Géén boekingskosten

Meer camping info

Contact

312 Reviews over Si Es An

• 9Peter van der Kruys10-05-2022

Hier gaan wij volgend jaar zeker weer naar toe!

Leuke en goed verzorgde familiecamping. Geschikt voor gezinnen met kinderen, maar ook voor oma en opa. Bijzonder ruime plaatsen met naar keuze alleen water toevoer op de plaats (basisplaats), water aan-en afvoer en cai (comfort plus plaats, of een comfort plusplaats met privé sanitair. Het algemene sanitair wordt prima schoongehouden. Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde Bovendien een uitstekende horeca voorziening (De Brasserie) én een goede snackbar. Ook pizza's bestellen is mogelijk. De camping is omgeven door bos en lekker rustig. Een zwembad ontbreekt weliswaar, maar zwemmen kan prima in het gemeente zwembad.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Margreet09-05-2022

Genieten

We hebben 4 prachtige dagen gehad op deze goed verzorgde camping in een prachtige omgeving. Mooie fietsroutes.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8René08-05-2022

Zeker een camping om nog eens te boeken

Wij hadden een kampeerplek met prive sanitar . Ruime plek met 16 ampere stroom. Luxe prive sanitair. Eigenaren en personeel zeer vriendelijk. De Boerderij ( voor een hapje of een drankje) maar ook voor brunch en diner zdker aan te bevelen. Wij hebben geen echte minpuntjes kunnen ontdekken.

Voor ons een toplocatie met genoeg mogelijke uitstapjes in de omgeving.

• 9Mieneke buitenhuis08-05-2022

Fantastich

We komen er al jaren ....nette en rustige camping....eten is perfect...dik aan te bevelen ...wij zijn zeer tevreden

• 8wil03-11-2021

Fijne rustige camping pal aan het bos

Wij logeerden met onze kinderen een weekend in de Sluipwesp, een erg leuke ervaring! De camping is ideaal gelegen in het prachtige Reesdal. Je loopt zo het bos in en in de omgeving is er veel te doen. De Brasserie is een leuke plek voor een hapje en daarnaast zit een fijne speeltuin voor kinderen. Kortom, een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Dag Wil,

Bedankt voor uw positieve recensie. Fijn om te lezen dat u het naar de zin heeft gehad bij ons en in onze directe omgeving, waar inderdaad veel te doen is voor jong en oud!

• 9Martien en Ine31-10-2021

Mooi, gastvrije ontvangst, oplossingsgericht,super

Hebben er fijne jaren gehad. Vriendelijk en fijne ontvangst. Lekker genoten en gegeten. Was een plezier om daar te zijn. Jarno en Willeke, Henny en Han en zeker niet te vergeten het personeel bedankt. SUPER

Dag Martien & Ine,

Wat fijn om ook via zoover te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad bij ons! Bedankt voor jullie enthousiaste review. Helaas kon ik door een technische fout in zoover niet eerder reageren, maar het is zeker niet minder gemeend! We zien jullie graag nog eens terug!!

• 8Rob25-10-2021

Heel fijn verblijf gehad!!!

Heel fijn verblijf gehad, behulpzaam en vriendelijk personeel. We hebben zelfs een extra matras kunnen lenen en bij terug geven hebben we niks hoeven betalen, super! Eten in de brasserie erg lekker en grote porties. Kortom een fantastisch verblijf gehad. Een echte aanrader!

Dag Rob,

Wat fijn te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons. Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling en wie weet tot ziens!

• 9P. Winterman22-10-2021

Mooie camping, mooie plek met goede voorzieningen.

Vanaf de camping prachtige wandeltochten door het Reestdal en over de hoger gelegen flanken van het Reestdal. Een prima brasserie/restaurant in de "Boerderij". De boslodges zijn comfortabel en lekker om in te verblijven.

Dag,

Fijn te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons. Bedankt voor uw positieve recensie. En wie weet tot ziens!

• 9L.30-09-2021

Fijn met privé sanitair

Prive sanitair is top! Animatie ook absoluut heel goed. Wel veel vast verblijvende gasten. Dat heeft ons doen besloten niet nog een keer te gaan. Helaas op de campingveldjes met privé sanitair weinig kinderen. Wel heerlijk in de bossen

• 7Eetgelegenheden

Dag,

Bedankt voor uw positieve recensie. Vervelend te lezen dat u last heeft gehad van de vaste gasten. Dit betreuren wij ten zeerste. Wij zullen dit meenemen en hier beter op letten. Wij willen dat een ieder die bij ons verblijft het naar zijn of haar in heeft.

• 8dvdg28-09-2021

Prima bijna complete camping. Paar verbeterpunten.

prima camping, goed georganiseerd, nette grasvelden die geregeld worden gemaaid. Goede ondergrond waar heen water blijft staan.Zelfs een veld met appelbomen. Mooi restaurant met terras, snackbar, grote speeltuin en voetbal/basketbalkooi. Wanneer er een zwembad zou zijn (verwarmd dmv electriciteit van zonnepanelen/zonneboiler), dan zou het helemaal af zijn. Het sanitair is superschoon. Als de menu's werkelijk zouden worden gecompleteerd met warme groenten in plaats van een paar dunne schijfjes wortel die je op 1 hand kon tellen, dan zou het niveau bovengemiddeld zijn. Wél is het mogelijk om de aardappelen/frites en salade aan te vullen. Dit is heel gastvrij. Een laatste bijzonderheid is dat er geen slagboom is, waardoor iedereen vrij de camping op en af kan rijden.

• 7Eetgelegenheden

Dag,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad.

Wij hebben inderdaad geen zwembad. Hier hebben wij bewust voor gekozen. Op een kleine kilometer vindt u één van Nederlands mooiste openluchtzwembaden. Hier kunnen wij niet aan tippen. Wij werken wel samen met het zwembad en bij de receptie kunt u tegen een aantrekkelijk tarief een 10 baden kaart kopen.

Uw opmerking wat betreft de warme groenten bij de gerechten gaan ik door seinen naar de brasserie. Bedankt voor de feedback.

Camping Si Es An info

• CafeBeschikbaar (1)