Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.5Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

183 Reviews over De Kleine Wielen

• 8Petra26-10-2022

Geweldige leuke camping

Wij hebben voor het eerst drie maanden geboekt . Leuke mensen op het veld ( allemaal Friezen) ,we werden meteen leuk verwelkomd door de vaste gasten . Er word heel veel georganiseerd en het personeel is fantastisch. De omgeving is prachtig, dus wij komen volgend jaar weer. Ik ben helemaal Friesland fan geworden.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8marian woestenburg08-10-2022

Vlieland op De Kleine Wielen

Wij hebben, in onze caravan op het eiland, een topseizoen gehad op deze camping.

• 7Eetgelegenheden
  • 9IJbe Rusticus + Tjibbe Knol06-10-2022

Een ontzettend leuk seizoen gehad!

We hebben een geweldige seizoenplaats op Het Eiland met een prachtig uitzicht over het water. Water dat ook uitnodigt om te zwemmen, peddelen, suppen, etc. Het beheer, de schoonmakers, het personeel van de receptie en het restaurant, stuk voor stuk vriendelijke en behulpzame mensen die met je mee willen denken om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Er wordt veel georganiseerd voor kinderen. En ook het Psy-Fi-Festival vond dit jaar plaats op de camping. Geen enkele overlast van ondervonden. In tegendeel! Ontzettend leuk en vriendelijk publiek dat een deel van de camping gedurende een lang weekend een heel ander en inspirerend aanzien gaf. Leuk om daar kennis mee te maken. Een ervaring op zich. Helaas is het inmiddels 1 oktober geweest en hebben we de camping voor een half jaar moeten verlaten. We zien uit naar volgend jaar 1 april, het volgende seizoen!

• 9Staat v/h sanitair
  • 7wybe en jolanda04-10-2022

gezellige familie camping 2023 komen we weer

we hebben van april tot eind sept 2022 op veld franeker gestaan was erg gezellig ook prima vermaakt in de kantine met uitbaters Aniel en Sylvia lekker eten en drinken dus wij zeggen bedankt voor dit seizoen en tot volgend jaar

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Esther Zwaan03-10-2022

Kan niet wachten op volgend kampeerreizen.

Voor de eerste keer een seizoenplaats gehad op deze camping. Prachtig aan het water, waar je de hele dag kunt genieten van watervogels. We hebben het getroffen met daaaagen mooi weer. Heerlijk gezwommen en gedobberd in het water. En prachtige tochten op het water gemaakt, met de Kayak. Maar mocht je een supboard of kano willen huren kan dat ook. Je waant je in een andere wereld. Nooit geweten dat het een prachtig natuurgebied is, ook om te fietsen. We hebben ons jaarlijks familieweekend ook hier gehouden, familie in trekkershutten. Bbq via camping gehuurd. De waterglijbaan is fantastisch voor de jeugd. En dan de horeca, verser dan vers. Wat lekker, en uitgebreid. Al het personeel zo aardig en meedenkend. Voor mij was ons plekje aan het water, er ook 1 van rust, en herstel. We hebben voor volgend jaar weer gereserveerd. In de omtrek en in Leeuwarden, is nog zoveel te zien en te ontdekken! En nog even over het sanitair, zo schoon!

• 7Rinze Kooistra03-10-2022

Genieten.

Ik vind zelf voor kinderen is het ideaal,waar ik stond, ze hebben de hele zomer zich vermaakt, water Ondiep en zand waterglijbaan springkussen schommels in de bouwvak recreatieteam

• 5Staat v/h sanitair
  • 9M. le Roy23-09-2022

Heerlijke dagen gehad

Heerlijke camping, 4 dagen genoten van de omgeving. Ruim opgezet en fantastische ligging aan het water. We zaten in trekkershut, was goed ingericht met prima bedden en uitgebreid serviesgoed. Sanitair was op korte loopafstand en zeer proper. Vond vooral de aparte washokjes, als je niet wilt douchen, met warm/koud water erg fijn.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Maarten Psylân22-09-2022

Psytastic!

Geweldige kamping, goede service en denkt in alles mee. Dikke 10!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Wouter22-09-2022

Positieve psy-gathering 🤠🇸🇨

Frisse wc's, camping denkt mee, plek zat, niet duur en genoeg te doen en smullen samen 🌤️🏳️‍🌈

• 9Hannah21-09-2022

Wij komen terug!

Neem badkledij mee, het is heerlijk een ochtendduikje te nemen!

Wat een heerlijk psy-fi festival moest worden werd ons afgenomen, maar we kregen er iets fantastisch voor in de plaats! Dankzij het engagement van enkele vrijwilligers en de wil en investeringen van de camping beheerders kregen wij een fantastische week aangeboden met een kleiner, maar zeker zo gezellig Festival. Een kleine markt, een discontent, workshops, water om te zwemmen, netjes onderhouden (en extra) sanitair... En bovenop dit alles ook nog supervriendelijke en enthousiaste medewerkers! We waren hier voor de 4de keer en we worden nooit teleurgesteld. Ook zonder feestje is het hier fantastisch mooi, proper en gezellig. De ideale kampeervakantie? Bij De Kleine Wielen natuurlijk!

Erg bedankt aan iedereen die bijdroeg aan deze fijne vakantie. Tot binnenkort!

Liefs Sander, Andy, Laura, Maureen en Hannah

• 10Staat v/h sanitair