Bed and Breakfast The SJinn

9,6

45 reviews over Bed and Breakfast The SJinn in het Nederlands

Geweldig

Carlo Klomp, 16-4-2018

Zeer comfortabel, gezellig, verzorgd, gewoon top.

geweldig

Karin Plaisier, 27-3-2018

Wat begon met een heerlijk ontvangst op vrijdagavond, we hadden gelijk het gevoel dat we zeer welkom waren. en dan de kamer aan de achterkant boven de serre met uitzicht op de geul en het groen is echt of je in het buitenland ben. De kamer was zeer schoon en het bed lag heerlijk en dan nog niet over de douche gesproken te hebben... heel het plaatje klopt gewoon.

En dan wordt je op zaterdagochtend wakker en mag je in de keuken aan de ontbijt tafel plaats nemen maar een geweldig ontbijt gemaakt wordt door Toine...daar kan je heel de dag op teren. en dan de gesprekken die volgen omdat je met zn alle aan de keukentafel zit. Dit is echt een B&B die ik iedereen zou aanraden... Mannen jullie hebben echt iets moois neergezet en jullie gastvrijheid is met geen pen te beschrijven. We komen zeker terug.

Super verblijf.

Peter Teeuwen, 23-3-2018

Zachte bedden, heerlijk warm en zacht, mooi uitzicht op de Geulle. Een super ontbijt. Te gek voor woorden. Maar het beste was de verwennerij door en de warmte van Toine en Frank. En dan de gezellige borrelgesprekken!!! Het was voor ons af.

Fantastisch.

Philippine, 13-2-2018

The SJinn is een van de meest gastvrije B&B's - al dekt deze term het concept niet - die ik ooit bezocht heb. Niet alleen zijn de kamers prachtig, de bedden goed, de regendouche aangenaam en het driegangenontbijt een feestje, de rust van de prachtige locatie, aan de Geul en tegenover een watervalletje, maakt dat alle zorgen en stress van je af vallen.

Geweldig

Adrie en Catharina, 13-2-2018

Wij hebben 3 dagen genoten van dit gezellige, gastvrije huis. Prachtige kamer, geweldig ontbijt, fantastische wandelomgeving. Kortom: perfect.

Gastvrijheid Top

Margret Smit, 6-2-2018

Wat een gastvrijheid bij Frank en Toine. Een zeer mooie B&B. Aan alles is gedacht.

Het ontbijt in de keuken met alle gasten geeft leuke gesprekken. Het 3 gangen ontbijt is echt heerlijk.

‘S avond aan de bar in de serre heb je de mogelijkheid om nog een heerlijk drankje te nemen.

Wij hadden een kamer aan voorzijde, totaal geen last gehad van voorbijrijdend verkeer.

Een B&B waar we zeker terugkomen.

Geweldig vol warmte

Marianne, 29-12-2017

Het begon met een fijn ontvangst door Toine en Frank onder het genot van koffie. Mooie kamer, heerlijke douche, lekker bed en verduisterende gordijnen in de kamer. Heerlijk ontbijt dat je samen met de andere gasten nuttigt met als gevolg hele leuke en interessante gesprekken. In de avond is er de mogelijkheid om iets te drinken in de keuken. Daar hebben we zeker gebruik van gemaakt en door t gezelschap van de heren was dat erg gezellig. We hebben door de gastvrijheid van Toine en Frank een heerlijk verblijf gehad dat voelt alsof je vrienden hebt gemaakt die we zeker nog eens op gaan zoeken. Kortom een top b&b.

Bed en breakfast met elan van hoogwaardig hotel!

Jantsje, 3-12-2017

Heerlijke kamer met douchestoel plus wandgreep voor mijn moeder, al aan gedacht door de gastheer. Drie gangen ontbijt met als enige voorwaarde dat je hier heerlijk de tijd voor moet nemen. Ontzettend gastvrij en servicegericht tot hun tenen die Toine en Frank. Wij komen zeker terug. Alle hulde voor zo’n heerlijke, thuisvoelende locatie. Centraal gelegen en vanuit hier binnen 3 minuten in Valkenburg maar zonder de drukte van deze plaats. Tevens genoeg locaties in de buurt om heerlijk te eten.

Mooie ruime kamer, heerlijk ontbijt, prima ontbijt

Michel van Gemert, 20-11-2017

Heerlijk ontbijt en prima gastheren.

Er is eigenlijk niets negatiefs te melden. Als straks het terras af is dan lijkt het me fantastisch toeven aan de Geul.

Waanzinnig. Wat zijn wij in de watten gelegd zeg!

J. Boulanger, 19-11-2017

In een prachtige omgeving, in een prachtig stijlvol gerenoveerd pand, prachtig gelegen aan de Geul en in de buurt van de Keutenberg zijn wij ontzettend verwend door de 2 uitbaters Toine en Frank. Heerlijke kamers, echt overheerlijk Limburgs ontbijt en ongekend grote gastvrijheid

We hebben een aantal aanbieders voor The SJinn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The SJinn in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The SJinn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast The SJinn scoort een 9.64 uit 10 op basis van 46 reviews.