Géén boekingskosten

Camping De Kleine Wielen

NederlandFrieslandLeeuwarden

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Kleine Wielen voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 145 reviews

Meer camping info

140 Reviews over De Kleine Wielen

• 9Tina09-08-2022

Beste Camping! Vriendelijk, rustig, veel te doen

We hebben een plek direct bij het strand gehad, de kinderen konden gewoon alleen spelen gaan en waren altijd in zicht. Het was super rustig, en ook waren er veel campers, had toch iedereen genoeg ruimte om te ontspannen. Leuk was ook dat er een mogelijkheid was om warm te eten (ook me te nemen naar jouw camper) en broodjes voor het ontbijt te bestellen en een kleine winkel voor de belangrijkste dingen. WC werd elke dag schoon gemaakt. De mensen waren super vriendelijk! Vlakbij bevindt zich de Aqua Zoo (super mooi!), er stonden bootjes en SUPs te huur en naar Leeuwarden kun je binnen 15 Minuten met de bus. Wij vonden het geweldig! Bedankt voor de mooie tijd!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Mariëlla, Wesley en de kids (5 stuks)03-08-2022

Gezellige, kleine camping

Wij zijn 11 dagen op deze leuke, gezellige en kleinschalige camping geweest en was voor ons prima in alle opzichten. Ook met het boeken en nog een keer switchen van dingen was het geen probleem en werd er heel fijn meegedacht. Wat ik als moeder van een dochter met Coeliakie wel fijn had gevonden was als er voor haar bijv. wel glutenvrije patat en snacks te verkrijgen zou zijn. Nu moesten we daarvoor naar Leeuwarden rijden terwijl je vaak voor makkelijk kiest omdat je er weinig werk aan wilt hebben. Ook super is dat je lopend naar Aqua Zoo kunt gaan, ligt naast de camping, waar je zeker gezellig een paar uur met het hele gezin kunt verblijven. In de omgeving kun je prachtig fietsen via genummerde routes. Misschien gaan we volgend jaar wel weer want de vaste gasten zijn ook erg gezellig, erg vriendelijk en gastvrij!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Peter02-08-2022

Voor herhaling vatbaar

Gekampeerd op ‘Leeuwarden 16’ en uitstekende vakantie gehad. Ruime plek, stroom en dichtbij strandje, springkussen en glijbaan. Faciliteiten zijn prima en eten en drinken kan je volop halen/bestellen.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Ruud02-08-2022

Een fijn verblijf.

Fijn verblijf en heel mooi en gezellig!

• 6D.L.01-08-2022

Erg volkse camping met een goed restaurant

Erg volkse camping met voornamelijk vaste gasten. Deze laten zich zeer ruim vollopen met bier in het restaurant en zwalken vervolgens terug naar hun accomodatie. Gelukkig was ik hier maar een weekend, want ik zou me hier langer niet op mijn gemak voelen. Ook erg jammer dat het warme water bij de herendouches het hele weekend niet werkte en hier ook niets aan gedaan werd. Ligging vlakbij Leeuwarden is wel ideaal! Het restaurant verdient een aparte vermelding: hier wordt bijzonder lekker gekookt! We waren positief verrast.

• 3Staat v/h sanitair
  • 9Egon Doyer27-07-2022

Geweldig weekend op hele mooie plek!

We zijn aangenaam verrast door de mooie plek op deze leuke camping! We hadden een heel mooie rustige plaats aan het water. De ontvangst was uitermate vriendelijk! De plaatsen zijn ruim opgezet en een douche en toilet zijn altijd in de buurt. We hebben ook erg lekker gegeten op het terras. Bij grote drukte is het wel even geduld hebben maar we hebben tenslotte een relaxed weekendje weg. In de omgeving zijn veel leuke uitstapjes te maken. Het sanitair is netjes. Op de camping zijn veel velden met speeltoestellen zodat ook kinderen goed aan hun trekken komen. Er is ook veel zwemgelegenheid met leuke glijbanen voor de kinderen. Wil je vissen of een skelter huren? Geen probleem! In de avond zijn we wel wat eerder naar binnen gegaan vanwege een muggen invasie, maar dat is een beetje inherent aan de combinatie van aan het water staan en warm weer…. De eigenaren zijn uitermate vriendelijk en proberen het je echt naar de zin te maken!

• 8Jan Takke26-07-2022

Helemaal goed

Dat het er goed vertoeven is

• 10Jesse en Jaimy23-07-2022

Volgende zomer weer!

Super leuke camping! Prachtig plekje aan het water. Vriendelijke mensen en een leuk terras! Heerlijk zwemmen en suppen. Verder helemaal tot rust gekomen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Debbie van Dorst02-07-2022

Prachtige camping met veel mogelijkheden

Prachtige camping vlakbij Leeuwarden. Wij hadden een plaats op het veldje Leeuwarden aan het speelstrandje dus dit was ideaal voor de kinderen. De camping heeft ook een skelterverhuur en de kinderen vonden dit geweldig. Wij hebben een leuke vakantie gehad en komen graag nog eens terug.

• 8Wiebe Visser29-06-2022

Nette camping in waterrijke natuur.

Mooie, in waterrijk gebied, gelegen camping. Toeristische plaatsen op een eiland. Vaste stacaravan/chalet plaatsen gesitueerd tussen receptie/toegang en eiland. Dus strikt, middels brug, gescheiden terreinen. Voorzieningen in voldoende mate aanwezig (winkel, restaurant, terras, speelplaatsen, strand). Toiletten, douches en wascabines goed schoongehouden. Wifi matig. De individuele plaatsen zijn niet voorzien van waterpunten, vuilwaterafvoer en tv-aansluiting. Tijdens ons verblijf vierde een aantal seizoenplaatshouders een 'luidruchtig' buurtfeestsje op zaterdagmiddag/-avond. Voor ons niet direct een punt van irritatie, hoewel de live-zanger blijkbaar een fiks aantal zanglessen had gemist. Daarentegen hebben we ons wel verwonderd over het feit, dat het campingmanagement een dergelijk hoog volume accepteerde. De waterbak onder de waterglijbaan ziet er niet al te fris uit (algen)

• 7Staat v/h sanitair

Camping De Kleine Wielen info