Vakantiepark Villapark Weddermeer

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

174 reviews over Vakantiepark Villapark Weddermeer

• 8Remco15-01-2020

Wat hebben we genoten van onze vakantie, we verbleven in villa 14. Prachtige ligging, enorm vriendelijk personeel. Goede service voor al de vrijkaartjes voor de kerstmarkt in Bourtange die wij kregen bij aankomst.

Kortom het was een top vakantie!

Één opmerking, wij kwamen in gesprek met mensen die negatief waren over dit park. Volgens ons waren dit niet verhurende eigenaren van een huisje. Kortom het was een top vakantie!

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 8Remco15-01-2020

Wat hebben we genoten! Wij verbleven in villa 14. Prachtige omgeving, enorm vriendelijk personeel, goede service voor al de vrijkaartjes die we bij aankomst kregen voor de kerstmarkt in Bourtange.

Één opmerking een paar mensen die wij tegen kwamen op het park waren nogal negatief, volgens ons waren dat eigenaren die niet verhuren.

Al met al hebben wij een leuke vakantie gehad!

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 8Remu13-01-2020

Er zijn ook werkelijk prachtige huisjes met prachtige rustige omgeving voor fiets of wandel doeleinden.Huis 63 46 of 87 aanrader geen spijt.Waar voor je geld ik geef ze n negen .En dan de omgevingen 🙏👍ga fietsen of wandelen je weet niet wat je mee maakt.ervaar westerwolde.Groningen

• 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    1Rach16-12-2019

Nooit meer, slechter dan slecht

Park is slecht onderhouden, woningen zijn vies. Zwembad is niet onderhouden, kapotte tegels in het bad. Bedden zijn doorgezakt en eigenaren zijn op de hoogte maar weigeren er iets aan te doen. En klachten worden niet opgepakt of op een passende manier opgelost.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 7v.d. Plas12-08-2019

Voor een rustige vakantie

Klein gezellig vakantiepark. We kwamen om te vissen, helaas geen karpers gevangen. Wel wat brasem. Het huisje (27) zag er goed uit. Er zat een nette nieuwe badkamer in. Voor de kinderen is er 1 speeltuin. Dat is wel wat weinig. Wij misten een airtrampoline o.i.d. Fijn dat er een zwembad op het park is, maar deze is wel echt toe aan renovatie. Verkleurde tegeltjes, roest, douches waarvan koppen missen... niet echt uitnodigend. Maar kind heeft zich er met zijn luchtbed wel vermaakt. Personeel is vriendelijk, schoonmaak prima, leuke uitjes in de omgeving en lekker rustig.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Nancy31-07-2019

Wij hebben genoten :-)

Wij hebben onze vakantie bij Villapark Weddermeer als geweldig fijn ervaren. De rust, natuur, de opstelling van het park: wij hebben genoten! Wij verbleven in huisje 102, iets wat verouderd - enkel hier hebben wij geen last van ondervonden. Tot snel!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 3Christina van Aalderen29-07-2019

Nooit meer!

Het huisje wat we kregen toegewezen was in particulier bezit en stond te koop. Bij binnenkomst stonk het muf, naar riolering. In de hoek bij het bankstel rook ik urine. In een slaapkamer was een wastafel waarvan het siffon lek was. In de badkamer beneden zat schimmel op het plafond, de wasmachine zat onder de schimmel en de droger was ook niet schoongemaakt. Buiten lag er overal glas op het terras en sigaretten. Overal onkruid en het pad naar de steiger groeide bijna dicht. Met als slot dat een oom van mij bijna struikelde over staaf ijzer die in de steiger was gedrukt. Toen we weg wilden gaan kwamen we erachter dat er via het afzuigsysteem water druppelde vanuit het toilet boven, op het gasfornuis. De koelkast sloot ook niet goed, al met al slecht onderhouden. Het gaat om villa 71. Klachten doorgegeven bij de receptie maar ik vond hun laconiek reageren. Veel te veel geld betaald voor deze vakantievilla.

