Camping De Breede

NederlandGroningenWarffum

We hebben een aantal aanbieders voor Camping De Breede voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 97 reviews
+64/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 97 reviews
  • 8.1Staat v/h sanitair
  • 5.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

97 Reviews over De Breede

• 4Anoniem06-12-2021

Niet voor herhaling vatbaar /eigenaresse vreselijk

Twee weken op deze camping geweest . Een zeer rustige camping en op zich prima voor de kids qua leeftijd (onder 12). Sanitair prima en ook schoon. Het "speelhuisje" voor de kinderen, klein en smerig en balletjes ontbreken bij het tafel voetbalspel e.d. Eigenaresse niet vriendelijk. Let op, brood mag je in de ochtend niet voor 9 uur afhalen. Doe je dit wel, dan wordt je afgesnauwd. Ook enkel contant betalen mogelijk voor het brood, wat niet echt te eten was, en daarnaast erg duur. Lees alsjeblieft het informatie boekje goed door, want heb je een vraag die je had kunnen weten middels het boekje, dan maak je borst maar nat. Zeer onvriendelijk. Ook één keer één van onze kinderen gestuurd om te vragen hoe laat een frietje gekocht kon worden bij het zwembad, wilde ze niet zeggen tegen een kind... belachelijk mens! We hebben onszelf prima vermaakt verder voor de tijd dat we er waren (moesten iets door corona), maar deze camping, nooit meer.

• 6Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Fam. Brand24-08-2021

Heerlijk!

Een geweldige camping voor jong en oud. Hele ruime plekken. Camping volledig omheind met hoge bomen waardoor je nauwelijks wind had op de camping heerlijk. Skelters en balance bikes beschikbaar voor alle kinderen (en ouders). Helaas omdat het zo enorm geregend had waren de plaatsen wel erg nat maar de plek was zo groot dus er was ook genoeg droge grond. Gratis douches en leuk zwembad en genoeg te doen in de omgeving. Kortom een super vakantie gehad!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Kooiman10-08-2021

Verrassend mooi.

De camping ligt mooi, weliswaar op een behoorlijke afstand van winkels en eetgelegenheden. Wij waren er in een rustige periode. Kinderen kunnen. zich er prima vermaken. De ontvangst was uitstekend en de informatie is prima. Een prima uitvalsbasis om heerlijk in het wijdse landschap te fietsen. Binnen een half uur ben je met de auto in Lauwersoog en de oversteek naar Schiermonnikoog is dan snel gemaakt, een prima eiland om eens even uitgebreid van de natuur te genieten. Wil je even met de auto op pad dan zijn leuke plaatsen zeer goed bereikbaar. Op de camping hebben we ons prima vermaakt, want wij hebben geen behoefte aan entertainment. Oh ja, we hebben genoten van de Groningers; "hoe zo stug?". Hier groet men elkaar nog en een praatje is zo gemaakt. Kortom voor ons was de camping en de omgeving verrassend in positieve zin.

• 5Liek09-08-2021

Mobile home verouderd!

Leuke camping voor kindjes. Jammer dat door corona veel niet kon. Wij zaten in de mobile home. Deze was erg verouderd, slecht schoongemaakt (dode wespen, dode lieveheersbeestjes), viezigheid bij de ramen en erg vochtig en koud. We hebben de vloer zelf op de knieën met een sopje schoongemaakt, zag er niet fris uit. Door kacheltje behaaglijk, anders écht te koud, zeker met jonge kindjes.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9W.Hulsebos12-07-2021

Verrassend

Mijn vrouw en ik stonden hier een aantal dagen met onze (grote) camper. Ivm mogelijk veel regen, die achteraf meeviel, kregen we een plaats aangewezen van waaraf we makkelijk weer konden vertrekken. Een erg leuke en gezellige camping met aangrenzend zwembad, waar we een middag hebben vertoeft. Faciliteiten allemaal prima. Mooie (fiets)omgeving. Erg plezierige dagen gehad.

• 9Uebbing07-09-2020

wat een genot!

Nog nooit waren wij ruim 3 weken achtereen op dezelfde camping. Geen minuut spijt gehad! Wat een heerlijke plek met twee energierijke kinderen. Ze hebben genoten van de geweldige berg skelters/fietsen, de trampo en al het andere vertier. Zwembad is fijn en zeer ruim. Normaal gaan we in het hoogseizoen naar Frankrijk, maar wat heerlijk dat de kinderen zichzelf hier kunnen vermaken en alleen maar vriendjes maken in de speeltuin. En heb je een vraag of verzoek, de eigenaresse staat altijd klaar! Heel fijn en gemoedelijk en we voelden ons direct welkom en thuis. Omgeving biedt meer dan genoeg voor een lange periode, we hebben heerlijke fietstochten gemaakt. We kamperen veelvuldig en zouden graag meer van dit soort complete maar kleine campings zien in ons kikkerlandje! Cherita: niets dan lof!

• 5Eetgelegenheden
  • 8Verhagen12-08-2020

Er is zeker iets boven Groningen!

Kleine, groene, overzichtelijke camping op het Groningense platteland. Fijn voor kinderen tot en met 12 jaar en met mooi weer een fantastisch openlucht zwembad naast de camping. Dit jaar erg druk en wij vonden het jammer dat er daardoor ook een paar families stonden met pubers waardoor het tot laat gehorig was. Past ook niet bij de camping. Capaciteit van sanitair is niet voldoende als de camping vol staat en tandenpoetsen terwijl er ook een grote boodschap dicht in de buurt wordt gedaan is niet prettig. Toiletten hadden beter aan de buitenrand gebouwd kunnen worden. Goede uitvalsbasis om uitstapjes te maken; ecomare, doezoo, dagje Wadden, Lauwersmeer, dagje Groningen stad zijn aanraders. Wij deden om de dag een uitstapje al wilden de kids eigenlijk niet van de camping af.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9barbara resink10-07-2020

Fijne rustige kampeerplek

Keurige en rustige Camping, fijn schoon en nieuw sanitair gebouw. Iedere ochtend genoten van het vogelorkest op de opkomende zon. Camping is rustig, naar verhouding weinig kinderen. Goede uitvalsplek voor het bezoeken van een Waddeneiland of touren langs de dorpjes. De Breede zelf is een gehucht. Warffum ligt even verderop (met een paar winkels). Safaritent die op de camping te huur is, is een aanrader!. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Roos van der Togt01-07-2020

Knusse en knappe camping

Kleinschalige en knusse camping in het Hoogland. De camping ligt erg beschut tussen de bomen en er is veel schaduw. Je kan goed kiezen tussen rustige en drukkere plekjes. Het sanitair is erg schoon en modern. Het dorp Warffum is op loopafstand, met verschillende restaurantjes en een supermarkt. Kortom, super camping voor een kleine prijs!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Henk Fokkens23-10-2018

Uitstekend, vooral in combinatie met de omgeving.

Mooie rustige camping, kindvriendelijk en met gebruik van het zwembad.

• 8Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar