Tijdelijk €25 aanbetaling

Eurocamping Vessem

We hebben de beste aanbieders voor Camping Eurocamping Vessem voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 319 reviews
+10

8.2FantastischScore uit 319 reviews
  • 7.9Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Zien we jou snel op de leukste familiecamping van Brabant?

Eurocamping Vessem is een mooie camping met ruime kampeerplaatsen. Ook voor een safaritent of comfortabel chalet ben je bij ons op de juiste plek. En kom je met de camper? Op onze camperplaats, welke het gehele jaar is geopend, is vast en zeker een mooi plekje voor jullie. Vakantie op Eurocamping Vessem betekent vakantie op een camping midden in de natuur. We organiseren de leukste activiteiten voor de kids en verspreid over de camping vind je overal speeltuintjes en sportveldjes. Ook is er een dierenverblijf met diverse leuke dieren............................................................................. En hadden we al gezegd dat er ook een buitenzwembad is op Eurocamping Vessem? Vergeet je zwemkleding dus niet in te pakken. Onze luxe sanitaire voorzieningen liggen verspreid over de hele camping dus altijd dicht in de buurt bij jouw kampeerplaats. En heb je zin in een frietje of ijsje? Kom dan even langs in de cafetaria. Niet vergeten, neem je vishengel mee naar Eurocamping Vessem, want we hebben een mooie visvijver.................................... We zijn trots op onze mooie provincie Brabant. Tijdens je verblijf wil je hier vast meer van ontdekken. Handig te weten dat we dan fietsen verhuren zodat je mooie fietstochten kunt maken. De omgeving nodigt uit tot mooie fiets- en wandeltochten, maar ook culturele of culinaire uitstapjes behoren tot de mogelijkheden. Zien we jou snel op Eurocamping Vessem?

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

319 Reviews over Eurocamping Vessem

• 10Dirk Vanbesien09-12-2022

Opnieuw

Dit jaar weer 4x enorm genoten op de camping met de camper. April, juni, september en december. Verzorgde camping met ruime camperplaatsen, vriendelijk en behulpzaam personeel, enorme wandelmogelijkheden. Goede ligging en faciliteiten.

• 10Hm kosterman10-10-2022

Heerlijk gestaan en midgetgolf gespeeld

Prima verblijf laatste zonnige dagen

• 9Cor08-10-2022

Geweldig

Wij komen niet voor niets meerdere malen per jaar hier op de camping met de camper.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Cor Brouwer24-09-2022

Fantastische camping, we komen hier elk jaar weer

Fijne ruime camping met zeer behulpzaam personeel. En veel wc’s

• 10Erwin Schreuder19-09-2022

Geweldige camping

Wij waren hier voor een weekend met de VW Busclub Nederland en hebben zoals ook al eerder een geweldig weekend gehad. Sanitair was schoon en voldoende aanwezig en geweldig service gericht personeel. Mooie omgeving en goede plaatsen. Jammer dat het zwembad gesloten was

• 10Eetgelegenheden
  • 8Marike van Son10-09-2022

Wat een fijne mooie camping. Ligt prachtig gelegen in de bossen. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. We hebben met de camper in juni gestaan, fijne mooie ruime plaats en in september een weekje met kleindochters in een Safaritent verbleven. Prachtige tent met sanitair, alles ziet er nieuw uit. Echt een aanrader deze camping. We komen er vast en zeker meerdere keren.

• 9Henk ~Bauderwijns06-09-2022

Het was geweldig

Het is een heerlijke camping voor de kinderen want als de kinderen een fijne vakantie hebben dan hebben wij dat ook we hebben genoten van het fijne zwembad en de kinderen van de dieren en speeltuin en ook het zwembad alles bij elkaar een fijne vakantie , wel jammer dat Epke er niet was voor ons kleinkind die had er zich op verheugt hem te zien .

• 6Eetgelegenheden
  • 9John van Beers05-09-2022

Fantastisch! Wij komen volgend jaar weer terug!

Heerlijke vakantie met onze tent gehad op deze mooie camping. De camping is groot maar dat merk je eigenlijk helemaal niet. Het sanitair is fantastisch. Op de camping zijn een aantal grote sanitair gebouwen maar ook staan er allemaal kleine toiletgebouwtjes verdeeld over de hele camping en alles is echt schoon! Er zijn hele 2 grote buiten zwembaden en een kinderbed. Een leuke kantine waar gezellige dingen worden georganiseerd. Ook is er een kleine campingwinkel en een cafetaria. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. Staan open voor commentaar en horen het graag als er iets beter zou kunnen. En natuurlijk horen ze het graag als je tevreden bent.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Micha van aarle02-09-2022

Super

Super ontvangen mooie safaritent we waren er de laatste dagen van augustus het was dus rustig maar we hebben ons heel goed kunnen vermaken !!

• 6Eetgelegenheden
  • 8Sylvia de Boon01-09-2022

Vriendelijkheid met Brabantse gastvrijheid!!

Super mooi opgezette camping. heerlijk kunnen kamperen in het bos lekker kunnen vissen in de visvijver zeer vriendelijk, attent en behulpzaam personeel zelf bij vertrek stond dochter lief voor ons klaar om persoonlijk de slagboom te openen en te vragen naar ons verblijf.

Camping Eurocamping Vessem info

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• Pool barNiet beschikbaar
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar