Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve

• 7.1Onderkomen

Vakantiepark Info

• Animatie
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark Duinhoeve voor je op een rij gezet:

145 reviews over Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve

• 7M. Bruin03-09-2019

Wij gaan nooit meer

De laatste zomerdagen in een kant en klare touroperator tent. Gastvrouw, zei dat ze ging stoppen, vanwege ondankbare mensen. Ze gaf aan dat er overlast was. Zes Poolse arbeiders zaten tegenover ons in een huisje. De eerste avond muziek. De eerste ochtend om 5.30 uur een ronkende dieselmotor die 10 minuten bleef staa. Gastvrouw verwees naar de camping. De camping wist van niets(?) maar heeft de mannen aangesproken. Buurvrouw had de hele week al last gehad van de motor. Maar de vrijgezellenparty was erger, zei ze. Waarom ons daar plaatsen vroegen wij ons af? Gastvrouw vroeg niet hoe het ging. Ze kon ons wel aanspreken op de dweil emmer of daar in werd geplast. Ja, ons kind,de wc was ver lopen. Toen ik hierover geïrriteerd raakte en de overlast noemde zei gastvrouw: het zal wel meevallen met de overlast. Had je maar geen tent moeten boeken. Van de stress zijn we 70 euro borggeld kwijtgeraakt. We kunnen het niet meer vinden.

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 10Jo30-08-2019

Heerlijk recreatiepark

Heerlijk recreatiepark, hier kun je van je rust genieten! Geen luidruchtigheid en harde muziek gehoord!! Iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker aanrader en wij verblijven hier graag. Makkelijk dat er een klein winkeltje is als je iets vergeten bent en visite krijgt. Lekker eten of snacken in het restaurant.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 9Saskia04-08-2019

Genoten!

Wij waren hier met onze twee kinderen en hebben super leuke dagen gehad. De leuke animatie, het treintje, het frietjes eten met Bibi en Ziza, de pannenkoeken avond, het mooie weer en het fijne zwembad (soms wel wat druk vanwege het warme weer), het vriendelijke personeel. Al met al genoten!!

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 4Gast28-07-2019

Voor ons nooit meer!

Plus: Animatieteam is enthousiast en leuk opgezet. Leuke omgeving.

Min: Veel geluidsoverlast. Geen controles. Slechte matrassen. Het was het geld niet waard.

• 7Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

• 5Fam Van Kerckhove18-06-2019

Luidruchtige camping

Een weekend weggeweest met een aantal gezinnen. De touroperator-tenten waren top, niets op aan te merken. Het was zowel overdag als ‘s nachts zeer luidruchtig op de camping. Wij hadden 9 kinderen in totaal tussen 1 en 11 jaar oud... Zij hebben genoten van de belevingsspeeltuinen en het springkussen. Wat weinig sanitair maar nog wel ok....Het zwembad was niet verwarmd en vuile blikken en papiertjes lagen er de volgende dag nog steeds. Weinig controle op de camping ....grote jongens op speeltuigen van kleine kinderen, met zeer luide muziek gaan douchen in groep, veel groepen aanwezig die overdag bierspelletjes speelden en ‘s nachts met veel lawaai de camping rondgingen....zeer vermoeid thuisgekomen.... niet wat we verwacht hadden van een 4-sterren gezinscamping.

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Met vrienden

• 10maria08-06-2019

Heerlijke vakantie gehad en volop genoten !

we hebben een fijne vakantie gehad op Duinhoeve !. Als je weet dat het een drukke periode is zoals Hemelvaart en Pinksteren dan kan je ervan uitgaan dat het niet rustig kan zijn op de camping. We hebben gemerkt dat als er een melding kwam van overlast, daar direct op gereageerd werd en het rustiger werd. met mooi weer leven alle gasten meer buiten en is dat al snel gehoriger. Gasten mogen ook wel wat mer toleranter en verdraagzamer zijn naar elkaar. het hoeft hier echt geen bejaardenoord te worden ! Goede en schone sanitairgebouwen, leuke animatie, lekkere hapjes en dranken bij het Smulhuis. Heel vriendelijk en behulpzame medewerkers. Echt genoten !!

