Tijdelijk €25 aanbetaling

Wedderbergen

We hebben de beste aanbieders voor Camping Wedderbergen voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 619 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Wedderbergen ligt in het Groningse Wedde. Een camping voor jong en oud. Verdeeld over de hele camping zijn speeltuintjes. Er is een zwembad met glijbaan en animatie voor kinderen. De indoorspeeltuin is ideaal bij minder weer. Elke ochtend is er versgebakken brood in het winkeltje. De camping ligt op fietsafstand van het Dinopark in Wedde.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

619 Reviews over Wedderbergen

• 8Max02-09-2022

Heerlijke camping

Ruim 2 weken op deze camping gestaan, zelfs 2 nachten bij geboekt, dus dat zegt genoeg! Erg grote plekken, leuke animatie, zwembad/buitenspeeltuin super. Winkeltje prima, elke dag heerlijke verse broodjes. Horeca ideaal bestellen via bestel zuil. Sanitair wordt de hele dag door schoon gemaakt. Het is dat wij nooit terug gaan naar dezelfde camping, maar anders was dit zeker een optie geweest.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 7Lydia26-08-2022

Dubbel gevoel

Voor onze twee kindsvan 10 en 13 was er genoeg te beleven, het zwembad en aqua park waren top, kids konden vissen aan de waterkant en bij de karper/ zwem vijver. De animatie was top. Het op de hoogte houden van gasten via de app werkte. Grote plekken, en de sep key waar je mee kon douchen, afwassen en wassen (kwamen we te laat achter) was functioneel. De camping wordt opgesplitst door een provinciale weg, vooral savonds geeft dit geluidsoverlast. Veel auto’s toeteren wanneer ze ze over de brug rijden (als ze langs de camping rijden). De eerste twee weken voldeed het sanitair gebouw onvoldoende doordat er een te grote capaciteit aan mensen was. Er zijn in onze periode op ons veld (ganzeplak) bij meerdere tenten en caravans hengels, molens sup boards etc gestolen. Er is weinig verlichting en snachts te weinig toezicht waardoor het niet veilig voelde. Onze dochter durfde niet meer in de tent en zelf sliepen we ook onrustiger.

• 5Roos19-08-2022

Algemene indruk camping valt tegen

Na al positieve berichten op Zoover, heb ik onze vakantie geboekt bij deze camping. Echter ben ik helaas minder positief..we zaten in het achterste gedeelte dichtbij het meer. Maar onze algemene indruk valt toch tegen. Heel veel lege plekken, (groen genummerd op plattegrond). Dit zijn vaste plekken die niet meer opgevuld zijn. Je komt langs een verlaten sanitairgebouw, lege kale plekken en heel veel vaste plekken. Eigenlijk missen wij het gezellige loopje tussen de leuke chalets en plaatsjes naar het zwembad toe. Ik zie hier helemaal niets over op Zoover en dat verbaast ons wel. De animatie en de waterspeeltuin zijn top en er wordt genoeg georganiseerd. Ook de berichten via de wedderbergenapp voelen als groots en zakelijk, we zijn er dus ook achtergekomen dat een kleinere camping beter bij ons past. Helaas voor ons geen Wedderbergen meer, maar dat komt dus ook omdat we meer van wat meer gemoedelijke kleinere campings houden..

• 7Linda13-08-2022

Mooie camping

We hebben een fijn verblijf gehad. De plek vinden was op de een of andere manier lastig voor ons, dit hadden meer vakantiegangers zagen we later. De plek was mooi ruim. Een pluspunt! Sanitair is prima maar wij denken ook dat een extra gebouw geen overbodige luxe is.

Wat mij opviel is dat kleine kinderen hier blijkbaar geen privacy gegund wordt. Zij hebben hier ook recht op, een rolletje plakfolie van de Action doet wonderen?!?

Horeca wordt duidelijk nog aan gewerkt en is minimaal. (Kleine kaart, beperkte openingstijden) Wat zou het gezellig zijn om in de avond nog wat te kunnen drinken icm live muziek bijv. Helaas nu niet mogelijk, wellicht ook door personeelsgebrek?

Warm water met SEP-key tappen maakt je bewust van je gebruik en voelde door het ruime tegoed niet als een beperking.

Meerdere malen geklaag moeten horen van stacaravan gasten, blijkbaar een pijnlijk onderwerp welke ze graag uiten aan de campinggasten.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Christel03-08-2022

Goed... maar bouw er een toiletgebouw bij.

Leuke camping. Mooie ruime plaatsen. Veel te doen met het animatieteam. Super. Enige minpunt... je staat in de rij voor de wc.. om te douchen en zelfs als je wil afwassen zijn er 3 wachtende voor je... een sanitair gebouw is te weinig.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Jeroen01-08-2022

Volgend jaar weer!

Voor de 5e keer geweest op deze prachtige camping! En wat een aanwinst is het waterspeelpark met supergave glijbanen! Zoals elk jaar ook weer vriendelijk personeel, erg leuke (en veel!) animatie en schoon sanitair. Tot volgend jaar!

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Jessica koetsier26-07-2022

Leuke donkere camping

Alles prima alleen weinig verlichting op de camping.zoontje gestruikeld op de zijtrap naar toilet

• 8Eetgelegenheden
  • 7Mariska19-07-2022

Fijne camping

Fijne camping! Mooi schoon toiletgebouw. Kopje koffie bij aankomst en vertrek. Mini winkeltje en beperkte eet/drinkgelegenheden. Voor ons allemaal prima. Winkels genoeg in de buurt. Fijn dat de hond mee mocht. Het enige wat wij mistte was een hondendouche. Hopelijk komt die er nog een keer! Waterspeeltuin zorgt voor een heerlijke verkoeling voor jong en oud. Fijn ook die ligbedden bij t zwembad.

• 5Eetgelegenheden
  • 6Sabine Djojosoetirto29-05-2022

Heerlijke camping voor de kinderen

"Hondencaravan" zelfde prijs als een niet hondencaravan maar qua inrichting sterk verouderd met een antieke gaskachel, oud opbollend zeil op de vloer en gevaarlijk hangende nachtlampje boven het bed.

Het zwembad heeft 5 kleedhokjes wat erg weinig is voor zo een grote camping.

Geen voorziening voor gehandicapten behalve en invalidentoilet die alleen op slot gedaan kan worden door de receptie.

Service goed, onze antieke kachel kregen wij niet aan, binnen 5 minuten kwam er een monteur.

• 3Eetgelegenheden
  • 8Fokko de Groot28-09-2021

Super camping

Wij hebben heerlijk genoten een prachtige schone camping

Camping Wedderbergen info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (51)

Soort hotel

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar