Vakantiepark Het Timmerholt

• 7.9Onderkomen

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

Voor rustzoekers is Vakantiepark Het Timmerholt bij Westerbork de ideale bestemming. Fanatieke vissers kunnen kiezen voor een huisje direct aan het water. Terwijl de kinderen springen op het springkussen genieten jullie in het restaurant. Maak een fietstocht, bezoek hunebedden in Borger of bezoek het indrukwekkende Kamp Westerbork.

718 reviews over Vakantiepark Het Timmerholt

• 9Gonda en Rien28-08-2020

Het is een supermooi park!

Het prachtige luxe huis waar we in verbleven ligt aan het water, het is er heerlijk rustig en relaxte sfeer,echt helemaal tot rust gekomen,echt voor herhaling vatbaar!

• 9Anke Hollander28-08-2020

Genoten!

Op 17/8 aangekomen voor een midweek in Timmerholt. Het viel ons meteen al op dat het park in een prachtige omgeving ligt, zeer bosrijk. Wij hadden een huis met 4 slaapkamers, 2 badkamers en zelfs een sauna. Het lag práchtig aan het water in een mooie tuin met diverse terrassen. De inrichting was modern en schoon. Kortom ontzettend genoten op dit park, voor herhaling vatbaar!

• 3MY18-08-2020

Genoeg redenen om niet naar Het Timmerholt te gaan

Ben je op zoek naar rust, of naar een schoon huisje of naar begrip van de Parkmanager, ga dan NIET naar de Timmerholt Heb je zin in overlast, dan is Timmerholt the place to be. De hele dag bonkende muziek en schreeuwende jongeren. Heb je daar geen zin in, dan moet je klagen, anders wordt er niets aan gedaan. De parkmanager heeft niet echt een luisterend oor.Het huisje plakt van het vet, de muren zitten onder de vlekken, veel oud vuil en oude gebreken. Rust en Reinheid is er niet te vinden, maar de Regelmaat van onrust zeker wel. ps: Julie, wij waren de buren.Wij kwamen er inderdaad voor rust.Jullie tuin met Jacuzzi grensde aan onze slaapkamer.Het is niet verboden om te praten, maar als de Jacuzzi aan staat en er wordt gedronken,dan gaat het stemvolume omhoog,daardoor vonden wij niet de rust,die wij nodig hadden en die we verwachtte .Snap dat het voor jullie niet leuk was. Wij gaan nooit meer, dus dat biedt kansen voor jullie.

• 6Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 2Ali18-08-2020

Zeer geschikt voor feestgangers

Veel overlast van muziek en schreeuwende jongeren. Niet geschikt voor normale gezinnen. Huisje niet schoon.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 4Julie15-08-2020

Vaste bedtijd

Vrijdag kwamen de nieuwe buren en ze begonnen om 4 uur al te vragen of de muziek wat zachter kon. Dit snappen wij en hebben dit ook gedaan. Na 10 uur kwam de park manager en vroeg of de muziek nog wat zachter kon en dat hebben we samen getest en het was goedgekeurd. Om 00:05 riep de buurvrouw kan het wat zachter en de muziek was al heel zacht en we waren buiten rustig aan het praten en we zeiden dat we ons al hadden aangepast en dat het niet verboden is om te praten. De parkmanager kwam nog een keer langs en vroeg of we naar binnen konden gaan omdat we te luid waren volgens de buren. Volgens hem waren we ook niet hard aan het praten en werden we gevraagd om Naar binnen te gaan. We hebben ons al aangepast en we vonden het raar dat praten ook niet mocht.

In dit weer is het erg warm binnen en we zijn hier gekomen voor gezelligheid en ook de jaccuzi die buiten staat. Een paar mensen uit de groep komen hier jaren en nooit last van gehad

• 7Ellen24-07-2020

Rustig en fijn park

Luxe huisje. De jaccuzi in de tuin vonden we geweldig. Sommige dingen in het huisje vond ik weer wat teleurstellend. Er waren best veel beschadigingen aan meubels en muren die er vies uitzagen. Kraan die niet goed open en dicht wil draaien. Bubbelbad die niet bubbeld. Maargoed, wel weer prima bedden, mooie haard, 2 badkamers en toiletten. Droger aanwezig is ook fijn om handdoeken te drogen. Personeel vriendelijk en fijn dat je een ijsje en frietje kan halen. Pizza's vonden wij niet lekker van het restaurant op het park. Mijn vriend heeft 2 avonden gevist en 2 karpers gevangen. In de omgeving veel leuke dingen te doen voor kleine kinderen. Wij zouden best nog wel eens terug willen komen.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 6Lia post19-06-2020

Matig

Wij hadden huis nummer 188. De meubels waren uit grootmoeders tijd. Mijn man kwam hier om te vissen op karper. Maar er wordt niets gevangen. Het park zat vol vissers,maar er werd af en toe een brasempje gevangen. Dus voor het vissen hoef je er niet Haarlem. Het park is rustig en mooi onderhouden. Mooie omgeving. Fijn dat er een snackbar en restaurant zit. Maar voor ons nooit meer!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Wander27-02-2020

Heerlijk huisje, rustig park

Het huisje is heerlijk, we hadden een geweldige jacuzzi in de tuin en ondanks de regen konden we hier s avonds lekker in bubbelen. De ontvangst was allerhartelijkst!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 2019
    8E.Kooi05-06-2019

Gewoon er een keer heengaan het zal je bevallen.

Het park is keurig verzorg en het is er heerlijk rustig . Fietsen wandelen vissen alles is mogelijk. Het huis voldoet keurig aan alle eisen ook voor minder en het park is rolstoelvaliden zijn er een paar huizen beschikbaar en het park is rolstoelvriendelijk.We zijn hier nu voor de 2e keer geweest.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Hellen05-06-2019

Super voor karpervissers.

Fantastisch huisje aan het meer. Vanaf je eigen terras vissen. Super. Mooie omgeving. Van alles te doen in de omgeving. De huiskamer was wat klein voor een huis voor 8 personen, maar de slaapkamers waren ruim. Sauna in één van de slaapkamers. Het huis was schoon. 1 nadeel was dat op de matrassen een beschermhoesje zat met daaronder plastic. Dat was zweten 's nachts.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen