Tijdelijk €25 aanbetaling

8.8FantastischScore uit 51 reviews

8.8FantastischScore uit 51 reviews
  • 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

51 Reviews over De Blikvaart

• 10Harriette07-09-2022

Meermaals geweest in de huisjes altijd netjes en zeer vriendelijk mag in de keuken wel een broodrooster of tosti-ijzer dat mis ik wifi naar behoren maar wat wil je met deze oppervlakte als je in een vacantiepark bent is het ook niet veel beter Wij gaan zeker nog mals terug meestal 2 a3 keer per jaar

• 10Eetgelegenheden
  • 7Willy03-09-2022

teleurgesteld

Slechts 1 nacht gebleven al waren er 4 voorzien. Beloofde internet werkte niet naar behoren. Ze noemde me een leugenaar tot ze hetzelfde hoorde van een andere gast. Kreeg slechts 1/2 geld terug. Al had ik vooraf met aandrang gevraagd naar de werking van het internet dat voor mij noodzakelijk was. Verder blijkt het dichtsbijzijnde fietsknooppunt 3 km van de tent te liggen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Fred Budde15-07-2022

En we hebben weer een fantastische vakantie gehad op de blikvaart , wat een vliendelijke mensen zijn Afke Folkert en Tinie en wat een mooie veldjes en super mooi sanitair ook de sinds dit jaar aanwezige wifi is helemaal geweldig , en zijn er dan ook minpunten ja hoor , als het riet en gras langs de vaart korter gehouden zou worden dan was het helemaal top voor de vissers en het genieten van de langs varende bootjes , maar voor zover vinden wij het een super camping in het mooie Friesland

Eigenaar, 17-07-2022

Beste Fred Budde, bedankt voor de mooie review. Helaas kunnen wij het riet niet maaien. Dit is werk voor het waterschap ( zij doen dit vanaf de waterkant ) en deze maaien de rietkanten steeds minder i.v.m. de natuur.

• 8Jaap en Ida03-07-2022

Prima. Voor herhaling vatbaar!

Hartelijke ontvangst op deze kleine camping. Rustig gelegen, geen animatie, geen zwembad. Je komt hier voor je rust, voor een bezoek aan omliggende steden (Leeuwarden, Franeker, etc) en de eilanden (Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog). De velden zien er aantrekkelijk uit, worden goed onderhouden. Het sanitair is blinkend schoon. Dit jaar is er een nieuw toilet gebouw bijgekomen!

• 5Eetgelegenheden
  • 9e van boeschoten02-10-2021

fijne camping

plus punten... vriendelijk eigenaar,schone toilet gebouwen.dicht bij Leeuwarden... min punt slecht internet systeem wifi is wel aan vervanging toe. of meerdere wifi antenne,s plaatsen omdat er op de achterste velden geen of weinig bereik is.

Eigenaar, 06-07-2022

Bedankt voor uw review. We zijn 'eindelijk' aangesloten op het glasvezelnetwerk. Nu is er op het hele terrein goede WIFI.

• 8Jolanda13-09-2021

Familie weekend

Net weekendje op de Blikvaart geweest in de groepsaccomodatie voor een familie weekend. Prima verblijf gehad. Veel ruimte in de accommodatie en schone, nette kamers en alles is aanwezig. Vriendelijke ontvangst en alles werd duidelijk uitgelegd. Leuk voor de kinderen waren de dieren die rondom de boerderij liepen. We hebben genoten.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Petra Willems07-08-2021

Genieten v Friese gastvrijheid en ontspannen sfeer

We hebben op Camping de Blikvaart alles gevonden wat we ons konden wensen. Een schone, ruime vakantiewoning. Vele ontspannen nieuwe en vaste gasten. Onze kinderen (8 en 10) hebben met kinderen van 2 tot en met 18 gespeeld. Op de camping mag veel zoals de paarden verzorgen, de geitjes aaien. Elke avond (behalve zondag) wordt er een ritje op de traktor met platte kar erachter gemaakt. Ongeveer twee keer per week wordt de friteuse aangezet en kun je frites, snacks, plates, maar ook een rauwkost salade kopen. Leeuwarden, waar van alles te doen is (diverse musea, zwembad de Blauwe Golf en vele restaurants) is 15 a 20 min rijden. Dat vonden we ideaal om te doen als het regende.

• 9Staat v/h sanitair

• 10Hendriks07-08-2021

Onwijs goed bevallen!!

Fijne ontvangst, lekker gewoon, alles wat je nodig hebt is er; geen overdreven toestanden. Allemaal fijne plekken. De loslopende pony Dave geeft de sfeer goed weer; doe maar gewoon, je mag hier zijn wie je bent. Service en gastvrijheid is bijna oneindig; er wordt keihard gewerkt om het iedereen naar de zin te maken en ook nog vriendelijk te blijven.

• 10Ruttens Silke29-06-2021

Wij willen terug komen

Neem niet teveel mee! Bedenk het en het staat er. Super vriendelijke mensen. Heerlijke natuur, en heel hygiënisch

Eigenaresse, 08-07-2021

Bedankt voor jullie mooie review! Graag tot ziens, 'oant sjen' ;)

• 9Kitty03-06-2021

Kort verblijf op de camperplaats.

Mooie camperplek met ruim grasveldje, vriendelijke eigenaar en mooie voorzieningen en schoon sanitair. Leuk gelegen vlakbij de Blikvaart en het plaatsje St Annaparochie.

Camping De Blikvaart info

• CafeNiet beschikbaar