Tijdelijk €25 aanbetaling

Camping Boszicht

We hebben de beste aanbieders voor Camping Camping Boszicht voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 210 reviews
+18

9.2FenomenaalScore uit 210 reviews
  • 9.2Staat v/h sanitair

• Airconditioning
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

210 Reviews over Camping Boszicht

• 9Aad en Wil06-10-2022

uitstekend

We hebben het erg naar ons zin gehad op deze camping, gastvrije en vriendelijke eigenaren, mooi en schoon sanitair, bosrijke omgeving, waar we heerlijk konden fietsen

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Hans en Kee04-10-2022

Al 10 jaar super !!

We kwamen hier voor het tiende jaar. Een paar dagen samen, een paar dagen met kleinkinderen. We werden zelf "gehuldigd" vanwege ons 10e jubileum... Samen hebben we prachtige fietstochten gemaakt. En de kleinkinderen vermaken zich hier meer dan uitstekend. Elk jaar verheugen ze zich er op om weer "Naar Riet" te gaan. Voor de andere kinderen op de camping, voor de ijsjes en voor het voeren van de dieren. En voor ons, omdat het sanitair altijd perfect verzorgt is en de omgeving zo mooi om te fietsen. Naar de Maas, rond Mill en richting Sint Anthonis. Of naar het natuurgebied Maashorst. En vlak naast de camping een mooi bos met veel wandelpaden.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Ton en Monique Veringa04-10-2022

Heerlijke, mooie en rustig camping

Wat een heerlijke camping, zeer rustig en onze standplaats aan de vijver was fantastisch. Zeer gastvrije eigenaren. We komen zeker een keer terug voor deze camping. Gelegen aan een bosrand in een super mooie omgeving in de vergeten hoek van Brabant.

• 9Fam. Hendrix30-09-2022

Heel fijne camping!!

Heerlijke vakantie gehad op deze nette, kleinschalige camping. Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. De kinderen vermaken zich prima in de speeltuin en op het speelveld met fietsjes en skelters. Eigenaren zijn erg vriendelijke en behulpzaam. Sanitair is schoon. De camping ligt rustig, direct aan het bos. Er is genoeg te beleven als je van fietsen en wandelen houdt.

Wij gaan nooit twee keer naar dezelfde plek op vakantie, maar deze camping is zo goed bevallen, dat we serieus overwegen om hier terug te komen!

• 7Eetgelegenheden
  • 9J.fabrie18-09-2022

Goedverzorgde gastvrije camping

Meedenkende campingeigenaar zodat het voor ons als vriendengroep een fijne plek was. Kinderen konden ze zich goed vermaken met het vele speelgoed rondom de giga zandbak. Ook het dieren voeren is een beleving. Plaatsen ruim opgezet en het chalet is netjes. Sanitair is super schoon en voorzien van toiletpapier en handzeep. Gewoon een camping die met zorg en liefde wordt gerund. Gemiddeld cijfer geen 10 omdat perfectie niet bestaat maar wat komt het dicht in de buurt

• 9Marijke Dam18-09-2022

Hele fijne kleine camping

Wat een leuke kleine camping. We stonden bij de plas, helemaal vrij. Lieve eigenaren. Sanitair prima en schoon. We hebben hier heerlijk gefietst en gewandeld met de hond. Je mag niet overal los met de hond. Voor kleine kinderen is het op de andere veldjes ideaal om te spelen. Er is geen zwembad . Leuke restaurantjes in de buurt, moet je wel met de auto of fiets naartoe. Winkels op 4 km in Mill. Komen vast nog wel een keertje terug.

• 10Lien en Thomas07-09-2022

Prettig verblijf in een gemoedelijke sfeer!!

Campingplaats aan de speeltuin met onze dochter van 1. De eerste week na de schoolvakantie, heerlijk rustig!! Wat een gastvrijheid van John en Riet, schoon sanitair, autovrij, dagelijks verse broodjes... Wij gaan er nog eens terug.

• 9Ad en Marlies20-08-2022

Prachtige omgeving om te fietsen. Leuke camping, in de bossen. Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen, vanwege de grote speelzandbak, de skelters en de dierenwei. Iedere ochtend om 10 uur mochten de kinderen helpen met het voeren van de dieren. Vriendelijke mensen. Goede ontvangst en informatie. Keurig schoon sanitair.

• 8Menno Schuijt19-08-2022

Camping voor jong en oud

Deze camping is heel geschikt als je van rust en ruimte houdt. Zeer ruime plaatsen en genoeg mogelijkheden om schaduw te hebben c.q. op te zoeken. We stonden hier met dochter en schoonzoon en twee kleinkinderen. Voor kinderen van alle leeftijden ook zeer geschikt door groot aanbod aan allerlei soorten mobielen en speeltuin en springkussen. De buurt rond Wilbertsoord heeft zeer fraaie meren(zeer schoon water om in te zwemmen), bossen etc. We hebben op alle vlakken genoten!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Gerard Booijink14-08-2022

Aanrader!

Schitterende camping met zeer betrokken en aardige eigenaren. Riet kwam elke dag even kijken met haar scooter of alles naar wens was. Mooie speeltuin met veel speelgoed voor de allerkleinsten. Onze kleindochter (van 2 jaar) heeft het nog steeds over de speeltuin. Camping ligt naast het natuurgebied Molenhorst en is uitvalsbasis voor hele mooie fietstochten.

• 9Eetgelegenheden

Camping Camping Boszicht info