Camping Minicamping de Hartjens

Camping Minicamping de Hartjens

8.8Fantastisch

Nederland, Gelderland, Azewijn

Op vakantie geweest naar Minicamping de Hartjens?

8.8Fantastisch

• 9.1Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

83 reviews over Camping Minicamping de Hartjens

• 9Chris02-10-2019

Zeer tevreden

Geweldige en rustige camping, zeer goed bereikbaar vanaf de A12-A3. Uitstekend sanitair en goed bijgehouden. Ruime plaatsen. Fantastische uitgaanslocatie voor verkenning van de Achterhoek

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Ben29-09-2019

gewoon erg goed.

mooie lokatie erg vriendelijk ontvangst. rustige camping . vlakbij duitsland.

• 7Staat v/h sanitair

• 9S. Klink25-09-2019

Buitengewoon buiten is een goede kreet.

Fijne camping. Ruime plaatsen. Ondergrond snel droog na regen door grasveld en zanderige samenstelling. Aansluiting elektra en water prima. Afvoer afvalwater in de buurt en voorzien van stankafsluiters. Eigenaar hartelijk en vriendelijk. Soepel en maakt niet gauw ergens een probleem van. Integendeel... Met zijn droge humor word al gauw een probleempje de nek omgedraaid. Trouwens, ik zou niet weten wat hier een probleem zou zijn. Gewoon een aan te bevelen camping. Wifi prima zoals het hoort. Bijzonder hartelijk dat op deze wijnboerderij in de oogsttijd frisjes druiven voor de gasten worden neergelegd om te "proeven". Nou... geproefd hebben we. Ik wil ook niet te veel reclame maken want wij gaan zeker hier terugkomen en dan zul je zien dat de camping hardstikke vol staat!!! Hebben wij weer. Voor de a.s. bezoekers: : Veel plezier en vooral RUST.

• 9Camperkip24-09-2019

We komen zeker terug

Heerlijke rustige camping met grote plaatsen. Supervriendelijke ontvangst en keurig schoon sanitair. Leuke wandeling door de wijngaard.

• 9Henk Pinkse23-09-2019

Erg leuke minicamping met goede faciliteiten

Super camping, zeer schoon en mooi sanitair en heel vriendelijke gastheer en gastvrouw. Veel fiets- en wandelmogelijkheden in de omgeving. Wij komen hier zeker terug.

• 9Familie Bollen22-09-2019

Prima camping

Fijne camping, grote plaatsen, mooi uitzicht op de wijnranken , prachtig fiets en wandelgebied. Prima en schoon sanitair. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.

• 10Toon en Monique19-09-2019

Echt een aanrader wij komen zeker nog eens terug

Hier naartoe gaan is heerlijk ,echte natuur rust mooi fiets gebied ,en niet te vergeten een zeer vriendelijke gast heer .Wij komen hier zeker nog terug .bedankt dat we er mochten zijn

• 8AJC van Baardewijk10-09-2019

Fantastisch!

We hebben als groep van ong.10 gekampeerd en kregen nog 30 m/v bezoek op de camping in het weekend. Ons verblijf en de camping waren erg fijn, de camping schoon en gastvrij!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Gerard en Esther01-09-2019

Heerlijke vakantie maar we hadden ook een topzomer

Rustige ruime en schone camping. Vriendelijke behulpzame eigenaar. Prachtige omgeving om fietsend en wandelend te verkennen. Leuke dorpjes en stadjes in de omgeving

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Andre Jager30-08-2019

Top!!

Super netjes, vriendelijk en schoon

Gereisd met partner in augustus 2019

0 tips over Camping Minicamping de Hartjens

1 vraag over Camping Minicamping de Hartjens

• Annie de Krom, 12-08-2018

weekend van 24-27 mei

Ik heb nog een paar vragen en wellicht volgen er nog meer :)

1. Mag in de slaapkamer een hond overnachten?
      2. ik ga er vanuit dat het beddengoed à € 7,50 p.p. geldt voor het hele weekend, klopt dat?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
    • SchaduwplaatsenAanwezig