Géén boekingskosten
NederlandDrenthePesseVakantiehuizen PesseVakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve

Meer vakantiehuis info

78 Reviews over Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve

• 9Familie Enthoven28-09-2022

Prima verblijf

We waren hier een weekend met kinderen en kleinkinderen. Iedereen heeft zich uitstekend vermaakt. Voor de kinderen is er een geweldige buitenruimte met zand, water, skelters! Ook binnen is een speelkamer. Er is een prachtig overdekt terras waar je met wat minder weer ook gezellig kunt zitten bij de open haard. Ideaal is de ruime inventaris, je grijpt nooit mis op een kopje of glas.

• 10Jan23-09-2022

In een prachtige accommodatie hebben wij met kinderen en grote en kleine kleinkinderen een fantastisch weekend gehad. Één van hen zei: dit was het mooiste weekend. De accommodatie en inrichting is zeer goed. De eigenaar was bijzonder vriendelijk.

• 10Gitta Kolk23-08-2022

Creating memories

Wat een prachtig verblijf en mooie ligging. Helemaal voor ons alleen. Zeer goede service en heerlijke speelmogelijkheden voor jong en oud. We waren met ons hele gezin, kinderen en partners en kleinkinderen in totaal met 19 personen. Voor ieder wat wils en ook in de buurt leuke mogelijkheden, klootschieten en speurtocht in het bos. 's Avonds bij het vuur borrelen en marshmallows smelten. Kinderen tot laat heerlijk buitenspelen. We hebben met zijn allen zo genoten zodat ons feestje nog meer onvergetelijk is geworden. Hartelijk dank lieve mensen van de Wemmenhoeve.

• 10Maria Snippe-Swart07-07-2022

een grandioze plek voor een wat groter gezelschap

We hebben allemaal (kinderen/jongelui van 5-22 jaar en 10 volwassenen) enorm genoten in de Wemmenhoeve. Iedereen heeft zich perfect vermaakt, er was zoveel om te doen: tafeltennis, volleybal, spelletjes, 'kampvuur', met een paar koken enz. De jongsten hebben met grote neef of nicht heerlijk avontuurlijk het hele terrein verkend. Het kampvuur werd heel veel gebruikt en was een heel gezellige plek om samen te praten. enz. We zijn eigenlijk niet zoveel weg geweest. Een aanrader!!!

• 9Kitty24-05-2022

Zeker voor herhaling vatbaar

Met een familiegroep van volwassenen en met kinderen van 1 tot 15 jaar een geweldig weekend gehad. Zowel binnen als buiten een top accomodatie, waar we niks tekort kwamen. Fijne ruimtes, sfeervol, goed vertoeven met de hele familie. Het buiten terrein is fantastisch voor kinderen, de overkapping met haard en buitenbar was leuk en sfeervol en alle binnenruimtes ook helemaal naar wens!

• 9Geertruida18-05-2022

Een geweldig huis met heel veel buitenruimte

De Wemmenhoeve is een prachtig groot huis waar we met de hele familie (21 personen) een week vakantie hebben gehouden. De grote zandbak en het volleybalveld is heerlijk door ons gebruikt! In de nabije omgeving is heel veel te doen. De beheerder was altijd beschikbaar als we vragen hadden. Erg leuk dat we in het weekend en 's avonds gebruik konden maken van de rest van het buitenterrein waaronder een skelterbaan. Het is een dure accommodatie, maar je krijgt er ook heel veel voor terug! Het is de prijs dus dubbel en dwars waard! Zowel de kinderen als de groten hebben ontzettend genoten!

• 10Vriendengroep Nootdorp10-05-2022

We willen volgend jaar weer terug!

Ruime kamers, gezellige overkapping met bar buiten, veel te doen op het terrein voor alle leeftijden

• 9Familie Hannink20-04-2022

Fantastisch verblijf voor jong en oud

Wij hebben de Pasen doorgebracht in de Wemmenhoeve met de familie. Ideale plek voor jong en oud. Kinderen kunnen er heerlijk spelen. De buitenbar met haard een fijne plek voor jong en oud. Kamers en voorzieningen van het huis zijn top.

• 10R. Alberts15-04-2022

Een geweldige groepsaccommodatie!

Zeer geschikt wanneer er jonge kinderen tot het gezelschap behoren. Zij kunnen zich heel erg goed vermaken op onder andere de skelterbaan en in de speelkamer. De groepsruimte en keuken zijn ruim opgezet, sfeervol en van alle gemakken voorzien. Erg leuk is ook de overkapping met daarin een barretje en haard.

Heel prettig zijn de ruime kamers, waarbij iedere kamer is voorzien van een eigen, nette badkamer.

• 9familie Nitrauw07-04-2022

Fantastische accomodatie!

We hebben met onze kinderen en kleinkinderen een geweldig weekend gehad in de Wemmenhoeve. Wat een prachtige en complete accomodatie en het terrein is geweldig voor kinderen. Een echte aanrader voor een familieweekend. !

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve info

• CafeNiet beschikbaar