Camping Minicamping 't Brenneke

68 reviews over Camping Minicamping 't Brenneke in het Nederlands

Zeer goed.

Rita vd Linde en Peter vd wal
4-9-2018

Het is een mooie rustige en nette camping. Nette goede sanitair. De eigenaren zijn hele aardige mensen. Je kunt er heel mooi wandelen en fietsen in de nabije omgeving.

De boerderij van de buren aan de andere kant van de weg hebben een haan.

Maar vergeet niet dat je landelijk kampeert.

Zeker nog een keer terug.

Mooie camping

Veenstra
15-8-2018

Een rustige camping met zeer grote plaatsen. Het sanitair was een 10. Vanaf de camping mooie routes om te fietsen en te wandelen. Ook zijn wij een aantal keren bij de Radio plassen geweest om te zwemmen.

Wij komen terug!

Diever
12-8-2018

Mooie nieuwe camping. Grote plekken. Mooi schoon sanitair. Zeer vriendelijke eigenaren. Een aanrader!

Prima

Hannie Pennings
9-8-2018

Het is een mooie camping fijne mensen

Mooi sanitair en schoon

aanrader voor 4-Daagse deelnemers en trekkers

fam. Goessens
9-8-2018

zeer gastvrij, rust en ruimte op de camping. We waren er als 4-Daagsedeelnemers. Geen parkeerprobleem bij station Boxmeer voor fiets/auto. Vandaar 20 minuten treinen naar Nijmegen-CS. Dan nog 10 minuutjes naar Wedren lopen voor de start. Op camping geen last van 4-Daagsefeestvierders. Wandelaars gaan op tijd slapen; je komt uitgerust aan de start voor de volgende dag. Mede door belangstelling en gastvrijheid van campingeigenaren is het ons hier prima bevallen. Tip: nu nog een trekkersveldje bij het toiletgebouw met bankje met rugleuning. Dan helemaal toppie.

Super fijne camping

fam loermans
9-8-2018

Fijne camping met gastvrije beheerders De temperatuur was wel zeer tropisch met meer dan 30 gr Gelukkig was er voor ons een schaduwplekje Jammer dat er veel afmeldingen waren door de warmte Desondanks voor ons een fijn verblijf met mooie fietsmogelijkheden Deze camping is zeker een aanrader Wij gaan zeker nog eens terug

Nieuwe camping, daarom bij hevige zon en hitte logischerwijs vooralsnog weinig schaduw. Was het andersom, dan was elk zonnestraaltje welkom. Mooi centraal om te fietsen in prachtig Maaslandschap.

Prachtige minicamping

Patrick vd heuvel
        4-8-2018

Een gezellig minicamping waar je heerlijk kunt genieten van de rust waar honden meer dan welkom zijn en je bent op 5 minuten bij de radioplas waar je heerlijk kunt zwemmen en wandelen door de bossen echt een aanrader

Mooie rustige ruime camping. Doen

Hanny
        4-8-2018

Prima en schoon sanitair. Mooie grasmat wat wel wat verkleurde door de warmte. Er werd ook regelmatig gesproeid. De eigenaren Claudia en Marcel zijn zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Mooie grote plaatsen. Mooie omgeving om te fietsen en voor de boodschappen kun je naar Boxmeer op 3 km afstand. kortom een prima rustige camping. Aanrader.

Fantastische camping, wij komen hier zeker terug!

Henk , Wageningen
        2-8-2018

Een nog niet ontdekte fraaie mini- camping (25 plaatsen) voor de rust genieters, erg mooie en ruime plaatsen, zonnige en gedeeltelijk schaduwrijke plaatsen. Prachtig nieuwe en schone sanitaire inrichting met warmwater gebruik douches zonder munten, is ook bijzonder prettig. Super vriendelijke en uiterst behulpzame eigenaren om het je hier helemaal naar je zin te maken.

Gedee

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping 't Brenneke in Sambeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping 't Brenneke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.