Weer vandaag1°-3°
9,4

Omschrijving
Het vriendelijke personeel bij Camping de Norgerberg in Norg geeft je een warm onthaal. De camping is vooral gericht op gezinnen met kleine kinderen, met speciaal kindersanitair en dagelijkse animatie. Het zwembad biedt echter plezier voor elke leeftijd. De vele uitstapjes in de omgeving staan beschreven in de bij aankomst ontvangen uitstapjesgids.

637 reviews over Camping De Norgerberg in het Nederlands

Fantatisch

Mary leijen,
28-12-2018

Het is een fantastisch camping, alles heel schoon ,personeel super vriendelijk en behulpzaam.ga er 2x per jaar heen.

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Bep kaptein,
6-12-2018

Een geweldige camping met super kampeerplaaten, schoon sanitair en behulpzaam personeel,netjes beleefd super!!!

Gereisd met partner in juni 2018

Helma,
4-12-2018

Fantastische camping. We komen hier al 9 jaar met onze dochter. Super familie bedrijf aangevoerd door Papa Gerrit. Alle kinderen lopen met hem weg. Of moet ik zeggen...rijden met hem weg. Elke avond op de kar, wat een feest. En dan de andere gezellige familie leden. Moeder Ineke, Dochter Suzan en Johan haar man. Wat een bewonderenswaardig gezin. Alles houden zij super draaiend met natuurlijk de andere personeels- leden. Een veilige gezellige leuke super camping waar wij nog heel wat jaren naar toe zullen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fam. Van Duyvenboode,
4-12-2018

Mooi gelegen camping !! Zowel directie als personeel zeer behulpzaam en vriendelijk ! Voor de kleintjes komt Gerrit s'avonds zingend langs met de kar voor het kinderkwartiertje . Een vrolijke boel😀 Het mooie zwembad waar het dak van open kan is een geweldige aanwinst!! Gerrit, Ineke, Susan en Johan ga zo door 👍

Gereisd met partner in juli 2018

Snel nog eens!

Familie Diepeveen,
4-12-2018

We hebben weer genoten! Dit keer in een van de bungalows. Deze was van alle gemakken voorzien. Veel ruimte om het huisjes, zodat de kinderen ongestoord konden spelen tussen de blaadjes in 'onze tuin' en wij van onze rust konden genieten. Het peroneel vonden wij uiterst vriendelijk en behulpzaam. We komen graag snel een keer weer!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

heerlijk!

fam. Boer,
4-12-2018

heerlijk weekend gehad in een mooie bungalow, lekker gezwommen, aardige mensen, mooie omgeving. zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Leuke plek voor gezin

Gezin met jonge kinderen,
22-11-2018

Leuke camping, met alles er op en eraan. Veel te doen voor kinderen. De eigenaar (een oduere man) geloof dat hij Gerrit heet, is wel een nare eigenzinnige man.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

In 1 woord gewoon geweldig !

Bart kroon,
20-11-2018

Het is gewoon een geweldige camping. Super mooi, alles netjes in orde en het personeel is super enthousiast en altijd bereid om je te helpen.

Gelegen in 1 van de mooiste stukjes in Drenthe. Mooi om te wandelen, fietsen en natuurlijk de hunnenbede te bezoeken.

Het animatieteam is super enthousiast, gezellig en goed georganiseerd. Musical , speurtocht, knutselen en sportactiviteiten komen allemaal aan bod.

In de avond de kinderen allemaal in de huifkar achter de tractor bestuurd door Gerrit of Johan die even hard meezingen met alle liedjes. Een spelletje en verhaaltje voor het slapen gaan.

Elke dag van de vakantie genieten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Erik van tiem,
19-11-2018

Geweldige camping , voor jong en oud , en elke dag mooie activiteiten en super vriendelijk personeel en eigenaar , altijd klaar voor een praatje en als er iets is hebben zij altijd een oplossing. En een mooie bosrijke omgeving voor fiets en wandelroutes dus voor ons al jaren de mooiste camping 👍👍👍

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geke Migchielsen,
19-11-2018

Geweldig park , hele vriendelijke gastvrije camping ,je voeld je direct thuis , prachtig zwembad .restaurant .personeel uitmunten ,animatieteam ook geweldig voor kids , en allemaal heel schoon , en savonds na 10 uur heerlijk rustig

Gereisd met partner in juli 2018

We hebben een aantal aanbieders voor De Norgerberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Norgerberg in Norg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Norgerberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.