8.5FantastischScore uit 330 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.5

Over Eurocamping Vessem

Eurocamping Vessem is een mooie camping met ruime kampeerplaatsen. Ook voor een safaritent of comfortabel chalet ben je bij ons op de juiste plek. En kom je met de camper? Op onze camperplaats, welke het gehele jaar is geopend, is vast en zeker een mooi plekje voor jullie. Vakantie op Eurocamping Vessem betekent vakantie op een camping midden in de natuur.

Adresgegevens

Eurocamping Vessem

Social media

Instagram, Facebook

Eurocamping Vessem

Zien we jou snel op de leukste familiecamping van Brabant?

Activiteiten

We organiseren de leukste activiteiten voor de kids en verspreid over de camping vind je overal speeltuintjes en sportveldjes. Ook is er een dierenverblijf met diverse leuke dieren. En hadden we al gezegd dat er ook een buitenzwembad is op Eurocamping Vessem? Vergeet je zwemkleding dus niet in te pakken.

Wat nog meer op Eurocamping Vessem

Onze luxe sanitaire voorzieningen liggen verspreid over de hele camping dus altijd dicht in de buurt bij jouw kampeerplaats. En heb je zin in een frietje of ijsje? Kom dan even langs in de cafetaria. Niet vergeten, neem je vishengel mee naar Eurocamping Vessem, want we hebben een mooie visvijver. Niet vergeten, neem je vishengel mee naar Eurocamping Vessem, want we hebben een mooie visvijver.

De omgeving

We zijn trots op onze mooie provincie Brabant. Tijdens je verblijf wil je hier vast meer van ontdekken. Handig te weten dat we dan fietsen verhuren zodat je mooie fietstochten kunt maken. De omgeving nodigt uit tot mooie fiets- en wandeltochten, maar ook culturele of culinaire uitstapjes behoren tot de mogelijkheden. Zien we jou snel op Eurocamping Vessem?

Faciliteiten

• Buitenzwembaden
  • Zwembad
  • Tafeltennis
  • Tennis

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.