Camping Eurocamping Vessem

Nederland, Noord-Brabant, Vessem

7.8Goed

• 6.3Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Eurocamping Vessem voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

99 reviews over Camping Eurocamping Vessem

• 2019
    4Eric zwaanstra14-08-2019

nooit meer deze armoe

nou wat een butzooi. om te beginnen het stacaravan gedeelte wat een tokkie bende zeg... lege plekken met onkruid en half gare kapotte caravans. stageld is haast 2500 euro en dan krijg je dit. er is totaal geen ene moer te doen. ja spelletjes die geen euro mogen kosten. dan de frietzaak bah bah wat een zwijnen zijn dat zeg... noemen zich zelf ondernemers man laat me niet lachen. patat altijd slap en je mag hopen dat je bij je tent aankomt alles wat je hebt besteld en betaald er wel in zit. de kantine nou nou nou 2x een feestavond bij mogen wonen wat een armoe zeg. een zanger die geld mee neemt om te mogen zingen en een tent waar een handjevol gasten zitten . over de prijzen maar te zwijgen. nee voor ons nooit meer. 2 weken op een veld gestaan voor een hoop geld . ze moesten zich schamen daar in vessem.

• 8Edith van Marion02-08-2019

Genoten!

Weer genoten van een heerlijke vakantie. Lekker gezwommen in het zwembad. Kinderen zich ook goed vermaakt. Volgend jaar weer!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Polinder30-07-2019

Geweldig! Schoon en gezellig!

Schoon, gezellig, veel te doen voor kinderen, super aardig personeel. Wij zaten in een chalet, aanrader! Super mooi en bijna nieuw. Gemoedelijke sfeer. In de omgeving ook veel te doen en lekkere eet gelegenheden.

• 10Eetgelegenheden

• 9Johan willems27-07-2019

Erg leuke familie camping

Super gezellige camping . Erg vriendelijk personeel .worden leuke activiteiten gedaan voor jong en oud . Sanitair super schoon

• 6Eetgelegenheden

• 9julien peeters22-07-2019

Geweldig

Altijd goed warm of koud weer . Supper vriendelijke uitbaters .

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Familie Torensma20-07-2019

We hadden een safari tent gehuurd voor een week. We hebben genoten van de gastvrijheid van de camping eigenaren. Iedereen was vriendelijk heel plezierig.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Marian De vreede10-07-2019

Is gewoon een fantastische camping hele vriendelijke eigenaren en super mooie plaatsen gaan hier zeker terug ze doen er alles aan om het je na de zin te maken zwaaien je zelfs uit als je vertrekt

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Wendy09-07-2019

Leuke camping

Heerlijk lang weekend op de camping gestaan. In bepaalde periode kun je hier met je Acsi pas korting krijgen, dat was een erg mooi tarief. We betaalden 18 euro per nacht inclusief stroom, 4 personen en een hond. De camping is erg ruim opgezet, waardoor onze kinderen de ruimte hadden om heerlijk te spelen. Ook zijn er verschillende leuke dingen te vinden op de camping voor kinderen, ze hebben zich hier prima vermaakt. De safaritenten zagen er mooi uit, die willen we zeker een keer boeken. We komen volgend jaar zeker terug!

• 10Marielle03-07-2019

Heerlijk ontspannen hier!

Op de camperplaats gestaan, maar € 13,50 per nacht! Daarbij mochten we van alle faciliteiten van de camping gebruik maken! Super vriendelijk ontvangst van een jongedame bij de receptie. De camping ligt midden in de natuur en biedt veel mogelijkheden om te wandelen en te fietsen. Wij kwamen vooral om te wandelen en geocachen, wat rondom te camping heel goed te doen is! Er zijn veel caches te vinden in de buurt! Het dorp Vessem ligt op ongeveer 1.5 tot 2 km van de camping en biedt eigenlijk alles: een supermarkt, leuke restaurantjes, een soort drogist, een bakker en winkel waar ze vanalles verkopen. Wij komen zeker nog eens terug! Het was heerlijk!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Globetrotter30-06-2019

Bedenkelijk.

Grote camping met diverse , aparte veldjes. Bij binnenkomst zie je alleen maar stacaravans, maar de veldjes zijn achteraan en lekker rustig. 4 Sanitair gebouwen, waarvan er maar 2 open zijn. Alleen tijdens vakantieperiodes zijn de andere 2 ook open. Dit vind ik slecht. Over de hele camping staan nog sanitair gebouwtjes (WC) uit de 50er jaren. Wel gemakkelijk, maar niet van deze tijd.!Ontvangst bij de receptie zou vriendelijker kunnen. Je krijgt een camping krantje met de bijzonderheden, wat er te doen is (Niet veel). In dat krantje staat ook dat je moet melden, als er processierupsen zijn. Het blijft bij melden, want er wordt niets gedaan, met de melding !!!! Als je het een 2e keer komt melden krijg je een blik van, daar heb je die zeur weer. Groot zwembad, zonder schaduw en zonder toezicht. Prijzen voor dagbezoek en drankjes in de kantine zijn behoorlijk aan de hoge kant.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

6 tips over Camping Eurocamping Vessem

• Claudia, 05-07-2014

Als je een kort weekend weg ga dan vind ik dit zeer zeker een aanrader omdat je gewoon geen gedoe heb betreft vertrektijden van de camping. De opmerking die wij erover kregen was: Na 23:00 werkt je pasje van de slagbomen niet meer dus zorg dat je voor die tijd weg ben. Helemaal PRIMA!!!

• Patriciageurts, 20-07-2014

Neem handzeep mee. En op een hete dag: parasol voor bij het zwembad.

• Olaf, 21-06-2015

Winkelen in Eindhoven of in Bladel. Vliegtuigspotten bij Eindhoven. Daf museum.

1 vraag over Camping Eurocamping Vessem

• Conny, 23-10-2018

Let op bij aanbetaling

Door ziekte niet gegaan. Let op aanbetaling krijg je niet terug. Een bevestiging dat je niet geweest bent voor de annuleringsverzekering krijg je niet, dus geld kwijt.

Camping Eurocamping Vessem info

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200