Vakantiepark RCN De Flaasbloem

• 8.2Activiteiten
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 8.2Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor RCN De Flaasbloem voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

RCN Vakantiepark De Flaasbloem is een leuke bestemming voor gezinnen met jonge en oudere kinderen, door de verschillende activiteiten en het speelbos. Ook in het zwembad vermaken ze zich en er is een leuke visvijver. In het restaurant kun je een lekker hapje eten. In de omgeving kun je goed fietsen, of steden als Tilburg en Breda bezoeken.

616 reviews over Vakantiepark RCN De Flaasbloem

• 8Brouwertrudy27-09-2020

Leuk Weekendje

Het huis was erg comfortabel en netjes. Alleen jammer de entree regelen voor het zwembad dat ging volledig mis en daar waren wij niet de enige die dat overkwam. Maar gelukkig is het toch nog goed gekomen.Dus dat zou ik als een verbetering willen zien.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 10Uilenest23-09-2020

heerlijk genieten

het was een korte vakantie om even bij te komen van een bewogen tijd. En dat is gelukt heerlijk gefietst in de omgeving, mijn man heeft gevist en ook nog gevangen, dat was lang geleden. Prima huisje, in de avond een uur gezwommen kortom een leuke tijd.

Gereisd met partner in september 2020

• 8Jeanette16-09-2020

Heel leuk park in een prachtige omgeving.

Prima naar ons zin gehad. Komen vaker op de Flaasbloem. Goed restaurant en goede winkel. Leuk zwembad voor de kleintjes. En een heerlijk meer met strand. Sommige huisjes zijn wat gedateerd. Maar volgens ons worden de huisjes stapsgewijs gerenoveerd. Wij komen zeker weer terug

• 7Onderkomen

Myrna Havermans Parkmarketeer RCN de Flaasbloem, Parkmarketeer, 20-09-2020

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij renoveren inderdaad stapsgewijs de huisjes. Fijn dat u genoten heeft en wij zien jullie graag weer op ons park terug!

Gereisd met partner in mei 2020

• 8Martin16-09-2020

Fantastisch.

Mooie visvijver, veel waterpret en veel fietsroutes.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9dhr Terhell16-09-2020

Prima vakantie

Aantal faciliteiten minder dan in vorige jaren of men moet er nu voor betalen

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 8Lia de Laat16-09-2020

Mooi relaxed en sfeervol park.

Geweldig huisje aan het water, Finse lodge, voor 6 personen. Goed ingericht en ook heel degelijk en sfeervol. Een grote pre is de ligging aan het water en vlak bij de bossen en een grote pre is de veranda aan het huisje. Ideaal om daar te zitten en ook als t regent.Als het mooi weer is kan je je prima vermaken Bij t water buiten en er zijn diverse speelmogelijkheden voor de kinderen’ Ook Kan je zwemmen in het binnenbad! Er is mogelijkheid om een terrasje te pikken of uit eten te gaan! Verder kan je naar een kinderboerderij en Er is een supermarkt met voldoende assortiment. Het is een terrein waar voldoende te doen is en ook een animatieteam aanwezig. Chaam ligt in een prachtige bosrijke omgeving en er zijn meerdere restaurants, ook met speeltuin. Het is een aanrader en we gaan zeker volgend jaar weer met onze kleinkinderen!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Evert Heemskerk16-09-2020

Geweldig, gaan we zeker weer heen.

Safari tenten waren ruim opgezet met leuk speelweide en "beekje"voor de safari tent. kinderen konden boven slapen wat ze geweldig vonden. goede zit hoek en ook op de veranda een picknick tafel en een lounche set zodat je beschut tegen de zon en ook in geval van regen lekker buiten kan ztten en eten. Het zwem meertje met alle atributen, glijbanen en klim toestellen waren geweldig voor de kinderen. Lief personeel, dat je kundig en snel hielp. ook de jonge mensen van het recreatie team waren er om de kinderen, maar ook de volwassenen te entertainen als je dat wilde. Super vakantie gehad. Mijn dochter huilde de dag dat ze weg moest en heeft het er nog steeds over. De ervaring van de safaritent had voor ons wel het ultieme vakantie gevoel. Door de corona crisis weinig bij het restaurantje geweest, dat was wel jammer. Zwembad was relatief klein, maar met een zwemmeertje erbij had je dat eigenlijk niet eens nodig.

• 7Eetgelegenheden

Myrna Havermans Parkmarketeer RCN de Flaasbloem, Parkmarketeer, 20-09-2020

Bedankt voor uw positieve review en fijn dat jullie genoten hebben. Dat is voor ons het belangrijkste, dat de gasten genieten van de vakantie. We zien jullie graag terug bij ons op het park!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Fam. de Krijger16-09-2020

Heerlijk genoten.

Prachtig huisje met leuk uitzicht op de visvijver. Rustig en toch altijd wat te doen.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Winnie Renckens16-09-2020

Zeer gastvrij, veel privacy, goede stacaravans

Wij hebben een uiterst aangename tijd gehad met vijf vrienden en vijf stacaravans. Wat een ruimte er om heen. Goede winkel en viskraam. Mooie plas om in te zwemmen. Fietsen is heerlijk in de omgeving.

Myrna Havermans Parkmarketeer RCN de Flaasbloem, Parkmarketeer, 20-09-2020

Hartelijk dank voor uw positieve review. Erg leuk dat u allen zo genoten heeft. Ons park ligt in een prachtig mooie bosrijke omgeving en maakt het dus ook extra leuk voor fietsers en wandelaars.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 8San eizinga12-09-2020

Prima camping

Mooie ruime plekken alleen heel jammer dat de grond niet goed gedraineerd is. Er bleef nu al veel water staan en was het geen langdurige regen. Privé sanitair was heel fijn. Bij de afwasplek mag een rij extra tegels aan, zodat je recht kunt staan. Mooie omgeving om te fietsen.

Gereisd met partner in september 2020

Vakantiepark RCN De Flaasbloem info