Vakantiepark Eigen Wijze

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

29 reviews over Vakantiepark Eigen Wijze

• 10Karen Scheele01-09-2019

Toffe mensen. Geweldige service. Leuke opties.

We hebben hier een feest gegeven met overnachting. Het was echt fantastisch. Het mini foodtruckfestival, ontbijtbuffet, alles was heerlijk! de omgeving, leuke extra’s en vooral het prettige contact met Wietze en Han! Het overtrof onze verwachtingen!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Petra van der Hoek03-06-2019

Geweldig!!

Net weer thuis van weer een heerlijke week op vakantie park Eigen Wijze. Wij komen hier al 12 jaar een week kamperen met de Hemelvaart. De camping is prachtig en is een speelparadijs voor kinderen. Met kano's en skelters, en een leuk springkussen. Wij kamperen met z'n allen (ongeveer 30 personen) op een veld en huren daarbij een ruimte waar we s'avonds lekker warm kunnen zitten. Van jong (4 jaar) tot oud (75 jaar), iedereen vind het daar leuk. En Han en Wietze maken het iedereen naar de zin.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    9Gerard Tromp16-07-2018

Geweldig

Met 23 familieleden van 1 tot 75 jaar een weekend in 4 safaritenten en een grote safarigroepstent. Een geweldige accommodatie aan een kleine vijver. Ruim en mooi opgezet park. De broers die het park leiden zijn vriendelijk en service gericht. Je merkt dat ze (terecht) trots zijn op hun park en met plezier het werk doen. Er zijn kano's, skelters e.d. voor algemeen gebruik. Elke tent heeft een mooi en groot eigen terras dat (deels) overdekt is. Prima bedden. En de catering was fantastisch. Echt een aanrader.

• 9Onderkomen
    • 8Activiteiten

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 2017
    8anoniem25-08-2017

Super leuk park!

Heel mooi, leuk en schoon park! We hebben hier een ontzettende leuke week gehad. Voor de kids waren de skeltertjes en de air-trampoline super leuk, ook het binnenvertrek met allerlei speelgoed vonden ze erg leuk. Het is een mooie omgeving, goede uitvalbasis naar leuke plaatsen in de regio alleen ligt het park wel wat afgelegen. Pluspunt was echt het schone huisje bij binnenkomst, dat hadden we al jaren niet zo meegemaakt. Alles was goed voor elkaar, kortom wij zijn enkel positief over dit vakantiepark en wie weet komen we nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9N. de Vries24-07-2017

Gemoedelijk, kleinschalig en kindvriendelijk park

Alles kan en alles mag. Netjes onderhouden, schoon en erg lekker gegeten met onze groep

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8Mirjam Abbes02-06-2017

Goede service!

De eigenaar denkt in mogelijkheden en is zeer vriendelijk.

• 8Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• Oude reviews

7Carolien29-08-2016

Eenvoudig en gezellig

We hebben 3 eenvoudige houten vissershuisjes en de blokhut gehuurd. Het was tropisch warm de hele week. Boven de 30 graden als je boven sliep. We zijn beneden gaan slapen met matrassen in de woonkamer. Er was genoeg te doen voor de kinderen. We zijn in de buurt ook weg geweest. Lemmer was favoriet met strand en winkels er dichtbij. Ook gevaren in de Weerribben.

• 6Onderkomen
    • 5Activiteiten

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8Laan19-08-2016

Heerlijk genoten van een midweek op Eige Wijze.

Service was top! Vroeg om huisje aan water en was zo geregeld. Voor kinderen is er genoeg te doen, skelteren, kano varen. Helaas vond ik de huisjes niet heel erg schoon. Ook prijs vind ik te duur voor een zeer simpel huisje. Douche gordijn, alles hing te hoog, te weinig hangers, simpel tuinstoelen, Tv deed het niet altijd. Maar al met al genoten, veel in de omgeving dingen ondernomen.

• 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 6anoniem11-08-2016

mooi park om te zien, niet echt schoon..

1 week doorgebracht in een luxe huisje voor 6 personen. Bepaald niet schoon veel vliegen. Leuk kanos en skelters op het park.

• 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 5Ineke01-08-2016

Nooit meer!

Afgelopen vrijdag thuisgekomen na een week bij eigen wijze. Wij hadden al in februari een luxe 4 persoonslodge geboekt, die toen gebouwd gingen worden. Toen wij aankwamen bleek onze reservering zoek te zijn. Ik had gelukkig zelf de bevestiging meegenomen anders hadden we waarschijnlijk om kunnen keren. Helaas waren alle lodges, waar wij er een van hadden geboekt bezet. Als alternatief kregen we een groepslodge, een grote ruimte zonder kamers en een pipowagen om in te slapen. Wel netjes was dat we meteen de helft van de huur hebben teruggekregen. Gecompenseerd maar toch een fikse tegenvaller. We hadden geen kasten, konden nergens onze spullen kwijt. Buitenlamp van de accommodatie was alleen bedrading zonder lamp, dus 's nachts op de tast zoeken naar het toilet. Bed erg hard, na twee slapeloze nachten matras in de lodge gelegd. Dat lag wat beter. Broers zijn wel in de pipowagen gebleven, hun bed was iets beter. Overal veel vliegen. Wifi erg slecht, terwijl je er wel apart voor moet betalen. Leuk was de vijver om in te zwemmen en te kanoën. Ook hebben we veel uitstapjes in de omgeving kunnen doen, ideaal dichtbij de snelweg. Dit maakte de vakantie nog leuk. Waarschijnlijk waren we veel positiever geweest als we wel een luxe 4-persoonslodge hadden gehad, want juist daar waren we zo benieuwd naar en hadden we voor geboekt. Helaas maar voor ons was dit de eerste en de laatste keer!!

• 3Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in juli 2016

3 tips over Vakantiepark Eigen Wijze

• Tineke Kooi, 09-04-2014

De comfortabele huisjes zijn een aanrader en voor kinderen is het park een fest met al die verschillende mogelijkheden.

• Bart Voskamp, 07-10-2013

-JumpOutdoor/Strandhoeve organiseert desgewenst activiteiten op het terrein van Eigen Wijze (wandklimmen, kratstapelen, wie is de mol, meerkamp etc...) -Tennis/voetbal op terrein -Zeilen in friesland (o.a. Balk) - Fietsen, fluisterboot varen etc weerribben (o.a. Kalenberg)

• b.a., 24-10-2014

Giethoorn, Sneek, Aviodrome, Walibi Holland, wandelen in diverse natuurgebieden, Schokland, Urk, Bataviawerf/stad, etc ect. Er is echt genoeg te doen in de omgeving.

0 vragen over Vakantiepark Eigen Wijze

Vakantiepark info