Vakantiepark TopParken - Bospark Ede

Vakantiepark TopParken - Bospark Ede
7,6

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Bospark Ede voor je op een rij gezet:

55 reviews over Vakantiepark TopParken - Bospark Ede in het Nederlands

Nancy
28-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

We hadden een super mooi schoonhuisje.

We hebben lekker op het terras gezeten. Kindjes konden zwemmen in de speeltuin spelen en op het springkussen. Bij de cafetaria een lekker karbonade menu gehad!! En mijn partner was helemaal weg van de bami ballen!! Zowel personeel van het park als van de horeca was super vriendelijk. Dit park is echt super kom zeker terug

Erg leuk voor de kinderen en dus ook voor de ouder

Henk Jansen
27-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

We zijn met 2 volwassen en 1 kind een weekend op Bospark Ede geweest. Na vorig jaar is er veel veranderd, vooral ten goede aan de horeca! Echt alles goed voor elkaar en lekker eten! Op het park gaat het echt vooruit vergeleken met 2 jaar geleden! Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam! Zeker de moeite waard de volgende keer! 👍

Nooit meer!

Yvonne
14-5-2018

Zeer slechte camping, sanitair is in slechte conditie en veel te weinig. zes toiletten en 3 douches op het gehele terrein. Er wordt 1 keer per dag schoongemaakt, niet erg grondig. Voorziening toiletpapier is erg slecht, rol verdwijnt in houder.

Het stinkt er de hele dag.

Dames bij de receptie attenderen je niet op gebruik van douchemuntjes en ook niet op sleuteltje kraan.

Snackbar-ronduit slecht! Verbrand eten.

Dure camping voor wat je ervoor krijgt..

Bospark Ede, Receptie, 31-5-2018

Beste Yvonne,

Dank voor uw recensie. We vinden het vervelend om te horen dat uw ervaring met ons park niet positief is geweest. We zullen uw kritische punten bespreken om dit in de toekomst te voorkomen. We hopen dat u Bospark Ede toch nog eens zult overwegen als vakantieadres.

Met vriendelijke groeten,

Team Bospark Ede

super!

fam. Haen
25-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

We verbleven in een 10 persoons vakantiewoning. Prima ingericht! Grote ruimte rondom met grote tuintafel en 10 tuinstoelen. 5 Ruime slaapkamers met springboxbedden. Heel vriendelijk personeel bij de receptie. Mede daardoor hebben we een superfijn weekend gehad.

Geweldig

D.E. de Jong
20-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Super leuke vakantie gehad met mijn partner. We hebben verbleven in een 4-

persoons huis en hebben het erg naar ons zin gehad. Het is een erg leuk park met een mooie bosrijke omgeving en vriendelijk personeel. Ik ga hier graag nog eens naartoe.

MK
29-8-2017
  • Activiteiten10

Ik heb op de camping gestaan met eigen accommodatie.

Grote plaatsen om je tent neer te zetten, leuke mensen. Erg gezellig.

Zou er zo weer terugkomen.

Kees
16-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

Je heb een programma voor activiteiten, maar daar komt weinig van terecht. Mijn kind is de hele week overstuur geweest omdat Toppebob niet kwam opdagen. Heel slecht geregeld.

Bospark Ede, Receptie, 18-8-2017

Beste Kees,

Vervelend om te horen dat uw verblijf op ons park niet helemaal naar wens is geweest.

Op de dagen woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag komt Toppe Bob elke ochtend langs tenzij het weer dit niet toelaat. Hij blijft dan binnen in de recreatiezaal en daar kunnen de kinderen met hem komen knuffelen en met hem op de foto. Ik begrijp hieruit dat dit niet volledig duidelijk was bij u, wij zullen dit in de toekomst duidelijker communiceren.

Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen op Bospark Ede.

Fam Jansen
7-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Allereerst is Bospark Ede geen ***** camping maar blijkbaar een ** sterren camping. Er zijn diverse topparken in de omgeving en deze parken zijn voorzien van meerdere ****.

Wij hadden een stacaravan geboekt en bij aankomst was deze niet schoongemaakt. De schoonmaak laat te wensen over! Vies en vooral de badkamer laat te wensen over. Een kapotte kraan, tandpasta op de kraan en de douchecabine voorzien van schimmel.

Ook is de caravan zeker niet geschikt om ergens even te relaxen. Een houten tuinbank, een harde bank en kaarsrechte stoelen.

De slaapkamers zijn zo klein dat je net in je bedje past en kleine kinderen kunnen alleen in een bed slapen. Een campingbedje plaatsen is niet mogelijk gezien de ruimte.

Op de site wordt aangegeven dat er een kidsclub is, dit houdt in dat er alleen tobbe bob over het park loopt, maar verder geen activiteiten.

Absoluut geen aanrader voor kleine kinderen.

Bospark Ede, Receptie, 18-8-2017

Beste familie Jansen,

Vervelend dat u uw verblijf op Bospark Ede als onprettig heeft ervaren. Het aanbieden van service en kwaliteit is een van onze primaire doelstellingen, ik betreur het dan ook ten zeerste dat dit bij u niet het geval was. Graag zou ik met u in contact komen om samen tot een goede oplossing te komen. Zou u een e-mail willen sturen naar info@bosparkede.nl?

Bij voorbaat dank.

Mooie omgeving in het Edese bos

Dries Bongaards
4-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

wij zijn met ons fietsweekend op Bospark Ede geweest.We haddeen goede onderkomens aan de rand van het bos.Het was keurig schoon en een mooie locatie. Vanaf Bospark mooie fietstochten gedaan.Je kan lekker fietsen in de Gelderse vallei.Maar ook richting de Hoge Veluwe met zijn heuveltjes. Kortom een aanrade.

Hans
26-4-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

Verschrikkelijk en het animatie team ook niks te doen voor tieners

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Bospark Ede in Ede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Bospark Ede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Bospark Ede scoort een 7.6 uit 10 op basis van 55 reviews.