Hotel Abdij De Westerburcht ***

Hotel Abdij De Westerburcht
Hotel Abdij De Westerburcht
8,4

Weer vandaag6°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Abdij De Westerburcht voor je op een rij gezet:

406 reviews over Hotel Abdij De Westerburcht in het Nederlands

Hartelijk ontvangst alles was netjes en schoon vriendelijk personeel niet te op dringend goede bedden klein min puntje in de badkamer is niet echt een plekje om bv je toilettas neer te zetten en als je ga douche kun je ook nergens je bv ondergoed kwijt alleen als je de toilet bril na beneden doe kun je daar iets op leggen maar verder was alles goed lekker warme dekbedden ik heb altijd last van mijn rug als ik ergens anders slaap maar bij hun niet de boksprings waren goed mooi ingericht

ontbijt genoeg keuze misschien is het leuk om ergens een leeshoek in terichten met ook bv wat spelletjes bv rummikub

Uitstekend verzorgd buffet met ruim voldoende eten

auke visser, 25-9-2017

Mooi restaurant met goed en smakelijk eten en goed en vriendelijk en kundig personeel.

Prima hotel!

Jasja, 12-9-2017

Gezellig hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel! Een klein probleem m.b.t. de kamer werd prima opgelost! Hotel ligt leuk midden in Westerbork.

Gastvrij en heel lekker eten...en een mooie omgeving.

Super

Familie uit Volendam, 17-8-2017

Gezellig Hotel,vriendelijk personeel,lekker eten,vele soorten verschillende Bieren. Overal lekker dichtbij,goeie chinees aan de overkant. Dichtbij Kamp Westerbork en de TT in Assen ,groot winkelcentrum ook in Assen.

Goed, maar kamers te klein

Johan, 15-8-2017

Net en schoon hotel met uitstekend ontbijt.

Minpunt is de zéér beperkte oppervlakte van de standaard 2-pers.kamer.

Ook kast was aan de kleine kant. Alles ietwat gedateerd.

Kregen het idee op een soort "zolderkamer" te zitten.....

Vriendelijk, vriendelijk, behulpzaam en gastvrij!

André van den Berg, 3-8-2017

Kamer, eten, hygiëne en ligging valt niets op aan te merken: waar naar het geld. De vriendelijkheid [èn behulpzaamheid] bij de ontvangst, het ontbijt, het diner, het slaapmutsje en bij het vertrek is van grote klasse en onbetaalbaar!

Heeeeeeeeeeeeeel erg goed

Gerrit, 30-7-2017

Bij aankomst werden we vriendelijk begroet dat was een goede start !

En we hadden een fijne kamer met lichtbad,goed ontbijt en diner

Min punten GEEN

Een fantastisch hotel

Frans, 13-3-2017

Welkomstdrankje, het eten en bediening was geweldig.

In alles top!

Martin & Carla, 28-10-2016

We wilden eens proberen of een nachtje weg met de motor i.p.v. de auto ook te doen is. Dus op internet op zoek naar een hotel met overnachting, diner en ontbijt.

We vonden een leuke aanbieding van Abdij de Westerburcht tegen een mooie prijs.

Bij aankomst maar brutaal gevraagd of er een stalling voor de motor is. Geen probleem: de garage werd opgeruimd en daar mocht mijn motor in. Het begin was dus al super!

Daarna een welverdiende borrel op het gezellige terras mét terrasverwarming. Wederom goed.

Het diner zat bij de prijs inbegrepen, dus dan blijft het afwachten. Maar ook hier onze verwachting overtroffen: een heerlijk voorgerecht (geitenkaaskroketjes), hoofdgerecht (kippotje) en dessert. En ook nog aardige huiswijnen per fles voor een nette prijs.

En overal leuk en deskundig personeel. Het meisje dat ons bediende werkte er net, maar deed het echt leuk en goed. Goede werving en Selectie kennelijk.

Heerlijk geslapen in de, gezien de prijs logische, standaardkamer. Hier ook niks mis mee: goede bedden, zelfs een zitje, flatscreen aan de muur, badkamer met douche. Niet enorm groot/luxe, maar voor een nachtje meer dan voldoende.

De volgende ochtend genoten van het goede en zeer uitgebreide ontbijt en na een lekker kopje koffie op wederom het terras vertrokken naar Kamp Westerbork (bezoektip).

Wij komen zéker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abdij De Westerburcht in Westerbork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abdij De Westerburcht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Abdij De Westerburcht scoort een 8.35 uit 10 op basis van 406 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: