Camping De Speelhoeve

24 reviews over Camping De Speelhoeve in het Nederlands

Topper

Ab Rabelink
12-7-2018

Wij hadden een weekend met familie in de Achterhoek en stonden op camping de Speelhoeve, mooie plek en de kleintjes hebben zich kostelijk vermaakt vooral in de hooiberg. Vriendelijk eigenaren (Karin en Jan) Veel voor kinderen te doen. Sanitair ook netjes.

Geweldig

Seesink
22-5-2018

Heerlijke camping met zeer gastvrij onthaal door jan en Karin. Kinderen kunnen echt de hele dag spelen of de boer helpen. Ruime plekken, prachtige omgeving. Ligt inderdaad aan het treinspoor, maar die hoor je na een uur al niet meer.

Fantastisch!

Familie Doppen
3-5-2018

Fantastische kleinschalige familie camping. Hele gastvrije eigenaren. Grote overkapping met strobalen om te spelen, veel skelters om te gebruiken, pony’s om te borstelen, helpen koeien melken met boer Jan en als je geluk hebt kun je kijken wanneer er een kalfje geboren wordt geboren.

Enige nadeel: ligt direct aan het treinspoor.

Super vakantie gehad

Fam.Lochs
20-10-2017

Net terug van een midweek achterhoek op camping speelhoeve.

Het was voor ons de eerste keer camperen met de caravan na goede recensies te lezen besloten we naar deze camping te gaan.

We hebben genoten van deze plek, het hartelijk ontvangst door boer jan en boerin karin ,de boerderij het melken van de koeien en de kalfsjes voeren hooiberg en zeker niet te vergeten een rondje op de tractor. Wat nog een mooie ervaring was om mee te maken dat er een kalfje werd geboren.

De speelweide en skelter waren ook toppie.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Bedankt boer jan en boerin karin het was super.

Groetjes van eric sannie beau max en siem

Fantastisch kamperen bij de boer

De Vries
23-8-2017

Mooie camping met ruime plekken aan een speelweide. Voor kinderen is er genoeg te beleven en te doen. In de nabije omgeving is de Koffieboerderij een aanrader en een bezoek aan de DRU Fabriek. Het mooist is natuurlijk het meehelpen met het melken van de koeien en het verzorgen van de kalfjes. Dit is een echte boerderijcamping met zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren. Complimenten aan Jan en Karin en een echte aanrader voor huidige en toekomstige campinggasten!

Geweldige camping

David Janse van Rensburg
14-8-2017

Super leuke camping en zeer gast vast vrij! Wij ga er zeker snel weer terug voor Pinksteren of Pasen !!! Tot snel ! David Janse van Rensburg

Geweldige camping

Heleen
5-8-2017

Hele leuke plek om met jongere kinderen naar toe te gaan, mooi veld met speeltoestellen overzichtelijk midden op het (mooie!) gras, dus je hebt vanuit de tent altijd zicht op ze. Skelters aanwezig, trampoline, schommels en een speelhooischuur. En als klap op de vuurpijl mogen kinderen elke dag meehelpen bij het melken en kalfjes voeren. Verder ook nog mee hooi halen, pannenkoeken en pizza met zijn allen eten, echt top!

Geweldige plek!

Karin
29-7-2017

Kleinschalig, persoonlijk en geweldig hoe de kinderen betrokken worden bij de werkzaamheden op het boerenbedrijf! Overzichtelijke veldjes, met in het midden speeltoestellen, zodat ook kleine kinderen binnen het zicht voldoende te spelen hebben. Daarnaast ook nog een super gave hooiberg waarin de kinderen zich uren vermaakt hebben.

Fantastisch!

Dewi
26-7-2017

Wat een fantastische boerencamping. De boer en boerin zijn zo lief en gastvrij! Hebben alle geduld met kinderen en brengen ze echt het boeren leven bij.

Tal van speel mogelijkheden voor de kinderen. Hier gaan we zeker nog eens heen!

fantastisch wat een leuke camping

fam thus
7-5-2017

het is een geweldige camping de kids zijn de hele dag aan het spelen en komen alleen terug om te eten ze vermaken zich zo goed echt een aanrader wij komen zeker terug en wat een gastvrijheid de boer en boerin zijn zo goed en vriendelijk voor de gasten en de kinderen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Speelhoeve in Sinderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Speelhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Speelhoeve scoort een 9.47 uit 10 op basis van 24 reviews.