Camping Hartje Groen

• 9.2Eetgelegenheden
  • 9.4Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Midden in het bos in Brabant ligt Charme Camping Hartje Groen. Terwijl de kinderen zwemmen in het natuurlijke zwemmeer kunnen de ouders gratis koffie en thee drinken in de gezamenlijke huiskamer. Fiets de ene dag door het natuurgebied de Maashorst en bezoek de andere dag de Efteling of Toverland met de kinderen.

246 reviews over Camping Hartje Groen

• 10Chantal Schoen03-10-2019

Een absolute parel! Echt inspirerende locatie.

Dit is echt een absolute parel! Bediening: super, locatie: perfecr, sfeer: kan niet beter, catering: pefecte thee en toebehoren genoten.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Marike27-09-2019

Wat een heerlijk weekendje weg!

Supergastvrije, relaxte, knusse camping waar we verbleven in een mooie retrocaravan. Hutten bouwen, vissen, lekker door de bossen sjouwen,marshmallows roosteren bij het gezellige kampvuur voor de kinderen, we hebben enorm genoten! De pizza-avond was ook top!

Joep, Bedrijfsleider, 28-09-2019

Dank je wel Marike voor de mooie complimenten. Jullie gezin heeft écht van het Hartje Groen gevoel genoten. Huttenbouwen en door de bossen sjouwen is waar we van 'houwen'!

• 10Fam Cats24-09-2019

WoW!💚

Wow wat een fantastische camping! Ik snap wel dat jullie Hartje Groen heten want wat hebben jullie een goed hart voor de geweldige natuur maar vooral voor de gasten. Ondanks dat het de laatste periode van het seizoen was werden wij alsnog met open armen ontvangen! (Dat is echt niet overal zo ;) Maar werkelijk alles is fijn bij deze camping. De waanzinnige plekken met uitzicht op het groen, de ontzettend gezellige binnen ruimtes, de speeltuinen en het uber schone sanitair. En had ik al gezegd dat de verse broodjes super lekker zijn?

Lieve familie bedankt voor jullie enorme gastvrijheid. Wij komen zeker nog eens terug!

Joep, Bedrijfsleider, 28-09-2019

WoW! familie Cats wat een lieve review. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben. We zien jullie graag nog eens terug!

• 10Margot22-09-2019

Zo leuk!! Ik wil nog vaak terug!

Heerlijke plek in de natuur met veel speel mogelijkheden voor kinderen. En ook de Boshut met de pizza avond, echt een aanrader! Fijne plek met veel leuke mensen.

Joep, Bedrijfsleider, 28-09-2019

Dank je wel Margot, 'Een fijne plek met veel leuke mensen' das een mooi compliment ook voor onze gasten. Een fijne sfeer maken we samen!

• 9Eefje14-09-2019

Meer dan Uitstekend!

Gave camping, in de bossen met veel leuke plekken! De eigenaren begrijpen hun vak!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Joep, Bedrijfsleider, 28-09-2019

Top Eefje! Fijne complimenten. We zien jullie graag terug!

• 10Karen09-09-2019

Geweldig!

Hartje Groen heeft ons enorm verrast. Wat een mooie camping. En alles klopt! Het zit 'm in de details, de afdruiprekjes bij de afwasplaats, voldoende haakjes in de douchehokjes en niet te vergeten de geschreven teksten op de zakken van de verse broodjes 's ochtends. En de omgeving is ook schitterend, wij gaan hier zeker nog een keer terug komen.

Joep, Bedrijfsleider, 28-09-2019

Wat een fijne review Karen, je pikt er zo een aantal van onze highlights uit. Leuk om te lezen. Graag tot een volgende keer!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Maike van der Linden04-09-2019

Heerlijk

Wat een Super mooie omgeving! Bijzonder, de natuur krijgt volop kans om op z’n mooist te zijn! En dat komt terug in alles...op je campingplek, of als je naar de toilet gaat... afwassen, het is n feestje! of de huiskamer, en de Boshut waar je heerlijk kunt genieten van n ontbijtje ! Of borrel! Top plek ! Na 10 keer ... wil ik weer!!

Hoi Maike,

dank je wel voor je hoge waardering en aardige complimenten Maike. Afwassen een feestje onder de tarp aan het lavet.... en al voor de 10e keer hier. Fijn dat jullie er elke keer weer zijn!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Jorien04-09-2019

Heerlijk groen, rustig en ruim!!

