Vakantiepark Molendal

Tonen op kaart

383 reviews over Vakantiepark Molendal

• 2019
    8Jacqueline07-11-2019

Heerlijk verblijf op kleinschalig park

Een heerlijk huis, met een prachtig uitzicht op de boomgaard. Een mooie zonsondergang direct vanuit het huis zichtbaar. De inventarisatie was heel compleet. Een gezellige inrichting en heerlijke bedden. Zeer gastvrije ontvangst waarbij we een map met veel informatie kregen. Zeker een aanrader voor een rustige week in de buurt van Nijmegen. Ook Duitsland lekker dichtbij. Verder in de buurt mogelijkheid om te bowlen, lekker te eten en heerlijk ijs! Zeker een aanrader

• 5Activiteiten

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8C.J.M. Reinieren08-10-2019

Heel erg voor herhaling vatbaar!!!

We waren een midweek op vakantiepark Meeussen en hebben ons in het heel fijne huisje en in de omgeving van Plasmolen uitstekend vermaakt. Ook onze Golden Retriever heeft enorm genoten van de mooie wandelingen. Het is onze bedoeling om hier zeker nog terug te komen, want we hebben bij lange na nog niet alles gezien.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in september 2019

• 9Vriendinnenweekend25-09-2019

Volop genoten.

Een mooi kleinschalig vakantiepark in een schitterende omgeving. We hadden mooi weer, waardoor we ook buiten hebben kunnen genieten. Het huisje was van alle gemakken voorzien . In de omgeving mogelijkheid voor natuur, cultuur en culinaire ondekkimgen. Een vriendelijke ontvangst , met meteen tips voor uitjes op allerlei gebied. Zeker een aanrader.

• 8Activiteiten

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Simons03-09-2019

Geweldig

Een fijn huisje, ook de prijs viel mee en het was heel goed schoongemaakt. De slaapkamer was heerlijk koel ondanks het hete weer.

• 6Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Ingrid17-08-2019

Heerlijk!

Vriendelijk ontvangst. Huisje was van alle gemakken voorzien. Heerlijke grote tuin! Veel te doen in de omgeving. Enige opmerking: putje van de douche zat bij aankomst al verstopt. Verder heerlijk gehad!

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Verkest Stefaan02-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Er is zeker parking genoeg, de huisjes staan ver genoeg van elkaar . Binnen zijn ze comfortabel en zijn van alles voorzien zelfs een grote diepvriezer. Zeer vriendelijk onthaal met een presentje voor de honden . Geen airco .

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Hagens27-07-2019

Klein maar fijn, schoon, en uitstekende bedden!

Wij waren met 2 kinderen, 10 en 12, en onze hond. Het is een heel kleinschalig park, er is een klein speeltuintje bij en ieder huisje heeft een eigen tuin (niet omheind). Je mag gebruik maken van het zwembad van een buur-camping, maar dit blijkt alleen een heel ondiep peuterbadje te zijn. Gelukkig ligt er vlakbij een groot meer met strand, en op 30 minuutjes rijden in Duitsland een groot buitenzwembad. Verder in de buurt veel te doen en te zien, ook veel eetgelegenheden in de buurt. Heerlijke fiets- en wandelomgeving. Honden mogen in het hoogseizoen niet op het strand, maar het meer is groot en er is een groot gebied waar honden wel mogen komen en ook gewoon in het water mogen. De huisjes zien er van buiten wat gedateerd uit, maar van binnen een modern interieur en een nieuw ogende keuken! Uitstekende bedden met boxspring matrassen! En het was ook netjes schoon! Verder een aardige, enthousiaste en behulpzame gastvrouw en receptioniste.

• 5Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Fam den Dunnen19-07-2019

he t was weer heerlijk ontspannend.

Of we het fijn gehad hebben? Heerlijk hebben we het gehad, we hadden er na twee weken nog geen genoeg van en hebben heerlijk nog een weekje erbij geboekt. Zalig wat een prachtig park, lieve mensen en schitterende omgeving, wij komen hier al vele jaren. Een park waar alles keurig schoon is, en steeds alles mooi vernieuwd word om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij gaan volgend jaar zeker weer. Gaby en William tot dan.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Karin11-07-2019

Fantastisch!

Hartelijke ontvangst, bloemetje op tafel en een verrassing voor onze hond! Zo begon onze heerlijke vakantie . Fijn huisje, schoon en compleet met een riante tuin en genoeg privacy. Fijn dat het meer op loopafstand is, tijdens de warme dagen heerlijk onder een boom zitten en zwemmen. Voldoende plekken voor de hond om te zwemmen ook. In de omgeving veel gefietst en gewandeld. Vlak bij het park diverse restaurantjes en een pannenkoekenrestaurant dat echt fantastisch is. Voor de ijssalon af en toe lange rijen, zo lekker. Kortom een relaxte vakantie op een fijn en rustig parkje met vriendelijke beheerders.

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Fam Pothoven10-07-2019

Fijne vakantie gehad in een mooie omgeving.

Het is een mooi rustig park. Huisje van binnen netjes en goede matrassen. Hele aardige en vriendelijke mensen. Aandachtspunt afscheiding tussen de huisjes.

• 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in juni 2019

31 tips over Vakantiepark Molendal

• Elinghaus, 05-01-2012

Veel eetgelegenheden in de buurt. De Chinees is heerlijk . Je kan er vlakbij bowling ,is ook erg gezellig

• Familie Hendriks, 06-04-2014

Een aanrader als je van wandelen en fietsen houdt en van mooie natuur!

• Jan Wisse, 01-07-2013

Wifi verbinding afwisselend goed tot matig, biedt dit gewoon standaard aan! In restaurant Mallejan is heel goed en vlot in de bediening. In de Boei moet je niet zijn voor een snelle hap, overigens goed. Pannekoeken huis zeer goed.

0 vragen over Vakantiepark Molendal

Vakantiepark Molendal info