Géén boekingskosten

• Recreatieruimte
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Midden in het bos in Brabant ligt Charme Camping Hartje Groen. Terwijl de kinderen zwemmen in het natuurlijke zwemmeer kunnen de ouders gratis koffie en thee drinken in de gezamenlijke huiskamer. Fiets de ene dag door het natuurgebied de Maashorst en bezoek de andere dag de Efteling of Toverland met de kinderen.

522 Reviews over Hartje Groen

• 8Kathy27-06-2022

Heerlijk plekje :-)

Wij hebben genoten van een heerlijk lang weekend op deze prachtige camping. Ruim opgezet, bosrijk echt gaaf gedaan. Anders dan anders. Het weer hielp ook een handje dus daarom ook volop kunnen genieten van de zwemvijver. Veel aanbod voor de kinderen om te spelen en gunstige ligging tov de Maashorst. Als ik dan op zoek ga naar een minpuntje: bij onze plek was geen water. Is schijnbaar toch een luxe waar we op mis pakte, maar we hebben bovenal genoten. Tot de volgende keer!

• 7Staat v/h sanitair

Joep, Eigenaar, 30-06-2022

Dank je wel voor je reactie Kathy en wat fijn dat je zo genoten hebt. Ruimte en natuur dan kun je heerlijk ontspannen en genieten! We hebben op onze kampeerplekken inderdaad geen vaste watertappunten maar wel op centrale plekken op de velden. 'Twee kannetjes water halen' voor het échte kampeergevoel zullen we maar zeggen! Heel graag tot de volgende keer!

• 8Cindy27-06-2022

Heerlijke camping

Het is een hele gezellige camping. Faciliteiten zijn prima en netjes. Personeel is vriendelijk. Ligging is prachtig. Leuk voor kinderen.

Twee tips voor verbetering: - water bij de douches kun je niet regelen, als het buiten warm is, wordt het soms echt te heet - het stroompunt op het kampeerveld is echt te ver. Ik heb een kabel van 15 meter en ik kwam nog 10 meter te kort.

• 8Staat v/h sanitair

Joep, Eigenaar, 30-06-2022

Dank je wel voor je reactie en de tips Cindy, deze nemen we mee. In één sanitairgebouw 'Aan de Dreef' hebben we inderdaad een aantal douches met drukknoppen en een vaste tempratuurinstelling verwarmt door een zonneboiler. Er is daar overigens ook een familiedouche waar je zelf de tempratuur kunt regelen. In de vijf andere sanitairgebouwtjes kun je de douchtempratuur met een mengkraan zelf regelen. We hebben overigens nergens tijdklokken, je kunt dus zelf bepalen hoe lang je wilt douchen. Op enkele plekken is de afstand naar de stroomkast wat verder, we hebben daarvoor verlengkabels te leen bij de receptie mocht je eigen kabel te kort zijn. We verwelkomen je graag nog eens!

• 9Miranda27-06-2022

Fantastisch!!

Ik heb nog nooit zo'n fijne camping gezien

Joep, Eigenaar, 30-06-2022

Dat is een fijn compliment Miranda. Dank je wel!

• 8John25-06-2022

Absolute aanrader

Geweldige camping, mooie plaatsen, goede voorzieningen. En veel hart voor de natuur.

Joep, Eigenaar, 30-06-2022

Onze naam zegt het inderdaad John, we hebben een groen hartje voor de schitterende natuur van de Maashorst waar we midden in liggen!

• 9Linda20-06-2022

Idyllisch en schoon!

Overtrof verwachtingen. Mooi en zeer ruim opgezet, kindvriendelijk, goede horeca, netjes, vriendelijk en betrokken.

Minder handig dat er geen kraantje op het veldje was om even snel handen te wassen of iets af te spoelen.

Joep, Eigenaar, 24-06-2022

Wat fijn dat we je verwachtingen overtroffen hebben Linda. We hopen onze gasten op Hartje Groen positief te verrassen. Op al onze kampeerveldjes hebben we waterkraantjes behalve op veldje de Wijst. Dat zetten we op onze to do lijst! We zien jullie graag nog eens terug.

• 9Jan18-06-2022

Super!

Wat een leuke camping! Heel ontspannen sfeer, vriendelijke mensen, ruime plaatsen. Wij gaan zelden terug naar een plaats waar we al eens geweest zijn, maar hier gaan we zeker nog eens naartoe!

Joep, Eigenaar, 21-06-2022

Beste Jan, wat fijn dat je weer zo genoten hebt van de ontspannen sfeer op Hartje Groen. Een extra opsteker dat we je nog eens mogen verwelkomen. Graag tot de volgende keer!

• 9Ton18-06-2022

Geweldig

Heerlijke camping , schoon sanitair.leuke camping plaatsen . Vriendelijke mensen wij hadden een plaats aan het water . Klein water waar je lekker kan afkoelen als het warm is .Zeer kind vriendelijk. leuke zelfgemaakte spellen op de camping die iedereen mag gebruiken .

Joep, Eigenaar, 21-06-2022

Dank je wel voor je reactie Ton. Het waren warme dagen, top dat jullie lekker konden afkoelen in ons zwemvennetje. We zien jullie graag nog eens terug!

• 9S.J13-06-2022

Fantastisch!

Fantastische plek, heerlijke camping! Meer dan Hartje Groen en de Boshut heb je niet nodig voor een geweldige vakantie!

Joep, Eigenaar, 21-06-2022

Dat is goed om te lezen. Dank je wel voor je hoge waardering!

• 9Liane13-06-2022

Heerlijke en fijne plek!

Lekker genieten en de kids vermaken zich prima!

• 8Staat v/h sanitair

Joep, Eigenaar, 21-06-2022

Dank je wel Liane. Genieten met een zachte Brabantse G!

• 9Mart13-06-2022

Komen terug

Fijne camping, mooie standplaats en prima sanitaire voorzieningen. Direct aan natuurgebied de Maashorst. Aan de voorzijde een gezellig terras.

Joep, Eigenaar, 21-06-2022

Genieten midden in het grootste aaneengesloten natuurgebied van Brabant: Hartje Groen dus! Dank je wel voor je positieve reactie.

Camping Hartje Groen info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (10)
  • Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsNiet beschikbaar
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar