Camping Minicamping de Hartjens

Fabta

atiebreed55,
17-11-2018

Geweldig . Wat een mooie camping in een prachtige omgeving

Leuk verblijf maar geen top locatie.

Vies luchtje als jij staat te douchen en naast je ziet iemand op de wc .....

Top! zeker voor herhaling vatbaat!

karola,
4-10-2018

zeer aardige en gezellige eigenaren, netjes behulpzaam mooi verzorgd terrein en zeer ruime plaatsen. geen minpunten voor ons. ook honden welkom :)

Een plek om terug te komen

Ad van Wel,
30-9-2018

Geweldige ontvangst, heel aardige mensen die ons hielpen en ons de weg wezen in de omgeving, dit waren biet de eigenaren maar vaste gasten van de camping die het waarnamen die week. Leuke wijngaard om door te lopen met langs de kanten diverse bordjes met uitleg over de wijnstokken en het onderhoud hiervan.

Huub, eigenaar van camping De Hartjens., Eigenaar, 16-11-2018
Dank voor uw review met voortreffelijke cijfers. Jammer van de 5 voor kindvriendelijkheid. Voelt voor mij niet goed en haalt uw gemiddelde score naar beneden. Als wijn camping zijn niet op kinderen gericht, maar als ze er zijn hebben we diverse speel attributen voor kinderen tot 8 jaar.

Heel goed

Wilex Péeters,
29-9-2018

Wij vonden alles goed,het ontbrak aan niets.

Heerlijke camping, een aanrader

Berrei,
30-8-2018

Wat een hartelijk ontvangst met een lekker bakje koffie en een rondleiding over de camping. Zo hoort t ook, eerst de camping bekijken en dan reserveren. De camping heeft ruime plekken in de zon of schaduw, uitzicht op de wijnranken of gezellig op t veld. Wij hebben genoten van ons plekje, de fietstochten en de gezellige praatjes met de campingeigenaren. Bedankt

Huub, eigenaar camping De Hartjens, Eigenaar, 16-11-2018
Dank voor uw review en fijn dat onze camping een aanrader is. We zijn ondanks alle reclame mogelijkheden toch met meest gebaat bij mensen dit ons aanbevelen.

mooi plekje met gastvrije eigenaar.

Janet,
27-8-2018

Rustige camping met royale plaatsen en goed en schoon sanitair. Genoeg in de omgeving te doen: uitstapje naar Duitsland, fietstochtjes of wandelen. Wijn proeverij is ook erg leuk ( en lekker)

Aanrader

Berrei,
26-8-2018

Wat een vriendelijk ontvangst! De koffie staat met recht klaar. Er zijn zon en schaduwplekken en plekken met uitzicht op de wijngaarden waar je iets meer wind vangt. De camping is ook in de avonduren goed verlicht. SHeerenberg is een kleine 5 km met de fiets van de camping vandaan. Ook ben je zo in Emmerich. De fiets kun je in de avonduren of bij regen in de grote schuur zetten. Wij hebben het erg naar ons zin gehad. Bedankt voor de fijne dagen!

Erg leuke camping, ruime plaatsen. Mooie en schoon sanitair. Er zijn 5 douches voor alle gasten (D&H) verder hebben 2plaatsen eigen sanitaire voorzieningen op de plek. Hadden een comfort plaats met eigen stroom, water en afvoer. Prima geregeld. We waren er in de droge zomer: druivenranken, het dorre gras en de hitte......het leek wel Frankrijk!

een camping waar je terug komt

Bob Smit,
31-7-2018

Prima en rustige camping in een mooie omgeving met wijngaard en uitstekende wijnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Hartjens in Azewijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Hartjens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.