Bed and Breakfast The SJinn

9.9Fenomenaal

Nederland, Limburg, Schin op Geul (Valkenburg)

9.9Fenomenaal

Tonen op kaart

105 reviews over Bed and Breakfast The SJinn

• 2019
    10Arnoldine30-12-2019

Een plek om terug te keren

Dit jaar nogmaals na kerst een verblijf geboekt bij The Sjinn. Onze verwachtingen zijn weer overtroffen. Een schitterende B&B waar je echt in de watten wordt gelegd door de gastheren. Fijne kamers en een ontbijt waar je de vingers bij kan aflikken. Gezellig met alle gasten aan de keukentafel waar veel wordt gelachen om de mooie verhalen en anekdotes. Echt een aanrader als je een paar dagen wil genieten met een grote G.

• 10charles29-12-2019

Bijzonder

Voor de 2e keer naar de Sjinn. Prachtige plek, een uitstekende kamer met alles wat jij je maar wenst. Maar dan, in mijn ogen het aller mooiste... het gezamenlijk eten aan een prachtig gestyled keukentafel. Mensen wat is het gezellig om naar elkaars bevlogen verhalen te luisteren, terwijl je aan een heerlijke maaltijd zit die de buiten categorie niet zou misstaan. Gastheren top, buiten de geweldige culinaire prestaties , ook zeer informatief over de omgeving etc. Ook nu weer dezelfde intenties om de gasten het gevoel van thuis in het prachtige heuvel landschap te geven. Uitermate TOP

• 10Ludo29-12-2019

DON'T MISS IT ... GO FOR THE SJINN!!!!

Wij zijn een familie van 4 volwassenen en we komen net terug van een heerlijk weekend in Limburg. Wij hebben met heel veel plezier in The SJinn bij Toine & Frank gelogeerd. De kamers, de ontbijten, de dîner en de sfeer ... alles was een genoot! The SJin is een gezellig en warm nestje! ... echt een aanrader!!!! Toine & Frank, hartelijk dank voor jullie fantastisch gastvrijheid!!

• 10Ludo29-12-2019

DON'T MISS IT ... GO FOR IT!!!! THE SJINN!!!!

Wij komen net terug van een heerlijk weekend in The SJinn bij Toine en Frank. Wij hebben van de kamers, de ontbijten en een diner echt genoten. The SJinn is een gezellig en warm nestje! Hartelijk dank Toine & Frank!!!!!

• 9Mies van der Ven29-12-2019

Een genot👍

Een warm bad....ze snappen het gewoon! Je voelt je zooo welkom, een ontbijt met vele lekkere heerlijkheden, gezelligheid aan tafel! Top kamers met elk z’n eigen charme, goede bedden en prachtige uitzichten! Werkelijk een genot!

• 10Mattias Foppe29-12-2019

Prachtige omgeving vlakbij Valkenburg en Maastricht. De gastheren Toine en Frank laten je echt thuis voelen. Heerlijk ontbijt, heerlijke bedden, lekkere douches en een prachtig uitzicht vanuit onze kamer. En Frank's vlaaien zijn simpelweg de lekkerste die je ooit zal proeven.

• 10Ruben24-12-2019

Fantastische plek op prachtige locatie!

Heel fijn weekend gehad in The Sjinn bij Toine en Frank! Heerlijk gegeten, super fijne kamers en ook nog lekker in de sauna geweest! Kortom super plek, gerund door een top duo. Wij komen zeker terug!

• 10H Beumer22-12-2019

fantastische B&B, een feestje van begin tot eind.

We hebben een heerlijk weekend ontspannen in The Sjinn doorgebracht (2 volwassenen, 3 kinderen 12-17 jaar). Het begon al met de heerlijke maaltijd op vrijdagavond en vervolgens ieder morgen een uitgebreid ontbijt. Aan alles is gedacht en in overleg is er heel veel mogelijk. Ook voor tips over de omgeving is niets Frank en Toine te veel.

• 10Marcel en Manon22-12-2019

Formidable

Een zéér gastvrij B en B, mooie kamer, super schoon, gezellig, een voortreffelijk heerlijk ontbijt, en niet alleen het ontbijt, heerlijke arrangementen o.a. High Tea, van Arpergemenu tot erwtensoep. Overheerlijk. Mooie wandeling en fietsen in deze prachtige omgeving. Mooie ligging langs de kabbelende Geul. Frank en Toine zijn zeer vriendelijk en doen hun uiterste best om het je maar Op en Top naar je zin te maken. Geweldig!! Chapeau Heren!!!

Gereisd met partner in november 2019

• 10Margreet21-12-2019

Geweldige bed & breakfast

Inmiddels zijn we al vier keer bij Toine en Frank van The Sjinn geweest en we komen zeker terug. Vooral de enorme gastvrijheid van beide heren maakt dat je je meteen thuis voelt. Bij het ontbijt is er superveel keuze, ook als je zoals ik vegan eet. Verder is het een prima basis als je van wielrennen houdt. Je fiets staat veilig en je rijdt zo het prachtige Limburgse heuvellandschap in. Ook ben je vanuit Schin op Geul snel in Maastricht of Aken.

1 tip over Bed and Breakfast The SJinn

• Henri, 26-03-2017

Vraag aan de gastheer een advies waar te eten. Er is keus genoeg. Als je van Thais eten houdt dan is bijvoorbeeld A en B Gastrobar in Valkenburg aan te bevelen. 5 min met de auto.

0 vragen over Bed and Breakfast The SJinn

Bed and Breakfast The SJinn info