Bed and Breakfast Claercamp

Meer bedandbreakfast info

19 reviews over Bed and Breakfast Claercamp

• 10Familie Rintjema12-10-2020

TOP!!!

We gingen onze familie bezoeken en verbleven 1 nachtje in kamer Abt. Wat een prachtige kamer, van alle gemakken voorzien. Een heerlijke ontbijtmand stond ‘s ochtends voor de deur We hebben ervan genoten. Tot een volgende keer!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2020

• 10Jan & Myriam31-07-2020

Rustige locatie, prachtig om te fietsen. Vriendelijke gastheer en vrouw. Lekker ontbijt en alles netjes en goed voorzien. Ook in deze o moeilijke tijden van Corona.

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Diana en Arie13-07-2020

Verdien je een 10, dan krijg je een 10!

Afgelopen weekend overnacht in de [email protected] van Sjoerd en Matsje. Wat ik in de titel al schreef, verdien je een 10, dan krijg je een 10. Wij keken iedere vrijdagavond naar BenB op omroep Max. Uiteraard bekijk je de B&B dan met een kritische blik of je verbeterpunten kunt vinden. Een haakje, tafeltje voor de koffer, plankje voor toilettas, douchegordijn dat op je afkomt... Niets negatiefs kunnen vinden. Sjoerd en Matsje zijn zeer gastvrije en vriendelijke mensen. Een royaal ontbijt wordt op het door jouw gewenste tijdstip in een mand voor je deur gezet. Helemaal compleet, net als op tv. Wij hadden prachtig weer, dus ontbeten in de tuin. In alle rust. Pluspunten; ruime bedden met uitstekende matrassen, grote tuin met voldoende heerlijk nieuwe ligstoelen, zeer grote badkamer met prima inloopdouche, alles super schoon, Sjoerd en Matsje houden zich op de achtergrond, je kunt lekker je gang gaan. We gaan zeker nog eens terug naar de Toppers!

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Inez28-06-2020

Smaakvolle, (bad)kamer, gastvrije en rustige sfeer

Drie nachten heerlijk gelogeerd in smaakvol ingerichte kamer met zeer goede bedden en met veel extra's. Oa. gebruik van keuken is mogelijk, mooie tuin met zitjes. Aandacht voor details. Zeer gastvrij, altijd bereikbaar voor vragen. Kortom een goed verblijf om te fietsen of wandelen in NO-Friesland.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Imola25-05-2020

RUST & GENIETEN

Een prachtig kamer met een privesauna! Wij hebben veel genoten van de rust en privacy! Heerlijk ontbijt met veel aandacht gemaakt! Zeker een aanrader!!!

Gereisd met partner in mei 2020

• 10Karo02-01-2020

Zeker doen!

Super B&B! Heerlijke kamer met grote badkamer (met privésauna tegen geringe extra betaling). Veel privacy. Elke ochtend een gevarieerd ontbijt in mand voor de deur dus eten aan je eigen tafel in de kamer. In de kamer verder een waterkoker, koffiezetapparaat en toebehoren. Spelletjes, serviesgoed. Een klein koelkastje voor eigen gebruik. Op de gang mogelijkheid om te koken. Ook hier voldoende serviesgoed, pannen, keukengerei.

Deze B&B is echt netjes, alles functioneert naar behoren, heel prettig! Gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijk.

Doe hierbij een flinke portie rust en ruimte en we hebben het hier over een heerlijke plek!

In de omgeving genoeg te doen maar je hebt wel een auto nodig om overal te komen!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    10Ingrid29-05-2019

Super verblijf gehad

Fantastisch mooie accommodatie met uitstekende voorzieningen en een heerlijke tuin om in te zitten met een weids uitzicht. Perfecte uitvalsbasis voor een wadlooptocht. Fijn ook zo'n familiekamer met een eigen keukentje.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Bertjan en Tetsje30-04-2019

Uitstekende B&B

Dit is een uitstekende B&B! Als je de vriendelijke eigenaren ontmoet hebt, de mooie kamer en de goede sfeer in je opgenomen hebt, ziet dat het erg schoon en netjes is, en je op je kussen al een versnapering voor je ziet klaarliggen dan weet je: hier wordt veel zorg en aandacht besteedt aan het runnen van deze B&B! Wij hadden kamer 'De Lekenbroeder', met eigen sauna. De heerlijke rust - geen verkeerslawaai- en het prima bed maken dat je de dag sowieso al goed begint. Dan volgt prima ontbijt dat in een mooie rieten mand klaargezet wordt op afgesproken tijd voor de slaapkamerdeur. In de slaapkamer is een mooi hoekje waar je het ontbijt nuttigt terwijl je door de ramen uitkijkt over de uitgestrekte Friese weiden waar Grutto' s en Kieviten door de lucht buitelen. Dit is genieten! Goede locatie om daar vandaan bijv. naar Dokkum te gaan (6 km); de boot vanaf Holwerd naar Ameland op circa 10 kilometer afstand. Zeer zeker een aanrader!

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Wil07-03-2018

Fijne B&B

Leuke B&B, wij hadden de Lekenbroeder kamer, een mooie ruime kamer met eigen ruime badkamer met sauna (tegen extra betaling). Kamer met uitzicht, de B&B ligt centraal in Noord Oost Friesland. Fijne bedden en een goed ontbijt.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

10Een aanrader!18-09-2017

Voor herhaling vatbaar

De B&B van Matsje en Sjoerd is heel rustig gelegen, met een weids uitzicht. Wij verbleven in kamer Abt. Die kamer is van alle gemakken voorzien, met een eigen badkamer en keukenhoekje met serviesgoed, koffie en thee. De kamer is heel gezellig ingericht: je ziet dat dat met liefde en met oog voor detail is gedaan. Je voelt je ook echt welkom, niet alleen in woord, maar ook in daad. Het ontbijt is iedere ochtend weer een verwennerij. De mand uitpakken alleen is al leuk en het smaakt ook allemaal heerlijk!

Gereisd met partner in september 2017

Bed and Breakfast Claercamp info