Camping Wedderbergen

• 8.8Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Wedderbergen ligt in het Groningse Wedde. Een camping voor jong en oud. Verdeeld over de hele camping zijn speeltuintjes. Er is een zwembad met glijbaan en animatie voor kinderen. De indoorspeeltuin is ideaal bij minder weer. Elke ochtend is er versgebakken brood in het winkeltje. De camping ligt op fietsafstand van het Dinopark in Wedde.

441 reviews over Camping Wedderbergen

• 2019
    9Bert Schepers22-09-2019

Top camping 👍👍

Prachtig zwembad en een mooi omgeving

• 10Staat v/h sanitair

• 7Femke07-09-2019

Erg leuk !!

Heerlijke vakantie! Super opgevangen door de medewerkers toen mijn dochter haar arm brak! Complimenten!! Jammer van de vele wespen, maar camping reageerde er snel op!! 👍

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Manon05-09-2019

Prachtige camping met superschoon sanitair

Dat als de snackbar gesloten is je kunt bestellen bij het café ernaast, we troffen het op zondag dat hij gesloten was, ik had dit graag geweten, nu moesten we het doen met de koekjes die we nog hadden... 😪

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5JP Bärwaldt01-09-2019

Laatste keer!

Accomodaties zijn verouderd, GEEN airco, GEEN raamhorren. Door slechte isolatie blijft het lang heel warm binnen en omdat er geen horren zijn kun je door muggen en wespen niets open zetten! Buiten vakantieperiode zijn er aangepaste openingstijden, dit staat echter nergens vermeld. Ook betaal je gewoon de hoofdprijs! Omdat er geen personeel was kwam men vragen zelf je ligbedje op te ruimen en was het jeugdhonk gewoon gesloten!

• 3Staat v/h sanitair

• 8Coppens22-08-2019

Wij komen zeker een keer!

We hadden een huisje op het naast gelegen park, echter waren we er al snel achter dat je op camping Wedderbergen echt vakantie kunt vieren! mooi zwembad, een winkel met dagelijkse benodigdheden en een snackbar met goed eten en lekker softijs. Heerlijk terras. Kortom alles wat wij misten, vonden we daar

• 8Harrie Hofmeijer21-08-2019

Geslaagde vakantie

Dat ze een goede keuze hebben gemaakt Wij hebben ons prima vermaakt alles was goed schoon Personeel dat je keurig te woord staat Mooi overdekt zwembad

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 6Patricia21-08-2019

Leuke week gehad.

Samen met vrienden in een nette gehuurde stacaravan verbleven. Voor kinderen is er genoeg te doen, luchtkussen,animatie,speeltoestellen, zwembad,zwemvijver. Animatie is te volgen via een Wedderbergen app, ideaal. Nadeel vonden wij de horeca, erg traag en nog weinig keus in de 2e/3e week van de bouwvak 2019 ,veel was al uitverkocht. Veel vasten gasten welke er al jaren staan, hierdoor krijg je wel een beetje een woonwagen kamp idee, vooral in het gedeelte bij de vaste stacaravans oogde het niet altijd even netjes. Zwembad was niet altijd toezicht op, verder wel een net zwembad. Misschien wat vaker een schoonmaakbeurt bij de toiletten en kleedhokjes?

Al met al hebben we een leuke week gehad en wie weet komen we wel weer een keertje terug.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6Saskia21-08-2019

Leuke camping maar wel wat aandachtspunten.

Chalet van alle gemakken voorzien. Bedden zijn wel aan vervanging toe, die in ons chalet waren doorgezakt dus hele vakantie nekpijn en rugpijn. Jeugdhonk erg leuk. Sanitair in jeugdhonk vreselijk smerig. Elke ochtend wordt je om half elf wakker gemaakt door een sirene. Zwembad erg koud en water vies, groene aanslag. De douches en vloer smerig.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 7Hermans20-08-2019

Redelijke camping

De camping was redelijk, de plek liep erg schuin af, helaas stond ons veldje niet vol wat wel gesuggereerd werd op fb. Wij vonden het jammer dat de vaste gasten de overhand hadden, althans zo ervaren. Het sanitair was goed verzorgd, animatie was ook goed verzorgd, alleen wel jammer dat bij paintball de vaste gasten gelijk heel veel kogels bijkopen, toen was het voor onze tieners 15/17 niet leuk meer. Zij hebben zich er aan geërgerd dat ze een blauw bandje ommoesten het gehele verblijf, wanneer je dan elders bent loop je daar met dat ding om. De spooktocht was echt super leuk!!! Complimenten daarvoor. Snackbar kan duizend malen efficienter, kunnen wel 5 keer zoveel verkopen als ze willen. Al met al vermaakt maar niet voor een 2e keer.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 4K.18-08-2019

Niet voor ons

Opzich is camping Wedderbergen een leuke camping waar veel georganiseerd wordt door het animatieteam, er zijn leuke speeltuinen,sanitair gebouw is netjes en plaatsen zijn ruim. Wij kunnen ons niet vinden in de alleen maar goede reviews van deze camping.In het begin van ons verblijf hebben wij een mail gestuurd met daarin ons beklag.We mochten van de camping vertrekken maar dan wel per direct, voor de kinderen uiteindelijk toch gebleven en al met al een leuke vakantie gehad. Aandachtspunten wat ons betreft; vies&koud peuterbad zand,groene aanslag(pas bij controle van het zwemwater door externe 1,5 week later iets mee gedaan) grote bad ook veel zand, weinig keren vuilnis weg kunnen gooien(met de vele wespen helemaal niet handig), zwemvijver is troosteloos, 's nachts vaak rumoerig op de camping veel ruzies/jeugd geen handhaving, sanitairmuziek 's nacht hard, animatieteam sirene, horeca slecht, aanzicht receptie is triest, bandjes kinderen.

34 tips over Camping Wedderbergen

• Renate, 03-05-2014

Omgeving is erg mooi. Je kan er vissen, bootje huren (Blauweplas is een aanrader), fietsen huren, Bourtange is een leuk stadje om te bezoeken. Papenburg in Duitsland met de grootste scheepswerf van de wereld. Mocht je willen shoppen in Groningen, zet de auto dan bij Ikea neer en ga met de bus voor 6,- (met zn drieën) naar de stad. Parkeren in de stad is duurder... Kortom, deze camping is echt een aanrader!

• Ien, 28-04-2014

Bij de eetgelegenheid de Urne...nog iets...is een leuke hertenweide en een hok met kippen en pauwen. Het paasbuffet vond ik persoonlijk niet een aanrader, maar de omgeving wel. Je kunt daar ook prima zwemmen.

• Dave, 02-07-2014

Varkentjes voeren en konijntjes aaien!

3 vragen over Camping Wedderbergen

• tom rutten, 24-01-2017

cros baan

is er een cros baan

• Heika Selling, 20-01-2017

tieners in het hoogseizoen

Mijn vraag is of er ook activiteiten worden georganiseerd voor de wat oudere kinderen.Mijn kleinkinderen zijn 13 en 17 is het ook voor hen leuk en heel belangrijk is er gratis WIFI?Dan gaat het mij om de zomervakantie.

• J. De groot, 27-07-2016

Is het een jaar camping