Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek

6.9Voldoende

• 6.9Onderkomen
  • 6.8Activiteiten
  • 7.1Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort De Achterhoek voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

EuroParcs Resort De Achterhoek in Lochem is een leuke gezinsbestemming. Er zijn verschillende mooie en relatief nieuwe speeltuinen en voor waterplezier kun je naar het zwembad. De huizen zijn modern en ruim genoeg. Zutphen is maar een kwartier rijden en Deventer ligt op een half uur rijden. Een ander leuk uitstapje is het kasteel Warmelo.

624 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek

• 4Marjolein11-01-2020

Nooit meer. Vies, verouderd chalet.

Absoluut geen aanrader. Het park heet resort, maar is deze naam niet waardig. Wij zaten in huis nr 289 wat niet schoon was. Veel schimmelplekken, servies bij elkaar geraapt zooitje. De honden hebben spullen gevonden onder de bedden, waaronder n stuk hout met splinters. Kregen na de vakantie een mail dat er spullen ontbreken. Toch knap, want er is geen inventaris lijst. En een hoofdprijs voor twee vorken en een theeglas vragen. Oud chalet, slecht onderhouden en zeker weinig comfort. De verwarming was stuk, waardoor het in het chalet 7 graden was in de ochtend. Dat is met iemand van 95 geen pretje. Kon niet gemaakt worden. Uiteindelijk redelijk opgelost. Waren met hondjes ivm vuurwerk. Het is een vuurarm park, maar werd bij veel huisjes veel vuurwerk afgeschoten. Hier wordt niet op gecontroleerd. Al met al gaan wij hier nooit meer naar toe en zullen dit ook niet aanbevelen bij anderen. Jammer dat er niets met de klachten wordt gedaan

Gereisd met partner in december 2019

• 7MvS07-01-2020

gezellig

het is een mooi park met een brede variatie aan huisjes. Wel veel huisjes/chalets die te koop staan en bewoond worden door buitenlandse arbeiders. De toegang en het receptiegebouw waren mooi in kerstsferen gebracht. Er is genoeg te doen voor kinderen tot 13 jaar. Groot nadeel was dat we na aankomst eerst 2 uur bezig zijn geweest om het huisje schoon te maken. Overal spinrag, stofwolken, vieze ramen en alles plakte. Ook stond er nog vieze vaat in de vaatwasser en al het serviesgoed, bestek, pannen etc. moesten eerst afgewassen worden (vaatwasser deed het niet), want dat stond vies in de kast. Nadat dit gedaan was, hebben we 2 weken heerlijk kunnen genieten. Wel heb ik melding gemaakt bij de receptie en gezegd dat ik het zelf al had schoongemaakt. Als antwoord kreeg ik: "Ik zal het doorgeven aan de schoonmakers"....En dus geen enkel excuus of compensatie ;-)

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Harmina van Wordragen05-01-2020

Superleuk !

Mooie huisjes in een mooi park. Met een hond loop je zo het bos in en kinderen kunnen zich met slecht weer prima vermaken in de binnenspeeltuin of het binnenzwembad.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Saskia Jansen05-01-2020

Geweldig

In het verleden zouden wij er nooit over nagedacht hebben om in een huisje te verblijven. Nu werden wij door verbouwingswerkzaamheden gedwongen om een paar nachten van huis te gaan. Het is ons zo goed bevallen dat het zeker voor herhaling vatbaar is. Dit was voor ons de eerste keer in 25 jaar huwelijk en zal zeker niet de laatste keer zijn. Wij zijn echt tot rust gekomen.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    5MR28-12-2019

Gemiste kans vanuit organisatie.

Het park zelf ziet er netjes uit en de chalets op de foto ook. Van binnen valt het behoorlijk tegen. Vlekken op het behang. De schoonmaak terug laten komen voor schimmel in de badkamer, die was wel erg snel klaar. Kapotte wc rol houder. Kinder stoel en bedje achteraan moeten bellen, dit matrasje was alles behalve schoon. Zwembad veel zand, koud water en ook de douches koud. Als de hygiëne en schoonmaak adequaat zou zijn dan wel een aanrader. Mooie omgeving.

• 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 8Jeanne23-12-2019

Voor herhaling vatbaar.

Ruim opgezet park met voldoende voorzieningen voor ons gezelschap van 4 volwassenen en 1 kind van 14 jaar. Huisje voldeed aan onze wensen en was schoon. De medewerkers van receptie en restaurant waren vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben dus genoten van een prettig weekend. De omgeving is mooi, maar vanwege het slechte weer hebben we daar niet echt van kunnen genieten.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 5Wim Beekman13-12-2019

Het park is prachtig, huis (428) niet schoon.

