Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve

6.6Voldoende

• 6.7Activiteiten
  • 6.6Onderkomen
  • 6.3Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark Duinhoeve voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

155 reviews over Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve

• 5Mirthe13-09-2020

Voldeed niet aan de verwachtingen

Het park ligt in een mooie omgeving en de speelmogelijkheden zijn leuk en gevarieerd voor de kinderen. Qua prijs/kwaliteit vond ik het echter veel te duur.

De tips die we hebben doorgegeven: - laten weten dat een zwembad dicht is als je boekt.... wij gingen ervan uit dat het gewoon open was vanwege de beschrijving dus dat was wel teleurstellend. - beter schoonmaken. Er zat bijvoorbeeld bloed van iemands menstruatie bij de deur van het toilet en schimmel in de slaapkamers... dit is vooral de reden ook direct dat ik prijs/kwaliteit erg slecht vond. - er ontbraken kussens bij onze loungeset. - de stoelen passen niet goed bij de tafel.

• 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 9Ans13-09-2020

Super!

Mooie ligging! Duinen zijn prachtig. We hebben veel gewandeld. Mooie camping.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Magda Ossewaarde28-08-2020

Rustige,mooie en nette camping.

We waren hier in Augustus voor een paar dagen. We kozen voor deze rustige camping,in een prachtige omgeving. Wij houden van natuur en onze dochters wilde een keer weer naar de Efleling,wat ook dichtbij was. Personeel wat hier werkt,zijn erg vriendelijk en gastvrij. We hadden een verblijf in een duinlodge,wat is deze ruim ! We verblijven vaak in een vacansoleil caravan.Maar deze accommodatie is veel ruimer,en bedden zijn wat hoger,vooral voor wat ouderen makkelijker in/uit bed stappen. Wij komen hier zeker terug ! Al is het voor elke dag een mooie wandeling maken in de nabij gelegen Loonse en Drunense duinen.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 6Kampeerder26-08-2020

Zwembad slecht geregeld, verder top!

Prachtige omgeving. Grote kampeerplaatsen. Leuk zwembad voor onze kids van 2 en 4. Vanwege Corona wordt er met tijdsblokken gewerkt van 1.5uur. Logisch maar erg slecht georganiseerd. Wordt niet uitgelegd dus 1e keer sta je voor niks met je kinderen bij het zwembad. Je moet voor de start van het tijdsblok naar het zwembad gaan om een ticket te bemachtigen. Soms kwartier van te voren maar soms staan ze er half uur van te voren. Iedereen duikt dan op de persoon met de tickets. Tientallen mensen staan dan op paar vierkante meter. We hebben gevraagd of dit niet beter geregeld kan worden maar dan is het antwoord dat je ook kan kiezen om niet te zwemmen of naar een andere camping te gaan. Jammer! Verder super camping, leuke speeltuinen, leuk treintje en prima animatie. Als het zwemmen beter geregeld wordt dan komen we graag nog eens terug.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 7Josina Welten14-08-2020

Mooi park

Ligging van het park ideaal! Dicht bij de Efteling en Safaripark Beekse Bergen voor een uitje, maar ook fietsen en wandelen is ook zeker aan te raden! Wij zijn maar 1x naar het animatieteam gaan kijken, onze kinderen vonden het leuk. Ikzelf vind dat er erg veel jonge mensen op het park werken. Zwembad erg leuk, alleen ivm corona heel slecht geregeld. Er zijn tijdvakken gemaakt, wat helemaal prima is. Echter een ticket bemachtigen voor een tijdvak is echt een rommeltje. Iedereen vliegt op een grote hoop om een ticket te kunnen bemachtigen. Daar moeten ze echt iets aan verbeteren.. Huisjes prima: redelijk schoon, alleen de matrassen en kussen zijn niet mijn ding. Deze waren van plastic ofzo, want het slapen met de warme nachten nog minder aangenaam maakte. Verder erg veel leuke speeltuintjes voor de kinderen!

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 4RNLB04-08-2020

Nooit meer

Een midweek in een chalet met veranda verbleven. Plastic matrassen en kussens waardoor slapen niet fijn was. Veranda niet dreumes vriendelijk, kan tussen de spijlen door daarbij splinterde de veranda enorm! Zwembad gigantisch koud, op de foto’s beduidend mooier. Animatie team amateuristisch: geleid door pubers, evenals de bediening en toezicht bij het zwembad. Restaurant mag deze naam niet krijgen, ontzettend slecht!! Meerdere mensen ziek v.h. slechte eten. Wij raden het niet aan en zullen ook niet terug komen!

• 3Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

• 5Patrick03-08-2020

Redelijk

Leuk en goed animatie team. Wat echt slecht is is een drukke weg dwars door de camping waardoor het gevaarlijk wordt voor kinderen. En wij hadden een stacaravan met eigen sanitair alleen was de douche super slecht en hebben we meerdere malen de td over de vloer gekregen en die konden het niet maken, of je verbranden of je stond te rillen van de kou onder de douche. De bedden zijn heel smal waardoor onze kinderen regelmatig uit bed vielen.

• 6Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

• 4Peter16-07-2020

Teleurstellend

Een paar nachten in een Safaritent geboekt, we kwamen op een veld met daarop wat tenten en een aantal caravans. Het veld zag er prima uit, echter was er een toilet gebouw wat meer op een noodgebouw lijkt. Zeer primitief en het hele veldje ziet je tandenpoetsen of naar het toilet gaan. Dat de Safaritent zelf; een oude versleten tent, de schimmel zit er op en hier en daar ook lekkage waardoor er water in de tent stond. Qua meubilair absoluut niet comfortabel te noemen, een houten bankje binnen en een paar goedkope plastic stoelen buiten, op zich is daar nog mee te leven. Echter zijn de bedden in 1 woord SLECHT. Een keihard matras, een plastic kussen en een bed met maar een lengte van slechts 180cm. Een normaal Nederlands mens kan hier met geen mogelijkheid fatsoenlijk op liggen. Van de receptie kregen we te horen dat we even van de voren hadden moeten informeren naar de lengte van de bedden.... Waar is een bed nou niet minimaal 200cm?

• 2Onderkomen

• 10Fam van de Sande24-06-2020

Een heerlijk weekendje weg

Met Pinksteren hebben wij een weekend doorgebracht bij de Duinhoeve met onze zoon (6) en dochter (4). In eerste instantie hadden we daarbij een Safari tent voor 4 personen geboekt. Vanwege coronamaatregelen waren de Gemeenschappelijke toilet gebouwen gesloten. Om ons toch eigen sanitair te kunnen bieden kregen we een upgrade naar een 7 persoons glamping tent! Dat is nog eens meedenken! De service was perfect en van het enthousiaste animatie team hebben we zeker ook genoten! Verschillende speeltuintjes en een buiten zwembad maken het verblijf ook extra aangenaam. Wij hebben met volle teugen genoten en komen vast nog eens terug!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Arnoud03-05-2020

Perfecte ligging en vriendelijk personeel!

Perfecte ligging! Vriendelijk personeel. We hebben een paar mooie dagen gehad en komen zeker nog een keer terug! Udenhout is een dorp (3 km verderop) dat zeer geschikt is als uitvalsbasis voor een vakantie, ‘weekendje-weg’ of ‘dagje uit’. Naast het feit dat Udenhout centraal gelegen is tussen de steden Tilburg en 's-Hertogenbosch, en de bekende pretparken de Efteling en de Beekse Bergen, zijn ook fietstochten door de Loonse en Drunense duinen, De Brand, de Kampina en de Oisterwijkse bossen, uitstekend te starten vanuit Udenhout.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden