Vakantiepark
8,4

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,5

364 reviews over Vakantiepark Molendal in het Nederlands

Betaalbare plek in een heerlijke omgeving

Johan en Wil,
20-4-2019
  • Activiteiten10

Overzichtelijk bungalowpark. Nette huisjes. Uitstekende receptie. Parkeren bij het huisje. Hondvriendelijk. Veel fietspaden door het groene gebied. Diverse pannenkoeken restaurants op loopafstand. Vlakbij winkelstad kleve.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg leuk

Jansen,
25-2-2019
  • Onderkomen8

Heel fijn dat de hondjes mee mogen

Gereisd met vrienden in februari 2019

een zesje. Doet wat het moet doen.

Erik,
1-1-2019
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6

Dit vakantiepark bestaat uit gedateerde huisjes waar een redelijke prijs voor moet worden betaald. De vriendelijkheid en de service van de eigenaren is top, daar valt niets op aan te merken. Ik bleef zelf in een huisje voor 6 personen, maar ik kan me niet voorstellen dat je hier met 6 personen nog comfortabel kunt verblijven. Het huisje is in zijn geheel gedateerd en leverde me het gevoel van de jaren 80 op. De keuken viel nog net niet uit elkaar en servies en bestek was typisch vakantiehuisjespul dat je voor een paar euro in de winkel scoort. kwaliteit nul, maar het voldoet. Dat is meteen mijn mening over het huisje. Het voldeed. Ik had een weekje onderdak nodig en een soort van huiselijk gevoel. Ik was onlangs in Drenthe. Daar betaalde ik minder voor een echte luxe vakantiewoning (de Hondsrug, aanrader). Een zesje, omdat het voldoet. Niet meer dan dat. Vooral de vriendelijkheid van de eigenaren en de ligging was goed.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Gaby Meeussen-Janssen, Eigenaar, 9-1-2019

Beste Erik,
(ik denk dat u moet zijn af te leiden uit de zin 'een weekje onderdak nodig'),

Dank u wel voor uw feedback over onze accommodatie en de complimenten over de service! Toch moet ik zeggen dat we schrokken van de rest van uw review. Als u het gros van de onderstaande recensies van anderen leest op deze site dan zult u misschien begrijpen waarom...: we herkennen onze bungalows totaal niet in hetgeen u schetst: een keuken die net niet uit elkaar valt, goedkoop vakantiehuisjesspul, een 5 voor hygiëne, een 4 voor prijs/kwaliteit....

Wat was het fijn als u dit persoonlijk kenbaar had gemaakt tijdens uw verblijf! De zeldzame schoonmaakklachten die we krijgen lossen we op dezelfde dag nog op. En wat betreft uw opmerking over de prijs: u had de laatste vrije bungalow (onverwacht vrij door annulering) waarvoor u 25% lastminutekorting kreeg + een gratis nacht.

We begrijpen dat niet al onze gasten hetzelfde zijn, maar dit commentaar is wel heel jammer en had ten dele 'opgelost' kunnen worden!

Prima

Cristine,
9-10-2018
  • Onderkomen8

Prachtig huisje en van alle gemakken voorzien. Toilet boven zou nog wel een aanrader zijn. Superschoon. Gastvrije ontvangst.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig !

Fam. Kieft,
7-10-2018
  • Onderkomen8

Wederom een geweldig fijne week gehad in het mooie Limburg bij bungalowpark Molendal in Plasmolen. Genoten van het mooie huis, de omgeving en het prachtige weer. Zeer vriendelijk en behulpzaam zijn de medewerkers. Het huis was schoon en wat wij altijd als prettig ervaren dat bij het boeken de prijs inclusief schoonmaak en bedden opmaken is. Erg duidelijk op deze manier. Tot ziens!!

Gereisd met partner in september 2018
  • Onderkomen9

Het weekeinde bij Meeussen is ons zeer goed bevallen. Schone en modern ingerichte huisjes die van alle gemakken voorzien zijn in een landelijke omgeving. Zeer gastvrije ontvangst met opgemaakte bedden en een verse bos bloemen op tafel. De omgeving is prachtig, vooral als je van wandelen in een afwisselend landschap houdt. En er is allerlei horeca op loopafstand.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewoon geweldig !!!!

Jan en Marianne Schuit,
2-9-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Wij hebben een fijne fietsvakantie gehad in Limburg, een mooi huisje met tuin voor de hond, bij zeer gastvrije eigenaren, dank daarvoor.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heel gezellig

Hennie,
1-9-2018

Een heel gezellig huisje, hartelijke ontvangst bij aankomst. Fijn ligging, kleinschalig en uitkijken op de vrije natuur. Prima bedden Er waren aanpassingen aangebracht in toilet en doucheruimte ivm mijn hoogbejaarde moeder. Deze steunen vielen helaas vanzelf op de grond. Gevaarlijk!!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Genoten.

J.Landman,
17-7-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

VVV in het dorp. Goede info bij de receptie over de omgeving. Mooi gelegen als basis voor fietstochten. Leuke restaurants in de buurt.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
  • Onderkomen9

Ondanks dat er geen eetgelegenheid is op het park zijn er op 5 minuten loop afstand genoeg gezellige restaurantjes en een heerlijke ijssalon.

Gereisd met partner in juni 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Molendal in Plasmolen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Molendal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.