Géén boekingskosten

Camping Wedderbergen

NederlandGroningenWedde

We hebben de beste aanbieders voor Camping Wedderbergen voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 606 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Wedderbergen ligt in het Groningse Wedde. Een camping voor jong en oud. Verdeeld over de hele camping zijn speeltuintjes. Er is een zwembad met glijbaan en animatie voor kinderen. De indoorspeeltuin is ideaal bij minder weer. Elke ochtend is er versgebakken brood in het winkeltje. De camping ligt op fietsafstand van het Dinopark in Wedde.

607 Reviews over Wedderbergen

• 8Fokko de Groot28-09-2021

Super camping

Wij hebben heerlijk genoten een prachtige schone camping

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Klaas27-09-2021

Een fijne vakantie

En uitstekende vakantie voor kinderen van alle leeftijden!

• 3Eetgelegenheden
  • 8Adri25-09-2021

Lang weekend verjaardag gevierd met kleinkinderen

Het was zondags mijn verjaardag De kleinkinderen hebben genoten van de vele speeltoestellen en het waterspectakel en zwembad Mijn zoon komt zeker zelf ook nog camperen met de kids Het was goed bevallen

• 10Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Familie Leppink12-09-2021

Weekendje

Heel leuk weekend gehad hier Temperatuur bij aankomst 24graden de andere 2 dagen 20graden kids hebben lekker gespeeld buiten in de waterspeeltuin dat vonden ze wel het leukste.. Leuke speeltuintjes overal.. Nette chalet en lekker ruim .. chalet 2 slaapkamers.. 2 toilets ideaal

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 2Marianne07-09-2021

Een bezorgde vakantie

Erg jammer dat de prijs en kwaliteit wat je kon verwachten niet hetzelfde was.Aan de buitenkant vielen de planken bijna van het chalet,geen verlichting buiten aanwezig.Binnen de douche/wc krulde het zeil van de vloer helemaal op.De douchebak sterk vergeeld.Matrassen van ons bed waren uit het jaar 0 zo slecht lagen deze (doorgezakt)Koelkast en stofzuiger waren vervuild.Er is geen oventje aanwezig!verder waren de faciliteiten zeer beperkt open, zwembadwater binnen erg koud.Ook de omkleedhokjes waren vuil.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 9Ina03-09-2021

Wederom Genoten

Een nette Camping. Zeer vriendelijk personeel die bij een melding van een hapering of storing snel en adequaat reageert. Goede horeca en klein maar goed voorzien winkeltje.

Helaas hebben wij het niet meer mee mogen maken, maar enkele dagen na ons verblijf daar is er een supermooi en groot zwemparadijs geopend TOP!!

Via de app van de camping ben je altijd op de hoogte van activiteiten, eventueel storingen of onderhoud, maar ook bezienswaardigheden om en nabij Wedde.

Er worden veel activiteiten gehouden op de camping, vooral in het hoogseizoen. Met andere woorden op Wedderbergen is altijd wat te doen.

• 9Eetgelegenheden
  • 8De Jong29-08-2021

Aanrader!

We gingen hier zonder verwachtingen heen, maar we hebben 2 weken heerlijk gekampeerd. Mooie ruime plekken met veel privacy. Geen last gehad van water op de plek ondanks de flinke regenbuien. Schoon sanitair. Toen wij er waren voldeed het sanitairgebouw prima, ik heb niet hoeven wachten Er is veel te doen voor tieners. Geen animatie voor volwassenen maar wij maken daar toch geen gebruik van. Winkel voorziet in de basisboodschappen en heeft de hele dag door verse broodjes. Ik lees in andere reviews over herrie savonds op de camping, ook wij hebben het eea gehoord maar dat kan op elke camping gebeuren, hebben dit op diverse campings meegemaakt, ook op 5 sterrencampings. Zwembad had iets warmer gemogen, maar onze kinderen hadden er geen last van. Horeca kan zeker veel beter. Wij hebben hier een hele fijne vakantie gehad.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Fam. W28-08-2021

Leuke kindvriendelijke camping ook bij minder weer

Pluspunten van de camping: Zwembad en waterspeeltuin, de enorme speelhal en de animatie. De animatie-medewerkers zetten zich enorm in voor de kinderen met een leuk en afwisselend programma met originele en verassende activiteiten voor elke leeftijd wat wils. Onze kinderen waren zeer enthousiast over de knutsel- en dansactiviteiten, maar ook over de reptielen expositie en de slang die ze om hun nek mochten houden, ook hebben ze met plezier geoefend voor de circusshow en hebben zich uitgeleefd tijdens de drumworkshop. Verder zijn we erg positief over de mooie grote plaatsen, schoon sanitair (er wordt meerdere keren per dag schoongemaakt) en de algehele service en vriendelijkheid van alle medewerkers. Wat wij als wat minder hebben ervaren: seizoensplekken en gewone plekken door elkaar geven een niet zo’n gezellige dynamiek. Op de plekken dichtbij de N weg vonden wij het verkeersgeluid wel storend. Wij raden deze camping zeker aan!

• 7Eetgelegenheden
  • 7Familie d28-08-2021

Leuk vakantie gehad maar wel wat minpunten

Leuk animatieprogramma (heel divers met leuke spellen in het bos enz) maar alleen als de kinderen in Groningen vakantie hebben….. Daarna (als alle chalets nog zijn verhuurd en als midden+zuid nog wel vakantie heeft) word alles heel weinig en wat over is van het programma word geannuleerd!!! Terwijl je wel de hoofdprijs betaald. Als er in het programma staat fifa of fortnite spelen is het nooit fortnite want daar hebben ze geen internet voor (haal dat dan weg! Dat voorkomt teleurstelling!) Mooie nieuwe luxe chalets op een mooi veldje waar de kinderen lekker kunnen spelen. Alles zit erin wat je nodig hebt. Het enige wat wij miste waren horren want ons huisje zat bij een boom en we hadden veel spinnen muggen enz binnen Dan het waterpark: DAT ZIET ER PRACHTIG UIT ….MAAR ECHT STEENKOUD!! dus als het geen 35 graden is heb je er niks aan. Verder hebben we een prima vakantie gehad met elke dag lekkere verse broodjes van het winkeltje

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10Michelle26-08-2021

Geweldig

Hele leuke animatie en een mooie accommodatie zwembad helaas een beetje
    klein

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Camping Wedderbergen info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (51)
  • Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar