Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve

• Sauna
Meer vakantiehuisinfo

51 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve

• 10Gemma12-10-2019

Geweldig verblijf, een echte aanrader!

Al 9 jaar lang gaan wij met onze vriendengroep een weekend weg en inmiddels zijn daar ook een hoop kinderen bij. Dit jaar verbleven we met 13 volwassenen en 14 kinderen (tussen 0 en 10 jaar) op de Wemmenhoeve. En wat hebben we een fantastisch weekend gehad! Een prachtig, schoon huis met ruime kamers en heerlijke bedden. Maar de buitenruimte steelt de show! De kinderen konden zich de hele dag vermaken. En met de volwassenen zaten we ‘s avonds in de heerlijke tuinkamer rond het haardvuur. We hadden niets anders nodig. Het leek op de website bijna te mooi om waar te zijn, maar het meest bijzondere... het was echt waar! Een echte aanrader!

• 10Familie den Ouden13-09-2019

Fantastich voor herhaling vatbaar!

Mooie accommodatie met 13 appartementen met eigen badkamer, kitchenette en koelkast. Een prachtige locatie met prima service voorzien van allerlei voorzieningen zoals overdekt terras met open haard, speelweides, zandbak, skelterbaan alles in top conditie. Goede suggesties van de eigenaren over activiteiten in de omgeving en een boodschappen service met de plaatselijke Coop. Vermaak voor jong en oud.

• 10Joop Krul26-08-2019

Deze accommodatie is ten zeerste aan te bevelen.

Een fantastische en zeer schone accommodatie, met een erg gezellige overdekte buitenbar met open haard waar het in de avond goed toeven is. Wij hebben hier met onze vriendengroep een erg fijne midweek gehad,

• 10Jaco09-07-2019

Buitengewoon geslaagd weekend.

Wat een heerlijk weekend hebben we gehad. Bij aankomst waren de bestelde boodschappen al keurig in koelkasten gelegd en ook werd er nog even gebeld, omdat de broden er nog niet waren; wat een service! Wat een ruimte in en om het huis. We hebben de avonden lekker in de 'buiten'kamer doorgebracht. De kleinkinderen hebben het weekend van hun leven gehad; wat een speelmogelijkheden in en om het huis! Toen mijn vrouw en ik maandag thuis waren hadden we beiden een beetje een katergevoel. Dat zegt genoeg :-)!

• 10Alice Bloemendal04-05-2019

Wij hebben een fijn weekend gehad

Mooie locatie , gastvrij ontvangen. Prachtig vakantieverblijf .

• 9Fons Zweekhorst03-04-2019

Een prachtig huis met complete kamers inclusief aanrecht, koelkast, inductieplaat en waterkoeling. Mooie ruime kamer en douche. Buitenbar en buiten open haard zijn ideaal. Volop speelmogelijkheden zowel binnen als buiten.

• 9Harry en Gea Schoonewille14-01-2019

We hebben al weer geboekt voor volgend jaar.

Geweldig familie weekend gehad. Heel veel ruimte voor iedereen. Van 1 1/2 jaar tot 65, en iedereen die er tussen zat. Mooie ruime slaapkamers. Prachtige overdekte buitenruimte, en heel veel speelruimte voor kinderen. Vriendelijke benadering door eigenaresse en in overleg is er veel mogelijk.

• 10Ineke07-01-2019

Geweldige locatie!

Wat een geweldige locatie! We zijn nu voor de 3e keer hier geweest met onze vriendengroep en alle kinderen, in totaal 26 personen. Voor ons is hier alles wat we nodig hebben: ruime nette en schone kamers met eigen badkamer, prima woonkamer en keuken waar alles is, een geweldige veranda met bar en openhaard voor gezellige middagen en avonden, een enorm grasveld met speeltuin, diertjes, skelters en skelterbaan en naast het huis nog een klein veldje met speeltuintje voor hele blije kinderen! Ook gastvrouw Renate is ontzettend vriendelijk en flexibel, we voelen ons altijd welkom! We hopen hier nog vaak onze vriendschap te vieren!

• 2018
    9L Zwaferink04-12-2018

Prima accomodatie!

Wij hebben op de Wemmenhoeve een prachtig familieweekend gehad. De kamers zijn prima verzorgd en de ruime groepsvertrekken praktisch ingedeeld.

We reisden met een gemengd gezelschap: sportievelingen, actievelingen, een rolstoelgebruiker, jonge kinderen, Opa en Oma... Voor elk wat wils - dat vind je op de Wemmenhoeve. Urenlang buiten spelen, gezellig op de bank hangen, lekker eten en koffie drinken op het overdekte terras. De omgeving hebben wij per fiets verkend - een echte aanrader.

• 10H.van der Meer01-12-2018

Ondanks dat deze locatie dicht bij onze woonomgeving is waren wij verrast toen wij de accommodatie betraden. Wat fantastisch mooi. Keurig verzorgd en onderhouden. Bijzonder vriendelijke gastvrouw en gastheer. En de overkapping met bar en open haard maakt dat we ondanks de buitentemperatuur heerlijk buiten hebben kunnen zitten. Kortom, een aanrader!

1 tip over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve

• Hanneke, 13-04-2015

We hadden vlees besteld bij de familie Blanken, ( staat in infoboekje) Heerlijk vlees voor een kleine prijs!

0 vragen over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve

Vakantiehuis info