Vakantiepark RCN De Flaasbloem

Vakantiepark RCN De Flaasbloem
7,7

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor RCN De Flaasbloem voor je op een rij gezet:

413 reviews over Vakantiepark RCN De Flaasbloem in het Nederlands

Met jonge kinderen

Super

Angeline
17-9-2018
  • Onderkomen10

Een stopcontact in het prive sanitair zou handig zijn en misschien een kleinere wastafel..was nu beetje limbodansen op de wc hihi verder alles super dus al voorgereserveerd voor zomer 2019

Top camping en top personeel

Manuela
17-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Wij komen al 7 jaar met plezier op de Flaasbloem! Helaas hebben wij de afgelopen zomer ook te maken gehad met het Noro virus. Wij zijn super maar dan ook super voorzichtig geweest om besmetting te voorkomen, helaas is dit niet gelukt. Ik wil hiermee zeggen dat de camping hier weinig aan kan doen. Mensen laten kleine kinderen alleen naar het toilet gaan, deze zien niet dat ze het toilet vuil achterlaten en wassen ook hun handen niet! Verder word Noro virus Niet veroorzaakt door geen zeeppompje maar is een virus die maar 1 persoon mee hoeft te nemen van huis/school af, besmetting gaat dan echt als een razende! Over het communiceren over het virus. Iedere gast heeft netjes een mail gehad van de camping, dus is zeer zeker goed gecommuniceerd en Voordat het in de media kwam! De Flaasbloem is met de besmetting goed omgegaan en stonden in nauw contact met de GGD hierover!👍🏻👍🏻

Prima

Eelco
9-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Leuke vakantie vooral voor de kids ,alleen weinig voor honden terwijl je wel veel betaald voor de hond

Weinig te doen

Lady lila
26-8-2018
  • Activiteiten2

Is weinig animatie

Zwembad te kort open met mooi weer goed zo met slecht weer langer open

En huisjes zijn muf

En wordt niet goed schoon gemaakt

Verder wel een mooi

Gebied veel dieren

Wat heel mooi is

Tophuisje!

Familie Jacobs
16-8-2018
  • Onderkomen10

Finse Lodge geboekt, perfect! Mooiste huisje ooit! Heel prettig: vaatwasser en oven aanwezig.

Compleet aanbod!

FamvLdJ
15-8-2018
  • Onderkomen10

Wij vinden het een super leuk/mooi park! Er is enorm veel te doen voor jong en oud! Veel faciliteiten! Mooie omgeving. Veel groen. Er wordt flink geinvesteerd in het park om met de tijd mee te gaan

Onze bungalow zag er keurig uit! Horeca vernieuwd, mooi speelstrand. Meer heeft ons gezin niet nodig!

Edward Nederend Parkmanager RCN de Flaasbloem, Parkmanager, 16-8-2018
Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Dat horen we graag!

Chloor buitenbad graag!

Joran
13-8-2018

Wij missen een Chloor buitenbad!

Dat is een vereiste op zo'n grote camping!

Zeeppompjes bij de toiletten graag!

Edward Nederend, Parkmanager, 16-8-2018
Omdat we graag duurzaam zwemmen aanbieden is er gekozen voor een meer. De CO2 uitstoot van verwarming van een chloorbad is enorm groot. Dit naast alle chemicaliën die nodig zijn om het water schoon te houden.

Camping heeft een stijgende lijn

Marian
11-8-2018
  • Onderkomen10

Toen t norovirus uitbrak op de camping, hebben ze al t mogelijke gedaan om t te bestrijden. Super!! Parkmanager is zichtbaar aanwezig en aanspreekbaar en ook niet te beroerd om rommel op te ruimen. Dikke pluim Edward!!! Smokkelstrand is schot in de roos!! Evt wat meer schaduwplekken maken.

Flaasbloem oké

Edwin
9-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het zwembad is dinsdag gesloten en sluit andere dagen om 17:00 wat er vroeg is .supermarkt sluit kan ruimere openingstijden gaat smorgen pas na 8:35 open .

Edward Nederend, Parkmanager, 16-8-2018
Het is inderdaad zo dat ons overdekte binnenzwembad aan de kleine kant is voor zo'n groot park. Dat is dan ook de reden dat het vaak druk is. We sluiten het om 17.00 uur en op dinsdag om de waterkwaliteit gelegenheid te bieden zich te herstellen. Daarmee zwemt u in schoon zwemwater.

Nooit meer

Sabine
8-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

Echt gedateerde bungalows, precies jaren terug in het oostblok, niet schoon ( dode vliegen lagen ons op te wachten, matrassen onder de bescherming gewoonweg vies)

Edward Nederend, Parkmanager, 16-8-2018
Wat jammer dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Indien onvolkomenheden horen we het graag snel zodat we het voor u kunnen oplossen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN De Flaasbloem in Chaam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN De Flaasbloem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.