Vakantiepark Park Drentheland

Voor herhaling vatbaar.

Familie Broers
28-8-2018
  • Onderkomen8

Super camping heerlijk rustig en ruime plaatsen. Ook in het restaurant heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.

We komen zeker terug.

We hebben er met veel plezier gestaan

fam. Schaper
18-8-2018
  • Activiteiten8

Mooie camping, goed sanitair ,ruime plaatsen

Een hele behulpzame en enthousiaste beheerder

Prachtige camping!

Fam. Depuydt
14-8-2018
  • Onderkomen9

Hele mooie camping, zéér proper sanitair.

Voldoende animo voor de kinderen, de nieuwe eigenaars doen zeker hun best om er een prachtige camping van te maken!

Zwembad is mooi en proper.

Heerlijk fietsen en wandelen rondom de camping!

Heerlijk

Ria Roelofs
13-8-2018

Plus punten

Ruime niet afgebakende plaatsen..in bos achtig gebied.

Prima goed schoon en nieuw toiletgebouw

Heerlijk zwembad van goeie afmeting waar je savonds ook nog in kon.

Rustige camping .

Met goed restaurant.

Min puntje

Douche had thermostaat kraan..echter op de koudste stand vonden we het nog te warm .

Ik heb graag een afneembare douche kop ipv vast hoog aan de muur.

Geen supermarkt in dorp.

Wij vonden het geen probleem en hebben ook door de goede service van de eigenaar een superweek gehad

Voor herhaling vatbaar

Klaas en Trienke Douwes
2-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Bij aankomst werden wij zeer vriendelijk begroet. Het park ziet er keurig verzorgd uit. Ook de toiletten waren schoon. Het was ons eerste bezoek op deze camping maar komen zeer zeker een keer terug. De vriendelijkheid heeft ons zeer goed gedaan.

Met vriendelijke groet,

Fam. Douwes Drogeham

Nederlandse camping met mooi weer

Ity
1-8-2018
  • Activiteiten4

De camping is prima, schoon en goed onderhouden.

Maar dat er kinderen in kleding zwemmen in het zwembad, vanwege een religeuze reden, vind ik onhygiënisch.

Fantastische camping

M. W.
31-7-2018
  • Onderkomen9

Mooie camping, bosrijke omgeving, gastvrije campingbeheerder, servicegericht, veel privacy en schaduwrijke kampeerplaatsen, schoon sanitair en mooi zwembad.

Fantastisch!!

Fam de Boer
17-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

De caravan staat er een aantal weken en elk weekend gaan we erheen. Een heerlijke rustige camping met ruime plaatsen en een fijn zwembad. Super netjes en schoon. Het drent friese wold op loopafstand. Voor ons met onze hond helemaal super. Lekker gegeten in restaurant en daar waren we ook met hond welkom. Sanitair gebouw super schoon en douchen is gratis. WiFi gratis en super snel.

Fandrenthisch !!

J.de Vries
16-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een prachtige nette camping waar je de rust nog kunt "horen". Ruime plaatsen en een zeer net sanitair gebouw. Alle voorzieningen zijn keurig onderhouden. Bij het inchecken krijg je al een goed gevoel door het nieuwe zeer vriendelijke en behulpzame beheerderspaar. Dit geldt zeker ook voor de uitbaters van het op de camping gelegen restaurant waar je voor een zeer schappelijk prijsje o.a. een heerlijk dagmenu kunt krijgen. Kortom een camping om zeker terug te komen. Voor de prijzen hoef je het zeker niet te laten !!. Thuisblijven is duurder. Ook de omgeving is prachtig, veel fiets en wandelplezier. Ook voor de camperaar een aanrader.

Prima camping! Een aanrader!

Marijke
28-6-2018
  • Activiteiten9

Prima camping, ruime plaatsen, goed en schoon sanitairgebouw. De Wifi ontvangst was op onze comfortplaats prima. Er is een zwembad, midgetgolfbaan, tennis en speelveld en ook een restaurant aanwezig. Vanaf de camping fiets of wandel je zo de prachtige Drentse natuur in. Zeer vriendelijke, nieuwe eigenaren.

Wij wilden een weekje blijven maar het werden er zes en komen zeker volgend jaar terug.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Park Drentheland in Zorgvlied, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Park Drentheland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.