Géén boekingskosten

De Zandkant

NederlandNoord-BrabantBiezenmortel

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Zandkant voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 62 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 62 reviews
  • 9.9Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

62 Reviews over De Zandkant

• 9Frans van der Drift16-05-2022

Relaxen zoals relaxen bekend is.

Wij waren met een camper, aanvankelijk op het veld bij de groepsaccomodatie (was ons telefonisch al meegedeeld), maar de volgende dag o campingplaats 18, de mooiste plek qua uitzicht en rust. Sanitair was fantastisch, gezelligheid alom en vooral betrokkenheid van de eigenaren. Kortom een boerderijcamping zoals wij gehoopt hadden en bewaarheid werd. Prachtige "uitvalbasis" voor heerlijke fietstochten in de Loonse en Drunense duinen. Heerlijke dagen gehad.

• 6Eetgelegenheden
  • 10Nienke18-10-2021

Geweldige camping!

Heerlijke plek, volop mogelijkheden voor wandelen en fietsen. Restaurantjes in de buurt. Sanitair is superschoon, verwarmd en als nieuw. Mooie ruime plaatsen en heel gastvrij!

• 9Koos Wagenaar10-09-2021

Top Camping

Het is een fijne camping met alles erop en eraan. Toilet voorzieningen super schoon, mooi ruime plekken, mooi centraal gelegen voor fiets tochten en het bezoeken van Den Bosch, Vugt, Tilburg etc. Zeker de moete waard om deze camping te boeken.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Van Ranst - Pauwels27-08-2021

Een top weekje vakantie gehad!

Vanuit de camping loop je zo de Loonse duinen in. Wij hadden een zeer ruim plekje helemaal achteraan de camping, rustig en prachtig vergezicht op de weilanden met paarden. Leuk winkeltje met streekproducten, ook te verkrijgen in het sanitairgebouw uit de koelkast, handig als je s'avonds nog zin hebt in een ijsje, of snel nog wat BBQ-vlees wilt bijhalen. Het sanitair is brandschoon en modern. De auto mag niet op de staanplaats, dit is misschien iets onpraktischer, maar brengt wel een fijn kampeergevoel naar boven, en uiteraard veiliger voor de kinderen, dus begrijpen het wel. Op geen enkel puntje iets af te keuren! Doe zo verder!

• 10Annika van Gaans18-08-2021

Geweldig

Ontzettend fijne en mooie camping! Ruime plekken, vriendelijke eigenaren en een prachtig en schoon sanitairgebouw! De ligging van de camping is perfect voor een wandeling, fietstocht of dagje uit. Hier kom je heerlijk tot rust. Wij komen zeker terug!

• 10Hans10-08-2021

Heerlijk om in dit gebied te wandelen/fietsen

Met camper onderweg in Nederland, geen reservering, gewoon aankloppen en vragen of er plek is. Heel hartelijk ontvangen en een prima plek gekregen ook toen we door reserveringen moesten verplaatsen.

• 10Elise vd Wouw09-08-2021

Super fijne camping. Wij komen hier al enkele jaren met veel plezier.Schoon sanitairVoor de kids voldoende speel mogelijkheden.Leuk bij de dieren.En ze hebben een super boerderijwinkel!

• 10L.van Boven09-08-2021

Geweldig genoten!

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad. Wat een top camping met kleine kinderen. Een overzichtelijk veld met in het midden een speeltuin met trampoline, glijbaan, schommels, duikelrek, zandbak en vele fietsjes, skelters en tractortjes. Onze kinderen hebben zo ontzettend genoten. We zaten in de hitte golf en je mag een eigen klein zwembadje neerzetten bij je plek. Boer Jan komt die dan vullen met water. Elke dag begonnen wij met een rondje dieren kijken( geitjes, kippen, konijnen, koeien en paarden) en zo sloten wij ook de dag af, alle diertjes weltrusten zeggen. Jan en Anja zijn heel vriendelijk! Lekker ijs op de camping te koop evenals heerlijk vlees en eieren (en nog meer in hun winkeltje!) Heel mooi en schoon sanitair gebouw... wij hebben genoten en komen zeker nog weer terug. Onze oudste heeft het nog vaak over boer Jan en dat ze terug wil!

• 9Ida Gremmer03-08-2021

Prima plek! Mooie omgeving.

Mooie plek, gemoedelijke eigenaren!

• 10Elles23-06-2021

Toppie !

De Zandkant, een prachtige camping met zeer vriendelijke eigenaren en een super sanitair. Wij hebben erg van ons verblijf genoten. Anja en Jan, jullie zijn goed bezig, ga zo door 👍👍👍

Camping De Zandkant info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (2)

• CafeNiet beschikbaar
  • WinkelsNiet beschikbaar