Camping Minicamping de Hartjens

28 reviews over Camping Minicamping de Hartjens in het Nederlands

Prima camping

Aw100
17-6-2018

Prima camping met ruime plaatsen, schoon sanitair en zeer behulpzame eigenaar.

Jammer dat er een graanfabriek naast de camping staat, deze veroorzaakt nog wel eens wat lawaai, ook vroeg in de ochtend.

Voor goede WiFi moet je hier niet zijn.

Fijne camping met een gemoedelijk sfeertje.

Frans en Liesbeth
27-5-2018

We vonden het een heerlijke camping. We voelden er ons gelijk thuis. De eigenaren, Huub en Ans, waren heel vriendelijk en gastvrij.

Het sanitair was mooi en schoon.

Er was een gemoedelijk sfeertje en de plekken zijn heel ruim. Goede ligging wat betreft uitgangspunt fiets- of wandeltochten.

Keurig voor mekaar

Henk en Nellie
25-5-2018

De camping zag goed en verzorgd uit sanitair was prima en schoon mochten gebruik maken van het privé sanitair we werden ontvangen met een kopje koffie vriendelijke eigenaren

fantastisch

C.Huibers
24-5-2018

het was een mooie en schone camping. De plaatsen waren ruim. Het ontvangst was hartelijk.

zeker voor herhaling vatbaar.

ineke
24-5-2018

gezellige, uitstekende verzorgde camping met een hartelijke ontvangst en meteen rondleiding en uitleg.

meteen een relaxed gevoel.

mooie grote plaatsen , en goed verzorgd sanitair , alles is aanwezig voor een fijn verblijf.

Fantastisch We komen gewoon weer terug!

Teun Winters
24-5-2018

Een prachtige plek op deze mooie boerderijcamping. We hebben gebruik gemaakt van het privé sanitair. Dit was mooi, schoon en super handig. We hadden plek 36, deze ligt aan de buitenkant en je kijkt daar mooi weg over de weilanden. Het is een rustige plek maar je bent ook snel weer in de verschillende plaatsen in de omgeving.

Fantastisch verblijf

De Vrienden van Polar
19-4-2018

Mooie fijne camping met goed sanitair

Prettige Camping eigenaar en goede gastheer.

We hebben hier een fantastisch weekend doorgebracht (voor herhaling vatbaar0

Voelde me direct op mij gemak!

Hans
11-4-2018

Vriendelijke gastheer en gastvrouw, mooie en rustige camping, goed sanitair en ruime en mooie staanplaatsen.

Gewoonweg een heerlijke camping om te zijn. Behulpzame beheerder. Ruime comfortplaatsen. Heel schoon sanitair! Bijzonder mooi uitzicht in Montferland.

Leuke wandeltochten gemaakt via het Noarberpad: Zeddam-Terborg (lopen en trein/bus terug); Terborg-Gendringen (lopen en buurtbus terug) en Isselburg-Bocholt (lopen en bus 61 terug). De auto gebruikt voor de beginpunten.

Verrassend professioneel voor een minicamping

Ton en Davina Jesse
15-9-2017

Ruime plekken, prima sanitair, keurige ontvangst en ruime stalling voor de fietsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Hartjens in Azewijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Hartjens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Hartjens scoort een 8.62 uit 10 op basis van 28 reviews.