Vakantiepark Landal Rabbit Hill

• 7.2Eetgelegenheden
  • 7.2Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Word één met de natuur bij vakantiepark Landal Rabbit Hill in Nieuw Milligen. De kinderen kunnen hun energie kwijt in het indoor speelparadijs, het overdekte zwembad of de speeltuin. Landal Rabbit Hill ligt midden in de natuur, dus je fietst zo het bos in. Ga voor leuke familie-uitjes naar familiepretpark Julianatoren of de Apenheul.

860 reviews over Vakantiepark Landal Rabbit Hill

• 9Bianca Zijlstra28-06-2020

Erg leuk voor kleine kids, huisje niet schoon

Neem een zwembadje mee als je met kleine kinderen reist in de zomer. Kun je lekker naast je bungalow zetten.

Wij hadden een baby bungalow en deze was niet echt schoon. Vraag me af of er is gestofzogen door schoonmaakster. Kijk ook niet in de hoekjes... inrichting netjes en prima inventaris. Kinderbestek wel aanwezig maar geen plastic. Ook geen plastic kommetjes voor bijv chips. Weinig koffie lepeltjes en de Senseo maakt halve bakjes dus 2x op knopje drukken: weinig smaak. Kindvriendelijke stopcontacten zonder plaatjes erin? Schijnt dat in stopcontact een beveiliging zit die je niet kunt zien.

Veel onkruid en gaten rondom bungalow waardoor je kleintje steeds valt. Bedden idd zacht/door gezakt. Receptie onvriendelijk en sommige schoonmaaksters ook.

Er is veel te doen op het park. Leuke zwembaden binnen en buiten en speelhal. Echt voor de kleintjes. Met hete dagen prima vol te houden omdat je in de bossen zit.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Kuipertjes26-06-2020

Super ervaring!

Verbleven in een 6 persoon bungalow. De bungalow was heel schoon en de inrichting is prima en compleet. Midden in de natuur en veel wandel- en fietsroutes in de buurt. Voor kleine kinderen perfect om op het park te blijven.

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 8Pieter11-06-2020

Even heerlijk bijkomen

Personeel is allemaal erg vriendelijk en helpen in deze periode zo goed als ze kunnen maar bezorgen het echte vakantiegevoel

Het park is heerlijk in de natuur en de omgeving is ook echt helemaal super!! We hebben genoten van alles!

Helaas was de schoonmaak van het huisje minder goed, erg stoffig!

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 7Mauricez03-06-2020

huisje niet echt goed schoon, fijne vakantie.

Leuk, mooie omgeving, lekker rustig ondanks het park vol zat.

Een opmerking over huisje type 6b. Wat een krappe douche sloop die wasbak er uit trek de wc bij de douche en dan kan je ineens wel fatsoenlijk douchen. Hoop dat Bollo dit meeleest. Verder top bestemming. De moeite waard om naar toe te gaan. Gelderland is een mooie bestemming voor ons geweest.

• 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 9Whitemountain04-05-2020

Even een paar dagen er tussenuit.

Heerlijke dagen gehad in de safaritent. De tenten staan met 5 stuks apart, aan de rand van t park. Eigen speeltuin voor de deur. De kids hebben weer of geen weer lekker buiten gespeeld. Je loopt zo het bos in, lekker hardlopen in en rond t park. Gefietst (fietsen meegenomen). En voor alle dagen eten meegenomen. Want alle faciliteiten zijn gesloten. In de omgeving (stukje rijden met auto) is wel afhaal. Overigens hebben de faciliteiten niet gemist. Je weet van te voren dat het zo is en daar hou je rekening mee. Alle kleine speeltuintjes op t park zijn gewoon open. Aanrader wat ons betreft.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2020

• 10Kate28-03-2020

Mooi park, veel te doen, midden in de natuur

Wij hebben net een weekje Rabbit Hill gehad, ook een paar dagen met onze dochter. Ook al waren alle faciliteiten dicht, er was genoeg te doen en in het park was het rustig. Je loopt direct vanuit het park het bos in waar je verschillende wandelingen kan maken en we reeën hebben gezien en ook zwijnen hebben gehoord. Het huisje 4CE is erg compleet met bubbelbad, sauna, zonnehemel etc. De konijnen lopen over het park en ook een eekhoorn is voorbij gekomen. Er zijn meerdere speeltuinen, voetbalveld, basketbal veld etc. Ook de receptie is snel in het beantwoorden van vragen (via de mail). Wij voelden ons meteen bij aankomst welkom. Wij hebben erg genoten en komen zeker nog een keer terug!

• 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in maart 2020

• 9Ferry28-02-2020

Super leuk park met mooi of slecht weer!

Midweek in de voorjaarsvakantie geweest. Enorm leuk park met vernieuwde binnenspeeltuin en restaurant. Voor kinderen heel veel te doen. Prima zwembad en leuke animatie. Ook met slecht weer hoef je je niet te vervelen. Huisje was super netjes bij aankomst. (4 p geschakeld). Interieur ook netjes en schoon. Restaurant ook gemoderniseerd alleen de kaart nog niet ..kwaliteit van het eten is oké. Blijft immers een parkrestaurant. Alles bij elkaar een uistekend park waar we zeker nog een keer terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 8Boy Poels23-02-2020

Camping is goed ,lekker zwemmen

Heel mooie camping ,alleen als het regent is het slecht ,het water kan niet weg en blijft op de straat staan ,modder .verder is het jammer dat op het achterveld van de camping een zeer slecht wasgelegenheid staat ,voor de afwas( want buiten zijn de afwasbakken afgesloten ,begrijpelijk voor de vorst) is er maar een vies afwasbakje en ben je verplicht om een heel stuk te lopen voor de afwas in een mooi toiletgebouw (omgeving zwembad) op de camping .als een zelfde gebouw achter ook gebouwd wordt ,TOP.

Gereisd met partner in februari 2020

• 6Marta21-02-2020

Leuk om een dagje te spelen maar meer niet

Binnen en buiten speeltuin zijn top. Binnenzwembad is ook leuk. Restaurant echt niet goed. Slechte prijs kwaliteit eten (diner). Ontbijt heeft ons erg teleurgesteld. Bij andere parken kregen we ontbijt geserveerd aan tafel. Hier buffet met erg weinig keus, geen verse jus d'orange, geen gebakken vieze koffie (als je speciale koffie wilt bv cappuccino moet je apart betalen!), theewater zit in een koffiekan, vieze borden en glazen. Echt een tegenvaller! Ons kinderhuisje voor 6 persoon was erg klein. Het leek bet of alle meubels vior een huisje voor 4 personen in een 6 persoonshuisje gepropt was. Huisje was erg vies toen we er kwamen. Overal liepen mieren (ook in bed!). Oude eetstoelen en ontzettend oude bedmatrassen met deuken erin (echt rugpijn van gekregen).

• 8Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 4Michel den Hartog20-01-2020

nooit meer

ik zou wel wat meer willen over het verblijf maar dat is niet meer wat het is geweest. Campingplekken brengen niet meer genoeg op en dan gaan ze gereserveerde plekken die al een jaar vaststaan met voorkeur en in een groep omzetten naar een plek helemaal achteraan met veel mindere faciliteiten. Dit allemaal geschied onder het mom van : we konden u telefonisch niet bereiken dus doen we het via deze weg. Ik heb er net als mijn buren die hetzelfde hebben gehad en waren ook zogenaamd telefonisch niet te bereiken. We hebben er met plezier 13 jaar gestaan en veel dingen meegemaakt maar ze zien mij er niet meer terug. Al was dit hun hele insteek.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden