Géén boekingskosten

Camping Emmen

NederlandDrentheSchoonebeek

We hebben de beste aanbieders voor Camping Emmen voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 122 reviews

Meer camping info

122 Reviews over Emmen

• 7Erik07-06-2022

Een camping met potentie

Met Pinksteren mogen verblijven op deze camping. We waren er voor een BMX wedstrijd en wisten dat de camping vol zou staan met mede rijders. We hadden weinig verwachtingen bij het boeken. Bij aankomst was het een chaos, er was van alles te doen op het terras dus het inchecken ging langzaam. Mooie camping plekken maar sanitair moeten ze echt wat aan doen 2 douches voor de heren en 2 voor de vrouwen is te weinig voor het aantal plekken tevens waren ze het hele weekend echt vies. Hier zouden ze echt wat aan moeten doen want overall een leuke camping prachtige en ruime plaatsen, mooie veldjes. Leuke bar en terras. Leuk & schoon zwembad. Auto mag niet bij staanplek maar parkeerplaatsen niet voldoende ( dus mocht auto toch bij caravan staan ) De nieuwe chalets waren erg mooi maar verder naar achteren op de camping werd het een zooitje. Daar moeten ze echt wat aan doen, was oud en vervallen. Overall leuke camping met veel potentie

• 3Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Fam V/d beek10-02-2022

Tot volgend jaar! ❤️

Leuke lang weekend in de villa verbleven echt een aanrader een top weekend gehad dit alles door een net strake villa en de vriendelijke eigenaars / personeel. heerlijk vermaakt in omgeving en in onze privé hotup !!! Heb gelijk voor volgend jaar een heel week geboekt bedankt voor alle goede zorgen en tot snel

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Mias03-02-2022

Top vakantie

top vakantie gehad in de iglu hut.

• 9Justin01-02-2022

Fantastische leuke camping

Super leuke camping niks op aan te merken vriendelijke eigenaren,leuk en vriendelijk personeel op na de zomer dit jaar waar we zeker terug komen

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Herman en Noa01-02-2022

Prima camping

Leuk terras met lekker eten. Mooie visvijver waar je rustig kan vissen.

• 10Fam. Broekman01-02-2022

Gezinsvriendelijke camping

Middelgrote camping waar je kinderen veilig zichzelf kunnen vermaken. Animatie voor de kids en onszelf. Verwarmd zwembad en veel speeltoestellen.

• 10Anna01-02-2022

Super fijne camping, fijn zwembad, mooie velden en lekker eten.

• 5Wanderingfox04-10-2021

Doorsnee familiecamping

Goeie gratis douches. Doornee sanitair. Doorsnee camping, commercieel. Er is een speelplaats voor kinderen. Weg verderop is hoorbaar aanwezig. Bij nat weer blijven decplassen op het veld staan.

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Marco Boeren, Eigenaar, 10-01-2022

Dag Wanderingfox, bedankt voor de review. We nemen deze feedback zeker mee naar het nieuwe seizoen. Helaas kunnen we aan het geluid van de weg en regenplassen niet zo veel veranderen. Dank u wel.

• 4Familie26-08-2021

Nooit meer een budget chalet! Camping oké.

Het park ligt er mooi bij. Weinig vaste plaatsen, paar safaritenten en wat tourplekken. En 1 trekkershut. Leuke speeltuin bij het terras wel wat oud. Ook bij de chalet leuk dat er een speeltuin is. Zwembad was top lekker op temperatuur en prima schoon. Sanitair was matig. Wij zaten in budget chalet. Maar dat is geen aanrader. Het is allemaal heel oud. De chalet was erg vies bij aankomst. Dus we wilde eigelijk direct weer vertrekken. Maar na aangeven een nieuw matras gekregen zodat we beter sliepen. Wat schoonmaak materialen gekregen en hier heb ik uiteindelijk zelf maar schoon gemaakt. Er zou nog iemand langs komen om na onze kapotte douchebak te kijken en schoon te maken. Helaas niemand gezien. Later wel schoonmaak kosten a 35 euro en koffie gekregen, dus netjes afgehandeld. En we mochten douche aan de overkant van een chalet. Super prettig. Animatie helaas niet gezoen, erg jammer met kleine kids!!

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Marco Boeren, Eigenaar, 10-01-2022

Dag Familie, bedankt voor de review. We nemen deze feedback zeker mee naar het nieuwe seizoen. Dank u wel.

• 5Nicole15-08-2021

Leuk zwembad, sanitair kan echt beter

Op zich leuke camping, met klein verwarmd zwembad wat ideaal is voor de kinderen. Sanitair kan echt schoner en er zijn maar weinig toiletten en douches voor de hele camping beschikbaar. Personeel is aardig. Er zijn kinderactiviteiten, maar de disco dame vond na 10 minuten haar telefoon leuker dan de kids, overdag met knutselen was wel weer leuk.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Marco Boeren, Eigenaar, 10-01-2022

Dag Nicole, bedankt voor je review. We nemen je feedback zeker mee naar het nieuwe seizoen. Dank je wel.

Camping Emmen info

Camping-informatie