Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

126 Reviews over Minicamping 't Brenneke

• 7A. Pol15-05-2022

Fijne camping voor Campers en caravans.

Camping ziet er op de foto's mooier uit. Ligt aan een stille weg waar toch veel auto's doorkomen. Weinig schaduw. Kopje koffie bij aankomst zoals vermeld wordt op de site kon er blijkbaar niet af. Claudia (eigenaresse) loopt veel over de camping om hier en daar een praatje te maken.. Wij hebben haar nooit gezien en liep onze plek zo voorbij ( zaten we ook niet op te wachten) We hebben ons niet echt welkom gevoeld op deze camping en door alle wisselingen van campers niet echt een kampeer gevoel gekregen. Campers krijgen hier de mooiste plekken Dus niet weer ondanks de prachtige omgeving en fietsroutes. Dit maakte voor ons veel goed.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Inez19-04-2022

Heerlijke rustige plek in een mooie omgeving!

Nette en verzorgde camping met een hele vriendelijke beheerder. Mooie grasplaatsen aan de zijkant. In de zomer beschut door de mais, maar in het vroege voorjaar daardoor nog een vrij uitzicht. Overige plaatsen zijn voorzien van een vlonderterras met worteldoek. Sanitair super schoon en het ruikt er ook lekker fris. Overdekte afwasplaats. Boxmeer met veel winkels en diverse supermarkten op fietsafstand. Heel de omgeving leent zich ervoor om te verkennen met de fiets. Veel fietsroutes vanaf de camping. Er hangt een ongedwongen sfeer op de camping. Er wordt hier nog met elkaar een praatje gemaakt, top! Leuke overdekte leeshoek ingericht, heel sfeervol. De camping heeft alles wat je zoekt als je niet van poespas houdt. Wij verbleven hier maar 2 nachten, maar dit hadden ook 2 weken kunnen zijn. De eigenaar komt regelmatig de camping over voor een praatje. Erg leuk.

• 7RenE26-09-2021

Hele mooie camping

Een mooie camping, vriendelijke gast vrouw. sanitaire voorziening prima. Toen we onze verwonderden dat we van te voren moesten betalen was de vriendelijkheid al een beetje over. Het bleek dat we met de caravan in een kuil stonden, dus bij de eerste bui stond het water enkele centimeters in de voortent. Na de regen hebben we nog tweedagen met water overlast gestaan, het water kon niet weg. Bij een opmerking daarover was het antwoord wij kunnen aan de regen ook niets doen en was de vriendelijk geheel over. we zijn met de buren driedagen eerder vertrokken, over een financiële tegemoetkoming werd niet gesproken.

• 9Peeters16-09-2021

Fijne camping

Fijne camping om te verblijven. Het terrein is ruim opgezet tussen de landerijen. Het sanitair is heel netjes en wordt superschoon gehouden. Bij de ruime toiletten is een schoonmaakmiddel aanwezig en grote flacons met handzeep. De papieren handdoekjes zijn altijd voldoende aanwezig en de afvalbak wordt regelmatig geleegd. De douches zijn prima. Ook is er een aparte gelegenheid om af te wassen. Er is goede WiFi. De plaatsen zijn groot, met stroomafsluiting en watertappunt vlakbij. Aan het einde van het seizoen zijn de plekken waar caravan en voortent hebben gestaan niet meer bedekt met gras, maar daar zal de komende winter wat aan gedaan worden, aldus de vriendelijke eigenaresse. Elke dag loopt ze een paar keer over het terrein voor een praatje en om vragen te beantwoorden. De camping ligt aan een fietsknooppunten route. Het is een mooie omgeving om te fietsen en/of te wandelen. Fietsroutes zijn verkrijgbaar op de camping.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Familie van der Vegt24-08-2021

Fantastische camping, zeker een aanrader

Prachtige camping met super schoon sanitair en erg vriendelijke eigenaren. Mooie grote plekken met waterpunt en mooi uitzicht. Zeker een aanrader wij hebben ontzettend genoten van onze 2 weken vakantie hier.

• 8Jos10-08-2021

Mooie camping met ruime plekken en mooi sanitair

Mooie grasmat, sanitair is schoon. Wastafels in zelfde ruimte als toiletten. Jammer dat ze niet wat meer privacy bieden. Wat weinig haakjes bij de wastafels en ze zitten erg laag zodat handdoek op de grond komt.Er is wel een drukke weg vlak langs de camping met veel landbouwverkeer.

• 10Herman en Joke10-08-2021

Geweldig

Geweldig mooie en schone camping. Ruime plekken. Mooi onderhouden grasveld. Superschoon en mooi sanitair. Gastvrije eigenaren. Komt regelmatig over de camping voor een praatje. Een echte aanrader.

• 10Frans09-08-2021

Alles plus punten goed sanitair mooi grasveld mooie omgeving om te fietsen of te wandelen of om gewoon niets te doen. Op loop afstand van Boxmeer en Sambeek en de sluizen van Sambeek. Veel bossen en weilanden in de omgeving, het is een en al natuur en je verveeld je je nooit

• 10Sandra09-08-2021

Echt een aanrader!

Mooie ruime plaatsen en superschoon sanitair. Vriendelijke en hartelijke ontvangst door de eigenaren. Corona richtlijnen werden zeer goed uitgevoerd.

• 9Fam. Kemper21-07-2021

Fantastisch! Een echte aanrader!

Verzorgde camping, mooi en schoon sanitair, gezellige gastvrouw Claudia, bijgestaan door haar even gezellige echtgenoot. Hun motto is voor alles is een oplossing! Geen vraag is ze teveel! Je voelt je onmiddellijk thuis daar. Prima fietsomgeving!

Camping Minicamping 't Brenneke info

Camping-informatie