Bed and Breakfast The SJinn

60 reviews over Bed and Breakfast The SJinn in het Nederlands

Fantastisch!

Cleo en Troy
7-10-2018

Prachtige locatie, heel compleet uitgeruste moderne kamer, heerlijk bed, een fantastisch ontbijt en super gastvrije eigenaren. We komen zeker terug! Ook een aanrader: het op loopafstand gelegen restaurant De Aw Geul.

Het was heerlijk!

Priscilla Trip
14-9-2018

Wat hebben wij de afgelopen 6 dagen genoten, in de prachtige B&B The Sjinn! Wij mochten verblijven in kamer Geul. Een prachtig ingerichte kamer, met (heel fijn) een separaat toilet (zelfs het toilet is prachtig :)) en een heerlijk ruime regendouche. Toine & Frank hebben echt aan álles gedacht. Naast een heerlijk bed, is er een koelkastje met gratis mineraalwater, oplaadpunten voor telefoon/tablet in de kluis en zeer goede wifi-verbinding. Na een fijne nacht, begon iedere dag met een 3- gangen ontbijt, met veel liefde verzorgd door Toine. De eerste gang bestond uit een fruitsalade, die te mooi was om op te eten. Gevolgd door lekkere warme broodjes, met een ruim assortiment beleg uit de regio. En als toetje mochten we genieten van Griekse yoghurt met honing en walnoten. Het was dus maar goed dat we de wandelschoenen en de racefiets mee hadden genomen ;)

Toine & Frank, bedankt voor jullie enorme gastvrijheid en gezelligheid!

Super B&B, geweldig.

Ria Meijer
2-9-2018

We waren hier voor de derde keer, eerder 2016 en 2017.

Iedere keer weer, de warme ontvangst, goede verzorging, gezelligheid, maw thuiskomen.

We hebben een aantal aanbieders voor The SJinn voor je op een rij gezet:

Andere B&B’s zijn anders, The SJinn is uniek.

Bertus Veldhuis
28-8-2018

Als je je gast wilt voelen, gastvrijheid op prijs stelt, houdt van comfort, wilt kunnen kiezen tussen gezellig aanschuiven in de meer dan prettige eetkeuken of liever prive op je kamer ontbijt, als je niet opdringerige hartelijkheid waardeert, als je houdt van een verblijf wat uniek is, dan is The SJinn perfect voor jou!

Daarbij komt een on-Nederlandse mooie omgeving, België en Duitsland om de hoek en Maastricht op steenworp afstand.

Er zijn geen redenen om niet te gaan en jezelf deze onderdompeling in weldadige betaalbare luxe te onthouden.

Een heerlijk ontspannen verblijf.

Hans
28-8-2018

Wat een fantastische b&b! Goede bedden, lieve gastheren, prima ontbijt, geweldige ligging. Wat wil een mens nog meer in zijn vakantie! Wat was er niet goed? Dat we na een week weer weg moesten 😉. Jammer maar ook aan de vakantie kwam een eind.

Fantastische en gastvrije b&b

Matty
25-8-2018

Rustig gelegen b&b met een terras direct aan de Geul. Zeer mooie, schone en ruime kamers (goede bedden, grote handdoeken en zelfs badjassen). Gastheer Toine zorgt voor een warm welkom en het ontbijt is geweldig. Een aanrader!

Ge-wel-dig

Wilma De Haan
23-8-2018

We hebben 4 dagen erg genoten van de gastvrijheid bij Twan en Frank

Mooie kamer met balkon ,lekker bed .je kon koffie zetten op je kamer of een drankje pakken uit de koelkast ,maar wij hebben gezellig op her terras beneden aan de geul gezeten ,waar we van koffie met heerlijke vlaai hebben genoten en waar je allerlei drankjes kon krijgen .We hebben gezellig zitten kletsen met Frank en Twan en nemen ons petje af voor de weg die ze hebben gelopen om zo'n mooi en gezellig bed en breakfast neer te zetten in een mooie omgeving waar je kunt fietsen ,wandelen en met de auto zo in valkenburg en maastri vr bent..Wat een energie en enthousiasme van morgens vroeg tot savonds laat .Smorgens begint je met een heerlijk 3 gangen ontbijt die misten we bij thuis komst heel erg.twam. Twan en Frank heel erg bedankt en zekers tot gauw.

Genieten van een onbezorgde vakantie

D.Schoonhoven
21-8-2018

Hele fijne vakantie gehad met dank aan de gastvrijheid van The Sjinn.

- hele lekkere bedden

- heerlijk ontbijt - vers fruit, warme broodjes. etc.

- Super fijne douches

- Dagelijks schone handdoeken

- Dagelijks lekkere koffie soorten en thee.

- Dagelijks 3 soorten water - blauw rood en groen.

- Kleine koelkast op de kamer met drinken - tegen een hele kleine prijs

Ook kun je uiteraard gebruik maken van het terras aan de geul. Een hele fijne rustige plek.

The Sjinn ligt vlak bij het treinstation dus wanneer je je auto wilt laten staan is dit ook geen probleem. Wandelen naar Valkenburg op 40 minuten afstand maar wel via een hele leuk route langs de geul!

Wanneer je fietsen wilt huren of ergens wilt eten staat de gastheer overal voor klaar en reserveert direct voor je.

Zeker een aanrader voor iedereen die geniet van een onbezorgde vakantie.

: )

Gezellig, gemoedelijk en een geweldig ontbijt.

Petra Herbschleb
23-7-2018

Hartelijke ontvangst, geweldig ontbijt en een gezellig terras aan de Geul om overdag of 's avonds een drankje te doen. Kamer "Keutenberg" was ruim en comfortabel, met een fijn koffie- en thee assortiment en een betaalbare, goed-gevulde minibar. Station Schin-op-Geul is op 800 meter, wel de heuvel op. Er is een bushalte voor de deur, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. In de directe omgeving zijn meerdere goede eetgelegenheden, waarover de uitbaters van The SJinn advies kunnen geven. Wandelroute 'het pelgrimspad' (LAW 7) loopt langs The SJinn, de omgeving is zeer geschikt voor wandelen.

Fantastisch!

Wil hoogervorst
22-7-2018

Warm ontvangst en kamers helemaal top! Geweldige B&B!!

We hebben een aantal aanbieders voor The SJinn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The SJinn in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The SJinn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.