Bed and Breakfast B&B Andrea

430 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

fantastisch....

mia stroucken groetelaers
17-11-2018

ten eerste geeft het ons een gevoel van thuis komen .geweldige apartementen en hotelkamers heel heel proper .geweldige gastheer fons .niks is hem teveel .als je praat over mensen ..is fons een echt mens .je kunt van hier uit alle kanten op .10 min van valkenburg vandaan .je kunt hier oneindig wandelen .wij komen hier zeker al 16 jaar .en hopen er nog onze vakantie te mogen houden .fons andrea weer heel heel erg bedankt voor jullie goede zorgen ...fam stroucken.

Hier is klant nog koning

Familie Ouwehand
8-10-2018

Gastheer Fons ontvangt je met alle hartelijkheid. Ook als je pas laat in de avond aankomt. Wij zaten in het 3 persoonsappartement. Dit was brandschoon. Het is netjes ingericht en alles is aanwezig. Toch nog wensen. Vraag het Fons en hij regelt het voor je.

Super!

Nils de Goede
2-10-2018

Nergens voelt een klant zo koning als in de bed en breakfast van Fons en Andrea!

Fons heeft service en aandacht voor de klant op een zeer hoog vaandel staan.

Staat iedere moment van de dag voor je klaar als je daar behoefte aan hebt.

Geweldige acomodatie.

At Bootsma
24-9-2018

Hartelijke ontvangst, schoon en ruim Appartement.

Mooie omgeving, aanrader voor iedereen.

Verzorgd tot in de puntjes!

Elburg
24-9-2018

Na een super gastvrij onthaal hebben we tijdens ons verblijf genoten van het enthousiasme waarop Fons zijn werk in de B&B doet. Zijn liefde voor het vak en servicegerichte instelling maken dat je je er meteen thuis voelt. De kamer was schoon en compleet, het ontbijt was heerlijk en ook voor tips betreft een uitje in de omgeving kon je bij Fons terecht. Het uitzicht aan de achterkant van de B&B was prachtig, een prachtige berg die het Limburgse landschap zo kenmerkt.

Een b&b die we meteen bij anderen zouden aanbevelen!

Geweldig

A. de Bruin
20-9-2018

Een aantal dagen in B&B Hotel Andrea verbleven.

Een prachtige locatie waarbij wij ontvangen werden door een enthousiaste en gastvrij eigenaar. Het hotel heeft mooie en schone kamers. Het ontbijt is zeer verzorgd met elke dag verse broodjes en een variatie aan broodbeleg. De eigenaar is oprecht geïnteresseerd in de gasten en de plannen voor de vakantie en geeft hier goede adviezen bij. De B&B is zeer gunstig gelegen voor verschillende fietsroutes, dicht bij Valkenburg en ook Maastricht en Aken zijn prima bereikbaar op de fiets. Kortom wij hebben een top vakantie gehad.

Top accomodatie

Henk
19-9-2018

Heerlijk verblijf gehad. Mooie en schone kamers, fijne gastheer en heerlijk ontbijt. Hier komen wij zeker terug. Fantastisch.

Geweldig!

Karssen
9-9-2018

Persoonlijke ontvangst door enthousiaste gastheer. Kamer tiptop in orde en superschoon. Frisse bedden, genoeg handdoeken. Ontbijt met wisselend aanbod! Kamer aan doorgaande weg maar geen overlast van ondervonden.

Fantastische

Fam. Potse
27-8-2018

Een schitterend appartement. Zeer goed ontvangst en gastvrij. Prachtige omgeving.

Voor herhaling vatbaar.

Hammie en Diana Nas
23-8-2018

Zeer prettige en vriendelijke gastheer.

Heeft altijd interesse waar je naar toe wilt gaan,heeft e.v.t. ook nog goede raadgeving wat er daar zelf en in de buurt te zien is.

Heerlijk ontbijt.Na het ontbijt lekker op het terras zitten en genieten van de prachtige omgeving in het glooiende landschap.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.