Camping De Zandkant

9,5

31 reviews over Camping De Zandkant in het Nederlands

Een geweldige camping.

Fam van der Horst, 8-11-2017

Gaan al meer dan 40 jaar kamperen, en heb veel campings gezien.

Deze camping hoort in mijn top 5 thuis, vriendelijk, behulpzaam, intresse in de klanten, mooie plekken en geweldige toilet en douches ruimtes. Gewoon een geweldige camping.

In 1 woord fantastisch

Suzanne, 31-8-2017

Top camping. Zeer gastvrij, houden rekening met je, willen altijd helpen en ze maken altijd tijd voor een praatje. Heel fijn als je alleen bent!

Mijn paard gaat altijd mee en ook daar is de camping uitstekend voor. Goede stal, fijn weiland en heerlijke uitrijmogelijkheden.

Samengevat: alles is Top!!!!!!

Heerlijk rustig en netjes

Jo, 30-8-2017

Fijne rustige camping met een goede sfeer!

We hebben een aantal aanbieders voor De Zandkant voor je op een rij gezet:

Altijd een fantastisch ponykamp gehad!

Mandy Timmer, 30-8-2017

Ieder jaar zijn wij met "de waalzoomruiters" hier te vinden voor een weet onvergetelijk kamp! Boerederij de zandkant is hiervoor de perfecte plek! Mooie locatie met een ruim, netjes, mooi huis. Genoeg plaats voor ruim 30 personen.

Een mooie veranda voor lange avonden buiten. Een groot speelveld met uitzicht op de paarden die eventueel in overleg binnen kunnen staan.

Fijne mensen, die open staan voor suggesties.

Ik raad het iedereen aan!! Als je een paard hebt, ga eens hierheen! Uren rijplezier Door bos en duin en genoeg te doen.

Geweldige ontvangst, fantatastisch sanitair, rust

Pieter en Annelies, 25-8-2017

Leuke "beestenboel" met paarden, koeien,geitjes, kippen. Ruime plaatsen, zeer schone (nieuwe) toiletten en douches, zeer hulpvaardige beheerders, prachtige omgeving aan de duinen en het bos. We voelen ons er erg thuis en welkom.

Chill

Zoetendaal, 17-8-2017

Een boerencamping en toch van alle gemakken voorzien in een prachtige, rustige omgeving en gezellige drukte van spelende kinderen op het midden van het veld. Super geschikt om je paard mee naar toe te nemen.

Leuke camping met supernetjes sanitair

Peter en Brenda, 11-6-2017

Erg leuk veldje met leuke speeltoestellen en skelters voor de kinderen. Het sanitair was echt supernetjes, inclusief luchtverfrisser op de toiletten en een dubbele douche (heel handig met kindjes).

Lichting naast de Loonse en Drunense Duinen perfect! Vlak bij mountainbikeroutes, Efteling ook op fietsafstand.

Super camping ook met eigen paard

Ingrid, 10-10-2016

Er is niks negatiefs te schrijven, we werden met alles goed geholpen.

Ons paard had een grote nette box , en een eigen wei, dus ideaal voor paarden liefhebbers.

Wij stonden er 14 daagjes, maar na een bezoek van mijn familie zijn deze een weekendje in het huisje komen logeren.

Ook zij waren super tevreden ( alles was nieuw en heel netjes )

Hier komen wij allemaal zeker terug

Wat hebben wij genoten van gastvrijheid!

Sylvia van den Blink, 29-9-2016

Niets was te veel voor Jan en Anja. Sanitair in één woord geweldig! Schoon en lekker warm. In de voortent hard houten panelen, die door Jan bij de "voordeur" werden afgeleverd! Elke dag verse eitjes. Eigenlijk geen negatieve dingen te melden!

Super!

Gerda, 31-7-2016

We zaten 5 dagen op de camping. Er is een terrein met rondom plaatsen met een speelplek midden in. Ideaal voor kleine kinderen. Je kunt er goed zicht op houden. Wij zaten op een kleiner zij terrein met uitzicht over de weilanden, prachtig om de paarden de hele dag voorbij te zien rennen. Het sanitair is uitstekend. Wordt heel goed schoon gehouden . Het gebied is mooi. Vanuit de camping loop je zo het bos in met de zandvlaktes er op een kilometer verder erachter. Heel handig als je een hond mee neemt. Mooie mountainbike routes. Het dorpje Udenhout is vlakbij met de nodige winkels (Aldi, Plus, Emte etc.) Den Bosch, Tilburg en Efteling liggen allemaal vlakbij. Binnen 20 minuten met de auto. Kortom, zeker hier heen gaan.Het is de moeite waard!

We hebben een aantal aanbieders voor De Zandkant voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zandkant in Biezenmortel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zandkant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Zandkant scoort een 9.48 uit 10 op basis van 31 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: