Vakantiehuis Groepsaccommodatie Orvelter Hof

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Orvelter Hof
9,7

59 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Orvelter Hof in het Nederlands

Met vrienden

Wij hebben een fantastisch weekend gehad!

Marianne Brunninkhuis
22-9-2018

Het was voor ons de eerste keer dat wij ons jaarlijkse familieweekend in deze accommodatie doorbrachten. En dat is reusachtig goed bevallen. Ruim, schoon, erg goed uitgeruste keuken, iedere slaapkamer eigen douche en wc, veel voorzieningen voor de kleintjes, rustige omgeving. Alles klopte gewoon. Al met al kon het niet beter. De hele familie is het hier unaniem over eens. En daarnaast werkte het weer helemaal mee. Onze complimenten aan eigenaren Grietje en zoon Ruurd!

geweldig!

Tom Weda
23-7-2018

Wij hebben onze Bruiloft gevierd in deze accomodatie.

De eigenaar was erg hulpzaam en geduldig met ons.

De accomodatie zelf is prachtig en modern/

Er was geen enkel minpuntje.

Perfect!

Eric Boonzajer
14-6-2018

Een geweldige locatie. Prachtig huis voor een groot gezelschap. Ook voor mindervalide (rolstoel) prima te doen. Aardige ontvangst door gastvrouw Grietje . Zeker een aanrader!!!!!

Een topweekend in een toplocatie.

Familie Groot
27-4-2018

Ons familieweekend in het Orvelter Hof was mede door deze schitterende accommodatie een groot succes. We komen vast nog een keer terug. Een heerlijk luxe huis met alle faciliteiten die je wenst. Natuurlijk speelde het weer ook een rol, waardoor de jonge kinderen van het springkussen hebben genoten en de BBQ in het ruime buitengebeuren heerlijk was bij een mooie zonsondergang.

Heerlijk familiehuis

Remco Duijverman
14-3-2018

Prachtige kamers met eigen badkamer. Jammer dat je vanuit de woonkamer niet op de achtertuin kijkt, daardoor wordt deze minder gebruikt.

Heerlijke kerstvakantie gehad in Orvelterhof

Familie Zoetelief
29-12-2017

Heerlijk huis met veel ruimte, ruime 2 persoonskamers met goede bedden en eigen douche en toilet.

Goed uitgeruste keuken zodat ook de kerst diners prima te bereiden waren. Klein minpuntje de oven voldoet maar is wel aan de kleine kant.

Voor het oog een schoon huis maar de puntjes mogen hier en daar wel op de spreekwoordelijke I.

Museumdorp Orvelterhof op loopafstand.

Wil je uitgebreidere wandelingen maken dat kan, wel even met de auto op pad of kiezen voor een stuk lopen in een minder inspirerende omgeving.

Wij hebben een heerlijke week gehad

Fantastich

familie van der Mei
12-9-2017

Prachtige locatie met sfeervolle ruimtes, er is aan alles gedacht. Uitstekende bedden, douches/sanitair en niet te vergeten de professionele keuken. Bij aankomst gastvrij ontvangen en een super schone accomodatie. De kinderen van vier tot achtien jaar konden zich hier prima vermaken.

Goed verblijf op een toplocatie.

Attry Ramdhani
25-7-2017

Ruimtes waren netjes en ruim, zowel binnen als buiten. Drie terrassen en sportveld gaf veel voldoening aan jong en oud. Keuken ruim en praktisch. Slaapkamers beneden zeer gewaardeerd door ouderen. Alles was goed verzorgd!

tot in de puntjes verzorgt

jacobus
19-7-2017

heel veel ruimte, mooie kamers, perfecte keuken.

Prachtige locatie voor actief famillie weekend

Rick Freijer
12-7-2017

Fraai ingericht, sfeervol, zeer ruime kamers en veel ruimte voor activiteiten. Toplocatie en zeer gastvrij ontvangen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Orvelter Hof in Witteveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Orvelter Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.