Camping Hartje Groen ****

Weer vandaag7°-4°

167 reviews over Camping Hartje Groen in het Nederlands

Zeer fijn verblijf gehad

Astrid Merk, 2-1-2018

De camping is mooi opgeknapt en er hangt een fijne gemoedelijke sfeer en is zeer geschikt voor jonge gezinnen en mensen die van de natuur houden. We hebben een heel fijn verblijf gehad ook de Boshut is erg gezellig en leuk om na een wandeling of fietstocht is even uit te blazen.

Fantastisch!

Laura, 29-12-2017

In december een week op de camping geweest en we hebben het ontzettend leuk gehad! Sanitaire voorzieningen zijn goed onderhouden en schoon. Daarnaast hebben we ook gebruik gemaakt van de groepsaccommodatie, erg gezellig! Zeker voor herhaling vatbaar.

Voelde ons heel welkom.

Arjan en Lia, 18-11-2017

Toiletgebouwen schoon, horeca ruimte is heel gezellig en warm en nodigd uit tot bezoek. Beheerder Joep was heel belangstellend en ook dat heeft ons bezoek tot een aantal leuke dagen gemaakt. We komen zeker volgend jaar terug in de zomer!

Wij Schaijken graag !

Juco, 16-11-2017

Fijne camping met de Brabantse gemoedelijk- en gezelligheid. Heerlijke wandel- en fietsomgeving. Wij hebben een nieuw werkwoord. Wij gaan lekker Schaijken ;)!

Echte Brabantse gemoedelijkheid

Daan, 5-11-2017

Fantastische plek waar je je onmiddellijk thuis voelt. Gastvrije ontvangst, goede voorzieningen en een prachtige omgeving. Bij slecht weer is het goed vertoeven in de prachtige huiskamer en bij mooi weer een fijn terras bij de boshut. Het is een ruime camping met veel royale plaatsen, maar toch heeft het de allure van een intieme en gemoedelijke kleinschalige camping. Zowel met vrienden als met kinderen wezen kamperen en beide keren een groot succes!

lekker rustig

karel en rian peperkamp, 4-11-2017

leuke camping in het bos met leuke "boshut" voor koffie en iets lekkers. nieuwe eigenaren zijn met de overname op de goede weg om alles nog leuker te maken.

schitterende camping rust en perfect onderhouden

André Janssen, 2-11-2017

perfect sanitair en goede gastvrijheid

Meteen weer geboekt

Twan, 31-10-2017

Met onze vereniging zijn we een weekend verbleven op Hartje Groen. De meeste hadden een eigen caravan, maar ook de mensen zonder eigen campeermiddel konden terecht in een houten huisje. Hier stond ook nog een ruime groepsruimte bij met eigen keuken.

We konden in de bossen en het water eigen spelletjes doen en 's-avonds genieten van het kampvuur. Zeer geslaagd, we hebben meteen geboekt voor komend jaar.

Ontspannen en relaxte sfeer midden in de natuur

Schneider, 30-10-2017

Mooie locatie middenin natuurgebied. Een camping voor jong en oud. Bij de camping is een geweldig plek waar je kunt ontbijten, lunchen, borrelen en heerlijk kunt genieten van een breed assortiment non en alcoholische Versnaperingen.

Hopelijk in de toekomst kan men er ook avond eten.

Op de camping is een zeer sfeervolle huiskamer incl twee vuurplekken. Je voelt je meteen thuis.

Trekkers hutjes zijn basaal ingericht maar zelfs toen wij daar waren in oktober was het prima vertoeven.

Kan alleen maar zeggen gewoon naar toe gaan en dompel je onder in de gastvrijheid van Joep en Alice.

Een fantastische camping midden de maashorst

Tobias Lange, 30-10-2017

Alles is voortreffelijk geregeld en georganiseerd. Geen minpunten ontdekt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hartje Groen in Schaijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hartje Groen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hartje Groen scoort een 8.87 uit 10 op basis van 167 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: