Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek

Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek
7,7

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort De Achterhoek voor je op een rij gezet:

551 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek in het Nederlands

Met jonge kinderen

geweldig

Ton Feijen
24-9-2018
  • Onderkomen10

Was een geweldig mooi chalet

De plek is prachtig

Gerard
19-9-2018
  • Onderkomen6

Wij hadden al vroeg in het jaar type Boekhorst l'etage 12 personen geboekt voor 2 weken, omdat we in de weekenden met een grote (familie)groep zouden zijn. Onze bungalow was bij aankomst slecht schoongemaakt. Wat is dat toch dat dit steeds zo vaak voorkomt. We hebben ook ontzettend veel last gehad van zilvervisjes; zowel in de slaapkamers als tussen de lakens ! Hier zelf maar spuitbussen voor gekocht. Ook de stofzuiger zak was prop en propvol en was volgens mij in geen maanden verwisseld. Drie keer langs de receptie geweest voordat er iemand van de schoonmaakdienst langs kwam om de zak te verwisselen, kon geen lege zak meekrijgen. Wel weer een mooie speeltuin voor kleine kinderen. Zwembad wat aan de kleine kant, maar voor opa's en oma's en ouders met kleine kinderen prima te doen, zolang het niet te druk is. Prima plek voor rustzoekers en een mooie fietsomgeving. Vriendelijk personeel en een betaalbaar restaurant.

Komen nog eens terug

Marcel
9-9-2018
  • Onderkomen7

Mooie locatie met prachtige speeltuin, zovel binnen alsmede buiten. Leuk restaurant met goed eten. Leuke bungalow waar alleen de schoonmaak minder was.

Redelijk

Maureen Doekhi
2-9-2018
  • Onderkomen4

Bungalow Hackfort L'Etage (8pers) gehuurd met familie voor 1 week. Bungalow was bij aankomst niet goed schoongemaakt, onder de bedden en bank lag heel veel stof en afval van bladeren en eikeltjes. Lijkt of de schoonmaakploeg niet wilt bukken om onder de bedden en bank te stofzuigen. Bedden zijn verouderd, zakken. Mensen met een slechte rug zullen hiervan last ondervinden. Keuken inventaris klopt niet altijd; magnetron was niet aanwezig en de oven had geen plaat om broodjes of iets anders te bakken. Broodjes kan besteld worden via de receptie, prijzen voor broodjes/stokbrood is niet normaal. Winkeltje bij de receptie had weinig levensmiddelen. Beste is om boodschappen te doen in Lochem (15min rijden), 3 supermarkten Lidl, Jumbo en AH. Zwembad is niet groot maar hebben kunnen zwemmen met onze kleine meid. Activiteiten met Beau en Bloem is leuk voor de kinderen. Speeltuin is groot en zwemvijver was gesloten vanwege blauwealg.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Pieter
21-8-2018
  • Onderkomen8

Lang weekend mogen verblijven op dit vakantiepark, bij aankomst bleek het huisje (type Boekhorst 4) niet goed schoon te zijn. Zo lag er op de vloer in de woonkamer veel viezigheid en stof, eerst moeten stofzuigen om het enigszins schoon te krijgen. Het chalet was verder prima, van alle gemakken voorzien. Voor de prijs zeker een prima huisje, op een zeer rustig park. Alleen jammer dat er dus kosten in rekening worden gebracht voor een 'eindschoonmaak', terwijl wij het huisje niet schoon aantroffen. Tevens werd er bij het inchecken een extra borg van €200,- in rekening gebracht, boven de waarborgsom die al in rekening was gebracht. 'Had met leeftijd (21) te maken'. Beetje gek als je het mij vraagt

• Onderkomen8

Mooi verzorgd park. Huisje heel modern en netjes. Zwembad erg klein voor de grote van het park, gingen liever ergens anders zwemmen. Receptie heel behulpzaam en aardig. Eet café op het resort was niet zo ingespeeld op drukte, duurde soms lang, eten was prima. Hebben een leuke vakantie gehad. Rustige plek om bij te komen.

