Vakantiepark Het Timmerholt

Jody van Ark
23-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

park zeer goed verzorgd en netjes. Woning niet super schoongemaakt.

zeer goed

ruud penraat
19-9-2018
  • Onderkomen8

we hadden niet veel te klagen,alleen de bestrating kan beter ivm iemand slecht ter been,en vissen was top,2 grote karpers en veel kleinvis.

Heel fijn

Fam de Jongh
18-9-2018
  • Onderkomen9

We hadden huisje 75 een aangepast huisje. Fijne bedden ook hooglaagbed aanwezig. De douche was groot genoeg . Al was het lastig om er met een elektrische rolstoel in te komen. En ook de woonkamer was niet al te ruim. Maar voor ons was het prima en hebben we een heerlijk weekend gehad. Voor herhaling zeker vatbaar.

uitstekend

elizabeth
18-9-2018
  • Onderkomen9

Goed onderhouden park, ruim opgezet, veel privacy, rustig.

Hans
15-9-2018
  • Onderkomen9

Het is een mooi verzorgd park met mooie huisjes we hebben er een leuke week gehad fijn gefietst in de omgeving en een mooi viswater de vangst viel wat tegen maar mocht de pret niet drukken we komen zeker nog een keer terug

Zeker voor herhaling vatbaar.

Vakantie Timmerholt
12-9-2018
  • Onderkomen8

Timmerholt is een prachtig park met goede faciliteiten. Als je van rust geniet, ben je hier op zijn plaats. In de omgeving zijn leuke dingen te ondernemen. Wij moeten wel een opmerking plaatsen over het vissen. Voor een fanatieke karpervisser zijn de rondtrekkende waterfietsen niet grappig. Ook maken sommige mensen de prachtige waterplanten kapot. Ze varen dwars door de lelies heen, erg jammer!

mooie ligging aan het water

frans
7-9-2018

het huisje was goed.

Alleen de schoonmaak kan veel beter.Onder de bedden en de plastic hoesjes van het beddengoed verwijderen?

Zeker terugkomen.

André
6-9-2018
  • Onderkomen8

Prima huisje aan het water gehad, kost een paar centen maar dan heb je ook echt wat hoor. Echt van alle gemakken voorzien, wasmachine, droger, sauna 2x toilet (wat heel fijn is als je met 4 personen bent) gratis wifi, afwasmachine, magnetron noem maar op. alleen het restaurant vonden wij wat minder, beetje saai. voor de rest prima geregeld.

Heerlijke vakantie gehad .

R.Harreman
28-8-2018
  • Onderkomen8

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad van 12 dagen .

We zaten met 3 fanatieke karper vissers in het huisje waarbij we de mazzel hadden met onweer op de dag van aankomst wat voor ons het omslagpunt betekende voor de karpervangst .

Wij hadden een heel netjes en keurig verzorgd huisje direct aan het water.

Wat een heerlijkheid was dat zeker met het aangename weer en de hengels binnen handbereik..

Hebben direct een optie genomen voor volgend jaar .

zeer goed bevallen

nefkens j
28-8-2018
  • Onderkomen9

24-8 T/M 27-8 in huisje 138 geweest , zag er goed uit en had alles wat je nodig hebt. deze heeft ook 2 badkamers + toilet en dat is wel zo prettig. alles in goede staat en geen gebreken , dat is het voordeel als het huis van een particulier is , wordt goed onderhouden . rustig park en ziet er ook netjes uit . vriendelijke ontvangst en netjes geholpen. mooie tuin en terras om te vissen . heb op zeelt gevist en niet op karper , helaas alleen een baars gevangen , dit huis ligt aan de doorgang van de grote plas naar de andere en mischien komt het daar door en zit de vis toch meer op de grote plas. toch lekker gevist en dit park is zeker voor herhaling vatbaar. volgend jaar gaan we weer en dan weer een ander huisje proberen , heb goed rond gekeken en ze zien er eigenlijk allemaal goed uit.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Timmerholt in Westerbork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Timmerholt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.