Appartement De Zegelskoël

NederlandLimburgHeijenrath

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement De Zegelskoël voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 56 reviews
+61/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 56 reviews
  • 9.1Natuur
  • 8.2Inrichting
  • 8.3Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

Contact

56 Reviews over De Zegelskoël

• 10Gerard Slegers13-01-2022

perfect verblijf een zeer fijne Gastvrouw

Zeer fijn en een zeer compleet appartement voor ons en onze viervoeter.

• 10Teun en Willy12-01-2022

Geweldig, echt een aanrader.

Weer een fantastische vakantie gehad, lieve mensen en erg gastvrij. De appartementen worden steeds mooier en luxer ondanks deze rare en moeilijke tijd wordt er best veel geïnvesteerd. De Zegelskoël staat in een prachtige omgeving, toen we aankwamen lag er zelfs een laagje sneeuw hoe mooi kan Limburg zijn.

• 10Teun en Willy12-01-2022

Geweldig, echt een aanrader

Weer een hele fijne vakantie gehad, lieve mensen en erg gastvrij, de appartementen worden steeds mooier en luxer. Bovendien enorm genoten van de mooie ligging van De Zegelskoël er was zelfs een laagje sneeuw gevallen hoe mooi kan Limburg zijn.

• 10Fam. van den Berg03-01-2022

Een fantastishe plek, zeer aanbevolen!

We hebben genoten van deze plek en appartement! Een heerlijke regendouche, zelf miste ik een handdouche maar dat is zeker geen minpuntje meer iets wat je gewend bent. De bedden sliepen heerlijk! Alles is functioneel en praktisch, er is voldoende opbergruimte wat ik zelf als prettig ervaar. Gastvrouw Cindy is behulpzaam, attent, meedenkend en zeer servicegericht! Door de corona regels was de gasterij gesloten, maar wat zal dat ook een enorme meerwaarde zijn als je daar gebruik van kunt maken. Hopelijk een volgende keer open want we hebben meteen gereserveerd voor aankomend jaar. Ik kan geen minpunten bedenken alleen maar complimenten. Zelfs de wokpan was dik in orde! Iets wat vaak een slecht puntje kan zijn. Of het bestek, ook de messen waren fijn scherp! Allemaal praktische zaken die net als thuis 100% in orde zijn. Niet twijfelen gewoon zelf boeken en ondervinden dat het er top is! Lieve mensen tot ziens! Ga zo door!

• 10Anke en Peter Poots03-01-2022

Geweldig appartement en lieve eigenaar

Leuk en schoon appartement en lieve eigenaar alles aanwezig mooie omgeving kortom geweldig

• 9Daniëlle Zegers06-12-2021

Een heerlijk weekend gehad!!

Appartement op de begane grond. Gezellig ingericht, mooie badkamer met regendouche en perfect schoon. Leuk ontvangen met een welkomst drankje en op mijn verjaardag een heerlijke fles rosé gekregen. Een gezellig en heerlijk verblijf gehad. Bedankt!!!

• 8Helmy Leenarts20-10-2021

Weer super gehad bij de Zegelskoēl!

We hadden een appartement met zicht op de tuin deze keer. Vooral de badkamer was supermooi ,de bedden lagen heerlijk,heel belangrijk,altijd fijn om hier te verblijven👌😊 Vriendelijke eigenares in een prachtige omgeving!

• 9Corine Bolink19-10-2021

Super

Heel fijn appartement en studio. Heel schoon en van alle gemakken voorzien. Mooie uitvalsbasis voor prachtige wandelingen.

• 9Peter en Annie17-10-2021

Fijn verblijf op een mooie locatie

Wij hebben een fijne week doorgebracht in het zuiden. Vanuit ons appartement heerlijk gefietst, gewandeld en gegolfd. Het appartement was prima ingericht en een heerlijk bed zorgde voor een goede nachtrust. We komen terug! :)

• 10Teun en Willy17-10-2021

Weer een perfecte vakantie gehad bij De Zegelskoël, erg gastvrij ontvangen een mooi en brandschoon appartementen middenin de Limburgse natuur. zeker voor herhaling vatbaar.

Appartement De Zegelskoël info

Facilities