Camping De Blikvaart

36 reviews over Camping De Blikvaart

• 2019
    8J. & M. Meert02-07-2019

Vatbaar voor herhaling !

Vakantiehuisje gehuurd voor een week. Grote, nette goed uitegruste chalet, minpuntje, er ontbreekt een vriesvak, wat wel nodig is in deze warme dagen. Aangename uitbaters die steeds klaar staan om je te helpen. Heel kindvriendelijk, maar niet hinderend voor mensen die het graag rustig hebben.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Chantal02-08-2018

Geweldig

Geweldige camping. Zeer ruime en mooie kampeerplekken. Enige minpunt vonden wij de stroompalen. Hadden een kabel van meer dan 30 meter nodig. Personeel en eigenaren zijn echt super. Komen hier zeker nog eens terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Fam. Francis02-07-2018

Prachtige camping!

Wij gingen naar deze camping om onze nieuwe vouwwagen uit te proberen. De omgeving was ons al langer bekend, maar eenmaal op het terrein kom je in een heel andere wereld. Vriendelijke ontvangst, allerlei (loslopende) dieren, prachtige velden en ruime plaatsen. Wij stonden lekker in de luwte, waardoor het met 18 graden prima vertoeven was. Regelmatig lopen de eigenaren over het terrein, waardoor ze makkelijk aanspreekbaar zijn. Wij hadden onze hond mee en die konden we op een naastgelegen weiland uit laten. Sanitair is wat verouderd, maar hygiëne is goed. Prachtige camping waar we zeker voor de weekenden vaker terug zullen komen!

Gereisd met partner in juni 2018

• 5W.ter Horst28-05-2018

Nooit meer

Mooie velden onvriendelijke ontvangst door de eigenaresse en voor te vissen moet je een acrobaat zijn .de rietkragen zijn zo hoog dat je als op de stoelzit weinig kunt zien van het water ende omgeving. mijn vrouw had bij de reservering aangegeven dat ik door 3 rugoperaties nog niet zo goed ter been was maar graag wou vissen .is dus onmogelijk.We hebben 2,5 uur gereden en bij aankomst de hondjes eruit ,toen werd er vanaf de andere kant van het veld geschreeuwd honden moeten vast,,, ook goedemorgen mevrouw de eigenaresse .. we zijn na 1 nacht weer naar huis gegaan ,komen we ,,,noooit ,,meer.

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Tinie Werkhoven, Eigenaresse, 06-06-2018

Beste Familie ter Horst, Het is erg jammer om uw reactie achteraf te moeten lezen. Wanneer u dit bij aankomst of tijdens uw verblijf bij ons had gemeld, hadden wij graag naar een passende oplossing gezocht. Wat betreft de hond hoe groot of klein de hond ook is, de hond(en) op het kampeerveld aangelijnd te blijven. Met vriendelijke groet, Tinie Werkhoven

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Heidi Doeve10-04-2018

Fantastisch!

Prachtig huisje, warm en schoon. Uitzicht op de weilanden! Het pony rijden vond onze dochter van 7 jaar helemaal geweldig! En we zijn ontzettend vriendelijk ontvangen door de familie. Prachtige plek! Voor herhaling vatbaar. We hebben het super leuk gehad, bedankt!👍

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 9Rob09-02-2018

Prima vakantiehuis

Was prima vakantiehuis schoon en ruim en lekker warm

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

10anita van hemert21-08-2017

het was er fantasie

de eigenaars waren heel vriendelijk en met de kerst kregen we ook nog een kerst kaart echt fantastisch we komen zeker weer te terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2015

• 10Anique Dejaifve30-07-2017

Echt fantastisch en zeker met kinderen!

Heel vriendelijke mensen ! Mooi omgeving ideaal voor kinderen dieren lopen gedeeltelijk los wat super leuk is 😊.En voor vissers ideaal met prachtige forel visvijvers aansluitend aan de camping. Kortom toppie !!!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Fam, van Dijk25-07-2017

Voor herhaling vatbaar, echt op het boeren land.

Je moet wel van het buiten leven houden en niet bang zijn voor dieren. Genoeg te doen voor de kinderen let op het water. Hele mooie omgeving

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 2Jan Smid11-06-2017

Hier? Nooit weer!

Voor het 2de jaar achter elkaar op een zeer vernederende toon aangesproken door de eigenaresse. Dit overkomt mij niet meer. Ik kom hier van mijn levensdagen niet meer te kamperen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2017

6 tips over Camping De Blikvaart

• barrybouma, 07-05-2013

vissen in de blikvaart was voor iedereen leuk!

• Mar, 15-11-2012

Dorpjes in de buurt van de camping. Leeuwarden. Verder wilden de kinderen niet echt weg van de boerderij ;)

• Jan Schutten, 27-10-2011

Tip: vooral veld 3 is lekker ruim. Weggaan: Aeolus + Balorig in Sexbierum.

1 vraag over Camping De Blikvaart

• Van Vulpen A.P.J, 26-12-2016