8 t/m 11 november, vakantiehuis 428, 10 personen. Het park is prachtig, maar er was een flink aantal mankementen in de woning. De woning was in alle opzichten niet fris (schaal magnetron niet schoon, plaatje koffieapparaat zat een laag smeer op, enz.). Een onveilig stopcontact bij de koelkast; het bengelt tussen koelkast en aanrecht in. Slaapkamer beneden: bij binnenkomst kwamen flarden van het matras onder het bed uit. De schemerlamp naast het bed heeft een oude versleten kap. Badkamer beneden: radiator aan de muur te vies om handdoek overheen op te hangen, vooral de onderste helft.Bij de lamp boven de wastafel ontbreekt een beschermkap. Slaapkamers boven: er lag ongedierte in bed op twee slaapkamers, in beide gevallen zilvervisjes. Badkamer boven: Spotje hangt aan een draad uit het plafond. Van het doucheputje is de deksel stuk. Ook hier zilvervisjes aanwezig. Onder alle bedden beneden en boven veel stof aanwezig. Wij hebben in het gastenboek gelezen dat gebreken niet worden hersteld en sommige gebreken al bestaan sinds 2016. Er is al vaker geklaagd, zo blijkt, maar kennelijk is er nooit gehoor aan gegeven. Er is een forse huurprijs betaald, dit was het, gelet op deze gebreken, niet waard. Zo verhuur je geen huis. We kregen het verwijt dat we de klachten meteen hadden moeten melden, zodat ze er nog iets aan hadden kunnen doen en eventueel een andere woning hadden kunnen regelen. Dat is absurd. Je ziet de klachten niet meteen en verkassen met drie heel jonge kleinkinderen, terwijl je je goed en wel hebt geïnstalleerd, is niet doenlijk.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 4Gerrit30-10-2019

Omgeving Lochem geweldig, het park een drama

Let goed op je factuur en de borg, zodra je de sleutel hebt van je woning inspecteer deze grondig op schoon en missende spullen die je later in rekening gebracht krijgt. De omgeving van het park en Lochem is prima, het park heeft veelal oudere woningen die onhygiënisch zijn. Iedere dag een uitloop van arbeiders wat om 5.30uur al begint, erg luidruchtig.

• 3Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 5Edwin27-10-2019

Leuke omgeving maar zeer matig en vies huisje

Schitterende omgeving! Veel wandelroutes en fietsroutes. Dichtbij het bos. Park bestaat uit veel verschillende huisjes. Veel seizoensarbeiders. We hebben er een lang weekend doorgebracht in een 12 persoons chalet aan het meertje. Mooie ligging aan het water met een goed terras. Wat ons echter ontzettend tegenviel is de slechte staat van het huis. Van drie plafondlampen ontbrak de glazen armatuur. Vloer en ramen waren erg vies en toilet rook naar urine. Lampen en keukens onder het vet. Vaatwasmachine stond aan bij aankomst en na afronden programma was al het glas werk wit. Eerst dachten we dat het kalk was maar het bleek whitewash verf te zijn. Direct gemeld bij de receptie en er is iemand komen kijken die zout heeft bijgevuld. Dit verhielp het probleem echter niet. Dus dat werd afwassen met de hand (12 personen ... Leuk). Als tegemoetkoming een bon van €75 in te wisselen bij een volgend bezoek.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 3Fam vd Werf24-10-2019

Niet hygiënisch en veel achterstallig onderhoud

Qua speellocatie voor jongere kinderen prima!

Hygiëne en achterstallig verdienen heel veel aandachtspunten!!

Horeca oké, maar hier kan nog heel veel meer uit halen.

• 2Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

49 tips over Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek

• Conny van der Vaart, 25-06-2014

Zutphen is leuke stad aan de IJssel. Mooi om naar toe te fietsen.

• lies2911, 20-05-2014

Eigenaar: kom na wat je belooft. Geen tv uit het jaar kruik en als iets kapot is: MAKEN. Zijn hele dure huisjes dus je verwacht wel wat.

• vink, 12-05-2014

Aanrader om te bezoeken: Zutphen, Lochem, brandweermuseum, zwembad de Beemd, en denk ook eens aan een dagje Duitsland. Bowlen met slecht weer was ook een succes.

3 vragen over Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek

• Karin Zijlstra, 17-03-2019

Ligging huisje nr. 432 of 384

Weet iemand mij te vertellen of huisje 432 aan te raden is i.v.m de brug en de kabelbaan ( drukte in de zomer) en of er wat ruimte om het huisje is en of huisje 384 een beetje ruimte om het huisje heeft.

• suzanne_amsterdam, 25-10-2015

Welk huis voor 12/14 personen?

Ik lees dat er nogal wat verschil in kwaliteit is van de huizen. Kan iemand ons een goed huis aanraden voor 12/14 personen? Bedankt!

• Irma, 15-10-2011

is er op ruighenrode een binnenzwembad?

Aanstaande jaarwisseling hebben ik en mijn verloofde een lang weekend geboekt, er is me uit de foto's duidelijk geworden dat er een binnenzwembad is, maar hier staat niets over in de parkbeschrijving. We houden allebei van zwemmen, dus zou het erg fijn zijn wanneer we tijdens ons weekend niet in het meer hoeven te zwemmen...beetje koud ook met de jaarwisseling...hihi Graag reacties van mensen die er zijn geweest. Groetjes, Irma

Maaike, 22-11-2011

Ga je uit de droom helpen... Dat zwembad is gewoon het openbare zwembad van Lochem. Volgens mij krijg je daar kaartjes voor als je bij Ruighenrode boekt. Is wel een stukje lopen...

Vakantiepark info

• BBQToegestaan