Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve

6.5Voldoende

• 6.7Activiteiten
  • 6.2Eetgelegenheden
  • 6.7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark Duinhoeve voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
Meer vakantiepark info

150 reviews over Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve

• 4RNLB04-08-2020

Nooit meer

Een midweek in een chalet met veranda verbleven. Plastic matrassen en kussens waardoor slapen niet fijn was. Veranda niet dreumes vriendelijk, kan tussen de spijlen door daarbij splinterde de veranda enorm! Zwembad gigantisch koud, op de foto’s beduidend mooier. Animatie team amateuristisch: geleid door pubers, evenals de bediening en toezicht bij het zwembad. Restaurant mag deze naam niet krijgen, ontzettend slecht!! Meerdere mensen ziek v.h. slechte eten. Wij raden het niet aan en zullen ook niet terug komen!

• 3Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

• 5Patrick03-08-2020

Redelijk

Leuk en goed animatie team. Wat echt slecht is is een drukke weg dwars door de camping waardoor het gevaarlijk wordt voor kinderen. En wij hadden een stacaravan met eigen sanitair alleen was de douche super slecht en hebben we meerdere malen de td over de vloer gekregen en die konden het niet maken, of je verbranden of je stond te rillen van de kou onder de douche. De bedden zijn heel smal waardoor onze kinderen regelmatig uit bed vielen.

• 6Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

• 4Peter16-07-2020

Teleurstellend

Een paar nachten in een Safaritent geboekt, we kwamen op een veld met daarop wat tenten en een aantal caravans. Het veld zag er prima uit, echter was er een toilet gebouw wat meer op een noodgebouw lijkt. Zeer primitief en het hele veldje ziet je tandenpoetsen of naar het toilet gaan. Dat de Safaritent zelf; een oude versleten tent, de schimmel zit er op en hier en daar ook lekkage waardoor er water in de tent stond. Qua meubilair absoluut niet comfortabel te noemen, een houten bankje binnen en een paar goedkope plastic stoelen buiten, op zich is daar nog mee te leven. Echter zijn de bedden in 1 woord SLECHT. Een keihard matras, een plastic kussen en een bed met maar een lengte van slechts 180cm. Een normaal Nederlands mens kan hier met geen mogelijkheid fatsoenlijk op liggen. Van de receptie kregen we te horen dat we even van de voren hadden moeten informeren naar de lengte van de bedden.... Waar is een bed nou niet minimaal 200cm?

• 2Onderkomen

• 10Fam van de Sande24-06-2020

Een heerlijk weekendje weg

Met Pinksteren hebben wij een weekend doorgebracht bij de Duinhoeve met onze zoon (6) en dochter (4). In eerste instantie hadden we daarbij een Safari tent voor 4 personen geboekt. Vanwege coronamaatregelen waren de Gemeenschappelijke toilet gebouwen gesloten. Om ons toch eigen sanitair te kunnen bieden kregen we een upgrade naar een 7 persoons glamping tent! Dat is nog eens meedenken! De service was perfect en van het enthousiaste animatie team hebben we zeker ook genoten! Verschillende speeltuintjes en een buiten zwembad maken het verblijf ook extra aangenaam. Wij hebben met volle teugen genoten en komen vast nog eens terug!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Arnoud03-05-2020

Perfecte ligging en vriendelijk personeel!

Perfecte ligging! Vriendelijk personeel. We hebben een paar mooie dagen gehad en komen zeker nog een keer terug! Udenhout is een dorp (3 km verderop) dat zeer geschikt is als uitvalsbasis voor een vakantie, ‘weekendje-weg’ of ‘dagje uit’. Naast het feit dat Udenhout centraal gelegen is tussen de steden Tilburg en 's-Hertogenbosch, en de bekende pretparken de Efteling en de Beekse Bergen, zijn ook fietstochten door de Loonse en Drunense duinen, De Brand, de Kampina en de Oisterwijkse bossen, uitstekend te starten vanuit Udenhout.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2019
    7M. Bruin03-09-2019

Wij gaan nooit meer

De laatste zomerdagen in een kant en klare touroperator tent. Gastvrouw, zei dat ze ging stoppen, vanwege ondankbare mensen. Ze gaf aan dat er overlast was. Zes Poolse arbeiders zaten tegenover ons in een huisje. De eerste avond muziek. De eerste ochtend om 5.30 uur een ronkende dieselmotor die 10 minuten bleef staa. Gastvrouw verwees naar de camping. De camping wist van niets(?) maar heeft de mannen aangesproken. Buurvrouw had de hele week al last gehad van de motor. Maar de vrijgezellenparty was erger, zei ze. Waarom ons daar plaatsen vroegen wij ons af? Gastvrouw vroeg niet hoe het ging. Ze kon ons wel aanspreken op de dweil emmer of daar in werd geplast. Ja, ons kind,de wc was ver lopen. Toen ik hierover geïrriteerd raakte en de overlast noemde zei gastvrouw: het zal wel meevallen met de overlast. Had je maar geen tent moeten boeken. Van de stress zijn we 70 euro borggeld kwijtgeraakt. We kunnen het niet meer vinden.

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Jo30-08-2019

Heerlijk recreatiepark

Heerlijk recreatiepark, hier kun je van je rust genieten! Geen luidruchtigheid en harde muziek gehoord!! Iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker aanrader en wij verblijven hier graag. Makkelijk dat er een klein winkeltje is als je iets vergeten bent en visite krijgt. Lekker eten of snacken in het restaurant.

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Saskia04-08-2019

Genoten!

Wij waren hier met onze twee kinderen en hebben super leuke dagen gehad. De leuke animatie, het treintje, het frietjes eten met Bibi en Ziza, de pannenkoeken avond, het mooie weer en het fijne zwembad (soms wel wat druk vanwege het warme weer), het vriendelijke personeel. Al met al genoten!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4Gast28-07-2019

Voor ons nooit meer!

Plus: Animatieteam is enthousiast en leuk opgezet. Leuke omgeving.

Min: Veel geluidsoverlast. Geen controles. Slechte matrassen. Het was het geld niet waard.

• 7Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5Fam Van Kerckhove18-06-2019

Luidruchtige camping

Een weekend weggeweest met een aantal gezinnen. De touroperator-tenten waren top, niets op aan te merken. Het was zowel overdag als ‘s nachts zeer luidruchtig op de camping. Wij hadden 9 kinderen in totaal tussen 1 en 11 jaar oud... Zij hebben genoten van de belevingsspeeltuinen en het springkussen. Wat weinig sanitair maar nog wel ok....Het zwembad was niet verwarmd en vuile blikken en papiertjes lagen er de volgende dag nog steeds. Weinig controle op de camping ....grote jongens op speeltuigen van kleine kinderen, met zeer luide muziek gaan douchen in groep, veel groepen aanwezig die overdag bierspelletjes speelden en ‘s nachts met veel lawaai de camping rondgingen....zeer vermoeid thuisgekomen.... niet wat we verwacht hadden van een 4-sterren gezinscamping.

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2019

Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten