Camping Minicamping De Oldenhove

53 reviews over Camping Minicamping De Oldenhove in het Nederlands

Super relax

Martin
11-6-2018

Mooie plekken rustige camping meedenkende eigenaren

Voor herhaling vatbaar.

larixlaan
23-5-2018

Een mooie camping met ruime plekken, rustig gelegen. Mooie natuurvijver met kwakende kikkers. Vogels laten zich uitbundig horen. Zelfs de zon is in de wolken.

Ruim en schoon sanitair. Goede prijs- kwaliteit verhouding. Hartelijke ontvangst.

Geweldige omgeving om te fietsen.

Jan en Joke Beijer
22-5-2018

Vriendelijke ontvangst, gezellig, altijd tijd voor een praatje. Wij zijn hier met de meivakantie geweest waarvan 1 week met 2 kleinkinderen. ook die hadden het prima naar hun zin. We hebben gelijk nog een volgende vakantie geboekt

Leuke verfrissende camping

Dylan
18-5-2018

Me de hemelvaart op de camping geweest voor de tweede keer. Verrast waren we hoe het veranderd was, mooie binnenkomst met nieuwe aanwinst appartementen en terras die van de zomer open gaat. We zijn weer lekker uitgerust van de stilte die er heerst al bij binnenkomst. Nieuwe fietsenstalling met oplaadpunten. Fijn met de hond gewandeld bij de vijver op de camping. Bedankt ab en hennie voor de fijne tijd op jullie gemoedelijke camping.

Prima camping, komen we graag terug

Cees
18-5-2018

Mooie plekken, veel rust, vanuit de camping mooie fietsroutes te maken. Goed contact met de vriendelijke eigenaren. Kleine tips voor de camping: plaats zeepje en handdroger bij toiletten en misschien ook toiletpapier.

goed voor een keer.

Inge
12-5-2018

Kleinschalig. Vriendelijke beheerders.

De toiletgebouwen werden in het begin te weinig schoongemaakt.

Geen toiletpapier in de toiletten is niet meer van deze tijd.

De afwatering van de veldjes hield veel te wensen over: na fikse regenbuien ploeterde je door kletsnat gras/modder.

Henry en Maaike Schoonderbeek
12-5-2018

Echt weer super goed voor elkaar .

Ad en Hennie zijn super vriendelijk en hadden voor ons een mooi plekje naast de speeltuin .

Voor ons was het de tweede keer dat we hier waren , En dit zal zeker niet de laatste keer zijn .

De eigenaren doen er alles aan om iedereen het goed naar hun zin te maken en maken altijd tijd voor een gezellig babbeltje .

Ad en Hennie super bedankt weer voor de gezellige tijd .

Fijne plek om terug te komen

Hans en Anne-Marie
11-4-2018

Omdat wij familie in Ede hebben wonen hebben we het afgelopen jaar verschillende malen op Camping Oldenhove doorgebracht.

We komen er graag vanwege de ideale ligging tussen Lunteren en Ede.

Per fiets zijn beide plaatsjes ,lees supermarkten en terrasjes, in 10 minuten bereikbaar.

Het is een fijne rustige camping met goed onderhouden sanitair.

De ontvangst is vriendelijk en de eigenaren zijn behulpzaam mochten er problemen zijn, zoals bij ons met ons chemisch toilet.

Wij zullen deze camping zeker nog menigmaal bezoeken.

In de nacht van 20okt. op 21 okt. hadden mijn man en ik ons op onverklaarbare wijze buiten gesloten.

Daar stonden we voor onze caravan: alleen met onze tandenborstel. Het was koud en regenachtig. Gelukkig waren Ad en Hennie, de eigenaren van de camping, nog op. Zij lieten ons in een in aanbouw zijnd appartement slapen en brachten luchtbedden en beddegoed! En 's ochtends kregen we ontbijt en later koffie. Wat als zij er niet waren geweest....Om 12.00u. kwam onze caravandealer en opende onze caravan. Wat waren we blij!!

Leuke veldjes en veel privacy

Albert en Greetje
26-9-2017

Schone toiletten/douches.

Niet goed in onze ogen: Geen Toiletpapier, geen Zeepje en geen Handdroger in toiletgebouw.

50 cent voor douche op niet de goedkoopste camping

is onnodig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Oldenhove in Ede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Oldenhove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Oldenhove scoort een 8.43 uit 10 op basis van 53 reviews.