Camping De Boskant

+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 11 reviews
  • 8.1Staat v/h sanitair
  • 9.2Eetgelegenheden

Meer camping infoTonen op kaart

11 Reviews over De Boskant

• 9Vera Bijvoet16-07-2021

Geweldig goed en netjes.

Wij waren met de camper. Prachtig nieuw aangelegde camperplaatsen met prima voorzieningen. Sanitair prima en super schoon, wordt minimaal 2 x per dag echt goed schoongemaakt. Het restaurant ter plekke is erg goed en gezellig. Betaalbaar en prima eten. En het ijs natuurlijk om van te smullen. Deze plek is echt een aanrader. Ligt ook nog eens vlak bij Maastricht, ben je zo met de trein, bus of fiets. De dorpjes vlak bij zijn ook mooi om te bezoeken. De eigenaren, die zelf ook het restaurant runnen, zijn geweldig behulpzaam en zeer vriendelijk, niets is teveel. Wij komen gegarandeerd terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9John maens27-06-2020

Voor herhaling vatbaar

Een camping in een zeer mooi natuurgebied en toch vlakbij maastricht. Sanitair is gedateerd maar proper en goed onderhouden. Zeer ruime plekken en voor campers aparte plaatsen.

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9gera Serpenti19-08-2019

fantasties

priema beheerders men had veel plaats voor de caravan en de beheerders waren altijd bereid te helpen als dat nodig was het wasgedeelte en de toilet piekfijn en zuiver het restenant uitsteekent men kan er ook heerlijk ijs eten en het was er ook fijn wandelen voor mij krijg deze camping 9,5 camping

• 9Albert Schaapman25-07-2019

Op deze camping is het genieten

Keurige camping prima sanitair heerlijk rustig ruime plaatsen, eigenaren gezellige lieve mensen , heerlijk eten in het restaurant,mooie omgeving om te fietsen in de Maasvallei ,hier komen we nog eens terug.

• 9Marie14-07-2018

Voor de rustzoeker

Een heerlijke camping voor de rustzoeker . Een heel veld voor ons alleen net voor het hoogseizoen . Wakker worden door de vogeltjes en met hond direct het bos in kunnen lopen. Schone toiletten en douches en mooi uitgangspunt voor wandelingen en fietsroutes. Wifi alleen bij restaurant, goed internet bereik op campingplek. De ijsjes van Coco zijn formidabel.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Wendy12-03-2017

25 jaar op deze camping vertoefd.

Zou m'n jeugd niet anders hebben willen door brengen. Zeer ruime plekken en hele gezellige mensen. Idd geen animatie, maar dat hebben wij totaal niet gemist. Heerlijker andere kinderen spelen op het veld met wsterballonnen, tennissen, voetbal etc, en natuurlijk lekker het bos in.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9peter stiekema15-11-2013

Fraaie natuur, rustig gelegen

Deze camping in Geulle is prachtig gelegen met ruime plaatsen in een heuvelachtige omgeving met fraaie bronnetjes, van waaruit kleine beekjes hun weg naar de Maasvinden. Maastricht en Valkenburg liggen dichtbij. Bovendien beschikt de camping over een rustiek restaurant/café met uitstekend verzorgde maaltijden. Voor de ware natuurliefhebber en de rustzoeker nagenoeg ideaal. Een aanrader. Als je een zwemparadijs met dito speeltuin zoekt kun je beter naar elders gaan. Maar ik kom er al jaren met veel plezier.

• 4joelle02-08-2013

Niet voor herhaling vatbaar

Uitgestorven camping, toiletgebouw is in een soort van oude container geplaatst. Het ziet eruit alsof het jaren dicht gezeten heeft, en nu opeens geopend is zonder er ook maar naar om te kijken. De site dateert dan ook uit 2002, met nog net geen zwart wit foto's erop. Er is een klein kinder-speel/zwembadje en een speeltuintje. Ook is er een terrasje waarvan ik me afvraag of er nog gebruik van gemaakt wordt. Daarnaast enkele stacaravans met bejaarden en Polen die in de buurt werken.

• 5Staat v/h sanitair

roumans, bedrijfsmanager, 15-11-2013

Tot onze spijt hebt u helaas de verkeerde camping beoordeeld, er staan een aantal onjuiste vastellingen die niet op de camping aanwezig zijn of waren, zoals polen, enz.enz.

• 1De Kampeerder18-06-2013

Dit nooit meer

De ligging is mooi, daarmee is ook alles gezegt!

Geen zwemgelegenheid. Rolstoelvriendelijk kan ik trappen om de wc en douches in te komen ook niet noemen (er is geen mindervaliden toilet of douche). De speeltuin bestaat uit 2 toestelletjes (van die dingen op een veer). Wifi was tot onze ergernis ook al niet aanwezig. Net zoals enige kinderanimatie, wat je voor deze prijs toch wel mag verwachten.

Voor de beste eigenaar hoef je hier ook al niet te komen, de man weet het te presteren om alles wat hij je moet vertellen op de meest onbeschofte en onvriendelijke manier mogelijk te doen.

Heel grote afrader deze "camping"

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 6ADamen22-04-2012

Volgende keer zoeken we een andere camping.

De caravanplaats was perfect. Veel ruimte en mooi vlak. Veel vaste gasten die onderling veel contact hebben, wat erg sfeerverhogend is. In het café werd flink gerookt, niet uitnodigend voor niet rokers, gezellig terras. Het sanitair is netjes, je moet wel je tandenpoetsen in de toiletruimte waar een ander net zit te p**pen op1 meter afstand, onsmakelijk. Geen toiletpapier. De rolhouder is aanwezig meer het papier was steeds op. De wasbakken hadden geen warm water wat met minder weer niet uitnodigend is om je daar (even) te wassen. Er is wel een lange wasbak, volgens ons bedoeld voor de afwas, het water is niet meer dan lauw. Te koud voor de afwas. De sproeikoppen op de douches zijn erg verouderd en sproeien slecht. Het water is slecht af te stellen op een goede temperatuur omdat koud en warm elkaar steeds afwisselt. Bij vertrek wordt er afgerekend maar niet gevraagd hoe je verblijf was, vreemd. Misschien wíllen ze niet weten wat de gasten ervan denken. Duur voor het gebodene.

• 7Staat v/h sanitair

Camping De Boskant info