Vakantiepark Molendal

J.Landman
17-7-2018
  • Activiteiten1

VVV in het dorp.

Goede info bij de receptie over de omgeving.

Mooi gelegen als basis voor fietstochten.

Leuke restaurants in de buurt.

• Onderkomen9

Ondanks dat er geen eetgelegenheid is op het park zijn er op 5 minuten loop afstand genoeg gezellige restaurantjes en een heerlijke ijssalon.

Oke oke oke

Fam H
11-7-2018
  • Onderkomen7

Rustig kleinschalig park, we waren te vroeg maar kregen wel de sleutel al mee. Heel behulpzaam met uitzoeken fietstochten. Huisje had wat beter schoongemaakt kunnen zijn en ook de bakpannen waren niet vetvrij. We waren met 4 volwassen in een 6 persoonshuisje dus dat was goed te doen.

• Activiteiten7
  • Onderkomen8

Er stonden twee heerlijke tuinstoelen. Als je met meerderen bent en het is zulk mooi weer als deze week is dat wel jammer. Voor ons was het prima.

Slaapkamer was savonds heerlijk koel, smorgens daarentegen erg licht. Rolgordijntje extra zou fijn zijn.

Zeker weer eens terug

Joyce
9-7-2018
  • Onderkomen9

Rustig parkje. Nette huisjes met zorg ingericht. Goede bedden! Bloemen op tafel. Aardige en zeer behulpzame mensen.

Veel eetgelegenheden in de buurt en een super ijssalon.

Prima fietsmogelijkheden in de buurt.

Fantastisch en een absolute aanrader!

Familie van Gorkum Jumelet
25-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Er zijn geen nadelen te benoemen. Prachtige bungalow, bedden opgemaakt, schitterende omgeving, veel ruimte en superschoon. Goed onderhouden park.

Waren dit jaar voor tweede keer

Bob Langenberg
25-6-2018
  • Onderkomen9

Mooi ruim vrijstaand huis, compleet ingericht, op rustig kleinschalig bungalowpark.

Mooie uitvalsbasis voor wandelen en fietsen

top !

Angelique
25-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Prachtig verzorgd en goed onderhouden park, mooi en ruim huis met goede bedden en grote tuin met veel privacy !! Eigenaren erg vriendelijk en bij aankomst stonden er bloemen op tafel !! Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen en genoeg eetgelegenheden in de buurt en dus zeker voor herhaling vatbaar !!

Voor herhaling vatbaar

Schulz
12-5-2018
  • Onderkomen9

Verrassend mooie en modern ingerichte 6 persoonsbungalow.Wij waren met z’n 2tjes en 2 honden.Fijn was ook de grote tuin met ligstoelen en voldoende privacy.

Voor 6 personen denk ik is het huis te klein maar met 4 personen prima .

Alles schoon,netjes en goede apparatuur.

We hadden een heel rustig verblijf,superweer en alles toppie ook goede bedden.

We hebben enorm genoten van ons verblijf.

Bart en Mattanja
11-5-2018
  • Onderkomen9

Dit is een kleinschalig bungalowpark waar je echt tot rust komt. De enige geluiden die je hoort zijn afkomstig van vogels. Dus genieten van de stilte. De achterzijde van het huisje is uitermate geschikt om lekker te zitten. Je hebt meer dan voldoende privacy door een dikke haag aan weerszijden. Bovendien een vrij uitzicht. De omgeving leent zich uitstekende voor lange wandel- en fietstochten.

Gaby Meeussen-Janssen, Eigenaar, 11-5-2018
Wat een mooie score en wat fijn om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! Hartelijk dank voor jullie review en wie weet tot ziens.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Molendal in Plasmolen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Molendal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Molendal scoort een 8.73 uit 10 op basis van 358 reviews.