Camping De Speelhoeve

30 reviews over Camping De Speelhoeve

• 2019
    10Familie Paulissen25-08-2019

Blijft fanastisch

Kleinschalige camping zeer geschikt voor kinderen met gastvrije eigenaren die je een mooie blik in het boerenbedrijf gunnen. Na weken door Europa de vraag aan onze zoon van 5 wat zou je nog willen? Logeren bij boer Jan en boerin Karin. Blijft fantastisch

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Familie van Laar26-06-2019

Super geweldige camping met een goede sfeer!

Voor de eerste keer hebben we ruim 2 weken doorgebracht op de Speelhoeve in Sinderen. Boer Jan en Karin hebben veel liefde en geduld voor de kinderen. Laten graag het boerenbedrijf zien en kinderen mogen meehelpen! Veel speelgelegenheid en veel meegemaakt; koeien halen, koeien melken, kalfjes geboren zien worden, melk voor de kalfjes klaarmaken etc. etc. Een ontspannende en tevens leerzame vakantie. Onze kinderen lagen bij thuiskomst in bed te huilen omdat ze de boerderij en de dieren zo misten.. Een camping waar we graag terug komen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Cindy Van der Laan27-05-2019

Fantastische beleefcamping!

De kinderen zeggen nooit meer naar een andere camping te willen. Zij mogen van alles doen op de camping. Helpen met melken, koeien uit de wei halen, kalfjes voeren, spelen in de hooiberg, op de trekker mee, op de vele aanwezige skelters rijden, Pony's/cavia's/konijntjes aaien. Jan en Karin zijn echt super gast vrij en zijn erg geduldig met en lief voor de kinderen. Eenvoudig maar schoon sanitair. Ook kan er gebruik worden gemaakt van de wasmachine en droger. Kortom...wij gaan hier zeker nog eens terug komen!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10fam. Jonkers22-04-2019

Super!

Super vriendelijk ontvangst door Karin en boer Jan! Ruime plaatsen , veel plezier voor kinderen , vooral de hooiberg is eens iets anders ! Gezellige en rustige camping . Wij komen nog terug ! Kinderen vervelen zich geen moment !

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Saar21-04-2019

Super, aanrader!

Geweldige camping om heen te gaan met kinderen. Heel groot veld waar je in een cirkel op staat, dus ook heel overzichtelijk als je nog hele kleine kinderen hebt. Daarnaast komen de kinderen zo heel snel in contact met elkaar. Volop ruimte om te spelen, veel speeltoestellen ook en een schuur met stroo balen om in te spelen. Sanitair prima en wordt goed schoon gehouden. Jan en Karin zijn heel vriendelijk en hebben heel veel geduld met de kinderen. Ze zorgen dat er steeds wat extra's te doen is voor ze en ze mogen helpen met koeien melken. Onze kinderen in leeftijd van 6-9 vermaakten zich zo goed, dat ze mopperden toen we dagje naar het zwembad gingen of naar de speeltuin in de buurt. Veld heeft veel picknick tafels die je kan gebruiken om aan te eten. Beter dan het vaak wankele kampeer meubilair. Wel aan het spoor, was eerste dag (en nacht) even wennen, maar daarna hoor je het niet meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2018
    9Joke en GertJan05-09-2018

Zou er graag weer naar terug gaan .

Dat alles klopt wat een camping tot camping maakt .

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 10Ab Rabelink12-07-2018

Topper

Wij hadden een weekend met familie in de Achterhoek en stonden op camping de Speelhoeve, mooie plek en de kleintjes hebben zich kostelijk vermaakt vooral in de hooiberg. Vriendelijk eigenaren (Karin en Jan) Veel voor kinderen te doen. Sanitair ook netjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Seesink22-05-2018

Geweldig

Heerlijke camping met zeer gastvrij onthaal door jan en Karin. Kinderen kunnen echt de hele dag spelen of de boer helpen. Ruime plekken, prachtige omgeving. Ligt inderdaad aan het treinspoor, maar die hoor je na een uur al niet meer.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Familie Doppen03-05-2018

Fantastisch!

Fantastische kleinschalige familie camping. Hele gastvrije eigenaren. Grote overkapping met strobalen om te spelen, veel skelters om te gebruiken, pony’s om te borstelen, helpen koeien melken met boer Jan en als je geluk hebt kun je kijken wanneer er een kalfje geboren wordt geboren.

Enige nadeel: ligt direct aan het treinspoor.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

10Fam.Lochs20-10-2017

Super vakantie gehad

Net terug van een midweek achterhoek op camping speelhoeve. Het was voor ons de eerste keer camperen met de caravan na goede recensies te lezen besloten we naar deze camping te gaan. We hebben genoten van deze plek, het hartelijk ontvangst door boer jan en boerin karin ,de boerderij het melken van de koeien en de kalfsjes voeren hooiberg en zeker niet te vergeten een rondje op de tractor. Wat nog een mooie ervaring was om mee te maken dat er een kalfje werd geboren. De speelweide en skelter waren ook toppie.

Wij komen zeker nog een keer terug! Bedankt boer jan en boerin karin het was super. Groetjes van eric sannie beau max en siem

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

1 tip over Camping De Speelhoeve

• Amber Dekkers, 05-06-2015

Groot Nibbelink (koffieboerderij einde van de straat) is een hele grote buitenspeeltuin met een afhaalservice voor drankjes en eten. Bij goed weer kunnen de kinderen zich hier de hele middag vermaken en pap en mam lekker in het zonnetje op het terras.

Op 20 minuutjes van de camping ligt kampeercentrum Obelink (voor wie er niet in de buurt woont).

Leuke kleine dorpjes in de omgeving om te bezoeken.

0 vragen over Camping De Speelhoeve

Camping De Speelhoeve info