Vakantiepark Park Drentheland

• Onvoldoende: 1 - 5

Prima

Thea Kuiper en Thewis Wierda, 18-5-2018
  • Activiteiten8

We hebben verrassend genoten van deze camping

Prima onderhouden en zeer vriendelijke beheerder

Ook voor een hapje en drankje of een lekkere maaltijd voor een prima prijs, ben je hier op het juiste adres. Prachtig zwembad en alles zeer schoon. Ook een prachtige omgeving.We komen zeker weer een bezoek brengen aan deze camping.

Mooie camping met veel groen

van der Land, 17-5-2018
  • Activiteiten9

Rustige camping met veel groen, een mooi zwembad en schoon sanitair. Leuke speelplaats voor de kinderen waar ze ook alle ruimte hebben.

Er is een broodjes service zodat je alle dagen heerlijke verse broodjes hebt, ook op zondag.

Er is geen supermarkt in de directe omgeving.

Vanaf de camping fiets je zo de bossen in.

Een aanrader deze camping!

Aanrader voor fietsers, wandelaars en rustzoekers.

Fam. Dietz, 15-5-2018
  • Activiteiten8

Zeer vriendelijke ontvangst en ook tijdens verblijf viel de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaren op. De ligging van het park in het Drents Friesche Woud is ideaal om te wandelen en te fietsen.

De camping was goed verzorgd en het sanitair was goed en gedurende de hele dagen schoon. Rustige maar tegelijk wel een levendige camping.

Geweldig!

Andrea, 5-5-2018
    • Onderkomen9

Mooie en nette camping met prima voorzieningen. Dichtbij de prachtige bossen van Drenthe. Aanrader!!

Geen klachten.

Henk, 3-11-2017
    • Onderkomen7

Ik heb een mooie vaste plek,je kan en mag hier veel,als het maar in overleg is,hier mag en kan veel in overleg met Klaas en Monique,Klaas heeft gevoel voor humor en vind het fijn als je plezier hebt in het inrichten van je plekje,ik voel mij hier fijn,maar geef de mensen tijd,ze doen hun best,je vind hier natuur en rust,over activiteiten, eetgelegenheid,zwembad en kindvriendelijk weet ik nog niks.

Prachtige, ruime camping

Maarten, 20-8-2017
    • Onderkomen8

Een mooie, rustige camping aan de rand van het Drents-Friese Wold. Mooie, up-to-date faciliteiten en voorzieningen. Prima werkende wifi in een fantastische omgeving. In één woord: SUPER!

Geweldig plek!

Zandstra, 11-8-2017
    • Onderkomen10

Wat een schitterend park! Zeer ruime velden keurig onderhouden! Super mooi en super schoon sanitair gebouw! En wat een prachtige omgeving!! Geweldige eigenaren en receptioniste! Kom hier kamperen!! Een echte aanrader!

Fantastische camping. Rust en ruimte.

Auke en Jetty, 6-8-2017
    • Onderkomen8

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Schoon sanitair. Ruime plekken.

fantastisch

marjo wetzels, 24-7-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

dat het een hele mooi goed verzorgde camping is goede service en in het restaurant kun je lekker eten goed verzorgd en genoeg ga er zeker terug prachtige omgeving en wat fijn is als je een eigen paard hebt kun je meenemen en een paarden box huren mooi stallen zeker een aanrader het zwembad is verwarmd met kinderbadje hier kun je je goed vermaken wens de eigenaren heel veel geluk en succes met de camping

Heel goed verzorgde camping

Marja, 24-7-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen10

Mens en vooral diervriendelijke, voor paarden een oase

We hebben een aantal aanbieders voor Park Drentheland voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Park Drentheland in Zorgvlied, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Park Drentheland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Park Drentheland scoort een 8.2 uit 10 op basis van 209 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: