Camping De Zandkant

• 9.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

44 reviews over Camping De Zandkant

• 10Fam. Jansen30-07-2020

Prachtig gelegen goed verzorgde camping. Ideaal het overzicht op de speeltuin voor zowel ons als de kids. Keurig sanitair, niks op aan te merken. Heerlijk vlees, fijne regelbare douches, lekkere ijsjes, vriendelijke eigenaren en gastvrij! Top.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Maria29-06-2020

Heel fijn.

Prachtig gelegen bij de Loonse en Drunense Duinen. Heerlijk fietsen en wandelen. Gastvrij en mooie plaatsen op een groot rond terrein. Paarden, koeien, geitjes en kippen. De Wifi is tijdens ons verblijf aangepast en sterk verbeterd.

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Marita verrijt15-06-2020

PRIMA

Heerlijke boerderij camping met prachtige douche en toiletruimte. Je zit tegen de rand van de Loonse en Drunense duinen waar je vanaf de camping zo inloopt. Ook om te fietsen ben je op de goede locatie. Met alleen je partner ofwel met je (klein)kinderen, dit is een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Familie Coense01-06-2020

Kort weekend in een gekke tijd

Ondanks de corona toch geboekt. Zelfvoorzienend is toch even sf tasten, maar wat een fijne plek om te kamperen. Met de paarden als buren. Heerlijk uitzicht en een super gezellige sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2020

• 2019
    10Judith25-10-2019

Helemaal top!!

Super knusse, rustige en zeer goed verzorgde camping in een pracht-omgeving . Op en top genieten hier! Wandelen met de hond, MTB-en; alles in hun prachtige ‘achtertuin’ ;)

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Joan28-06-2019

Fantastische plek!

Wij hebben een lang weekend in het chalet gelogeerd en hebben het helemaal fatastisch gehad. Wij zijn geen kampeerders, onze buren die mee waren wel, maar daarom was het super dat wij in het chalet konden verblijven. De camping is heel netjes verzorgd en Jan en Anja zijn alleraardigst. Het toiletgebouw is haast luxe te noemen en doet niet onder voor menig hotel. Onze jongens van 8 en 11 jaar hebben zich perfect vermaakt. Van een balletje gooien op het grote veld tot lekker springen op de trampoline. Ook de Berg skelters vielen mega in de smaak en waren allemaal zo goed als nieuw. Het uitzicht vanuit het chalet op de wei met paarden was iedere dag weer idyllisch. Kortom, echt een aanrader deze plek. We komen graag nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Maaike en Ben24-06-2019

Top camping

Mooie camping, vlak bij Loonse en Drunense duinen. Schoon en mooi sanitair inclusief familie douche. Vriendelijke behulpzame eigenaars.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Fam Klijs15-08-2018

Gewoonweg heerlijke camping

Het is een hele leuke camping geen opmerkingen Nou !! Een kleintje bij oversteek naar fietspad geen verharding

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9peter21-07-2018

bemoeizuchtige vaste gasten

prima sanitair. en ontvangst. Allen jammer van die vaste gasten die denken dat de camping om hun draait. Die kunnen beter thuis blijven en achter de geraniums gaan zitten. wat een zeikerds. Ben zelf ook in de 60 maar ga niet lopen te zeiken als er om 21.00 uur nog gezellig geborreld wordt. Beheerders zijn in een woord top

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Jolanda en hans13-07-2018

Zeker weten voor herhaling vatbaar

Onze eerste campeer plek met caravan. Wat een super camping . Mooie plekken met water, stroom voorziening en tv aansluiting en vrij WIFI. Heel mooi sanitair gebouw erg modern ingericht. Voor de kleintjes is er een speelplek en bij mooi weer staat er een zwembadje waar afkoeling gezocht kan worden door de kids Een gemoedelijke sfeer met veel behulp zaamheid en vertrouwen vanuit de eigenaar. Hele mooie fiets omgeving op de camping is er diverse informatie hierover te verkrijgen. Paarden accommodatie is goed, veel land waar de paarden buiten kunnen staan. En daarnaast mooie stallen voor eventueel de nacht. Voor ons een hele mooie eerste vakantie met caravan en wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2018

Camping De Zandkant info