Vakantiepark DroomPark Beekbergen

7Goed

• 7.2Activiteiten
  • 7.1Eetgelegenheden
  • 7.3Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark Beekbergen voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

764 reviews over Vakantiepark DroomPark Beekbergen

• 4janet05-01-2020

Een totaal Vieze vakantiewoning!

Dit park is erg onoverzichtelijk met laantjes een richtingverkeer , wij verheugden ons op de vakantiewoning (Beenhorst )maar dat vond letterlijk en figuurlijk Vies tegen.Het grote minpunt was de hygiene,Het huis was ontzettend smerig ,veel insecten ,alles was vies en de tafels plakten ,douche was met schimmel ,de douchedeur was niet doorheen te kijken,vaatwasser vies ,keukenkastjes het vriesgedeelte in de koelkast lag met vliegen.Dekbedden waren niet fris evenals de hoofdkussens .De schoonmaakkosten waren € 80.00 ,deze was nog geen € 5.00 waard.De terrassen met veel blad,de tuinstoelen smerig .Kortom dit was eens en nooit meer en dit is beslist geen aanrader.Wij hebben een Vakantiewoning nog nooit zo smerig aangetroffen.

• 5Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 2019
    8Tineke Kanen22-11-2019

Niet aarzelen ,boeken dat huis !

Wij zaten in Het Vijverhuis. Heerlijk huis en echt van alle gemakken voorzien ! Open haard en tuin haard, aan een vijver Heerlijk rustig. Goede bedden,keurig sanitair en echt ALLE gebruiksaanwijzigingen voor de apparatuur lagen er. Ik wist niets van een eierkoker bv.nu dus wel

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Jannie De jong07-11-2019

Volgend jaar weer

Ik kwam hier met m'n man Maar die is overleden We hadden het altijd goed naar de zin en soms ging onze kleindochter ook mee En kwamen de kinderen ook en ik wilde ervaren hoe het was Om er alleen te zijn

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Alleen gereisd in november 2019

• 8Jacques en Bep Rutten11-10-2019

Het verblijf was zeer goed met prima faciliteiten

is prima geregeld en heel schoon.

• 9Eetgelegenheden

Emiel, Parkmanager, 11-10-2019

Bedankt voor de beoordeling! we hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen! :) Met vriendelijke groet, Emiel

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5cees h07-10-2019

ga voor steen woning

80 euro schoon maak kosten maar maken voor 5euro schoon

• 2Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Emiel, Parkmanager, 11-10-2019

Beste Cees, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de woning niet naar wens schoon is. We zouden het op prijs stellen als u verdere details en uw bevindingen door zou willen sturen naar [email protected] Mijn collega zal deze details registreren en contact met u opnemen. Op deze manier trachten wij er naar om onze parken en services te verbeteren. We hopen dat u toch een fijn verblijf heeft gehad. Met vriendelijke groet, Emiel

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 7Daisy15-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Ik ben van 13 t/m 15 september naar dit park geweest met 2 vriendinnen. Wij zaten in Tiny house 07. Opzich een leuk huisje. Goed voor 3 personen. Alleen de omgeving was nog helemaal niet af. De beloofde hottub was niet aanwezig. En de middenplaats waar je kon barbequen was er ook nog niet. De looproute van ons tinyhouse naar de parkeerplaats was ook nog niet af, we moesten een stuk door het zand. Het personeel bij de lobby gaf al aan dat hun het ook gek vonden dat het huisje al werd verhuurd. Terwijl de omgeving nog niet af was. Het huisje zelf was top. Er ontbraken wel wat dingen, maar dit kon de pret niet drukken.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Emiel, Parkmanager, 24-09-2019

Hallo Daisy,

Bedankt voor je beoordeling en feedback. Fijn om te horen dat jullie wel een leuke tijd hebben gehad en de Tiny House leuk vonden ondanks dat de omgeving nog niet helemaal gereed was.

We zouden het op prijs stellen als je verdere details en bevindingen door zou willen sturen naar [email protected] Mijn collega zal deze details registreren en contact met je opnemen. Op deze manier trachten wij er naar om onze parken en services te verbeteren.

Met vriendelijke groet, Emiel

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Truida Klaassen19-08-2019

Fantatisch

heel mooi park, heel schoon, personeel heel vriendelijk

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6Sikkema28-07-2019

Mooi park en mooie huizen maar erg smerig..

