Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.3Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

132 Reviews over Minicamping 't Brenneke

• 9H. Knabben25-09-2022

Zo goed dat we langer bleven dan gepland.

Claudia en haar man zijn erg vriendelijk, behulpzaam en supernetjes. Hun minicamping (25 plaatsen) staat het gehele seizoen bijna compleet vol. Dat is logisch met een grote plaats, met 10 amp stroom met superschool sanitair dat meerdere keren per dag wordt schoongemaakt. Altijd vriendelijk. Claudia kent je, vanaf je komst, meteen bij naam. Elke week ook een koffieuurtje in de “kiosk” op het terrein. De fietsmogelijkheden zijn perfect. De camping ligt tussen knooppunt 2 en 37. Op woensdag kun je friet en bijbehorende zaken bestellen en vier keer in de week komt een bakker je gewenste brood afleveren. Wie wil komen moet wel even contact opnemen met Claudia…dikke kans dat er al veel gasten aanwezig zijn. Wij waren superenthousiast over deze camping en bleven ook langer dan gepland. Binnenkort is er ook een b&b (met Max 10 bedden!) Op de camping staat ook een huur-pipowagen. Er is geen zwembad, helaas! Verder pico!

• 6Eetgelegenheden

Eigenaar, 11-11-2022

Hoi Henk, nou wat lief en fijn dat jullie een heerlijke tijd hebben gehad! Maar dat had je me persoonlijk ook al verteld! Andersom ook bedankt voor de leuke gesprekjes! Groetjes claudia

• 4D.J.17-09-2022

Geen aanrader

De ontvangst was vrij koel. De plek die we hadden was uitstekend geschikt voor caravans, er was met worteldoek een verhoging aangebracht voor de voortent van een caravan , de tent moest dwars op de plaats gezet worden omdat het anders vast gezet moest worden in het worteldoek en dat mocht absoluut niet. De tent stond met de voorkant een goede meter van de haag. Bij regen liep het water onder de tent door naar het laagste punt( onze ruimte onder de luifel) We hebben nogal regen gehad , en de modder kwam door ons aerotex omhoog. Claudia had zo haar voorkeuren wat betreft de gasten, wij hebben haar sporadisch gezien. Wat mij betreft geen aanrader om hier je vakantie door te brengen( kaal wat betreft begroeiing). Ook is het sanitair ver weg van de kampeerplekken. Schoonmaken gebeurde ,s morgens om half negen net wanneer de meeste gasten ontwaken en gebruik willen maken van de douches en de rest van het sanitair.( geen handige tijd

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Eigenaar, 11-11-2022

Hoi! Wat jammer dat jullie een negatieve beleving hebben gehad. Ik heb juist een heel prettige herinnering aan het contact met jullie! Bijna dagelijks sprak ik jullie even, bracht altijd wat lekkers voor de hond en je kletste ook heel vriendelijk! In gezamenlijke afstemming over de plek voor de tent was alles oke. Even interesse tonen tijdens het natte weer, er was geen hulp nodig. Met een dag regen met een tent is alles al snel nat en vochtig. Jammer dat ik nu achteraf lees dat de verwachting anders was. Het was fijn geweest als je me gewoon even had aangesproken, dat is altijd goed! Hoop dat jullie heerlijk hebben gewandeld samen tijdens de vele mooie dagen en dat de gevraagde voorkeursplek voor jullie en jullie viervoeter heerlijk rustig was. Ja dat poetsen dat doe ik wel eens om half 9, maar dat is iedere dag weer anders. Ik vind het leuk een praatje te maken en bij het sanitair kunnen gasten dan een verzoek voor favoriete muziek tijdens het douchen bij mij aanvragen. Een hartelijke groet, Claudia

• 9Verhallen26-08-2022

SUPER

SUPER mooie camping, sanitair was top, prachtige omgeving ,

• 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 11-11-2022

Hoi familie Verhallen, jullie ook bedankt voor het gezellige en relaxte contact, zie jullie graag nog eens terug,groetjes Claudia

• 9A. Diever26-07-2022

Geweldige camping

Na een hartelijke ontvangst (met koffie) kregen we een mooie ruime plek, keurig gras. Hele mooi en zeer schone sanitair. Omgeving leent zich zeer voor fietsen en wandelen. Eigenaren werken zeer hard om het een ieder naar de zin te maken. Echt een camping om vaker naar toe te gaan!

Eigenaar, 11-11-2022

Hoi Anja, als je vaker terug komt op een zelfde camping dan voelt het goed. Dat is voor ons ook zo, gezellige gasten en grappige gesprekjes, iets voor elkaar over hebben. En als je elkaar al jaren kent dan voelt het voor ons ook vertrouwd! Lieve groet Claudia

• 9Johan26-07-2022

Geweldige camping

Na een warm welkom (met koffie) kregen we een mooie grote plek toegewezen. Keurig in het gras. Het sanitair is mooi en brandschoon! Uitzonderlijk. Omgeving leent zich voor mooie wandel- en fietstochten. Een camping om vaker terug te keren. Marcel en Claudia bedankt voor de Branbantse gastvrijheid!

Eigenaar, 11-11-2022

Hoi Johan, ja, jij kunt de boel lekker met de mountainbike verkennen, al zul je de meeste weggetjes al hebben gezien! Eerst de Friese vlag hijsen en een bakkie koffie en dan kan jullie vakantie beginnen! Groetjes en tot ziens, Claudia

• 9Johan25-07-2022

Lekker bijkomen op t Brenneke

Na een zeer vriendelijke ontvangst met koffie ons gesetteld op mini-camping ‘t Brenneke. Grote plekken met mooi gras. De omgeving leent zich erg voor een mooie fietstocht. Vlakbij de Maas en de Maasheggen. Marcel en Claudia werken keihard om het een ieder naar de zin te maken. Super schoon sanitair.

• 7A. Pol15-05-2022

Fijne camping voor Campers en caravans.

Camping ziet er op de foto's mooier uit. Ligt aan een stille weg waar toch veel auto's doorkomen. Weinig schaduw. Kopje koffie bij aankomst zoals vermeld wordt op de site kon er blijkbaar niet af. Claudia (eigenaresse) loopt veel over de camping om hier en daar een praatje te maken.. Wij hebben haar nooit gezien en liep onze plek zo voorbij ( zaten we ook niet op te wachten) We hebben ons niet echt welkom gevoeld op deze camping en door alle wisselingen van campers niet echt een kampeer gevoel gekregen. Campers krijgen hier de mooiste plekken Dus niet weer ondanks de prachtige omgeving en fietsroutes. Dit maakte voor ons veel goed.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Inez19-04-2022

Heerlijke rustige plek in een mooie omgeving!

Nette en verzorgde camping met een hele vriendelijke beheerder. Mooie grasplaatsen aan de zijkant. In de zomer beschut door de mais, maar in het vroege voorjaar daardoor nog een vrij uitzicht. Overige plaatsen zijn voorzien van een vlonderterras met worteldoek. Sanitair super schoon en het ruikt er ook lekker fris. Overdekte afwasplaats. Boxmeer met veel winkels en diverse supermarkten op fietsafstand. Heel de omgeving leent zich ervoor om te verkennen met de fiets. Veel fietsroutes vanaf de camping. Er hangt een ongedwongen sfeer op de camping. Er wordt hier nog met elkaar een praatje gemaakt, top! Leuke overdekte leeshoek ingericht, heel sfeervol. De camping heeft alles wat je zoekt als je niet van poespas houdt. Wij verbleven hier maar 2 nachten, maar dit hadden ook 2 weken kunnen zijn. De eigenaar komt regelmatig de camping over voor een praatje. Erg leuk.

• 7RenE26-09-2021

Hele mooie camping

Een mooie camping, vriendelijke gast vrouw. sanitaire voorziening prima. Toen we onze verwonderden dat we van te voren moesten betalen was de vriendelijkheid al een beetje over. Het bleek dat we met de caravan in een kuil stonden, dus bij de eerste bui stond het water enkele centimeters in de voortent. Na de regen hebben we nog tweedagen met water overlast gestaan, het water kon niet weg. Bij een opmerking daarover was het antwoord wij kunnen aan de regen ook niets doen en was de vriendelijk geheel over. we zijn met de buren driedagen eerder vertrokken, over een financiële tegemoetkoming werd niet gesproken.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Peeters16-09-2021

Fijne camping

Fijne camping om te verblijven. Het terrein is ruim opgezet tussen de landerijen. Het sanitair is heel netjes en wordt superschoon gehouden. Bij de ruime toiletten is een schoonmaakmiddel aanwezig en grote flacons met handzeep. De papieren handdoekjes zijn altijd voldoende aanwezig en de afvalbak wordt regelmatig geleegd. De douches zijn prima. Ook is er een aparte gelegenheid om af te wassen. Er is goede WiFi. De plaatsen zijn groot, met stroomafsluiting en watertappunt vlakbij. Aan het einde van het seizoen zijn de plekken waar caravan en voortent hebben gestaan niet meer bedekt met gras, maar daar zal de komende winter wat aan gedaan worden, aldus de vriendelijke eigenaresse. Elke dag loopt ze een paar keer over het terrein voor een praatje en om vragen te beantwoorden. De camping ligt aan een fietsknooppunten route. Het is een mooie omgeving om te fietsen en/of te wandelen. Fietsroutes zijn verkrijgbaar op de camping.

• 8Staat v/h sanitair

• WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar