Géén boekingskosten

Camping Eurocamping Vessem

NederlandNoord-BrabantVessem

We hebben de beste aanbieders voor Camping Eurocamping Vessem voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 252 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

253 Reviews over Eurocamping Vessem

• 10Henk17-06-2022

Fantastische camping en super hartelijke ontvangst

Prachtige plek en een heel veld voor ons alleen, toiletten dichtbij en ontvangst op de satelliet. Super vriendelijke ontvangst en heel erg behulpzaam. Er werd ook direct naar onze wensen gevraagd en die werden helemaal ingevuld. Gewoon top, wat ons betreft een dikke tien🙏🏻👊

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Marion en Paul Brassé13-06-2022

Heerlijk relaxen

We hadden een heerlijk plekje op een klein veldje. Daar houden wij van. Lekker uitzicht op de bomen. Wc en douches lekker in de buurt. Hondje mocht gezellig mee. Kortom prima plekje om te relaxen. Zeer vriendelijk personeel, gezellige mensen. Wij komen zeker terug.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Mia08-06-2022

Leuk Pinksterweekend met de kleinkinderen

Een leuke camping voor gezinnen met kinderen. Voldoende schoon sanitair in de buurt van je staanplaats. Vriendelijke ontvangst en je wordt naar je staanplaats gebracht, wat wel handig is op zo’n grote camping. 😋

• 8S. Van Diepen07-06-2022

Super

Wij hebben een heerlijk pinksterweekend gehad. Mooie en gezellige camping voor jong en oud. Vriendelijke eigenaren met een geweldige service. Wij komen zeker nog een keer terug.

• 9Erica07-06-2022

Een fantastische tijd ondanks de regen zo genoten.

We hebben genoten op de camping. Een hartelijk ontvangst. We hebben heerlijk gefietst en gewandeld. Een zeer mooie omgeving waar veel te zien is. De campingplaatsen zijn ruim. De camping is groot en toch ben je overal zo. Wij waren zonder kinderen maar deze camping is een aanrader als je kinderen hebt.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Familie Van Reede07-06-2022

Heerlijke ruime camping met vele mogelijkheden

Met onze complete familie een heerlijke ruime plek achteraan op de camping gekregen, waar we met elkaar een zeer leuke tijd gehad hebben tijdens het Pinksterweekend. Ondanks het erg wisselende weer hebben we erg genoten. Vooral de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de receptie is erg positief. Ook tijdens het boeken van de 7 plekken werden we goed op de hoogte gehouden. Ondanks de grootte van de camping was het rustig, dankzij de ruime velden met veel speelruimte voor de kinderen. Vooruit, dan ook een verbeterpuntje: het sanitair gebouw was niet erg groot en bij een drukker weekend zou dat met douches en wasbakken wel drukker zijn. Al met al een heerlijke camping.

• 9Dennis de Koning07-06-2022

Top Pinksterweekend gehad

Heerlijke camping met prachtige veldjes. Allen gelegen midden in de bossen. Pure rust. Heerlijk

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Schreuders30-05-2022

Leuke camping en vriendelijke mensen!!

Wij stonden hier met hemelvaart en een erg leuk weekend gehad!! De familie die de camping heeft is erg vriendelijk en zorgen voor een leuke sfeer op de camping zodat je je eigen er erg welkom voelt. De kinderen hebben zich super vermaakt en snel vrienden gemaakt op het veldje. Leuke omgeving waar van alles te doen is. De campingwinkel is niet zo uitgebreid maar er zijn winkels in de buurt genoeg. Fiets is wel fijn omdat als je achteraan staat wel een stukje is naar de zwembaden en winkeltje en snackbar en kantine. Wij komen zeker nog eens terug.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Monique Kortekaas30-05-2022

Heerlijk Hemelvaart weekend gehad .

Mooie camping midden in de bossen . Wij waren met hond en 2 jongens van 12 jaar . Wij hebben ons allemaal goed kunnen vermaken . We hadden een erg schaduwrijk plekje dat was het enige jammere eraan . Maar op hete zomerdagen zou dat weer heel lekker zijn . Het sanitair was goed miste alleen een zeep pomp bij de handen was gelegenheden.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Ingrid30-05-2022

Genoten op deze mooie camping!

We zijn hier met Hemelvaart geweest. Lekker ruime plaatsen. Er zijn wel wat verbeterpunten, maar deze camping is zeker een bezoekje waard. Mooie omgeving om lekker te wandelen en te fietsen. Vanaf de camping loop je zo het bos in. Wij hadden onze hond mee, dus dat was super! Achter op de camping ligt een prachtige visvijver. Ook is er een minigolfbaan, waar je gratis gebruik van mag maken. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de zwembaden, maar deze zagen er netjes uit. Sanitair was prima. Eigenaren waren erg vriendelijk. Toen we aankwamen was er een klein probleempje met onze plek, maar dit werd super snel opgelost. Ze kwamen daarna nog een keer vragen of alles nu naar wens was. De camping wordt overgenomen door een nieuwe generatie, dus ik verwacht dat er verbeteringen zullen worden door gevoerd. Toen wij er waren werd er glasvezel aangelegd. De wifi was erg goed!! Wij hebben genoten!

Camping Eurocamping Vessem info

Camping-informatie

• NaturistencampingBeschikbaar
  • Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar