Bed and Breakfast B&B Andrea

425 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

Geweldig

A. de Bruin
20-9-2018

Een aantal dagen in B&B Hotel Andrea verbleven.

Een prachtige locatie waarbij wij ontvangen werden door een enthousiaste en gastvrij eigenaar. Het hotel heeft mooie en schone kamers. Het ontbijt is zeer verzorgd met elke dag verse broodjes en een variatie aan broodbeleg. De eigenaar is oprecht geïnteresseerd in de gasten en de plannen voor de vakantie en geeft hier goede adviezen bij. De B&B is zeer gunstig gelegen voor verschillende fietsroutes, dicht bij Valkenburg en ook Maastricht en Aken zijn prima bereikbaar op de fiets. Kortom wij hebben een top vakantie gehad.

Top accomodatie

Henk
19-9-2018

Heerlijk verblijf gehad. Mooie en schone kamers, fijne gastheer en heerlijk ontbijt. Hier komen wij zeker terug. Fantastisch.

Geweldig!

Karssen
9-9-2018

Persoonlijke ontvangst door enthousiaste gastheer. Kamer tiptop in orde en superschoon. Frisse bedden, genoeg handdoeken. Ontbijt met wisselend aanbod! Kamer aan doorgaande weg maar geen overlast van ondervonden.

Fantastische

Fam. Potse
27-8-2018

Een schitterend appartement. Zeer goed ontvangst en gastvrij. Prachtige omgeving.

Voor herhaling vatbaar.

Hammie en Diana Nas
23-8-2018

Zeer prettige en vriendelijke gastheer.

Heeft altijd interesse waar je naar toe wilt gaan,heeft e.v.t. ook nog goede raadgeving wat er daar zelf en in de buurt te zien is.

Heerlijk ontbijt.Na het ontbijt lekker op het terras zitten en genieten van de prachtige omgeving in het glooiende landschap.

Middelkoop
21-8-2018

Voor de tweede keer overnacht.super B&B.gastvrije fijne eigenaren.kleinschalig maar heel schoon.keurig nette kamer en badkamer .ontbijt met verse verschillende broodjes wordt iedere ochtend gehaald .volop beleg keuze.kan koffie of thee op iedere tafel.centrale plaats dicht bij Valkenburg Maastricht en België .groot terras met ligstoelen uitzicht op het Geuldal .een echte aanrader 👍🏼

Wiebe & Bianca Klijnstra
20-8-2018

Prachtige locatie en zeer vriendelijke en gastvrije eigenaar. Alles is erg netjes en overal wordt in voorzien. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid. De eigenaar geeft leuke tips voor uitjes in de omgeving. De B&B is zeer gunstig gelegen. Bushalte voor de deur en een treinstation op 5 minuten lopen (oa Maastricht en Aken zijn goed bereikbaar met trein/bus). Valkenburg is via een prachtige wandelroute door het Geuldal goed bereikbaar (ongeveer 45 minuten). Perfect voor als je de auto eens wilt laten staan.

De eigenaar runt de B&B met veel passie.

Fantatisch

Kyra B
14-8-2018

Wij hebben samen een super leuke week gehad. De appartementen waren super mooi schoon, verzorgd en netjes. En Fons is echt een gastheer, hij weet veel te vertellen over Valkenburg en omgeving, daardoor hebben we veel kunnen doen. Ik geef een dikke 10 en wij komen hier zeker nog een keer terug.

Een B&B waar ge het gevoel hebt van thuiskomen !

Mevr. Fordel
10-8-2018

Mooie ligging en een super gastheer

Voor herhaling vatbaar!!

Fam. Romijn
3-8-2018

Enorm gastvrij onthaal, zeer goede verzorging, alles keurig netjes en schoon, fantastisch ontbijt, prettig gelegen accommodatie in prachtige omgeving. Ruime toeristische informatie van de omgeving en evenementen verkrijgbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.