Vakantiehuis

174 reviews over Vakantiehuis de Vier Eiken in het Nederlands

Super relaxed

Jaap Boot,
7-12-2018

Echte rust is in Nederland dus toch nog te vinden.

Complete verzorgd en luxe huisjes in een prachtige omgeving.

Zeer uitgebreide service voor hele goed prijs.

Gereisd met partner in december 2018

Heerlijk in de natuur in een knus huis bijkomen

Joss de Groot,
3-12-2018

Heerlijk ontspannen in een oase van rust samen met mijn man. De lodge niet verlaten alleen om eindeloos te wandelen met onze viervoeters in het natuurgebied achter de lodges.

Het huisje is sfeervol, modern en eenvoudig. Een prima uitgeruste keuken, heerlijke bedden, Super houtkachel. De hottub en sauna extra verwennerij onder een sterrenhemel. Grenzend aan natuur met een weids uitzicht. Een midweek was te kort!

Gereisd met partner in november 2018

Fantastisch !!

Sandy van de Woestijne,
13-11-2018

Voor een heerlijk romantisch weekje weg is dit De Plek waar je moet zijn .

Gereisd met partner in november 2018

Geweldig!!

Fam. Veenendaal,
8-11-2018

Ons jaarlijkse gezinsweekend in de grote woonboerderij De Vier Eiken was weer een groot succes. Prima accommodatie met alle faciliteiten en genoeg te doen in de directe omgeving.

Gereisd met vrienden in november 2018

Geweldig

Marijke,
25-10-2018

Wat een geweldig huisje, van alle gemakken voorzien keurig netjes en schoon. Heerlijke rustige omgeving. En de hottube Super. De bedden slapen heerlijk, ik heb met mijn 4 vriendinnen van iedere minuut genoten.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar

Fam Maurice,
11-10-2018

Schitterende accommodatie. Prachtig, huiselijk ingericht.

Mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Voortreffelijk

Cees Rijsbergen,
1-10-2018

Een voortreffelijke midweek bij de Vier Eiken gehad. We werden bij aankomst zeer vriendelijk door Miriam en Steef ontvangen. Wij hadden natuurhuis nummer 6 met een prachtig uitzicht en heel veel privacy. We hebben heerlijk genoten van de ruime sauna en hottub. De Vier Eiken is zeer zeker een aanrader en geven het dan ook een 10.

Gereisd met vrienden in september 2018

Een aanrader voor jong en oud!

Femke Vollebregt,
27-9-2018

Een prachtig en sfeervol huis! Mooi schoon en goed onderhouden. Buiten wandel je zo de natuur in. Fijne overkapping met haard waar we gezellig bij elkaar konden zitten. Er is een wei met geitjes en een zandbak voor de kleintjes aanwezig. Ook staat er een tafeltennistafel voor de oudere kinderen. In de hal is er een kast vol met spelletjes, boeken en dvd’s. Er is ook gedacht aan spullen voor buiten (ballen, rackets, enz). Het koffieapparaat is super! Wij waren met 25 personen, waarvan 8 kinderen (0-11). In de omgeving is veel te doen. Pretpark Drouwenerzand is een aanrader. Ook het bezoek aan de schaapskudde was erg leuk. Contact met de eigenaar en receptie verloopt heel prettig. Ze zijn zeer gastvrij en staan altijd voor je klaar als je vragen hebt. Al met al een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2018

Genieten in optima forma

Familie de Hartog,
27-9-2018

Het is een heerlijk natuurhuisje van alle gemakken voorzien. Alle rust en ruimte om weer tot jezelf te komen. Luxe maar niet over de top, precies goed!

Gereisd met partner in september 2018

Voor herhaling vatbaar

Emiel,
25-9-2018

Dit is echt dé plek om heen te gaan wanneer je rust wilt en eindeloos wilt wandelen.

Maar ook zijn er leuke plaatsen te bezoeken in de directe omgeving.

Gereisd met partner in september 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Vier Eiken in Wapserveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Vier Eiken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.