Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek

Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek
7,8

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,1

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort De Achterhoek voor je op een rij gezet:

535 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek in het Nederlands

Geweldig

Annie Buskens
11-6-2018
  • Onderkomen7

Prachtig park om te zien, heel veel groen, veel verschillende huisjes.

Voor ons ff geen Achterhoek meer .

Fam van den Hoek
2-6-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Me 60e verjaardag gevierd met kids en kleinkids.

Resort de Achterhoek.

Omgeving mooi en huisje ook mooi en ruim.

Schoonmaak gewoon echt slecht overal stof op nachtkastjes onder bedden spinnen webbe aan lampen vogel ontlasting op de raam echt een berg rondom de woning rommelig en ramen zo vuil dat je amper naar buiten kon kijken.

Vaatwasser stuk en servies en pannen niet echt schoon.

Het was of we in een Poolse enclave zaten op zich de overlast viel mee zijn wel wat luidruchtig en houden niet aan de park gestelde regels wat snelheid verkeer op het park betreft dit komt het park niet ten goede kost klanten.

Snackbar was oke vriendelijke mensen en eten was goed.

Supermarkt is te klein en grand cafe was jammer met openingstijden.

Dit park verdient meer dan het nu krijgt Europarcs doe er wat mee nu ben je het park aan het verwaarlozen das jammer locatie en ligging is perfect.

Jolanda
27-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Geweldig mooi resort middenin het bos... Veel faciliteiten en leuke animatie voor de kinderen. Al met al een aanrader!!! Voor wat betreft de Poolse arbeiders valt het enorm mee, wij ervaren geen overlast.

Nooit meer! Geen resort noemenswaardig.

Mitch
20-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Huisje (Berkel Type 4) te vies voor woorden. Bij aankomst was het huisje nat van het poetsen, in eerste instantie dachten we dat het mooi schoon was. Echter toen we de badkamer en tevens wc opgingen begon de viezigheid. Er stonden 2 wc borstels, beide waren te vies om aan te pakken. Er hing een vieze geur die ook na nacht openzetten van raam niet wegtrok. In de omgeving van de douche zat ontzettend veel schimmel. Het plafond was ook gedeeltelijk beschimmeld. En het bed was aan vervanging toe, planken van het bed lagen onder het bed op de grond. En pakje sigaretten was verstopt op de kast. Na het aangeven van dit aan de receptie, werd er verteld dat het bekend was. Als zo iets bekend is lijkt mij dat je er iets aan doet. Maar nee. Verder kreeg men er geen reactie op van de receptie. Helaas, voor ons nooit meer Resort de Achterhoek. Tevens mag de benaming Resort hier in ons geval weggelaten worden!
  • Onderkomen7

De omgeving is prachtig. Het park opzicht ook niet, mits het gebruikt word waar het voor bedoeld is,Recreatiepark! Nu lijkt het wel een woonark voor Poolse gastarbeiders. Deze bewonen in grote getalen het park. Rond zes uur in de ochtend vertrekken zij naar hun werk. Dit is te horen aan het dichtslaan van autodeuren en luide gesprekken. Bij ons verblijf puilde de vuilnisbak bij de entree/parkeerplaats uit van bierblikjes, frisdrankflesjes en alles wat over was na een dag hard werken van hen. Verder staat de parkeerplaats vol met auto's met Poolse kentekens, bezoekers vinden daardoor met moeite een parkeerplaats. Nogmaals ik kies voor een recreatiepark en niet voor een woonwijk !

Super.....voor herhaling vatbaar

Familie van Moll
11-4-2018
  • Onderkomen9

Huisje 433 was een topper, alles was aanwezig voor een heerlijk weekend. Luxe en modern maar tevens warm ingericht. Sauna was wel wat klein maar dat was ook het enige wat misschien iets minder was. Een absolute aanrader wat betreft het totale park.

Keurig bijgehouden zwemvijver, de groenvoorziening was perfect bijgehouden. Nergens geen zwerfafval en de dames aan de receptie waren uiterst vriendelijk en gastvrij.

De afstand naar Lochem ( wat overigens een erg leuke plaats is) is goed te doen te voet. En het aanbod aan gezellige restaurantjes en terrasjes is zeer zeker voldoende.

Luxe chalets op een prima park.

H.
26-3-2018
  • Onderkomen9

We hadden met familie 2 chalets gehuurd. Het park ziet er goed onderhouden uit. De chalets die kregen waren ruim en luxe ingericht en zeer schoon. We hebben het erg naar onze zin gehad.

Redelijk

Jorik
25-3-2018
  • Onderkomen7

Leuk, goed huisje. Het huis was niet schoon bij aankomet en de kussens op de bedden waren verschrikkelijk. Ook nauwelijks bereik in het huisje. Het zwembad was niet erg diep en redelijk koud in het begin.

Jammer van al die Poolse arbeiders.

Wendy
16-3-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

We waren al eerder op dit park geweest, maar vonden het een stuk minder dan voorheen.

Het park is overspoeld met Poolse arbeiders die er hun eigen regels op na houden, en er ook permanent lijken te wonen.

Afval dumpen bij de prullenbakken en herrie maken, buiten dat ze er uit zien als een stel zwervers, niet echt wat je uit wil stralen als park lijkt me?

Echt jammer van het park, verder is het namelijk een mooi park en een prachtige omgeving.

Kreeg er niet echt een vakantie gevoel van in ieder geval, voor ons een rede om niet meer te gaan.

Nooit meer

Carolina van Leur-Jansen
28-2-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Voor ons nooit meer een huisje van touroperator, bij aankomst bleek het huisje zo vies dat ik eerst alles schoon moest maken, vette keuken, lades badmeubel vol haren, alles voelde plakkerig aan, vieze bedden met vlekken erin, ect ect, ook last van vlooien beten gehad incl onze hond, die bij aankomst toch echt vlo vrij was, arm dier. Melding hiervan gemaakt maar door medewerkster van de receptie niets op uit gedaan!...Echt vreselijk, ook veel Polen...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek in Lochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek scoort een 7.79 uit 10 op basis van 539 reviews.