Géén boekingskosten

Camping Goorzicht

NederlandGelderlandAalten

We hebben de beste aanbieders voor Camping Goorzicht voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 62 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

64 Reviews over Goorzicht

• 9Ria en Henny16-09-2021

Verhouding kwaliteit en prijs is dik in orde!

Wij hebben altijd in de Achterhoek gewoond, maar sinds een aantal jaren is onze thuisbasis in de provincie Groningen. Camping Goorzicht was een prima uitvalbasis om familie en vrienden te bezoeken. We hadden een chalet geboekt dat volledig aan onze verwachtingen voldeed. Het was voldoende ruim voor 2 personen, waarbij vooral de royale woonkamer en slaapkamer goed bevielen. We troffen het met het weer en daarom hebben we ook genoten van de veranda. Wie van wandelen en fietsen houdt, kan hier prima terecht; wij hebben gebruik gemaakt van de mogelijkheid om fietsen te huren op de camping. Goed om in dit verband nog te weten; in de nabije omgeving zijn voldoende mogelijkheden voor een hapje en een drankje. In de periode dat wij er waren (buiten vakantietijd), viel ons in positieve zin vooral de rust op.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Fam. de Groot23-06-2021

Prima verblijf

Breedte plaats wat krap, diepte ok. Watertappunt was stuk en werd pas na paar keer melden gerepareerd. Eén afwaspunt geeft pas warm water nadat al € 0,50 is afgeschreven. Verder prima systeem met deze SEP-kaart: je betaalt wat je verbruikt. Wifi is erg duur. Sanitair is ok, maar omdat zwembadgasten er nat gebruik van maken, is de vloer soms nat en dat komt onprettig over. Ook is het wenselijk om de aanwezigheid van zeep en toiletpapier wat vaker controleren. Fijn zwembad, maar in weekend druk met vaste gasten, waaronder veel kinderen. Leuke speeltuin. Weg langs camping soms wat rumoerig door de zijstrips (ribbels) langs de weg. Al met al voor herhaling vatbaar.

• 8Van Hemert07-06-2021

Fijne rustige camping

Een week verbleven op een kampeerplek met privé sanitair dat was ideaal. En we hebben erg genoten van de rust. We gaan zeker nog een keer terug.

• 8John Jong de13-09-2020

Het was een heel leuke schone camping met zwembad

Mooie fietsroutes en wandelroutes- Wifi was de laatste dagen minder

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Trui van Bruinessen12-09-2020

Leuke camping

Leuke camping, zeer vriendelijke eigenaren. wij hadden een een goed uitgerust mobile home gehuurd. Wij waren net z'n tweeën maar ons kleinkind zou zich daar goed vermaakt hebben in de speeltuin en zwembad. Mooie omgeving om te fietsen.

• 6Daan29-08-2020

viel tegen

Op de website van de camping adverteren ze met een animatie team van ca 8 man bij aankomst bleek deze nog uit 2 vrijwilligers te bestaan. (vaste campinggast gaf dit aan)Wij hadden juist voor deze camping gekozen vanwege de animatie. Als er iets georganiseerd werd per dag was het veel, de laatste week van onze vakantie werd er nog maar 3x per week iets georganiseerd. Volgens de eigenaren was dit vanwege de corona zo weinig. (ik denk zelf vanwege het kleine team) De hygiene zou heel goed moeten zijn, dat viel mij dus vies tegen zeker als je nagaat dat ze dingen lieten vanwege corona. De (corona) regels die bij het zwembad hoorden werden door niemand nageleefd. Binnen 3 dagen waren de kinderen door het chloor volledig schraal (vellen hingen erbij) De waterdruk bij het vernieuwde toiletgebouw (adverteren ze mee) was enorm laag. Shampoo uit de haren van de kinderen wassen was niet te doen. Warm water was in mijn optiek erg duur. 3week E40

Camping Goorzicht, directeur, 29-08-2020

Goedemiddag,

Dank voor uw review, graag wil ik hier toch even op reageren.

