Tijdelijk €25 aanbetaling

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Si Es An voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

390 Reviews over Si Es An

• 8Gerard van Beek10-09-2022

Voor herhaling vatbaar.

Wij hadden een campingplaats met prive sanitair. Mooie schone camping met modern prive saniatair royal en fijn. Prachtige omgeving, bossen en heide heerlijke wandelroutes. Op de camping heerlijk rustig geen overlast van wat dan ook. Vriendelijk personeel en goed restaurant en gezellige zitjes. Een nadeel is dat de looproute voor de velden zonder prive sanitair naar de toilet voorzieningen niet goed aangegeven is en dat daardoor de mensen tussen de plaatsen met prive sanitair doorlopen. B.v. campeerders van Pinkenweide en Voorste Hooiweide lopen tussen plaats 14 en plaats 15 op de Achterse Hooiweide door.

• 8Eetgelegenheden

Dag Gerard,

Bedankt voor deze enthousiaste beoordeling! Fijn om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad bij ons. Wat betreft aangegeven nadeel. Dit hebben wij helaas vaker gehoord in dit seizoen. Bij 1 wandelpad hebben wij al een bordje geplaatst. Wellicht dat wij aankomende winter eens gaan kijken hoe wij dit op een andere manier beter kunnen oplossen. Er wordt aan gewerkt.

• 10Priscilla05-09-2022

1 nacht Luxe Loft

We waren in de loft ivm een feestje in de buurt. De loft zelf was ook een feestje om te zitten! Schoon, netjes, gezellig, er lagen ook heel lief koekjes klaar. De broodjes worden bij het huisje bezorgd en dat hoor je bijna niet. We vonden het erg jammer dat we er naar zo weinig hebben van hebben kunnen genieten omdat we er dus eigenlijk alleen maar gelopen hebben. Maar we overwegen om nog eens terug te komen voor een iets langere tijd. Echt een aanrader! Ook een compliment voor de dames van het restaurant zaterdag! Als we 3 kleine tips mogen geven: een badmat, een rekje in de douchecabine en 2 haakjes in de badkamer voor je kleding zou het voor ons afmaken.

• 10Eetgelegenheden

Dag Priscilla,

Bedankt voor deze TOP beoordeling! Wat fijn om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad bij ons! Leuk om te horen dat jullie nog eens terug willen komen. Wat betreft jullie feedback, dit gaan wij meenemen. Een rekje is zeker handig voor de shampoo of douchegel. Tot ziens!

• 9Marty04-09-2022

Beoordeling trekkershut

De trekkershut staat op een mooie plek!

Dag Marty,

Bedankt voor deze positieve beoordeling. Wat fijn dat u heeft genoten van uw verblijf in onze trekkershut. Deze staat inderdaad lekker beschut tussen de bomen!

• 7JanvK04-09-2022

Een fijne nette camping

Een fijne tijd gehad 4 maand lang maar de safari tenten zorgen voor geluids overlast staan tussen de gewone campeerders en de wifi is erg slecht, heeft een goede verbinding maar te weinig data

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Dag Jan,

Bedankt voor jullie beoordeling. Wat goed dat jullie wederom een fijne tijd hebben gehad bij ons en dat we jullie ook volgend jaar weer mogen terugzien op jullie plekje! Wij hebben inderdaad wat problemen gehad met betrekking tot de snelheid van het internet. Het ict bedrijf wat dit voor ons regelt probeert dit met de nodige instellingen aan te gaan pakken. Zodat het volgend seizoen wel zo snel is wat wij zouden willen aanbieden. In feite is een tent ook kamperen. Wij vinden dat onze safaritenten op een goede plek staan centraal en dichtbij de speeltuin. Hij is inderdaad vooral gericht op kinderen en die kunnen soms lawaai maken als ze spelen. Dit hebben wij helaas niet in de hand.

• 8Janneke La28-08-2022

Mooie camping

Camping prachtig! Vriendelijke hulpvaardige mensen. Alleen de herrie van de Kinder Safari tent is erg… het zijn en blijven kids maar…. Misschien wat verder naar achteren plaatsen. En de loslopende honden….. . Ik weet dat de honden eigenaren hier zelf op moeten letten… maar wat meer controle zou top zijn…..

