Camping Het Waldhoorn

33 reviews over Camping Het Waldhoorn in het Nederlands

Top Camping in een mooie Omgeving

Frederiks Wim
31-7-2018

De Waldhoorn is fijne Camping,de Toiletten en Douches worden Super netjes schoongemaakt en ze zijn zeer behulpzaam wij als gezin vinden het een Aanrader

Voor herhaling vatbaar!

Melanie
15-7-2018

Een hele nette camping met speelplezier voor de kids, vriendelijk personeel en een prachtige omgeving.

Fijne maand gehad!!

Fam van den Bosch. Almelo
8-7-2018

Zeer prettige ontvangst, staan klaar als er problemen zijn. Heel prettige medewerking gehad voor een verjaardagsfeestje. In juni was het een rustige en schone verzorgde camping. Prettige omgeving om te fietsen.

Negatieve dingen kunnen we niet bedenken. Zeer aanbevelingswaardig!,Fijne maand gehad

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar.

janneke knol
6-7-2018

Parkachtige camping: ruime plaatsen, en rondom de plaatsen ook veel ruimte, veel groen. Schoon sanitair, receptie is behulpzaam. Prima bevallen! In de omgeving veel te doen (diverse musea, Deventer, Zutphen) Veel fietspaden. Uitzicht op Twentekanaal.

Geweldig.

Henk en Leny van Loen
13-6-2018

Een camping met prachtige plaatsen omzoomd door hagen en met warm weer mooie grote bomen om beschutting te vinden. Wil je staan op een open veld dan kan dat ook. De omgeving nodigt je uit voor mooie fietstochten en ook kun je leuke plaatsen bezichtigen.

Met dank aan het gastvrije personeel. Heel veel succes in de toekomst.

Bijzonder mooie camping! Geweldige ervaring!

Max Middelburg
8-6-2018

Het Waldhoorn in Eefde: wat een prachtige camping!

Erg mooie ligging, rustig en omgeven door groen natuurschoon: een verademing om bij Het Waldhoorn aan te komen! Wij konden tevens - tegen 'n mooie meerprijs - gebruik maken van de luxe Wellness-tuin (reserveren is gewenst), die bij Het Waldhoorn aanwezig is. Wat een heerlijke ontspannen ervaring! Een mooie hout-gestookte sauna, een luxe bubbelbad en een lekkere lounge-plek waar je van de zon kan genieten. TIP: dit is écht een aanrader!

Ook 'n aantal andere aanraders bij Het Waldhoorn zijn: de overheerlijke ijsjes (gemaakt uit de omgeving!), de erg leuke, gastvrije en vrolijke (!) medewerkers, het heerlijke terras én de mooie natuur in de omgeving van de camping! Dit is genieten geblazen: zeker met een fiets kan je er heerlijk de natuur ontdekken. Kortom: Het Waldhoorn is een TOP camping! Dank voor jullie goede service! Wij hebben genoten van ons verblijf en komen zeker nog eens terug!

Maar Mevr.Toos, als u enigszins bekend bent met kamperen zou u moeten weten dat in de tijd rond Hemelvaart en Pinksteren de Nederlandse gezinnen in Nederland kamperen. In de grote vakantie zijn ze in het buitenland. Wie misgunt hen dit plezier. Het runnen van een camping kan niet zonder duidelijke regels. Het is nu niet meer mogelijk zonder te betalen met de noorderzon te vertrekken. Een prachtige camping als Het Waldhoorn met ruime plaatsen en geweldig personeel verdient waardering en geen hate-mail.

Een heel tevreden en blije gast van deze camping.

Beste Maurits,

Dank voor je review.

Geweldig om te horen dat je zo tevreden bent.

Daar doen we het voor.

Fijne camping, met ruime plaatsen

Peter
23-5-2018

Heerlijke camping, ruime plaatsen. En ondanks drukte vanwege Pinksteren schoon sanitair. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ondanks dat het cafetaria dicht was werd speciaal voor ons gezelschap koffie gezet. Omgeving is zeer mooi en er zijn veel fiets routes.

Beste Peter,

Dank voor je review.

Hopelijk zien we je nog keer!

Camping is onder deze beheerder te nadeel veranderd van een zeer rustige camping naar een camping waar de kinderen voetballen tussen de caravans.

Waar de honden los lopen en voor dekranten nodigde overlast zorgen.

En s avonds nog veel lawaai is.

De vorige gastvrouw Novib had oog voor de gasten,dezer gastvrouw heeft alleen maar dollartekens in haar ogen,erg onsympathiek.

Het Waldhoorn Team, camping manager, 26-5-2018
Beste Toos, wat ontzettend jammer dat je een slechte ervaring had. Helaas ben je niet langs gekomen bij de receptie want misschien hadden we dan wat voor je kunnen betekenen.

Geweldige mooie camping

P. Peters
9-8-2017

Leuke en spontane mensen werken daar. Komen zeker terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Waldhoorn in Eefde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Waldhoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Waldhoorn scoort een 7.88 uit 10 op basis van 33 reviews.