Hartje Groen is een hele fijne ruime groene camping, echt een favoriet voor ons! Wij hebben er de afgelopen 2 jaar 4x gestaan, gewoon met z'n tweeën of met de fam (zussen, ouders, kids en onze 3 busjes). De camping is ruim opgezet, met veel plekjes om te spelen voor kinderen. Tegelijkertijd kun je in alle rust genieten van je eigen plek, ook voor mensen zonder kinderen dus fijn. Alice en Joep zijn enorm ondernemend en bedenken leuke activiteiten (die ze ook nog zelf uitvoeren) zonder dat het schreeuwend aanwezig is. Er is een gezellige huiskamer met houtkachel voor als het slecht weer is. Ze zijn betrokken bij hun bezoekers, nemen de tijd voor je en zijn meedenkend en flexibel als je iets nodig hebt. Toch stiekem heel leuk als ze je herkennen van de vorige keer, zelfs met je naam! Dat vind ik wel heel mooi. Het sanitair is enorm schoon en nieuw, dus een genot om te douchen! En dan ligt het ook nog eens in een mooi gebied. Alle lof!

Joep, Bedrijfsleider, 06-09-2019

Elkaar op een leuke manier ontmoeten maar ook de rust in de natuur met veel privacy dat willen we onze gasten graag bieden Jorien. Wat fijn dat jij het óók zo waardeert. Bedankt voor je reactie en waardering!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Bella03-09-2019

Fantastisch!!

Prachtige camping, vriendelijke gastheer Jens, en super lekker gegeten😍 Ook een pluspunt dat hondjes welkom zijn!!!!

Joep, Bedrijfsleider, 06-09-2019

In het bos én op de Bremweide zijn viervoeters aangelijnd van harte welkom. Ze genieten mét hun baasjes van het uitgestrekte natuurgebied. Wat leuk dat je onze gastheer Jens extra complimenten geeft. We hebben een top team waar we trots op zijn!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Doreth02-09-2019

SUPER

Wij waren 3x op deze camping dit jaar. 2x met de kleinkinderen en 1x met een 55+ gezelschap. En het mooie is dat het voor alle partijen geweldig was. Dat heeft geen toevoeging nodig toch ?

• 8Eetgelegenheden

Joep, Bedrijfsleider, 06-09-2019

Voor jong en ouder een fijne plek. Leuk dat je met verschillende gezelschappen bij ons komt genieten Doreth. Dank je wel voor de review en de hoge cijfers!

Gereisd met partner in augustus 2019

9 tips over Camping Hartje Groen

• Elveldman, 20-07-2013

Fiets huren op de camping

• Geertje, 15-02-2014

Voldoende leuke dorpen in de buurt om lekker te gaan eten, winkelen etc. Het dassenpad dat oploopafstand van de camping ligt is erg leuk voor kinderen.

• Thijs, 28-08-2018

De Maashorst minigolf te Schaijk

Verscholen tussen het natuurgebied De Maashorst en Herpenduin ligt de prachtig aangelegde avonturen minigolfbaan. Deze karaktervolle en zorgvuldig aangelegde avonturen minigolfbaan telt maar liefst 18 holes, waarin het aangenaam toeven is. Deze unieke minigolfbaan waarvan er in heel Nederland nog geen zijn, is ideaal voor een heerlijk dagje uit.

4 vragen over Camping Hartje Groen

• Franklin Marlin, 30-07-2019

BBQ

Is het toegestaan om eigen bbq te gebruiken?

• Dewittekraaij, 29-09-2018

Plekje op de camping

Ik volg al een tijdje deze camping en vroeg me af of je met 2 meiden die volgend seizoen 5jaar (wel zwemles, geen diploma) en 7jaar zijn, het beste “aan de dreef” kunt staan of op 1 van de velden bij het speelven. Wat is jullie ervaring?

• suzan melskens, 21-03-2017

Jaarplaats stacaravans

Ziin er ook stacaravans te koop en mag je het hele jaar op de camping blijven staan

Joep, 01-06-2017

Er zijn ook geen jaarplaatsen op Charme Camping Hartje Groen. Hartelijk dank voor je reactie. Vriendelijke groet, Joep Manders - bedrijfsleider

Joep, 01-06-2017

Beste Suzan, Charme Camping Hartje Groen is een échte toeristische natuurcamping. Er zijn géén stacaravans op het terrein.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan