Camping Si Es An

Meer campinginfo

103 reviews over Camping Si Es An

• 6l.koning18-09-2019

nooit meer

jammer genoeg maar 4 dagen vol gehouden van een week in het chalet wat ik meer op een caravan vond lijken eerste nacht in vochtig bed gelegen vreselijk koud vooral voor me zoon met handicap ging met kleren aan naar bed dus zag later dat voor de andere gasten in stacaravans voor ze kwamen kachels werden aan gezet was bij ons dus niet het geval dus avond daarna eerst kachels aan voor slapen gaan dus ja vrijdag aan gekomen weekend ging nog wel was wat te doen op terein maar dan maandag en dinsdag herberg gesloten ja wandelen was optie fietsen niet mijn zoon kan dat niet meer dus niet veel te beleven op maandagavond besloten in te pakken en dinsdag vertrokken echt zonde van het geld en balen hiervan

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Camping Si-Es-An, Eigenaar, 23-09-2019

Beste mevrouw Koning,

Wat jammer dat u uw bezoek zo heeft ervaren. Elke slaapkamer en woonkamer heeft zijn eigen kacheltje, dit hadden wij verteld aan één van uw mede gasten. Ook hebben we bij haar aangeboden een extra kacheltje te plaatsen als u dat wenste. Dit was niet nodig. Omdat u na de zomervakantie bent gekomen was inderdaad onze brasserie niet meer de gehele week geopend. Omdat buiten het seizoen de drukte wat terugloopt, hebben wij ervoor gekozen om alleen in het hoogseizoen onze brasserie 7 dagen geopend te hebben.

Ook kiezen wij ervoor om alleen in het hoogseizoen en in vakanties activiteiten en animatie aan te bieden op onze camping, maar doordat wij zeer centraal gelegen zijn, kunt u vele activiteiten bezoeken om onze camping heen. Denkt u aan musea, dierentuin, attractiepark. Wij vinden het jammer dat u om deze redenen bent vertrokken en hadden het graag met u willen uitspreken om tot een oplossing te kunnen komen.

Met vrienden

• 8G koning09-09-2019

Eg netjes en vriendelijk personeel

Ik vond het een net en schoon park

Camping Si-Es-An, Eigenaar, 12-09-2019

Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad.

Met vrienden

• 9Teuni03-09-2019

geweldig

Gezellige, gastvrije camping met super aardig personeel en leuke camping gasten. We hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Meer dan we vooraf hadden ingeschat. We komen zeker nog een keer terug en zijn nu al nieuwsgiering naar de uitvoering van de plannen die Jarno en Willeke voor ogen hebben om de camping nog aantrekkelijke te maken voor toeristisch kamperen.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Si-Es-An, Eigenaar, 05-09-2019

Hallo Teuni

Goed om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad bij ons op de camping! Bedankt voor deze leuke recensie en wie weet tot ziens ;)

• 9Menno van Hoppe30-08-2019

geweldigk

fijne camping, rustig. schoon toiletgebouw. zeer grote camperplaatsen! Heel fijne dagen gehad!

• 9Staat v/h sanitair

Camping Si-Es-An, Eigenaar, 02-09-2019

Hartelijk bedankt voor deze leuke review! Goed om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons!

• 8Lala21-08-2019

prima

Er zijn veelal vaste plaatsen op deze camping, maar ook een camperveld en een veld voor caravan/tent. Wij zaten in een trekkershut, die staan op het sportveld waar weinig gebruik van wordt gemaakt. Hierdoor is dit een zeer rustige plek, hier moet je van houden. Aardige en betrokken eigenaren, echt een familiebedrijf. Heel leuk goed restaurant. Ondanks dat het prima bevallen is zullen wij de volgende keer zullen wij denk ik weer kiezen voor een camping met eigen zwembad en winkeltje.

Camping Si-Es-An, Eigenaar, 22-08-2019

Hartelijk bedankt voor deze review! Wat fijn dat u uw bezoek als prettig heeft ervaren. Doordat het mooie openluchtzwembad het Heuveltjes bosbad op korte afstand van onze camping ligt is het helaas voor ons niet haalbaar om een zwembad te plaatsen op onze camping.

Wie weet is een winkeltje wel een goede optie voor in de toekomst! We houden het in gedachten ;-)

Met oudere kinderen

• 10Roger, Jessica & kids20-08-2019

Geweldige ervaring!

Wij hebben 10 dagen doorgebracht op Camping Si-Es-An in ~Balkbrug. De gehele ervaring deze dagen was samengevat geweldig onder leiding van jong en goed management.

