Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek

Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek
7,3

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort De Achterhoek voor je op een rij gezet:

557 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek in het Nederlands

Nieuw huisje, rustig park

Douwe63
26-10-2018
  • Onderkomen9

Wij boekten zonder eerst de reviews over het park te bekijken. Niet handig en bij het later lezen van de reviews werden we niet vrolijk. Maar alles viel 100% mee. Bij aankomst op park vriendelijke en snelle afhandeling ontvangst. Huisje dat wij hadden (nr 114) was nieuw, nog nauwelijks gebruikt. Alles goed functionerend, ook keurig schoongemaakt. Park is niet bijzonder (er zijn tientallen van dit soort parken in NL te vinden), maar heerlijk rustig. Van faciliteiten op park geen gebruik gemaakt, genoeg te zien en te doen in de omgeving. Kortom, wij hebben er een prima midweek in de herfstvakantie gehad. P.s. verderop waren inderdaad enkele huisjes verhuurd aan Poolse werknemers. Die ook s avonds langdurig hardpratend buiten waren. Kan mij voorstellen dat, als je het huisje ernaast hebt gehuurd, daar niet blij van wordt.

De omgeving is echt prachtig

Esther
26-10-2018
  • Onderkomen7

In de herfstvakantie zijn wij een midweek in huisje 242 geweest, leuk en net huisje. Ik heb heerlijk geslapen maar voor mijn man waren de matrassen te zacht, blijft een persoonlijk dingetje natuurlijk. Verder was het een gezellig en sfeervol ingericht chalet. De schoonmaak kan zeker wel beter, op het zicht is het netjes maar als er meer tijd zou zijn voor de schoonmaak is het vast beter.

Na het boeken ben ik pas de recensies gaan lezen en las over bouw activiteiten en grote groepen oost Europese werknemers. Bouwwerkzaamheden heb ik niet gezien, wel wordt er natuurlijk gewoon gewerkt op het park, dat heet onderhoud en is noodzakelijk, geen last van gehad .Naast ons chalet zaten poolse werknemers in een chalet,op zich vriendelijke mensen. Wel jammer dat ze de kortste weg naar hun chalet nemen en dus steeds bij ons door de “tuin” liepen, vlak langs het huisje Zeker s avonds is dat niet prettig, aanspreken hielp niet.

Echt nóóit meer naartoe!

W.
13-10-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Smerig huisje bij aankomst. Zelfs schaamharen op het bed!

Zelf gaan poetsen.

Bij klagen werd gezegd dat we dat eerder hadden moeten melden. Nee, het had gewoon schoon moeten zijn.

Park zit VOL met Polen. Je krijgt daardoor ook niet echt een fijn vakantiegevoel. Verwarming deed het niet. Kreeg bij de receptie te horen dat ik niet per se in het huisje hoefde te zijn, want de klusjesmannen kunnen er sowieso altijd in. Lekker veilig gevoel.

Probleem is trouwens niet opgelost. Erg koud gehad.

Geen gordijnen in de keuken, waardoor iedereen die langsloopt naar binnen kijkt. Heel fijn in de avond...

Klachten worden niet serieus genomen.

Wat wel heel goed was, was het restaurant Merlot op het park. Echt héérlijk gegeten.

Volgende keer naar een ander park, maar hier eten.

Nóóit zal ik hier meer een vakantie boeken.

De helft van de huisjes staat ook te koop. Geen wonder. Wie wil daar nou een huisje?

Nooit meer

mev Bouwmeester
11-10-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Wij zijn daar geweest van 17 tot 24 sept ...het resort ligt in een prachtige omgeving maar helaas hadden we een huisje waar alles mis mee was we zijn een dag eerder naar huis gegaan...de receptie is wel geweest maar deed niet veel.Jammer van onze vakantie week.

Mooi ruim opgezet park

8-10-2018
  • Onderkomen8

Mooi ruim opgezet park in een mooie omgeving. Wij hebben gebruik gemaakt van een chalet l'etage 8. Zeer ruim en net huis, chalet was nog geen 2 jaar oud. Mooie inrichting en het huis was schoon bij aankomst. Nadeel voor ons was wel dat er geen traphekjes zijn, met kleine kinderen kan dit wel gevaarlijk zijn.

Erg leuke speeltuinen op het park, speeltuinen zijn ook nog vrij nieuw allemaal.

Zwembad is vrij klein, maar voor kleine kinderen is het voldoende. Water wel aan de koude kant. Het winkeltje aan het begin van het park stelt niets voor, weinig assortiment. Gewone supermarkt is op 10 min. autorijden te bereiken. Er zijn op het hele park veel slootjes welke niet afgezet zijn. Voor een gezin met kleine kinderen kan dit een nadeel zijn. Honden zijn toegestaan op het park en hiervoor betaal je een toeslag, maar er zijn geen hondenpoep zakjes op het park te krijgen.

nooit meer

geweldig

Ton Feijen
24-9-2018
  • Onderkomen10

Was een geweldig mooi chalet

De plek is prachtig

Gerard
19-9-2018
  • Onderkomen6

Wij hadden al vroeg in het jaar type Boekhorst l'etage 12 personen geboekt voor 2 weken, omdat we in de weekenden met een grote (familie)groep zouden zijn. Onze bungalow was bij aankomst slecht schoongemaakt. Wat is dat toch dat dit steeds zo vaak voorkomt. We hebben ook ontzettend veel last gehad van zilvervisjes; zowel in de slaapkamers als tussen de lakens ! Hier zelf maar spuitbussen voor gekocht. Ook de stofzuiger zak was prop en propvol en was volgens mij in geen maanden verwisseld. Drie keer langs de receptie geweest voordat er iemand van de schoonmaakdienst langs kwam om de zak te verwisselen, kon geen lege zak meekrijgen. Wel weer een mooie speeltuin voor kleine kinderen. Zwembad wat aan de kleine kant, maar voor opa's en oma's en ouders met kleine kinderen prima te doen, zolang het niet te druk is. Prima plek voor rustzoekers en een mooie fietsomgeving. Vriendelijk personeel en een betaalbaar restaurant.

Komen nog eens terug

Marcel
9-9-2018
  • Onderkomen7

Mooie locatie met prachtige speeltuin, zovel binnen alsmede buiten. Leuk restaurant met goed eten. Leuke bungalow waar alleen de schoonmaak minder was.

Redelijk

Maureen Doekhi
2-9-2018
  • Onderkomen4

Bungalow Hackfort L'Etage (8pers) gehuurd met familie voor 1 week. Bungalow was bij aankomst niet goed schoongemaakt, onder de bedden en bank lag heel veel stof en afval van bladeren en eikeltjes. Lijkt of de schoonmaakploeg niet wilt bukken om onder de bedden en bank te stofzuigen. Bedden zijn verouderd, zakken. Mensen met een slechte rug zullen hiervan last ondervinden. Keuken inventaris klopt niet altijd; magnetron was niet aanwezig en de oven had geen plaat om broodjes of iets anders te bakken. Broodjes kan besteld worden via de receptie, prijzen voor broodjes/stokbrood is niet normaal. Winkeltje bij de receptie had weinig levensmiddelen. Beste is om boodschappen te doen in Lochem (15min rijden), 3 supermarkten Lidl, Jumbo en AH. Zwembad is niet groot maar hebben kunnen zwemmen met onze kleine meid. Activiteiten met Beau en Bloem is leuk voor de kinderen. Speeltuin is groot en zwemvijver was gesloten vanwege blauwealg.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek in Lochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort De Achterhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.