Het animatieteam bestaat niet uit maar 2 personen, deze info is u verkeerd afgegeven. Ons animatieteam bestaat momenteel uit 6 personen.

Wat betreft de waterdruk, deze is door vitens vanwege de droogte omlaag gezet, hier kunnen wij helaas niks aan doen.

Ik had liever gehad dat u deze punten tijdens uw verblijf had gemeld, dan hadden we het kunnen nakijken, kunnen oplossen of u kunnen uitleggen.

Hopelijk heeft u wel een prettig verblijf gehad.

• 10Rian rave23-08-2020

Fantasties moderne camping echt een aanrader

We hebben een heerlijk verblijf gehad op deze camping gehad voor jong en oud. De eigenaren zijn heel vriendelijk en staan altijd klaar voor hun gasten. De kinderen vinden het zwembad met speeltuin geweldig. Ondanks covid 19 werden er activiteiten georganiseerd. Het sanitair gebouw is modern en heel netjes met ruime douche hokje. Direct naast de camping ligt een heel mooi natuur gebied op 5 minuten lopen waar je heerlijk kunt fietsen en wandelen. We stonden op een mooi kampeerveld met schaduw en zonnige plekken. Er word veel vernieuwt ook bij de jaarplaatsen zie je veel nieuw chalets plaats maken voor oude stacaravans.

Wij komen volgend jaar zeker terug en zijn benieuwd wat ze dan weer vernieuwd hebben

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 7F&H17-08-2020

Gezellige camping

Positief, voor kinderen grote speeltuin en zwembaden. Positief, vriendelijke eigenaren, bereid te helpen waar nodig. Wij hadden een grote plaats met veel schaduw maar over het algemeen zijn de meeste plaatsen klein en bovenop elkaar met veel zon. Sanitair goed / redelijk. Wel te ver lopen als je achterin de camping staat. Nu ( misschien door corona) werd er bijna niets georganiseerd. Snackbar te vroeg dicht , om 19.00 uur al. Leuke omgeving om te ontdekken. Wifi verbinding was prima, wel betalen voor 2 apparaten. Wil je meer dan weer betalen. Veel vaste staanplaatsen met veel honden

Camping Goorzicht, directeur, 20-08-2020

Ik wil u bedanken voor uw review. Het klopt inderdaad dat wij vanwege corona niet meer activiteiten hebben kunnen organiseren. We hebben weleens geprobeerd om de snackbar om 20.00 uur te sluiten maar kregen dan van 19.00 tot 20.00 geen bestellingen, vandaar dat we om 19.00 uur sluiten.

• 9Fam. Mulder16-08-2020

Super kindvriendelijk

Een ruime plek en een heel vriendelijke, behulpzame familie. Elke ochtend verse broodjes kunnen bestellen en heerlijke koffie etc. op het terras. De kinderen tot zeker 11 jaar hebben hier een paradijsje. Met zwembaden en een heerlijke speeltuin en vooral heel veel vriendjes. Een gemoedelijke sfeer en ik voelde mij meteen op mijn plek met mijn zoontje van 7. Ik vond het sanitair prima in orde en ook de zwembaden werden netjes schoongemaakt en het water gecontroleerd. Koelelementen mocht ik invriezen en mijn zoontje kon een skelter huren. Hij was van 9:00 tot 21:00 uur met heel veel nieuwe vriendjes in de weer. Geweldig om te zien hoe hij genoot. De omgeving is prachtig, weet ik. Al zagen we daar deze dagen weinig van omdat de camping genoeg was.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Wij willen u bedanken voor uw review! Familie te Dorsthorst

• 8Stappers13-08-2020

Heerlijk

De kinderen hebben zich uitermate goed vermaakt. Heerlijke speeltuin en het zwembad was voldoende. De medewerkers erg behulpzaam en aardig. Prijs kwaliteit verhouding eten was goed. Ondanks de hitte hebben we enorm genoten! Prima prijs, eigen tent, zelfs luxer dan verwacht!

• 8Eetgelegenheden

• TafeltennisBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • AquaparkBeschikbaar

Hygiëne