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 6Kampherbeek08-06-2019

Lijkt mooier dan het is

Het zijn vaak de kleine dingen die het doen, en die ervoor zorgen dat verwachtingen worden overtroffen. Ik kreeg het idee dat het allemaal wel prima is zo. Wij zijn luxe campings gewend die constant verwachtingen proberen te overtreffen. Tips voor het management: - iemand laten meegaan naar de plek, voorkomt dat mensen verkeerd gaan staan. - Wij moesten onze caravan weer afbreken en verplaatsen omdat er iemand een voorkeursboeking zou hebben op onze plek? De mensen die op die plek hebben gestaan hadden geen voorkeursplek geboekt? Dat is toch wel een beetje vreemd. - Toiletgebouw deur op veld mier repareren deze klemt. Schoonmaak constateert het elke dag maar geeft het waarschijnlijk niet door. - Onze kinderen hebben 20 minuten op de trein moeten wachten. Animatietijden graag aanhouden. - Wij zijn veel luxe campings gewend. Deze camping heeft alles in huis om een top camping te worden maar verwachtingen worden niet overtroffen.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 4Hendrik03-06-2019

Nooit meer

Mooie glamping tent. Jammer dat er festival was waardoor camping een jongeren camping was tot diep in de nacht overlast. Handhaving was jammer genoeg pas laatste nacht. Er bijzonder dat op zondag heel veel assortiment in smulhuis op was. Zwembad is niet verwarmd en er wordt niet gehandhaafd op grote opblaasbaar beesten en bedden waardoor peuterbad en normaal bad overvol was. Door receptie ook raar behandeld op iets wat niet gekregen hadden.

• 3Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Duinhoeve, Directrice, 04-06-2019

Beste Hendrik,

Fijn om te horen dat onze Glamping Lodge in de smaak is gevallen! Vervelend dat u overlast ervaren heeft op ons park. Wij hebben het gehele weekend ons uiterste best gedaan om elke gast op ons park een fijn verblijf te berzorgen. Zowel vrijdag, zaterdag als zondag nacht is er beveiliging geweest op het park. U kunt ons 24 uur per dag bereiken per telefoon of intercom zodat wij overlast voor u kunnen oplossen. Onze excuses dat dit niet voldoende voor u is geweest.

Het zwembad is ten alle tijden verwarmd. Mocht u in de toekomst merken dat de temperatuur niet goed is, kunt u dit altijd even bij de receptie melden zodat we hier direct naar kunnen kijken en oplossen. Wij hebben inderdaad geen toezicht op het zwembad, het betreden hiervan is zoals aangegeven op eigen risico. Wij nemen uw tip zeker mee om regelmatig te controleren of er geen misbruik hiervan wordt gemaakt.

Wij hopen u alsnog in de toekomst te mogen verwelkomen op ons park.

Met vriendelijke groet, Receptie Duinhoeve.

• 3Dirk02-06-2019

Gezinscamping verandert in jongeren camping

Tijdens ons verblijf was er een dance festival in Oisterwijk. Op de camping zaten minimaal 150 jongeren die naar de festival gingen. Hierdoor veranderende de camping van een familie camping in een jongeren camping: tot na 01.00 s nachts harde muziek en geschreeuw, en de eerste herrie s ochtends weer om 10.00.

De camping was hiervan op de hoogte want ze hadden blijkbaar al echter beveiliging ingezet maar handhaven lukte niet. Er waren zeer veel gezinnen die hier grote overlast van hebben ondervonden.

Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt en blijkbaar een bewust keuze van de camping om deze jongeren toch te ontvangen. Zie reviews van vorig jaar.

Ik zou mensen die komen voor rust en natuur het sterk afraden om in deze periode naar de camping te komen.

Personeel en faciliteiten verder prima.

• 8Activiteiten

• 7Marta25-04-2019

Prima, leuk voor de kinderen.

Prima camping. Geboekt via touroperator. Leuke plek, veel te doen voor de kinderen. Cafetaria was prima. Winkeltje erg minimaal maar dat staat ook op de site. In 2018 twee keer geweest, in 2019 gaan we in elk geval al één keer en wie weet nog wel een keer.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

12 tips over Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve

• rmlevens, 27-04-2014

Schaf een wandelkaart en fietsknooppuntenkaart aan om de omgeving goed te kunnen verkennen.

• Sharon , 13-03-2014

Geniet van de heerlijke omgeving door een heerlijke wandeling door de duinen te maken.

• jan en conny renes, 02-07-2012

dachten bij naar huis gaan,dat we moesten vertrekken tijdens receptie-tijden,maar het is ook mogelijk uit te checken en dan dmv ontvangen uitrijmunt te vertrekken.

1 vraag over Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve

• Dajana, 29-04-2018

30 april

Hoi wij gaan maandag 30 april erheen met oma opa en 4 Kids. .van 4 ..10..11..en 13..zijn er meer mensen met Kids daar die week..wij huren een tent bij rent a tent..groetjes Dajana

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten