Géén boekingskosten

Vakantiepark RCN De Flaasbloem

NederlandNoord-BrabantChaam

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark RCN De Flaasbloem voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 723 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

RCN Vakantiepark De Flaasbloem is een leuke bestemming voor gezinnen met jonge en oudere kinderen, door de verschillende activiteiten en het speelbos. Ook in het zwembad vermaken ze zich en er is een leuke visvijver. In het restaurant kun je een lekker hapje eten. In de omgeving kun je goed fietsen, of steden als Tilburg en Breda bezoeken.

Contact

720 Reviews over RCN De Flaasbloem

• 9Annemarie08-08-2022

Wildenberg fijne natuurcamping ‘naast’ Flaasbloem

Wij stonden met onze tent op de Wildenberg, een gezellig natuurterrein (alleen tenten, geen vaste plekken, geen auto’s) dat onderdeel is van de Flaasbloem. Er was voldoende schaduw, we hadden lekker de ruimte, we konden gebruikmaken van een gezamenlijke koelkast en het sanitair was oké. En het grootste pluspunt: vanuit dit fijne, rustige veldje kun je gebruikmaken van alle faciliteiten die De Flaasbloem biedt. De zwemplas met glijbanen, de kabelbanen, het restaurant, het binnenzwembad(je), de zeer complete campingwinkel en het animatieprogramma. Een heel fijne combinatie! De camping ligt mooi naast de bossen van Chaam en het personeel is zonder uitzondering zeer vriendelijk en behulpzaam. De enige minpunten van onze vakantie waren dat we tijdens ‘de Nacht van Chaam’ tot 3u wakker hebben gelegen door de harde muziek, en dat onze dochter ziek werd, waarschijnlijk door de zwemplas (combi warm weer + veel mensen in een relatief kleine plas)

• 9Activiteiten
  • 8MiChevo08-08-2022

Rust en reinheid

Super fijne week gehad met dank aan het RCN en het Burgerweeshuis. We hebben heerlijk gegeten, de camp winkel heeft een zeer uitgebreide assortiment benodigdheden mijn zoon een waterratje was helemaal in zijn element.En de hond kon lekker badderen en spelen. Ja het is een mooie schoone boomrijke omgeving

• 10JanB06-08-2022

Prima!

Alles prima. Net iets meer speeltuigen/glijbanen voor de allerkleinsten is welkom.

• 10Activiteiten
    • 10Waardering
  • 6Nicole01-08-2022

Luidruchtig en bosrijk

We hebben in de safaritent moose 1 gezeten. Prachtige plek naast de kabelbaan en in de bossen. Vooral met warm geeft dat heerlijke verkoeling. Waar wel rekening mee gehouden moet worden is dat het 2 persoons bed van 1 kant in te "klimmen" is, dus je moet over de ander heen. Dit maakte dat het matras volledig doorgelegen was. Ook hebben we 4 van de 7 nachten ontzettende harde muziek gehoord soms wel tot 2.30 uur. Oordopjes zijn dan handig. Uitgerust zijn we dus niet maar de kids hebben het geweldig gehad 😉

• 4Onderkomen

Myrna, Eigenaar, 05-08-2022

Leuk dat jullie genoten hebben samen met de kinderen van de Safaritent en de Flaasbloem. De overlast van muziek is niet prettig als je wilt slapen. Wij hebben een nachtwacht vanaf 22 uur op de camping om dit in de gaten te houden, dus mogelijk kwam het van de naastgelegen camping. Dan nog kunnen oordopjes soms handig zijn inderdaad.

• 6Mama31-07-2022

Teveel dagjesmensen

Er zijn met mooi weer erg veel asociale en dronken dagjesmensen op het strand welke geen bandje dragen en voor overlast zorgen, kunnen jullie hier meer op handhaven?

• 6Activiteiten

Myrna, Eigenaar, 05-08-2022

Dank voor het delen van uw ervaring. Dagjes mensen zijn niet toegestaan op het park en worden ook niet toegelaten.

