Camping Emmen

Camping Emmen

95 reviews over Camping Emmen in het Nederlands

Leuke camping alles zo gemoedelijk.

Miranda
10-8-2018

Fijn zwembad.. jammer dat de stormbaan er niet was. Verder hebben de kinderen zich goed vermaakt leuke activiteiten..

Top vakantie gehad

Fam de Boer
5-8-2018

Top camping. Wij stonden op het familieveld en de kinderen kunnen lekker voor de deur spelen in de speeltuin. De camping is erg overzichtelijk ze kunnen lekker hun gang gaan.

Het zwembad was helemaal geweldig vooral met de warmte die wij hebben gehad.

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad!

genoten.

Borduin
30-7-2018

Het zwembad was erg fijn en verkoelend, ook het gratis gebruik van de douches werd door ons zeer gewaardeerd.

Kids vonden de zwemplas ook erg leuk, ik vond zelf de bodem wat glibberig.

Stormbaan stond nog niet , wat de kinderen wel jammer vonden, verder erg genoten. Leuke uitstapjes en supermarkt in de buurt van de camping.

GE-WEL-DIG genoten!!

Fam. de Jonge
24-7-2018

Heerlijke kleine en vooral schone camping die voor iedereen goed overzichtelijk is. Samen met mijn tweeling van 4 en mijn oudste van 12 een week mogen genieten. Alle 3 de kinderen hebben zich prima vermaakt. Zelfs de jongste 2 konden zelfstandig naar de speeltuin zonder problemen. Heerlijk zwembad waar niet alleen de kinderen maar ook de oudere zich in kunnen vermaken met heerlijke ligbedden. Enige minpuntje wag de kinderen vonden was dat het animatieteam pas begon zodra bij hun de zomervakantie is begonnen. Dus voor midden Nederland die de eerste week al gaan is dat even wachten, ondanks dat hebben de kinderen zich goed vermaakt. Supermarkt op slechts 1 km afstand en verder prima gelegen voor uitstapsjes. Eigenaar is een geweldig lieve vrouw, die bereid is te helpen als er iets is zelfs als je kleding binnenste buiten zit ;) kortom een geweldige camping

fantastisch .

paul en corrie bogers
20-5-2018

dat de eigenaars er van alles aan doen om de gasten er zo een huiselijk gevoel te geven .

Gezellig

Petra
16-10-2017

Fijne camping, met veel mogelijkheden om te doen in de buurt.

Gaaf dat kinderen alle skelters kunnen pakken die er staan en met mooi weer de stormbaan is fantastisch.

Heerlijke vakantie gehad. Kids alleen gezien om te eten of te drinken.

Heerlijke vakantie gehad

Helma
5-8-2017

Een ontzettend leuke en kindvriendelijke camping. Elke dag 1 a 2 activiteiten waar de kinderen aan mee kunnen doen. Velden zijn erg netjes bijgehouden en de speeltuin is erg leuk! Ook het zwemvijvertje en de stormbaan vielen erg in de smaak. Bazin is een vriendelijke en vrolijke vrouw en de medewerkers ook allemaal even vriendelijk

Fantastische camping voor gezin met jonge kinderen

Peter bosman
5-8-2017

Kids hebben zich de hele week vermaakt in de speeltuin met andere kinderen. Elke dag worden er activiteiten georganiseerd voor de kinderen. Was alleen jammer dat de camping lang niet volgeboekt en de toiletten en douches mogen van mij wat dichterbij. Verder echt een super camping als je niet te veel eisen hebt vooral voor het geld wat je er voor betaald.

Fijne kindercamping!!

Remon en judith incl de kids
27-7-2017

Ontzettende leuke kindercamping, genoeg te doen voor kids (skelters,fietsen, zwemvijver, speeltuinen e.d.). Zeer gemoedelijke sfeer. Prettige sfeer. Zeker een aanrader !!

Aanrader met kleine kinderen!

Annemiek Heiligers
6-6-2017

2 nachten verbleven op deze mooie, kleine camping. Kids vermaken zich in de speeltuin en met de skelters etc. Zeer gastvrije eigenaars!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Emmen in Schoonebeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Emmen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.