Van een keurig, compleet en zeer ruim chatlet tot aan de voorzieningen op de camping. Met name de brasserie is een geweldige locatie om te relaxen, lunchen en dineren voor zeer schappelijke prijzen. De kwaliteit van het eten is echt van goed niveau.

Omdat deze camping niet beschikt over een kantine/kroeg maar een echte brasserie is dit een flinke bonus! Met het uitzicht op de speeltuin met o.a. een Air trampoline konden wij als ouders ons relaxed vermaken terwijl de kinderen hetzelfde konden doen in de speeltuin. Naast de complete speeltuin zijn er ook skelters beschikbaar op de camping.

Het Wifi in het chatlet was super! Netflixen (ook nodig op vochtige dagen) kan gewoon met meerdere personen dankzij stabiel Wifi.

Wij zullen hier regelmatig en met plezier terug komen.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Camping Si-Es-An, Eigenaar, 22-08-2019

Hartelijk bedankt voor deze zeer leuke review! Wat super dat jullie onze camping als zo prettig hebben ervaren. Hartstikke leuk. Tot ziens ;-)

• 8G van Doorn13-08-2019

Midden in de natuur....heide, bossen.

Leuke camping mn voor kleine kinderen tot 10 jaar. De activiteiten zijn simpel en werden wat 'knullig' gepresenteerd. Goed en schoon sanitair. Royale camping/camper plaatsen. Prettige sfeer ook bij de Brasserie en het eten is goed.

Camping Si-Es-An, Eigenaar, 15-08-2019

Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u uw bezoek als prettig heeft ervaren. Wij proberen het zo aangenaam mogelijk te maken voor jong en oud! Bedankt voor uw puntje over de animatie. Hier gaan wij wat mee doen!

• 9Vos12-08-2019

Leuk voor jong en oud.

Fijne camping, zeer gastvrije mensen. Goed restaurant. Fijne tijd gehad.

• 10Eetgelegenheden

Camping Si-Es-An, Eigenaar, 15-08-2019

Bedankt voor uw leuke review! Gastvrijheid vinden wij heel erg belangrijk, wat fijn dat u dit als prettig heeft ervaren ;-)

• 8Roel06-06-2019

Voorbeeldige camping in mooie rustige omgeving.

Fijne en zeer gastvrije camping. Prima Brasserie veel meer dan een camping restaurant. Mooie ruime staanplaats met eigen waterkraan. Klein minpuntje, douche water temperatuur niet te regelen en weinig water.

• 7Staat v/h sanitair

Camping Si-Es-An, Eigenaar, 15-08-2019

Bedankt voor uw leuke review! Helaas kunnen wij onze watertemperaturen niet regelbaar maken. Misschien een idee voor in de toekomst ;-)

• 8Marina Simons21-05-2019

Zeer gastvrij

Wat een gastvrijheid! Geweldig warm ontvangst en wordt alles aan gedaan om het je naar de zin te maken. Leuke camping met veel te doen voor de kinderen. Een zwembad zou het voor de zomer helemaal compleet maken.

Camping Si-Es-An, Eigenaar, 15-08-2019

Bedankt! Wat fijn dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons. Wij werken nauw samen met Het Heuveltjes Bosbad in Balkbrug. Dit ligt op een kilometer afstand van onze camping! Dit mooie openluchtzwembad kunnen wij zelf niet overtreffen. Daarom onze keuze om geen zwembad te plaatsen op onze camping.

6 tips over Camping Si Es An

• Jos van Dalfsen, 29-05-2014

Mocht je niet in een tent of caravan willen verblijven dan zijn er ook twee trekkershutten, die mooi aan de rand van de camping staan en daarom mogelijk wel op de meest rustige plek van de hele camping.

Er is een voetbalveld en volleybalveld bij de camping, dus neem een bal mee!

• Wilma van Strijp, 25-03-2013

Ze hebben ook trekkers hutjes handig als je eerst een dagje/nachtje uit wilt proberen! Het heuveltjes bosbad op 5 minuten afstand (fietsend of met de auto). Op 15 minuten afstand bij "De zwarte Dennen"een ven met strandje om te spelen of badderen. Slagharen en dierentuin Emmen nog geen uurtje rijden. Speelstad Oranje een half uurtje rijden en anders Speelstad r

• oetsina, 14-07-2014

We hadden geen kinderen bij ons maar voor mensen met kinderen is dit ook een prachtige camping. Een mooie speeltuin, en groot speelveld om te voetballen, handballen etc. en we zaken prachtig kinder entertainment.

1 vraag over Camping Si Es An

• Fam o vos, 05-06-2016

Huisje huren

Hoi allemaal.wij zouden graag willen weten of er nog een huisje te huur was in de weken 32. 33. Of 34. Groetjes fam.Vos.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig