Vakantiepark TopParken - Landgoed de Scheleberg *****

7,7

Weer vandaag7°-5°

• Onderkomen8,0
  • Activiteiten6,7

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Landgoed de Scheleberg voor je op een rij gezet:

139 reviews over Vakantiepark TopParken - Landgoed de Scheleberg in het Nederlands

Super

Willy, 15-2-2018

Wij zijn met onze honden naar het vuurwerk vrij park geweest , geen vuurwerk op het park , heerlijk relax weekend gehad super park en schitterend huisje.

J Tel, 23-1-2018
        • Onderkomen10

Prachtige omgeving, mooi rustig park

In de periode Oud & Nieuw nooit weer

Marian Lammers, 4-1-2018

Mensen met honden die angstig zijn voor vuurwerk moeten weten dat er meerdere dagen en bijna non-stop in de omgeving met carbid en vuurwerk geschoten wordt en dat dat op het vuurwerkvrije park heel goed hoorbaar is. En met de jaarwisseling zelf is dit nog vele malen erger.

Met onze angstige hond hebben wij dus een vreselijke week achter de rug. Wij hadden van te voren geinformeerd, maar er werd ons gezegd dat het rustig zou zijn in de omgeving. Echter op het park aangekomen en na een klacht te hebben ingediend werd ons verteld dat er elk jaar met carbid geschoten werd en dat dat eigenlijk standaard werd meegedeeld. Aan ons dus niet en ook anderen gaven aan hier niets van te weten.

We hebben veel moeten investeren in medicatie voor onze hond en al met al zijn wij totaal niet uitgerust en hebben we een horrorweek gehad.

• Onderkomen10

Mooi, schoon en ruim huisje op een zeer rustig vuurwerkvrij vakantiepark

Nooit meer...

Priscilla, 2-1-2018
        • Activiteiten3
        • Onderkomen4

Let op! Voor mensen die hier heen gaan met de hond omdat het een vuurwerkvrij park is; er wordt behoorlijk dichtbij aan carbid schieten gedaan. Ook wordt er vlakbij gewoon vuurwerk afgestoken, beide flink te horen in de huisjes. Met name het carbid schieten doet de huisjes soms letterlijk schudden op hun grondvesten.

Verder moet je goed opletten en naar de foto's/plattegrond kijken van het huisje. Wij hadden een 5 persoons huisje, maar er staat een stapelbed. Met meerdere personen en een klein kind wordt dit echt een lastig verhaal. Moeilijk te beklimmen voor ouderen en geen bedrand, dus kinderen vallen er makkelijk uit.

Daarnaast waren wij zelf niet echt kapot van het park en de huisjes. Huisjes staan allemaal zó dicht op elkaar, je kijkt bij elkaar naar binnen, je hebt geen tuin. Verder aardig wat mankementen, 3 huisjes met allen kapotte verwarming, spekgladde tegels bij de voordeur. En voor kinderen echt helemaal niks te doen.

Mooie accommodatie in een bosrijke omgeving

Sjaak en Ilona, 29-12-2017
        • Onderkomen8

Wij verbleven een week in een 6 persoons deluxe villa. Alles lekkker ruim, modern en fantastische keuken.

Bedden zijn oké, badkamer netjes en ruime tuin rondom.

Natuurlijk zijn er ook wat minpuntjes:

- Verschrikkelijk slechte WiFi verbinding (extra €30,- betaald om met 4 apparaten tegelijk gebruik te maken) echter is het elke keer maar afwachten of je überhaupt een internet verbinding hebt. Smart-tv’s zijn aanwezig echter door de gekozen constructie met inloggen op een open netwerk met extra inlog is het niet mogelijk gebruik te maken van alle functies (bv Netflix).

- In de hoofdslaapkamer zijn gedeeltelijk gordijnen aanwezig en precies onder het raam waar geen gordijn zit blijft de hele nacht licht branden.

- De keukeninrichting is wat aan de krappe kant, wel een wokbrander maar geen wokpan, geen snijplank, botte messen, geen mokken.

- Gebruiksaanwijzingen van apparaten ontbreken.

- zitmogelijkheden met 6 personen in de zithoek is niet geheel mogelijk (door de hoge barstoelen kunnen deze niet bij de zithoek betrokken worden).

Het park is hondvriendelijk, je mag de hond ook in het restaurant meenemen.

Al met al een heerlijke week gehad en hopen dat er wat gedaan wordt met de feedback.

Volgend jaar weer terug zodat we 2019 in kunnen zonder vuurwerkoverlast.

Een geweldige rustige plek om bij te komen.

Fam hokke, 25-11-2017
        • Onderkomen8

De Scheleberg is een fantastisch park midden in de natuur met een prachtig bijgehouden natuurlijke groenvoorziening.

Het hoofdgebouw heeft allure met een heerlijke sfeer. Het restaurant is zeer goed je kunt er heerlijk eten en drinken. Wij hebben genoten en gaan er zeker nog eens terug.

Nooit meer.

Astrid, 17-11-2017
        • Activiteiten1
        • Onderkomen2

Weliswaar een redelijk nieuw en schoon chalet. maar absoluut niet geschikt voor wat oudere mensen, laat staan 6 personen!!! De meubels in het woongedeelte waren prima, maar alles wat met slapen te maken had, was te klein. Krappe bedden en amper ruimte om in of uit bed te komen. Er kan geen stoel voor je kleren op de slaapkamer staan, dus allemaal maar gezellig in de woonkamer om/uitkleden?? ! Geen kapstok c.q. ruimte voor je jassen, geen haakjes voor handdoeken. geen stang in de douche, etc. etc. etc. ook staan de chalets veel te dicht op elkaar en je hebt totaal geen privacy. Kortom, verblijf viel aan alle kanten tegen en we zijn dan ook eerder vertrokken. En wat waren we blij dat we maar met z'n tweeën waren!

Op de site van touroperator staat de "bungalow" die we hadden mooi omschreven en prachtig gefotografeerd, maar de werkelijkheid is totaal anders. Nee, voor ons nooit meer De Scheleberg.

Positief: vriendelijk personeel bij de receptie.

Wat een heerlijk huisje!

fam meijerink, 28-10-2017
        • Activiteiten9
        • Onderkomen9

Zeer comfortabel, modern huisje, goede bedden, vloerverwarming, regendouche, 3 verschillende manieren van koffiezetten, een mooi uitzicht en prachtig bos-heide gebied.

Een aanrader als je van natuur houd

William, 23-10-2017
        • Onderkomen8

Heerlijk gastvrij park van alle gemakken voorzien. Mooie fiets routes, heerlijk wandelen. Kortom een prachtige omgeving

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Landgoed de Scheleberg in Lunteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Landgoed de Scheleberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Landgoed de Scheleberg scoort een 7.65 uit 10 op basis van 141 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: