Anoniem
    21-6-2017

Top animatieteam! Ik vond de hele camping goed geregeld!

Oude reviews (archief)

Super

Kampherbeek
    28-9-2016

Zeer vriendelijke eigenaren en personeel zorgen voor een heerlijk ontspannen vakantie op deze zeer goed onderhouden 5 sterren camping. De brandschone toiletgroep die de hele dag schoon gehouden wordt is heerlijk verwarmd. Actieve animatie zorgt er voor dat de kinderen zich uitstekend vermaken.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Veld voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Veld in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Veld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Veld scoort een 8.35 uit 10 op basis van 62 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: