Vakantiehuis de Vier Eiken

171 reviews over Vakantiehuis de Vier Eiken in het Nederlands

Geweldig!!

Fam. Veenendaal
8-11-2018

Ons jaarlijkse gezinsweekend in de grote woonboerderij De Vier Eiken was weer een groot succes. Prima accommodatie met alle faciliteiten en genoeg te doen in de directe omgeving.

Geweldig

Marijke
25-10-2018

Wat een geweldig huisje, van alle gemakken voorzien keurig netjes en schoon. Heerlijke rustige omgeving. En de hottube Super. De bedden slapen heerlijk, ik heb met mijn 4 vriendinnen van iedere minuut genoten.

Voor herhaling vatbaar

Fam Maurice
11-10-2018

Schitterende accommodatie. Prachtig, huiselijk ingericht.

Mooie omgeving.

Voortreffelijk

Cees Rijsbergen
1-10-2018

Een voortreffelijke midweek bij de Vier Eiken gehad. We werden bij aankomst zeer vriendelijk door Miriam en Steef ontvangen. Wij hadden natuurhuis nummer 6 met een prachtig uitzicht en heel veel privacy. We hebben heerlijk genoten van de ruime sauna en hottub. De Vier Eiken is zeer zeker een aanrader en geven het dan ook een 10.

Een aanrader voor jong en oud!

Femke Vollebregt
27-9-2018

Een prachtig en sfeervol huis! Mooi schoon en goed onderhouden. Buiten wandel je zo de natuur in. Fijne overkapping met haard waar we gezellig bij elkaar konden zitten. Er is een wei met geitjes en een zandbak voor de kleintjes aanwezig. Ook staat er een tafeltennistafel voor de oudere kinderen. In de hal is er een kast vol met spelletjes, boeken en dvd’s. Er is ook gedacht aan spullen voor buiten (ballen, rackets, enz). Het koffieapparaat is super! Wij waren met 25 personen, waarvan 8 kinderen (0-11). In de omgeving is veel te doen. Pretpark Drouwenerzand is een aanrader. Ook het bezoek aan de schaapskudde was erg leuk. Contact met de eigenaar en receptie verloopt heel prettig. Ze zijn zeer gastvrij en staan altijd voor je klaar als je vragen hebt. Al met al een echte aanrader!

Genieten in optima forma

Familie de Hartog
27-9-2018

Het is een heerlijk natuurhuisje van alle gemakken voorzien. Alle rust en ruimte om weer tot jezelf te komen. Luxe maar niet over de top, precies goed!

Voor herhaling vatbaar

Emiel
25-9-2018

Dit is echt dé plek om heen te gaan wanneer je rust wilt en eindeloos wilt wandelen.

Maar ook zijn er leuke plaatsen te bezoeken in de directe omgeving.

Mooie vakantielodge met hottub en buitensauna op een prachtige ,rustige locatie met uitzicht. Compleet huis met voldoende inventaris.Fijne ontvangst en de eigenaren doen hun best om het naar je zin te maken. Je kunt voor `s morgens verse broodjes bestellen. Mooie locatie om te gaan wandelen of fietsen.

Super verblijf

Douwe Dijkstra
6-9-2018

De rust is fenominaal. De sterrenhemel vanuit de hottube niet te beschrijven. Prima sauna en vooral een enorme gastvrijheid van de crew van de vier eiken.

Direct de natuur in en vanaf je terras zie je de reeen voor je in het veld.

Goed en compleet ingerichte lodge.

Zou dit adres eigenlijk geheim willen houden.

Aanrader!

Fam. de Blois
20-8-2018

Pracht locatie! Veel rust en plezierig ontvangst.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Vier Eiken in Wapserveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Vier Eiken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.