Hotel De Herbergier

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag1°-1°
Hotel De Herbergier
8,4

85 reviews over Hotel De Herbergier in het Nederlands

Gezellig en fijn hotel met zeer goed eten!

Ina en Henk,
9-12-2018

Wij hebben 3 overnachtingen gehad in de Herberg. We hebben het zeer naar ons zin gehad. Het personeel uiterst klantvriendelijk en het eten was gewoon Top. Zeker een plek om weer terug te komen. Wij bedanken al het personeel voor het gezellig en fijn verblijf!

Super!

Jessica,
27-7-2018

Het eten was zoals gewoonlijk uitstekent! Zeker een aanrader!

Prima hotel voor weinig geld

Bert,
23-4-2018

Prima hotel met goede service. Niet luxe maar alles netjes op prima locatie. Bedden aan de smalle kant en zacht. Ontbijt en diners prima en niet duur. Tip: richt een deel van het terras als rookvrije zone. Dat bevordert het genot van buiten zitten en eten.

Direct boeken

Geweldig geslapen in een fijne knusse kamer

Lisette en Giovanni Stangoni,
19-11-2017

Zeer gastvrij ,schone kamer, je kunt er lekker eten en t ontbijt was goed verzorgd.

Goede ligging om van hier uit dagtripjes te maken ❤️

Geweldig

M.schrauwen,
25-8-2017

Eigenlijk is hier alles goed

Heel goed ontbijt ,wij genoten een 3 Gangen diner wat geweldig was

De kamer is Niet groot maar goed en schoon

Goede uitvalbasis voor diverse uitstapjes

Geweldig verblijf!

An Serneels,
7-8-2017

Weer genoten van een geweldig verblijf bij Jan,Kristien,Mia en hun team. Zeer nette kamers,eenvoudig ingericht maar alles is er. Nieuwe overtrekken,mooi!

Lekker uitgebreid ontbijt. Lekker 3 gangenmenu 's avonds. Leuk terras. Garage voor motoren. Supervriendelijk personeel!

Al 4 jaar onze vaste stek. De laatste 2 jaar zelfs 2x/jaar. Telkens voelt het weer als thuiskomen! Tot snel. An en Danny uit Aarschot,België

Zeer gastvrij en goed eten voor prima prijs

Pascal,
31-7-2017

Afgesloten garage voor motoren en goed ontbijt prijs kwaliteit zeer goed

Slecht gegeten slechte service

Koning,
27-7-2017

Biefstuk rood/medium besteld en helaas doorbakken gekregen. Kan gebeuren. Kok was helaas al niet meer aanwezig terwijl we het eten net geserveerd hadden gekregen. Het was dus niet mogelijk een nieuwe klaar te maken. Ik mocht dit wel opeten en dan zou het van de rekening gehaald worden. Nog niet tevreden met de oplossing maar had geen andere keus. Toen ik nog een hap van de biefstuk nam kwam de ober weer aan tafel(ik denk geinstrueerd door een leidinggevende). Dat als ik toch van het gerecht ging eten ik de helft betalen. Toen aangegeven dat ik het dan laat staan(het was doorbakken en korrelig). Toen kreeg ik te horen dat het dus een principe kwestie was voor mij. Dit is de eerste keer dat ik een negatieve recensie schrijf om maar te zeggen dat ik normaal gesproken echt niet direct ga zeiken. Maar er word gewoon niks met je klacht gedaan.

De Herbergier, contactpersoon Management, 31-7-2017

Geachte klant,

Ten eerste ons excuus dat u dit zo heeft ervaren. Wij vinden het vervelend dat u met dit gevoel naar huis bent gegaan.

Aangezien u als laatste aan tafel was en de keuken na het serveren van uw gerecht dicht gegaan is, is de kok hier na naar huis gegaan. Wij wisten op dat moment niets van uw klacht. Echter hebben wij deze desbetreffende avond het zo goed mogelijk proberen op te lossen voor u. Wij vinden het ook vervelend om dit achteraf te horen. Aangezien u ons nog bedankte en zelfs fooi heeft gegeven dachten wij dat verder alles naar wens was geweest.

Nogmaals vervelend van de miscommunicatie, wij zullen hier in de toekomst anders mee omgaan.

Groet,

team De Herbergier.

gezellig

MartineLucas,
21-7-2017

de kamer was basic en een beetje oud, maar je had alles wat je moet hebben met waterkoker en koffie en thee. Op hetzelfde verdiep was er een dakterras voor de rokers. Heel lekker ontbijt en wanneer je van de kaart eet heb je enorm veel keuze en heeeeeeeeeeel lekker voor een klein prijsje. De bazin is de kokkin en ze is heel vriendelijk net zoals haar personeel. Op 10 min met de fiets naar Valkenburg

fantastisch

p van willegen,
24-4-2017

echt herberghotel leuk personeel ontbijt en diner uper!!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Herbergier in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Herbergier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.