Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve

Vakantiehuis
Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve
9,6

43 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve in het Nederlands

Prima accomodatie!

L Zwaferink,
4-12-2018

Wij hebben op de Wemmenhoeve een prachtig familieweekend gehad. De kamers zijn prima verzorgd en de ruime groepsvertrekken praktisch ingedeeld.

We reisden met een gemengd gezelschap: sportievelingen, actievelingen, een rolstoelgebruiker, jonge kinderen, Opa en Oma... Voor elk wat wils - dat vind je op de Wemmenhoeve. Urenlang buiten spelen, gezellig op de bank hangen, lekker eten en koffie drinken op het overdekte terras. De omgeving hebben wij per fiets verkend - een echte aanrader.

H.van der Meer,
1-12-2018

Ondanks dat deze locatie dicht bij onze woonomgeving is waren wij verrast toen wij de accommodatie betraden. Wat fantastisch mooi. Keurig verzorgd en onderhouden. Bijzonder vriendelijke gastvrouw en gastheer. En de overkapping met bar en open haard maakt dat we ondanks de buitentemperatuur heerlijk buiten hebben kunnen zitten. Kortom, een aanrader!

Geweldig

Dennis Bouwhuis,
24-10-2018

We zijn een weekend geweest met het gezin en iedereen heeft genoten! Er is voor elke leeftijd wat wils, genoeg ruimte. Elke kamer is ruim met eigen badkamer en keukenblok. Fantastische speelweide met speeltoestellen en dieren. En ons favoriet; de overkapping met bar, radio en open haard! Daar was het nog lang gezellig ;) Echt een aanrader!

Nog veel mooier dan op de foto’s

Margreet,
17-10-2018

Wat een fantastische locatie! We hebben genoten met 22 mensen, van 2 tot 82 jaar. Geweldig speelveld met alles erop en eraan, heerlijk terras plus terraskamer, zeer ruime slaapkamers en een keuken met alles wat je je maar kunt wensen. Enorme aanrader!

Puike locatie met top faciliteiten!

Familie Anbeek,
13-10-2018

Wat een heer-lijk weekend hebben we gehad. Met een groep van 27 familieleden variërend in de leeftijd 3 - 76 een weekend samen doorgebracht en allerlei activiteiten ondernomen. Puike locatie, top faciliteiten en ontzettend aardige gastvrouw en gastheer! Dankjewel voor alles :)

Kan het iedereen aanraden!

Een heerlijk, goed verzorgd verblijf!

Inge Kuijten,
27-9-2018

Wij waren met een vriendengroep met kinderen in de leeftijd t/m 11 jaar. Geweldige ligging, met volop ruimte en materialen (skelterbaan, speeltuin, ballen, voetbalgoaltjes, schommels) voor de kinderen om lekker te spelen en te bewegen. Het was niet erg warm, maar door de mogelijkheid om een vuurtje te stoken in combinatie met de al aanwezige dekentjes hebben we toch lekker buiten kunnen zitten, mede door het deels overdekte terras.

Ook het eten was super verzorgd. Zelf pizza's maken, BBQ, en de bestelde boodschappen stonden klaar en gekoeld bij aankomst.

Fantastisch, van alle gemakken voorzien

Familie van den Dool,
18-9-2018

Mooi huis met een ideale tuinkamer met open haard. De skelterbaan werd intensief gebruikt, evenals de speeltuin en het volleybalveld. De gastvrouw was erg vriendelijk en behulpzaam.

Ideaal voor een familieweekend

Familie van Hasselt,
11-7-2018

We waren twee jaar geleden al enthousiast, daar is dit jaar geen verandering in gekomen. Een kleinzoon -hij is negen- is nu aan het sparen voor een dinosaurus, maar hij heeft beloofd, dat als hij die heeft hij gaat sparen voor ons bezoek volgend jaar. Dat komt dus wel goed. We hebben al geboekt.

Wauw!!

Renate Reus,
4-7-2018

Alles was er goed. De Dynasty oprit, de mooi verzorgde slaapkamers, de FANTASTISCHE, HELEMAAL GEWELDIGE buitentuin, de speelgelegenheden voor de kinderen, evenals de super handige boodschappen service!!

Fantasties

Familie Winters.,
29-6-2018

Wij zijn i.v.m. ons 40 jarig huwelijk met ons hele gezin( kinderen en kleinkinderen),

in deze prachtige accommodatie geweest.

Wat is het daar super mooi, schoon en veel voor de kinderen in wat voor leeftijd dan ook.

ook de buitenkamer is zo gezellig ingericht.

Wij kunnen alleen maar zeggen dat er niets maar dan ook niets is geweest wat ons is tegen gevallen.

En de gastvrouw en gastheer zorgen ervoor dat het aan niets ontbreekt.

Een echte aanrader dus!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve in Pesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Wemmenhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.