Weer vandaag19°
8,7

91 reviews over Camping Minicamping De Oldenhove in het Nederlands

Super plek om vanaf de camping te fietsen

Lijdje
12-5-2019

Gastvrij en meedenkend in de mogelijkheden van voorkeur plek bv zin, rust of juist levendig

Gereisd Met partner in mei 2019

Super aanrader

Hein van der Zande
8-5-2019

Uitermate vriendelijke mensen, heelngoede gastheer en gastvrouw ; perfect sanitair; uitstekende ligging. Gehandicaptenvoorziening prima in orde. Even tevoren melden en ze helpen je uitstekend.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige camping voor jong en oud

Dinie en Fred Haandrikman
6-5-2019

Heerlijke rustige camping waar wij en onze kleinkinderen zich fantastisch vermaakt hebben o.a. in de heerlijke speeltuin met de mooie glijbanen. Hartelijke ontvangst door de eigenaren die ook altijd voor je klaarstonden. Prima sanitair. Leuke omgeving waar je heerlijk kunt fietsen en volop recreatiemogelijkheden in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gastvrijheid en warme ontvangst een mooie camping

Hans en Nies
3-5-2019

Als je naar de camping de Oldenhove gaat en je vraagt om een bepaald plaatsje, dan krijg je als antwoord: we gaan kijken wat we voor je kunnen regelen. En als je dan komt, dan kijkt Hennie heel blij, want ze hééft wat kunnen regelen. Je krijgt een mooie plek. De camping is netjes, er is voor de kinderen genoeg speelgoed, de toiletten zijn keurig, de wifi is prima, kortom, hier voelt de man zich thuis, en de vrouw zich uit. Dit was niet onze eerste keer. En zeker niet de laatste keer. Wij komen graag terug.

Top camping

Hans en Marian
28-4-2019

Gezellige camping met gescheiden plekken die als je wil de nodige privacy geven. Beheerders echtpaar zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij komen hier elk jaar wel terug om een paar dagen te genieten van de camping en de fietsroutes in de regio. Zeker een aanrader deze camping.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie, nette, rustige camping met warm onthaal!

D.
24-4-2019

Gezellig fietsen en dagje met de tent op de camping! Lekker rustig, warm welkom en goede sanitaire voorzingingen! Bij aankomst werd ons direct een tafel/stoel aangeboden om te gebruiken tijdens het verblijf (niet bij ons ivm fietsvakantie). Zeer tevreden.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk ontspannen op deze boeren mini camping

Demi
23-4-2019

Heerlijke kleine boeren mini camping! Mooi gelegen, dichtbij de bossen en een lekkere rustige camping. Eigenaren zijn heel aardig en als je ergens hulp bij nodig had stonden ze gelijk voor je klaar. Wij hadden een hond bij ons en wat echt een geweldig pluspunt is, is dat de camping een Eigen honden uitlaat veldje heeft waardoor je niet van de camping af hoeft om je hond uit te laten. Zeker een aanrader deze camping, wij komen zeker nog een keer terug!!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Een camping om terug te gaan.

Mieke Bierman
22-4-2019

We komen net terug van een heerlijk paasweekend op deze camping hadden niet geboekt maar de allervriendelijkste eigenaresse wees ons een mooie ruime plek toe.het sanitaire is mooi en heel schoon.wifi over de hele camping perfect.mooie groene en rustige camping.camping ligt in mooie omgeving waar je goed kan fietsen.

Top,ruim,gastvrij

Fam.Derks
19-4-2019

Heerlijke rustige camping, warme gastvrije ontvangst en ruime staanplaatsen. Echt een aanrader..

Fijne camping.

Fa. Brouwer
7-4-2019

De ontvangst is hartelijk op deze camping en de plaatsen zijn zeer ruim en zo ingericht dat je altijd zon en schaduw hebt. Het toiletgebouw is verwarmd en zeer schoon. Ook de douches zijn prima en ook geschikt voor minder validen. In de omgeving kan er goed gefietst en gewandeld worden en voor de kinderen zijn er verschillende speeltoestellen. We komen graag nog eens terug op deze camping.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Oldenhove in Ede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Oldenhove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.