Camping Duindoorn

46 reviews over Camping Duindoorn in het Nederlands

Fantastisch !!

Denise
6-6-2018

Heerlijke camping! Is schoon, nette douchen. Vriendelijk personeel. Je kan der heerlijk eten in t’praathuis en smorgens lekker broodjes halen in de winkel. Binnen 10 min bij het strand. Je kan heerlijk fietsen door de duinen. En leuke speeltuin voor de kinderen. Een egt aanrader! En wij komen graag weer terug.

Oude reviews (archief)

hele goede camping gastvrij en schoon

Janet Groen de Boer
2-10-2016

Heel netjes schoon milieubewust gastvrije mensen ondanks veel tieners absoluut geen overlast ervaren.Correcte sanitaire voorziening douchewater was aan de hete kant maar dat kan ook de oververhitting van mij zelf geweest zijn was namelijk erg heet die dagen.

De eerste en de laatste keer

Guusje
27-8-2016

Vlakbij het strand van IJmuiden, waar wij nog nooit geweest waren! Dit is een gebied waar je een klein stukje mooie natuur moet delen met heel veel mensen en heel veel industrie, je kunt denken dat je de hele dag en nacht de zee hoort ruisen, maar het zijn de fabrieken. De camping vonden we netjes, en niet bijzonder. Wat opvalt is de onvriendelijkheid naar kinderen met een bal. Wat ook opvalt is dat alles zo hufterproof is gemaakt dat je denkt dat in deze omgeving heel veel criminaliteit is. Wij hebben 56 euro betaald voor 1 nacht, en daar moest je nog douchemunten voor bij kopen. Wij vinden dat echt duur voor een camping! Ook warm water voor de afwas is te koop. Voor deze prijs mag je een bepaalde luxe verwachten die er niet was.

Helemaal Geweldig!

Fam: Oranje
18-5-2016

Zeer vriendelijke ontvangst.Word naar je plaats begeleid.Ruimeplaatsen op mooie grasvelden.Leuk restaurant er bij.Toiletten superschoon.Ruime douche,s. Leuk winkeltje er bij.Elke morgen verse broodjes.

Een geweldige plek.

Henk Berkhof
13-11-2015

Klein super winkel met dagelijkse verkoop van warme broodjes.

Klant vriendelijk en altijd behulpzaam.

Ruime plekken voor caravan en campers.

Door de eigenaar worden de kampeer velden dagelijks onderhouden.

De toiletten zijn zeer schoon en goed onderhouden.

Super camping!

M. den Dijk
4-5-2015

Opnieuw zijn we afgelopen week in IJmuiden bij deze camping geweest! Vorig jaar voor het eerst en nu weer. Mooi weer ook gehad. Deze camping staat niet stil en gaat met zijn tijd mee, sinds dit jaar ook gratis WiFi, een vernieuwde speeltuin en nu ook een Brasserie. Helemaal super natuurlijk! Deze camping is een grote verrassing en zeker de moeite waard!

Camping Duindoorn een rustige camping met ruime plaatsen, gelegen tussen de duinen. Strand op 5 tot 10 minuten loopafstand. Direct vanaf de camping mooie fietsroutes (knooppuntenroutes). De camping heeft schitterende schone douche-en toiletruimten. Receptie vriendelijk en behulpzaam. Zeker nog een keer terug.

Heerlijke rustige vakantieplek

Lekker op vakantie
1-11-2013

Heerlijke camping midden in het duin, afgelopen jaar een aantal weken op deze camping vertoefd en het is ons prima bevallen, je zit zo op het strand of in de duinen of op de pier. IJmuiden zelf is echt een havenstad, maar als je er doorheen kan kijken heeft het zijn charme. Sanitair is keurig en schoon. Je hoeft hier niet naartoe als je je niet kan vermaken. Verwacht geen bruisende activiteiten van de camping zelf. Het speeltuintje is echt wel aan een opknapbeurt toe. Winkeltje heeft alle basics. Wel jammer dat er betaald moet worden voor de WIFI, dat is toch echt niet meer van deze tijd, hoop dat ze daar snel verandering in gaan brengen, gaat zeker klandizie schelen. Camping is zo goed als autovrij, dat is erg prettig met kleine kinderen. al met al genoeg pluspunten voor een fijn verblijf.

Gezellige camping met veel vaste stacaravans, wij waren een van de weinige tourcaravans maar voelde ons er wel helemaal thuis ( geen dit is "onze" camping cultuur). De directie is zeer vriendelijk en voorkomend, het sanitair was super, de winkel had alles wat je nodig had ( broodjesservice), en wij vonden het geen auto's op de camping heerlijk. We zijn op deze camping echt tot rust gekomen en komen zeker nog eens terug. Dat het cijfer prijs/kwaliteit iets lager uitvalt is omdat je voor de wifi ( die prima werkt) apart moet afrekenen, zouden wij liever in de vaste prijs berekend zien. Maar al met al een TOP- camping. Prima uitvalsbasis voor vele activiteiten.

Niet voor herhaling vatbaar

Eric - Lars
20-1-2013

Klein trekkersveld wat er vol stond. Een gelpotje op de avond mocht niet omdat het open vuur was??? en lachen bij een kaartspel was geluids overlast. (erg vriendelijk waren ze niet)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duindoorn in IJmuiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duindoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Duindoorn scoort een 8.17 uit 10 op basis van 52 reviews.