Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.4Staat v/h sanitair
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

214 Reviews over Minicamping de Hartjens

• 9frans en willy04-10-2022

ruim opgezette camping tussen de wijngaarden

Mooie rustige camping, ruime plekken. Auto bij de caravan. Goed sanitair. Aardige beheerder. Mooie omgeving om te fietsen. We zouden een week blijven, maar het weer werd minder, daarom eerder vertrokken. We komen graag een keer terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10J. van Veen27-09-2022

Topcamping

Wij hebben hier 3 weken met onze caravan gestaan. Rustige camping, goede gastheer. Ruime plek, auto kan bij de caravan blijven staan. Zeer schoon sanitair, heerlijk warme douches ( zonder muntjes) met krachtige straal. Prima uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten en bezoeken aan bijv. 's-Heerenberg, Doesburg etc. De stuwwallen van het Montferland zijn vanaf de camping al te zien.

• 9Annemiek Wuite26-09-2022

Mooie camping, prachtige ligging en schoon

Mooi plaatsen, rustige omgeving en gastvrije ontvangst. Een aanrader

• 9Eetgelegenheden
  • 9Job en Anja25-09-2022

Een fijn verblijf in een mooie en rustige omgeving

De camping ligt in een rustige omgeving aan de rand van het dorp Azewijn . We hadden gekozen voor een plek met sanitair op de plaats wat naderhand goed bevallen is. De plaatsen zijn groot en alle maal voorzien van een water, stroom en een vuil water afvoer, in ons geval zat er dan ook een douche en wc bij. Het s' avonds broodjes kunnen bestellen voor de volgende morgen was voor ons ook plus punt. De omgeving waarin dit alles is gesitueerd is schitterend. Geluid van het aangrenzende mengvoeder bedrijf is er niet , en een in de verte gelegen autoweg is ook onhoorbaar. Het sanitair is schoon ,en is in perfecte staat.

Dus zeker een aanrader om te kamperen.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Marc05-09-2022

Zeker voor herhaling vatbaar

Een mooie gezellige camping lijkt wel frankrijk

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 10Fam. Hoepel en Hasko29-08-2022

Wow! Wat een vakantie!

Wat en aangename verrassing is deze camping! Heerlijk tussen de wijngaarden gelegen waan je je in Frankrijk. Het is heerlijk rustig op de camping; de vogels hoor je van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Wij hebben, samen met onze kinderen (pubers) enorm genoten van de rust op deze landelijk gelegen camping. Het zwembad werd door onze kinderen ook enorm gewaardeerd. Het sanitair is supernetjes. We gaan niet snel voor een tweede keer naar een camping maar de kinderen hebben unaniem besloten dat we volgend jaar weer hier naartoe gaan.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Fam.Wuffen28-08-2022

Mooie camping,plaats voor caravan makkelijk te bereiken en wat ik altijd het belangrijkste vind van een camping was een schone wc/(warme)douche,heb de eigenaar ook geregeld zien poetsen!Zwembad,schommels en trampoline aanwezig dan is het voor kleine kinderen al gauw goed.Azewijn is een rustig dorpje in de Achterhoek,waar je veel kunt doen in de omgeving.De grens met Duitsland is nabij,s'Heerenberg is met zijn kasteel een mooi plekje en Het land van Jan Klaassen een superleuk pretparkje voor de kleintjes.Wij hebben 2 weken genoten,hartelijk dank.

• 8Eetgelegenheden
  • 9PR27-08-2022

Fijne rustige camping

Vriendelijke gastheer! Prettige camping in een mooie omgeving met schoon sanitair!

• 7Eetgelegenheden
  • 8Chris23-08-2022

Rustige camping, ruime plaatsen, schoon sanitair.

Afgelopen 6 jaar met veel genoegen van april tot september op een vaste plek gebivakkeerd. Was voor ons uitvalbasis voor wandelingen en fietstochten in de Achterhoek. Rustige camping, ruime plekken, meerdere mogelijkheden qua voorziening (basisplek, idem met water en afvoer, idem met eigen toilet/douche hokje). Plekken met en zonder schaduw. Schoon en goed onderhouden sanitair. Komend vanuit de Randstad ideaal vanaf A12-A3 bereikbaar op slechts 4 km.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Guido van Duuren22-08-2022

Fantastisch verblijf

Op fietsvakantie met mijn zoon hebben we de Hartjens bezocht. We zijn fantastisch ontvangen. De eigenaar heeft een heerlijke verse pizza voor ons gemaakt die we op het terras hebben gegeten. De camping ligt prachtig midden in de natuur en zowel de eigenaren als de overige bezoekers zijn heel vriendelijk. De camping ziet er verzorgd uit.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden