Camping De Blikvaart

Laatste review

Geweldig

Chantal,
2-8-2018

Geweldige camping. Zeer ruime en mooie kampeerplekken. Enige minpunt vonden wij de stroompalen. Hadden een kabel van meer dan 30 meter nodig. Personeel en eigenaren zijn echt super. Komen hier zeker nog eens terug

34 reviews over Camping De Blikvaart in het Nederlands

Geweldig

Chantal,
2-8-2018

Prachtige camping!

Fam. Francis,
2-7-2018

Wij gingen naar deze camping om onze nieuwe vouwwagen uit te proberen. De omgeving was ons al langer bekend, maar eenmaal op het terrein kom je in een heel andere wereld. Vriendelijke ontvangst, allerlei (loslopende) dieren, prachtige velden en ruime plaatsen. Wij stonden lekker in de luwte, waardoor het met 18 graden prima vertoeven was. Regelmatig lopen de eigenaren over het terrein, waardoor ze makkelijk aanspreekbaar zijn. Wij hadden onze hond mee en die konden we op een naastgelegen weiland uit laten. Sanitair is wat verouderd, maar hygiëne is goed.

Prachtige camping waar we zeker voor de weekenden vaker terug zullen komen!

Nooit meer

W.ter Horst,
28-5-2018

Mooie velden onvriendelijke ontvangst door de eigenaresse en voor te vissen moet je een acrobaat zijn .de rietkragen zijn zo hoog dat je als op de stoelzit weinig kunt zien van het water ende omgeving. mijn vrouw had bij de reservering aangegeven dat ik door 3 rugoperaties nog niet zo goed ter been was maar graag wou vissen .is dus onmogelijk.We hebben 2,5 uur gereden en bij aankomst de hondjes eruit ,toen werd er vanaf de andere kant van het veld geschreeuwd honden moeten vast,,, ook goedemorgen mevrouw de eigenaresse .. we zijn na 1 nacht weer naar huis gegaan ,komen we ,,,noooit ,,meer.

Tinie Werkhoven, Eigenaresse, 6-6-2018

Beste Familie ter Horst,

Het is erg jammer om uw reactie achteraf te moeten lezen. Wanneer u dit bij aankomst of tijdens uw verblijf bij ons had gemeld, hadden wij graag naar een passende oplossing gezocht.

Wat betreft de hond hoe groot of klein de hond ook is, de hond(en) op het kampeerveld aangelijnd te blijven.

Met vriendelijke groet,

Tinie Werkhoven

Fantastisch!

Heidi Doeve,
10-4-2018

Prachtig huisje, warm en schoon. Uitzicht op de weilanden! Het pony rijden vond onze dochter van 7 jaar helemaal geweldig! En we zijn ontzettend vriendelijk ontvangen door de familie. Prachtige plek! Voor herhaling vatbaar. We hebben het super leuk gehad, bedankt!👍

Prima vakantiehuis

Rob,
9-2-2018

Was prima vakantiehuis schoon en ruim en lekker warm

het was er fantasie

anita van hemert,
21-8-2017

de eigenaars waren heel vriendelijk en met de kerst kregen we ook nog een kerst kaart echt fantastisch we komen zeker weer te terug.

Echt fantastisch en zeker met kinderen!

Anique Dejaifve,
30-7-2017

Heel vriendelijke mensen !

Mooi omgeving ideaal voor kinderen dieren lopen gedeeltelijk los wat super leuk is 😊.En voor vissers ideaal met prachtige forel visvijvers aansluitend aan de camping. Kortom toppie !!!

Voor herhaling vatbaar, echt op het boeren land.

Fam, van Dijk,
25-7-2017

Je moet wel van het buiten leven houden en niet bang zijn voor dieren.

Genoeg te doen voor de kinderen let op het water.

Hele mooie omgeving

Hier? Nooit weer!

Jan Smid,
11-6-2017

Voor het 2de jaar achter elkaar op een zeer vernederende toon aangesproken door de eigenaresse. Dit overkomt mij niet meer. Ik kom hier van mijn levensdagen niet meer te kamperen.

We hebben een geweldige zomervakantie gehad in 2015. 's Avonds met Afke met de trekker over het land. De dieren; paarden, lama's, geiten, en nog meer. Een ander gezin heeft onze dochter van 3 jaar laten paardrijden. Heel gemoedelijk allemaal.

Grote trampoline's. 's Avonds met de anderen vuurtje stoken. Biertje erbij.

Onze eerste vakantie binnen Nederland. Maar wat is het ons goed bevallen hier.

Tevens in het dorp. Het was niet altijd goed weer. Het blijft immers Nederland.

In de supermarkt was er koffie en soms koekjes of snoepjes. In de winkel waren ze geïnteresseerd in ons. Waarom we vakantie hielden in hun streek. Er werd tijd voor ons genomen, ook aan de kassa. Niemand mopperde omdat het soms voor wat oponthoud zorgde.

We denken met heel veel plezier aan De Blikvaart en Friesland terug.

We gaan meestal niet terug naar een plek waar we al geweest zijn. Maar De Blikvaart willen we nog een keer heen. Op Facebook lezen we dat ze vol zijn met Hemelvaart 2017. Jammer. Voor ons echt een camping voor een kort verblijf (omdat we met de zomervakantie weer naar een andere bestemming gaan).

Tip: GAAN!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Blikvaart in Sint Annaparochie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Blikvaart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.