Camping Landclub Ruinen

Camping Landclub Ruinen
8,9

314 reviews over Camping Landclub Ruinen in het Nederlands

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad op dit vakantiepark. Natuurlijk hielp het weer daar ook erg bij. De animatie was erg leuk, een mooie grote plek (nog mooier als het gras niet helemaal geel was geweest), keurig schoon sanitair, uitstekende gratis wifi, mooi zwembad etc. We hebben veel mooie fietstochten gemaakt met de kinderen. Wat wij ook fijn van het park vonden was dat het allemaal niet zo recht toe recht aan was en lekker ruim opgezet.

Wij komen zeker nog een keertje terug.

Heerlijke vakantie

fam. Steen
11-8-2018

We zijn net terug van twee (warme) weken Landclub Ruinen. Stonden met de tent op veldje 't Wold met privé-sanitair. De camping is ruim opgezet en de kleine veldjes zijn leuk opgezet, voorzien van speeltoestellen / zandbak. Camping is overzichtelijk en niet (te) groot. Onze kinderen vonden de animatie geweldig, evenals het zwembad (zowel binnen- als buitenbad). 's Avonds na tienen is het heerlijk rustig. Behulpzaam en vriendelijk personeel! Prachtige omgeving. 's Ochtends heerlijke verse, warme (!) broodjes. Van het restaurant hebben we geen gebruik gemaakt.

Kortom: we hebben een heerlijke vakantie gehad op deze prachtige camping!!

Absolute aanrader voor jonge kinderen

Yvonvto
10-8-2018

Zijn net teruggekomen van een weekendje Ruinen. Heerlijke camping, veel groen, ruime kampeerplaatsen, logische indeling van de kampeervelden met speeltuintjes in het midden, leuke animatie voor (met name jonge!) kinderen, schoon en modern sanitair (zelfs goede toiletruimten voor zeer jonge kinderen of een familiedoucheruimte waar je met zn alleen in kan en 2 douches tot je beschikking hebt - apart hokje met een badkuipje) en daarnaast is het jonge personeel zeer klantgericht. Mijn zoon van 4 heeft genoten van zijn eerste mini-kampeertrip. Prachtige omgeving om te fietsen en Drenthe heeft echt een aantal leuke kinderactiviteiten te bieden, zoals Drentse Koe. Camping zelf heeft een klein maar prettig binnenbad. Naast de ingang van de camping zit tevens een (betaald) buitenbad van de gemeente.

Top camping!

dhr. K.
8-8-2018

Ontzettend mooie camping. Met heel veel plezier 3 weken mogen verblijven. Natuurlijk werkte het weer ook mee dit jaar, maar ook bij minder weer zouden we ons prima vermaakt hebben. Nieuwe binnenzwembad is heerlijk bijvoorbeeld, ook bij heel warm weer zoals wij hadden. Animatie, brood en snackbar ruim voldoende. Toiletgebouwen keurig, nieuw en schoon.

1 tip die ik de eigenaren zou willen meegeven is het plaatsen van een extra toiletgebouw bij de Schapenwei of tussen Het Es en Het Heideveld. Als de velden vol staan is het eigenlijk net te krap waardoor je meestal moet wachten op een WC of douche en het ook sneller vies wordt door het intensieve gebruik. Eventueel een gebouw wat in rustigere tijden gewoon afgesloten is volstaat. Het was zoals gezegd niet te merken aan de netheid van het gebouw, door de vele en goede schoonmaak was het nooit echt vies.

Helaas niet voor herhaling vatbaar

Dekker
6-8-2018

Plus: Drentse Kap prettig en comfortabel. Ondanks de hitte prima geslapen. Heerlijke douche. WiFi perfect. Personeel vriendelijk (ter plaatse te minste, vóór aankomst een aantal vragen gemaild waar onvriendelijk kortaf op werd gereageerd). Voldoende ruimte om veilig te spelen voor kinderen. Min: foto’s doen vermoeden dat de huisjes idillisch zijn opgesteld in een oase van rust. Staan echter aan weg waar mensen langs lopen, fietsen, kinderen skelteren en auto’s en caravan heen en weer gaan. Keken uit op open stortplaats voor chemische toiletten, niet fris als je aan je ontbijt zit en er wordt van alles geleegd. Slaapplaats van personeel op 50 m. Jongeren bij elkaar maken geluid, zet ze niet tussen de vakantiegangers. Geen schaduw voor accommodatie waar hele dag zon op staat. Zelf parasol moeten kopen. “Brasserie” is veredelde snackbar, maar prijzen zijn bijna net zo hoog zijn als die van het drukst bezochte restaurant in Ruinen.