• 2Onderkomen

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 3Familie Smilde29-07-2019

Nooit geen villapark weddermeer, meer voor ons 😡

Wij als familie hadden een 8 persoons huisje (nr 71)die erg verwaarloosd is, meerder lekkages heeft in het huisje waardoor het enorm stinkt naar schimmel, wat er ook genoeg zat, plafon badkamer vol met schimmel en ook de wasmachine die er staat zit helemaal vol met schimmel, 1 van de lekkages die voor ernstige situaties kan zorgen, is een lekkage die van boven kwam vanuit de toilet zo langs de muur naar beneden de wasemkap in en langs het stroompunt stroomde, een wasdroger die helemaal vol stof zit, daarbij slechte schoonmaak bij binnenkomst, er lag heel veel glas op het terrasje wat bij het huisje zit, je zal maar denken ik loop even snel op blote voeten naar buiten en natuurlijk met kleine kinderen zijn de gevolgen niet te overzien, al met al een klacht in gediend en het enige wat gezegd wordt is bij de receptie ik zal het doorgeven aan de eigenaar, deze eigenaar had er net zelf in gezeten voordat wij het huisje huurden🤔vreemd iets😠

• 5Activiteiten
    • 1Onderkomen

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 5theo meeuwenoord15-06-2019

Nooit meer!

Net als de review hieronder waren wij met vrienden op het weddemeer en gisteren thuis gekomen . periode was van vrijdag 7 juni tot 14 juni . Wat hadden wij er naar uitgekeken en wat hadden we alles kwa spullen om lekker te vissen aangeschaft om te gaan scoren met vissen . Huisje 36 , pracht huis , maar als 2 fanatieke wedstrijdvissers moesten wij toch wel een visje kunnen vangen ? Nou bij aankomst hoorde wij al van onze mede vakantie vierders in andere huisjes dat er totaal NIKS werd gevangen in de vijver !!!! Nou dat was niet leuk om te horen natuurlijk en moesten wij dat nog een week lang aanhoren van medevissers Wij vingen met de picker 2-3 voorntjes en werd met luid gejuich om het meer ontvangen !!! Dat is de eerste vis die we zien zeiden ze . De overige dagen heb ik bij de karpervissers die er zaten geen vis zien vangen en bij ons was het zowel met de vaste stok -feeder -method en picker NIET anders , een drama was het !!! theo.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 3Fam Den dikke-Wiep10-06-2019

Nooit meer!

Wij verbleven in het park van 8 juni tot 11 juni 2019 We reisden 355km tot hier om een visweekend van te maken maar dat was een heel grote ontgoocheling ! Er wordt niks gevangen op het park meerdere bewoners waren ook niet te spreken over de visvangst !!!

Ook is het een park waar je heel rustig moet zijn , er zijn heel wat vaste mensen of eigendom huisjes die de vakantiegangers en lustige vissers niet graag zien komen hier !

Jammere zaak en om te vissen moet je hier echt niet zijn !

De familie Den Dikke - Wiep

• 1Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2019

9 tips over Vakantiepark Villapark Weddermeer

• g.boersma, 01-07-2013

ga hier niet naar toe als je van drukte houdt!!! en niet van mensen die vissen n.v.t

• Ina, 22-07-2013

Op de fiets naar Winschoten en Bourtange. Onderweg veel verkoop van boeken en 2dehands spullen,uitgestald in kraampjes bij de huizen

• couprietje, 23-08-2013

Echt een geweldig park als je van vissen houdt!!!!

5 vragen over Vakantiepark Villapark Weddermeer

• huls, 02-01-2017

telefoon

telefoon nummer s de ro

• jor, 11-02-2014

Karpers

Hallo , kan iemand mij vertellen met welk voer je het beste kan gaan vissen op dit park? eventueel tips over welke systemen het beste zijn qua rigs enz? mvg jor

jdr, 08-08-2014

Bij de woning of op de grote plas

• Carina, 26-12-2013

Mooi huisje met goede bedden zoeken wij

Wij willen naar dit park, maar de huisjes verschillen veel lees ik. Wie weet een schoon huisje met goede bedden. Wij hiren het graag. Alvast dank.

benthor, 08-04-2014

type 8 zijn de grootste huisjes, Toch is het voor 8 pers. klein. eigenlijk zijn de eet- en de zithoek maar geschikt voor 6 personen. Wel 8 bedden, maar met te zachte matrassen. We hadden 1 met 2 badkamers, maar als er iemand onder de douche stond, kon de andere niet worden gebruikt, er kwam geen waterde douche/kraan

Vakantiepark Villapark Weddermeer info

• Aantal sterrenstersterster