Vakantiepark DroomPark Beekbergen

Vakantiepark DroomPark Beekbergen
7,8

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark Beekbergen voor je op een rij gezet:

737 reviews over Vakantiepark DroomPark Beekbergen in het Nederlands

Nog altijd GEEN droompark helaas

Pelagatti
10-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Niet geweldig dit park. We zijn hier 3 jaar geleden ook al eens geweest en besloten het een 2e kans te geven. Maar helaas... nog altijd niet veel soeps. Bewegwijzering kan beter. Huisjes niet erg schoon; een gevalletje met de Franse slag. Zwembad best wel vies. Er drijft van alles in het water (bosjes haar, etensresten en ander onverklaarbare materie). Ook de bodem is niet schoon. Moet echt beter!

Dit is ook een park waar veel mensen "wonen", dit gaat engiszins ten koste van het vakantiegevoel en dat is jammer. Eten in de "lunchroom/snackbar" van zeer matige kwaliteit en veels te duur! Verder weinig te beleven op het park. Faciliteiten voor de kinderen zijn aan vernieuwing toe en zouden uitgebreider mogen. Al met al was het oké, maar is er nog altijd veel ruimte voor de nodige verbeteringen!

NB. Wifi bereik was dit keer wel goed in ons huisje (138) en gratis (en terecht).

Superleuk park en camping!!

Marnix Steenbrink
24-6-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Safaritent gehuurd en prima tent. Super leuk park voor kids!!!

niet meer

Anoniem
3-6-2018

Mooie omgeving, maar waardeloze wifi. Werkte niet daarnaast te weinig parkeerplekken waardoor er asociaal geparkeerd werd en we niet meer weg konden. Parking werd er gewoon door geparkeerd. Niet voor herhaling vatbaar.

Niet voor herhaling vatbaar

familie
      30-5-2018
      • Activiteiten4
      • Onderkomen7

10 persoons huisje is ruim en netjes. In de omgeving veel te doen. Park is ongezellig mist echt sfeer, allerlei soorten verblijven door elkaar, groot park waardoor het geen eenheid is. Weinig activiteiten voor de kinderen, vertier moet je zelf zoeken. Wij zijn een aantal keren naar een park een paar honderd meter verder gegaan voor vertier.

• Onderkomen8

8 persoons bungalow was netjes, moderne inrichting. Slaapkamers waren goed. Kortom huisje was goed.

Park zelf wat minder. Enorm veel buitenlanders (Polen, Hongaren) die er permanent verblijven, dat maakt het wat minder aangenaam.

Genoten van een mooi en rustig park

Ilse
      17-5-2018
      • Onderkomen9

Een mooi rustig park met hotelservice. Alles was keurig verzorgd en geïnformeerd. Een groot compliment: Wij hebben nog nooit zo'n schoon huisje gehad.

Zeker voor herhaling vatbaar

Quackels
      5-11-2017
      • Onderkomen9

Een mooie en rustige omgeving , veel in de buurt om te bezoeken ( bezichtigen ) soms spijtig dat de herfstvakantie verschild met die van België daar er sommige uitstappen niet mogelijk waren wegens sluiting .. maar zeker een aanrader om er even tussen uit te gaan

• Activiteiten7
      • Onderkomen9

Wij hadden een heel mooi huisje aan de vijver. Er miste alleen een rolluik bij het raam voor het douchen.

Verder waren wij veel weg. Het openluchtmuseum is vernieuwd en absoluut een aanrader voor kinderen.

Wederom een geweldig verblijf

Mark van Driel
      18-10-2017
      • Activiteiten9
      • Onderkomen8

We zijn in oktober met een grote groep studenten op excursie geweest en hebben op Droomparken overnacht. Inmiddels al voor de 8e keer. Het verblijf was wederom geweldig. De bungalows zagen er weer keurig netjes uit. Het personeel is uitermate servicegericht en denkt altijd mee. Verder is er veel mogelijk en gaat alles in goed overleg. Studenten hebben ook het gevoel echt even weg te zijn, mede door de prachtige omgeving. Ook de samenwerking met restaurant het Jachthuis was heel goed. Het eten was ook van hoge kwaliteit.

Geweldig weekend gehad.

A.Boxsem
      3-10-2017
      • Onderkomen10

De woning was perfect,schoon en netjes ingericht. Geweldige ligging.

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Beekbergen in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Beekbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark DroomPark Beekbergen scoort een 7.77 uit 10 op basis van 737 reviews.