Camping De Blikvaart

35 reviews over Camping De Blikvaart in het Nederlands

Geweldig

Chantal
2-8-2018

Geweldige camping. Zeer ruime en mooie kampeerplekken. Enige minpunt vonden wij de stroompalen. Hadden een kabel van meer dan 30 meter nodig. Personeel en eigenaren zijn echt super. Komen hier zeker nog eens terug

Prachtige camping!

Fam. Francis
2-7-2018

Wij gingen naar deze camping om onze nieuwe vouwwagen uit te proberen. De omgeving was ons al langer bekend, maar eenmaal op het terrein kom je in een heel andere wereld. Vriendelijke ontvangst, allerlei (loslopende) dieren, prachtige velden en ruime plaatsen. Wij stonden lekker in de luwte, waardoor het met 18 graden prima vertoeven was. Regelmatig lopen de eigenaren over het terrein, waardoor ze makkelijk aanspreekbaar zijn. Wij hadden onze hond mee en die konden we op een naastgelegen weiland uit laten. Sanitair is wat verouderd, maar hygiëne is goed.

Prachtige camping waar we zeker voor de weekenden vaker terug zullen komen!

Nooit meer

W.ter Horst
28-5-2018

Mooie velden onvriendelijke ontvangst door de eigenaresse en voor te vissen moet je een acrobaat zijn .de rietkragen zijn zo hoog dat je als op de stoelzit weinig kunt zien van het water ende omgeving. mijn vrouw had bij de reservering aangegeven dat ik door 3 rugoperaties nog niet zo goed ter been was maar graag wou vissen .is dus onmogelijk.We hebben 2,5 uur gereden en bij aankomst de hondjes eruit ,toen werd er vanaf de andere kant van het veld geschreeuwd honden moeten vast,,, ook goedemorgen mevrouw de eigenaresse .. we zijn na 1 nacht weer naar huis gegaan ,komen we ,,,noooit ,,meer.

Tinie Werkhoven, Eigenaresse, 6-6-2018

Beste Familie ter Horst,

Het is erg jammer om uw reactie achteraf te moeten lezen. Wanneer u dit bij aankomst of tijdens uw verblijf bij ons had gemeld, hadden wij graag naar een passende oplossing gezocht.

Wat betreft de hond hoe groot of klein de hond ook is, de hond(en) op het kampeerveld aangelijnd te blijven.

Met vriendelijke groet,

Tinie Werkhoven

Fantastisch!

Heidi Doeve
10-4-2018

Prachtig huisje, warm en schoon. Uitzicht op de weilanden! Het pony rijden vond onze dochter van 7 jaar helemaal geweldig! En we zijn ontzettend vriendelijk ontvangen door de familie. Prachtige plek! Voor herhaling vatbaar. We hebben het super leuk gehad, bedankt!👍

Prima vakantiehuis

Rob
9-2-2018

Was prima vakantiehuis schoon en ruim en lekker warm

Very nice place

Sascha
1-11-2017

Very nice landlord, nice place, a lot of animals, a lot of things you can do if the weather is not that nice,...

het was er fantasie

anita van hemert
21-8-2017

de eigenaars waren heel vriendelijk en met de kerst kregen we ook nog een kerst kaart echt fantastisch we komen zeker weer te terug.

Echt fantastisch en zeker met kinderen!

Anique Dejaifve
30-7-2017

Heel vriendelijke mensen !

Mooi omgeving ideaal voor kinderen dieren lopen gedeeltelijk los wat super leuk is 😊.En voor vissers ideaal met prachtige forel visvijvers aansluitend aan de camping. Kortom toppie !!!

Voor herhaling vatbaar, echt op het boeren land.

Fam, van Dijk
25-7-2017

Je moet wel van het buiten leven houden en niet bang zijn voor dieren.

Genoeg te doen voor de kinderen let op het water.

Hele mooie omgeving

Hier? Nooit weer!

Jan Smid
11-6-2017

Voor het 2de jaar achter elkaar op een zeer vernederende toon aangesproken door de eigenaresse. Dit overkomt mij niet meer. Ik kom hier van mijn levensdagen niet meer te kamperen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Blikvaart in Sint Annaparochie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Blikvaart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Blikvaart scoort een 8.52 uit 10 op basis van 35 reviews.