Vakantiepark RCN De Flaasbloem

Vakantiepark RCN De Flaasbloem
7,6

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor RCN De Flaasbloem voor je op een rij gezet:

412 reviews over Vakantiepark RCN De Flaasbloem in het Nederlands

Heerlijk verblijf!

Mary
8-11-2018
  • Onderkomen10

Dit is de 2e keer dat wij verblijven op vakantiepark de Flaasbloem en zijn heel tevreden.

Het huisje aan het water is zeer compleet ingericht, prima bedden, het ontbreekt ons aan niets en is dus zeker een aanrader. Ook leuk voor vissers met een terras aan het water.

Wij komen zeker een keer terug, de omgeving leent zich ook prima voor heerlijke fietstochten.

Bourgonisch gezellig

mariekereijs@hotmail.com
6-11-2018
  • Onderkomen10

Wij hebben een heerlijke vakantie achter de rug met het gezin. En kunnen er weer volop tegenaan. Het enige puntje van aandacht was dat het af en toe TE gezellig was zo met de kindjes.

familievakantie

familievakantie
3-11-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Bij het binnenkomen van ons huisje merkten wij een sterke urinegeur op.

We hebben dit gemeld, ze zijn er wel naar komen kijken, maar dit Euvel was daarmee niet opgelost. Gelukkig was alleen deze geur in de gang waar te nemen. Tip, misschien het zwembad iets langer openhouden.

Super

Angeline
17-9-2018
  • Onderkomen10

Een stopcontact in het prive sanitair zou handig zijn en misschien een kleinere wastafel..was nu beetje limbodansen op de wc hihi verder alles super dus al voorgereserveerd voor zomer 2019

Top camping en top personeel

Manuela
17-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Wij komen al 7 jaar met plezier op de Flaasbloem! Helaas hebben wij de afgelopen zomer ook te maken gehad met het Noro virus. Wij zijn super maar dan ook super voorzichtig geweest om besmetting te voorkomen, helaas is dit niet gelukt. Ik wil hiermee zeggen dat de camping hier weinig aan kan doen. Mensen laten kleine kinderen alleen naar het toilet gaan, deze zien niet dat ze het toilet vuil achterlaten en wassen ook hun handen niet! Verder word Noro virus Niet veroorzaakt door geen zeeppompje maar is een virus die maar 1 persoon mee hoeft te nemen van huis/school af, besmetting gaat dan echt als een razende! Over het communiceren over het virus. Iedere gast heeft netjes een mail gehad van de camping, dus is zeer zeker goed gecommuniceerd en Voordat het in de media kwam! De Flaasbloem is met de besmetting goed omgegaan en stonden in nauw contact met de GGD hierover!👍🏻👍🏻

Prima

Eelco
9-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Leuke vakantie vooral voor de kids ,alleen weinig voor honden terwijl je wel veel betaald voor de hond

Weinig te doen

Lady lila
26-8-2018
  • Activiteiten2

Is weinig animatie

Zwembad te kort open met mooi weer goed zo met slecht weer langer open

En huisjes zijn muf

En wordt niet goed schoon gemaakt

Verder wel een mooi

Gebied veel dieren

Wat heel mooi is

Tophuisje!

Familie Jacobs
16-8-2018
  • Onderkomen10

Finse Lodge geboekt, perfect! Mooiste huisje ooit! Heel prettig: vaatwasser en oven aanwezig.

Compleet aanbod!

FamvLdJ
15-8-2018
  • Onderkomen10

Wij vinden het een super leuk/mooi park! Er is enorm veel te doen voor jong en oud! Veel faciliteiten! Mooie omgeving. Veel groen. Er wordt flink geinvesteerd in het park om met de tijd mee te gaan

Onze bungalow zag er keurig uit! Horeca vernieuwd, mooi speelstrand. Meer heeft ons gezin niet nodig!

Edward Nederend Parkmanager RCN de Flaasbloem, Parkmanager, 16-8-2018
Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Dat horen we graag!

Chloor buitenbad graag!

Joran
13-8-2018

Wij missen een Chloor buitenbad!

Dat is een vereiste op zo'n grote camping!

Zeeppompjes bij de toiletten graag!

Edward Nederend, Parkmanager, 16-8-2018
Omdat we graag duurzaam zwemmen aanbieden is er gekozen voor een meer. De CO2 uitstoot van verwarming van een chloorbad is enorm groot. Dit naast alle chemicaliën die nodig zijn om het water schoon te houden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN De Flaasbloem in Chaam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN De Flaasbloem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.