Vakantiehuis de Vier Eiken

Vakantiehuis de Vier Eiken
8,9

164 reviews over Vakantiehuis de Vier Eiken in het Nederlands

Met vrienden

Mooie vakantielodge met hottub en buitensauna op een prachtige ,rustige locatie met uitzicht. Compleet huis met voldoende inventaris.Fijne ontvangst en de eigenaren doen hun best om het naar je zin te maken. Je kunt voor `s morgens verse broodjes bestellen. Mooie locatie om te gaan wandelen of fietsen.

Super verblijf

Douwe Dijkstra
6-9-2018

De rust is fenominaal. De sterrenhemel vanuit de hottube niet te beschrijven. Prima sauna en vooral een enorme gastvrijheid van de crew van de vier eiken.

Direct de natuur in en vanaf je terras zie je de reeen voor je in het veld.

Goed en compleet ingerichte lodge.

Zou dit adres eigenlijk geheim willen houden.

Aanrader!

Fam. de Blois
20-8-2018

Pracht locatie! Veel rust en plezierig ontvangst.

Top verblijf!

Van Cittert
16-8-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad, de hottub erbij was super! Tot de volgende keer!

schitterende locatie, uniek huisje

bogert
13-8-2018

schitterend verblijf, mooie omgeving, netjes ingerichte woning, wel ontzettend veel last van vliegen, bij binnenkomst eerst een uur vliegen gevangen

geweldig

KROON
25-7-2018

We vonden het allemaal een heel prettige locatie. Met veel ruimte en

goede bedden en voldoende douchees.

Heel prettig groepsverblijf

Familie
22-7-2018

Goed verzorgd, gastvrij, rustige ligging

Onbetaalbaar

Kelly
19-7-2018

Als je op zoek bent naar rust, ruimte, natuur, ...ben je hier op de juiste plek! Mooi huisje, onbetaalbare omgeving, vriendelijke eigenaars, ... . Wij zijn natuur- , wandel- en vogelliefhebbers en hebben genoten van onze week in Wapserveen. De hottub en sauna zijn, zeker voor de kids, een fijn pluspunt. Heel goede bedden ook ( niet onbelangrijk)! Wij hadden veel vliegen in het huisje (er is wel iets voor voorzien) , maar tja, ...je zit dan ook midden in de natuur. Op wandelafstand ligt natuurgebied holtingerveld. In hun infoboekje vind je veel info voor fijne uitstappen, eetgelegenheden, fietsverhuur, ... . Een vakantie die we zullen koesteren.

Samen met mijn man en baby van 13 weken heb ik van een geweldige vakantie genoten! Het verblijf bestaat uit 6 vrijstaande woningen met genoeg privacy, midden in de natuur en uitkijkend op een prachtig veld. En wat een rust!

Het huisje was van alle gemakken voorzien. Enige nadeel vonden wij dat we de deuren niet open konden zetten omdat er dan veel vliegen zouden binnenkomen. Dit scheen tijdens ons verblijf een groter probleem te zijn dan normaal, maar horren zouden geen overbodige luxe zijn (ook omdat het tijdens ons verblijf lekker warm was buiten).

Wij kozen ervoor de hottub gereed te laten maken voor aankomst zodat we er direct in konden plonzen. Heerlijk! De omgeving is ook prachtig. Je kunt er mooie fietstochten maken. Wij zijn een dagje naar Groningen geweest (45 min rijden). Als Brabo’s kom je daar anders niet zo snel. De vakantie beviel ons zó goed dat we nog wat dagen hadden bijgeboekt. We zijn uitgerust thuisgekomen.

voor herhaling vatbaar.

Piet
28-6-2018

Prima accomodatie met veel buitenruimte en overdekte veranda met open haard waar we tot heel laat nog hebben genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Vier Eiken in Wapserveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Vier Eiken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.