Géén boekingskosten

Camping De Zandkant

NederlandNoord-BrabantBiezenmortel

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Zandkant voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 61 reviews

Meer camping info

Contact

61 Reviews over De Zandkant

• 9Frans van der Drift16-05-2022

Relaxen zoals relaxen bekend is.

Wij waren met een camper, aanvankelijk op het veld bij de groepsaccomodatie (was ons telefonisch al meegedeeld), maar de volgende dag o campingplaats 18, de mooiste plek qua uitzicht en rust. Sanitair was fantastisch, gezelligheid alom en vooral betrokkenheid van de eigenaren. Kortom een boerderijcamping zoals wij gehoopt hadden en bewaarheid werd. Prachtige "uitvalbasis" voor heerlijke fietstochten in de Loonse en Drunense duinen. Heerlijke dagen gehad.

• 6Eetgelegenheden
  • 10Nienke18-10-2021

Geweldige camping!

Heerlijke plek, volop mogelijkheden voor wandelen en fietsen. Restaurantjes in de buurt. Sanitair is superschoon, verwarmd en als nieuw. Mooie ruime plaatsen en heel gastvrij!

• 9Koos Wagenaar10-09-2021

Top Camping

Het is een fijne camping met alles erop en eraan. Toilet voorzieningen super schoon, mooi ruime plekken, mooi centraal gelegen voor fiets tochten en het bezoeken van Den Bosch, Vugt, Tilburg etc. Zeker de moete waard om deze camping te boeken.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Annika van Gaans18-08-2021

Geweldig

Ontzettend fijne en mooie camping! Ruime plekken, vriendelijke eigenaren en een prachtig en schoon sanitairgebouw! De ligging van de camping is perfect voor een wandeling, fietstocht of dagje uit. Hier kom je heerlijk tot rust. Wij komen zeker terug!

• 9Ida Gremmer10-08-2021

Prima plek! Mooie omgeving.

Mooie plek, gemoedelijke eigenaren!

• 10Hans10-08-2021

Heerlijk om in dit gebied te wandelen/fietsen

Met camper onderweg in Nederland, geen reservering, gewoon aankloppen en vragen of er plek is. Heel hartelijk ontvangen en een prima plek gekregen ook toen we door reserveringen moesten verplaatsen.

• 10Jeannette09-08-2021

Superfijn en rust!

Heel fijn kamperen en genieten van het uitzicht op de paardenwei. Hondje blij, baasjes blij, fijn en schoon sanitair en het bos en duinen op nabije afstand. Tot een volgende keer!

• 10Elise vd Wouw09-08-2021

Super fijne camping. Wij komen hier al enkele jaren met veel plezier.Schoon sanitairVoor de kids voldoende speel mogelijkheden.Leuk bij de dieren.En ze hebben een super boerderijwinkel!

• 10L.van Boven09-08-2021

Geweldig genoten!

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad. Wat een top camping met kleine kinderen. Een overzichtelijk veld met in het midden een speeltuin met trampoline, glijbaan, schommels, duikelrek, zandbak en vele fietsjes, skelters en tractortjes. Onze kinderen hebben zo ontzettend genoten. We zaten in de hitte golf en je mag een eigen klein zwembadje neerzetten bij je plek. Boer Jan komt die dan vullen met water. Elke dag begonnen wij met een rondje dieren kijken( geitjes, kippen, konijnen, koeien en paarden) en zo sloten wij ook de dag af, alle diertjes weltrusten zeggen. Jan en Anja zijn heel vriendelijk! Lekker ijs op de camping te koop evenals heerlijk vlees en eieren (en nog meer in hun winkeltje!) Heel mooi en schoon sanitair gebouw... wij hebben genoten en komen zeker nog weer terug. Onze oudste heeft het nog vaak over boer Jan en dat ze terug wil!

• 9Fam Verhoeven09-08-2021

Prachtige camping in een mooi natuur gebied

Wat hebben we weer genoten, ondanks het slechte weer. Prachtige camping geweldig mooi en super schoon toiletgebouw. Aardige camping eigenaren die bij een vraag graag helpen. Prachtige boederij winkel waar je lekker streekprodukten kan kopen. Deze camping is zeker een aanrader.

Camping De Zandkant info

Camping-informatie