Vakantiepark Het Timmerholt

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Voor rustzoekers is Vakantiepark Het Timmerholt bij Westerbork de ideale bestemming. Fanatieke vissers kunnen kiezen voor een huisje direct aan het water. Terwijl de kinderen springen op het springkussen genieten jullie in het restaurant. Maak een fietstocht, bezoek hunebedden in Borger of bezoek het indrukwekkende Kamp Westerbork.

Contact

711 reviews over Vakantiepark Het Timmerholt

• 2019
    8E.Kooi05-06-2019

Gewoon er een keer heengaan het zal je bevallen.

Het park is keurig verzorg en het is er heerlijk rustig . Fietsen wandelen vissen alles is mogelijk. Het huis voldoet keurig aan alle eisen ook voor minder en het park is rolstoelvaliden zijn er een paar huizen beschikbaar en het park is rolstoelvriendelijk.We zijn hier nu voor de 2e keer geweest.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Hellen05-06-2019

Super voor karpervissers.

Fantastisch huisje aan het meer. Vanaf je eigen terras vissen. Super. Mooie omgeving. Van alles te doen in de omgeving. De huiskamer was wat klein voor een huis voor 8 personen, maar de slaapkamers waren ruim. Sauna in één van de slaapkamers. Het huis was schoon. 1 nadeel was dat op de matrassen een beschermhoesje zat met daaronder plastic. Dat was zweten 's nachts.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 8Anja05-06-2019

Aanrader

Het was een prettig verblijf. Ruim huisje voor 8 personen met twee badkamers. Het huisje lag aan het water en had een grote tuin met een aantal tegel terrasjes om te zitten. Geen gebruik gemaakt van de faciliteiten, maar volgens mij waren die er voldoende. Vriendelijk personeel bij de receptie. Wel handig om een auto te hebben, anders is het een half uur lopen vanaf de bushalte.

• 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Elisabeth27-03-2019

Kom je voor de rust....een aanrader!!

Vriendelijke ontvangst. Keurige bungalow met alles wat je nodig hebt voor een plezierig verblijf. Het was heeerlijk ontbijten met het geluid van de vogeltjes. De wellness in deze bungalow was heerlijk...jacuzzi...sauna en zonnehemel hebben we dagelijks gebruikt. De service voor de jacuzzi was perfect. Op het park kun je een lekkere wandeling maken rondom het meer.

Gereisd met partner in februari 2019

• 9E.Molewijk07-03-2019

Superrelaxed!

Heerlijk ontspannen vakantie gehad op dit mooie park, fijn kunnen vissen en relaxen in de jacuzzi.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 9Karin28-02-2019

Hélemaal goed!

Alles was prima in orde. Heerlijk ruim huis met alle faciliteiten. Genoeg ruimte met z'n 8-en! Genoten van omgeving. Voldoende info bij receptie. Vriendelijk personeel. Nieuwe huurfietsen. Kan niet beter :-)

• 8Activiteiten

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 10H27-02-2019

Op naar de volgende keer!

We hebben super genoten van het huisje, de tv deed het niet maar werd super goed en snel opgelost. Zeer vriendelijk behulpzaam meedenkend personeel

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 8Pauline Muller03-01-2019

fantastische midweek!

Wij hadden een huisje met alle faciliteiten. Wij kwamen voor de rust en hebben deze gevonden😃👍 van de eetgelegenheid en de activiteiten hebben wij geen gebruik gemaakt. Personeel in de receptie was enorm vriendelijk, ook op 2e kerstdag.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2018

• 8Diana Van Mullum03-01-2019

Fanastisch

Luxe bungalow. Genoten van de sauna zonnebank en jacouzi. Rustige omgeving . Op redelijke afstand van diverse uitstapjes. Vriendelijk personeel zowel bij receptie als in het restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 7Nicolet02-01-2019

Rustgevend

Rustige omgeving. Natuur. Wandelen

• 3Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

58 tips over Vakantiepark Het Timmerholt

• Liesje, 01-05-2014

Leuke omgeving ook, veel te doen en te zien in het mooie Drenthe. Orvelte is zeker een aanrader en bij mooi weer, lekker op de fiets!

Verder zijn wij naar voormalig kamp Westerbork geweest, dat was heel indrukwekkend om een keer te zien. Vlindertuin in Havelte was leuk, vooral voor de kinderen, maar niet heel bijzonder.

Heerlijke lunch en geweldige bediening bij 'de Rand van Havelte' gehad. Dat is een absolute aanrader. Geweldige sfeer, prachtig gebouw, en heerlijk terras!

• Tim, 01-06-2014

Als je echt gaat om te vissen kijk dan goed, welke periode van het jaar je gaat en welk gedeelte je huisje staat.

• Dorine Dam, 24-12-2013

veel mogelijkheden in de omgeving om er even uit te gaan. Wij zijn een dagje naar duitsland geweest ( kerstmarkt), en de schaatsbaan in Assen is ook een aanrader.

28 vragen over Vakantiepark Het Timmerholt

• Arne, 26-12-2018

Kun je lekker vissen?

Heb een vraagje de vissteigers wij zouden naar huisje 87 willen gaan kun je daar lekker vissen met 3 personen?

• R.Harreman, 25-07-2018

Kwaliteit zwemwater

Is er iets bekend over het zwemwater hier op het Timmerholt . Vraag dit omdat het stilstaand water is en of er gezwommen kan worden vanwege misschien de aanwezige blauwalg ? Hoor het graag van iemand .

M.G. Bos, 14-08-2018

Het water wordt in de zomermaanden (juni t/m augustus) gecontroleerd op zwemwaardigheid door WLN Waterlab Noord. Tot op heden is er geen alarmerende hoeveelheid van welke algensoort dan ook aanwezig. Overigens wil ik bij uw opmerking dat het stilstaand water zou betreffen graag aangeven dat er een natuurlijke wel in onze plas aanwezig is die het aanwezige water continu ververst.

Hopende uw vraag te hebben beantwoord, met gastvrije groet, Het Timmerholt

• frank, 24-03-2018

vissen

ik zou graag de eerste week april komen vissen en vraag me af of de karpers al een beetje bijten, en hoe diep is het water

Vakantiepark info

• BBQToegestaan