Je moet net geluk hebben...

GeenNaam
18-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Wij waren al een keer eerder op het park geweest 2 jaar geleden. Toen kreeg je kaartjes voor het Zwembad in Lochem. Dit jaar kreeg je alleen kaartjes voor hun eigen zwembadJE... Totale zwembad grote 8 bij 8m Saai voor kinderen van 5. dus zelf maar lekker naar het normale zwembad in Lochem.

3G / 4G dekking is hopeloos via het KPN netwerk. T-mobile heeft daar wel nog enigsinds bereik. Wifi had moeten werken, maar deed het niet tot amper.

Het restaurant is gezellig. de Dames van de bediening doen hun best en zijn erg vriendelijk. soms lange wachttijden voor iets simpels (koffie / of frietje) . het lijkt er op dat iedereen maar een beetje wat doet.

Challet was netjes,

Inventaris incompleet

Schoonmaak kon beter: vlokken stof onder bed

Stapelbed was niet kind veilig (losse trap naar boven; geen randje bovenin. 2 Losse bedden die flink waren doorgezakt.

Bank in woonkamer doorgezakt.

kortom: alles kan echt beter voor de term: RESORT...

Voor de eerste in dit parc en ik kom zeker weer!

Roelien Gerrits
17-8-2018
  • Onderkomen9

Als je voor je rust komt dan is dit de plek. Schitterende omgeving met veel bezienswaardigheden. Aan te raden zijn Deventer, Lochem, Markelo en niet te vergeten Kasteel Warmelo in Diepenheim. Het park biedt veel mogelijkheden, alleen het zwembad kan wel wat groter. Vriendelijk personeel en in het restaurant kan je goed eten voor weinig.

Nooit meer absoluut geen aanrader

Willy
14-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen9

Het zwembad is smerig veel gloor en troebelig water en wel 50 Gr binnen terwijl buiten 37gr is we hebben allemaal een virus opgelopen.entertaiment doet weinig.midgegolven moet je betalen schandalig en vertier is er niet want meer was blauwalg dus je kon je portemenee open doen om elders te gaan zwemmen en winkel verkocht niks zelfs geen brood ja kon je bestellen half brood €1,20 schandalig en zowel voor de jeugd als volwassenen was er niks te doen dus zat je elke voor je huisje pfff wat een in me tuin was ik beter af geweest en goedkoper al met al geen aanrader nooit meer Oja en dan die polen wat een volk zat er middenin en verder geen mens te bekenen leek wel of iedereen weg was en 50% van de chalets staan te koop zeg genoeg over dat park

Jammer genoeg moeten wij zeggen.... Nooit meer!

Fam. Doppert/Fam. Knipscheer
13-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Resort De Achterhoek:Helaas tegengevallen daar er een hoop mis is met het huisje(nummer 159), klachten doorgegeven maar weten niet of deze daadwerkelijk opgelost worden. Waren er 4 dagen en de eerste 2 dagen hebben we werklui over de vloer gehad. Klachten zijn 2 vd 3 schuifdeuren werken niet of zijn kapot(zelfs de schoonmaaksters wisten hier van af), een soort van "bloedvlek" op het matras, douchekop stang bovenverdieping los en weinig stralen uit de douche, bij aankomst huis niet schoon en ramen waren vies en werden de 2e dag pas schoongemaakt, er wordt ook best hard gereden op het park(mag maar 10 km/u), al met al niet bevallen maar daar wij met een heel gezellig koppel waren van 10 mensen hebben we het wel leuk gehad onder elkaar. Hoop dat het resort het gauw op kan lossen voor de volgende mensen die daar komen en dat er voor ons minimaal wat tegemoet kan komen maar ben bang dat dat er niet inzit daar het al langer bekend is.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek in Lochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.