Camping Minicamping De Oldenhove

81 reviews over Camping Minicamping De Oldenhove in het Nederlands

Genoten!

van den Berg,
28-10-2018

Wij hebben een week lang genoten, het was heel rustig op de camping want het is al laat in oktober.

Vriendelijke eigenaresse, schoon sanitair!

We reisden met een jongen van 5 jaar, die kon heerlijk spelen in de speeltuin, er kon een skelter uit de schuur gepakt worden, keus genoeg.

Mooie omgeving waar gewandeld en gefiets kan worden. Wij komen zeker nog een keertje terug!

Fantastisch en heerlijk onthaasten

Carien en Laurens Nutbey,
22-10-2018

Geweldige camping, uitstekende voorzieningen voor redelijke prijs. Beheerders zeer behulpzaam en vooral heel aardig. Geringe afstand van Lunteren met alle winkels en restaurants. Aanrader voor rustzoekers, fietsers, wandelaars, gezinnen en trekkers. Nog nooit eerder een review geschreven, maar ere wie ere toekomt.

Mooie camping maar met wat aandachtspuntjes

Margreet,
15-10-2018

Mooie goed verzorgde camping. Ruime plaatsen. Maar het douchen met 0.50 cent vreselijk en niet meer van deze tijd. Ook met je wc rol naar het toilet en vervolgens ook geen zeepdispencer + papierenhanddoekjes, ook niet erg netjes. Voor bezoekers die een paar uurtjes komen moet ook worden betaald en ook voor de auto waarmee zij komen.

We hebben genoten

Talma,
24-8-2018

Prachtige camping mooie omgeving om te fietsen en te wandelen

komen terug

Fam: Welgraven Olst,
17-8-2018

Wij vonden dit een mooie camping met uitstekend sanitair ruime plaatsen en zeer vriendelijke eigenaren.

Wij gaan deze camping zeker aanbevelen bij andere kampeerders.

Heel erg goed!

Koos van Dijkhuizen,
17-8-2018

We zijn hier een week geweest met kleinkinderen varieërend van 5- 12 jaar. Was fantastisch!. Leuke speeltuin en ze waren vooral weg van de skelters . Ook een goede trampoline. Kortom zowel opa en oma als de kleinkinderen hebben zich prima vermaakt. Bovendien konden we zelf op vak B onze plek uitzoeken.

Heerlijk rustige camping aan de rand van de Veluwe

fam de Groot,
13-8-2018

Camping straalt rust uit. Mooie plekken, mooi en zeer schoon sanitair dat goed wordt bijgehouden. Douchen 0,50 per keer. Gras wordt steeds gemaaid. Voor op bezoek komende kinderen is er een klimtoestel met glijbanen, jeu de boules, trampoline en skelters. Mooie loods voor het stallen van je fietsen. Vanuit deze camping kan je alle kanten op fietsen. Gelegen pal naast de Veluwe.

Een aanrader voor wie er in eigen land even uit wil met de tent of caravan of vouwwagen of camper.

Nooit meer

G kaptein,
7-8-2018

Ten eerste dat je met een wc rol moet lopen ten tweede als je bezoek wilt ontvangen moet je daar flink voor betalen ik heb twee maal visite gehad een van een uur en een voor een avond waarvan ze een keer gebruikt gemaakt heeft van de wc totale kosten 8.40 euro.

Mooie rustige camping

M&J,
4-8-2018

We zijn net thuis na een verblijf van 2 weken op camping De Oldenhove. Het is een fijne camping voor mensen die van rust houden en een goede uitvalsbasis voor vele fietstochten. De plekken zijn ruim opgezet met eigen watervoorziening.

Genoeg plekken met bomen en struiken voor de nodige schaduw en een speeltuintje voor de kinderen met kleine en grote skelters.

Het sanitair is netjes en schoon en wordt goed onderhouden door de vriendelijke beheerders Ab en Henny. Afwassen en wastafels met gratis warm (heet) water, warm douchen kost €0,50 voor 5 minuten. Een aanrader voor een mooie rustige fietsvakantie.

Mooi gesitueerde camping met wel verbeterpunten!

Lodé van Beelen,
27-7-2018

Naast de vele lovende recencies, waar ik het grotendeels wel mee eens ben, wil ik toch de volgende kantekeningen plaatsen.

. Er is geen wc papier , dus zelf steeds de rol meesjouwen. Of terug als je die weer eens vergeten bent.

. Je moet 50 ct stukken sparen, want als het erg warm is wil je wel meer dan 1 x per dag douchen. Dur verhoog de campingplaats iig met 2 euro als je met 2 personen bent.

. Een zeepdispencer bij de toiletten (wasbak bij de uitgang) zou niet verkeerd zijn, en wel zo hygienisch.

. Voor het sanitair ligt een soort wildrooster. Niet echt fijn voor blote voeten of dunne slippertjes ....Een gewoon vierkante gatenrooster is beter.

. Op de plaatsen kan beter gesnoeid worden. Je moet met de hoofd in de struiken om de cee stekker er in of uit te halen. Ook de waterkraan staat daar.

. Er ligt te veel grint op de oprit. Goed uitkijken dat je met je fiets niet slipt en onderuit gaat! Ook op de invalidenparkeerplaats!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Oldenhove in Ede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Oldenhove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.