Bed and Breakfast B&B Andrea

• Onvoldoende: 1 - 5

fantastich voor herhaling vatbaar

aam claeys
17-7-2018

gastvrijheid prachtige kamer goed ontbijt en heel veel informatie zeer

eker aan te bevelen

Fantastische ervaring

Frans Claeys
15-7-2018

Een zeer goeie B&B die zeer goed de gasten laat voelen dat ze hier thuis zijn en ook thuis kunnen zijn in deze schitterende ligging van de B&B. Zeer services gericht en niets is te veel voor de eigenaar, die je echt het gevoel geeft dat je meer dan welkom bent en die iedere dag/morgen weer een goed ontbijt weet te verzorgen en die iedere dag een praatje maakt met zijn gasten. Echt een hele goeie en mooie B&B, die het iedereen tot een geweldige vakantie doet beleven en ervaren.

Prachtig

Hilhorst
6-7-2018

Een prachtige mooie en zeer schone B&B met een mooi uitzicht op bossen. Wij zijn zeer gastvrij ontvangen, uitstekend ontbijt en de eigenaar heeft veel informatie over de omgeving enz. gegeven, tevens is er papieren informatie beschikbaar.

Een echte aanrader voor degene die in de omgeving van Valkenburg/Maastricht een B&B zoekt.

voor mij is het heel rustgevend daar

Ilse van Kesteren
5-7-2018

Geweldige kamer

mooi gelegen

prettige eigenaren om mee om te gaan

Kamers zijn ruim en schoon. Ontbijt is heerlijk. Ontvangst is erg hartelijk. Mooi ruim terras achter het huis met mooi uitzicht over de heuvels. Verkeer is hoorbaar in de kamer aan de weg maar niet echt hinderlijk. Kamers achter zijn stil.

Heel 0goed, meer dan goed!

Burger
29-6-2018

Het is er of je thuis bent, er valt niets negatiefs te melden,

De service is geweldig!!!

Fantastisch! Echt een aanrader.

fam. de Weerd
26-6-2018

Fons is een hartelijke gastheer, vriendelijk en behulpzaam.

Aan de kamer ontbreekt niets. Bovendien super schoon.

Het ontbijt was goed verzorgd.

Kortom, we komen zeker terug.

Minpunten: GEEN

Een jaarlijks weekje voor ons. Echt genieten!

Fam. Smeitink
24-6-2018

Een prachtige locatie met veel fiets- en wandelmogelijkheden. Alles klopt!

super. voor herhaling vatbaar

carla wetterhahn
24-6-2018

geweldig. perfecte verzorging. super schoon , mooi kamer.

bus en treinverbinding. bus op loopafstand. trein station schim op geul. geen min punten

Fantastisch..voor herhaling vatbaar.

Peter van den Ende
23-6-2018

Alles was zeer goed, ook het weer. Of Fons dit besteld had..

Wat een aangename verrassing was dit. We hadden voor 2 nachten geboekt maar door omstandigheden werden het er 4. Wat een gastheer is Fons. Goed ontbijt, een avond nog verwend met een beschuitje met aardbeien. Tips om fietsen te huren eigenlijk was het hele verblijf top. Mss screen aan de achterzijde voor de ramen,

van kamer 3, i.v.m. de zon en daardoor de temperatuur in de kamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast B&B Andrea scoort een 9.44 uit 10 op basis van 412 reviews.