Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag32°14°
7,9

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen7,5

Word één met de natuur bij vakantiepark Landal Rabbit Hill in Nieuw Milligen. De kinderen kunnen hun energie kwijt in het indoor speelparadijs, het overdekte zwembad of de speeltuin. Landal Rabbit Hill ligt midden in de natuur, dus je fietst zo het bos in. Ga voor leuke familie-uitjes naar familiepretpark Julianatoren of de Apenheul.

938 reviews over Vakantiepark Landal Rabbit Hill in het Nederlands

Goed wij komen nog een keer terug

Priscilla
16-7-2019
  • Onderkomen7

Wij hadden een 8 persoons huisje met 6 volwassenen. Mooi, schoon en ruim alleen de badkamer is aan de kleine kant. Locatie was goed om te wandelen en eventueel naar apenheul te gaan.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad..jammer van de horeca.

Fam Kremer
12-7-2019
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Heerlijke campeer vakantie. De toilet voorziening en douches zijn heel schoon en nieuw. Helaas maar een gebouw voor hele camping. Dus als je er ver van af zit zoals wij moet je 10 min lopen voor je bij de wc bent. Er is heel veel te doen op het park, ook als het regent ideaal met kinderen. Ondanks dat is het een rustige mooie camping in het bos. We zijn ook uit eten geweest. Helaas kregen we maar in mini bakje sla en 1 mini bakje friet voor 4 personen. Waardoor iedereen 2 frietjes per persoon had. Dit terwijl het hele dure gerechten zijn. Na afloop hier over geklaagd. De reactie hierop was dat we hier zelf om hadden moeten vragen. Ik vind het hele rare gang van zaken. Je zet toch niet voor 4 mensen 2 kleine bakjes neer. Zeg er dan op zijn minste bij dat je om meer kan vragen. Tijdens het lunchen ook gevraagd om zoetje in de koffie. Maar niet gekregen.. gewoon vergeten. Kortom super park maar horeca kan veel beter

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Leuk park.

Daan
30-6-2019
  • Onderkomen9

Heel leuk park om met je kinderen naar toe te gaan. Prachtige grote nieuwe indoor. Heerlijke buitenspeeltuin. Leuke animatie.Prima restaurant. Wel wat prijzig. Mag soms wel wat meer personeel ingezet worden. Snackbar kan wel wat gezelliger. Kaal hok terwijl de rest zo mooi is aangekleed. Oud niet zo schoon zwembad maar je kan je er ,zonder hoge eisen,prima vermaken. Goede ligging t.o.v. de Julianatoren. Huisje was redelijk schoon en heel prettig om in te verblijven. (Stacaravan maar leek wel een soort lodge.Had voor mijn idee niets met een caravan te maken!) Voor ons zeker voor herhaling vatbaar,als ze niet nog duurder worden.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Prachtige ligging

Tompoesje
24-6-2019
  • Onderkomen8

Prachtige ligging middenin de natuur. Wandelroutes in het bos meteen vanuit het park. Overal eekhoorns en zelfs konijnen in de tuin.Wij hadden een luxe 4 persoonshuisje aan de rand van het park. Comfortabele Auping bedden en fijn tuinmeubilair. Huisje was heel stoffig en had eigenlijk nog een poetsbeurt nodig. WC was ook niet goed schoon, hebben we zelf maar gedaan. Dit park is erg gericht op gezinnen met kleine kinderen. Dat vonden wij als stel nietzo prettig er zijn overal speeltuinen. In het weekend hierdoor erg druk. Zwembad was prima, zelf om banen te kunnen zwemmen. Medewerkers allemaal heel vriendelijk.

Faciliteiten prima, horeca zeer matig.

Barry
15-6-2019
  • Onderkomen8

Prima dagen gehad. Genoeg te doen voor jonge kids. Toch verbaas ik mij ook bij dit landal park weer over de matige horeca. Personeel vindt het moeilijk om een simpele bestelling goed te serveren, tot 2 keer toe. Lunch matig, droog brood. Daar kan toch echt een stuk beter.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Drie dagen geen water op vakantie verblijf

Anoniem
12-6-2019
  • Onderkomen7

Heerlijk dachten we lekker een weekje naar de Veluwe, Rabitt Hill wel te verstaan, in een prachtige omgeving wat begon als een gezellig week werd gisteren al verstoord geen water, wederom vandaag geen water dat zelfde geld ook voor morgen geen water, beste Landal onze verblijven op landal zijn altijd perfect, maar mensen drie dagen zonder water te laten zitten, en de gasten hier heel slecht over informeren kan en mag niet gebeuren , 1 fles water kregen voor een gezin van vier, vandaag konden wij 1 fles gratis krijgen en de rest moesten wij betalen, zeer zeer schaamteloos voor mensen met kleine kinderen, en gezondheidsproblemen, wat mij betreft een slechte vorm van mis management, de lieve danes van de receptie kunnen er niks aan doen. Verder een goed huisje alleen de schoonmaak mag beter.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel goed, maar WiFi moet beter kunnen.

Erika
10-5-2019
  • Onderkomen7

Kindvriendelijk park, veel te doen, zowel binnen als buiten. Huisje iets gedateerd, wel goede bedden, schoonmaak kan beter. Prijzen drankjes hoog, ranja kost 150! WiFi extra aangeschaft voor veel geld is super slecht. 1 apparaat kan het nog met redden.

O

Gereisd Met partner in mei 2019

Uitstekende faciliteiten voor kleine kinderen

Maartje
6-5-2019
  • Onderkomen7

Het park is bij uitstek geschikt voor kleine kinderen. Onze jongens van 4 en 6 hebben zich heerlijk vermaakt in het zwembad, de buiten- en binnenspeeltuin. Helaas was de schoonmaak van het zwembad niet helemaal opgewassen tegen de meivakantie-drukte. De zondag was het een stuk rustiger en dus ook veel schoner. We hadden een kinderbungalow. De kinderen vonden het stapelbed geweldig alsook de aanwezige 'spelcomputer' (Swinx). Verder vonden wij dat het huisje wel een update kan gebruiken. Het 2-persoonsmatras was erg doorgelegen en er waren nog een aantal kleine puntjes. Daarnaast was ook de eettafel vreemd hoog. Vooral voor de kinderen lastig om aan te eten. We hebben 1x in het restaurant gegeten. Helaas was het op zondag alleen mogelijk om van het buffet te eten (en niet a-la-carte), maar het buffet was desalniettemin van goede kwaliteit. Het personeel bij zowel restaurant als receptie was erg vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Nooit meer!

Liesbeth Geukens
29-4-2019
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3

Oude, smerige huisjes. Smerig zwembad (zowel het bad zelf als de kleedhokjes)

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Top vakantie!

Karin Noort
28-4-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Super leuk park met veel verschillende speel mogelijkheden. Wat ook echt heel leuk is, is dat de kans enorm groot is dat je konijnen en eekhoorns voor je huisje hebt. Zwembad voor klein en oud leuk. Niet heel groot. Maar daar staat landal ook niet om bekent.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Rabbit Hill in Nieuw Milligen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Rabbit Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.