Vakantiepark RCN De Flaasbloem

Vakantiepark RCN De Flaasbloem
7,7

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor RCN De Flaasbloem voor je op een rij gezet:

393 reviews over Vakantiepark RCN De Flaasbloem in het Nederlands

Marga pieper
18-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Het is geweldig slaap goed op de bedden me kinderen hebben naar hun zin alles goed schoon heerlijk minpunt aleen is geen douche en de stekkers van de tv zitten los met een mooi plintje is dat weg te werken

mooi camping. Meer aandacht voor honden

Cely Luijten
13-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Een hele fijne en mooie camping. Echter de prijs van €5,50 voor een hond per nacht vinden wij erg veel. Mede omdat er voor de hond geen voorzieningen zijn, oftewel de hond mag nergens zwemmen, er is nergens geen hondendouche of iets om af te koelen ,tevens is er geen honden losloop plaats op de camping. Zeker gezien de hitte van afgelopen weken zou dit wenselijk zijn. de honden zouden bijvoorbeeld makkelijk aan de andere kant van de recreatieplas even aan de lijn kunnen zwemmen om af te koelen. dus niet los dat mensen er last van hebben gewoon even afkoelen meer niet. deze hoge prijs voor een hond en het niet hebben van een voorziening voor hun weerhoud ons om nogmaals naar de camping te komen. voor de rest is het een topcamping waar we erg genoten hebben.

Heerlijke camping

Manouk
6-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Schone gezellige camping, heerlijk zwemwater , goede informatievoorzieningen

Huisje renoveren. Park mooi. Aardig personeel.

W.de Feiter-Toorenaar
30-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

4-pers.accomodatie:

Nadeel: door ligging onder hoge bomen erg donker. Huisje gedateerd met een doucheruimte zonder wastafel, spiegel en heel klein. Wel thermostaatkraan.

Voordeel: grote koelkast, goede magnetron/oven. Eettafel+ stoelen prima, evenals keukengerei en servies.

Park: Voordeel: Goede faciliteiten,zoals winkel, restaurant, kinderspeelruimte. Uiterst vriendelijk personeel. Verlichting op park minimaal. Eén verzamelpunt bij receptie voor afval is op dit grote park wel weinig.

Nadeel: contact met De Flaasbloem verloopt moeizaam: alleen bereikbaar via centraal nummer van RCN. Lange wachttijden aan de telefoon. Omdat wij iets vergeten waren bij vertrek werden wij wel keurig opgebeld met deze mededeling maar het verdere verloop kostte diverse mails en telefoontjes. Uiteindelijk per post naar ons teruggestuurd na plm. 3 weken.

Samenvattend: renovatie van de badkamer is een must!! Aardig personeel. Goede fietsmogelijkheden.

Gewoon uitstekend.

Peer Huygens
17-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Prima onderhouden park, heerlijk gegeten (voor een betaalbaar tarief)

Terras mag in de terassen top tien van Nederland!

Jeuk

Corgiesen
3-6-2018

Te veel bomen met mprisesierups

top camping in brabant

s.w.
    30-5-2018
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

heerlijke camping! super meer om in te zwemmen. lekker restaurant. genieten hier.

Super

Phooijmeijer
    10-5-2018

Leuke camping met veel activiteiten

Super

Fbreet
      9-5-2018

Gezellige leuke camping met genoeg te doen

Super leuk

S kooijman
        2-5-2018

Super leuk en leuke aktiviteiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN De Flaasbloem in Chaam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN De Flaasbloem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark RCN De Flaasbloem scoort een 7.72 uit 10 op basis van 393 reviews.