Vakantiehuis Groepsaccommodatie Orvelter Hof

Laatste review

Geweldige vergaderlocatie

Bart Schafsfoort,
1-12-2018

Geweldige vergader locatie met een geweldige persoonlijke benadering.

Goed eten en perfecte faciliteiten voor een goeie locatie.

De jonge eigenaar is ook ontzettend behulpzaam en zet zich vol.

65 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Orvelter Hof in het Nederlands

Geweldige vergaderlocatie

Bart Schafsfoort,
1-12-2018

Geweldige vergader locatie met een geweldige persoonlijke benadering.

Goed eten en perfecte faciliteiten voor een goeie locatie.

De jonge eigenaar is ook ontzettend behulpzaam en zet zich vol.

We hebben genoten!

Johannes,
20-11-2018

We hebben met 33 man ons 40-jarig huwelijk gevierd. Het huis is fantastisch, ruim, schoon goed uitgerust en van alle gemakken voorzien. Ook was de ontvangst uitermate vriendelijk en persoonlijk. Bedden waren openmaakt, bierfust aangesloten.

erg goed

Fam Mes,
6-11-2018

Wij zijn drie jaar in de Orvelterhof geweest met een gezelschap van 30 familie leden.

Het huis is ons prima bevallen. Mooie uitvals basis voor uitstapjes in de omgeving.

Mooie complete accomodatie, goed sanitair en goede keuken.

Hebben een Fantastisch weekend gehad.

Toos van Wijnbergen,
1-11-2018

Vanwege ons 10 jarig jubileum van de rode hoeden club hadden we Orvelte Hof gehuurd. Vantevoren huis bekeken, sfeer geproefd. Grietje was zeer gastvrij en nam alle tijd voor ons. Later in het jaar paar keer contact gehad met zoon Ruurd, ook hij was net als zijn moeder gastvrij en super relaxt. We hebben een top weekend gehad, waren allemaal laaiend enthousiast over de locatie, het huis, (plek genoeg om je bv even terug te trekken, of verschillende dingen te doen: aan de ene tafel werd er gekaart, aan de andere tafel werd een schilderwerk gemaakt)de geweldige keuken, lekkere bedden, de hygiene, kortom: een groot succes.

Aanrader!

Familie Zuurmond,
28-10-2018

We hebben als familie, waaronder kinderen van alle leeftijden, een heerlijke vakantie gehad in de Orvelter Hof. De locatie is sfeervol ingericht, ruim en van alle gemakken voorzien. De keuken is compleet, de bedden zij n meer dan goed en dankzij de speeltuin en -zolder vermaken de kids zich heerlijk! Ook op de service is niets aan te merken, een aanrader dus!

super mooi

Familie Kok,
22-10-2018

Wij kijken terug op een zeer geslaagd weekend met onze hele fam. in deze fantastische locatie op een mooie plek. Alles was heel schoon en de keuken, kamers en speelzolder zijn geweldig en niet te vergeten de fijne speeltuin voor de vele kinderen die we bij ons hadden was top. Ook de grotere jeugd heeft zich heel goed vermaakt op de prachtige uitgeruste zolder, compleet met tafeltennistafel. De grote ruimte beneden was mooi ingericht en gezellig en daar zijn vele spelletjes gespeeld. wij hebben mooi weer gehad maar ook bij minder goed weer kan iedereen zich hier prima vermaken. Kortom het was super.

Wij hebben een fantastisch weekend gehad!

Marianne Brunninkhuis,
22-9-2018

Het was voor ons de eerste keer dat wij ons jaarlijkse familieweekend in deze accommodatie doorbrachten. En dat is reusachtig goed bevallen. Ruim, schoon, erg goed uitgeruste keuken, iedere slaapkamer eigen douche en wc, veel voorzieningen voor de kleintjes, rustige omgeving. Alles klopte gewoon. Al met al kon het niet beter. De hele familie is het hier unaniem over eens. En daarnaast werkte het weer helemaal mee. Onze complimenten aan eigenaren Grietje en zoon Ruurd!

geweldig!

Tom Weda,
23-7-2018

Wij hebben onze Bruiloft gevierd in deze accomodatie.

De eigenaar was erg hulpzaam en geduldig met ons.

De accomodatie zelf is prachtig en modern/

Er was geen enkel minpuntje.

Perfect!

Eric Boonzajer,
14-6-2018

Een geweldige locatie. Prachtig huis voor een groot gezelschap. Ook voor mindervalide (rolstoel) prima te doen. Aardige ontvangst door gastvrouw Grietje . Zeker een aanrader!!!!!

Een topweekend in een toplocatie.

Familie Groot,
27-4-2018

Ons familieweekend in het Orvelter Hof was mede door deze schitterende accommodatie een groot succes. We komen vast nog een keer terug. Een heerlijk luxe huis met alle faciliteiten die je wenst. Natuurlijk speelde het weer ook een rol, waardoor de jonge kinderen van het springkussen hebben genoten en de BBQ in het ruime buitengebeuren heerlijk was bij een mooie zonsondergang.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Orvelter Hof in Witteveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Orvelter Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.