Vakantiehuis de Vier Eiken

VakantiehuisWeer vandaag24°6°
Vakantiehuis de Vier Eiken
8,9

151 reviews over Vakantiehuis de Vier Eiken in het Nederlands

Uniek genieten van natuur en wellness in luxe!

Robert & Marlous, 17-5-2018

Een mooi en luxe verblijf op een unieke locatie! De huizen zijn van alle gemakken en luxe voorzien zoals een ruime keuken, woonkamer, tv kamer, speksteenkachel. Buiten kan je in de ruime hout gestookte hottub genieten van het uitzicht wat bijna niet-Nederlands is. In de bossen (militair oefenterrein) kun je heerlijk wandelen of een dagje naar Giethoorn om met een fluisterboot van de natuur te geniet.

Niet onbelangrijk: de gastheer en gastvrouw Steef en Miriam zijn vriendelijk en gepassioneerd!

Geweldig. Wij komen zeer zeker nog een keer terug!

Ingrid vrolijk, 14-5-2018

Wij verbleven onlangs een lang weekend in een natuurlodge op de Vier Eiken.

Allereerst werden wij uiterst vriendelijk ontvangen door de eigenaars.

Onze eerste indruk was meteen erg goed. Het zag er super verzorgd en schoon uit.

Fijne bedden, 2 mooie badkamers met een heerlijke douche, een keuken met alles erop en eraan. De sauna en de hottub waren heerlijk!!!! Ook onze hond heeft het er erg naar haar zin gehad met het natuurgebied als achtertuin!

Een woord; fantastisch!

De Vries, 11-5-2018

Super mooie natuurlodge wellness met privé hottub en sauna. Prachtige locatie in de natuur. Zeer ruime logde voorzien van alle gemakken. Mooi ingericht, prima meubilair.

We komen hier zeker nog eens terug! Echt top!

Mary Overbeek, 23-4-2018

Met een groep van vijf vriendinnen echt een topweekend gehad hier, wat een prachtig huisje in een supermooie omgeving! De reeën, paarden en runderen liepen elke dag voorbij! We hadden prachtig weer dus elke dag buiten ontbijten was een feest! Maar ook in de winter lijkt t me hier super; je lekker warmen in de sauna en hottub! Alles wat je nodig hebt is aanwezig of kan verzorgd worden, echt een luxe gevoel. We konden een boodschappenlijst opsturen en alle boodschappen werden al in (koel)kast opgeborgen. Evenals hout voor de hottub/open haard. Opgemaakte bedden!

Huis is groot, licht en schoon.

Minpuntje; de douchekop van de regendouche werkte niet helemaal goed. En we hadden maar twee lekkere buitenstoelen met een gezelschap van vijf..

Relaxed

Pascal, 19-4-2018

Een heerlijke plek om er een paar dagen tussen uit te zijn. Genieten in de hottub met een glaasje wijn. Wij komen zeker terug.

Prachtige locatie met rust en ruimte

Fam A, 19-4-2018

Mooie boerderij met veel slaapkamers, heerlijk rustig gelegen midden in de natuur. Je kunt gezellig met z'n allen buiten zitten onder een overkapping bij een knapperend vuurtje.

Een paar speeltoestellen voor kinderen zou nog wel een pluspuntje zijn.

Alle voorzieningen zijn aanwezig binnenshuis alleen het aanwezige vriesvak in de koelkast is niet zo groot voor een groep, wel veel koelruimte. En niet te vergeten een geweldige koffiemachine!

Een aanrader deze locatie!

Fantastisch!!

Marith van der Borg, 3-4-2018

Prachtige, schone boerderij met gezellige leefkeuken. Aan alles is gedacht, zelfs verse koffiebonen van het huis. Hele vriendelijke en gastvrije ontvangst. Mooie buitenruimte met haard en tafeltennis. Fijn huis voor zowel de kinderen als volwassenen. We hebben een fantastisch verblijf gehad en hebben ons weekend voor volgend jaar alweer gepland!

Helemaal top!

Bakker, 2-4-2018

Superplek, alle luxe, heerlijke hottub, hertjes elke dag om het huis.

Heerlijk huis. Prachtige omgeving.

Ton, 22-3-2018

Het is een prachtige omgeving. Als je heel vroeg opstaat dan kun je de herten vanuit het raam 200m verderop zien springen. Dus verrekijker mee.

Wij verbleven er met onze baby van 10 maanden. Er zijn geen speciale slaapvoorzieningen voor een baby. Wel had Steef (de beheerder) een traveltentje voor peuters klaar gelegd. Dat vonden we niet echt een succes. Dus als je met een baby boekt neem dan eigen slaapvoorzieningen mee.

Wat erg jammer was dat ons huisje achteraan stond. Waardoor de andere huisjes ons uitzicht blokkeerde. Dus als je een huisje vooraan hebt en je houdt van de natuur, dan is het een perfect verblijf en een duurzame vakantie.

Heerlijke Wellness Ecolodge

Jasper, 12-3-2018

Leuk kleinschalig vakantiepark met mooie ecolodges. We hadden een heerlijk huisje met sauna en hottup.

Vanaf het huisje kan je heerlijk wandelen en in de omgeving heb je zat leuke dingen.

Ideaal huisje al wil je een rustig park.

Stel je er alleen op in dat In Wapserveen geen Waps te beleven is.

Verbeterpuntje: extra optie toevoegen dat hottup warm gevuld klaar staat, hier ben je al is die leeg en gevuld met koud water te lang mee bezig:)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Vier Eiken in Wapserveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Vier Eiken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis de Vier Eiken scoort een 8.9 uit 10 op basis van 152 reviews.