Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve

VakantiehuisWeer vandaag29°11°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve
9,6

36 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Ideaal voor een familieweekend

Familie van Hasselt
11-7-2018

We waren twee jaar geleden al enthousiast, daar is dit jaar geen verandering in gekomen. Een kleinzoon -hij is negen- is nu aan het sparen voor een dinosaurus, maar hij heeft beloofd, dat als hij die heeft hij gaat sparen voor ons bezoek volgend jaar. Dat komt dus wel goed. We hebben al geboekt.

Wauw!!

Renate Reus
4-7-2018

Alles was er goed. De Dynasty oprit, de mooi verzorgde slaapkamers, de FANTASTISCHE, HELEMAAL GEWELDIGE buitentuin, de speelgelegenheden voor de kinderen, evenals de super handige boodschappen service!!

Fantasties

Familie Winters.
29-6-2018

Wij zijn i.v.m. ons 40 jarig huwelijk met ons hele gezin( kinderen en kleinkinderen),

in deze prachtige accommodatie geweest.

Wat is het daar super mooi, schoon en veel voor de kinderen in wat voor leeftijd dan ook.

ook de buitenkamer is zo gezellig ingericht.

Wij kunnen alleen maar zeggen dat er niets maar dan ook niets is geweest wat ons is tegen gevallen.

En de gastvrouw en gastheer zorgen ervoor dat het aan niets ontbreekt.

Een echte aanrader dus!

Geweldig..

A. Beentjes
23-6-2018

Fantastisch gehad . Iedereen kon zich vermaken en de accommodatie was geweldig en schoon . Voor herhaling vatbaar...

Super locatie voor een gezellig verblijf

Fam. Hoogvliet
5-6-2018

Geweldige groepsaccommodatie. Gastvrij en super schoon. Naast veel leuke en veilige speelmogelijkheden voor de kinderen een gezellige overdekt buiten verblijf rondom zitje met open haard, gezellige bar met dubbele koeling etc.

Ook uitstekend geschikt om gezellig en weer onafhankelijk een BBQ te doen.

Perfecte samenwerking met locale kleine ondernemers, boodschappen bij aankomst al in kast en koeling, catering en BBQ mogelijkheden op locatie.

Super, super, super.

Nelleke
2-6-2018

Het is een fantastische locatie. Ligging is prachtig, het huis is schoon, comfortabel, met veel ruimte en privacy.

Een geweldig weekend met prachtige herinneringen.

Familie Cok
15-5-2018

We waren hier een weekend om onze 45-jarige bruiloft te vieren met onze 5 kinderen en 5 aangetrouwde kinderen en 12 kleinkinderen, varierend in leeftijd van 1 tot 20 jaar. Het verblijf heeft ons aangenaam verrast. Je hebt alles van te voren gelezen en bekeken, en alles was nog beter dan omschreven. Elke leeftijd kwam aan zijn trekken. Comfortabele kamers met douche en toilet, goede bedden. Goede ruime keuken, ruime huiskamer. Mooi buitenverblijf met bar en open haard. Het was geweldig. Daarnaast hadden we ook nog prachtig weer, dus wat kun je je meer wensen...........

Geweldig genoten !

Kobi van Heck
15-5-2018

Geweldige accommodatie vooral als je met veel jonge kinderen komt. Wij zijn de 4 dagen alleen weg geweest voor een bezoekje aan een restaurant en boodschappen. Dat zegt wel wat. Onze 8 kleinkinderen hebben zich van de vroege ochtend tot de late avond geen moment verveeld en daardoor hebben alle oudertjes zalig kunnen relaxen. En wat ook zo heerlijk was: de complete vrijheid. Als je een vraag heb, bel je Renate. Zij regelt wat je wilt. En verder zie je niemand alsof het huis van jou is.

Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!!

Voor herhaling vatbaar

alcmaria victrix
25-4-2018

Wij waren met 24 volwassenen en hebben enorm genoten van het fijne huis en de zeer gastvrije Renate. Alles is aanwezig en heel schoon. De omgeving is prachtig . Een aanrader is het klootschieten. In spelverband een mooie wandeling maken door de omgeving. De buitenkamer met bar is fantastisch.

Het werd een top-weekend voor iedereen!

Familie van den Berg
29-12-2017

Wij waren er met ons gezin, bijna allemaal volwassenen. [24] Wij doen dit wel meer, onregelmatig. Als ouders zoeken wij iets uit, gaan vooraf kijken en leggen het vast als het ons aanstaat. Deze accommodatie bleek een topper! Alles werkte, ruim opgezet, iedereen was dan ook heel tevreden! Mooie kamers met prima bedden en allemaal met eigen toilet en douche. Een open haard buiten, maar overkapt, waardoor we heerlijk konden BBQ op kerstavond. De jonge kinderen konden heerlijk hun gang gaan met grote skelters op een uitgestrekt terrein. Je snapt het wel: Dik tevreden!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve in Pesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve scoort een 9.58 uit 10 op basis van 36 reviews.