Vakantiepark Molendal

Prima

Cristine
9-10-2018
  • Onderkomen8

Prachtig huisje en van alle gemakken voorzien. Toilet boven zou nog wel een aanrader zijn. Superschoon. Gastvrije ontvangst.

Geweldig !

Fam. Kieft
7-10-2018
  • Onderkomen8

Wederom een geweldig fijne week gehad in het mooie Limburg bij bungalowpark Molendal in Plasmolen. Genoten van het mooie huis, de omgeving en het prachtige weer. Zeer vriendelijk en behulpzaam zijn de medewerkers. Het huis was schoon en wat wij altijd als prettig ervaren dat bij het boeken de prijs inclusief schoonmaak en bedden opmaken is. Erg duidelijk op deze manier. Tot ziens!!

• Activiteiten8
  • Onderkomen9

Het weekeinde bij Meeussen is ons zeer goed bevallen. Schone en modern ingerichte huisjes die van alle gemakken voorzien zijn in een landelijke omgeving. Zeer gastvrije ontvangst met opgemaakte bedden en een verse bos bloemen op tafel. De omgeving is prachtig, vooral als je van wandelen in een afwisselend landschap houdt. En er is allerlei horeca op loopafstand.

Gewoon geweldig !!!!

Jan en Marianne Schuit
2-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij hebben een fijne fietsvakantie gehad in Limburg, een mooi huisje met tuin voor de hond, bij zeer gastvrije eigenaren, dank daarvoor.

Heel gezellig

Hennie
1-9-2018

Een heel gezellig huisje, hartelijke ontvangst bij aankomst. Fijn ligging, kleinschalig en uitkijken op de vrije natuur. Prima bedden

Er waren aanpassingen aangebracht in toilet en doucheruimte ivm mijn hoogbejaarde moeder. Deze steunen vielen helaas vanzelf op de grond. Gevaarlijk!!

Genoten.

J.Landman
17-7-2018
  • Activiteiten1

VVV in het dorp.

Goede info bij de receptie over de omgeving.

Mooi gelegen als basis voor fietstochten.

Leuke restaurants in de buurt.

• Onderkomen9

Ondanks dat er geen eetgelegenheid is op het park zijn er op 5 minuten loop afstand genoeg gezellige restaurantjes en een heerlijke ijssalon.

Oke oke oke

Fam H
11-7-2018
  • Onderkomen7

Rustig kleinschalig park, we waren te vroeg maar kregen wel de sleutel al mee. Heel behulpzaam met uitzoeken fietstochten. Huisje had wat beter schoongemaakt kunnen zijn en ook de bakpannen waren niet vetvrij. We waren met 4 volwassen in een 6 persoonshuisje dus dat was goed te doen.

• Activiteiten7
  • Onderkomen8

Er stonden twee heerlijke tuinstoelen. Als je met meerderen bent en het is zulk mooi weer als deze week is dat wel jammer. Voor ons was het prima.

Slaapkamer was savonds heerlijk koel, smorgens daarentegen erg licht. Rolgordijntje extra zou fijn zijn.

Zeker weer eens terug

Joyce
9-7-2018
  • Onderkomen9

Rustig parkje. Nette huisjes met zorg ingericht. Goede bedden! Bloemen op tafel. Aardige en zeer behulpzame mensen.

Veel eetgelegenheden in de buurt en een super ijssalon.

Prima fietsmogelijkheden in de buurt.

We hebben een aantal aanbieders voor Molendal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Molendal in Plasmolen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Molendal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.