Camping De Vijverhof ***

Weer vandaag4°-3°

89 reviews over Camping De Vijverhof in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Joke, 9-10-2017

Alles was vriendelijk. De sfeer, de eigenaren, de dieren, maar ook onderling met de andere gasten. Zeer propere (af)wasruimten en douche- en toiletruimten. Uitstekend onderhouden omgeving. Een aangename rust. Gezellig voor kinderen. Iets voor elk jaar een tijdje.

Een fantastische camping en omgeving.

A.J.Hobbel, 28-9-2017

Wij zouden geen minpunten kunnen noemen.

Mooie en zeer goed onderhouden camping.

Fam .Roest., 11-9-2017

Het is een goed verzorgde camping in de Betuwe.In een mooie omgeving met goede campingplaatsen.Vriendelijke en behulpzame campinghouders.

gezellige, nette en veilige camping

Bas & Ciska, 2-9-2017

Wij hebben deze zomer twee weken met de tent op De Vijverhof gestaan. We hebben het ervaren als een gezellige, nette en veilige camping van een prettige grootte. Bij uitstek mensen van reformatorische huize zullen zich thuis voelen, maar niet uitsluitend: iedereen is welkom. Het beheerdersechtpaar is open en flexibel, denkt in oplossingen bij onverwachte situaties. Enige flexibiliteit van de bezoekers is daarbij soms ook van belang. Wat wij verder pre vonden: er is leuke speelgelegenheid en activiteiten voor kinderen, als tentkampeerder kun je koelelementen in de vriezer kwijt en er is overdekte stalling voor fietsen. De omgeving, de Betuwe, is een prachtig riviergebied met allerlei toeristische mogelijkheden zoals een fietstocht langs de dijk, museumbezoek of een wandeling door het nabijgelegen Tiel.

Gezellige camping

Chevalking, 25-8-2017

Gezellige camping! Mooie, ruime plaatsen. Sanitair is erg schoon. De zomermarkt voor het goede doel gaf veel gezelligheid en saamhorigheid. Camping met afwisselend programma.

In de omgeving is veel te doen. Met mooi weer heerlijk gevaren opde Linge.

Daagje Duitsland Kleef was erg gezellig!

In het fruitpark in Ochten heerlijk gewandeld. De fietstocht ernaar toe was langs een mooie route.

Tijd te kort. Wij hopen zeker terug te komen.

Nette gezellige camping

Boogert-Zuidweg, 25-8-2017

Heel fijne camping. Een groot pluspunt vonden wij de zondagsrust! Ook de activiteiten voor groot en klein zijn leuk, gezellig en samenbindend. Het douchen met douchemuntjes is even wennen maar wel te doen! Wij hopen nog eens terug te komen want we zijn nog lang niet uitgekeken in de prachtige omgeving!

Echt kamperen bij de boer

Jo, 19-8-2017

Genoten van de schapen in het land!

De tegelplateau voor de caravan is echt ideaal!

De drainage werkt super, na een flinke bui regen is het gras goed droog. De nieuwe skelters en speeltoestellen zijn een zeer welkome. Gezellig om met elkaar te kunnen en volleybal te spelen. Het waren gezellige weken met elkaar. Dagelijks was er voor de kids knutselen/ spelletjes doen/ wat lekkers maken. De snackbar opennis een pre!

Een prima camping ook voor kinderen.

Hannie en Peter, 15-8-2017

Zeer vriendelijke beheerders die steeds bezig zijn om het iedereen naar de zin te maken. Wat ze zeker ook lukt. Je komt er als campeerder niets te kort.

3x is scheepsrecht. Was weer Top op deze camping.

Liezbeth Van Voorst, 10-8-2017

Ook dit jaar weer op een mooie plek gestaan met gezelligheid van het beheerdersechtpaar en de vakantiegasten. Leuke activiteiten voor jong en oud en ook afwisselend.

Geweldig fijne camping vriendelijke beheerders

Jan en Lucie Westerink, 9-8-2017

Bijzondere openhartige mensen alles is bespreekbaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vijverhof in Ommeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vijverhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vijverhof scoort een 9.08 uit 10 op basis van 89 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: