Hotel Abdij De Westerburcht

Hotel Abdij De Westerburcht
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Abdij De Westerburcht voor je op een rij gezet:

409 reviews over Hotel Abdij De Westerburcht in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prima verblijf

Elianne Meijer
17-6-2018

Het hotel was prima! Voldoende parkeergelegenheid. Geen gebruik gemaakt van de sauna. Ontbijt was standaard, zeker voldoende.

We wilden een nacht langer blijven en dat werd goed geregeld.

1x avondeten genuttigd. Was niet bijzonder, beetje teleurstellend.

Restaurant Diggles was daarentegen fantastisch. Tevens twee keer bij de Chinees gegeten, eenmaal een menu en eenmaal wokken, klein maar gezellig en absoluut niet duur.

Fijne en rustige omgeving. Uitstapjes gemaakt naar Wildlands, Kamp Westerbork en de hunebedden. Kortom, fijne dagen gehad.

Geweldig

René Evers
8-6-2018

Uiterst vriendelijk personeel. Het ontbijt was goed en het eten ook.

Heel gezellig hotel gelegen in mooi dorp.

Roely en Marten.
15-4-2018

Een geweldig gezellig hotel.Vriendelijk personeel. Mooie kamers.Kortom tophotel om paar dagen te vertoeven.

Hartelijk ontvangst alles was netjes en schoon vriendelijk personeel niet te op dringend goede bedden klein min puntje in de badkamer is niet echt een plekje om bv je toilettas neer te zetten en als je ga douche kun je ook nergens je bv ondergoed kwijt alleen als je de toilet bril na beneden doe kun je daar iets op leggen maar verder was alles goed lekker warme dekbedden ik heb altijd last van mijn rug als ik ergens anders slaap maar bij hun niet de boksprings waren goed mooi ingericht

ontbijt genoeg keuze misschien is het leuk om ergens een leeshoek in terichten met ook bv wat spelletjes bv rummikub

Uitstekend verzorgd buffet met ruim voldoende eten

auke visser
25-9-2017

Mooi restaurant met goed en smakelijk eten en goed en vriendelijk en kundig personeel.

Prima hotel!

Jasja
12-9-2017

Gezellig hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel! Een klein probleem m.b.t. de kamer werd prima opgelost! Hotel ligt leuk midden in Westerbork.

Gastvrij en heel lekker eten...en een mooie omgeving.

Super

Familie uit Volendam
17-8-2017

Gezellig Hotel,vriendelijk personeel,lekker eten,vele soorten verschillende Bieren. Overal lekker dichtbij,goeie chinees aan de overkant. Dichtbij Kamp Westerbork en de TT in Assen ,groot winkelcentrum ook in Assen.

Goed, maar kamers te klein

Johan
15-8-2017

Net en schoon hotel met uitstekend ontbijt.

Minpunt is de zéér beperkte oppervlakte van de standaard 2-pers.kamer.

Ook kast was aan de kleine kant. Alles ietwat gedateerd.

Kregen het idee op een soort "zolderkamer" te zitten.....

Vriendelijk, vriendelijk, behulpzaam en gastvrij!

André van den Berg
3-8-2017

Kamer, eten, hygiëne en ligging valt niets op aan te merken: waar naar het geld. De vriendelijkheid [èn behulpzaamheid] bij de ontvangst, het ontbijt, het diner, het slaapmutsje en bij het vertrek is van grote klasse en onbetaalbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abdij De Westerburcht in Westerbork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abdij De Westerburcht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Abdij De Westerburcht scoort een 8.36 uit 10 op basis van 409 reviews.