Camping Landclub Ruinen

8,9

293 reviews over Camping Landclub Ruinen in het Nederlands

Nog een keer? Zeker

Rood, 4-4-2018

Fantastische plek. Rust en prachtige faciliteiten.

Een vakantie om nooit meer te vergeten

Fam Wierda, 2-4-2018

Wij hebben een fantastisch weekend gehad in de luxe safari lodge. Tent was goed ingericht en met de pelletkachel aan was het heerlijk vertoeven. Op de camping zelf is een hoop te doen voor de kids. Een mooi zwembad met glijbaan, midgetgolf, kinderboerderij, indoor speeltuin en op elk veldje een paar kleine speeltoestellen. Alles zag er keurig uit en het personeel was enorm gastvrij. Kortom een echte aanrader om met de kids heen te gaan.

Bijzonder verblijf!

Fam. Westhof, 1-3-2018

Een heerlijk weekendje in de Boomhut XXL gehad. Mooie ligging, knus ingericht en sfeervol. Tevens lekker dicht bij het Dwingelderveld, waar je heerlijk kunt wandelen. Receptie ontvangst prima, vriendelijk en behulpzaam. Faciliteiten goed en verzorgd. Kortom, een leuke aanrader en een goede uitvalsbasis om de Drentse omgeving te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Landclub Ruinen voor je op een rij gezet:

Fantastisch ook als het vriest

Geurt Keers, 28-2-2018

Landclub Ruinen is een prachtige plek om te verblijven. Heerlijk ruim opgezet met mooie plekken en veel groen. Ook in de winter is het hier fijn te zijn. De eigenaren zijn gastvrij en behulpzaam en de omgeving wordt niet voor niets geroemd om haar buitengewone natuurpracht!

Geweldig!

Grummel, 14-1-2018

Gewoon top! Kids lekker gezwommen en de dieren gevoerd. Was geweldig

Top ervaring in de nieuwe luxe Boomhut

djoeke, 10-1-2018

Heerlijk een paar dagen weggeweest in de nieuwe luxe boomhut op het park. Leuke ervaring voor de kinderen en heel erg knus en gezellig. De hertjes die we op een ochtend voorbij zagen komen maakte het nog specialer. Met het grote terras op hoogte denk ik dat je er ook in de zomer heerlijke kunt vertoeven. Alle voorzieningen zijn goed geregeld. Niet alleen in de hut, maar ook op het park zelf.

Prachtige omgeving erg fijn park

fam. Timmer, 30-12-2017

Camping met veel ruimte, grote natuurlijke plekken, mooi schoon sanitair prachtig zwembad en veel te spelen voor de kids. Er wordt van alles georganiseerd maar niet overdone. Omdat het niet zo heel groot is, is het lekker overzichtelijk.

Is veel te doen in de omgeving en het natuurpark is prachtig.

Wij hadden een heerlijke vakantie en hebben al weer geboekt.

Fijne kindvriendelijke familie camping

Marion, 22-12-2017

Een kleinschalige familiecamping, van alle gemakken voorzien. wij verbleven in een prachtige all season tenten. Echt meer dan een "gewone" safari tent, maar toch kamperen. Op een mooi veld, direct grenzend aan het weiland, met mooi uitzicht. Fijn binnen zwembad en binnen speeltuin. Buitenspeeltuintjes, ook op elk veldje een speelplek. pony rijden, kinderboerderij(tje). Fijne vakantie gehad.

Heerlijk kamperen in de winter

Fam Klooster, 17-12-2017

Ondanks het slechte weer hebben we genoten van de rust, ruimte, de mooie omgeving en het bijna privé zwembad. Het tenthuisje was heerlijk warm en gezellig. Al met al een fantastische ervaring !

Fantastische plek

Fam Strotter, 19-11-2017

Echt een prachtig mooi natuurlijk vakantiepark in een geweldige omgeving. Superleuke huisjes en tenthuisjes een heerlijk binnenzwembad en groepsvoorzieningen. Aardige flexibele mensen. En wat een rust. We hebben een heerlijk weekend gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Landclub Ruinen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landclub Ruinen in Ruinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landclub Ruinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landclub Ruinen scoort een 8.88 uit 10 op basis van 295 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: