Camping De Kleine Wielen

Camping De Kleine Wielen
6,5

48 reviews over Camping De Kleine Wielen in het Nederlands

Fantastisch, mooie plek tegen de bosrand aan.

Paula van der manden
6-9-2018

Heerlijk gehad, we stonden met een daktent.

Op het eilandje leeuwarden. Rondom oom een meer.

Gefietst langs de Dokkumer ee. En een dagje naar Leeuwarden. Top.

Een hele gezellige camping. Met veel amusement.

Willie Brouwer.
13-8-2018

Een prachtige camping. Omringd Door natuur gebied. Veel water en een uitgestrekt natuurgebied. Heerlijke wandel en fiets route.s. Camping schoon. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten . Toiletgebouwen iets verouderd maar worden de gehele dag schoon gehouden. Animatie team die je kind de hele dag amuseren. Deze camping is echt een aanrader en word door de nieuwe eigenaar opgebouwd naar een camping waar je graag terug komt.

Gezzelig

Markrene
10-8-2018

Het personeel is heel hulpvaardig en vriendelijk

Dit word de nieuwe fort oranje camping

Janet
3-8-2018

Vreselijke camping, als je dit een fam camping noemt dan weet jij niet wat een fam vakantie inhoud.

Een animatieteam wat de kinderen niet eens bezig houd en wat veel te laat komt in de vakantie periode.

Veel speeltoestellen stuk, glijbaan ligt los in het water.

Zwem en viswater tussen het hoge riet zitten zul je bedoelen.

Camping eigenaar die niet eens fatsoenlijk met zijn camping gasten kan communiceren.

Vaak is de kantine dicht zodat je niks te eten kan halen.

Sanitaire ruimtes vies.

Veel achterstalligonderhoud.

Ik kom hier echt nooit weer.

We komen zeker terug

Hofman
16-6-2018

Verblijf in chalet op camping. Ruime chalet met keurig sanitair. Eigenaar/personeel: vriendelijk, servicegericht. Een kleinigheid van hygiënische aard werd prima opgelost. Camping ligt in prachtig groen recreatiegebied met zwemstrandjes, wandel- en fietspaden.

prima gezinscamping en gunstig gelegen

Ruud Liefhebber
15-6-2018

hartelijke ontvangst,camping is schitterend gelegen op een eilandje,met mooie ruime plaatsen.de camping ligt in recreatie gebied de Groene ster,waar werkelijk voor iedereen wat te doen is.Prachtig wandel en fiets gebied. Dat de toiletten en douches wat veroudert zijn vergeet je snel als je de rest van de camping ziet.Beheerders werken er hard aan.

Het viel ons tegen

De vries
14-6-2018

op zich wel een mooie camping en mooie omgeving alleen veel achterstallig onderhoud, veel lawaai op en rondom de camping. Als je voor je rust hier komt raad ik deze camping af. Ook was er weinig te doen op de camping, zo was de kantine steeds dicht, als je een patatje of wat anders wou halen kreeg je te horen dat de keuken dicht is terwijl op facebook steeds staat kom je een broodje/snack halen bij de kantine. vonden wij persoonlijk raar. Verder stonden er wat oude speeltoestellen waarop ik mijn kinderen liever niet laat spelen. Dagje aquazoo was wel een succes, uiteindelijk daar maar een patatje gegeten

gr fam de vries

zeker voor herhaling vatbaar

sebastiaan posthuma
10-6-2018

Hele leuke en gezellige camping .Leuke eigenaren en heel gezellig . is echt een leuke familie camping en je kan er ook heel leuk met je vrienden heen .

Niet geweldig

Cobie Wilke
9-6-2018

Camping is prachtig gelegen met veel aansluiting op fietspaden en prachtig natuurgebied . Het sanitair is echter verouderd en velvet weinig voor zo n grote camping. De plaatsen zijn wel prima. Je moet er echter niet zijn als je van een rustige camping wil genieten zeker niet als er een festival is wat wij net treffen. Het gebonk van de bassen is dan vreselijk en het wordt niet verteld bij aankomst dat er een festival is dus weer een minpuntje. Wij zullen hier dat ook niet meer zo snel terug komen.

Vreselijk!

Familie
8-6-2018

Wat een tegenvaller! Als je houdt van zuipende lallende mensen tot diep in de nacht zeker een aanbeveling waard! Vies toiletgebouw met veel schimmel op het plafond bah! Strandje op het eiland vies, speeltoestellen kapot kortom waardeloos! Zonde want de camping ligt op een mooie plek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kleine Wielen in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kleine Wielen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.