Bed and Breakfast The SJinn

48 reviews over Bed and Breakfast The SJinn in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fritz en Maureen Neuerburg
9-7-2018

Bijzonder vriendelijke/warme ontvangst. Erg mooie kamer met ruime douchegelegenheid en apart toilet. Goede bedden.

De verzorging van de gasten

staat heel hoog in het vaandel van de gastheer. Een fantastisch verzorgt ontbijt is s’morgens een ware pracht.

Tevens beschikt TheSjinn over een mooie serre waar gezellig geborreld kan worden. Buiten in de tuin kun je heerlijk ontspannen onder het geluid van stromend water van de rivier de Geul.

Een 10 met een griffel !!9

Gerard en Astrid purmerend
9-7-2018

Voor de tweede keer weeeer enorm genoten!🎉 Eerste ronde in december vorig jaar, nu met familie en vrienden terug geweest. Wat een super plek van Toine en Frank . Kamers geweldig, eten subliem, gastvrijheid en gezelligheid eindeloos !!!! Aanrader !!!!

Een warm welkom van begin tot einde!

Jan en Annelien
21-5-2018

We hebben een nachtje in The Sjinn gekregen als huwelijkscadeau. Bij ontvangst wist Toine precies wie we waren. Een warm welkom met een drankje in de zon aan De Geul. Een fijne kamer waar we goed hebben geslapen. We hebben heerlijke ontbeten, een driegangen ontbijt, zeer luxe en veel variatie (we misten alleen de verse jus d'orange). Het was onze eerste keer in B&B, dit is zeer goed bevallen.

Geweldig

Carlo Klomp
    16-4-2018

Zeer comfortabel, gezellig, verzorgd, gewoon top.

geweldig

Karin Plaisier
    27-3-2018

Wat begon met een heerlijk ontvangst op vrijdagavond, we hadden gelijk het gevoel dat we zeer welkom waren. en dan de kamer aan de achterkant boven de serre met uitzicht op de geul en het groen is echt of je in het buitenland ben. De kamer was zeer schoon en het bed lag heerlijk en dan nog niet over de douche gesproken te hebben... heel het plaatje klopt gewoon.

En dan wordt je op zaterdagochtend wakker en mag je in de keuken aan de ontbijt tafel plaats nemen maar een geweldig ontbijt gemaakt wordt door Toine...daar kan je heel de dag op teren. en dan de gesprekken die volgen omdat je met zn alle aan de keukentafel zit. Dit is echt een B&B die ik iedereen zou aanraden... Mannen jullie hebben echt iets moois neergezet en jullie gastvrijheid is met geen pen te beschrijven. We komen zeker terug.

Super verblijf.

Peter Teeuwen
    23-3-2018

Zachte bedden, heerlijk warm en zacht, mooi uitzicht op de Geulle. Een super ontbijt. Te gek voor woorden. Maar het beste was de verwennerij door en de warmte van Toine en Frank. En dan de gezellige borrelgesprekken!!! Het was voor ons af.

Fantastisch.

Philippine
    13-2-2018

The SJinn is een van de meest gastvrije B&B's - al dekt deze term het concept niet - die ik ooit bezocht heb. Niet alleen zijn de kamers prachtig, de bedden goed, de regendouche aangenaam en het driegangenontbijt een feestje, de rust van de prachtige locatie, aan de Geul en tegenover een watervalletje, maakt dat alle zorgen en stress van je af vallen.

Geweldig

Adrie en Catharina
    13-2-2018

Wij hebben 3 dagen genoten van dit gezellige, gastvrije huis. Prachtige kamer, geweldig ontbijt, fantastische wandelomgeving. Kortom: perfect.

Gastvrijheid Top

Margret Smit
    6-2-2018

Wat een gastvrijheid bij Frank en Toine. Een zeer mooie B&B. Aan alles is gedacht.

Het ontbijt in de keuken met alle gasten geeft leuke gesprekken. Het 3 gangen ontbijt is echt heerlijk.

‘S avond aan de bar in de serre heb je de mogelijkheid om nog een heerlijk drankje te nemen.

Wij hadden een kamer aan voorzijde, totaal geen last gehad van voorbijrijdend verkeer.

Een B&B waar we zeker terugkomen.

Geweldig vol warmte

Marianne
    29-12-2017

Het begon met een fijn ontvangst door Toine en Frank onder het genot van koffie. Mooie kamer, heerlijke douche, lekker bed en verduisterende gordijnen in de kamer. Heerlijk ontbijt dat je samen met de andere gasten nuttigt met als gevolg hele leuke en interessante gesprekken. In de avond is er de mogelijkheid om iets te drinken in de keuken. Daar hebben we zeker gebruik van gemaakt en door t gezelschap van de heren was dat erg gezellig. We hebben door de gastvrijheid van Toine en Frank een heerlijk verblijf gehad dat voelt alsof je vrienden hebt gemaakt die we zeker nog eens op gaan zoeken. Kortom een top b&b.

We hebben een aantal aanbieders voor The SJinn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The SJinn in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The SJinn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast The SJinn scoort een 9.65 uit 10 op basis van 49 reviews.