Camping Wedderbergen

• 6.9Eetgelegenheden
  • 8.7Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

Meer camping info

Camping Wedderbergen ligt in het Groningse Wedde. Een camping voor jong en oud. Verdeeld over de hele camping zijn speeltuintjes. Er is een zwembad met glijbaan en animatie voor kinderen. De indoorspeeltuin is ideaal bij minder weer. Elke ochtend is er versgebakken brood in het winkeltje. De camping ligt op fietsafstand van het Dinopark in Wedde.

506 reviews over Camping Wedderbergen

• 7Jong gezin23-09-2020

Matig

Weekend in september geweest. Erg rustig op de camping. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Nieuw 3 slaapkamer chalet, deze was super. Modern ingericht, genoeg opbergruimte, keurig schoon. Leuke welkomspakketjes aanwezig.
    Veel speeltuintjes verdeeld over de camping.

Fijn zwembad, lekker van temperatuur. Snack afgehaald, dit was basic maar goed. De horeca kan wel een flinke opknapbeurt gebruiken. Ziet er niet uitnodigend uit, verouderd. Dat geldt voor alle gebouwen voor op de camping. Verouderd en sfeerloos. Speelhal ook ongezellig en muf. Winkeltje handig en vriendelijke meneer.

Op de camping staan veel vaste gasten. Veel eigen oude chalets met hokjes bijgeplaatst, rommelig eromheen.

Mooie omgeving, leuk te fietsen.

Goed verblijf gehad, vooral door het fijne chalet en mooie weer. Qua faciliteiten en sfeer viel het wat tegen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 9A.A. Arends22-09-2020

Prachtig nieuw chalet gehuurd.

We hadden een nieuw vier persoons chalet gehuurd met daarvoor een ruim veld waarop diverse speeltoestellen stonden voor de kinderen. We waren er in een rustige periode van 14/09/20 t/m 21/09/20. Bij de receptie werd je netjes verwelkomt door een dame en ze stond ons keurig te woord. Dagelijks haalden wij verse broodjes in de camping winkel. De broodjes waren er heerlijk en de winkel heeft een ruime keuze aan artikelen met normale prijzen. De man van de winkel regelde alles keurig en hij deed zijn uiterste best om de klant tevreden te stellen. Deze man zou zou manager kunnen worden in een grote supermarkt. We konden dagelijks heerlijk zwemmen in een ruim zwembad en bij mooi weer konden de grote schuifdeuren van het zwembad op waarna je lekker buiten kon zitten in de zon. De cafetaria had goede producten, maar ik zou de de binnen en buiten inrichting gaan aanpassen. Al met al een camping om opnieuw te bezoeken.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 7Anoniem18-09-2020

Heerlijke vakantie

Een heerlijke vakantie gehad. Leuke camping met veel speel mogelijkheden. En leuk zwembad. Chalet was eenvoudig maar schoon en netjes wel misten we wat opbergruimte in de chalet om spullen in op te bergen.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 4Fam.Mein16-09-2020

Echt niet fantastisch

Verblijf goed, animatie perfect. De rest een aanfluiting Horeca goor en onprofessioneel, winkel net een afstandse toko. Jeugdsoos heel vies , en veel vaste plaatsen ala Tokkies

• 2Eetgelegenheden

• 10Willem Jan Hoogerdijk15-09-2020

Ja dit is een top camping.

Wij waren hier de laatste week van de school vakantie midden Nederland. Met twee kleinkinderen, ondanks dat het al wat minder druk was bij de animatie was er toch voor de kleintjes een mooi programma onder leiding van Devi, een topper hoe die met de kleintjes optrekt. Het sanitair was steeds tip top in orden. Wij stonden op een comfortplaats mooi onder houden en groot. Mooi groot overdekt zwembad voor zowel groot als klein. Veel speeltoestellen over de hele camping verdeeld. Mooi jeugdhonk met ook de mogelijkheid om je binnen goed te vermaken. Mooi zwemvijver met zand strand. Van af deze camping kan mem mooie fietstochten maken. Ik vindt de prijs kwaliteit uitstekend, en de medewerkers zijn allemaal erg behulpzaam en vriendelijk. Het echt een aanrader voor zowel mensen met kinderen als mensen zonder kinderen. Wij komen zeker terug.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Willie03-09-2020

heel fijn verblijf

sanitair was super schoon. Supermarkt was goed en goede service van personeel. Animatie was top. Zwembad goed. Personeel bij balie oké. Eetgelegenheden waren matig, terras zag er onverzorgd uit, bakplaat buiten werd amper schoon gemaakt, vieze doeken werden gebruikt, volle prullenbakken.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Heika Selling02-09-2020

Mooie camping

De chalets zijn mooi compleet en schoon.Bedden zijn prima .Ondanks het slechte weer hebben we het naar de zin gehad .Dit was de 5de keer en we komen zeker nog een keer terug.Vriendelijk personeel.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Fam. Rutten31-08-2020

Fantastische vakantie gehad!

Samen met mijn vrouw en kinderen een super vakantie gehad. Mooie camping, schoon toiletgebouw en zeer ruime plaatsen. De kinderen hebben volop genoten van het zwembad en de geweldige animatie. Volgend jaar zijn wij weer van de partij. Rondom de snackbar en het eetcafé zou het wat beter schoon gehouden kunnen worden (denk aan overvolle prullenbakken en dergelijke)

• 7Eetgelegenheden

• 9Nienke8429-08-2020

Top, super kindvriendelijk en fijne vakantie!

Voor het 4e jaar op deze camping. Wat hebben we het weer fijn gehad. Elk jaar zien we nieuwe ontwikkelingen en naar mijn idee komt er elk jaar weer wat moois bij. De kinderen ( 3 en 5) vervelen zich geen enkel moment. Ze gaan van speeltuin naar speeltuin en we hebben zicht op hen vanaf de veranda. Ze willen niet naar huis, dus wij komen zeker terug. Uiterst vriendelijk personeel, goede service en mooie nieuwe schone chalets! (Met hele goede matrassen!)

• 7De Vries28-08-2020

Mooie camping met uitstekende campwinkel

Mooie week gehad op de camping. Kids zich super vermaakt en wij dus ook! Aardig en behulpzaam personeel. Eigenaar campwinkel zit er dit jaar voor het eerste seizoen in. Vorige had er een potje van gemaakt maar nu alles keurig voor elkaar! Genoeg op voorraad en heerlijke broodjes! Zou geen eten bij de snackbar halen. Kwaliteit laat te wensen over..

• 3Eetgelegenheden

Camping Wedderbergen info