Géén boekingskosten

Landgoed Duin & Kruidberg

NederlandNoord-HollandSantpoort - Velsen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Landgoed Duin & Kruidberg voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 126 reviews
+40/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 126 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

126 Reviews over Landgoed Duin & Kruidberg

• 5Familie Thiesen15-11-2022

Een niet spectaculaire huwelijksreis.

De geboekte reis was een kado ter ere van het huwelijk van mijn zoon en schoondochter. De locatie was prachtig, de kamer eenvoudig maar netjes. De service slecht. Gemaakte reserveringen bv e-choppers, waren niet aanwezig, andere reserveringen bv bierpakket waren slordig afgehandeld. Als er fouten gemaakt worden (wat kan) los ze dan netjes op zodat de klant niets te kort komt. Dat is dus totaal niet gebeurt. De onderlinge communicatie bij personeel was slecht. Er is niets gedaan om het weekend onvergetelijk te maken. Het eten werd in hele korte tijd opgediend. Helaas prijs-kwaliteit was ver te zoeken. maar bij het indienen van een klacht krijg je te horen dat ze hun personeel op hun woord geloven. de klant dus niet!

• 9Carina07-03-2022

Heerlijk en luxe

Het was een luxe en heerlijk verblijf! Wij hadden een welness arrangement met viergangendiner en we hebben echt genoten. Lekker eten, fijn ontbijt. Een niet zo grote maar mooie sauna met fijne badjassen en handdoeken, whirlpool buiten, turks stoombood, infrarood sauna etc. Het hotel is ook fijn gelegen pal aan fiets en wandelroutes en bij de mooie kennemer duinen. Echt een aanrader!

• 9Petra09-01-2022

Heerlijk genoten van ons verblijf!

Een schitterend landhuis op een mooie locatie. Uiterst vriendelijk personeel. Hebben genoten van ons verblijf!

• 5Hendrik jan13-08-2021

5 steren lokatie maar 2 steren bediening en servic

Had gereserveerd echter zij wisten van niets lang wachten op koffie en lang wachten en verkeerd geleverde bestellingen.Wij horden om ons heen de zelfde klachten helaas.Denk dat wij hier niet meer naar toe gaan.

• 5Supergast28-06-2021

Slapen met zwaar gebrom

Mechanische ventilatie die niet uit te zetten is dus heel de nacht keihard gebrom. Klinkt alsof er een auto stationair staat te draaien naast je bed. Wie verzint dit en waarom zie ik dat bij de reviews niet vaker terug?

Verder OK, wel een redelijk depressieve sfeer.

• 5P02-05-2021

Sevice

Zo jammer Schitterende locatie, slechte service Kregen niet eens het avondeten op de kamer Zeer teleurstellend

• 9Johan22-02-2021

Geweldige ervaring in een authentiek landhuis

Mooie authentieke locatie, leuke gezellige kamer en zeer vriendelijk personeel. Ondanks de Corona toestand allemaal erg goed geregeld. Lekker eten enz. Wij begrijpen dan ook de negatieve reacties niet. Echt een aanrader!!

Joy Ruijmgaart - Marketing Trainee, Directeur, 18-03-2021

Geachte Johan,

Ontzettend fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij Landgoed Duin & Kruidberg. Juist nu doen wij er alles aan om het voor onze gasten zo comfortabel mogelijk te maken en het doet ons deugd dat u dit ook zo heeft ervaren. Wij kijken uit naar uw volgende verblijf op Landgoed Duin & Kruidberg.

Met gastvrije groet, Namens Landgoed Duin & Kruidberg,

Joy Ruijmgaart - Marketing Trainee

• 4G. Timmerman15-10-2020

Geen ontbijt

Wegens Corona zijn de ontbijtbuffetten verdeeld in twee buffetten en worden door tijdzones, piektijden voorkomen. Wij zaten in de ontbijtploeg van 10.00uur. Precies om die tijd aankomend worden wij netjes naar het buffet gebracht. Maar..., waar is het ontbijt? Letterlijk geen brood, geen beleg en geen drank. Alles, maar echt alles (op wat scrumbled eggs en twee mini-croissantjes na) was op. Gasten na ons werden al héél erg ongeduldig/boos, want die hadden dus nog minder dan wij. We kregen ondertussen een kopje koffie en een sapje, dat was gelijk ook het laatste, dat was blijkbaar ook op. Bij navragen bij personeel kregen wij, en de rest van de 10.00uur-ploeg, het antwoord dat inderdaad alles op was. Kwam door de Corona. Wat een vreemd antwoord? Want dit gaat om voorraadbeheersing. Alles was blijkbaar ook op bij het ander buffet, want die kwamen bij ons ook de scrumbled-eggs ophalen. We hebben later in het dorp toch nog lekker ontbeten.

• 5Hjet13-06-2020

Maakt zijn image niet waar

De superior kamer was alles behalve superior, wel superior prijs. Het eten was goed maar het gastronomisch diner werd geserveerd aan een cafétafel ongedekt. Er was nergens supervisie te bekennen. De receptie fungeert erg traag. Omdat we de receptie hadden gebeld via de huis telefoon werd ons €0,85 in rekening gebracht. De tuin ligt er niet goed onderhouden bij. En de 1,5 meter afstand werd met voeten getreden. Groepen mensen dicht op elkaar aan tafel!! Voelt niet fijn als je dat ziet gebeuren. Kortom, geen goede prijs/kwaliteit verhouding.

• 6C. Wallast22-09-2019

Zeer teleurstellend bezoek

Eten was erg goed, hotel is prachtig en de locatie top! Helaas ook heel wat minpunten. Wellicht komt het door de enorme drukte in op het hotel dit weekend (2 bruiloften, waarover wij niet waren geinformeerd), maar de service was ver beneden niveau. Geen uitleg over het hotel bij inchecken (Hoe laat ontbijt, hoe laat uitchecken, hoe de kamers te vinden). Tijdens diner meerdere grove fouten in de bestelling, waardoor meerdere malen mensen op hun eten moesten wachten terwijl de rest al was begonnen, onze tafel was in een zaal waar de hele avond mensen heen en weer liepen voor een bruiloft, ook steeds herrie daarvan, gedurende de hele dag echt lang wachten op onze drankjes, om half 6 in de middag 1 van de kamers nog niet klaar (terwijl inchecken om 14.00 uur is), schimmel in de douche, bij ontbijt halve buffet leeg, sapjes op, moest mega lang in de rij voor een kopje koffie. Tijdens uitchecken een klacht ingediend. We kregen en fles wijn.

Hotel Landgoed Duin & Kruidberg info

• AirconditioningBeschikbaar