• 6Ray28-07-2022

Rcn jeugdversie

Mooie camping, leuk zwemwater en ruime plekken. Wel een verschil met andere rcn-campings, meer op jeugd gericht. Geeft wel wat overlast in de nacht door lallende jeugd en de volgende ochtend liggen overal drankflessen rondom het zwemwater. Voor de jeugd wel een voordeel, want volgens mij is hier totaal geen zicht op en kan je doen wat je wilt. Zou alleen niet te dichtbij de recreatiezaal een plek nemen als je rust wilt. Sanitairgebouwen worden helaas 1x per dag in de middag schoongemaakt, in de avond en zeker de volgende ochtend is het dan echt een bende. (ook belachelijk hoe sommige bezoekers ermee omgaan) Na 20.00 hoef je geen warm water meer te verwachten in de douchjes, maar hier zouden ze wat aan gaan doen. Al met al is het een prima camping en zeker wel een leuke vakantie gehad, maar zou niet nog een keer gaan.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Maria27-07-2022

Leuke camping, met een paar kleine

Gezellige camping. Mooie camping. We misten alleen wat recreatie voor volwassenen. En de baby en peuter wasgelegenheid, daar zijn er te weinig van, waardoor je lang in de rij moet staan.

• 4Activiteiten
  • 8Maud24-07-2022

Comfort plek met sanitair

Fijn verblijf gehad op campingplaats met privésanitair. Mooie ruime plek. Camping zelf wel heel veel seizoenplaatsen en vaste bewoners. Achter ons veld een veld met seizoenplaatsen die wel heel nadrukkelijk aanwezig waren. Iemand speelde DJ en draaide harde muziek die wij niet zo konden waarderen. Ook gebruikten een aantal bewoners de ruimte tussen onze tent en toilet als verkorte route naar het sanitairgebouw en/of sportveld. Zij wezen ook hun kind op deze route. Nu waren ze begin juli alleen het weekend op de camping, dus wij hadden er maar 3 dagen last van. Maar als je in het hoogseizoen hier staat, bederft het wel je vakantieplezier als het hele veld jouw plek als doorgangsroute gebruikt. Er werd ook water getapt en vuil water gestort aan de achterkant van ons sanitairgebouwtje. Misschien kunnen er een paar bomen geplaatst worden. Als laatste was er nog een kampeerder op ons veld die zijn chemisch toilet bij de afwasplaats omspoelde. Misschien een bordje ophangen, dat de plek alleen is om af te wassen? Op de Roggeberg hing bijv. zoiets of je zuinig wilde doen met water.

• 4Activiteiten

Myrna, Eigenaar, 31-07-2022

Goed te lezen dat jullie het fijn hebben gehad op de Flaasbloem. We proberen klantvriendelijkheid en kwaliteit van onze faciliteiten en accommodaties op een hoog niveau aan te bieden. Op het gedrag van andere gasten zijn wij wel alert zijn, alleen niet altijd te borgen. Bedankt in ieder geval voor uw ervaring op de Flaasbloem.

• 8Opa Jack23-07-2022

Zeer goed

Wifi ( betaald ) is gewoon weg waardeloos om maar met de deur in huis te vallen. Verder een prima camping met de nodige voorzieningen. De snelheids beperkingen zouden wat extremer kunnen zoals je wel al weet is de 10 Km grens voor velen nog een probleem. Als je soms ziet hoe die onnozele klojo,s rijden en met hun eigen kinderen in de auto dan moet je toch verstand hebben van een tafelpoot. Verder prima restaurant de frituur winkel noem maar op gewoon top.

• 10Activiteiten
  • 10Ton23-07-2022

Waterlodge

Heerlijke vakantie gehad op de Flaasbloem. We hadden een waterlodge. Fijn huis met ruime woonkamer en daarin een goede keuken; fijne apparatuur en genoeg ruimte. Badkamer is eenvoudig, maar ruim. Slaapkamers zijn wat krap, maar de bedden zijn goed (voor mij zelfs beetje hard. Maar geen uitstekende veren of doorzakkende matras) Veranda is heerlijk, ook met warm weer. Er staat bijna altijd wel een windje over het meer. Tegenvaller was dat er geen strand zit voor het huisje. Op de foto’s lijkt het alsof je een zandstrand hebt voor je huisje. Dat is alleen helemaal vol gegroeid met planten/riet. Er is wel een klein plekje om in het water in te gaan door het riet heen. Waterlodge 10 had nu nog wel een strandje. Glijbaan bij het meer is super leuk. Ook fijn dat we wel gebruik konden maken van het binnenzwembad (reserveren) terwijl was gezegd dat het zwembad gesloten zou zijn.

• 10Waardering
    • 6Eetgelegenheden

Myrna, Eigenaar, 31-07-2022

Mooie berichten over de accommodatie en de Flaasbloem. Dat horen we graag. Het binnenzwembad is beperkt open in de zomermaanden in verband met de capaciteit die het binnenzwembad kan hebben. Gelukkig is het mooie recreatiemeer groot genoeg om iedereen te kunnen voorzien van zwem-n glij mogelijkheden.

Vakantiepark RCN De Flaasbloem info

Camping-informatie