Géén boekingskosten
NederlandDrentheWitteveenVakantiehuizen WitteveenVakantiehuis Groepsaccommodatie Orvelter Hof

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Orvelter Hof

Meer vakantiehuis info

124 Reviews over Groepsaccommodatie Orvelter Hof

• 9Familie Schutte12-05-2022

Bijzonder goed

Wij waren hier met de gehele familie Schutte dwz 35 personen van oud tot jong. Wij hebben enorm genoten van het huis dwz de eigen kamers met douche en wc, de enorme speelvloer op zolder , de grote woonkamer met 3 grote tafels en een heerlijk zitje. Een zeer goed ingerichte keuken. Daarnaast de heerlijk grote tuin met veel speel toestellen voor de kinderen. Heerlijk in de tuin kunnen bbq en ( we hadden heel mooi weer ). Alleen maar positieve ervaringen. Een aanrader!!!

• 9familie Groot02-05-2022

Superplaats voor een fijn familieweekend.

Na twee jaar afwezigheid hebben we voor de derde keer een heel fijn familieweekend gehad op de Orvelter Hof. Wat eren mooie luxe accommodatie. Een heerlijke tuin en leuke speeltoestellen voor de jonge kinderen. Gastheer Ruurd ontving ons bij aankomst weer hartelijk en zorgde dat alles prima voor elkaar was. Ook de omgeving met o.a. het dorp Orvelte is zeker een bezoek waard. Wij hebben weer genoten.

• 10Cobien van der Burgt14-04-2022

Superlocatie Orvelterhof

Met een groep van 30 neven en nichten ons jaarlijkse familieweekend gehouden op deze supermooie locatie. Het was kortom geweldig, alles is aanwezig, superschoon, heerlijke ruimten en bedden. Mooi en praktisch sanitair en voor iedere kamer! Een echte aanrader en voor herhaling vatbaar!

• 10Wallinga09-02-2022

Prachtige, gezellige locatie!

Prachtig huis voor een grote groep. Veel ruimte, maar ondanks dat erg sfeervol. Luxe uitstraling, maar erg praktisch. Mooie ruime slaapkamers met badkamer, allemaal evenschoon. Mooie ruime keuken met alles wat je nodig hebt. BBQ die binnen aan kon, onder de speciale afzuiging. De bar is wel een topper, gezellig aan gezeten met elkaar . Buitenlocatie gaan we volgend jaar juni ontdekken, als het weer wat mooier is. Dichtbij een landal park, waar je snel even een patatje kan bestellen. Catering gereserveerd via de eigenaar. Heerlijke stamppotbuffet en een luxe BBQ pakket. Goed geregeld! Tot volgend jaar!

• 9Fam. Van der Wiel23-01-2022

Fantastisch mooi compleet verzorgde woning!

Hele mooie ruim opgezette woning van alle gemakken voorzien. Grote keuken met alles wat je nodig hebt voor een aangenaam verblijf. Schone ruime slaapkamers met netjes verzorgde douche ruimtes. Gezellige grote woonkamer met bar en geluidsinstallatie. Mooie ruime tuin met speeltoestellen en tuinmeubels. Wij komen graag nog eens terug!

• 9Joost16-01-2022

Deze locatie is een aanrader

Ruime, goed geoutilleerde accommodatie met gezellige woonkamer met bar en tap. Professionele keuken, mooie vergaderruimte en leuke speelzolder voor de kinderen. Schone, ruime en luxe afgewerkte kamers met eigen badkamer ensuite. Vriendelijke en servicegerichte beheerder. Ruime tuin rondom met springkussen, speeltoestel en barbecue-mogelijkheden. Op loopafstand van monumentendorp Orvelte. We komen zeker nog eens terug!

• 10Erik02-01-2022

Geweldig!

Meerdere keren in deze accommodatie verbleven! Een fantastische beleving, voor elk gezelschap. Zowel met vrienden, als met familie of zakelijk de perfecte locatie. Bedden en (bad)kamers zijn erg comfortabel en van alle benodigdheden voorzien. De omliggende tuin is perfect voor sportactiviteiten en voor een gezamenlijk diner. Orvelte hof is voor mij de eerste locatie waar ik aan denk als ik een groepsaccomodatie nodig heb. De eigenaar is ook erg behulpzaam en weet de wensen van de gasten perfect in te schatten.

• 10Trees ligtvoet11-11-2021

Top locatie !!!

Wij hebben in september hier ons familieweekend gehad was werkelijk TOP locatie!! Huis is fantastisch met allemaal 2 persoon slaapkamers, mooie keuken met alles erop en eraan en verder sfeervol ingericht. De tuin rondom het huis is werkelijk fantastisch. Wij hadden zonnig weer dus was TOP weekend. Eigenaar Ruurd super aardig je kunt met alle vragen bij hem terecht ! Kortom een juweeltje tussen de groepsaccommodatie!

• 10Peter08-11-2021

prima verblijf voor een familie!

Prima accommodatie voor jong en oud. Met de familie een heel leuk en gezellig weekend gehad. Keuken ruim en van alles voorzien. In de grote woonkamer voldoende ruimte en toch gezelligheid om met elkaar aan 1 grote tafel te zitten. Voor kinderen binnen en buiten (helaas qua weer weinig gebruik van kunnen maken) mooie speelgelegenheid.

vriendelijk, gastvrij en prima kamers met ieder eigen sanitair

• 9Kirsten Huisman21-10-2021

Nette, ruime locatie

Met plezier hebben we met een vriendengroep inclusief kinderen van tussen de 4 en 14 jaar verbleven in het Orvelter Hof. De keuken was goed geoutilleerd, de slaapkamers luxe en netjes (alleen een beetje zachte bedden) en de leefruimte binnen gezellig. De grote speelzolder en alle ruimte om de accommodatie heen was heel fijn voor alle kinderen. Een aanrader dus!

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Orvelter Hof info

• CafeBeschikbaar (1)