Tijdelijk €25 aanbetaling

De Zegelskoël

We hebben de beste aanbieders voor Appartement De Zegelskoël voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 77 reviews
+51

9.1FenomenaalScore uit 77 reviews
  • 8.4Ruimte
  • 8.3Inrichting
  • 9.1Natuur

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

77 Reviews over De Zegelskoël

• 9Evelien Vis30-01-2023

Fantastisch verblijf.

We zijn al vaker in Zegelskoël geweest.Het ziet er keurig uit.Alles is aanwezig wat je nodig hebt.De gast vrouw is Super aardig heel hartelijk.

• 9Ruimte
  • 8Louis17-01-2023

Waar uit thuis wordt

Een super schone studio, een prachtige omgeving, heerlijk rustig met vriendelijke mensen.

• 7Ruimte
  • 9Jan H. Flokstra05-11-2022

Een mooie plek om te verblijven.

Een prima appartement waar alles aanwezig was met een mooie buitenruimte om in de zon te zitten. De omgeving is prachtig en het appartement is een goede uitvalsbasis voor prachtige wandelingen. Hopelijk volgend jaar weer.

• 9Ruimte
  • 10Teun en Willy16-09-2022

Super

We zijn hier al vaak geweest (het volgende verblijf is alweer geboekt) en het wordt steeds mooier, enorm gastvrije en lieve mensen die je hartelijk ontvangen. Je komt hier heerlijk tot rust, geniet van de prachtige ligging in het mooie Limburgse landschap, echt een aanrader.

• 10Anneke en Herman03-09-2022

Mooie en schoon appartement vriendelijke mensen lekker drankje bij aankomst wij zijn er voor de 3de keer geweest en hebben weer genoten zo als altijd en gaan zeker weer terug dank je wel lieve schatten voor een fijn verblijf bij jullie super en heerlijke kindjes ❤️❤️❤️☀️

• 10Anneke en Herman03-09-2022

Waren hier voor de derde keer en alle keren naar volle tevredenheid doorgebracht Super accommodatie van alles voorzien en zeer schoon Hier kom je echt voor je rust en er is in de nabije omgeving veel te zien en te doen Mocht je iets willen weten dan kun je bij deze fantastische gastvrouw en gastheer terecht die u daar bij helpen Je kunt heel gemakkelijk naar België en Duitsland zelfs op de fiets dus er is voor elk wat wils Echte aanrader !!!! Hier kan iedereen het goed naar zijn zin hebben zeker door Cindy en Danny met hun kinderen Zullen volgend jaar wel weer gaan

• 10Marja Brinkman03-09-2022

Heerlijk!

Alleen maar pluspunten. Mooi schoon appartement van alle gemakken voorzien! Heerlijk zitje buiten waar we van genoten na een fietstocht. En heel vriendelijke gastvrouw en gastheer! Waren er voor de tweede keer. Er was nu een mooi overkapping aangebracht. Super! We komen zeker weer een keer terug.

• 10Micha en Carola10-08-2022

Weer enorm genoten.

Al meerdere keren genoten van de gastvrijheid van Cindy en haar gezin. In diverse appartementen /studio's verbleven. Allemaal even schoon, netjes en compleet ingericht. Een prima uitvalsbasis voor wandelingen (sommige starten zelfs voor de deur). Voor ons is het "thuis" komen in het prachtige Limburgse landschap. We komen zeker weer terug.

• 10Micha en Carola10-08-2022

Weer enorm genoten

• 9Richard en Renate van der Wal08-08-2022

Gastvrij, schoon en vrije ligging

Wij komen hier al meerdere jaren, eerst met de kinderen en nu met z'n tweeën. Een perfect verblijf. De kamers zien er spik en span uit, echt heel mooi gemaakt. Ontvangst is altijd gastvrij, met een drankje. Mooi buitenterras. Voor de hond is hier ook plek. Kamers lekker rookvrij, en een bed wat perfect ligt. Echt een aanrader, en de prijs die niet teveel is.

• 9Natuur

Appartement De Zegelskoël info