7,3

Weer vandaag4°-4°

23 reviews over Camping Het Waldhoorn in het Nederlands

Geweldige mooie camping

P. Peters, 9-8-2017

Leuke en spontane mensen werken daar. Komen zeker terug

Nooit weer

Johan, 19-7-2017

Na drie jaar hebben wij samen steeds drie weken in de maand juni met de caravan gestaan op een mooie plaats. Onder de zeer vriendelijke leiding van campingbeheerster Mw. Novi en haar personeel was dat dit jaar heel anders. Als SVR lid werden we al direct geconfronteerd met een forse prijsverhoging van 17,20 naar 21,50 Euro per dag te weten 25% bij vooruitbetaling te voldoen. Daar werd zeer onvriendelijk op gereageerd door het nieuwe personeel en campingbeheerder Dhr. Fred. Ook nadat er schapen uit een nabijgelegen landje waren losgebroken en op het kampeerveldje gingen grazen, poepen en piesen werd door het personeel nauwelijks op gereageerd.

Positief is wel schone sanitair en douches wat niet op gezette tijden werd schoongemaakt.

Een kopie hiervan is verstuurd naar SVR Meerkerk.

prima camping

janneke, 9-7-2017

Ruime staanplaatsen, ruim en schoon sanitair.

Geweldig camping gastvrij ontvangst

Camperman, 30-5-2017

Leuke rustige camping mooie grote plek met ruim voldoende ruimten

Alles keurig en netjes

In de avond van aankomst heerlijk op terras gezetten en kipje gegeten

Kort om kort verblijf prima bevallen

Jammer

Dorine, 28-5-2017

Wij sluiten ons helemaal aan bij onderstaande beoordeling. Helaas moeten wij na vele fijne kampeeraragementen nu concluderen dat de nieuwe beheerder niet open staat voor kritiek. Zo hebben wij ijs gekocht wat reeds 3 maand over datum was en hiervoor geen ander aangeboden kregen. Het enige wat hierover vermeld werd is dat de leverancier hiervoor verantwoordelijk is, dit is erg moeilijk te geloven. Wat het meeste stoort dat je het volle pond moet betalen voor de nachten/dagen die je niet aanwezig bent. Ook wij hebben besloten niet weer te komen, helaas😐

Zeer verbaasd

Bouwmeister, 11-5-2017

Verbaasd dat deze camping wel erg hoge tarieven hanteert voor arrangementen. Na een aantal telefoongesprekken, op bezoek geweest. Dachten eerst dat er sprake was van een misverstand. Een SVR camping die voor het voorseizoen € 1150,00 vraagt, vinden wij onbehoorlijk. Hadden ook tarieven van omliggende campings meegenomen variërend tussen € 600,00 en € 750,00. Directie was niet voor rede vatbaar. Vonden het gehanteerde tarief zeer normaal. Jammer, camping leek ons fantastisch voor het voorseizoen, maar een dubbel bedrag hiervoor betalen inden wij te gortig.

Centraal gelegen Fijne camping ,mooie grote plaatsen.

*Vergeleken met andere jaren was het sanitair gebouw koud.

*Wifi werkte niet.

*Je moet voor 11 uur vertrekken. Vertrek je later dan krijg je een rekening van

€ 23,90 na gestuurd.

*Er hangen in de toilet gebouwen afteken lijsten voor de schoonmaak. Ik ben 2

x in de nacht naar de wc geweest. de lijst voor de avond was niet

afgetekend. Maar na de ochtend schoonmaak hebben ze toch nog maar even

de lijst van de avond afgetekend.{lijst heeft dus geen zin}.

*Camping werd vele jaren beheerd door Mevrouw "Novi" die er nu helaas niet

meer werkzaam is. Ik denk dat de vaste bezoekers haar erg gaan missen.

"De Jonge Dame", {niet prettig in de omgang} die nu de leiding heeft zou nog

heel veel van Novi kunnen leren.

Voor ons een reden om NIET meer naar deze camping te gaan. Ik hoop dat de eigenaar meneer Frank, Fred of...weet zijn naam niet meer de nieuwe jonge beheerster een cursus communicatie gaat geven.

Geweldige camping

Willem en Lisette de Graaf, 20-6-2016

We zijn afgelopen weekend op deze camping geweest, echt super. Vriendelijke ontvangst, nette en leuke camping aan het kanaal.Keurig, schoon sanitair. Prachtige omgeving om te fietsen aan knooppuntenroute. Verder is het ook leuk om een kijkje te nemen bij de Schutsluis van Eefde, is lopend te doen en leuk om te zien. Kortom zeker een bezoek waard en voor herhaling vatbaar.

Ligt aan Twente kanaal in de mooie Achterhoek. Zutphen en Deventer zijn makkelijk en snel bereikbaar. Op het terrein is een veld met leuke speeltoestellen voor de kinderen. Verder is er een wellness tuin waar men tegen betaling gebruik kan maken. Verder kan men zich regelmatig opgeven voor een door Novi bereid buffet (aanrader).

Prachtige, rustige, ruime camping

Jos en Hetty, 10-4-2016

Heerlijke vakantie gehad, zelfs verlengd met een paar dagen omdat we zo genoten hebben. Heel ruime plekken, schoon sanitair, vriendelijke ontvangst. We stonden bij de kikkerpoel en ze kwaakten er vrolijk op los. Heel leuk. Fijne vakantie gehad met vrienden.

In de omgeving kun je heerlijke fietstochten maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Waldhoorn in Eefde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Waldhoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Waldhoorn scoort een 7.29 uit 10 op basis van 24 reviews.