Bed and Breakfast
Kleine hotels
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor De Heerlijkheid Ruinerwold voor je op een rij gezet:

168 reviews over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold in het Nederlands

Yvonne,
25-7-2018

Karin en Jeroen hebben een waar paradijsje van hun B&B gemaakt. Een mooie boerderij, schitterende tuin, prachtige kamer en last but not least een heerlijke privé jacuzzi in het tuintje bij de kamer. Gastvrij werden we door onze gastheer en –vrouw onthaald met thee en drentse koek. Het ontbijt was heerlijk en werd smaakvol opgediend met veel eigen gemaakte producten. Een echte aanrader voor mensen die houden van rust en een mooie omgeving om er lekker op uit te trekken. Karin en Jeroen, bedankt voor het heerlijke verblijf!

Gereisd met partner in juli 2018
Karin en Jeroen, Eigenaar, 27-7-2018

Goedemiddag Yvonne,

Dank voor jullie verblijf en mooie review.

We hopen ook snel eens bezoekje aan jullie prachtige B&B te kunnen brengen.

Vriendelijke groeten,

Zeker aan te bevelen!

Ines,
26-6-2018

Ontspannen dagen gehad in de Heerlijkheid.

Ontvangst was zeer hartelijk, hondje was even schrikken aangezien ik normaal gesproken nogal bang voor honden ben maar is keurig opgevoed dus geen last van gehad.

De tuinkamer is lekker ruim, heeft een heerlijk bed en de jacuzzi is natuurlijk helemaal genieten. Alles netjes schoon en verzorgd.

Ontbijt was beide dagen verschillend, allemaal lekker en precies genoeg.

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar.

Nicole S,
12-6-2018

Wij zijn goed in de watten gelegd tijdens ons verblijf door de gastheer en gastvrouw. Aan alles is gedacht en tot in de puntjes verzorgd. Vooral de natuurlijke producten en eigen gemaakt brood, jam, enz. en beide ochtenden iets anders bij het ontbijt. Niet te vergeten de fantastische ervaring om te zien hoe de ooievaars jongen geringd en gemeten werden en de grappige loopeenden en de mooie sierkipjes, die een plezier zijn om te observeren. Ook de prachtige tuinpartijen zijn een lust voor het oog.

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch!

Bas & Cisca,
29-5-2018

Wij hebben afgelopen weekend heerlijk genoten in deze bijzondere B&B. De kamers zijn mooi, het ontbijt is fantastisch en de gastvrijheid is uniek. Wij zijn heerlijk tot rust gekomen bij het geklepper van de Ooievaars in de heerlijke ligstoelen. Omgeving is ook erg mooi met genoeg mogelijkheden om lekker te eten. Absoluut voor hethaling vatbaar! Een verdiende 10.

Gereisd met partner in mei 2018

Karin en Erwin,
17-5-2018

De Heerlijkheid doet zijn naam eer aan...

Een heerlijk verblijf, heerlijk ontbijt, heerlijke omgeving, heerlijke kamer met jacuzzi, heerlijke tuin en een gastvrouw en gastheer die het heerlijk vinden om het de gasten naar het zin te maken.

Bedankt voor een heerlijk verblijf en we komen zeker nog een keer terug..

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldig

jacqueline,
23-2-2018

Heerlijk genieten van de prachtige omgeving

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Het is en blijft geweldig!

Michiel en Harriët,
25-8-2017

We waren hier nu voor de 5e keer. Wanneer ga je nu 5x terug naar een vakantiebestemming? Als het er geweldig toeven is. 's Ochtends onthaald met een heerlijk (met liefde klaargemaakt) ontbijt. Ze weten je elke keer weer te verrassen (na zoveel keer geweest te zijn). Het is er heerlijk ontspannen na een drukke werkperiode. Je hebt aan het einde van een kort verblijf het idee dat je er heel lang uit bent geweest. De alleraardigste gastheer en gastvrouw, de geweldige kamer met jacuzzi, de prachtige tuin, de leuke eenden, de lieve hond, het prachtige Drenthe maken dit alles tot een supervakantie! We kunnen niet wachten om weer te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2017

zalige plek om tot rust te komen.

paulrotteveel,
30-6-2017

Een fantastische plek waar ontzettend veel aandacht is besteed aan de B&B maar zeker ook aan de tuin en alles wat uit de tuin komt. Zeer vriendelijke eigenaren die het naar je zin maken zonder overdreven aanwezig te zijn Veel persoonlijke aandacht bij ontbijt maar ook bij tuinrondleiding of wat je ook maar wilt horen

Gereisd met partner in juni 2017

Hele aardige mensen en rustige ligging van de B&B

Carla en Albert Snoei
10-11-2016

We zijn er eind oktober geweest van maandag tot vrijdag en geen spijt van gehad. Het was tot in de puntjes verzorgd. We hebben er vier keer ontbeten en ze zeiden dat dat een hele uitdaging zou zijn om iedere ochtend weer wat origineels te verzinnen. Maar dat is ze prima gelukt!. Wat een variatie, super! De omgeving is prachtig om te fietsen en te wandelen. Negatieve dingen kunnen wij niet verzinnen. Dus een aanrader! Karin en Jeroen, hartstikke bedankt!

Gereisd met partner in oktober 2016

Gastvrij

Ria
7-10-2016

Ontvangst met koffie/thee.

Veel aandacht en zorg voor gast en het verblijf.

Sfeervol ingerichte schone kamer met bloemen uit eigen tuin.

Voortreffelijk ontbijt met uitleg van gastheer/vrouw wat het allemaal is.

Veel zelfgemaakte producten uit eigen tuin.

Prachtig aangelegde tuin.

Veel kijkplezier beleefd tijdens het ontbijt aan de Indische loopeenden in en rond de vijver.

Kortom: TOP!

Gereisd met partner in oktober 2016

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold in Ruinerwold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.