Vakantiepark DroomPark Beekbergen

Vakantiepark DroomPark Beekbergen
7,8

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark Beekbergen voor je op een rij gezet:

738 reviews over Vakantiepark DroomPark Beekbergen in het Nederlands

Met jonge kinderen

Voor herhaling vatbaar voor

Smit
3-9-2018
  • Onderkomen9

Goede service ook voor medische dingen wordt bij de receptie ook goed geholpen.

Nooit meer

M
23-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Aardige mensen aan de balie maar dat is ook alles gezegd smorgens heel vroeg waren de bouwvakkers al bezig om kwart over 7 al hele harde muziek er zijn ook mensen die uit willen slapen ?! Het is tenslotte vakantie toch? Uit eindelijk de manager van het park gesproken en die wist nergens wat vanaf en was allemaal onzin nou sorry hoor wie wilt in deze bouwput hier nou heen op vakantie ? Nou wij dus nooit meer jaar deze ervaring om in de vakantie te gaan bouwen belachelijk!

Fantastisch mooie plek

Jessica
21-8-2018
  • Onderkomen9

Wat een heerlijk plekje is dit! Midden in het groen, ver weg van de drukte en toch alles redelijk dichtbij. Wij zaten in een bungalow op het achterste (oudere?) gedeelte van het park, met zo te zien meer vaste bewoners en minder vakantiegangers hetgeen wij persoonlijk erg prettig vonden. Alle huisjes waren anders waardoor het park niet als eenheidsworst aanvoelt. Ook de inrichting is niet allemaal hetzelfde en dat van ons was prima en voor een vakantiehuisje redelijk comfortabel ingericht. Goed werkende wifi (in tegenstelling tot wat veel klagers hier beweren, of wij hadden gewoon geluk;), tv met film- en sportzenders. En tot slot: vriendelijk en behulpzaam personeel.

Nog altijd GEEN droompark helaas

Pelagatti
10-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Niet geweldig dit park. We zijn hier 3 jaar geleden ook al eens geweest en besloten het een 2e kans te geven. Maar helaas... nog altijd niet veel soeps. Bewegwijzering kan beter. Huisjes niet erg schoon; een gevalletje met de Franse slag. Zwembad best wel vies. Er drijft van alles in het water (bosjes haar, etensresten en ander onverklaarbare materie). Ook de bodem is niet schoon. Moet echt beter!

Dit is ook een park waar veel mensen "wonen", dit gaat engiszins ten koste van het vakantiegevoel en dat is jammer. Eten in de "lunchroom/snackbar" van zeer matige kwaliteit en veels te duur! Verder weinig te beleven op het park. Faciliteiten voor de kinderen zijn aan vernieuwing toe en zouden uitgebreider mogen. Al met al was het oké, maar is er nog altijd veel ruimte voor de nodige verbeteringen!

NB. Wifi bereik was dit keer wel goed in ons huisje (138) en gratis (en terecht).

Superleuk park en camping!!

Marnix Steenbrink
24-6-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Safaritent gehuurd en prima tent. Super leuk park voor kids!!!

niet meer

Anoniem
3-6-2018

Mooie omgeving, maar waardeloze wifi. Werkte niet daarnaast te weinig parkeerplekken waardoor er asociaal geparkeerd werd en we niet meer weg konden. Parking werd er gewoon door geparkeerd. Niet voor herhaling vatbaar.

Niet voor herhaling vatbaar

familie
      30-5-2018
      • Activiteiten4
      • Onderkomen7

10 persoons huisje is ruim en netjes. In de omgeving veel te doen. Park is ongezellig mist echt sfeer, allerlei soorten verblijven door elkaar, groot park waardoor het geen eenheid is. Weinig activiteiten voor de kinderen, vertier moet je zelf zoeken. Wij zijn een aantal keren naar een park een paar honderd meter verder gegaan voor vertier.

• Onderkomen8

8 persoons bungalow was netjes, moderne inrichting. Slaapkamers waren goed. Kortom huisje was goed.

Park zelf wat minder. Enorm veel buitenlanders (Polen, Hongaren) die er permanent verblijven, dat maakt het wat minder aangenaam.

Genoten van een mooi en rustig park

Ilse
      17-5-2018
      • Onderkomen9

Een mooi rustig park met hotelservice. Alles was keurig verzorgd en geïnformeerd. Een groot compliment: Wij hebben nog nooit zo'n schoon huisje gehad.

Zeker voor herhaling vatbaar

Quackels
      5-11-2017
      • Onderkomen9

Een mooie en rustige omgeving , veel in de buurt om te bezoeken ( bezichtigen ) soms spijtig dat de herfstvakantie verschild met die van België daar er sommige uitstappen niet mogelijk waren wegens sluiting .. maar zeker een aanrader om er even tussen uit te gaan

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Beekbergen in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Beekbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.