Camping Molecaten Park het Landschap

Camping Molecaten Park het Landschap
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park het Landschap voor je op een rij gezet:

67 reviews over Camping Molecaten Park het Landschap in het Nederlands

Mooie camping voor een goede prijs

Chris
9-5-2018

Mooie ruime zonnige plekken met een speeltoestel op het veld. Camping heeft een goede prijs in vergelijking met andere campings. Zwembad binnen was erg klein maar prima voor een uurtje vermaak. We waren er afgelopen week en de zwemvijver was echt een uitkomst. De kinderen speelden uren met het zand en op het vlot in het water. Sanitair was schoon en netjes. Fijn dat je onbeperkt kon douchen en de familiedouches waren perfect met 3 kinderen. Animatieteam met Merel en Marko deden het erg leuk. Knutselen was favoriet bij de kinderen. Pizza's uit het restaurant smaakte prima. Helaas geen winkels op korte afstand en op de camping is verder ook niets te koop. (Broodjes kunnen wel een dag van tevoren besteld worden)

Het was erg rustig, dat verbaasde ons! Genoeg faciliteiten voor een nette prijs. (basisplaats, 6 Ampère, centraal waterpunt)

Overdekt zwembad, minigolf, sportveldje, animatie, eetgelegenheid, zwemplas, strandje, netjes sanitair, geen gedoe met muntjes of timers.

We stonden een paar dagen met 2 families op 1 groot veld. Vonden wij persoonlijk wel fijn, maar lijkt ons zonde voor deze camping.

Personeel leek nog niet helemaal ingewerkt, maakten tijdens ons verblijf wat foutjes, maar waren wel erg vriendelijk.

Nadeel was dat er slecht 4G/3G bereik is waardoor er met slecht weer Wifi codes gekocht zou moeten worden voor de jeugd. (ca 2,50 per dag per device)

uitstekend

Henk
2-3-2018

We hadden een Fam. dag en zijn daar gastvrij ontvangen . het mooiste was dat er een veldje voor ons was gereserveerd waar wij alleen konden staan met caravan-tent -camper. en de voorziening was uitmuntend voor de kids . met een mooie recreatie vijver in de buurt en overdekt zwembad .

geweldig

Bouwer
    15-10-2017

Als je met kleine kinderen komt moet je wel uitzoeken op welk veldje, niet alle veldjes hebben speelwerken, het nieuwe speeltoestel bij het centrum is leuk, dicht bij Mo en Caatje, aanrader ,voor de ouderen zijn September en Oktober fijn, alleen als het erg regent is het veld op de punt dan erg drassig, maar met de hulp van Molecaten goed weg gekomen met de caravan. Verder bevalt het ons daar prima en komen zeker weer.

Leuke camping

Fam.de Ridder
    16-8-2017

Leuke camping, we waren hier met kinderen en kleinkinderen. Heel erg genoten, jammer dat het erg stil was op de camping, sanitair werd goed bijgehouden, schoon zwembad en de service in het restaurant was prima, zou er best nog een keer naar toe willen, maar dan zou het wat drukker moeten zijn.

Leuk camping

Mooie camping! Goede camping voor kinderen tot 11/12jaar

Prima camping

Bianca
    6-6-2017

We zijn hier het pinksterweekend geweest.

Toiletgebouw was prima en schoon.

Zwembad hebben we alle dagen gebruik van gemaakt. De kinderen hebben zich hier prima vermaakt. Animatie hebben we niet veel gebruik van gemaakt. Er was ook live muziek op zaterdag dus heerlijk in het zonnetje op het terras gezeten. We hebben een heerlijk weekend gehad.

Oude reviews (archief)

Moet je hier nu heen?

kees v d himst
    16-9-2016

Het terrein is niet tegen water bestand zeer drassig ook na 2 weken mooi weer in september. Het restaurant kon niet geheel benut worden wegens personeel gebrek, wat een aanfluiting. Het zwembad vies en troebel water schimmels overal ook in het sanitair gebouw en wc. Veel tekort wc en douches bij drukte op de camping.

E-bike niet voorradig word wel aangeboden maar zijn er gewoon niet , wat een service maar niet heus, bied ze dan niet aan voor de verhuur. Was er dan niets goed jawel hoor, mooie ruimen plaatsen zonder enige privacy, kan je zo met de buren mee eten en de ligging is dan wel oke zo het bos en heide in echt prachtig en verzacht het overige leed wat. Het personeel verschilde nog al, bij aankomst prima geholpen door vriendelijke vrouw en bij het verlaten een nogal nors overkomende vrouw die verbaast kijkt als je deze opsommingen als hierboven doorgeeft. Geen aanrader voor mensen die ook van normale service houden. dikke min

Wel genoten.

Fam.Brugman
    19-8-2016

De camping ligt in een mooie omgeving.

Mooie grote campingplaatsen.

Het personeel is vriendelijk.

Voor 13 jarige weinig te doen vind ik.

Winkeltje is klein en heeft niet alles in huis, waar voor je dus vele kilometers moet rijden om het te halen, dat vind ik een minpunt.

Voor de rest hebben wij ons wel vermaakt op ons gezellige veld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molecaten Park het Landschap in Wateren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molecaten Park het Landschap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Molecaten Park het Landschap scoort een 7.54 uit 10 op basis van 67 reviews.