9,8

Weer vandaag4°-4°

56 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Orvelter Hof in het Nederlands

Heerlijke kerstvakantie gehad in Orvelterhof

Familie Zoetelief, 29-12-2017

Heerlijk huis met veel ruimte, ruime 2 persoonskamers met goede bedden en eigen douche en toilet.

Goed uitgeruste keuken zodat ook de kerst diners prima te bereiden waren. Klein minpuntje de oven voldoet maar is wel aan de kleine kant.

Voor het oog een schoon huis maar de puntjes mogen hier en daar wel op de spreekwoordelijke I.

Museumdorp Orvelterhof op loopafstand.

Wil je uitgebreidere wandelingen maken dat kan, wel even met de auto op pad of kiezen voor een stuk lopen in een minder inspirerende omgeving.

Wij hebben een heerlijke week gehad

Fantastich

familie van der Mei, 12-9-2017

Prachtige locatie met sfeervolle ruimtes, er is aan alles gedacht. Uitstekende bedden, douches/sanitair en niet te vergeten de professionele keuken. Bij aankomst gastvrij ontvangen en een super schone accomodatie. De kinderen van vier tot achtien jaar konden zich hier prima vermaken.

Goed verblijf op een toplocatie.

Attry Ramdhani, 25-7-2017

Ruimtes waren netjes en ruim, zowel binnen als buiten. Drie terrassen en sportveld gaf veel voldoening aan jong en oud. Keuken ruim en praktisch. Slaapkamers beneden zeer gewaardeerd door ouderen. Alles was goed verzorgd!

tot in de puntjes verzorgt

jacobus, 19-7-2017

heel veel ruimte, mooie kamers, perfecte keuken.

Prachtige locatie voor actief famillie weekend

Rick Freijer, 12-7-2017

Fraai ingericht, sfeervol, zeer ruime kamers en veel ruimte voor activiteiten. Toplocatie en zeer gastvrij ontvangen.

Het is ieder jaar weer fantastisch

Chiel Schepers, 9-6-2017

De gehele accomodatie staat op een zeer hoog niveau. Met een vriendelijke eigenaar die alles super geregeld heeft.

Wat wil je nog meer?!

Stuysclub, 7-4-2017

We hadden vooraf al het idee dat Orvelter Hof behoort tot het topsegment van groepsaccommodaties.

De ervaringen ter plekke overtroffen onze verwachtingen. Aan bouw en inrichting is zoveel zorg besteed, dat de accommodatie niet onder doet voor de betere hotels.

Gezellig ingerichte groepsruimte met goede fauteuils, eetkamer meubilering, een sterke afzuigkap om binnen de barbecue op te stellen en een bar inclusief scheepsbel voor het laatste rondje. In de keuken voorzien van professionele apparatuur was het af en toe strijd wie de maaltijden mee klaar mocht maken of naderhand de afwas met de supersnelle machine weg mocht werken.

Slaapkamers, deels op de begane grond, allemaal voorzien van super bedden en luxe sanitair. Zodanig gebouwd dat je ook van snurkende buren geen last hebt.

Het was niet echt buitenweer tijdens ons verblijf maar voor hogere temperaturen is ook de buitenruimte zeer compleet ingericht en erg goed verzorgd.

De landelijke ligging maar wel op loopafstand (< 2km) maakt de historische kern Orvelte bijna tot een verplichte bestemming.

Wij konden nauwelijks een antwoord bedenken op de vraag of we nog een tip ter verbetering aan wilden dragen!

Met onze groep van 23 familieleden hebben we een fantastisch verblijf gehad.

Prachtige accommodatie

Familie Kasbergen, 9-3-2017

Alles was perfect in orde. Schoon en netjes, ook de keuken was top. Prima bedden. Gezellig aan de bar met een zelf getapt biertje. We waren er als familie met kinderen en kleinkinderen. Deze hadden het heel goed naar de zin op de ruime speelzolder en ook buiten met de speeltoestellen en het springkussen. Kortom een zeer geslaagde midweek.

Super

Stefan, 5-2-2017

Elk jaar met vrienden (35 jr) zonder kids een weekend er tussen uit.

Bij aankomst kort welkom en uitleg van eigenaar waarna alles voor jezelf.

Heerlijk stijlvolle ruime, schone kamers en buiten een hottub van elders geregeld.

Keuken werkelijk fantastisch waar we zaterdagavond zonder problemen voor 30 man tapas hebben gemaakt.

Zonder problemen, zover we weten tot smorgens vroeg met muziek in hottub kunnen vertoeven.

Ik heb eigenlijk geen minpunten, eigenaar kan en wil alles voor je regelen en als je dat liever zelf doet is dat geen probleem.

Luxe Huiskamer gevoel

Simone Spiekman, 22-12-2016

In rustgevende omgeving, luxe accommodatie, ideaal voor familie bezoek/feest/samenzijn, alles is aanwezig !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Orvelter Hof in Witteveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Orvelter Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Orvelter Hof scoort een 9.77 uit 10 op basis van 56 reviews.