Vakantiehuis de Vier Eiken

156 reviews over Vakantiehuis de Vier Eiken in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

Samen met mijn man en baby van 13 weken heb ik van een geweldige vakantie genoten! Het verblijf bestaat uit 6 vrijstaande woningen met genoeg privacy, midden in de natuur en uitkijkend op een prachtig veld. En wat een rust!

Het huisje was van alle gemakken voorzien. Enige nadeel vonden wij dat we de deuren niet open konden zetten omdat er dan veel vliegen zouden binnenkomen. Dit scheen tijdens ons verblijf een groter probleem te zijn dan normaal, maar horren zouden geen overbodige luxe zijn (ook omdat het tijdens ons verblijf lekker warm was buiten).

Wij kozen ervoor de hottub gereed te laten maken voor aankomst zodat we er direct in konden plonzen. Heerlijk! De omgeving is ook prachtig. Je kunt er mooie fietstochten maken. Wij zijn een dagje naar Groningen geweest (45 min rijden). Als Brabo’s kom je daar anders niet zo snel. De vakantie beviel ons zó goed dat we nog wat dagen hadden bijgeboekt. We zijn uitgerust thuisgekomen.

voor herhaling vatbaar.

Piet
28-6-2018

Prima accomodatie met veel buitenruimte en overdekte veranda met open haard waar we tot heel laat nog hebben genoten.

Erg fijn weekend gehad!

Familie weekend
21-6-2018

Erg vriendelijke gastheer. Huisjes waren erg rustgevend en van alle gemakken voorzien. Met name de prive sauna en hottub was erg fijn.

Marijke
19-6-2018

Geweldig mooi huis. Erg ruimtelijk, schoon en allen een mooi uitzicht.

Van de 5 huisjes hadden wij de middelste maar ook die lag erg vrij. De hot tub en sauna is echt een luxe. Je wandelt zo het Holtingerveld in, bos, vennen, heide en hunebedden. Ook heel fijn dat we fietsen hebben kunnen huren. Was allemaal zo gemakkelijk te regelen. Echte aanrader voor een beetje luxe terug naar de natuur in Nederland.

Het was een topweekend bij de Vier Eiken.

Jaap Baalbergen
7-6-2018

Een heerlijke plek voor de 19de editie van ons vriendenweekend. De accommodatie en het terrein zijn keurig verzorgd. Het is heerlijk rustig. Een mooie omgeving om te wandelen en fietsen. 's Avonds gezellig met elkaar buiten zitten onder de overkapping bij de open haard. Prima bedden en eigen douche op de slaapkamer. En een professioneel espressoapparaat voor een kopje heerlijke koffie.

👍👍

Ruben Leijs
7-6-2018

Super accomodatie! Heerlijk gebruik gemaakt van sauna en hottub. Gastvrije eigenaren!

Uniek genieten van natuur en wellness in luxe!

Robert & Marlous
17-5-2018

Een mooi en luxe verblijf op een unieke locatie! De huizen zijn van alle gemakken en luxe voorzien zoals een ruime keuken, woonkamer, tv kamer, speksteenkachel. Buiten kan je in de ruime hout gestookte hottub genieten van het uitzicht wat bijna niet-Nederlands is. In de bossen (militair oefenterrein) kun je heerlijk wandelen of een dagje naar Giethoorn om met een fluisterboot van de natuur te geniet.

Niet onbelangrijk: de gastheer en gastvrouw Steef en Miriam zijn vriendelijk en gepassioneerd!

Geweldig. Wij komen zeer zeker nog een keer terug!

Ingrid vrolijk
14-5-2018

Wij verbleven onlangs een lang weekend in een natuurlodge op de Vier Eiken.

Allereerst werden wij uiterst vriendelijk ontvangen door de eigenaars.

Onze eerste indruk was meteen erg goed. Het zag er super verzorgd en schoon uit.

Fijne bedden, 2 mooie badkamers met een heerlijke douche, een keuken met alles erop en eraan. De sauna en de hottub waren heerlijk!!!! Ook onze hond heeft het er erg naar haar zin gehad met het natuurgebied als achtertuin!

Een woord; fantastisch!

De Vries
11-5-2018

Super mooie natuurlodge wellness met privé hottub en sauna. Prachtige locatie in de natuur. Zeer ruime logde voorzien van alle gemakken. Mooi ingericht, prima meubilair.

We komen hier zeker nog eens terug! Echt top!

Mary Overbeek
23-4-2018

Met een groep van vijf vriendinnen echt een topweekend gehad hier, wat een prachtig huisje in een supermooie omgeving! De reeën, paarden en runderen liepen elke dag voorbij! We hadden prachtig weer dus elke dag buiten ontbijten was een feest! Maar ook in de winter lijkt t me hier super; je lekker warmen in de sauna en hottub! Alles wat je nodig hebt is aanwezig of kan verzorgd worden, echt een luxe gevoel. We konden een boodschappenlijst opsturen en alle boodschappen werden al in (koel)kast opgeborgen. Evenals hout voor de hottub/open haard. Opgemaakte bedden!

Huis is groot, licht en schoon.

Minpuntje; de douchekop van de regendouche werkte niet helemaal goed. En we hadden maar twee lekkere buitenstoelen met een gezelschap van vijf..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Vier Eiken in Wapserveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Vier Eiken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis de Vier Eiken scoort een 8.9 uit 10 op basis van 157 reviews.