Vakantiepark Het Timmerholt

Boss
14-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen3

Park was rustig. Soms te! Huisje was niet goed schoongemaakt. Schimmel in de filter van koffiezetapparaat. Vaatwasfliter vies. Stofzuiger kapot en aangezien we 2hondjes hadden was dat echte een probleem. Plus enorm last van vliegenoverlast die uit de luchtfilter kwamen en niet van buiten. Wij hebben dit alles bij de receptie gemeld en men stond te kijken of ze water zagen branden en vonden het niet zo probleematisch.😡 De mannen zijn fanatieke karper vissers maar ze hebben maar 2 kleine karpers kunnen vangen. Zeer jammer deze ervaring .

Was leuk, maar niet voor een tweede keer

gast timmerholt
12-8-2018
  • Onderkomen6

Het park heeft een fantastische ligging. Huisjes liggen mooi aan het water. De inrichting van de huisjes is wel wat gedateerd. Bij ons huisje voor 8 personen mochten we niet de buitenverlichting gebruiken in verband met kortsluiting. Te weinig lekkere tuinstoelen, waarin tevens geen kussens bij waren. Ook een veel te kleine parasol. Het huisje had 2 terrassen, maar er was maar 1 tuinsetje van plastic. Fietsenverhuur dramatisch in het hoogseizoen. Uiteindelijk kwam het goed en kregen we de fietsen toch voor het 3 dagen tarief. Dat was een goede service. Het park kan wel een upgrade gebruiken.

Super !

Fam. Leermakers + Pieter Scheepens
11-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooi huis met alle voorzieningen en prachtige ligging aan het water, horeca was net opgestart dus dat heeft zijn tijd nodig !

Gezien de extreme warmte en veelvoudig voeren door andere vissers viel de vangst van karpers tegen maar daar tegenover was de vangst op zeelt wel goed.

We hebben 2 mooie weken gehad met in totaal 6 personen, 4 volwassenen, 1 kind van 17 jaar en 1 kind van 3 jaar. De laatste heeft zich optimaal vermaakt in de speeltuin en aan het kleine strandje op het park !

Super!

Fam Borry
7-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Mooie week gehad. Prachtig huisje aan water. Vriendelijk onthaal. Hadden een paraplu tekort en een kapotte tuinstoel. Werd direct in orde gebracht. Ideaal voor visliefhebbers in totaal 11 karpers uitgehaald. De omgeving was ook ideaal voor een loper, fietser.

Een minpuntje was de schoonmaak van ons huis. Senso was niet uitgekuist ( pad zat er nog in), alsook de vuilbak waar er nog voedingsresten in lagen. Rest hondenhaar, stof in huis.

Super tijd gehad

Tanja
3-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Huisje 87 was heel fijn, met 4 volwassenen 4 kinderen en een hond,ging goed.

Het was een van de weinige huisjes MET rolluiken en raamhorren. Goede plek om te vissen ondanks de hitte toch wat vis gevangen en de tuin was afgesloten met poortjes en heggen ( alleen even opletten dat de allerkleinste niet in het water kukelen. Rustig park. Maar genoeg te doen in de omgeving. Alles bij elkaar een mooi park

De kleinere karper had er zin in!

Tim
2-8-2018
  • Onderkomen8

Weekendje weg geweest met 5 vrienden voor de 2e keer. Vanaf ons huisje was het moeilijk om te vissen vanaf onze eigen steiger. Het water was er te ondiep, maar dit wisten we van de vorige keer. Ondanks dat toch met twee man een half dagje vissen 3 spiegels gevangen in de avonduurtjes. De volgende dag de grote plas opgegaan en wederom 3 spiegels gevangen. We hebben er ook nog enkele verspeeld in de planten. Wij hebben bewust voor het kleinere spul gekozen en gevist met de method. Als aas alleen grote pallets gebruikt en dat werkte goed dit weekend. De grotere karper lijkt heel lastig te vangen te zijn.

De kleinere karper had er zin in!

Tim
2-8-2018

fantastische!!!!! 10+

Dinie Trompert
28-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het was geweldig mooie omgeving.

Vanuit het huisje hele mooie uitzicht.

Alles binnen handbereik.

de dames van de receptie waren heel vriendelijk erg behulpzaam. Niets was te veel. 👍🏻. Niet alleen de receptie maar ander personeel heel erg behulpzaam.

Het park is heel klein schalig. De. kwaliteit is een 10

Ik kom zeker terug!!

A. Hijl
26-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Huisvesting en omgeving uitstekend! Zeer ruim en compleet landhuis met sauna, zonnebank en buiten jacuzzi. Bedlinnen en handdoeken zeer netjes.

Top (vis)park

familie Marru
23-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Top park met een echt goed visbestand. Mensen die hier niets vangen moeten bij zichzelf te raden gaan ! Heerlijke accommodatie, zeer net park en zeer centraal gelegen in de provincie Drenthe. De restaurant eigenares is net begonnen en is zeer enthousiast en vriendelijk.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Timmerholt in Westerbork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Timmerholt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Het Timmerholt scoort een 8.26 uit 10 op basis van 682 reviews.