Eigenaar, 01-09-2022

Dag Janneke,

Wat fijn dat u onze camping zo mooi vind. Bedankt voor het compliment. Helaas is het voor ons niet mogelijk de safaritenten te verplaatsen. Dan zouden wij ze volledig af moeten breken. Deze liggen op een veranda, dit kan inderdaad wat lawaai veroorzaken door dat er een holle ruimte onder zit. Met een speelhoek binnen zijn de kinderen soms wel enthousiast.

Wat betreft de honden, hier gaan wij beter op letten. De viervoeters moeten officieel overal aangelijnd zijn. Ook op de kampeerplek. Bedankt voor uw beoordeling.

• 9Bernaerts27-08-2022

Goed bezig eigenaren. Jullie begrijpen wat mensen

Fantastische camping. Wij hadden geboekt met privé sanitair wat helemaal geweldig is.Mooie plaatsen welke zeer ruim zijn. Het enige wat opviel was dat de WiFi uitviel bij regen weer. Het enige min puntje is dat de afwasplek weinig ruimte bied. Een extra rek voor alles neer te zetten en een afvoerstop zou handig zijn. De ruimte was er voor, dus waarom niet.Doet verder niet af hoe fijn de camping is.

Eigenaar, 01-09-2022

Dag familie Bernaerts,

Bedankt voor deze positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat u het naar de zin heeft gehad bij ons. De rekjes voor bij de afwasplek zijn in bestelling. Hier was meer vraag naar en het klopt dat wij ze eigenlijk ook wel misten. Deze zullen wij gaan plaatsen zodra ze binnen zijn. Helaas is de wifi dit jaar niet zoals het zou moeten zijn. Wij zijn druk in onderhandeling om het voor de toekomst zo goed mogelijk kunnen laten verlopen zoals het hoort en ook gedaan heeft. Wij gaan hier zeker ons best voor doen.

• 9Fam de Baar26-08-2022

Genoten

Heerlijk verblijf gehad in een safaritent, mooi centraal gelegen op de camping, vlakbij de speeltuin. Camping is mooi aangelegd en netjes onderhouden. Heuveltjesbosbad biedt verkoeling bij warme dagen. Erg behulpzame en oplossingsgerichte medewerkers! Nogmaals onze dank :)

Eigenaar, 28-08-2022

Dag Familie de Baar,

Bedankt voor deze enthousiaste beoordeling. Wat fijn dat jullie een fijn verblijf hebben gehad bij ons! En graag gedaan. Iedereen moet het tijdens zijn vakantie naar zijn zin hebben!

• 9Gravemaker24-08-2022

Mooie en nette camping

De campingplaatsen zijn ruim en goed onderhouden, de brasserie en snackbar van zeer goede kwaliteit. Het sanitair op de camping is top, meerdere keren p/d wordt het schoongemaakt. En het personeel zeer vriendelijk

Dag familie Gravemaker,

Wat fijn dat uw verblijf zo goed is bevallen bij ons! Bedankt voor deze enthousiaste beoordeling en het compliment over onze vriendelijkheid!

• 9Willem en Anja Klaassen23-08-2022

Zeker voor herhaling vatbaar!

Prachtig gelegen kindvriendelijke camping met mooie ruime plaatsen. De omgeving , het Reestdal is erg mooi. Mooi en goed restaurant op de camping . Kanttekening: De sep key voor water vonden wij minder, omdat je met 1 key niet tegelijk kunt douchen.

Dag Willem en Anja,

Fijn om te lezen dat u het zo naar de zin heeft gehad bij ons en in onze omgeving. Bedankt voor deze positieve beoordeling. Wat betreft de sepkey, normaliter geven wij per 2 personen 1 key. Maar het is zeker mogelijk om een 2e key te krijgen. Puntje voor ons op de receptie, dit hadden wij even moeten benoemen!

• 10Rene Kraak22-08-2022

Geweldige camping!

Ik was hier een weekendje samen met mijn zoontje van 8, en we hebben een prachtig stoere mannen weekend gehad! Hele vriendelijke mensen op de receptie en in het restaurant. Keurige schone toiletgebouwen en alles ziet er gewoon super uit! Een heel mooi zwembad vlak naast de camping. We komen graag een keer weer.

Dag Rene,

fijn te lezen dat u en uw zoon het zo leuk hebben gehad in jullie mannenweekend! Bedankt voor deze TOP beoordeling. Wie weet tot ziens!

Camping Si Es An info

• CafeBeschikbaar (1)