Camping Minicamping De Oldenhove

Meer camping info

202 reviews over Camping Minicamping De Oldenhove

• 10madelon ballego01-07-2020

gewoon prima

rustige camping.ruime plekken.prima sanitair.vriendelijke beheerders.

• 10Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juni 2020

• 9M. de Vries29-06-2020

Hele mooie camping

We waren hier een week, het is een mooie camping met goede voorzieningen. De plaatsen zijn ruim en afgeschermd mer hagen. Water en elektra achter de caravan, prima! Vriendelijke eigenaren en sanitair werd goed schoongemaakt en desinfectiemiddel was aanwezig.

• 9Familie van Driesten28-06-2020

Een heerlijke plek om te verblijven!

In mei en juni hebben we 6 weken op deze camping gestaan met onze vouwwagen, in verband met de verbouwing van ons huis. Wat hebben we het heerlijk gehad! Onze twee kinderen (peuter en kleuter) hebben elke dag genoten! De super leuke speeltoestellen, het speelzand, de skelters en de grote trampoline ... ze raakte niet uitgespeeld met hun speelkameraadjes. Andere leuke activiteiten waren o.a. het eieren halen bij de boer, een rondje wandelen om de visvijver, in het aangrenzende weiland naar de koeien of de landbouwmachines kijken. We hebben gevist en voorns en kleine karpertjes gevangen. De visvijver is afgesloten met een hek, wat een veilig idee is met kleine kinderen. In het sanitairgebouw staat een diepvries, waar we ijsjes in konden bewaren. De camping is goed onderhouden (netjes en schoon), zeer vriendelijke eigenaren en de ligging is centraal. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 9Chantal28-06-2020

Fijne camping voor jong en oud.

Wij hebben hier een heerlijk verblijf gehad. Mooie ruime plekken, verdeeld over diverse velden, waardoor er voor iedere wens een mooie plek is. Rustig gelegen of vlakbij de speeltuin, in de zon of in de schaduw. Bij aankomst lopen de eigenaren mee om samen de beschikbare plekken langs te lopen, zodat je zelf een keuze kunt maken. Het sanitair wordt vaak en goed schoongemaakt, net als de afwasruimtes. Hier is desinfectiemiddel aanwezig en is het goed mogelijk om de 1.5 meter afstand te bewaren. Mede hierdoor is het juist in deze Corona periode een zeer fijne vakantieplek, waar wij zeker nog eens terug zullen komen!

• 8Egbert en Sita28-06-2020

Mooie rustige camping

We hebben een mooie vakantie gehad op deze camping. Mooie ligging en beschutte afgeschermde plekken. Sanitair was prima met ontsmettingsmiddel wegens corona. Vriendelijke eigenaren die naar je luisteren en meedenken.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Sandra hendriksen22-06-2020

Echt super geweldige camping

Mooi gezellige kindvriendelijk camping Eigenaars erg aardig schoon sanitair Kinderen die zich heerlijk kunnen vermaken zeker een aanrader om na toe gaan wij gaan zeker vaker ondanks 20 km van huis maar je heb er echt valantie

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Kraaijenbrink21-06-2020

Een camping om te onthouden

Heerlijk ontspannen op deze rustige camping met mooie plaatsen. Veelal afgeschermd met begroeiing zodat inkijk tot een minimum wordt beperkt en er toch contact mogelijk is met mede kampeerders. Vriendelijke eigenaren, altijd behulpzaam en benaderbaar.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2020

• 9Agnes Bax21-06-2020

Rust, gemoedelijk, ruime kampeerplek, privacy!!!

Een weekend op deze camping gestaan. Erg ruime kampeerplek met veel privacy wat wij erg fijn vonden. Het sanitair is erg netjes en wordt regelmatig schoon gemaakt. Het douchennwas heerlijk. Lekker warm en het is een thermostaat kraan. Dat is erg fijn en handig, want niet iedereen doucht kwa zelfde warmte. Het afwasgedeelte was ook keurig. Warm water en iedereen maakte na gebruik keurig schoon, zodat iedereen een nette afwasplek kon gebruiken. De camping is heerlijk kleinschalig Voor kinderen is er een speeltuin en er zijn super leuke skelters. Verder is er een kantine voor een hapje en drankje. De campingeigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben een super leuk en fijn weekend gehad. Echt voor herhaling vatbaar. Deze camping is een echte aanrader!!!!!!

• 9Chiel14-06-2020

Gemoedelijke camping

Tijdens de Corona hebben we hier 3 nachten gestaan met onze caravan. Vriendelijke ontvangst en alle moeite werd gedaan ons een mooie plek te geven. Geen beoordeling van sanitair en hygiëne want conform de maatregelen was dit gesloten.

• 10Bianca06-06-2020

Super fijne en gezellige camping!

We hebben met de Pinksteren op deze camping gestaan. We hebben het heerlijk gehad ondanks de corona maatregelen. Hele lieve en gezellig eigenaren. Echt een aanrader. Wij hebben je het top gehad🤗

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2020