Camping Emmen

• Onvoldoende: 1 - 5

fantastisch .

paul en corrie bogers
20-5-2018

dat de eigenaars er van alles aan doen om de gasten er zo een huiselijk gevoel te geven .

Gezellig

Petra
16-10-2017

Fijne camping, met veel mogelijkheden om te doen in de buurt.

Gaaf dat kinderen alle skelters kunnen pakken die er staan en met mooi weer de stormbaan is fantastisch.

Heerlijke vakantie gehad. Kids alleen gezien om te eten of te drinken.

Heerlijke vakantie gehad

Helma
5-8-2017

Een ontzettend leuke en kindvriendelijke camping. Elke dag 1 a 2 activiteiten waar de kinderen aan mee kunnen doen. Velden zijn erg netjes bijgehouden en de speeltuin is erg leuk! Ook het zwemvijvertje en de stormbaan vielen erg in de smaak. Bazin is een vriendelijke en vrolijke vrouw en de medewerkers ook allemaal even vriendelijk

Fantastische camping voor gezin met jonge kinderen

Peter bosman
5-8-2017

Kids hebben zich de hele week vermaakt in de speeltuin met andere kinderen. Elke dag worden er activiteiten georganiseerd voor de kinderen. Was alleen jammer dat de camping lang niet volgeboekt en de toiletten en douches mogen van mij wat dichterbij. Verder echt een super camping als je niet te veel eisen hebt vooral voor het geld wat je er voor betaald.

Fijne kindercamping!!

Remon en judith incl de kids
27-7-2017

Ontzettende leuke kindercamping, genoeg te doen voor kids (skelters,fietsen, zwemvijver, speeltuinen e.d.). Zeer gemoedelijke sfeer. Prettige sfeer. Zeker een aanrader !!

Aanrader met kleine kinderen!

Annemiek Heiligers
6-6-2017

2 nachten verbleven op deze mooie, kleine camping. Kids vermaken zich in de speeltuin en met de skelters etc. Zeer gastvrije eigenaars!

Marcha Bottema
23-4-2017

De omgang met de beheerders zijn super, is er iets lossen ze het snel op. Echt supper goed voor jong en oud.

Organiseren veel leuke dingen voor kinderen, dus een echte aanrader.

Heerlijk genieten van de Drente rust

Suzanne & Arjan
18-8-2016

Onze kinderen van 4, 7, 10 & 13 hebben zich heerlijk vermaakt met een heleboel andere kinderen.

Mooi en overzichtelijk familieveld waar je als ouder goed zicht hebt op de spelende kinderen.

Leuke activiteiten worden georganiseerd door de leiding.

Sanitair wordt regelmatig schoongemaakt en in de horeca kan men op z'n tijd genieten van een feestje.

Het eten in de horeca is goed.

Ondanks aardig wat hemelwater tijdens ons bezoek hebben wij een heerlijke vakantie gehad en willen de uitbaters Claudia en Marco, bedanken voor hun medewerking toen wij hun hulp nodig hadden!

Ook de nieuwe waterluchtkussen, glijbaan was erg in trek bij onze kinderen, ondanks dat het water stonk.

De kinderen vonden het fantastisch en gingen daarna lekker douchen in het sanitairgebouw.

Ook zijn er diverse skelters en andere vervoersmiddelen beschikbaar over de gehele camping.

Super gezellige leuke camping voor iedereen!!!

Maaike Broeren
15-8-2016

We waren voor de eerste keer hier, maar zekerrrr niet voor de laatste keer!! Wat hebben wij en onze meid van 4.5 een plezier gehad 2 en halve week! Alles voor de kids speeltoestellen, fietsjes skelters echt van alles en gewoon gratis!!! Het is net een klein dorpje waar je komt.Super warme eigenaren waar niks te gek voor is!

Het genieten voor hun gasten staat bovenaan! Er is van allerlei animatie van jong tot oud! Petje af voor deze kanjers!!

super fijne (gezins-) camping

Vonk
8-8-2016

Een heerlijk verblijf gehad op camping Emmen.

Vriendelijk en gastvrij, zowel voor groot als klein!

Niks is te gek, er wordt met de kinderen geknutseld, koekjes gebakken, maar ook een spooktocht, dropping en gps-tocht!

Sanitair wordt keurig schoon gehouden, in de omgeving is genoeg te zien en te doen, voor alle leeftijden.

Ruime kampeerplaatsen, autovrij, zwemvijver en super water glijbaan (voor mooi weer)

Met kinderen tussen 4 en 13 jaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Emmen in Schoonebeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Emmen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Emmen scoort een 9.11 uit 10 op basis van 91 reviews.