Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve

VakantiehuisWeer vandaag15°11°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve
9,5

27 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve in het Nederlands

Het werd een top-weekend voor iedereen!

Familie van den Berg, 29-12-2017

Wij waren er met ons gezin, bijna allemaal volwassenen. [24] Wij doen dit wel meer, onregelmatig. Als ouders zoeken wij iets uit, gaan vooraf kijken en leggen het vast als het ons aanstaat. Deze accommodatie bleek een topper! Alles werkte, ruim opgezet, iedereen was dan ook heel tevreden! Mooie kamers met prima bedden en allemaal met eigen toilet en douche. Een open haard buiten, maar overkapt, waardoor we heerlijk konden BBQ op kerstavond. De jonge kinderen konden heerlijk hun gang gaan met grote skelters op een uitgestrekt terrein. Je snapt het wel: Dik tevreden!!

fantastisch

van der meiren franky, 7-11-2017

Dat het verblijf aan een autosnelweg ligt.

Zeer mooie streek. Hadden we niet verwacht en we keren zeker nog eens terug.

Fantastische locatie die we iedereen aanbevelen!

Van Kooten, 23-10-2017

De Wemmenhoeve is een toplocatie! We waren met een familiegroep bestaande uit 12 volwassenen en 12 kinderen van verschillende leeftijden. Het is een modern en gezellig ingericht huis. Ideaal met een douche met wc op elke kamer. Zelfs een kitchenette was op elke kamer aanwezig. Alles zeer compleet ingericht. Er was echt aan alles gedacht. Ook zeer kindvriendelijk. We hadden het niet beter kunnen treffen deze herfstvakantie. Een prachtige grote keuken en dan die terraskamer ... we hebben elke avond met de familie rondom het haardvuur gezeten! Geweldig. De kinderen genoten van alles wat ze konden zien en doen buiten. Vooral de skelterbaan was super!

Beheerdersechtpaar was erg vriendelijk en behulpzaam.

Mooie accomodatie voor een familieweekend

Peter Martens, 30-8-2017

Mooie accommodatie voor een gemengd gezelschap van stellen met en zonder kinderen (in ons geval 11 volwassenen en zes kinderen tot 7 jaar). Iedereen heeft zijn eigen privacy en ook gemeenschappelijke voorzieningen. Het overdekte terras met open haard en keuken (met dubbele koelkast) is echt mooi.

Van de A28 heb je geen last.

Uitstekend accommodatir

Yvonne Versteeg, 4-8-2017

Heerlijke week gehad met een groep internationale vrienden (families).

Ruime kamers met modern sanitair en kitchenette, schoon en goed onderhouden. Gezellig ingerichte woonkamer en rijk toegeruste keuken. Terras en overdekte veranda om ook 's avonds buiten te zitten. ruime gazons en speelgelegenheid voor kinderen. Vriendelijke, meedenkende beheerders.

Super nette accommodatie met mooie voorzieningen

Marielle Verbakel, 4-7-2017

De appartementen zijn keurig verzorgd, groot en voorzien van eigen sanitair en keukenblok. Daarnaast een grote woonkamer met keuken. Buiten op het terras staat een veranda met daaronder een bar, lange tafels om aan te zitten en een lounge hoek met open haard.

Achter de accommodatie ligt een groot speelveld voor de kinderen met een verkeersplein waar ze met skelters rond kunnen rijden. Ook zijn er twee speeltuintjes en lopen er wat gezelschapsdieren rond.

Er zijn meer dan genoeg voorzieningen om met een grote groep te verblijven. Een hele nette accommodatie van alle gemakken voorzien. Zeer geschikt en gezellig om met een grote groep te verblijven. Wij waren met een groep van 23 personen in de leeftijd van 2 tot 76 jaar en iedereen heeft zich uitstekend vermaakt.

Wij bevelen deze accommodatie ten zeerste aan!

Top locatie,

Sandra raven, 21-6-2017

Wennerhoeve is een top locatie waarvan we allemaal onwijs genoten hebben

Wauw

Afien paans, 8-5-2017

Prachtig weekend gehad met onze familie van alle leeftijden. Iedereen kon zich hier prima vermaken . De waren heerlijk en de grote ruimtes ook! Beheerders zeer vriendelijk . 1klein minpuntje vonden we de keuken , het is niet makkelijk koken voor 24 personen. Maar ach de chinees is vlakbij!
Herman en Renate, eigenaar, 13-5-2017

Goed om te lezen dat jullie terug kijken op een goed verblijf in De Wemmenhoeve. Jammer dat jullie wat minder enthousiast zijn over de keuken. De keuken heeft een royaal werkblad, is voorzien van 2 vaatwassers, 2 koelkasten en een grote 6-pits kookplaat. Daarnaast zijn 2 ovens aanwezig. Het keukengerei is gebaseerd op zo'n 30 personen. Wat betreft de uitvoering hebben we bewust de keuze gemaakt voor een landelijke, huiselijke sfeer passend bij De Wemmenhoeve.

Dank voor de recensie. Wie weet mogen we jullie nogmaals als gast ontvangen!

Enorm mooie en complete locatie met veel ruimte!

Bertus Beukens, 28-4-2017

We hebben met de hele familie een hele fijne week op deze locatie genoten!

ruime en complete 2 persoons- kamers/appartementen een leuke speelkamer voor de kleintjes fijne relax ruimte voor de volwassenen (sauna) zeer complete landkeuken en riante woonkamer maken het verblijf voor binnen een groot succes!!! buiten is er veel ruimte voor sport en spel en s'avonds heerlijk bij de openhaard tijd voor een versnapering!!! Kortom: Top locatie met veel mogelijkheden om je te vermaken in de Noordelijke Provincien!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve in Pesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve scoort een 9.54 uit 10 op basis van 27 reviews.