Camping Eurocamping Vessem

CampingWeer vandaag20°3°
Camping Eurocamping Vessem
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Eurocamping Vessem voor je op een rij gezet:

86 reviews over Camping Eurocamping Vessem in het Nederlands

Met jonge kinderen

Geweldig!

Sjan
12-9-2018

Mooie safaritent op een ruime plek opgezet. De camping ligt midden in de bossen en zorgt voor veel rust tijdens je verblijf, dat vonden we erg fijn. Het sanitair is nooit ver lopen en wordt goed schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk en is altijd bereid je te helpen. We komen zeker terug!

Weinig te doen voor kinderen en ouders. Voornamenlijk “kaarten en kienen” heel klein zwembad wel 3 verschillende types maar gaan glijbanen, ook wouden mijn familie en ik gaan golven waar de reseptioniste niet heel vriendelijk deed. Je betaald klauwen vol met geld voor deze camping en je kan er bijna niets doen bezoekers moeten ook betalen!

Vriendelijk behulpzaam personeel. We hadden een mooie grote plek in de schaduw. Ideaal bij de tropische temperaturen. De kinderen vonden de midget golfbaan leuk.

Fijn die zwembaden, maar we vinden ze niet hygiënisch. Geen voetenbadje. Geen zeep bij de toiletten. Het water ruikt niet fris.

Onze dochter kwam een paar uur op bezoek met haar 3 kleine kindjes, baby en kindjes van 2. Ze moest 11 euro betalen om binnen te komen met haar auto, die ze op onze plek zette en later nog eens 3 x 4 euro voor het zwembad, dus 23 euro totaal. Onbegrijpelijk duur. Te meer omdat een camperplaats inclusief alle faciliteiten van de camping (zwembad, activiteiten, midget golf etc.) maar 10 euro per dag kost. Rara, wie snapt dit? Wij niet in ieder geval. We vinden het scheef. Onze tip: doe er iets aan. Laat gasten minder betalen en de camperaars wat meer.

Voordeeluitjes.nl

Zeer gezellige en goed verzorgde camping.

Anita liebregts
2-8-2018

Het is een hele mooie verzorgde camping. Heerlijke safaritent vriendelijke mensen.

Zeer schoon sanitair en douche gelegenheden. Mooie omgeving en volop te doen. Voor herhaling 👍👍👍👍

Erwin
1-8-2018

Afgelopen week in een safaritent gezeten en het was helemaal geweldig, met alles er in. De kinderen hadden ook snel vriendjes gemaakt met een andere tent. Wij zijn iedere dag wezen midgetgolfen, denk dat die pas nieuw was. in de tent zit geen wc of stromend water maar is wel allemaal op loopafstand, ideaal. Wij zaten net in de week dat het heel heet was, maar omdat de tent helemaal open kan is dat ideaal om de hitte uit de tent te krijgen. De camping heeft zelf veel activiteiten georganiseerd. Onze jongens vinden dan ook het avond spel helemaal geweldig, de bossen in en een lamp zoeken.

wij komen zeker terug.

komen zeker weer terug

fam Hendriks
28-7-2018

we komen hier al wat jaartjes en hebben de camping zien opknappen vorig weekend met een groep familieleden geweest en zalig genoten zij waren ook allemaal zeer tevreden voor herhaling vatbaar zeiden ze

Fijne camping

Jan Willem
18-7-2018

Ruim opgezette camping geleid door zeer vriendelijke attente familie. Voordelig in het voorseizoen en heel schappelijk geprijsd in het hoogseizoen. Prima wifi, grote plaatsen met voldoende zon en schaduw, lekker zwembad voor de hete zomerdagen. Niet luxe maar wel goed en aangenaam.

Liever niet.

Anoniem.
14-7-2018

Sta al zo’n 13 jaar op deze camping. Vroeger was het erg leuk en waren er veel activieiten voor kinderen, ook was die friettent en de winkel goed gerund door een leuke eigenaar! Maar sinds een paar jaar word er wel veel aan de camping gedaan. Het is een grote camping, maar voor kinderen van 12+ is er geen reet te doen. Het personeel is ook erg onvriendelijk en geeft de jeugd overal de schuld van. Mijn vrienden en ik noemen deze camping ookwel Tokkie camping Vessem. De kantine is bijna nooit open en als hij open is dan is er niks te doen. In de winkel is niks te koop, zelfs broodjes moeten nu op bestelling.. ik vind dit onwijs slecht geregeld. Ook in de friettent kunnen ze de drukte niet aan en word niet goed gerekend. Ook vind ik de friet niet lekker. De winkel, friettent en kantine zijn alleen open wanneer ze er zin in hebben. Het zwembad is wel leuk, maar niet overdekt en gaat al om 6 uur dicht.

Deze camping is niet aan te raden!

Nooit meer

Fam. Janssen
13-7-2018

Via touroperator hadden we voor twee nachten een tent gehuurd. Tenten staan op één gedeelte van de camping vlakbij de ingang/zwembad. Tenten zijn nieuw en prima ingericht!

Echter het is een camping met heel veel vaste ‘bezoekers’ en veel gedateerde caravans. Hier kijkt een gedeelte van de tenten op uit, dit geeft niet het sfeertje waar je op hoopt. Verder heeft de camping totaal geen uitstraling. Oude toiletgebouwen met hele hete leidingen langs de muur (mijn dochter heeft zich hieraan verwond). Zwembad met hekken erom heen en heel vies water. Zorg voor voetenbadjes voor het zwembad zodat de zandbak het water niet ingelopen wordt... Volgens mij heeft de camping in de basis een prima uitgangspositie jammer dat de eigenaren hier niets moois van weten te maken.

S Avonds heel veel overlast van de jeugd die tot na 00:00 uur rustig doorgaan met schreeuwen over de camping. Wij zullen deze camping niet meer bezoeken.

Te slecht

Anita
3-6-2018

Niets is goed! Erg klant onvriendelijk ! Niets in het weekend georganiseerd voor kinderen zelfs geen animatie team! Wij zijn op vele campings geweest maar zoals dit nog nooit mee gemaakt . Er is een springkussen een speeltuin en een kantine waar niets in te doen is. Dan nog niet gesproken over het personeel van de snack bar te plekkerig personeel met het zweet langs het hoofd te werken . Zwembad is dan ook het enige plus punt. De eigenares en haar man kan geen lachje af. Nog niet gesproken over de drankjes die ook erg duur zijn in de kantine . Dus ook niet leuk voor je portemonnee neem een andere camping je zult hier erg spijt van krijgen mocht je gaan! En camping Vessem doe hier iets mee neem alles eerst een animatie team vermaak de kinderen ook met slecht weer en zet een lach op je gezicht!!!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eurocamping Vessem in Vessem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eurocamping Vessem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.