Camping Landclub Ruinen

Camping Landclub Ruinen
8,9

318 reviews over Camping Landclub Ruinen in het Nederlands

Met jonge kinderen

Top tijd op een top park !

Daphne
27-9-2018

Prachtige kindvriendelijke camping gelegen aan de rand van het Dwingelderveld.

Vanaf deze prachtige locatie veel fiets mogelijkheden die wij veel gemaakt hebben. Op de camping was vol op animatie wat erg leuk was voor mijn kinderen. Ze waren helemaal gek op Fret Properllorpet en Michelle. Animatie is perfect geschrikt voor alle leeftijden. Elke dag was er wel wat leuks te knutselen, te dansen en theater was zeker weten ook geslaagd ! Animatie deed gezellig mee en was enthousiast. Het hoogte punt van de animatie was toch echt wel de spooktocht en vossenjacht. Sommige animators zag je zelfs in hun vrije tijd met de kinderen spelen.

Personeel was erg klantvriendelijk en klantgericht.

Het sanitair was elke dag netjes schoon.

Kortom een zeer geslaagde vakantie gehad bij landclub ruinen !

perfect! al onze wensen vervuld!

fam. de Jong
24-9-2018

Voor elk wat wils! Wij hadden als gezin een heel wensenlijstje waar onze camping aan moest voldoen. zo wilde onze oudste van 7 en onze kleuter graag animatie. (maar ik als mama, juist niet te veel. ook graag tijd om zelf nog iets te kunnen doen) Voor onze peuter wilden we een kleine overzichtelijke camping met kampeerveldje waar we zicht zouden hebben op een speeltuintje. Mijn man wilde graag een overdekt zwembad en de camping moest dichtbij onze boerderij liggen, wel liefst in Drenthe ipv Friesland voor het vakantiegevoel. En ik wilde rust en natuur, écht kamperen. En ook af en toe de camping af om iets actiefs te doen, omgeving te verkennen. Al onze wensen kwamen uit! De kinderen genoten van de knutselclub, het dansje en 's avond toneel. Tussendoor hadden we de tijd aan onszelf. We zwommen in het overdekte zwembad met super snelle gave glijbaan! We wandelden zo het dwingelderveld op. De camping is 1 lange straat met veldjes. perfect

Jenny huisman
6-9-2018

Een prachtige kindvriendelijke camping.

In een prachtige omgeving ( mooi Drenthe )

Veel fiets en wandelmogelijkheden

Schaapskooi vlakbij, natuurcentrum ( erg mooi aangelegd)

Veel speelmogelijk heden zowel binnen als buiten heel centraal gelegen

Keurig overdekt zwembad, en naast de camping een prachtig buiten zwembad

De animatie voor de kinderen is top

De toiletvoorzieningen zijn eveneens zeer keurig en netjes

Erg klantvriendelijk.

Een echte aanrader.. voor zowel oud als jong

Jan
2-9-2018

Super voor kinderen. Uitstekende sanitaire voorzieningen. ‘s Avonds heerlijk stil

Omgeving wandelen, fietsen en kleine dorpjes bezoeken.

Kortom een echte aanrader en we komen zeker terug.

Grote kans dat wij nog een keer gaan

Maan
30-8-2018

Dit was voor ons de eerste keer kamperen in Nederland en we hebben geen moment spijt gehad. Landclub Ruinen is een échte familiecamping! Op ieder veld 1 tot zelfs meerdere speelgelegenheden, een water speelplaats, binnenzwembad, buitenzwembad (tegen betaling), kinderboerderij, etc. Nou, dan kom je als ouder echt wel tot rust. Natuurlijk zagen onze meiden er aan t einde van de dag niet meer uit, maar dan bieden de nette doucheruimtes uitkomst en liggen ze ook zo weer schoon in hun mandje. De omgeving is ook prachtig. Heerlijk wandelen of fietsen in het Dwingelderveld of een bezoekje aan de Schaapskudde. We waren met een 450 cm caravan (opbouwlengte) met voortent en we hadden ruimte genoeg. Stroomaansluiting is lekker dichtbij je plaats. Echt, top camping met vriendelijk personeel. De kans is erg groot dat wij nog vaker terug gaan komen. Je komt als ouder echt even lekker tot rust en je kinderen hebben vrijheid als nooit tevoren.

