Bed and Breakfast B&B Andrea

9.7Fenomenaal

Nederland, Limburg, Schin op Geul (Valkenburg)

9.7Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

499 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea

• 10Fam. van der Kooij29-07-2020

Fantastisch verblijf!

Hartelijk ontvangst, Fons is zeer gastvrij en kan veel over de omgeving vertellen. Kamer is netjes en erg schoon. Fijn dat je op het terras kan zitten met panoramisch uitzicht. Ontbijt was heerlijk. Wij komen graag nog eens terug!

• 10Jolanda26-07-2020

Ontvangst is zeer hartelijk gelijk wordt er een vers kopje koffie gezet en daarna wordt je naar je kamer gebracht. Gastheer is zeer hartelijk. Kamer zeer mooi en schoon zelfs de mogelijkheid om zelf kopje thee/koffie op je kamer te zetten.

• 10Johan en Conja25-07-2020

Het is er fantastisch, mooie ruime kamers en appartementen, je hebt vanaf het terras een prachtig uitzicht, de geweldige gastheer staat je met raad en daad bij om je verblijf zo fijn mogelijk te maken. We komen er al jaren en ons volgende verblijf is al geboekt🥰

• 10Fam.Niesten .Heemskerk.13-07-2020

Fantastisch.

Dat het super schoon is zowel de kamers en de appartementen ,werkelijk niets op aan te merken,super gezellig gastheer . Komen er twee keer per jaar ,met veel plezier.Raad het in onze familie en kennissen kring zeker aan.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Marc Reussing & Romy de Steur12-07-2020

Top verblijf

De b&b is top gelegen! Je stapt zo in de bus richting Valkenburg of pakt de trein naar Maastricht. Fons is een super gastheer die je wegwijs maakt in Zuid-Limburg. Daarnaast elke dag schone kamers en een heerlijk ontbijt met alles erop en eraan. Ook het buitenterras met uitzicht op de Limburgse heuvels is een fijne plek om te vertoeven!

• 10Willems Rudy - Brigitte24-06-2020

Ontspannend / sportief verblijf

Hartelijke ontvangst met een kopje koffie. Mooie kamer met goed bed. Lekker uitgebreid ontbijt. Mooi en vooral gezellig terras met schitterend uitzicht. Plaats om onze fietsen veilig te stallen + privé parking voor auto. Gastheer gaf interessante info over de streek en de wandel- en fietsroutes. Dicht bij Valkenburg.

• 10Raymond & Mascha22-06-2020

Fantastisch !!! Zacht uitgedrukt !

Voor 2e achtereenvolgende jaar naar de meer dan geweldige Bed & Breakfast geweest. Wat wordt je hier toch in de watten gelegd. Op en top gastvrijheid, tot in de puntjes verzorgt. En een uiterst vriendelijke gastheer Fons die je heel veel kan vertellen over de ins & outs van de omgeving. Dank dank dank en tot volgend jaar.

• 10R Roelands22-06-2020

Voortreffelijk

Voortreffelijk De locatie is perfect, dicht bij de natuur. Een prachtige omgeving. Centraal gelegen .Het comfort is goed. Alles keurig schoon. De service buitengewoon, de eigenaar is erg vriendelijk en zorgzaam. Kan niet beter.

• 10Clara13-06-2020

Heerlijk gastvrij, verzorgd en ontspannen verblijf

Bij reservering uiterst behulpzaam, ik voelde zoveel hartelijkheid, dat ik me direct ging verheugen op dit verblijf. Rustig gelegen en ingericht. Zeer gastvrij en vriendelijk. Prachtig uitzicht, zeker ook vanuit ontbijtkamer en groot terras met ligbedden en stoelen. Eigenaar kent omgeving goed en vertelt veel. Kamer en badkamer zeer schoon en compleet. Elke dag schone handdoeken. Uitgebreid ontbijt. Auto op eigen terrein. Een goede uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten in een schitterende omgeving. Je komt hier zeker tot rust en wordt ontvangen en verzorgd als familie en voelt toch de vrijheid. Ik heb een heerlijk verblijf gehad, dat zeker voor herhaling vatbaar is. Dankjewel Fons en Andrea voor alle goede zorgen, hartelijkheid en gastvrijheid, dat alles heeft mij veel goed gedaan op dit spontane, korte vakantietripje!

Alleen gereisd in mei 2020

• 9Iris Middel12-06-2020

Super B&B - willen zeker nog eens terugkomen!

Heel fijne B&B. Voldoende ruim opgezet, geweldige service en goede uitvalsbasis om de Amstel Gold Race in drie lussen te fietsen. We hadden een eigen parkeerplaats en mochten onze fietsen in de garage zetten (waar we een eigen sleutel van kregen). We werden ontvangen met een drankje en kregen eerlijke adviezen over waar bijv. het beste boodschappen kon worden gedaan. Gouden tip was om (i.v.m. corona) via Whatsapp te bestellen bij een eetcafé in de buurt. Goed eten en werd bezorgd bij onze deur van de B&B.

Het enige dat ik gemist heb was een broodmes voor de heerlijke broodjes van de bakker op loopafstand. Nou, als dat het enige is... Bij een volgend bezoek aan Zuid-Limburg willen we zeker terugkomen!

Gereisd met partner in mei 2020

Bed and Breakfast B&B Andrea info