Top camping met uitstekende voorzieningen !

van Waddingsveen
5-8-2018

Toen ik gisteren bij ons vertrek de eigenaresse complimenteerde met het schone sanitair vroeg zij mij om dat echt op zoover te schrijven. Want er was net juist een negatief verhaal over hetzelfde gebouw geschreven. Bij deze dus. Wij ,maar ook alle andere mensen in onze omgeving waren zeer tevreden over de schoonmaak. Wij hebben een topvakantie gehad op deze hele leuke , mooie camping.

hele fijne (gezins) camping voor kleinkinderen

fam. schuurmans
4-8-2018

De kleinkinderen 6, 7 en 9 jaar voor het eerst met opa en oma mee. De kinderen hebben een geweldige tijd gehad. Waren meestal druk bezig. Prima recreatie team

's morgens en 's avonds leuke spelletjes, dansen knutselen, vossenjacht, heerlijk binnenzwembad met glijbaan, groot springkussen, roetsbaan enz. Ze willen alle drie volgend jaar weer mee naar deze camping!

Heerlijke vakantie gehad.

J Santing
2-8-2018

wij hebben een geweldige vakantie gehad op landclub Ruinen. De omgeving was prachtig en er was veel te doen. we hadden een mooie grote plek. De kinderen vonden de animatie geweldig. Het sanitair was ondanks de drukte echt goed schoon. En heel belangrijk met het warme weer we hebben heerlijk gezwommen

Super leuk vermaakt!

Sylvia
1-8-2018

Hele mooie camping. Maar toiletgebouw is vies en blijft vies op t zand. Ik had al een melding gemaakt, maar verder dan een spuitflesje en een doekje komt men niet. Er zitten poepspetters al 10dagen aan de wand, roosters vol stof en ranzigheid, achter verwarming in toilet wonen allerlei bacteriën echt ranzig!

Super jammer en echt puntje van verbetering! Wanneer ze hier 1-2x per dag met hoge druk spuit doorheen gaan dan is het een 5* camping. (Eigenaar hangt een a4tje op waarop staat dat ouders beter op hun kind moeten letten bij toiletgang, maar een kind hangt geen kilo’s ranzigheid qua stof aan roosters of maakt geen spinnenwebben van weken achter de verwarming)

We hebben ons verder uitstekend vermaakt, fijne camping animatie is leuk genoeg voor kinderen tm 10jaar.

Zwembad ruinen naast de camping is super ideaal!

Tip voor eigenaren: maak toiletten beter schoon!! Want echt het is jammer en kan zoveel beter qua hygiene toilet.

de eigenaar, eigenaar, 3-8-2018

Wij hebben niet de gewoonte op reviews te reageren, maar op dit verhaal moet toch een weer woord komen. Wij vinden het heel vervelend dat u de staat van het sanitair zo ervaren heeft. Na uw melding zijn wij natuurlijk meteen gaan kijken, we hebben niets geconstateerd dat ook maar enigszins op poepspetters leek. De roosters waren inderdaad stoffig , maar welke ranzigheid ?, hoe constateert u een broeinest van bacteriën ?

Wij hebben moderne sanitair gebouwen die ontworpen zijn om makkelijk en goed schoon te maken. Gladde materialen, afgeronde hoeken, etc. Die horen niet schoon gemaakt te worden met de spuit zoals vroeger maar met schoonmaak en desinfectie middelen. Dat is wat wij volgens een strak plan en ook meerder keren per dag zeer serieus doen. Schoon sanitair vinden wij ontzettend belangrijk, we besteden daar elke dag heel veel tijd aan. Natuurlijk missen wij een enkele keer wel iets , als we daar op gewezen worden zullen we dat onmiddellijk corrigeren. Verder zijn er alleen positieve reviews over het sanitair.

Van de afgelopen maand:

"Sanitair ondanks de drukte steeds mooi schoon"

"Brandschoon sanitair"

"sanitair prima"

Topcamping in prachtige omgeving

Fam. van Eijk
31-7-2018

Wat hebben wij genoten van ons verblijf (6 juli t/m juli 2018) op camping Landclub Ruinen. Onze jongens (tweeling, 7) waren letterlijk in tranen toen we naar huis reden. "We missen de camping en onze vakantievriendjes zo erg... En Koen, Erwin en die gekke broers van ze (van de animatie)." Nooit waren onze jongens te porren voor campinganimatie, maar deze vakantie... Het animatieteam bleek al snel 'toch wel cool'. Dus elke ochtend aan de knutsel en 's avonds naar de show.

Maar ook het heerlijke zwembad - met de toch wel snelle glijbaan - en de prachtig aangelegde speeltuin boden veel vermaak. Vooral in trek was het stroompje. Tot laat in de avond bouwden de kinderen dammen.

We hadden geluk met het weer (14 dagen zon), maar het feit dat wij een onvergetelijk mooie herinnering hebben, is toch vooral te danken aan de camping. De relaxte sfeer, de heerlijke stacaravan, de rust, de vriendelijke medewerkers, de mooie voorzieningen, etc.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landclub Ruinen in Ruinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landclub Ruinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landclub Ruinen scoort een 8.88 uit 10 op basis van 314 reviews.