Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve

Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve
7,8

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark Duinhoeve voor je op een rij gezet:

139 reviews over Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve in het Nederlands

Met jonge kinderen

Omgeving mooier dan de camping zelf.

Leemburg
19-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Camping netjes op het eeste oog. Nette accomodaties . Sanitair verouderd en niet atijd even schoon. Wasmachine/droger uit t jaar blok. Zwembad erg klein en niet altijd even schoon. Horeca middelmatig geen sweer en niet culinair. Slechte wifi /internet. Speeltuinen ook niet allemaal even goed onderhouden. Snap niet hoe deze camping **** heeft. Omgeving is prachtig dat zeker wel. Bij vertrek geen goede terugreis gewenst.

Fantastisch!

Annie
17-8-2018
  • Onderkomen9

Perfecte ligging! Vriendelijk personeel. Super handig dat je bij het Smulhuis alles ook kunt afhalen.

Mooi zwembad. We hebben een paar mooie dagen gehad en komen zeker nog een keer terug!

Eens maar nooit meer! !

Jessica
15-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

We kwamen hier voor de rust samen met ons gezin. ....tot 1.30 (s nachts) draaiende auto's en luidruchtige jongeren over de camping. Er wordt stilte verwacht van 23.00 -8.00, maar er is niemand die daarvoor waakt. ...7.00 ging de eerste auto weer over de camping, door de slagbomen.

Sanitair is oud en het pasjes systeem voor de douche niet handig!

Brasserie is echt een flop....smaakloze slappe patat.....

Oude skelters die je moet huren voor 3 euro per uur???? Echt een aanfluiting.

De kinderen hebben gelukkig een leuke vakantie...wij gaan thuis bijkomen van al die korte gebroken nachten.

Prima voor 2 nachtjes

Stefanie
13-8-2018
  • Onderkomen7

Wij hadden van vrijdag tot zondag een studio voor 3 personen geboekt. De studio zelf is best klein maar prima te doen wanneer je er alleen slaapt en buiten kunt zitten. Wij misten wel de mogelijkheid om een kleine maaltijd te bereiden. Bijvoorbeeld voor het ontbijt een eitje koken. Broodservice wel erg handig en goed geregeld! De studio was verder schoon en zag er goed uit. Alleen de bedden vonden wij niet goed. De matrassen zijn dun en liggen op een houten plank waardoor wij alle 3 met rugpijn wakker werden. Het zwembad gaat pas om half 11 open wat wij erg laat vinden, s'ochtends vroeg even een baantje zwemmen zit er hierdoor niet in. Verder hebben wij geen gebruik gemaakt van de overige faciliteiten op het park. De omgeving is prachtig en heerlijk om te wandelen en fietsen. Vanuit het park loop je zo de Loonse en Drunense duinen op. Dagje Den Bosch is ook goed te doen vanuit het park.

Doorsnee camping

Marie
9-8-2018
  • Onderkomen8

Veel aan deze camping is heel middelmatig. Ik snap dan ook echt niet waarom deze camping zó hoog scoort. Die 4 sterren is echt een lachertje!

Wat goed was, was de huursafaritent zelf, uitstekend ingericht. Ook fenomenaal natuurgebied op loopafstand.

De rest:

- Voor kids gevaarlijke weg loopt dóór camping!

- Verkeer rijdt continu langs speeltuin en kinderanimatie. Niet veilig!!

- Langs camping razen overdag hele dag auto's VOL GAS! Niks 'oase van rust', in onze woonwijk middenin de stad is het stiller. :(

- Kinderanimatie middenin hoogseizoen niet op vrijdagen, want..... ?

- Geen supermarkt / winkel op camping

- Brasserie is meer een goedkope kantine, kwaliteit echt ver beneden peil!

- 'Overal wifi' staat op de site, maar die werkt totaal niet, ook niet betaalde, waar ik het ook probeerde. Kreeg wel geld terug.

- Vies, oud sanitair (en weinig)

- Pasjes voor douche?! Zo wantrouwig en ouderwets!

Leuk voor de kids

Brandsma
6-8-2018
  • Onderkomen8

Leuk en schoon park, zeker een aanrader met kinderen. Elke ochtend en begin van de avond kunnen de kinderen in de duinexpress, treintje die een klein rondje over camping rijdt. Leuke animatie die echt hun best doen. Leuke speeltuinen en mooi zwembad met grote piratenboot in het ondiepe kinderbad. Top dat je patat en pizza kan afhalen.

Leuke camping voor jong en oud.

Fam. Tanghe
24-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Een heel leuke camping voor jong en oud. Heel ruime kampeerplaatsen met een mooi en proper sanitair. Een heel mooi en leuk zwembad voor onze dochter van 3 jaar. Ook de diverse speeltuinen overheen de camping zijn heel leuk. Er is een mogelijkheid om te eten in het restaurant en ook om friet of pizza mee te nemen naar de caravan. Een camping met een mooie ligging pal aan de duinen en het bos. Ideaal om te fietsen of te wandelen. Wij zijn 14 dagen op deze camping geweest en hebben ons prima vermaakt. De negatieve commentaren hieronder vind ik jammer want het is een leuke plaats om te vertoeven, vriendelijke mensen op de camping en ook het personeel helpt je bij eventuele vragen of problemen. Als je in deze streek op zoek gaat naar een aangename camping dan moet je er zeker eens langs. Een leuke camping met goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Activiteiten5
  • Onderkomen6

Het park heeft op haar website staan dat het ideaal is voor jonge gezinnen, senioren en natuurliefhebbers. Ze zijn de festivalgangers loaded met drank en drugs even vergeten te vernoemen. Voor een familiecamping vind ik het belachelijk dat ze groepen jongeren toelaten omdat ze naar een festival in de buurt gaan, met overlast tot gevolg (lees lawaai overdag en snachts, met drank en joints aan het zwembad liggen etc). Wij zijn eerder vertrokken en komen niet meer terug. Jammer, want voor kinderen is het erg leuk. Maar blijkbaar is de omzet (een volle camping) belangrijker dan waarmaken waar je mee adverteert, tenminste aldus de dame achter de receptie.

Zeer slecht ontevreden!

S.
17-6-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Wij hebben 2 nachten door gebr acht in een van de studio's ,

De badkamer was enorm vies niet van 1 keer niet goed schoon maken , in de douchecabine oranje viezeranden , haren overal toilet vies en een hele vieze duffe lucht.

Bedden zijn ongv. Alsof je op beton slaapt , dekbedden te vies om beet te pakken .

Zwembad was ook niet schoon , verouderde speeltuinen en kapot, de skelters en fietsen die je kan huren zijn helemaal verweert veder erg smoesig en slordig park .

Helaas is dit de eerste en laatste keer dat wij hier zijn geweest , erg jammer .

Niet wat op de site te zien is kwa netheid!

• Activiteiten6
  • Onderkomen8

Fijne camping, schoon, ruim en mooi groen. Helaas geldt dat niet voor de toiletten bij zwembad, gewoon vies. Ook de zitruimte rond het zwembad kan wel een schrobbeurt gebruiken. Jammer rest allemaal wel proper. Speeltuinen leuk. Minpuntje slecht telefoonbereik en geen goede wifi.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve in Udenhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiepark Duinhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.