Camping Hartje Groen

• 9.2Eetgelegenheden
  • 9.3Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Midden in het bos in Brabant ligt Charme Camping Hartje Groen. Terwijl de kinderen zwemmen in het natuurlijke zwemmeer kunnen de ouders gratis koffie en thee drinken in de gezamenlijke huiskamer. Fiets de ene dag door het natuurgebied de Maashorst en bezoek de andere dag de Efteling of Toverland met de kinderen.

269 reviews over Camping Hartje Groen

• 9Sophie04-08-2020

Hele leuke camping!

Fijne camping! Goede organisatie, voor het ontbijt verse broodjes en elke dag leuke activiteiten voor de kinderen. De camping is verdeeld in delen, wat overzichtelijk is met kleine kinderen en je kunt kiezen of je in het bos, aan het water of op een grasveld wilt staan. Ook is het een prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen.

• 10Eetgelegenheden

• 9Milou04-08-2020

Heerlijke tijd gehad!

Het is zo’n sfeervolle camping. Prachtige omgeving. Heerlijk vuurtje stoken in de avond samen met andere campinggasten, zwemmen of bootje varen in het ven, georganiseerde activiteiten passend bij de sfeer! Mooi sanitair, gastvrije ondernemers en de horeca van de Boshut is super!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Corine03-08-2020

Sfeervolle natuurcamping met top voorzieningen

Wij hebben afgelopen weekend genoten van deze prachtige camping. Als trekker val je hier na een lange fiets-/wandeltocht met je neus in de boter, wat een prachtige plekjes. Daarnaast hangt er een hele fijne sfeer op de camping. Het begon al met een ontzettend hartelijke ontvangst. Verder beschikt de camping over goede voorzieningen, ik kan echt niets verzinnen dat er ontbrak. Voorl van de huiskamer werden we tijdens een nachtelijke onweersbui heel erg blij. Er zijn maar weinig campings waar je als kampeerder zo comfortabel en veilig zo'n bui af kunt wachten.

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 9tara landa01-08-2020

Superfijne camping, ideaal voor vakantie met gezin

Niets aan toe te voegen, geweldig fijne camping! Door de kleinere veldjes echt het idee dat je rustig zit maar op de rest van de camping is voldoende te beleven. Alles is met zorg gedaan, dat zie en dat voel je!!

• 9Jak01-08-2020

Heerlijk relaxed!

Prachtige plek in de bossen. Veel ruimte voor de kampeerders, goed/schoon sanitair en heel veel te beleven. Gericht op gezinnen met wat jongere kids maar onze tieners hebben zich ook super vermaakt. Aanschuifavonden bij de Boshut waren erg leuk. De styling van de hele camping is spot on, erg leuk allemaal! Prachtige omgeving met mooie fiets en wandelpaden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Maikel, Sabine en kids29-07-2020

Fantastisch, onvergetelijk, echt weg in eigen land

Alle voorwaarden voor een geslaagde vakantie aanwezig: bos, zand, water, goede sanitaire en andere faciliteiten. Goede uitvalsbasis om te wandelen, fietsen in een mooie (oer)natuurgebied. Service en dienstverlening HARTelijk, ongedwongen. (Bijna)alles kan, mag, niets hoeft.

Joep, Bedrijfsleider, 02-08-2020

Wauw! Wat een fijne complimenten Maikel. Dank je wel. Niets moet en (bijna) alles mag. Daar houden we van, het échte vakantiegevoel...

• 8Marijke28-07-2020

Leuke camping

Hartje groen is een mooie, groene en ruim opgezette camping. Wij stonden in het holenbergse bos en waren heel blij met deze plek, vanwege de ruime plekken. Op sommige velden vonden we het wel wat dicht op elkaar staan. In het zwemwater bleek helaas blauwalg te zitten, dat hoorden we pas nadat we er al in gezwommen hadden. Buiten dat een heel mooie camping met veel groen, speeltuintjes voor de kinderen waar ze met zand en water kunnen kliederen, schoon sanitair en leuke activiteiten voor de kinderen.

