Camping Duindoorn

57 reviews over Camping Duindoorn in het Nederlands

Uitstekend!

Gert-Jan Wevers
12-8-2018

Leuke camping, schoon sanitair en ‘s-ochtends lekkere verse broodjes. Op loopafstand van het strand. Maar ook een bushalte voor de deur.

Wij komen zeker terug!

Johan Fokkers
7-8-2018

Super leuke gezellig camping met een centrale ligging van de grote steden zoals Amsterdam, Haarlem en je bent er in 15 a 20 minuten. Ook bij de camping is een bushalte super handig om heen en terug te komen. De camping heeft een leuk animatie team de kleintje vermaken zich goed. Een winkeletje waar ze elke ochtend heerlijke verse broodje hebben & Een gezellig restaurant om lekker te eten (de Kibbeling is zeker aan te raden !! De afstand naar het strand is zo ongeveer 10 minuutjes lopen. En er bevinden zich allemaal leuke standtentjes. Je hoeft je zeker niet te vervelen !!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, ik snap niets van de opmerking van degene die een 1 geeft dit verdient deze camping echt niet. Zet dan je naam. In het winkeltje kun je heerlijke broodjes e.d kopen en ze hebben gelijk dat ze niet de hele dag open zijn wij gingen om half 11 naar het strand en kwamen pas tegen de avond terug zoals vele anderen kampeerders.

De winkel is 3 x per dag open en dat staat duidelijk aangegeven. Er wordt juist veel vernieuwd en wij komen zeker weer terug.

Tot de volgende keer !

Rose Moerberg
22-7-2018

Super camping echt een hele leuke tijd gehad. Alles is netjes geregeld, zeer schone toiletten/douche. Ook zeker niet te vergeten het strand op zoon 7 minuutjes lopen ! Als je de drukte wilt opzoeken ben je in 20 minuten in Amsterdam. Op de camping is ook nog een restaurant aanwezig.

Top verblijf gehad!!

Bert Feenstra
4-7-2018

Super verblijf gehad. Camping was netjes, goed onderhouden en schoon. De ontvangst was zeer gastvrij. Ligging tov de Noordzee os tevens perfect. een kleine wandeling van 10 minuutjes.

Geen negatieve punten!!

Fantastisch !!

Denise
6-6-2018

Heerlijke camping! Is schoon, nette douchen. Vriendelijk personeel. Je kan der heerlijk eten in t’praathuis en smorgens lekker broodjes halen in de winkel. Binnen 10 min bij het strand. Je kan heerlijk fietsen door de duinen. En leuke speeltuin voor de kinderen. Een egt aanrader! En wij komen graag weer terug.

Außergewöhnliche Umgebung

Bettina Kauer
8-6-2017

Ein sehr schöner Platz, sehr gepflegt,

ein kleines Geschäft, in dem man sich zu vernünftigen Preisen mit dem wichtigsten versorgen kann.

Sehr hilfsbereite Crew!!!

Wir haben die Ruhe vor dem Pfingstwochenende genießen können. Viele Exkursionen möglich, wenn auch viele nur am Wochenende oder gar Sonntags.

Wir kommen wieder.

Bettina Kauer Chalet gebucht über FeWo-direkt

hele goede camping gastvrij en schoon

Janet Groen de Boer
2-10-2016

Heel netjes schoon milieubewust gastvrije mensen ondanks veel tieners absoluut geen overlast ervaren.Correcte sanitaire voorziening douchewater was aan de hete kant maar dat kan ook de oververhitting van mij zelf geweest zijn was namelijk erg heet die dagen.

De eerste en de laatste keer

Guusje
27-8-2016

Vlakbij het strand van IJmuiden, waar wij nog nooit geweest waren! Dit is een gebied waar je een klein stukje mooie natuur moet delen met heel veel mensen en heel veel industrie, je kunt denken dat je de hele dag en nacht de zee hoort ruisen, maar het zijn de fabrieken. De camping vonden we netjes, en niet bijzonder. Wat opvalt is de onvriendelijkheid naar kinderen met een bal. Wat ook opvalt is dat alles zo hufterproof is gemaakt dat je denkt dat in deze omgeving heel veel criminaliteit is. Wij hebben 56 euro betaald voor 1 nacht, en daar moest je nog douchemunten voor bij kopen. Wij vinden dat echt duur voor een camping! Ook warm water voor de afwas is te koop. Voor deze prijs mag je een bepaalde luxe verwachten die er niet was.

Helemaal Geweldig!

Fam: Oranje
18-5-2016

Zeer vriendelijke ontvangst.Word naar je plaats begeleid.Ruimeplaatsen op mooie grasvelden.Leuk restaurant er bij.Toiletten superschoon.Ruime douche,s. Leuk winkeltje er bij.Elke morgen verse broodjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duindoorn in IJmuiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duindoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Duindoorn scoort een 8.65 uit 10 op basis van 57 reviews.