Camping De Zandkant

Meer camping info

40 reviews over Camping De Zandkant

• 10Judith25-10-2019

Helemaal top!!

Super knusse, rustige en zeer goed verzorgde camping in een pracht-omgeving . Op en top genieten hier! Wandelen met de hond, MTB-en; alles in hun prachtige ‘achtertuin’ ;)

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Joan28-06-2019

Fantastische plek!

Wij hebben een lang weekend in het chalet gelogeerd en hebben het helemaal fatastisch gehad. Wij zijn geen kampeerders, onze buren die mee waren wel, maar daarom was het super dat wij in het chalet konden verblijven. De camping is heel netjes verzorgd en Jan en Anja zijn alleraardigst. Het toiletgebouw is haast luxe te noemen en doet niet onder voor menig hotel. Onze jongens van 8 en 11 jaar hebben zich perfect vermaakt. Van een balletje gooien op het grote veld tot lekker springen op de trampoline. Ook de Berg skelters vielen mega in de smaak en waren allemaal zo goed als nieuw. Het uitzicht vanuit het chalet op de wei met paarden was iedere dag weer idyllisch. Kortom, echt een aanrader deze plek. We komen graag nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Maaike en Ben24-06-2019

Top camping

Mooie camping, vlak bij Loonse en Drunense duinen. Schoon en mooi sanitair inclusief familie douche. Vriendelijke behulpzame eigenaars.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Fam Klijs15-08-2018

Gewoonweg heerlijke camping

Het is een hele leuke camping geen opmerkingen Nou !! Een kleintje bij oversteek naar fietspad geen verharding

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9peter21-07-2018

bemoeizuchtige vaste gasten

prima sanitair. en ontvangst. Allen jammer van die vaste gasten die denken dat de camping om hun draait. Die kunnen beter thuis blijven en achter de geraniums gaan zitten. wat een zeikerds. Ben zelf ook in de 60 maar ga niet lopen te zeiken als er om 21.00 uur nog gezellig geborreld wordt. Beheerders zijn in een woord top

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Jolanda en hans13-07-2018

Zeker weten voor herhaling vatbaar

Onze eerste campeer plek met caravan. Wat een super camping . Mooie plekken met water, stroom voorziening en tv aansluiting en vrij WIFI. Heel mooi sanitair gebouw erg modern ingericht. Voor de kleintjes is er een speelplek en bij mooi weer staat er een zwembadje waar afkoeling gezocht kan worden door de kids Een gemoedelijke sfeer met veel behulp zaamheid en vertrouwen vanuit de eigenaar. Hele mooie fiets omgeving op de camping is er diverse informatie hierover te verkrijgen. Paarden accommodatie is goed, veel land waar de paarden buiten kunnen staan. En daarnaast mooie stallen voor eventueel de nacht. Voor ons een hele mooie eerste vakantie met caravan en wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Kitty09-07-2018

Super camping!

Super fijne camping met perfect sanitair. Vooral de mindervalide/familiedouche is erg praktisch als je met kleine kinderen reist. Boer Jan en Anja werken erg hard om alles mooi te houden en er voor te zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Erg handig is de diepvries met vlees van de eigen koeien en lekkere ijsjes en in het seizoen komt er een aantal dagen per week een bakker met vers brood. Indien gewenst kun je gebruik maken van de wasmachine en droger. Verder is alles wat je nodig hebt op loop/fietsafstand en de omgeving is prachtig. Kortom, als je van rust en de natuur houdt en toch graag wat comfort hebt tijdens het kamperen is dit de beste plek!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Helma03-07-2018

Fantatisch

Een hele mooie nette camping. In een prachtige omgeving. Loopt zo vanaf de camping de drunense duinen in. Een heel mooie toiletgebouw die goed bijgehouden word. En voor de kleintjes is er ook nog een speeltuintje. Zeker een plek om terug te komen

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Dirk Jan van den Berg19-06-2018

fantastisch

Op deze camping is niets aan te merken, wij waren hier 4 dagen en alles is in orde, schoon, luxe sanitair, zeer lekker vlees te koop en mooie plaatsen. Komen terug.

Gereisd met partner in juni 2018

• 2017
    10Fam van der Horst08-11-2017

Een geweldige camping.

Gaan al meer dan 40 jaar kamperen, en heb veel campings gezien. Deze camping hoort in mijn top 5 thuis, vriendelijk, behulpzaam, intresse in de klanten, mooie plekken en geweldige toilet en douches ruimtes. Gewoon een geweldige camping.

Gereisd met partner in april 2017

5 tips over Camping De Zandkant

• De Zandkant, 03-03-2014

De Loonse en Drunense Duinen op loopafstand, emmer en schepjes mee en de kinderen vermaken zich prima. Ook heerlijk om te wandelen en fietsen.

• Chantal, 14-11-2012

Pannenkoekenhuis in Drunen

• Jac, 10-08-2014

Gewoon genieten van alle cadeautjes van de natuur en dat is ook nog eens gratis.

2 vragen over Camping De Zandkant

• marvin , 23-04-2016

hallo

Hebben ze daar ook wifi

L. Klaassen, 06-05-2016

op de website staat van wel

• john, 19-04-2010

saniter

een vraag aan de fam Akkermans is het nieuwe saniter al klaar op de zandkanter was een uitbreiding op komst.

Hans en Desiree, 27-04-2014

Nieuw sanitair is inderdaad gereed, en om door een ringetje te halen. Wij bezoeken ca. 10-15 minicampings per jaar, maar hier is het sanitair echt het mooist !

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig