Bed and Breakfast B&B Andrea

Weer vandaag1°-5°
Bed and Breakfast B&B Andrea
9,6

440 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

Prima verblijf, zeker voor herhaling vatbaar.

Theo en Ans Veens,
31-12-2018

Heel hartelijk ontvangen door gastheer Fons met een kopje koffie, goede uitleg over de omgeving, trein station kort bij voor reizen naar Valkenburg en Maastricht. Bushalte voor de deur. Prachtige omgeving om te wandelen. Appartement goed schoon en netjes verzorgd ingericht.

Gereisd met partner in december 2018

Perfecte accomodatie en echte gastvrijheid, TOP!

Fam. den Hollander,
29-12-2018

Dé ideale locatie om van de bourgondische regio Zuid-Limburg te genieten!

Gereisd met partner in december 2018

Precies wat de gast van tegenwoordig verwacht....

Karin De Quastenit,
29-12-2018

Wij zijn erg op onze privacy gesteld. In kleine B&B's of hotels wil men nog wel eens over deze grenzen heengaan. Hier niet, we hebben de eigenaar de hele week niet vernomen, ik denk als je het wel wilt hij er direct is.

Wij zaten in het 3-persoons appartement.

Prachtig gelegen met uitzicht over het geuldal. Alles aanwezig om er een vakantie door te brengen. Eigen opgang ook erg prettig...

Wij gaan zeker terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Ine Compernolle,
16-12-2018

Ideaal op een afstand van ongeveer 3km van het centrum. Wij waren er voor de kerstmarkt te Valkenburg. Zeer gastvrij en vriendelijke ontvangst. Je krijgt voldoende informatie bij aankomst en kunt er steeds vragen. Comfortabel bed. Enige minpuntjes die ik kan vinden is dat de kamers niet erg geluidsdicht zijn en misschien een klein flesje op de kamer.

Gereisd met vrienden in december 2018

Het gevoel dat je in de watten wordt gelegd.

Willem Callaars,
14-12-2018

Je wordt goed ontvangen dat je de indruk krijgt dat je familie bent. De service is meer dan goed. Goede uitleg over hoe alles werkt. Een kamer waar niets aan ontbreekt. De rust in het gebouw. Goede kennis van de omgeving als je iets wilt ondernemen. teveel om alles te benoemen.

Super fantastisch

C Vos,
13-12-2018

Het is een geweldig hotel, ruime kamers, fantastische hulpvaardige enthousiaste gastheer, zeer goed ontbijt, wij hebben erg genoten.

Geweldig genieten

Jessica,
12-12-2018

Geweldig gastvrije gastheer en mooie schone appartementen! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Prima verblijf gehad

karin kooijman,
5-12-2018

Huisje prima in orde, heerlijk gelijkvloers. Alleen de 2 trappetjes van parkeerplaats naar huisje zouden een extra steunpunt kunnen gebruiken voor diegene die wat minder mobiel zijn. De verlichting op terras en grasmat (bij het trappetje ) gaat nu om 17.30 aan. Zou in dit jaargetijde om 17 uur al kunnen

Formidabel!!

Jolanda Schipper-Hagers,
27-11-2018

Wederom een heerlijk weekendje beleefd in B&B Andrea! Iedere keer als we hier komen voelt het of je thuis bent. Dit begon al toen Fons ons enkele weken voor vertrek belde met de vraag of wij het heel erg zouden vinden als wij in het 2 persoons appartement zouden verblijven onder de voorwaarde van kamer 4 die wij geboekt hadden. Dit omdat andere gasten graag 2 kamers naast elkaar wilde boeken. Wij vonden dit natuurlijk helemaal niet erg en een geweldige geste van Fons. Wij hebben er van genoten en uiteraard ook van Fons zijn geweldige Gastvrijheid. Alles was zoals altijd prima verzorgd en voor Fons is niets te veel!

Het appartement was super en van alle gemakken voorzien en een terras met eigen uitgang en privé parkeerplaats. Ook het ontbijt was weer top, verse broodjes en een keuze aan beleg, koffie, thee enz. Voor mij regelde hij ook nog karnemelk omdat ik dat altijd drink bij het ontbijt. Een Topklasse B&B waar je terug blijft komen!!

Gereisd met partner in november 2018

TOPPER

Jati,
26-11-2018

Heerlijk bed and breakfast accommodatie. Gastvrij keurig in orde ontbijt top niets te kort. Alles zeer naar wens. Komen hier al jaren. Weekendje midweek. Overal vlakbij. Maastricht, Valkenburg, Aken Monchau. Gastheer is nog echt een gastheer die je behoorlijk in de watten legt. En tips geeft wat te doen. Kleine tip van ons. In de badkamer een kastje of plankje om je eigen spullen op te zetten.

Gereisd met vrienden in november 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.