• 7Eetgelegenheden

Joep, Bedrijfsleider, 02-08-2020

Dank je wel voor de mooie complimenten en de hoge waardering, Marijke. Ook wij werden plotseling verrast door de iets hogere concetratie blauwalg. Ons zwemwater staat onder voortdurende controle van de provincie en het waterschap. De omgevingsdienst Brabant Noord neemt volgens de voorschriften periodiek watermonsters die gecontroleerd worden in het lab. Toen wij in de ochtend (voor de eerste keer in 4 jaar) een negatief zwemadvies kregen hebben we dit direct middels posters bij alle sanitairgebouwen en op het waterinfobord bij het zwemwater kenbaar gemaakt. Gelukkig kregen we na 5 dagen vers water bijpompen bij de herkeuring weer een positief zwemadvies. Zo houden we ons zwemwater nu weer onder controle en kan er weer heerlijk in het water gespeeld worden!

• 8Samantha27-07-2020

Top vakantie!

Super camping! We hebben een top vakantie gehad. De naam Hartje Groen is meer dan terecht. Het team heeft een goed hart voor de natuur maar ook voor de gasten. Genoeg activiteiten voor de kinderen. De modderkeuken is geweldig verzonnen, ons dochtertje van 1,5 jaar heeft daar veel plezier gehad. Er zijn gezellige binnen ruimtes en speeltuinen. Iedere morgen heerlijke, vers gebakken broodje, echt een aanrader! Ow en de aanschuifavonden! Je gaat niet met een lege maag terug je tent in hihi.

Alice, Joep & team hartje Groen bedankt voor jullie enorme gastvrijheid. Wij komen zeker nog eens terug!

• 8Eetgelegenheden

Joep, Bedrijfsleider, 02-08-2020

Wat een lieve review Samantha, dank je wel. We hopen jullie nog eens te mogen begroeten op Hartje Groen!

• 9Lein26-07-2020

Het was genieten we komen zeker nog een keertje!

We hebben een fijn verblijf gehad, (het weer zat mee) genoeg te spelen voor jonge kindjes. Een heerlijk terras bij de Boshut waar we dagelijks genoten van een hapje en een drankje na het wandelen. Ook onze trouwe viervoeter Duda was welkom en had het goed. Sanitair ook top + warme douche gehad.

Joep, Bedrijfsleider, 02-08-2020

Dank je wel voor de mooie review Lien. Fijn dat jullie zo genoten hebben!

• 9Mieke25-07-2020

Zorgeloos genieten

Fijne camping in zeer fraaie bosrijke omgeving om met kinderen heen te gaan. Keuze uit diverse leuke veldjes met eigen stijl (bos, bij het water, kinderveld). Super prettig is de aanwezigheid van horecagelegenheid de Boshut. Daar is het heerlijk borrelen, eten en ijsjes halen. Er is elke dag een activiteit voor kinderen maar niet de hele dag animatie. Dat vonden wij erg prettig want de kinderen hebben genoeg speelgelegenheid. Aanrader is de avondwandeling met gids. Het publiek is zeer divers. Prachtige plek voor een zorgeloze vakantie.

Joep, Bedrijfsleider, 02-08-2020

Hoi Mieke, dank je wel voor je reactie en het mooie cijfer! We organiseren inderdaad elke dag in het hoogseizoen één kinderactiviteit die meestal een link heeft met de natuur. Daarna is er alle ruimte om zelf hutten te bouwen, in het ven te spelen, in de vrije natuur of bij één van de natuurspeeltuintjes op Hartje Groen. Zo ontstaat er ook spontaan en creatief spel! Fijn dat jullie en de kinderen zo genoten hebben!

Camping Hartje Groen info

• SchaduwplaatsenAanwezig