Vakantiepark TopParken - Landgoed de Scheleberg

Vakantiepark TopParken - Landgoed de Scheleberg
7,7

• Onderkomen8,0
  • Activiteiten6,7

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Landgoed de Scheleberg voor je op een rij gezet:

147 reviews over Vakantiepark TopParken - Landgoed de Scheleberg in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Heel mooi

Janny Vlaar
11-7-2018
  • Onderkomen8

Wij vonden het een prachtig verzorgd park.Mooie vakantie woning.Mooie omgeving,je kun er heerlijk fietsen.Wij hebben er genoten en gaan vast nog een keer .Dus echt een TOP park..

• Onderkomen6

Wij hadden huis 531 gehuurd, het is een mooi huis, ruim en licht. Er ontbreken wel een aantal dingen: Toilet rol houders, onvoldoende licht in de keuken, (lichtschakelaar van de afzuigkap was defect en er zou iemand voor komen, deze hebben wij niet gezien) . Water van de douchecabine loopt naar de deur van de badkamer, te weinig serviesgoed en bestek, vaatwasser moet daarom meerdere keren draaien, opstap naar de woning bij de voordeur en het terras is veel te hoog en er komt weinig tot geen zon op het terras door de hoge bomen om de woning. Dit alles geeft toch een ontevreden gevoel. Wel hebben wel extra bestek gekregen en merken dat men alles doet om je te helpen en het naar je zin te maken.

Was een heerlijke week. Gaan zeker een keer terug!

Fam.Kleijwegt
12-5-2018
  • Onderkomen10

Een mooi, groen rustig park. Ideaal met de hond. Je loopt zo van het park het bos in . Super vriendelijk personeel. Voldoende plek om buiten te zitten bij het "centrum". Wij hadden een hele warme week, maar genoeg plek om en in het buiten zwembad.

Wij zat in een chalet. Was netjes en ruimte genoeg. Modern ingericht. Het enige minpuntje was de waterdruk onder de douche.

In het Restaurant was lekker eten, had van ons iets meer keuze mogen hebben.

Zeker de lunch kaart, daar stonden niet veel gerechten op en vonden we aan de prijs.

Maar het park zelf is zeker een aanrader!

Erg goed!

Fam Aart
10-5-2018
  • Onderkomen9

Een mooi park met nieuwe ruime huizen. Wij hadden een 8persoons huis. Alles Is lekker fris. Het zwembad is niet heel groot maar wel groot genoeg!

Super!

Danny
4-5-2018
  • Onderkomen9

Prachtig park. Mooie ligging! Mooie moderne en schone accomodaties. Bedden zijn prima. Het enige nadeel is de temperatuur in de accomodatie. Het was buiten 18 graden en zonnig en de temperatuur binnen liep op tot 32 graden. In de zomer zal dit waarschijnlijk nog veel hoger zijn.

Nooit meer dus!@

Wim de Groot
24-4-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen4

We (familiegroepje) hadden nogal wat klachten over inrichting. Belangrijkste klacht was de ontoegankelijke bungalow. Met rolstoel, rollator of kinderwagen(!!) kom je niet binnen. Het zijn nota bene splinternieu we accommodaties. Onze klacht werd afgedaan met de mededeling dat Topparken zich nergens profileert als rolstoel toegankelijk!!

Hadden we vooraf nadrukkelijk naar moeten vragen !!! Schandalig en onbegrijpelijk.

Fantastisch park!

Saskia
28-3-2018
  • Onderkomen9

We hadden een mooi, nieuw huis, geschikt voor 8 personen, van alle luxe voorzien. Alles was nog spic en span. Het park is schitterend gelegen met een prachtige oprijlaan. Een echte aanrader, wij komen zeker nog een keer terug.

Voor herhaling vatbaar!

Monique
27-2-2018
  • Onderkomen8

Prima park, mooi aangelegd. Midden in de bossen. Zeker de moeite waard

Super

Willy
15-2-2018

Wij zijn met onze honden naar het vuurwerk vrij park geweest , geen vuurwerk op het park , heerlijk relax weekend gehad super park en schitterend huisje.

J Tel
        23-1-2018
        • Onderkomen10

Prachtige omgeving, mooi rustig park

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Landgoed de Scheleberg in Lunteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Landgoed de Scheleberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Landgoed de Scheleberg scoort een 7.65 uit 10 op basis van 149 reviews.