Camping Eurocamping Vessem

CampingWeer vandaag16°8°
Camping Eurocamping Vessem
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Eurocamping Vessem voor je op een rij gezet:

76 reviews over Camping Eurocamping Vessem in het Nederlands

Geweldig !!

Fam de la roy, 7-4-2018

Super schoon netjes vriendelijk en hard werkende familie die deze camping runnen begrijp niet dat mensen hier iets op aan te merken hebben. Wij waren vroeg ( eerste week van april ) dus rustig ja dit weet je als je vroeg of laat boekt. De supervriendelijke camping-eigenaars ware van smorgens tot savonds bezig en altijd vriendelijk !!!!

Komen zeker weer terug hier !!

Willy Keersmaekers, 10-3-2018

Adres: Eurocamping, Zwembadweg 1, Vessem NL

De bestuurploeg komt al eerder aan op de Eurocamping te Vessem om de laatste voorbereidingen te treffen voor het komende weekend. Toch zagen we al meteen een McLouis motorhome. Blijkbaar zijn wij niet de enigen die er zin in hebben.

Donderdag 4 mei: We delen al enkele foto’s op Facebook. Dit zette enkele McLouisvrienden er toe aan om meteen te vertrekken richting Vessem. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

Vrijdag 5 mei: Rond de middag komen onze andere Mclouisvrienden stilletjes aan binnen gerold. Ons team staat klaar om iedereen met open armen te ontvangen voor onze jaarlijkse bijeenkomst. Bij aankomst aan de receptie ontvangt iedereen een mooie shoppingtas met de nodige info. Daarna worden onze vrienden doorverwezen naar de standplaats.

Dit jaar krijgt iedereen een gepersonaliseerd fietshesje. Het welkomstgeschenkje zal zeker van pas komen dit jaar. Ondertussen is het een prettig weerzie

Geen aanrader

Theo, 14-10-2017

Zwaar tegenvallende camping. Wij waren er in de laatste week van de schoolvakanties. Totaal niets meer te doen. Winkel, eetgelegenheden, kantine waren niet of nauwelijks open, er werd ook niets georganiseerd inzake recreatie en dat in het hoogseizoen. Het geheel werd nogal overheerst door "vaste bewoners" welke vrij nadrukkelijk aanwezig waren. Het was voor onze kinderen nergens (speeltuintjes-springkussen) goed te vertoeven, werden gepest of weggejaagd. Er heerst een heel hoog, laat ik me mild uitdrukken: Tokkiegehalte. Ik heb nog wel enkele positieve reacties gelezen, maar volgens mij zijn degenen welke zo gereageerd hebben nog nooit op een "echte" camping geweest. Er is wel een leuk buitenzwembad maar bij minder weer is er geen enkele recreatiemogelijkheid aanwezig. Verder maakt de camping, vooral het gedeelte met vaste bewoners, een zeer verwaarloos-de indruk.

Kortom een enorme tegenvaller voor ons.

Nooit meer in september

J.v.G, 21-9-2017

Via actie een safaritent gehuurd. Het leek wel een spookcamping!!!

Niets meer geopend. Geen winkel, geen recreatieruimte,geen snackbar. Nergens op de site was daar wat van te vinden.

We liepen helemaal alleen over de camping waar alleen af en toe een stacaravan-ouderen op een scootmobiel de hond uitliet. We zijn een dag eerder naar huis gegaan.

Verhuur geen tenten meer op een park waar geen faciliteiten zijn Eurocamping!!!

geweldig

harrie, 31-8-2017

Een mooie camping gelegen in de bossen groot zwembad veel activiteiten voor de kinderen. Het is een familiebedrijf dus de sfeer van het personeel is zeer goed dit resulteert in vriendelijk contact met de gasten. Het is inderdaad een camping waar sta-caravans staan maar als je die voorbij bent heb je prachtige veldjes waar je kan kamperen. kortom een top vakantie gehad en ga er zeker nog een keer terug.

Matig

Reiger, 28-8-2017

De faciliteiten zijn zeer slecht.en voor kinderen is er niks te doen.eigenaren zijn niet vriendelijk en leven zich niet in met betaalde klanten.alles is altijd dicht door geen personeel. Mijn oordeel.slecht

Fantastisch.

Familie, 20-8-2017

Super prettige vakantie gehad. Iedere dag verse broodjes bij de winkel gehaald. Waar ondertussen de kinderen op het luchtkussen kunnen spelen.

Iedere dag zijn er wel activiteiten waar de kinderen aan mee kunnen doen. Wij hebben genoten van de natuur en de vele wandelingen in de omgeving. De tent is ook helemaal geweldig je hoeft alleen een paar eigen spullen mee te nemen. Het weer was niet wat we verwacht hadden maar we hebben veel plezier gehad.

Verschrikkelijke waardeloze camping

Familie, 17-8-2017

Niks te de doen voor kinderen, weinig tot niets georganiseerd! Winkel is verschrikkelijk, je kan er niks kopen. En in het hoogseizoen sluiten ze hem gewoon de hele dag. Wil je dan iets in de snackbar halen, dan heb je dikke pech want die gaat ook alleen open wanneer het hun uitkomt. Ze kunnen allemaal niet rekenen in de winkel en snackbar. Het zwembad, heel leuk op warme dagen, alleen sluit hij dan om 18:00, en er is niks van toezicht bij het zwembad. op regenachtige dagen dan ben je aan je tent gekluisterd omdat er niks te doen is wat overdekt is. Vriendelijk personeel kan ik ook niet echt zeggen. Veel mag er niet. Veel ruzie tussen de kinderen en wordt heel erg veel gepest, vooral als je voor het eerst of net op de camping bent. Dan kan je beter je kinderen bij je houden want anders is de kans groot dat ze geslagen getrapt of ergens vanaf geduwd worden. Taalgebruik door de (vaste) gasten is echt heel erg grof. En vooral kinderen hebben hier hun mond vol verschrikkelijke scheldwoorden

Aardig

Marouschka, 29-6-2017

Voordelen,

Groot zwembad, veel ruimte, bungalowtenten (die wij hadden gehuurd) waren schoon, vriendelijk personeel ( lag er natuurlijk ook aan wie er zat), eten in het restaurant zag er lekker uit( helaas zelf niet gegeten), goede service bij de snackbar en winkel, overal kleine wc hokjes dus nooit ver lopen.

Nadelen: door de open planken veel beestjes in de tent, door het type mensen wat wij vooral zagen zijn we het voor de grap een getto camping gaan noemen, midgetgolfbaan was dringend aan vernieuwing toe. ( het is wel gratis, maar ik betaal liever een kleine bijdrage voor een goede baan), zwembad is buiten dus met kou kan er geen gebruik van gemaakt worden.

Safaritent

anoniem, 9-6-2017

Hele fijne tent en goed ingericht. Helaas wel wat openingen aan onderkant van tent waardoor insecten binnen kunnen komen. Dat is jammer maar goed een beetje kampeerder heeft daar geen last van. We hebben heerlijk geslapen en fijne dekbedden en meubilair. De safaritenten liggen op loopafstand van een kleine maar leuke speeltuin. Zwembaden op camping en speeltuin is fantastisch. Bij slecht weer weinig te doen. Geen binnenbad. Mooie camping maar wel met veel vaste camping gasten (tokkies met name) die soms wel erg aanwezig zijn. Dat is jammer van zo een mooie camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eurocamping Vessem in Vessem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eurocamping Vessem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eurocamping Vessem scoort een 7.62 uit 10 op basis van 76 reviews.