Camping De Vijverhof

Camping De Vijverhof

95 reviews over Camping De Vijverhof in het Nederlands

Geweldige vakantie voor ons 5-en!

Fam v M, 16-5-2018

We hebben weer heel erg genoten op camping De Vijverhof. Rustige camping waar we graag een keertje terugkwamen in de meivakantie nadat we in het verleden 2 zomervakanties gekampeerd hadden. We hebben een tunneltent en gaat perfect op het veldje, je moet wel rekening houden met de breedte van je tent. Als de tent smaller is dan de onze wordt het lastig met het vastzetten van de haringen.

Het vernieuwde sanitairgebouw is heel netjes en schoon. Zeker deze tijd van het jaar is het lekker dat het verwarmd is.

Leuk speeltuintje voor de kinderen, verder heerlijk rustige camping waar je niet snel overlast van anderen zult hebben. 's Avonds om 22.30/23.00 is het echt stil.

Omgeving prachtig om te fietsen.

Op een ander jaar hopen we er weer te zijn!

Familie van der Perk, 16-5-2018

Wij zijn erg tevreden over de sta caravan. Hij ziet er mooi, ruim, schoon uit. Heel fijn is ook de eigen toilet. De voortent eraan is ook fijn omdat je daar als je met meer dan 4 personen van de caravan gebruik maakt heerlijk 's avonds kan zitten.

Nog een keer.

Marinus en Ina, 14-5-2018

Genoeg parkeerplek. Eén aan het begin en één aan het einde van het verharde pad. Minpunt dat dit langs de caravans gaat. Maar ook weer pluspunt. Want de afstand is ruim genoeg. Over datzelfde pad kunnen de kinderen heerlijk skelteren met de mooie, diverse skelters. We hadden de ochtend een avondzon. Maar op de middag even iets verder voor de tent en dan ook heerlijk de zon.

Wij waren samen en hadden afwisselende logés, 3,4,6,7 en 21 jaar. Ze hebben het allemaal naar hun zin gehad. Door rust, mooi sanitair, speeltuin, trampoline. Maar ook de vriendelijke beheerders en andere campinggasten. Heb de tijd van het douchemuntje niet opgenomen, maar vond het voor lang haar wassen en crèmespoeling in laten werken wel wat kort. Vandaag weer aan het werk en aan een collega (met kleinkinderen) deze camping aanbevolen. Bij slecht weer ook nog speelruimte binnen. Waar zelfs met mooi weer kinderen zich vermaakten.

Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen.

Gerard en Ria, 10-5-2018

De camping heeft in 2018 een fantastisch nieuw sanitair in gebruik genomen een pareltje voor de Betuwe.Voor de kinderen is er een heel mooie speeltuin.Ook voor de fietsliefhebber zijn er mooie fietsroute"s.

Geweldig

Fam Proos, 7-5-2018

Mooie camping, wij waren de eerste gebruikers van de stacaravan die nu te huur is.

Fijne ruime stacaravan, schoon, mooie voortent eraan, heerlijk geslapen.

Mooi nieuw sanitairgebouw. Geweldige speeltuin voor kids.

Zijn er dan helemaal geen minpunten? Wij vonden er eentje, betalen voor warm afwaswater.

Een camping met sfeer voor een fijne vakantie!

fam. van Voorst, 10-3-2018

De afgelopen 3 zomers met veel plezier op deze camping gestaan met ons gezin in een bungalowtent. Vriendelijke beheerders, schoon sanitair, nette camping, veel activiteiten voor jong en oud.

Voor herhaling vatbaar

Joke, 9-10-2017

Alles was vriendelijk. De sfeer, de eigenaren, de dieren, maar ook onderling met de andere gasten. Zeer propere (af)wasruimten en douche- en toiletruimten. Uitstekend onderhouden omgeving. Een aangename rust. Gezellig voor kinderen. Iets voor elk jaar een tijdje.

Een fantastische camping en omgeving.

A.J.Hobbel, 28-9-2017

Wij zouden geen minpunten kunnen noemen.

Mooie en zeer goed onderhouden camping.

Fam .Roest., 11-9-2017

Het is een goed verzorgde camping in de Betuwe.In een mooie omgeving met goede campingplaatsen.Vriendelijke en behulpzame campinghouders.

gezellige, nette en veilige camping

Bas & Ciska, 2-9-2017

Wij hebben deze zomer twee weken met de tent op De Vijverhof gestaan. We hebben het ervaren als een gezellige, nette en veilige camping van een prettige grootte. Bij uitstek mensen van reformatorische huize zullen zich thuis voelen, maar niet uitsluitend: iedereen is welkom. Het beheerdersechtpaar is open en flexibel, denkt in oplossingen bij onverwachte situaties. Enige flexibiliteit van de bezoekers is daarbij soms ook van belang. Wat wij verder pre vonden: er is leuke speelgelegenheid en activiteiten voor kinderen, als tentkampeerder kun je koelelementen in de vriezer kwijt en er is overdekte stalling voor fietsen. De omgeving, de Betuwe, is een prachtig riviergebied met allerlei toeristische mogelijkheden zoals een fietstocht langs de dijk, museumbezoek of een wandeling door het nabijgelegen Tiel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vijverhof in Ommeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vijverhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vijverhof scoort een 9.04 uit 10 op basis van 95 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: