Camping Minicamping de Hartjens

CampingWeer vandaag24°16°
Camping Minicamping de Hartjens
8,7

35 reviews over Camping Minicamping de Hartjens in het Nederlands

Erg leuke camping, ruime plaatsen. Mooie en schoon sanitair. Er zijn 5 douches voor alle gasten (D&H) verder hebben 2plaatsen eigen sanitaire voorzieningen op de plek. Hadden een comfort plaats met eigen stroom, water en afvoer. Prima geregeld. We waren er in de droge zomer: druivenranken, het dorre gras en de hitte......het leek wel Frankrijk!

een camping waar je terug komt

Bob Smit
31-7-2018

Prima en rustige camping in een mooie omgeving met wijngaard en uitstekende wijnen

Fantastisch. gezellige gastvrouw.heer.

fan Breed
30-7-2018

het is en prachtige omgeving. als je foto,s opstuurt kan je rustig zeggen dat t Zuid-Duitsland is,

Een plek om terug te keren. Fantastisch!

Yolanda van Greevenbroek
18-7-2018

Wat een ontdekking, zowel de luxe minicamping als de streek! Midden tussen de wijnranken een een fenomenaal uitzicht waanden we ons in Frankrijk. We hebben daarnaast genoten van de rondleiding en proeverij met de bevlogen wijnbouwer, tevens campingeigenaar.

Fam hak
3-7-2018

Geweldige camping , leuk ontvangst met koffie ,rondleiding .zeer ruime plaatsen . Wij keken uit op de druivenbomen . Of je in Frankrijk zat . Gaan zeker nog een keer terug . Mooi fiets gebied . Leuke steden in de buurt en je bent zo in Duitsland . Zeer schoon sanitaire en ruime douche .

Tot ooit!

Henk
25-6-2018

Prima accommodatie. Ruime plekken. Schoon sanitair. Mooie omgeving. Aardige beheerder die beslist niet moeilijk doet.

Prima camping

Aw100
17-6-2018

Prima camping met ruime plaatsen, schoon sanitair en zeer behulpzame eigenaar.

Jammer dat er een graanfabriek naast de camping staat, deze veroorzaakt nog wel eens wat lawaai, ook vroeg in de ochtend.

Voor goede WiFi moet je hier niet zijn.

Fijne camping met een gemoedelijk sfeertje.

Frans en Liesbeth
27-5-2018

We vonden het een heerlijke camping. We voelden er ons gelijk thuis. De eigenaren, Huub en Ans, waren heel vriendelijk en gastvrij.

Het sanitair was mooi en schoon.

Er was een gemoedelijk sfeertje en de plekken zijn heel ruim. Goede ligging wat betreft uitgangspunt fiets- of wandeltochten.

Keurig voor mekaar

Henk en Nellie
25-5-2018

De camping zag goed en verzorgd uit sanitair was prima en schoon mochten gebruik maken van het privé sanitair we werden ontvangen met een kopje koffie vriendelijke eigenaren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Hartjens in Azewijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Hartjens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Hartjens scoort een 8.71 uit 10 op basis van 35 reviews.