Bed and Breakfast B&B Andrea

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast B&B Andrea
9,4

404 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

Een jaarlijks weekje voor ons. Echt genieten!

Fam. Smeitink
24-6-2018

Een prachtige locatie met veel fiets- en wandelmogelijkheden. Alles klopt!

super. voor herhaling vatbaar

carla wetterhahn
24-6-2018

geweldig. perfecte verzorging. super schoon , mooi kamer.

bus en treinverbinding. bus op loopafstand. trein station schim op geul. geen min punten

Mathijs Kuijpers
18-6-2018

We waren voor de tweede keer te gast B&B Andrea. En dat was wederom TOP ! We hebben vier dagen mogen genieten van alle luxe en gastvrijheid die deze B&B te bieden heeft. Ook op het terras aan de achterzijde is het heerlijk vertoeven. Met de vele nuttige tips van gastheer Funs hebben we heerlijke wandeltochten gemaakt o.a. in de omgeving van Schin op Geul, Wittem, Gulpen en natuurlijk Valkenburg. De laatste dag zijn we nog met de auto via België naar huis gereden op advies van de gastheer bezochten we o.a. de boerenmarkt in Aubel. We gingen met heerlijke streekproducten naar huis. Ook nu weer elke ochtend een heerlijk ontbijt, met liefde samengesteld en het diner kan ook uitstekend op loopafstand o.a. bij het bourgondisch eetcafe Age Pannes en restaurant De Aw Geul (met topgerechten). Kortom, we gaan nog zeker vaker terug komen in het gastvrije Schin op Geul en in het bijzonder B&B Andrea. Minpunten: geen ervaren !

Bijzonder mooi!

Familie Noorlander
21-5-2018

Wat een heerlijke plek om te zijn! Ontvangst was top, kamers schoon, heerlijke bedden en lekker ontbijt. Het uitzicht vonden wij geweldig. Heerlijk om gebruik te kunnen maken van het terras na een fietstocht !

Een een ideale uitvalsbasis voor Valkenburg en Maastricht.

Bedankt Fons!

In een woord geweldig!

familie Steenhoven
20-5-2018

Fantastisch !

De ligging, de gastheer, het verblijf, de kamer, het ontbijt

de Limburgse vriendelijkheid,de gastvrijheid .

Wij hebben ons meer dan thuis gevoelt bij jullie

Onze hartelijke dank!

Complimenten

We hebben het bijzonder naar ons zin gehad.

Margaret en Gert
16-5-2018

Hartelijke ontvangst. Ruime, zeer schone kamers en badkamer. Prima ontbijt en een zeer enthousiaste, gastvrije gastheer Fons

Geweldig

Theo Kaldenhoven
12-5-2018

Zeer goede B&B met een goed ontbijt en nette kamers.

De ontvangt was zeer vriendelijk .

in de watten gelegd in B&B Andrea!!

Jet Buurman - Utrecht
10-5-2018

B&B Andrea ligt in het overzichtelijke dorp Schin op Geul. Het is een schone, goed verzorgde plek met een mooi uitzicht vanaf het terras/ de ontbijtkamer. Gastheer Fons is erg vriendelijk en zeer bereid om tips te geven en service te verlenen. In het B&B is ook veel informatie aanwezig over de regio, waaronder een map met wandelingen in de prachtige omgeving.

Kortom, superplek, we komen graag terug.

Tips:

-stopcontact voor waterkoker bij tafeltje (nu stond ie op de grond naast het bed, beetje onhandig en gevaarlijk)

- stoffer en blik in de kast aangezien je met wandelen vaak terugkomt met modder/aarde aan de schoenen

fantastisch....

mia jac stroucken.
7-5-2018

keurig en goed verzorgd min punten hebben wij niet .alleen plus punten .we komen hier al minstens 15 jaar .dat zegt al genoeg .fons is een geweldige gastheer .dat is wat je noemt een echt mens ...dank je wel fons en andrea .

Gastvrijheid en persoonlijke aandacht

J. Visser
1-5-2018

De persoonlijke aandacht en gastvrijheid van de eigenaar is buitengewoon.

Hij geeft niet alleen waardevolle tips over lokale en regionale activiteiten, de horeca en achtergrondinformatie over het gebied, maar zorgt er ook voor dat de kamers elke dag weer tip top in orde zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast B&B Andrea scoort een 9.43 uit 10 op basis van 403 reviews.