Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek ****

WebsiteLink naar website

Weer vandaag4°-4°

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,1

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort De Achterhoek voor je op een rij gezet:

526 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek in het Nederlands

schandalige financiële afhandeling

Herman Delwig, 11-2-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2

Het park heeft een mooie ligging. Ten tijd van ons verblijf was het restaurant gesloten, konden er geen broodjes besteld worden en maakten werklui in de vroege ochtend onnodig kabaal vlak voor ons huisje. De staat van onderhoud van het huisje let ook te wensen over. De schuifdeuren waren niet te openen. Er waren twee badkamers, maar de capaciteit van de warmtebron was niet genoeg om twee douches tegelijk te gebruiken.

Op de aanmerkingen werd niet gereageerd.

De betaalde borg werd in eerste instantie deels ingehouden voor onvoldoende schoonmaak. 14 dagen na ons vertrek, wist met ook nog te vertellen dat het koffiezetapparaat door ons defect was achtergelaten. Hierdoor werd de teruggave van de borg nagenoeg nihil. Ook hier geen reactie op ons bezwaar.

Zo wordt dus door Europarcs de huurprijs (inkomstenbron) verhoogd met het niet terugbetalen van de borg. Schandalig financieel beleid en klantcontact.

Niet romantisch en beetje verlopen

Van Hofwegen, 10-2-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Door grote diversiteit van huisjes en veel bouwgrond oogt het park niet romantisch. Sommige huisjes zijn nieuw en lijken echt voor de verhuur anderen lijken permanent bewoond en geven idee van woonwagenkamp. Ons huisje voor 10 personen was aardig maar de douche werkte in eerste instantie niet en keuken artikelen niet compleet. Beetje ouwe meuk. En wifi voor slechts 1 appraat! Anders bij betalen.

Sandra Bouwmeester, 30-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij hebben een geweldig leuk vrouwen weekend gehad ter gelegenheid van oma haar 80e verjaardag!

In een super fijn en mooi huisje, nummer 105.

Cezary en Ivo zijn de 2 leukste medewerkers van het park en hebben echt alle moeite gedaan om alles voor ons nog beter en leuker te maken !

Na het brengen van een nieuwe eettafel werd ons beloofd zondag een ritje met de europarcs trein te maken over het park en werd alles uit de kast getrokken om het treintje zijn rondje te laten maken.!

Ook buiten het park is genoeg leuks te doen qua restaurants, winkelsteden, bezienswaardigheden en uitjes

Super super super ! Zeker voor herhaling vatbaar !

Hou die 2 toppers bij jullie op het park !

Super!!

Sharon Hertroys, 29-1-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Een heel leuk weekend gehad, mooi ruim huisje. Schoon park, heerlijk om te wandelen. Cezarey en Ivo zijn de beste en leukste medewerkers van het park. De 2 hebben hun uiterste best gedaan om het ons naar ons zin te maken. Hartstikke bedankt voor alles!!

Marcel Lemaire, 27-1-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Accommodatie nr 16 was bijzonder verzorgd. De chalet was perfect, maar in een ander gedeelte van het park waren de chalets slecht onderhouden. Mijn indruk was dat het onderverhuurd was door buitenlandse medewerkers. Geen restaurant aanwezig!!!

Prima plek voor het gezin

Suzanne, 7-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het park is mooi met voldoende voorzieningen. Het personeel doet z'n best. Leuke animatie voor de kinderen. Wat wij erg jammer vonden was dat de horeca geheel dicht was. In de vakantie! Gelukkig heeft Lochem zelf ook veel te bieden. Pannenkoeken en leuke frietzaak. En grote supermarkten.

Het Chalet nr 16 is fantastisch.

Elly lemaire - de Rooij, 7-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

De accommodatie is prima van alle gemakken voorzien.

Nooit Meer

Luus, 6-1-2018
  • Onderkomen6

Echt een afrader voor iedereen die een gezellige vakantie in gedachten heeft.

Hoe ze in vredesnaam aan een redelijk cijfer komen.........

Wat een afknapper voor een gezin met kinderen. Alles is Vies en/of dicht.

Mensen zoek verder.

• Onderkomen4

'Resort': Een verblijfsoord wat (meestal) gericht is op luxe en comfort. Echter voldoet 'De Achterhoek' daar niet aan. Niet qua faciliteiten en zeker niet qua service en klantvriendelijkheid. Bij aankomst bleek er helemaal geen vaatwasser in het chalet aanwezig. Bij navraag kwam de receptiemedewerkster er ook pas achter. We konden naar een ander huisje. We hadden echter al alles uitgepakt en wilde niet alles weer inpakken. Gevolg, eigen keuzen, dus deden ze er verder ook niet mee. Park zelf is in matige staat. Modderige wegen, weinig verlichting. Horecavoorziening was gesloten. Daar hadden we een mail over gehad volgens receptie. Sorry, echt niet. Zwembad is klein met slechts 6 tot 8 stoelen/bedjes. Park is veel eenrichtingsverkeer, maar eigen medewerkers hebben kennelijk vrijstelling. Chalet zelf was groot van opzet, maar niet schoon bij aankomst en met wat gebreken, zoals verstopte afvoer. Op de laatste dag bleken er ook muizen rond te scharrelen. Met name door de wijze van klantenservice voor ons niet meer!

laatste keer dit park

familie van Boksel, 1-1-2018
  • Onderkomen4

We hadden en redelijk goed huisje, was netjes en alles wat we nodig hadden zat erin.

Alleen alle wegen rondom ons huisje was 1 grote modderbende vergezeld door enorme plassen, misschien handig om het park beter te onderhouden en schoon te houden. Iedere keer als we buiten de deur waren werden we zwart en vies van de bagger , onze hond was helemaal niet meer om aan te zien. Vreselijk.

Ook erg veel Polen, mensen die op de wegen op het park zomaar 60km per uur reden wat natuurlijk levensgevaarlijk is met kleine kinderen. Maar niemand was er van bewaking of iets dergelijks op het park om dat te bewaken. Ook zou het vuurwerkvrij moeten zijn , mensen komen met honden juist om minder last te hebben van het vuurwerk op vuurwerkvrije parken omdat de beesten erg bang zijn. Moet zeggen dat er overal vuurwerk werd afgestoken waar ook niets van gezegd werd. Ook was alles gesloten op het park, we konden nergens op het park gezellig iets drinken of eten zelfs geen patatje halen, Alleen de ballenbak en het kleine zwembad was open , dus voor onze dochter van 11 was weinig te beleven.

Dus kortom een schandalige vertoning waar we wel gewoon de volle mep voor moesten betalen, niemand van dit park of organisatie had dit van te voren medegedeeld.

Verder onderling met familie een leuke tijd gehad, maar niet met hulp van het park.

Nooit meer dit park of uberhaubt iets van Europarcs , teleurstellend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek in Lochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek scoort een 7.87 uit 10 op basis van 530 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: