Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold

BedAndBreakfast info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer bedandbreakfast info

We hebben een aantal aanbieders voor De Heerlijkheid Ruinerwold voor je op een rij gezet:

172 reviews over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold

• 10Rinse Wierda12-09-2019

Geweldig!

Heel fijn verblijf in deze romantische B&B. Alles klopt: de kamer is mooi en ruim, de bedden zijn heel comfortabel en de gastheer en gastvrouw zijn heel vriendelijk en attent. Beslist een aanrader!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Diane16-08-2019

Heerlijk

Een heerlijk verblijf . Jeroen en Karin hebben hart voor hun gastvrijheid . Prima locatie , veel fiets mogelijkheden en elke ochtend een overheerlijk ontbijt. Je bent echt even weg.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Veneberg02-07-2019

Heerlijk

Mooi omgeving prachtig uitzicht

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Pieter en Eline12-05-2019

Onvergetelijk!!

Het was een fantastisch weekend! Een geweldige B&B met heel vriendelijke mensen, super lekker ontbijt met overheerlijke verse producten! Niets was te veel gevraagd voor de eigenaars van de B&B! Een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Yvonne25-07-2018

Karin en Jeroen hebben een waar paradijsje van hun B&B gemaakt. Een mooie boerderij, schitterende tuin, prachtige kamer en last but not least een heerlijke privé jacuzzi in het tuintje bij de kamer. Gastvrij werden we door onze gastheer en –vrouw onthaald met thee en drentse koek. Het ontbijt was heerlijk en werd smaakvol opgediend met veel eigen gemaakte producten. Een echte aanrader voor mensen die houden van rust en een mooie omgeving om er lekker op uit te trekken. Karin en Jeroen, bedankt voor het heerlijke verblijf!

Karin en Jeroen, Eigenaar, 27-07-2018

Goedemiddag Yvonne,

Dank voor jullie verblijf en mooie review. We hopen ook snel eens bezoekje aan jullie prachtige B&B te kunnen brengen.

Vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Ines26-06-2018

Zeker aan te bevelen!

Ontspannen dagen gehad in de Heerlijkheid. Ontvangst was zeer hartelijk, hondje was even schrikken aangezien ik normaal gesproken nogal bang voor honden ben maar is keurig opgevoed dus geen last van gehad. De tuinkamer is lekker ruim, heeft een heerlijk bed en de jacuzzi is natuurlijk helemaal genieten. Alles netjes schoon en verzorgd. Ontbijt was beide dagen verschillend, allemaal lekker en precies genoeg.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Nicole S12-06-2018

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar.

Wij zijn goed in de watten gelegd tijdens ons verblijf door de gastheer en gastvrouw. Aan alles is gedacht en tot in de puntjes verzorgd. Vooral de natuurlijke producten en eigen gemaakt brood, jam, enz. en beide ochtenden iets anders bij het ontbijt. Niet te vergeten de fantastische ervaring om te zien hoe de ooievaars jongen geringd en gemeten werden en de grappige loopeenden en de mooie sierkipjes, die een plezier zijn om te observeren. Ook de prachtige tuinpartijen zijn een lust voor het oog.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Bas & Cisca29-05-2018

Fantastisch!

Wij hebben afgelopen weekend heerlijk genoten in deze bijzondere B&B. De kamers zijn mooi, het ontbijt is fantastisch en de gastvrijheid is uniek. Wij zijn heerlijk tot rust gekomen bij het geklepper van de Ooievaars in de heerlijke ligstoelen. Omgeving is ook erg mooi met genoeg mogelijkheden om lekker te eten. Absoluut voor hethaling vatbaar! Een verdiende 10.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Karin en Erwin17-05-2018

De Heerlijkheid doet zijn naam eer aan... Een heerlijk verblijf, heerlijk ontbijt, heerlijke omgeving, heerlijke kamer met jacuzzi, heerlijke tuin en een gastvrouw en gastheer die het heerlijk vinden om het de gasten naar het zin te maken.

Bedankt voor een heerlijk verblijf en we komen zeker nog een keer terug..

Gereisd met partner in mei 2018

• 8jacqueline23-02-2018

Geweldig

Heerlijk genieten van de prachtige omgeving

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

25 tips over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold

• Olivier Moree, 22-01-2012

Eten bij het oude Posthuus

• Anja Ruben, 08-05-2014

Alle kamers zijn leuk, er is er een met een jacuzzi, er staat in de tuin een ooievaars nest en er zit een uil in de boom, en de tuin wordt heel mooi bijgehouden. Er is daar zoveel te doen in de omgeving, teveel om op te noemen.

• Herman en Gerda, 04-11-2011

Restaurant de Huiskamer in Ansen