Hotel Amrâth & Thermen Born- Sittard

Hotel Amrâth & Thermen Born- Sittard

4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Amrâth & Thermen Born- Sittard voor je op een rij gezet:

Kenmerken

6 reviews over Hotel Amrâth & Thermen Born- Sittard in het Nederlands

Jammer van het concept

Paranja Mauriks,
7-2-2019

Jammer ,in de Deluxe kamer is geen luxe te vinden 1e kamer storte achterkant ikea bed in ,2e kamer ook erg sober badkamer vies en koelkast ergens opgegraven ,van manager 2x drankje gekregen voor de ongemakken.(4x naar receptie vanuit souterain omdat ook pasjes niet werkte)

Jammer er vallen hier nog heel wat puntjes te behalen.Therme onderbemand ,overal staan lege borden,kopjes enz.

Je bent er even uit maar mijn handen jeukte om er aan de slag te gaan .

Gereisd met partner in februari 2019

Nooit meer, zowel hotel als sauna

Simone,
5-1-2019

Hotel ligt bij industrie terrein en is erg onverzorgd. Erg zacht bed en de onderkant bleek afgebroken te zijn. De douche lekt waardoor de hele badkamer overloopt. Sigaretten op het balkon, stoffig en vies. Er bleek geen bar te zijn en in het restaurant moesten we heel lang wachten. De sauna is erg klein, 4 kleine sauna's en 1 zwembad. Veel te duur voor wat ze bieden. Bij betaling klopte de volledige rekening niet, maar werd snel aangepast. Auto staat veilig, terrein alleen te verlaten met een uitrijmunt.

Gereisd met partner in januari 2019
Amrâth Hotel & Thermen Born-Sittard, Assistant General Manager, 10-1-2019

Geachte mevrouw Simone,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor de tijd en moeite die u heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van uw ervaringen tijdens uw verblijf in ons bedrijf. Het spijt ons zeer dat u deze teleurstellende ervaringen heeft gehad.

Graag komen wij persoonlijk met u in contact, zodat we meer informatie kunnen krijgen en ervoor kunnen zorgen dat we dit direct op de juiste manier oppakken. Kunt u ons een email sturen ter attentie van mevrouw van der Velde?

Het lukt ons helaas niet om te reageren op uw ervaringen, maar wij hopen op deze manier met u in contact te kunnen komen.

Alvast heel hartelijk dank,

met gastvrije groet,

Amrâth Hotel & Thermen Born-Sittard

Niet schoon

Ellen,
27-12-2018

Haarnesten en op roosters, stofnesten overal en voetenbad absoluut niet schoon. Er drijft vanalles in. Snel vervangen door losse baden met kranen en afvoer!

Zeer slecht hotel

Cristel schimmel,
25-12-2018

Konden niet in luxe kamer dus kregen een gewone gerenoveerde kamer. Dus niet. Vies onderbed, badkamer viel plafond omlaag , stukjes, schimmel.

Zeer slecht. Komen hier nooit meer terug als ze niet reageren op onze klachtenmail.

Hotel is zeker geen 4 sterren waard

Mpk,
9-12-2018

Dit hotel is in onze ogen zeker geen 4 sterren waard. Meer een soort vergane glorie. De kamers zijn klein (en vies). De bedden reden zo uit elkaar ( kon je niet vastzetten) douchen moest mijn man 1.90 gebukt doen, zo laag hangt ie, kraan in de badkamer werkte niet goed en ook het toilet spoelde niet goed door. Lampen helemaal zwart aan de binnenzijde van vliegen, schimmel in de kamers.... sorry maar echt zijn 4 sterren niet waard. We hebben uiteindelijk toch een heerlijk weekend gehad, dit alles door de aangrenzende wellness, maar als die er niet was....

ontbijt was prima, wellness was heerlijk, ligging tov Maastricht en Valkenburg prima, maar hotel is treurnis.

Gereisd met partner in december 2018

Personeel is vriendelijk maar ziet het werk niet, lang wachten bij restaurant welness, uiteindelijk zelf kaart en drinken gehaald bij de bar waar ze stonden te kletsen, 2e keer ook lang moeten wachten, vervolgens ruim 1 uur op eten gewacht, kartonnen spareribs! Niet te vreten, Eten weer terug gegeven. Ontbijt personeel was alleen maar in keuken, koffie / lepels/ suiker op uiteindelijk via receptie bijgevuld na 2x vragen, kamer was ruim maar erg koud, cv(2x) aan hielp niet, douche lauw op heetste stand, waterkoker tot aan de rand met kalk, geen eens gewone thee op kamer, geen föhn, gaten in muren, pasje kamer werkte niet meer, moest meerdere malen heen/weer lopen want zou telkens werken niet dus, welness zelf is ok, klein. Let op bij kruidenbad, staat stenen blok in midden, zie je bijna niet, partner heeft been open gehaald. Wij gingen hier met een slecht gevoel weg (gelukkig maar 1 nacht) dus voor ons nooit meer. Zeker geen 4* waard!

Gereisd met partner in november 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amrâth & Thermen Born- Sittard in Born, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amrâth & Thermen Born- Sittard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.