Géén boekingskosten

B&B Andrea

Bed & Breakfast
NederlandLimburgSchin op Geul (Valkenburg)

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast B&B Andrea voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 522 reviews
+65/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 522 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

522 Reviews over B&B Andrea

• 10Jolanda16-09-2021

Voortreffelijk alles super geregeld mooi en schoon appartement. Fons weet veel te vertellen van de omgeving en niks is hem teveel. Komen zeker nog terug.

• 9A.C. de Wit20-05-2021

Wandel en fietsvakantie.

Fijne uitvalsbasis voor wandel en fietsroutes. Mooi compleet appartement met veel privacy.

• 10Johan04-05-2021

Leuke en nette camping met privé sanitair

Erg genoten van het weekend samen met onze kinderen van deze camping. Boer Bill en boerin Ella samen met Michel die alles doen voor hun gasten om het naar hun zin te maken. Lekker tussen de koeien bingo spelen en pannenkoeken eten. Allemaal genoten. Heerlijk afwassen en douchen bij het privé sanitair. Kortom alles top voor elkaar en een aanrader!

• 9Ellen & Alexander, Tiro en Lana de Groot01-05-2021

Voor ons is Limburg Fons!

We komen al bijna een kwart eeuw met enige regelmaat bij Hotel Pension Andrea en iedere keer naar tevredenheid. We ervaren Fons als een warm persoon met hart voor zijn klanten. Keer op keer was het verblijf keurig netjes verzorgd en gaf Fons ons interessante tips en weetjes over de omgeving. Met regelmaat vragen onze kinderen 'Wanneer gaan we weer naar Fons?'.

• 10Bram21-04-2021

Geweldig verblijf op gunstige locatie

Een geweldig mooi verblijf op een gunstige locatie waaruit je kunt fietsen, wandelen en toeristische wetenswaardigheden kunt bezoeken. Je bent hier in 1 week niet uitgekeken. Aanrader is een wandeling op de Sint-Pietersberg, een mooie fietstocht uitzetten en diverse bezoekjes aan teveel leuke dingen in deze regio.

• 10Familie lenderink10-03-2021

Heerlijk voorjaarsweekend met prachtig weer doorgebracht in Schin op Geul.Mooie wandelingen gemaakt in de omgeving en heel vriendelijk en gastvrij ontvangen door Fons in Hotel Andrea, 1 nacht verbleven in appartement met alles erop en eraan en een prachtig uitzicht. Goed verzorgd ontbijt werd in het appartement geserveerd. Allemaal geheel Corona proof. Aanrader!

• 10Familie Lenderink25-02-2021

B&B Hotel Andrea is echt een aanrader!

Alles was perfect, van incheck tot vertrek alles tot in de puntjes verzorgd. Prachtig uitzicht vanaf achterzijde hotel, zeer prettige gastheer Fons. Schin op Geul is een leuk dorp om te verblijven, fantastische wandelomgeving en van daaruit kun je bijvoorbeeld zo langs de Geul naar Valkenburg lopen. Eetcafé A ge Pannes is ook een aanrader.

• 9Familie van Es22-02-2021

Heerlijk

We hebben een paar heerlijke dagen doorgebracht in het appartement. Een gastvrije ontvangst. Mooi appartement met alles erop en eraan. Prachtig balkon met fraai uitzicht. Kortom een aanrader!

• 10Smit, Heerhugowaard30-01-2021

Voel je thuis bij een ander.

Vriendelijke gastheer, kamers netjes, schoon en een mooi uitzicht. Ruime keuze in het ontbijt. Vele opties aanwezig voor vertier gedurende de dag.

• 10Jarno04-01-2021

Verblijf geheel naar wens en wordt zeker herhaald.

Prachtlocatie, gastvrij ontvangst en alle informatie over de omgeving die je je kan wensen, inclusief wandel/fietsroutes. Het bed was comfortabeler dan mijn bed thuis, en alles smaakvol en netjes aangekleed. Ik ga hier zeker nog vaker terugkomen.

Bed & Breakfast B&B Andrea info

Het complex