Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve

Vakantiepark
Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark Duinhoeve voor je op een rij gezet:

132 reviews over Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

• Activiteiten5
  • Onderkomen6

Het park heeft op haar website staan dat het ideaal is voor jonge gezinnen, senioren en natuurliefhebbers. Ze zijn de festivalgangers loaded met drank en drugs even vergeten te vernoemen. Voor een familiecamping vind ik het belachelijk dat ze groepen jongeren toelaten omdat ze naar een festival in de buurt gaan, met overlast tot gevolg (lees lawaai overdag en snachts, met drank en joints aan het zwembad liggen etc). Wij zijn eerder vertrokken en komen niet meer terug. Jammer, want voor kinderen is het erg leuk. Maar blijkbaar is de omzet (een volle camping) belangrijker dan waarmaken waar je mee adverteert, tenminste aldus de dame achter de receptie.

Zeer slecht ontevreden!

S.
17-6-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Wij hebben 2 nachten door gebr acht in een van de studio's ,

De badkamer was enorm vies niet van 1 keer niet goed schoon maken , in de douchecabine oranje viezeranden , haren overal toilet vies en een hele vieze duffe lucht.

Bedden zijn ongv. Alsof je op beton slaapt , dekbedden te vies om beet te pakken .

Zwembad was ook niet schoon , verouderde speeltuinen en kapot, de skelters en fietsen die je kan huren zijn helemaal verweert veder erg smoesig en slordig park .

Helaas is dit de eerste en laatste keer dat wij hier zijn geweest , erg jammer .

Niet wat op de site te zien is kwa netheid!

• Activiteiten6
  • Onderkomen8

Fijne camping, schoon, ruim en mooi groen. Helaas geldt dat niet voor de toiletten bij zwembad, gewoon vies. Ook de zitruimte rond het zwembad kan wel een schrobbeurt gebruiken. Jammer rest allemaal wel proper. Speeltuinen leuk. Minpuntje slecht telefoonbereik en geen goede wifi.

Top camping!

Maria S.
23-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Fijne camping op een Top lokatie om te fietsen en te wandelen. Op enkele honderden meters van De Loonse en Drunense duinen. Op de camping voor de kinderen leuke speeltuin, treintje en zwembad. Zuiver toiletgebouw en nette grote campingplaatsen.

Ook vriendelijk ontvangst bij de receptie.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastiche ligging

T vos
26-8-2017
  • Onderkomen9

Zeer mooie ligging vlak bij de efteling zeer mooie fietsroutes Receptie zeer vriendelijk komen zeker nog een keer weer. Enig nadeel beetje weinig verlichting bij de kampeer velden

Heerlijke rustige plek.

Gerda Vos
26-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Aan de rand van een prachtig natuurgebied.Goeie fietsroutes en heel goed betaalbare camping.Heel vriendelijk personeel.En goeie service.Door fam. Omstandigheden zijn we een paar dagen van de camping geweest.Maar toen dat weer stabiel was hebben we besloten toch weer terug te gaan naar deze camping.Kregen we van hun deze 4 dagen extra terug.Super .

Fantastisch, komen zeker terug

Lena en Leon
31-7-2017
  • Activiteiten10

Wij waren hier met onze kleinkinderen van 2 en 4 jaar. Recreatiepark Duinhoeve in Udenhout is een erg kindvriendelijke goed verzorgde camping met ruime plaatsen.

Alle benodigde faciliteiten voor een heerlijke vakantie zijn hier aanwezig. Klantvriendelijke medewerkers, ruime plaatsen, heel goed verzorgd park, dicht bij de natuur. Hoge kwaliteit speeltoestellen, veel speelgelegenheid en volop speelmogelijkheden. Wij stonden op het veld MOL leuk en ruim opgezet, met in het midden van het veld een leuke speeltuin en hele gave kabelbaan, ook zijn er picknicktafels aanwezig, schoon sanitair en tolietpapier aanwezig. De grote speeltuin en natuurtuin aan de overkant van de weg vonden onze kleintjes ook helemaal super. En niet te vergeten het treintje. Verwarmd kindvriendelijk zwembad met voldoende ligstoelen. Leuk animatieteam die erg hun best doen en goed overweg kunnen met de kleintjes. Lekker betaalbaar eten in de Brasserie, ook cafetaria aanwezig. Je kunt te voet naar de Loonse en Drunense duinen. Wij wonen zelf in Udenhout, waren hier voor de 1e keer maar komen zeker snel weer terug.

• Onderkomen10

hele vriendelijke medewerkers. echt gastvrij ! ruime plaatsen, goed verzorgd park ! schoon sanitair, gratis wifi bij de brasserie en receptie. leuke speeltuinen voor de kinderen. lekker eten in de brasserie. echt een hele fijne vakantie gehad. veel fiets- en wandelmogelijkheden, dichtbij de Efteling en Beekse Bergen safaripark. rustige sfeer.

Recreatiepark, goed verzorgd.

Agnes & Gerard
11-7-2017
  • Activiteiten6

Camping sfeer hebben we gemist, kampeervelden zijn ruim en goed onderhouden. Bezetting op de velden was minimaal. Openingstijden van receptie zijn niet klantgericht (tot 17.00 open) Geen ZB winkel, redelijke restaurant en cafetaria. Medewerkers receptie zijn wel vriendelijk, maar onvoldoende klantgericht. Bij vertrek: alleen borg uitbetaald en geen goede thuisreis wens. ook niet van: Bent u tevreden?
Receptie Duinhoeve, Directrice, 13-7-2017

Geachte gast,

Bedankt voor uw feedback. Onze receptie is inderdaad tot 17:00 uur geopend maar wij zijn ook na sluitingstijd bereikbaar als u op de intercom drukt of naar de receptie belt. Wij vragen normaliter al onze gasten bij vertrek of het verblijf naar wens was, en wensen een goede thuisreis. Ik ga onze receptionisten aanspreken dat dit niet is gebeurd bij u, onze excuses hiervoor. We hopen u nog eens op ons park te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Receptie Duinhoeve

• Onderkomen10

we hebben gekampeerd op een ruim kampeerveld met speeltuin voor de kinderen. Lekker gegeten voor nette prijs in de brasserie. verwarmd zwembad en volop speelmogelijkheden. schoon sanitair. hele vriendelijke medewerkers, goede service. helemaal TOP !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve in Udenhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve scoort een 7.96 uit 10 op basis van 132 reviews.