Vakantiepark Molendal

Angelique
25-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Prachtig verzorgd en goed onderhouden park, mooi en ruim huis met goede bedden en grote tuin met veel privacy !! Eigenaren erg vriendelijk en bij aankomst stonden er bloemen op tafel !! Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen en genoeg eetgelegenheden in de buurt en dus zeker voor herhaling vatbaar !!

Voor herhaling vatbaar

Schulz
12-5-2018
  • Onderkomen9

Verrassend mooie en modern ingerichte 6 persoonsbungalow.Wij waren met z’n 2tjes en 2 honden.Fijn was ook de grote tuin met ligstoelen en voldoende privacy.

Voor 6 personen denk ik is het huis te klein maar met 4 personen prima .

Alles schoon,netjes en goede apparatuur.

We hadden een heel rustig verblijf,superweer en alles toppie ook goede bedden.

We hebben enorm genoten van ons verblijf.

Bart en Mattanja
11-5-2018
  • Onderkomen9

Dit is een kleinschalig bungalowpark waar je echt tot rust komt. De enige geluiden die je hoort zijn afkomstig van vogels. Dus genieten van de stilte. De achterzijde van het huisje is uitermate geschikt om lekker te zitten. Je hebt meer dan voldoende privacy door een dikke haag aan weerszijden. Bovendien een vrij uitzicht. De omgeving leent zich uitstekende voor lange wandel- en fietstochten.
Gaby Meeussen-Janssen, Eigenaar, 11-5-2018
Wat een mooie score en wat fijn om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! Hartelijk dank voor jullie review en wie weet tot ziens.

fijn weekend gehad.

Teuni
28-4-2018
  • Onderkomen7

We hebben het goed naar ons zin gehad. lekker vrij, mooi grasveldje. We vonden wel de woning voor 6 pers. een beetje klein. Het bankstel is wel aan vernieuwing toe. En een batterij in de klok, dan heb je wat aan de klok. Jammer dat andere gasten het met de schone vaat niet zo nauw nemen. maar dat hebben we zelf opgelost.
Gaby Meeussen-Janssen, Eigenaar, 4-5-2018

Beste Teuni,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn te lezen dat u het goed naar uw zin gehad heeft.

Wat betreft uw opmerking over het bankstel: het klopt dat de bekleding los liet als gevolg van een productiefout. Inmiddels zijn deze bankstellen vervangen door nieuwe! De batterij is van de klok is waarschijnlijk leeg geweest, deze had u zo bij de receptie mogen ophalen ;-).

Heel goed

Bas
27-10-2017
  • Onderkomen8

Prima huisje, mooie tuin en prachtig uitzicht. Heerlijk rustig. We hebben het erg leuk gehad. Ontvangst en service was heel goed.

Geweldig! mooie bungalow met gastvrije beheerders

Helma en Wilma
17-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Mooie bungalow in een schitterende omgeving, waar je kunt wandelen, fietsen en goede restaurants

erg genoten, rust en ontspanning

k.Laan
28-9-2017
  • Activiteiten5

mooi huis, rustig gelegen

Zag er geweldig verzord uit, huisjes en park

W Blokzijl
22-8-2017
  • Onderkomen9

Huisjes zij schoon hebben goede bedden Beheerders zijn zeer vriendelijk.

Omgeving is schitterend, je kunt prachtig wandelen en fietsen in omgeving.

Voor grotere kinderen is het niet zo geschikt dan moet je om te spelen naar de Mokerplas.

Erg gastvrij! Mooie omgeving.

Fam. Koster
18-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij zijn eind juli geweest, leuke mensen en mooie huisjes en verwelkomd met een gezellig bloemetje!
Vakantie bij Meeussen, Eigenaar, 19-8-2017
Hartelijk dank voor uw review! Goed om te lezen dat u tevreden terug kunt kijken op uw verblijf bij ons. Hopelijk tot een volgende keer.

Heel erg leuk

C bosschaart
18-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Park erg rustig leuke dorpjes er omheen goede fiets omgeving

We hebben een aantal aanbieders voor Molendal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Molendal in Plasmolen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Molendal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Molendal scoort een 8.76 uit 10 op basis van 351 reviews.