Een prachtig park om je vakantie te vieren. We hadden samen met vrienden een last minute vakantie geboekt. Bij aankomst waren we blij verrast met de grote van het huis en de tuin. 1 groot minpunt is de hygiëne. Het huis was echt ontzettend smerig. Veel insecten, alles was vies en plakkerig. We hebben direct na aankomst moeten stofzuigen en de keukenkastjes schoonmaakt en alle vaat opnieuw in de vaatwasser gezet. De badkamers waren ook echt te smerig. Met twee baby’s van 1 maand en 5 maanden oud vonden wij de hygiëne wel erg belangrijk. Onze verwachtingen van een vakantie huis zijn niet zo hoog maar hier schrokken we toch wel van. Ondanks dat het prachtige huizen zijn is dit voor ons wel een reden om niet opnieuw te boeken.

• 7Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Emiel, Parkmanager, 01-08-2019

Hallo, Allereerst bedankt voor uw beoordeling en feedback. We vinden het vervelend om te lezen dat jullie accommodatie niet in orde/schoon was. Dit lijkt ons niet helemaal de bedoeling en dit is niet de standaard bij Droomparken. Daarom zouden we het op prijs stellen als u verdere details en uw bevindingen door zou willen sturen naar [email protected] Mijn collega zal deze details registreren en contact met u opnemen. Op deze manier trachten wij er naar om onze parken en services te verbeteren. We hopen dat u toch een fijn verblijf heeft gehad. Met vriendelijke groet, Emiel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Ria Koppelaar01-07-2019

Het was erg leuk

prima ligging en goede accomodatie

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Arie Koolmees12-06-2019

Rust in de natuur

We zochten een huisje op de Veluwe voor een lang weekend rond Pinksteren. Voorwaarde was dat de hond ook welkom was. Zoekend op internet voldeed Droomparken bij Beekbergen aan onze verwachtingen. Voldoende ruimte, in het groen, huisdier toegestaan en een zwembad. Bij aankomst werden onze verwachtingen overtroffen. Goede ontvangst, bekwaam en vriendelijk personeel, een mooi chalet, heel schoon, hotelservice, d.w.z. het bed was opgemaakt, en als extra bestelling was er ontbijtservice. Iedere morgen werd op het afgesproken tijdstip een doos gebracht met verse broodjes, boter en beleg, gewoon smullen en ruim voldoende. Een soort luxe snackbar bood een enkele keer avondeten, het winkeltje had allerlei dingen, die je vergeten bent, maar ook koffie en frisdrank. Daar kwam bij dat we met de hond heerlijk konden wandelen, o.a. naar de Loenense waterval. Het was gewoon 4 dagen/nachten genieten van de stilte en de rust in een schone accommodatie.

Emiel, Parkmanager, 18-06-2019

Beste Arie, Bedankt voor de positieve beoordeling! We vinden het heel fijn om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad op ons park. We verwelkomen jullie graag nog eens in de toekomst! :-) Met vriendelijke groet, Emiel

Gereisd met partner in juni 2019

67 tips over Vakantiepark DroomPark Beekbergen

• Yvette, 24-06-2014

Malschouten kinderpark is zeer leuk en betaalbaar voor als je peuters hebt. Daarvoor hoef je echt niet naar julianatoren.

• Familie, 03-06-2014

Loenense watervallen, ligt nabij het park.

• Stoelie, 05-01-2014

Perfecte ligging. Midden in het wandelgebied van de Veluwe, je loopt zo vanuit het park het bos in.

7 vragen over Vakantiepark DroomPark Beekbergen

• Tickets, 18-04-2016

Kortingskaarten

Kun je op het park ook entreekaarten met korting kopen voor in de buurtgelegen dierentuinen/attractieparken?

Richard, 27-10-2016

Zeker, o.a. voor de Apenheul, Burgers Zoo, Julianatoren. Bel voor meer parken en de meest aktuele informatie met de receptie van Beekbergen op telefoonnr. 088 055 1591

• s.van.riet-ayal, 07-12-2015

Last van Stoomtrein?

Wij zitten tijdens de kerst op het Droompark, in het gedeelte met de rode ingang. Kan iemand een inschatting maken hoeveel last we zullen hebben van de stoomtrein?

Richard, 29-12-2016

Dit valt reuze mee. De rittenkalender is 3 dagen in de Kerstvakantie, 2e kerstdag en 2 dagen erna. Verder natuurlijk afhankelijk van welke locatie waar op het park.

• Maaike, 14-01-2014

Buiten zwembad

Ik zie op de foto's een buitenzwembad en een zwemmeertje. Wie kan mij vertellen waar deze te vinden zijn tov het park?

Hartelijk dank!

Henny Poulissen, 19-05-2014

Op het park is alleen maar een binnenzwembad, niet erg groot.

Vakantiepark DroomPark Beekbergen info

• Aantal sterrenstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats