Bed and Breakfast B&B Andreastersterster

9.7Fenomenaal

Nederland, Limburg, Schin op Geul (Valkenburg)

9.7Fenomenaal

483 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea

• 2019
    10Thijs en Leny Kuijpers31-12-2019

De klant is hier Koning!

We zagen meteen al bij het binnen rijden van Schoonbron, de prachtig witte uitstraling van B&B Andrea. Ook 's avonds in het licht. Niet alleen van buiten, maar ook van binnen is alles tot in de puntjes verzorgd. Daarnaast nog eens de gastvrijheid, de vele tips van de uitbater, voor de mooie wandelomgeving rondom Schin op Geul. Dagtochtjes naar Valkenburg, Maastricht of België, allemaal op korte afstand. De dag begint al met een heerlijk vers en uitgebreid ontbijt. We hebben weer heerlijk genoten. Kortom een B&B, die zijn hoge notering meer dan waard is, zonder de nodige poespas en een betaalbare prijs. De klant is hier echt Koning. TOP! We gaan hier zeker nog terug komen.

• 10Jolanda Schipper-Hagers29-12-2019

Grandioos!!

Weer een fantastisch weekend gehad in B&B Andrea! Wij mochten wederom gebruik maken van het 2 persoons appartement, omdat kamer 4 die wij altijd boeken al gereserveerd was. Alles was weer tot in puntjes verzorgd inclusief het geweldige ontbijt! Fons was zo als altijd weer enorm gastvrij. Zelfs de door ons vergeten foto's van onze katten worden door hem netjes aan ons teruggestuurd! Fons is een top gastheer en runt het B&B Andrea met geweldig groot enthousiasme. Je voelt er iedere keer weer thuis! Echt een Top B&B, waar je graag weer naar teruggaat. Een absolute aanrader!!

• 10Jolanda Schipper-Hagers25-12-2019

Een B&B van wereldklasse!!!!!!

Weer een fantastisch weekend gehad in B&B Andrea! Opnieuw mochten wij gebruik maken van het 2 persoons appartement tegen de kosten van een gewone kamer, dit omdat kamer 4 die wij altijd boeken al gereserveerd was. Voor alles was gezorgd inclusief het voortreffelijke ontbijt! Wederom een geweldige tegemoetkoming van Fons. Wij hebben genoten van de gastvrijheid en klantvriendelijkheid van Fons. Op en top een super topklasse B&B die zijn Golden Zoover award meer dan waard is!! Volgend jaar gaan wij zeker weer terug ! Het voelt steeds als thuiskomen en als je er bent wil je niet meer weg!! Echt een geweldige aanrader!!!

• 10P. Niewold21-12-2019

Formidabel

Fantastisch appartement met heel veel ruimte. Zeer goede ontvangst. Prachtige omgeving. Werkelijk een formidabel lang weekend gehad.

• 10Karel Laurs / Sandra Treffers16-12-2019

Het was super top en komen zeker nog eens terug!

Hele gastvrije eigenaar die veel wist te vertellen over het landschap en de omgeving. Kon hem alles vragen en niets was te veel. Mooie kamer en douche gelegenheid. In de ochtend een uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan en dan genieten van het mooie Zuid-Limburgse heuvelland als uitzicht. We zijn van hieruit naar de kerstmarkten in Aken, Valkenburg en Maastricht geweest. Zeker de moeite waard om nog eens over te doen en dan Zuid-Limburgse omgeving te verkennen.

• 8Noorlander09-12-2019

Genieten!

Het was weer heerlijk bij Andrea. Lekkere bedden, goed ontbijt. Fons gaf ons goede tips waardoor we optimaal konden genieten van het moois wat Zuid Limburg te bieden heeft. Ideale uitvalsbasis voor het bezoeken van allerlei kerstmarkten.

• 10A. Hoefsmit09-12-2019

Perfect verblijf in B&B Hotel Andrea

Wat een mooie B&B. Perfecte locatie, brandschoon en stofvrij. Auto is goed te parkeren op een eigen terrein bij de B&B en de ontvangst is ook nog eens super. Ik kom hier zeer zeker nog eens terug. Ga zo door.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Jesper Reuvers & Lisanne Haan07-12-2019

Heerlijk weekend gehad!

Een heerlijk weekend gehad! Mooie omgeving om te wandelen/fietsen en dicht bij gezellige plaatsen zoals Valkenburg of Maastricht. Een hele mooie, nette kamer en lekker ontbijt! Fons weet precies hoe hij kan zorgen voor een goed verblijf en hij kan van alles over de omgeving vertellen, heel leuk. Kortom, een echte aanrader!

• 9H. en E. Paalman07-11-2019

We hebben genoten!!

Voor de tweede keer waren wij in hotel Andrea, nu in het appartement. Het was weer prima verzorgd, schoon, gastvrij en veel informatie van gastheer Fons over de omgeving. Wij komen graag voor een derde keer terug.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Michael20-10-2019

Zuid-Limburg & zomer; het heeft iets magisch!

Met een groep hier tijdens Pinkpop verbleven. Twee kamers en het grote appartement. Tweede jaar op rij met de groep, derde jaar op rij voor mij. Fons en Andrea zijn lieve zorgende mensen, die er alles aan zullen doen je verblijf bij hen perfect te laten verlopen. Één van mijn favoriete adresjes. En Zuid-Limburg bij aanvang van de zomer, het heeft iets magisch.

Gereisd met vrienden in juni 2019

39 tips over Bed and Breakfast B&B Andrea

• wilms, 02-02-2012

Wandel een van de vele routes waarover het hotel beschikt en je zult zien hoe rustig en mooi het rondom Schin op Geul is. En Maastricht en Valkenburg zijn erg dichtbij.

• teuntje schulp, 15-04-2014

De kamers achter zijn heerlijk rustig.

• Corsten, 14-11-2013

prima gebied voor fietstochten en uitstapjes

0 vragen over Bed and Breakfast B&B Andrea

Bed and Breakfast info