Camping De Vijverhof

104 reviews over Camping De Vijverhof in het Nederlands

FANTASTISCHE CAMPING

Fam Hazelaar
23-8-2018

Bij aankomst op de camping werdt het ons al snel duidelijk dat we hier een leuke vakantie zouden krijgen. Na de rondleiding werd de caravan door de eigenaar op de plek gezet. Het is een hele leuke camping voor ouders met kinderen, maar ook voor oudere mensen zeer geschikt. Het sanitair is super netjes en schoon en ook aan minder valide mensen is gedacht. Hiervoor hebben ze een speciaal toilet.( gewoon TOP)

De omgeving is gewoon een plaatje en zeker aan te raden om een keer te verkennen.

Ik wil Fam v/d Kieft bedanken voor de gezelligheid en veel succes toe wensen met deze geweldige camping. We komen zeker een keer terug.

Huls
22-8-2018

Perfecte en nette camping! Zeker de moeite waard om nog eens heen te gaan.

Fantastische camping!

Rico en Annelies
10-8-2018

We hebben genoten van twee weken kamperen op camping de Vijverhof. Bij aankomst werden we verrast met een bakje koffie, terwijl de caravan door de eigenaar op zn plaats gereden werd. De camping ziet er keurig verzorgd uit, het sanitair is dit voorjaar vernieuwd. Het is er super schoon en van alle gemakken voorzien. Er is een ruime gezinsdouche aanwezig, erg makkelijk voor gezinnen met jonge kinderen en minder valide mensen. Er is echt overal aan gedacht. De kinderen hebben hier erg genoten, er werd regelmatig een kinderactiviteit verzorgd, daarnaast vermaakten ze zich uren in de ruime zandspeeltuin of op de skelters of de trampoline.

Ook onderling op de camping was een gezellige sfeer. Daarom is deze camping zeker een aanrader!!

Ruime staanplaats. Keurig en gloednieuw toilet/ douche faciliteiten . Veel speelgelegenheid voor kinderen. Een leuk aanbod van activiteiten waar je geheel vrijblijvend wel of niet aan meedoet. Voor de kinderen was de tocht in een huifkar super. Ook het waterspectakel op een heel warme avond zullen ze niet vlug vergeten. Kortom, wij en onze kleinkinderen, hadden het SUPER . Fam. Van Kieft dank je wel voor alles en heel veel succes met jullie camping en alles er om heen.

complete camping

dirk van der laan
23-7-2018

geweldig ontvangst bij aankomst en gezellige camping

super sanitair aanrader deze camping

Willy en Henk Bazuin
1-6-2018

Alles is goed. Het is een hele fijne camping met een fijne uitstraling. Het sanitair is prima en alles op de camping ziet er keurig netjes uit. De ontvangst door de Fam.v.d.Kieft was heel vriendelijk en namen ook de tijd voor je. Deze camping is echt een aanrader. Ruime plekken.

H Perik
25-5-2018

Het toiletgebouw is perfect ,het is ontzettend schoon en daarnaast is de badkamer voor invaliden om door een ringetje te halen....alles is er aanwezig...

Mooie boerencamping vanaf 2007 eenvoudig gestart met ñ paar plaatsen en is de afgelopen jaren doorgegroeid tot ñ volwaardige camping. Begin 2018 is er ñ moderne sanitair ruimte bij gekomen.

heerlijk

Gertjan en Willeke
22-5-2018

Hebben een caravan gebruikt en de blokhut. Die was net nieuw in gebruik. Alles nieuw en schoon. Leuke ligging. Luxe met 2 personen in een 6 persoon blokhut

Geweldige vakantie voor ons 5-en!

Fam v M
16-5-2018

We hebben weer heel erg genoten op camping De Vijverhof. Rustige camping waar we graag een keertje terugkwamen in de meivakantie nadat we in het verleden 2 zomervakanties gekampeerd hadden. We hebben een tunneltent en gaat perfect op het veldje, je moet wel rekening houden met de breedte van je tent. Als de tent smaller is dan de onze wordt het lastig met het vastzetten van de haringen.

Het vernieuwde sanitairgebouw is heel netjes en schoon. Zeker deze tijd van het jaar is het lekker dat het verwarmd is.

Leuk speeltuintje voor de kinderen, verder heerlijk rustige camping waar je niet snel overlast van anderen zult hebben. 's Avonds om 22.30/23.00 is het echt stil.

Omgeving prachtig om te fietsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vijverhof in Ommeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vijverhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.