Hotel Abdij De Westerburcht

Kleine hotelsWeer vandaag4°-1°
Hotel Abdij De Westerburcht
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Abdij De Westerburcht voor je op een rij gezet:

413 reviews over Hotel Abdij De Westerburcht in het Nederlands

fantastisch

Fam v.d.Veen,
20-10-2018

Een geweldig verbijf gehad. Met medewerkers die hart voor hun gasten en werk hebben en dat ook uitstralen

Nooit meer

H,
27-8-2018

De upgraden van de kamers 40.00 euro p kamer per nacht absurd duur en dat voor alleen een bubbelbad ook geen druk op het water.viel erg tegen.

Prima service

John Klok,
18-8-2018

Personeel is heel vriendelijk, gebruik gemaakt van een aanbieding , gratis upgrade van kamer gekregen, s avonds lekker een speciaal biertje in het restaurant gedronken.

Nooit weer dit hotel

Monique,
3-8-2018

Kleine zeer warme kamer. Geen airco, maar oude tafelventilator. Bedden zijn twee eenpersoons en schuiven. Harde matrassen. Doucheruimte is klein, maar douche zelf is prima. Ontbijt is veel te duur, 12.50 pp. Geen uitslaap mogelijkheid. Schoonmaak komt gewoon om 8.00 je kamer binnen, terwijl je pas om 11.00 hoeft uit te checken

Prima verblijf

Elianne Meijer,
17-6-2018

Het hotel was prima! Voldoende parkeergelegenheid. Geen gebruik gemaakt van de sauna. Ontbijt was standaard, zeker voldoende.

We wilden een nacht langer blijven en dat werd goed geregeld.

1x avondeten genuttigd. Was niet bijzonder, beetje teleurstellend.

Restaurant Diggles was daarentegen fantastisch. Tevens twee keer bij de Chinees gegeten, eenmaal een menu en eenmaal wokken, klein maar gezellig en absoluut niet duur.

Fijne en rustige omgeving. Uitstapjes gemaakt naar Wildlands, Kamp Westerbork en de hunebedden. Kortom, fijne dagen gehad.

Geweldig

René Evers,
8-6-2018

Uiterst vriendelijk personeel. Het ontbijt was goed en het eten ook.

Heel gezellig hotel gelegen in mooi dorp.

Roely en Marten.,
15-4-2018

Een geweldig gezellig hotel.Vriendelijk personeel. Mooie kamers.Kortom tophotel om paar dagen te vertoeven.

Hartelijk ontvangst alles was netjes en schoon vriendelijk personeel niet te op dringend goede bedden klein min puntje in de badkamer is niet echt een plekje om bv je toilettas neer te zetten en als je ga douche kun je ook nergens je bv ondergoed kwijt alleen als je de toilet bril na beneden doe kun je daar iets op leggen maar verder was alles goed lekker warme dekbedden ik heb altijd last van mijn rug als ik ergens anders slaap maar bij hun niet de boksprings waren goed mooi ingericht

ontbijt genoeg keuze misschien is het leuk om ergens een leeshoek in terichten met ook bv wat spelletjes bv rummikub

Uitstekend verzorgd buffet met ruim voldoende eten

auke visser,
25-9-2017

Mooi restaurant met goed en smakelijk eten en goed en vriendelijk en kundig personeel.

Prima hotel!

Jasja,
12-9-2017

Gezellig hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel! Een klein probleem m.b.t. de kamer werd prima opgelost! Hotel ligt leuk midden in Westerbork.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abdij De Westerburcht in Westerbork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abdij De Westerburcht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.