Hotel Amrâth & Thermen Born- Sittard

Hotel Amrâth & Thermen Born- Sittardsterstersterster

4.4Onvoldoende

Nederland, Limburg, Born

4.4Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Amrâth & Thermen Born- Sittard voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

18 reviews over Hotel Amrâth & Thermen Born- Sittard

• 2019
    1Rien29-12-2019

NOOIT MEER

Voor ons nooit meer. Na diverse pogingen lukt het de receptioniste niet 2 toegangspasjes voor de kamer te activeren. Kreeg toen sleutel mee met zo'n belachelijk grote sleutelhanger. Getracht kamerkluisje te activeren : lukte niet. Terug naar receptie : moest daar aparte sleutel voor hebben : sleutel was zoek dus kon kluisje niet gebruiken. Avondeten : slechts 2 menukaarten (!!!!) voor hele restaurant beschikbaar. Volgende dag naar sauna. Zodra wij kruiden bad in gingen voelde mijn vrouw pijn aan haar voet : er bleken glasscherven in het kruiden bad te liggen (van een glazen deur die dag eerder stuk was gegaan). gevolg : open snee in voet dus geen sauna meer. Hadden zelf geen vervoer : hele dag op hotelkamer gezeten. Waren samen met bevriend echtpaar. Zij hebben wel gebruik gemaakt van de sauna. Sauna bezoek van ons is uiteindelijk niet in rekening gebracht, maar hiervoor hadden wij geen 200 kilometer gereisd. SCHANDE. NOOIT MEER.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 3Liz Van lier11-12-2019

Slecht. Vies.

Thermen. Veels te druk. Bladeren in zwembad. Kwamen niet vragen wat ik wilde drinken en of eten moest zelf gaan vragen of ik mocht bestellen. Was toch rond 12 uur. Erg jammer. Overal was het vies. Zoals eerder in een reactie. Ik ben geweest op 17 okt 2019 Vriendelijkheid ver te zoeken. Massage gehad. Was korter dan ze hadden gezegd. Maar was een aanbieding. Daarna veel last van de rug gehad. Veels te rumoerig... Helaas kom er echt niet meer. Jaren terug vond ik het geweldig maar was mss nieuw

Alleen gereisd in oktober 2019

• 2Lynn27-10-2019

Vies teleurgesteld.

Een bezoekje aan de thermen in Born viel letterlijk vies tegen. Stoffige kleedkamers, groene voegen, het haar dreef ons te gemoed, kapotte ligstoelen, bladeren in het het zwembad, kapotte infrarood sauna, stijf bevroren smoothies, koude douches zonder druk, schimmel en zelfs verkeerde informatie over de opgietingen. Samenvattend: weinig faciliteiten en ronduit slecht verzorgd, hun prijzen kennen ze daarin tegen weer wel! Wat een dag ontspannen er tussen uit had moeten zijn veranderde zo een vies dure teleurstelling. Schandalig wanneer er aan de receptie zelfs nog wordt gevraagd of wij nu alweer vertrekken, maar als reactie op onze slechte ervaring enkel word gereageerd met de opmerking dat er dagelijks wordt schoongemaakt gevolgd door de rekening. Er werd ons nog een goede terugreis gewenst: dus met gierende banden naar huis!

Team Amrâth Hotel & Thermen Born-Sittard, Banqueting & Sales, 05-11-2019

Geachte mevrouw Lynn,

Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen ons te beoordelen, dit waarderen wij zeer van onze gasten.

Vervelend om dit alles te lezen. Zou u contact met ons willen opnemen? Wij willen dit graag oplossen en u laten zien dat dit niet onze manier van werken is.

Alvast vriendelijk bedankt.

Met gastvrije groet,

Team Amrâth Hotel & Thermen Born-Sittard

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Sam en Jo26-10-2019

Zichtbaar een verbetering

Hele verbetering t.o.v. ons vorige bezoek in 2018. Begane grond netjes gerenoveerd, vriendelijke service. Meer personeel zichtbaar. Veel beter ontbijt (voorraad buffet was ok). Paar kleine tips nog; matrassen een keertje vervangen, schades (Schilderwerk plafond) en roestvlekken in de wellness kunnen makkelijk worden opgelost. Zie omgeving bubbelbad. Dame achter de balie vrijdag avond 25-10 nam de tijd voor ons en verleende prima service!.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Dijkstra02-08-2019

Hier ben je er helemaal even uit

Prima hotel, mooie kamers en fijne bedden. Personeel ook super vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2peter hofman21-07-2019

Nooit meer

Geen 4 sterren waard. Bed doorgezakt met vlekken Bad was kapot Zeepdispenser kapot Personeel niet erg vriendelijk en onprofessioneel

Gereisd met partner in juli 2019

• 1Sander14-06-2019

Heeel slecht hotel !!

Heeel slecht hotel ! 17.50 betalen voor een lunch pakket en maar 3 broodjes krijgen geen drinken. Vervolgens zeg je er wat van word er gezegt van daar ga ik niet over.Ook al gehad dat we daar niet konden eten omdat het restaurant te vol zat volgens hun, zat bijna niks ! Kamer word niet goed schoon gemaakt.

Zakelijk gereisd in juni 2019

• 5de Jong17-05-2019

Nooit meer

De foto's laten het mooier zien dan het is. Matras lag erg slecht. Zakte door en je voelde de spiralen er doorheen. Zijkant van het bed was van stof en hier zaten hele vieze vlekken op.

Gereisd met partner in december 2018

• 7Joanne Van Zoelen25-04-2019

Mooie sauna

Kamer in de kelder was wat verouderd en werden nog gerestaureerd. Maar de rest van het hotel was netjes en de sauna is ook erg fijn en ruim

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Nol van Klinken08-04-2019

Relaxed

Lekker relaxen en genieten

Gereisd met partner in januari 2019

12 tips over Hotel Amrâth & Thermen Born- Sittard

• Kim, 07-04-2014

Sittard! Mooie historische stad en een marktplein met gezellige terrasjes en verschillende restaurants. In Sittard hebben we heerlijk gegeten bij Sol. Wel even reserveren

• Ton , 13-07-2014

Maasmechelen is een leuke bestemming om te shoppen!

• r_slakhorst7, 17-12-2013

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages