Camping De Norgerberg

Met jonge kinderen

Fantastiche camping

fam. Loenen
17-9-2018

service goed, toiletgebouw mooi en vooral schoon

Heerlijk

Joël
5-9-2018

Super leuke camping. Prachtige omgeving. Veel te doen voor kleine kinderen. En een heerlijk zwembad.

Top familie camping waar het heel gezellig is

Jeffrey Grapendaal
25-8-2018

Zeer vriendelijk personeel en een mooie camping, het sanitair en de camping zelf zijn zeer netjes, verzorgd en schoon.

De pretmakers maken er voor de kids echt een feestje van met als hoochtepunt rond 18:00 uur de NORGERKAR met zingende pretmakers en als klap op de vuurpijl voor op de trekker Gerrit of Johan (met regen of zonneschijn) met een lach van oor tot oor al mee zingend en Kids op schoot die hun trekker rijbewijs dan krijgen,

Hebben de papa's en mama's en een uurtje voor zich zelf (en de afwas)

Echt een aanrader wij gaan volgend jaar weer naar deze fijne camping

Prima voor kleine kinderen

Maarten
25-8-2018

Positieve reviews mee eens. Een punt voor mensen met grotere kinderen: deze camping is zeer geschikt voor kleine kinderen, niet voor pubers.

Fantastisch! Dikke 10

Familie
25-8-2018

Fantastisch! Mooie ruime plekken met voldoende privacy. Kindersanitair erg leuk.

Privé sanitair prachtig! Een regendouche en vaatwasser, dat is nog eens luxe!

Er zouden nog wel meer van dit soort plaatsen bij mogen komen.

Zwembad overzichtelijk en heerlijk warm.

Mooie speelgelegenheden.

Wij komen zeker terug!

Geweldig

Wilma van Gulik
20-8-2018

Alles was goed en zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers

Perfecte camping (muv WiFi)

Jo
20-8-2018

Echt keurige schone ordelijke camping met behulpzaam en vriendelijk personeel. Speelse indeling van de plaatsen. Verrassend en echt niets op aan te merken. De sepkey was wennen. Niet heel praktisch als de één wil douchen terwijl de ander wil afwassen.

Prachtig toiletgebouw werd constant schoongemaakt.

Norg is niet echt een bruisend en eigenlijk wat saai dorp. Wel genoeg natuur om te wandelen, fietsen of te mountainbiken.

Verder is WiFi voor ons (met tieners) een vereiste. De camping heeft op de site staan 'gratis WiFi', echter de WiFi - één code per plaats- is zo bar- en barslecht dat de camping dat niet zo moet noemen op de site. De MB's zijn er dus doorheen gevlogen.

Het zwembad was keurig, mooi en nieuw. Heel prettig dat er geen chloor in het water zat.

Restaurant was grote teleurstelling. Personeel gemeld dat gerecht niet goed was. Ober zou dit meenemen naar kok maar we kregen geen terugkoppeling. Gemiste kans!

Geweldig!

Fam. Haarhuis
13-8-2018

Wat een super vriendelijk personeel met oog voor hun gasten en zeker voor de kinderen. Camping is gewoon geweldig!!! Sanitair super schoon en heerlijk warm water!!! Ook voor de kinderen een speciale doucheruimte met douches en kinder badjes!! Animatie was super en heel leuk dat ze opgehaald en terug gebracht worden met de kar !! Wij stonden op het veldje de brink met een super leuk speeltuintje voor de tent weer de kinderen zich heerlijk vermaakt hebben. Wij komen zeker terug!!

Gastvrijheid ten top voor het hele gezin

Petra
8-8-2018

Ze zijn ongelofelijk gastvrij. Alles is netjes en verzorgd. Onze kids hebben zich prima vermaakt. Er is voldoende te beleven in de omgeving. Het recreatieteam was top. Zelfs aan de kleinsten wordt gedacht met een eigen kinderuurtje. Bij slecht weer kon je overdekt zwemmen en bij mooi weer gaat het dak los. De hooikiep die we huurden was goed verzorgd. Complimenten!!!-

Fijne camping

Jannes
3-8-2018

Pluspunten:

De Norgerberg is een fijne camping met mooie plaatsen. De stacaravans staan op een ander gedeelte, dat vonden wij fijn. Het sanitair wordt goed schoongehouden en datzelfde geldt voor het zwembad en het bijbehorende sanitair. Heerlijk gegeten in het Bospaviljoen en ook de frietjes waren erg lekker. Er is voornamelijk animatie voor de kleinere kinderen, maar onze oudere kinderen (10j) hebben zich ook goed vermaakt. Het personeel is inderdaad ook vriendelijk en behulpzaam.

Kan beter: Wij hadden 1 sleutel voor het warme water en de poort. Dat is niet handig als je als ouders een kind wil douchen en een afwas wil doen. Of als je tegelijkertijd onder de douche wil. Wij hoorden pas bij het uitchecken dat je ook 2 sleutels had kunnen krijgen. In het kleine toiletgebouw achter was ook geen prullenbak bij de wastafels en de toiletten en de afwas zitten tegenover elkaar in 1 ruimte. Dat rook niet altijd fris tijdens het afwassen.

We hebben een aantal aanbieders voor De Norgerberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Norgerberg in Norg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Norgerberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.