Camping De Zandkant

37 reviews over Camping De Zandkant in het Nederlands

Gewoonweg heerlijke camping

Fam Klijs
15-8-2018

Het is een hele leuke camping geen opmerkingen

Nou !! Een kleintje bij oversteek naar fietspad geen verharding

bemoeizuchtige vaste gasten

peter
21-7-2018

prima sanitair. en ontvangst. Allen jammer van die vaste gasten die denken dat de camping om hun draait. Die kunnen beter thuis blijven en achter de geraniums gaan zitten. wat een zeikerds. Ben zelf ook in de 60 maar ga niet lopen te zeiken als er om 21.00 uur nog gezellig geborreld wordt. Beheerders zijn in een woord top

Zeker weten voor herhaling vatbaar

Jolanda en hans
13-7-2018

Onze eerste campeer plek met caravan. Wat een super camping . Mooie plekken met water, stroom voorziening en tv aansluiting en vrij WIFI.

Heel mooi sanitair gebouw erg modern ingericht. Voor de kleintjes is er een speelplek en bij mooi weer staat er een zwembadje waar afkoeling gezocht kan worden door de kids Een gemoedelijke sfeer met veel behulp zaamheid en vertrouwen vanuit de eigenaar. Hele mooie fiets omgeving op de camping is er diverse informatie hierover te verkrijgen. Paarden accommodatie is goed, veel land waar de paarden buiten kunnen staan. En daarnaast mooie stallen voor eventueel de nacht. Voor ons een hele mooie eerste vakantie met caravan en wij komen zeker terug.

Super camping!

Kitty
9-7-2018

Super fijne camping met perfect sanitair. Vooral de mindervalide/familiedouche is erg praktisch als je met kleine kinderen reist.

Boer Jan en Anja werken erg hard om alles mooi te houden en er voor te zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Erg handig is de diepvries met vlees van de eigen koeien en lekkere ijsjes en in het seizoen komt er een aantal dagen per week een bakker met vers brood. Indien gewenst kun je gebruik maken van de wasmachine en droger. Verder is alles wat je nodig hebt op loop/fietsafstand en de omgeving is prachtig. Kortom, als je van rust en de natuur houdt en toch graag wat comfort hebt tijdens het kamperen is dit de beste plek!

Fantatisch

Helma
3-7-2018

Een hele mooie nette camping. In een prachtige omgeving. Loopt zo vanaf de camping de drunense duinen in. Een heel mooie toiletgebouw die goed bijgehouden word. En voor de kleintjes is er ook nog een speeltuintje. Zeker een plek om terug te komen

fantastisch

Dirk Jan van den Berg
19-6-2018

Op deze camping is niets aan te merken, wij waren hier 4 dagen en alles is in orde, schoon, luxe sanitair, zeer lekker vlees te koop en mooie plaatsen. Komen terug.

Een geweldige camping.

Fam van der Horst
8-11-2017

Gaan al meer dan 40 jaar kamperen, en heb veel campings gezien.

Deze camping hoort in mijn top 5 thuis, vriendelijk, behulpzaam, intresse in de klanten, mooie plekken en geweldige toilet en douches ruimtes. Gewoon een geweldige camping.

In 1 woord fantastisch

Suzanne
31-8-2017

Top camping. Zeer gastvrij, houden rekening met je, willen altijd helpen en ze maken altijd tijd voor een praatje. Heel fijn als je alleen bent!

Mijn paard gaat altijd mee en ook daar is de camping uitstekend voor. Goede stal, fijn weiland en heerlijke uitrijmogelijkheden.

Samengevat: alles is Top!!!!!!

Heerlijk rustig en netjes

Jo
30-8-2017

Fijne rustige camping met een goede sfeer!

Altijd een fantastisch ponykamp gehad!

Mandy Timmer
30-8-2017

Ieder jaar zijn wij met "de waalzoomruiters" hier te vinden voor een weet onvergetelijk kamp! Boerederij de zandkant is hiervoor de perfecte plek! Mooie locatie met een ruim, netjes, mooi huis. Genoeg plaats voor ruim 30 personen.

Een mooie veranda voor lange avonden buiten. Een groot speelveld met uitzicht op de paarden die eventueel in overleg binnen kunnen staan.

Fijne mensen, die open staan voor suggesties.

Ik raad het iedereen aan!! Als je een paard hebt, ga eens hierheen! Uren rijplezier Door bos en duin en genoeg te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor De Zandkant voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zandkant in Biezenmortel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zandkant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.