Top camping!

Laura van Hoogdalem
23-8-2018

Top camping! Net thuis gekomen van 2 weken kamperen op deze camping. Het was te gek, kids van 3 en 5 konden hun eigen gang gaan op de speelplaats voor onze caravan en de andere speelplaatsen op de camping. Camping niet te groot waardoor onze zoon van 3 ook zijn gang kon gaan. Wij gaan er zeker nog een keer terug en is echt een aanrader!

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad op dit vakantiepark. Natuurlijk hielp het weer daar ook erg bij. De animatie was erg leuk, een mooie grote plek (nog mooier als het gras niet helemaal geel was geweest), keurig schoon sanitair, uitstekende gratis wifi, mooi zwembad etc. We hebben veel mooie fietstochten gemaakt met de kinderen. Wat wij ook fijn van het park vonden was dat het allemaal niet zo recht toe recht aan was en lekker ruim opgezet.

Wij komen zeker nog een keertje terug.

Heerlijke vakantie

fam. Steen
11-8-2018

We zijn net terug van twee (warme) weken Landclub Ruinen. Stonden met de tent op veldje 't Wold met privé-sanitair. De camping is ruim opgezet en de kleine veldjes zijn leuk opgezet, voorzien van speeltoestellen / zandbak. Camping is overzichtelijk en niet (te) groot. Onze kinderen vonden de animatie geweldig, evenals het zwembad (zowel binnen- als buitenbad). 's Avonds na tienen is het heerlijk rustig. Behulpzaam en vriendelijk personeel! Prachtige omgeving. 's Ochtends heerlijke verse, warme (!) broodjes. Van het restaurant hebben we geen gebruik gemaakt.

Kortom: we hebben een heerlijke vakantie gehad op deze prachtige camping!!

Absolute aanrader voor jonge kinderen

Yvonvto
10-8-2018

Zijn net teruggekomen van een weekendje Ruinen. Heerlijke camping, veel groen, ruime kampeerplaatsen, logische indeling van de kampeervelden met speeltuintjes in het midden, leuke animatie voor (met name jonge!) kinderen, schoon en modern sanitair (zelfs goede toiletruimten voor zeer jonge kinderen of een familiedoucheruimte waar je met zn alleen in kan en 2 douches tot je beschikking hebt - apart hokje met een badkuipje) en daarnaast is het jonge personeel zeer klantgericht. Mijn zoon van 4 heeft genoten van zijn eerste mini-kampeertrip. Prachtige omgeving om te fietsen en Drenthe heeft echt een aantal leuke kinderactiviteiten te bieden, zoals Drentse Koe. Camping zelf heeft een klein maar prettig binnenbad. Naast de ingang van de camping zit tevens een (betaald) buitenbad van de gemeente.

Top camping!

dhr. K.
8-8-2018

Ontzettend mooie camping. Met heel veel plezier 3 weken mogen verblijven. Natuurlijk werkte het weer ook mee dit jaar, maar ook bij minder weer zouden we ons prima vermaakt hebben. Nieuwe binnenzwembad is heerlijk bijvoorbeeld, ook bij heel warm weer zoals wij hadden. Animatie, brood en snackbar ruim voldoende. Toiletgebouwen keurig, nieuw en schoon.

1 tip die ik de eigenaren zou willen meegeven is het plaatsen van een extra toiletgebouw bij de Schapenwei of tussen Het Es en Het Heideveld. Als de velden vol staan is het eigenlijk net te krap waardoor je meestal moet wachten op een WC of douche en het ook sneller vies wordt door het intensieve gebruik. Eventueel een gebouw wat in rustigere tijden gewoon afgesloten is volstaat. Het was zoals gezegd niet te merken aan de netheid van het gebouw, door de vele en goede schoonmaak was het nooit echt vies.

We hebben een aantal aanbieders voor Landclub Ruinen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landclub Ruinen in Ruinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landclub Ruinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.