Géén boekingskosten

Meer camping info

Contact

266 Reviews over De Vijverhof

• 9Lies & Jan04-07-2022

Fantastisch mooie camping met schitterend sanitair

Alles erop en eraan camping, grassprieten op nr. € 0,75 voor douche-munt kunnen we mee leven maar € 0,20 voor een emmer warm water tappen en dan afwassen vind ik irritant. Reken een halve € per dag meer en het afwaswater is dik betaald. Regels moeten er zijn maar gaan soms wat ver. Samenvatting: De camping is top verzorgd met mooie groepsaccomodatie.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Fam Grootenboer02-07-2022

Mooie, fijne camping

Goed gezorgd. Mooi en schoon toiletgebouw.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Anita01-07-2022

Aanrader.

We kwamen op 3 juni aan en werden hartelijk ontvangen. De caravan werd door de eigenaar in 1x op exact de juiste plek gereden. Een verharde plaats waardoor er geen tentmat in de voortent hoeft voor deze 4 dagen. Lekker schoon binnenkomen in de caravan dus. De eigenaar reed meerdere malen per dag/avond even rond op de camping, groette iedereen en maakte her en der een kort praatje. Wat een aardige man!! Een mooie grasmat, super schoon sanitair, mooie kleine dierenweide, aparte parkeerplaatsen. We hebben geen gebruik gemaakt van de openbare ruimte. Erg mooi om te fietsen in de omstreken, dicht bij Tiel, leuk centrum. Deze staat bij ons voor herhaling genoteerd. We komen erg graag nog eens terug.

• 8Nico30-06-2022

Fijne camping.

Zeer verzorgde camping in de Betuwe waar we fijn gekampeerd hebben. Ruime plaatsen, de voortent staat op een stenen vloer wat veel schoonmaken scheelt en bij regen geen water in de tent. Schoon sanitair en eigen vuil water afvoer en kraan achter de caravan. Het was voor ons een fijn verblijf

• 4Eetgelegenheden
  • 8Fam Nijsink22-06-2022

Fijne vakantie

We hebben een fijne vakantie gehad. Mooie rustige, nette en schone camping. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9familie Houwers21-06-2022

Een aanrader!

We zijn net terug van een fijn weekend met een aantal neven en nichten op camping 'De Vijverhof'. Op (de hele warme) zaterdag hadden we in 'de Herbergh', een familie reünie met een heerlijk buffet. In overleg met eigenaresse Sarina was er van alles mogelijk en werd het tot in de puntjes georganiseerd! Ook de camping zelf is keurig en gezellig . Het zeker geen camping waar alleen christelijke mensen zich thuis zullen voelen, iedereen wordt er hartelijk verwelkomt en een praatje met de buren is er snel gemaakt, is onze ervaring!

• 9familie Houwers20-06-2022

Super!

Net terug van een fijn weekend op de camping met op de (hele warme) zaterdag een familie reünie in 'De Herberg'. Compleet met koffie en gebak en een heerlijk en goed verzorgd buffet! Alles was bespreekbaar met eigenaresse Sarina van der Kieft en zij heeft er voor gezorgd dat alles heel goed en gezellig is verlopen. In 'De Herberg' konden wij heerlijk koel zitten op deze warme dag, super hoor! De camping hebben wij als heel schoon, netjes en gezellig ervaren. Je maakt snel contact met mede kampeerders is onze ervaring.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Fam. Lesschen19-06-2022

Camping Vijverhof

De camping Vijverhof is een keurige zeer nette camping. Bij aankomst werden wij ontvangen door de eigenaar en zijn vrouw, de caravan word door de beheerder op de plaats gezet wat wij als prettig hebben er varen. de staanplaats is verhard waardoor de caravan gelijk waterpas staat en de voortent een droge ondergrond heeft. De eigenaar en echtgenote zijn vriendelijke mensen . conclusie prima camping mooie omgeving. Fam Lesschen Vries Dr.

• 7Fam van Ekeren11-06-2022

Camping aan te bevelen.

Een zeer nette en verzorgde camping. Met schoon sanitair en complete accommodatie zelfs een strijkplank en strijkijzer zijn aanwezig. Keurige plaatsen die niet soppen als het veel geregend heeft.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Corry Domeni10-06-2022

Goede en fijne camping

Leuke vakantie gehad, mooie camping , geweldig sanitair. De gastheer altijd bereid om alles op te lossen als er problemen zijn. Was te zien dat deze man hart voor de camping had, ga er zeker terug naar toe

• 10Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden