Appartement De Zegelskoël

Contact

18 reviews over Appartement De Zegelskoël

• 9Peter en Trijn10-11-2019

Fantastisch........

We voelen ons er thuis door de vriendelijke en persoonlijke benadering van de gastvrouw. De kamer is prima. Tegenover de Zegelskoel loop je zo hetmooie landschap in. Prachtig is het daar, een aanrader.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Hans en Barbara24-09-2019

Super fijn verblijf

Gastvrouw heel vriendelijk en service gericht, altijd tijd voor een praatje. Practisch en leuk ingericht appartement, goede bedden en badkamer. Hond zeker welkom. De omliggende tuin keurig onderhouden. En in de gasterij kan men in ieder geval altijd een lekker soepje eten en ook de sate is een aanrader. In de directe omgeving leuke wandelmogelijkheden, je hoeft niet eerst in de auto om wandelroutes te bereiken. Eigenlijk kan ik geen verbeterpunten bedenken. Wij komen heerlijk tot rust hier. Dit was de 5e keer in 2 jaar dat wij er waren zowel voor korte vakanties als voor langere vakanties en zeer zeker niet de laatste keer!!

Gereisd met partner in september 2019

• 9fam steendijk15-09-2019

prima verblijf en appartement was schoon en netjes

mooie omgeving en prima plek voor wandelen fietsen en dagtochtjes met de auto naar Duitsland of Belgie. Veel mogelijkheden voor een terrasje en ook bij de Zegelskoel zelf

Gereisd met partner in september 2019

• 10Eline en Lex15-09-2019

Geweldig

We hebben het hier heel erg naar ons zin gehad! Dit was perfect met onze dochters van 2jaar en 3 maanden. Onze dochter kon lekker spelen want alles was goed omheind. Onze appartement was heel erg schoon en knus ingericht waardoor je je gelijk thuis voelt. Ook is Cindy een hele lieve gastvrouw die er alles aan doet om je het naar je zin te maken maar ze laat je vooral ook met rust wat ook fijn is. De omgeving is ook prachtig. Helaas te weinig van kunnen zien in een weekend dus wij komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Moniquevanmuyden03-09-2019

FantastischEr

Er is hier rust en ruimte. En van hieruit kan je alle kanten uit, fiets en wandelmogelijkheden, kleine en grote plaatsen bezoeken.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Jan de Groot02-09-2019

fantastisch verblijf genoten

de ontvangst is heel goed en hartelijk, het appartement is heel netjes en schoon de douche is nieuw en ruim. de plek is ook heel mooi en natuurlijk met veel wandel mogelijkheden. een top verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Janssen01-09-2019

Fijn verblijf in mooie omgeving

Goede service, fijn dat er ook een 'gasterij' was waar je ijs ed kon eten. De appartementen zijn van alle apparatuur voorzien. Met kinderen is het appartement aan de kleine kant, maar als het mooi weer is kun je lekker buiten zitten en/of spelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Chris en Daisy25-08-2019

Heel fijn verblijf voor derde keer

Goede accomodatie,netjes en schoon Vriendelijke eigenaresse Mooie omgving

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Danny19-08-2019

Heel mooi appartement,mooie tuin.Prachtige omgeving heel veel rust en hele mooie wandelroutes. goede verbindingen Maastricht,Valkenburg,Vaals,Aken.het ultieme vakantie gevoel in de 3 landenregio.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10A. Janszen20-07-2019

We zijn hier voor de 2e keer geweest in de studio op de 1e etage. Net als vorige keer een geweldige plek om te zijn. De studio is netjes, sanitair is schoon en naturel. Een fijne plek om te zijn. Vandaar dat we voor de 2e keer zijn geweest en daar zal het niet bij blijven. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2019

3 tips over Appartement De Zegelskoël

• Gina, 30-08-2013

Huur electrische fietsen. Koop bij de Zegelskoel verse eieren, ze zijn heerlijk. Ga een dagje naar Monschau, de moeite waard. Ongeveer 40 min. rijden. Heerlijk eten bij giusseppe, Italiaans restaurant in Epen (onderdeel van hotel Eureka)

• Teunis en Willy , 21-04-2015

Er is ook WIFI aanwezig, alleen de code invoeren en men kan in het appartement een bezienswaardigheid opzoeken voor de volgende dag

• Yolanda , 20-08-2014

als je van wandelen houdt, kijk eens op www.wandelgidszuid-limburg.comm (als je internetverbinding daar werkt tenminste, ik zou het thuis vast doen....)

0 vragen over Appartement De Zegelskoël

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen