Bed and Breakfast B&B Andrea

9,4

389 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

Elk jaar terug

Buelens - Vereecken Mario en Marina, 19-4-2018

Alles tip top in orde wij gaan jaarlijks in verband met de Amstel gold race

Fantastische accomodatie op prima lokatie

Ben Arxhoek, 17-3-2018

Een heerlijk BenB , op een goede lokatie om de omgeving en steden Aken en Maastricht te bezoeken. Zeer gastvrij en vriendelijke ontvangst door Fons. Het appartement voldeed goed en had alle nodige fascileiten.

Verbeteringen zijn: grotere handdoeken in badkamer, passpiegel in slaapkamer en shampo kan beter.

in één woord: geweldig

Johanna Geertman, 17-3-2018

Wij hadden het 6-persoons huis en alles daaraan en -in was top! Gezellig, schoon, heerlijk uitzicht, veel ruimte, prima keuken en dito badkamer met bad en douche. Zeker voor herhaling vatbaar en voor een heel mooie prijs... Wat wil een mens meer?

toppi

van hoof, 5-2-2018

alles ok, kraak net fons is een gezellige man we voelde er ons meteen thuis.wij hadde kamer 2 alles is er wat je nodig hebt. Dicht bij valkenburg. Ontbijt supper en een mooi uitzicht. Wij komen zeker terug maar dan wel in de zomer zodat we lekker kunnen genieten van zijn mooi terras. Supper fons en dank je wel voor de goede zorgen;

Superappartement

Elly Loos, 22-1-2018

In de kerstweek waren wij in het 6 persoonappartement van B&B Andrea. Zeer ruim en modern appartement. Nieuw en heel schoon, met een prachtig uitzicht. Een goede uitvalsbasis om lekker te wandelen en eropuit te gaan in Maastricht en Valkenburg. Tip: bezoek een bierbrouwerij (Alfa in Schinnen of Brand in Wijlre), je krijgt er geen spijt van. De gastheer van Andrea is net zo vriendelijk en gastvrij als de meeste limburgers die je tegenkomt. Hij wees ons ook op de bus naar Valkenburg, die voor de deur stopt. Prima tip. Het stationnetje in Schin op Geul is weer handig om de trein naar Maastricht te pakken. Ik kan eigenlijk geen minpunten bedenken, behalve dat een koekenpan met een anti aanbaklaag wel handig is als je voor een flink gezelschap eieren of aardappelen bakt. Maar als dat het ergste is.

Helemaal top!

Juul, 17-1-2018

Super goed. Mooie en schone kamer, warm welkom, fijne en betrokken gastheer Fons..

TOP accommodatie

Dames Klaus, 7-1-2018

Zeer vriendelijke en gezellige gastheer, die veel weet over de omgeving. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en worden elke dag tip top schoon gemaakt. Ook het ontbijt is netjes verzorgd, met elke dag verse broodjes en een grote variatie aan broodbeleg. Het was een zeer aangenaam verblijf in een prachtige omgeving, met veel mogelijkheden tot dagtochten en wandelingen. We zouden hier zeker nog een keer terugkomen.

Bedankt Fons!

Voor de tweede keer hier en het was weer prima

Rein Sybesma, 31-12-2017

Fons staat garant voor een prima ontvangst. Ook dit keer konden we gebruik maken van een compleet ingericht appartement. Goed ontbijt, en ook een prima uitgangspunt voor het verkennen van de omgeving. Kortom: dat was zeker niet de laatste keer! B&B Andrea: tot ziens.

Fantastische B&B in een mooie omgeving !

Thijs en Leny Kuijpers, 31-12-2017

Als je de vele positieve reacties en de vele onderscheidingen ziet, dan weet je meteen ook waarom! Een B&B in een prachtige wandel en fietsomgeving op nog geen 4 km van Valkenburg en dicht bij Maastricht en Heerlen. De service die gastheer Fons levert is werkelijk fantastisch. De kamers en de verblijven zijn tot in de puntjes verzorgd. Er ontbreekt niks en aan alles is gedacht. Een heerlijk verzorgd ontbijt met uitzicht op de Keutenberg! We hebben een paar heerlijke dagen gehad, mede dankzij de vele tips die de gastheer gaf over de omgeving, wat betreft wandelen, bezichtigingen en culinair genieten. Wat dat laatste betreft kun je op loopafstand lekker eten in de directe omgeving van Schin op Geul. Het was voor ons de eerste kennismaking met B&B Andrea, maar zeker niet de laatste. Kortom, tijdens je vakantie hoor je te genieten en dat staat hier hoog in het vaandel ! TOP !

Aanrader!!

Fam van Ertvelde, 13-12-2017

Alles was top! Van aankomst tot vertrek. Zoveel goede revieuws gelezen; totaal niks aan toe te voegen. Een dikke 10 voor alles.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast B&B Andrea scoort een 9.42 uit 10 op basis van 390 reviews.