Tijdelijk €25 aanbetaling

Camping Zwinderen

We hebben de beste aanbieders voor Camping Camping Zwinderen voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 279 reviews

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

279 Reviews over Camping Zwinderen

• 10Sjef en Annemarie Witsiers17-12-2022

Fantastisch alles super goed

Een hele fijne camping met alles er op en aan.Wij verbleven met twee kleinkinderen van 4 en 3 jaar in een pod. Heel erg fijn. Lekker zwembad. Van alles voor de kinderen te doen. Lieve eigenaar. Alles goed schoon.Veel activiteiten van bingo tot broodjes bakken. We hebben genoten.

• 10Monique Hofstee15-12-2022

Een heerlijke week kamperen

We hebben t heel fijn gehad op de camping. Modern en superschoon sanitair. Heerlijk wandelen en fietsen in de omgeving!

• 10Ruud van den Hanenberg15-12-2022

Leuke kleinschalige natuurcamping met zwembad.

Camping Zwinderen, een kleinschalige camping in het bos van Zwinderen. Deze camping heeft een mooi (gemeente)zwembad voor jong en oud. Het sanitair ziet er uitermate goed uit en wordt goed onderhouden. De speeltoestellen op de camping zijn veilig en de kinderen spelen er met veel plezier. Ook kunnen de kinderen in de huiskamer zijn, daar kunnen ze knutselen of meedoen met de bingo. 1x per week wordt er een bingo of broodjes bakken georganiseerd. Voor de honger kun je een patatje/frietje bestellen en op zondag is het pizza dag, Roberto maakt dan heerlijke pizza's. De plekken zijn ruim en na ieder vertrek worden ze gemaaid. De stroom is meer dan voldoende. Voor vragen kun je altijd bij de eigenaar terecht, die maken ook graag een praatje met de camping gasten.

Wij zijn nu drie keer op camping Zwinderen geweest en gaan in 2023 voor de vierde keer terug. Wil je naar camping Zwinderen gaan, boek op tijd, de camping zit snel vol.

• 10GJ Winkelman08-12-2022

Super camping

Super camping met een ongelofelijke gastvrijheid, alles is super goed verzorgd en geregeld… volgend jaar zomer komen we voor de 4e keer terug… 💪🥳

• 9Heleen02-11-2022

Heerlijke plek!

We hebben enorm genoten! We hadden een stacaravan gehuurd: alles was in hele goede staat, net als de rest van het terrein. Onze kinderen hebben enorm veel plezier gehad van de skelters, het speeltuintje en de konijnen. De eigenaar is heel vriendelijk en ook voor vragen (via e-mail en ter plekke) heel goed te bereiken. Dank voor de fijne dagen!

• 9Melanie01-11-2022

Prima uitvalbasis voor de herfstvakantie

We verbleven de herfstvakantie met mijn dochter van 8 in een van de pods. De pods waren super leuk, alles wat je nodig hebt zit erin. Mijn dochter heeft genoten met name van de kampvuurtje die we hebben gemaakt en gemaakt werden.

De locatie is een prima uitvalsbasis om Drenthe te ontdekken zoals Wildland, boomtoppenpad en het hunnenbedmuseum.

Het contact met de eigenaars is vriendelijk en ze zijn beschikbaar voor vragen.

We hebben het top gehad.

• 10Nienke15-09-2022

Fantastische kindvriendelijke camping

Wat een toffe camping! Kleinschalig en persoonlijk, heel leuke eigenaren, mooie veldjes met leuke speelplekken, autovrij, skelters, leuke kinderactiviteiten, heerlijke broodjes, friet en pizza aan de tent bezorgd, en natuurlijk een fantastisch zwembad. We hebben echt enorm genoten! Bedankt Robert en Annemieke!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Peter van der velden29-08-2022

Fijne leuke camping met zwembad en schoon sanitai

Prima kleine camping schoon sanitair grote plaatsen mooi zwembad met kiosk er bij en voor gezinnen met kinderen ideaal dus voor ons als ouderen te veel kabaal

• 8Eetgelegenheden
  • 8Sandra28-08-2022

Leuke, nette kleine camping.

Het is een hele nette, mooi kleine camping. Grote staanplaatsen met schaduw. Onze dochters hebben een super leuke tijd gehad. Onbeperkt gebruik maken van de skelters, en zwemmen in het grote zwembad naast de camping. Broodjes in de ochtend of bestellingen uit de kiosk worden bij je tent bezorgd. Super service. Als je iets wil doen moet je wel wat verder weg, dat vonden wij een klein nadeel. Verder helemaal top

• 6Eetgelegenheden
  • 10Hein Vriends10-08-2022

in een woord: GEWELDIG!

In het altijd zinderende Zwinderen vind je de leukste camping voor kinderen! Deze uitkomst van de familie speurtocht klopt zeer zeker. Er mag zelfs een toevoeging bij: voor kinderen en de ouders. Wat een pareltje is deze camping. De gemoedelijke en gezellige sfeer wordt met name gecreëerd door Annemieke en Robert. Wat een gastvrije en vriendelijke mensen zijn dit.

Iedere ochtend vers afgebakken broodjes bij tent, altijd tijd voor de camping gasten, op zondag lekkere pizza’s, heerlijke friet, iedere dag één leuke activiteit voor de kinderen. Super!

Waar in Nederland vind je een kleine camping met een verwarmd buitenzwembad ernaast. Hier worden in de bouwvak ook activiteiten georganiseerd. Het personeel en de vrijwilligers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Deze camping is een aanrader voor iedereen: met of zonder kinderen, rust vind je hier zo ie zo. Vanuit Brabant maak ik een diepe buiging voor Robert en Annemiek!

• 10Eetgelegenheden

Camping Camping Zwinderen info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (6)

Betaling

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (3)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar