Tijdelijk €25 aanbetaling

De Heerlijkheid Ruinerwold

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 180 reviews

9.6FenomenaalScore uit 180 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

180 Reviews over De Heerlijkheid Ruinerwold

• 9Brian en Mandy10-04-2021

Super

Heerlijke omgeving. Mooi en knus huisje. Wij hadden de kamer met het zoutwaterbad in de tuin. Dat was echt heerlijk. Prima ontbijtje, lekkere douche, lekkere bedden. Om 1 puntje te geven. De gordijnen mogen wat donkerder. Het laat zeer makkelijk licht door.

• 10Henk Schmoller22-08-2020

Fantastisch!

Een allerhartelijkst ontvangst in een prachtige tuin door gastvrouw en gastheer. Zeer vriendelijke mensen. Een mooie slaapkamer met een goed bed, douche. Alles zeer schoon. Een flesje wijn op de kamer. Een fantastisch ontbijt met zelfgebakken brood en allerlei lekkers erbij. Kortom een echte aanrader.

• 10Heleen&Pia14-07-2020

Natuurlijk Genieten

Wanneer je hier bent geweest realiseer je je weer waar het om kan gaan in het leven, puurheid en zuivere natuur. Stilstaan en er is van alles te zien zonder dat je hoeft te zoeken. Hier leef je midden in het leven, precies waar je bent. Het klinkt misschien “Poëtisch” maar zo voelt het ook .. kortom, een prachtige roerloze plek met alles erop en eraan, echte gastvrijheid, heerlijk ontbijt, lekkere bedden en als kers op de taart relaxen in de jacuzzi. De beestjes maken het verhaal compleet, dus voor een avontuur zonder georganiseerd vermaak maar met non-stop een nieuwe gezichtsveld, een absolute aanrader.

• 10Arie & Wil16-06-2020

We komen op herhaling!

Een heerlijke week in een fijn huis op een uitzonderlijk mooie locatie. Opa's Huisje is voorzien van alle gemakken en super rustig gelegen. Het ligt in een hele mooie omgeving en nodigt uit tot mooie ritten of fietsen door het Drentse land met haar charmante dorpen en boerderijen.

• 10Vera & Fred14-06-2020

Het is verblijf is fantastisch, ga zelf gerust.

Prachtige locatie in een perfecte fietsomgeving. Karin en Jeroen zijn een perfecte gastvrouw en heer, waarbij Jeroen het brood bakken voor het ontbijt tot perfectie beheerst. U kunt het zelf gaan proeven.

• 10Suzan en Bert jan17-05-2020

in 1 woord fantastisch!

Wow, in 1 woord fantastisch! Heerlijk ontspannen, leuk contact met de eigenaren, ze doen alles voor je om het je naar de zin te maken en je eventuele zorgen weg te nemen. Wij hadden 2x ontbijt, beide keren was het anders, veel producten maken ze zelf, en het was allemaal verrukkelijk. Tot slot, de tuin (ontworpen en verzorgd door de eigenaresse), de locatie, de kamers, waren allen prachtig en met veel aandacht, precisie en liefde ontworpen en gemaakt. Super weekend gehad!

• 9Jeroen01-04-2020

Petit paradis

Eind Maart vertrokken mijn man en ik naar Drente om even de Corona Beslommering te ontvluchten en belandden wij in een oase van rust en een zeer landelijke ambiance waar we heel hartelijk werden ontvangen door de gastheer en gastvrouw . Ze hielden zich heel goed aan de voorzorgsmaatregelen comform RIVM richtlijn en de ongemakkelijkheid hierdoor bij begroeting verraadde t vast anders hele warme welkom . We voelde ons gelijk thuis in de sfeervolle kamer en verheugden ons op de beloofde sterrenhemel, aanschouwend vanaf jacuzzi buiten . De Kamer was heel schoon en van alle gemakken voorzien en buiten de elektrische Fietsen voor ons klaar gezet . Bij t ontbijt waren plaatselijke producten gebruikt waar echt over nagedacht was. Kortom un petit paradis en wanneer ook t Drentse leven weer gewoon is gaan we zeer zeker terug en schudden we alsnog joviaal de hand .

• 10Mariëlle en Peter16-01-2020

Een ware belevenis, goed voor alle zintuigen!

Alles klopt hier. Prachtige omgeving, heerlijke kamer, zalige jacuzzi, zéér smaakvol ontbijt met zelfgemaakte verse producten en niet te vergeten, een vriendelijk stel met de schattigste huisdieren! Een belevenis welke je niet mag missen!

• 10Rinse Wierda12-09-2019

Geweldig!

Heel fijn verblijf in deze romantische B&B. Alles klopt: de kamer is mooi en ruim, de bedden zijn heel comfortabel en de gastheer en gastvrouw zijn heel vriendelijk en attent. Beslist een aanrader!

• 10Diane16-08-2019

Heerlijk

Een heerlijk verblijf . Jeroen en Karin hebben hart voor hun gastvrijheid . Prima locatie , veel fiets mogelijkheden en elke ochtend een overheerlijk ontbijt. Je bent echt even weg.

Bed & Breakfast De Heerlijkheid Ruinerwold info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar

Hygiëne