Vakantiepark DroomPark Beekbergen

Vakantiepark DroomPark Beekbergen
7,8

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark Beekbergen voor je op een rij gezet:

729 reviews over Vakantiepark DroomPark Beekbergen in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar

Quackels, 5-11-2017
  • Onderkomen9

Een mooie en rustige omgeving , veel in de buurt om te bezoeken ( bezichtigen ) soms spijtig dat de herfstvakantie verschild met die van België daar er sommige uitstappen niet mogelijk waren wegens sluiting .. maar zeker een aanrader om er even tussen uit te gaan

Een heerlijke herfstvakantie in een mooi huisje.

saskia, 22-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wij hadden een heel mooi huisje aan de vijver. Er miste alleen een rolluik bij het raam voor het douchen.

Verder waren wij veel weg. Het openluchtmuseum is vernieuwd en absoluut een aanrader voor kinderen.

Wederom een geweldig verblijf

Mark van Driel, 18-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

We zijn in oktober met een grote groep studenten op excursie geweest en hebben op Droomparken overnacht. Inmiddels al voor de 8e keer. Het verblijf was wederom geweldig. De bungalows zagen er weer keurig netjes uit. Het personeel is uitermate servicegericht en denkt altijd mee. Verder is er veel mogelijk en gaat alles in goed overleg. Studenten hebben ook het gevoel echt even weg te zijn, mede door de prachtige omgeving. Ook de samenwerking met restaurant het Jachthuis was heel goed. Het eten was ook van hoge kwaliteit.

Geweldig weekend gehad.

A.Boxsem, 3-10-2017
  • Onderkomen10

De woning was perfect,schoon en netjes ingericht. Geweldige ligging.

Teambuilding als start van ons competitieseizoen

Badminton Club Wassenaar, 10-9-2017
  • Onderkomen8

Grote groepshuis in bosrijke omgeving. Alles aanwezig, modern ingericht, wel wat gehorig.

Uiteindelijk dikke prima

Steven, 1-9-2017
  • Onderkomen9

Het geboekte huisje viel er tegen. De werkelijkheid kwam totaal niet overeen met de foto's van de website; dus onze verwachting. (Huisje type D4) Gelukkig werd de klacht serieus behandeld en heeft de receptie jongen -ook al kostte het 2,5 uur en een onderhandeling over de extra kosten- een fantastische villa geregeld ipv ons geboekte chaletje. Hij deed dit zelfs in zijn eigen tijd (was al een uur vrij) en checkte de dag erna nog of alles goed was, chapeau!

Het park zelf was prima. Huisjes netjes, schoon. Ook gezellig om over heen te lopen.

Het zwembad was minder. Er was een pierebad aanwezig voor ons 3 maand oude kind, echter niet verwarmd, zelfde (te koude) temp. Als het grote bad. Ook was er geen toezicht, iets wat wellicht wel nodig was voor de klimmende jeugd in de toestellen/waterval.

Het eten (frituur) was prima. Je kan spelletjes lenen bij de receptie. Ligging uitermate goed. Niet ver van supermarkten, paar minuten van de snelweg, 10 min. Naar Apeldoorn.

Prachtig park!!

Renée, 27-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Leuk park. Schoon en netjes. Veel eekhoorntjes gezien. Leuke animatie. Het treintje is ook grappig. Je kan er lekker eten. Vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker terug.

Geweldige vakantie gehad

Daphne, 16-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Heerlijk klein, goed onderhouden en rustig park met voldoende activiteiten voor de kinderen. Super animatie team, goed restaurant, leuke speeltuin. De ligging G van het park is perfect je zit midden in het bosen grenst aan allerlei leuke dagjes weg zoals de stoomtrein, Hooge Veluwe etc... Zeker een aanrader. Zwembad is wel een zware onvoldoende. Geen toezicht!!! Kinderen duiken waar het niet mag levens gevaarlijk. Ook heel erg smerig. Past totaal niet bij de rest van het park.

Super goed onderhouden park in een hele omgeving.

Fam. van den Buijs-Egbers, 12-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het is een super goed onderhouden park in een heel mooi natuurgebied. De chalets zijn van particulieren, waardoor de inrichting niet overal hetzelfde is. Wij hadden een een heel mooi chalet met een grote tuin waar ook de honden zich prima hebben vermaakt. Verder is het park van alle gemakken voorzien. Wasmachines, drogers, animatie voor de kleinere kinderen, speeltuin, zwembad (niet groot, maar prima), snackbar, klein winkeltje voor als je iets vergeten bent bij het halen van je boodschappen. (AH, slager, bakker e.d. op 5 min rijden van het park af) Als je net als wij wat oudere kinderen hebt, is het wel een park waar je het vertier elders moet zoeken, maar dat vonden wij geen probleem. Er is in de omgeving genoeg te zien en te beleven. Zelfs al naast het droompark, want daar zit het Landal park Heideheuvel. Leuk voor een potje midgetgolf, bowlen of een hapje te eten. De apenheul, paleis het Loo, een dagje met de stoomtrein, een high tea in het oude kantongerecht in Apeldoorn, dagje shoppen in Zutphen of Zwolle, park de Hoge Veluwe, dolfinarium in Harderwijk, Wildlands in Emmen enz. De enigste 2 minpuntjes voor ons was dat je voor de fitness ruimte moet betalen als je daar gebruik van wilt maken en dat de tennisbaan van beton en ongelijk is. Een kunstgras baan zou een veel beter alternatief zijn.

Rust, ruimte, natuur

M. Schipper, 12-8-2017
  • Onderkomen10

Aanrader! Wij verbleven met onze dochters een weekje op het park en we hebben genoten. Goede bewegwijzering dus de accommodatie was goed te vinden ook de accommodatie was fris en ruim ingericht. De tuin was verzorgd. Volop bezoek van vogels en eekhoorns. Speeltuintje op korte loopafstand. Personeel was ook meer dan behulpzaam, de cv had een storing die niet snel op te lossen was en er werd vlot gezorgd voor een uitstekende vervangende accommodatie.

Het zwembad is niet groot en qua hygiëne laat het wat te wensen over maar we hebben ons er prima vermaakt. Bezoek ook de Loenense watervallen, schitterend aangelegd en op loopafstand van het park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Beekbergen in Beekbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Beekbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark DroomPark Beekbergen scoort een 7.8 uit 10 op basis van 731 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: