Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek

6,4

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen6,8

Omschrijving
EuroParcs Resort De Achterhoek in Lochem is een leuke gezinsbestemming. Er zijn verschillende mooie en relatief nieuwe speeltuinen en voor waterplezier kun je naar het zwembad. De huizen zijn modern en ruim genoeg. Zutphen is maar een kwartier rijden en Deventer ligt op een half uur rijden. Een ander leuk uitstapje is het kasteel Warmelo.

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort De Achterhoek voor je op een rij gezet:

560 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek in het Nederlands

Nooit boeken met grote groep,2 aparte huizen😭

Carola Buitelaar,
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

We hadden telefonisch een villa op het ressort achterhoek geboekt. Bleek bij aankomst dat het 2 aparte huizen zijn. Een teleurstelling als je met familie weekend bent. Reactie op onze mail moeten we nog krijgen, niet echt klantvriendekijk

Geweldige tijd gehad op Resort de Achterhoek!

Ekoenders,
  • Onderkomen9

Wij verbleven in huisje 434 tijdens de herfstvakantie en een ander gedeelte van onze familie verbleef in nummer 735. Ons huisje lag aan de grote vijver met als gevolg dat wij iedere ochtend prachtig uitzicht hadden tijdens het ontbijt! De vaatwasser deed de tweede dag erg raar dus wij zijn naar de receptie gegaan en zij hebben direct iemand gebeld. Binnen 5 minuten stond iemand in de keuken om naar de vaatwasser te kijken. Top service! Ik snap overigens andere reviews over migranten niet zo goed. Tegenover het huisje van onze familie zaten ook een paar migranten en dat waren hele vriendelijke en nette mensen. Overigens willen wij wel dat ze in Nederland gaan werken om onze rotklusjes te doen maar wij willen vervolgens niet dat ze hier ergens gaan slapen. Wat zegt dat over ons als Nederlanders? Wij hebben een prima verblijf gehad en komen zeker weer terug volgend jaar! Europarcs bedankt!

Prachtig park, leuk verblijf gehad

William Koenders,
  • Onderkomen8

Leuk park midden tussen de bomen. Wij verbleven in een van de bungalows tijdens de herfstvakantie, vlak bij de speeltuin en het kinderspeelparadijs. Prachtig huisje, goede service bij receptie, wij komen zeker volgend jaar terug!

Nieuw huisje, rustig park

Douwe63,
26-10-2018
  • Onderkomen9

Wij boekten zonder eerst de reviews over het park te bekijken. Niet handig en bij het later lezen van de reviews werden we niet vrolijk. Maar alles viel 100% mee. Bij aankomst op park vriendelijke en snelle afhandeling ontvangst. Huisje dat wij hadden (nr 114) was nieuw, nog nauwelijks gebruikt. Alles goed functionerend, ook keurig schoongemaakt. Park is niet bijzonder (er zijn tientallen van dit soort parken in NL te vinden), maar heerlijk rustig. Van faciliteiten op park geen gebruik gemaakt, genoeg te zien en te doen in de omgeving. Kortom, wij hebben er een prima midweek in de herfstvakantie gehad. P.s. verderop waren inderdaad enkele huisjes verhuurd aan Poolse werknemers. Die ook s avonds langdurig hardpratend buiten waren. Kan mij voorstellen dat, als je het huisje ernaast hebt gehuurd, daar niet blij van wordt.

De omgeving is echt prachtig

Esther,
26-10-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

In de herfstvakantie zijn wij een midweek in huisje 242 geweest, leuk en net huisje. Ik heb heerlijk geslapen maar voor mijn man waren de matrassen te zacht, blijft een persoonlijk dingetje natuurlijk. Verder was het een gezellig en sfeervol ingericht chalet. De schoonmaak kan zeker wel beter, op het zicht is het netjes maar als er meer tijd zou zijn voor de schoonmaak is het vast beter.

Na het boeken ben ik pas de recensies gaan lezen en las over bouw activiteiten en grote groepen oost Europese werknemers. Bouwwerkzaamheden heb ik niet gezien, wel wordt er natuurlijk gewoon gewerkt op het park, dat heet onderhoud en is noodzakelijk, geen last van gehad .Naast ons chalet zaten poolse werknemers in een chalet,op zich vriendelijke mensen. Wel jammer dat ze de kortste weg naar hun chalet nemen en dus steeds bij ons door de “tuin” liepen, vlak langs het huisje Zeker s avonds is dat niet prettig, aanspreken hielp niet.

Echt nóóit meer naartoe!

W.,
13-10-2018
  • Onderkomen6
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6
  • Activiteiten2

Smerig huisje bij aankomst. Zelfs schaamharen op het bed!

Zelf gaan poetsen.

Bij klagen werd gezegd dat we dat eerder hadden moeten melden. Nee, het had gewoon schoon moeten zijn.

Park zit VOL met Polen. Je krijgt daardoor ook niet echt een fijn vakantiegevoel. Verwarming deed het niet. Kreeg bij de receptie te horen dat ik niet per se in het huisje hoefde te zijn, want de klusjesmannen kunnen er sowieso altijd in. Lekker veilig gevoel.

Probleem is trouwens niet opgelost. Erg koud gehad.

Geen gordijnen in de keuken, waardoor iedereen die langsloopt naar binnen kijkt. Heel fijn in de avond...

Klachten worden niet serieus genomen.

Wat wel heel goed was, was het restaurant Merlot op het park. Echt héérlijk gegeten.

Volgende keer naar een ander park, maar hier eten.

Nóóit zal ik hier meer een vakantie boeken.

De helft van de huisjes staat ook te koop. Geen wonder. Wie wil daar nou een huisje?

Nooit meer

mev Bouwmeester,
11-10-2018
  • Onderkomen4
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4
  • Activiteiten6

Wij zijn daar geweest van 17 tot 24 sept ...het resort ligt in een prachtige omgeving maar helaas hadden we een huisje waar alles mis mee was we zijn een dag eerder naar huis gegaan...de receptie is wel geweest maar deed niet veel.Jammer van onze vakantie week.

Mooi ruim opgezet park

8-10-2018
  • Onderkomen8

Mooi ruim opgezet park in een mooie omgeving. Wij hebben gebruik gemaakt van een chalet l'etage 8. Zeer ruim en net huis, chalet was nog geen 2 jaar oud. Mooie inrichting en het huis was schoon bij aankomst. Nadeel voor ons was wel dat er geen traphekjes zijn, met kleine kinderen kan dit wel gevaarlijk zijn.

Erg leuke speeltuinen op het park, speeltuinen zijn ook nog vrij nieuw allemaal.

Zwembad is vrij klein, maar voor kleine kinderen is het voldoende. Water wel aan de koude kant. Het winkeltje aan het begin van het park stelt niets voor, weinig assortiment. Gewone supermarkt is op 10 min. autorijden te bereiken. Er zijn op het hele park veel slootjes welke niet afgezet zijn. Voor een gezin met kleine kinderen kan dit een nadeel zijn. Honden zijn toegestaan op het park en hiervoor betaal je een toeslag, maar er zijn geen hondenpoep zakjes op het park te krijgen.

nooit meer

Ton Feijen,
24-9-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Was een geweldig mooi chalet

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek in Lochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.