Géén boekingskosten

Camping De Norgerberg

NederlandDrentheNorg

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Norgerberg voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 697 reviews
+42/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 697 reviews
  • 9.3Staat v/h sanitair
  • 8.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Het vriendelijke personeel bij Camping de Norgerberg in Norg geeft je een warm onthaal. De camping is vooral gericht op gezinnen met kleine kinderen, met speciaal kindersanitair en dagelijkse animatie. Het zwembad biedt echter plezier voor elke leeftijd. De vele uitstapjes in de omgeving staan beschreven in de bij aankomst ontvangen uitstapjesgids.

Contact

698 Reviews over De Norgerberg

• 9M Thönissen10-10-2021

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Prachtige camping. Gelegen in de bossen van Norg. Zeer goede service. Elke staanplaats eigen waterpunt. Eigen tv aansluiting. Aantal plekken eigen douche en sanitair. Heerlijk! Bij aankomst krijg je een grondzeil. Handig, hoef je niet schoon te maken. Gewoon laten liggen. Heerlijk zwembad, met heel weinig chloor, maar zout. Verder allerlei faciliteiten. Ik zou zeggen, bekijk de website eens, of nog beter, plan een bezoekje.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Sjakkie05-10-2021

Geweldig!!

In september zijn wij een weekend op de Norgerberg geweest en wat hebben wij het naar ons zin gehad. Wij hebben gezellig met zijn tweetjes gewandeld en fietsen gehuurd op de camping waardoor we ook nog een geweldige fietstocht hebben kunnen maken. In de ochtend heb ik genoten van het zwembad die heerlijk verwarmd is. De huisjes zijn netjes onderhouden en erg schoon. Wij zijn heerlijk tot rust gekomen en wij raden de camping dan ook echt aan!!

• 10Fam. Van der Veen30-09-2021

Ontzettend gast vrij en schone camping!!

Ik heb genoten met mijn kleinzoon in de boomhut. We kwamen al laat aan maar de frituur werd nog even aan gezet zodat we toch nog even konden eten. Ik heb geweldige dagen gehad in de boomhut. Sanitair mooi om de hoek. En bij het uitchecken waren de dames en de staigaire zeer vriendelijk. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Kom ook zeker met mijn andere kleinkinderen. Zeker om deze tijd is het heerlijk genieten en rustig op de camping. Ik snap zeker de gastvrijheid als motto

• 9Fam Weerts27-09-2021

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij hebben hier een paar overnachtingen gehad half september. Een fantastische camping met zeer mooie (rustige) plaatsen. Ook de achteruitgang het bos in was goed, onze hond heeft er geregeld gebruik van gemaakt :) Het sanitair was gewoon goed, alsmede ook het zwembad. Als klap op de vuurpijl geweldig lekker en goed gegeten in het aangrensende paviljoen. Een aanrader!!!

• 10Boer17-09-2021

Heerlijk gehad

Mooi ruim park, kinderbungalow was prima, (ook goed schoon) alles aanwezig. Wij zaten vlak bij de spetterpoel, erg leuk voor onze zoon. Ook het zwembad is fijn om heen te gaan. Vriendelijk personeel, goed ontvangst. Patatjes eten en daarna spelen bij de legomuur, aan alles is gedacht. En lekkere broodjes! Wij komen zeker nog een keer!

• 9Henk Huis in't Veld13-09-2021

zeer vriendelijk personeel.

alleen maar positieve punten, zowel personeel, schoonmaak, behulpzaamheid, als mee denken in ev. probleempjes... heel goed.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Ingrid27-08-2021

Prima

Prima camping. Wij zijn hier 9 dagen geweest. De omgeving is mooi, veel mogelijkheden om te fietsen en te wandelen. Het zwembad is eenvoudig, een glijbaan voor wat grotere kinderen zou heel leuk zijn. De animatie was er alleen voor kinderen tot 12 jaar, voor de kinderen vanaf 13 jaar werd er niks georganiseerd. In de omgeving is er veel te doen. Op zich is het een nette camping, maar ik vind de camping erg duur voor wat je krijgt.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Ellie24-08-2021

Mooie schone camping in een prachtige omgeving

Leuke en gezellige camping! We hebben het naar ons zin gehad. Mooie omgeving, vriendelijk personeel. Zwembad prima. Sanitair heel erg schoon, we zijn wat anders gewend in Frankrijk ;)Een verbeter punt? Misschien iets meer voor de pubers organiseren.

• 6M24-08-2021

Niet nogmaals voor ons

Vriendelijke ontvangst gehad. We vonden het toch nog een grote camping en jammer dat er zoveel huisjes staan. Zwembad is klein, maar lekker verwarmd en prima. We stonden op de Brink, dat werd tevoren door de receptie aangeprezen omdat we 2 kleine kinderen hebben. Leuke is dat er een zandbak is en een babyschommel. Echter, het ligt best ver van het toiletgebouw af. Heel onhandig met kinderen die niet zindelijk zijn en voor jezelf ook niet fijn. Ik snap ook niet dat dichterbij het toiletgebouw plekken waren met privé sanitair. Daar had beter over nagedacht kunnen worden. Het kindersanitair ziet er leuk uit, maar vonden we niet schoon en - zeker nu - veel te druk. We moesten lang wachten voor onze kinderen gewassen konden worden en eenmaal aan de beurt was het een gekrijs en geschreeuw van andere kinderen. Het dames sanitair vond ik ook schoon. Dat komt denk ik door de wc knop. Die moet je heel lang indrukken voor de wc goed doorspoelt.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Marieke24-08-2021

Ontzettend fijne camping! Aanrader in Drenthe

Alles klopt aan deze camping die geweldig is met kinderen vanaf 0 tot een een jaar of 9-10. Leuke speeltuin, overzichtelijk niet te groot prettig warm zwembad, toffe spetterpoel en kabelbaan in het bos bij de huisjes, mooie omgeving, vriendelijk personeel bij zowel receptie, snackbar als schoonmaak, animatie voor kinderen dik in orde (niet teveel, afwisselend), heel erg schoon sanitair (wordt erg regelmatig schoongemaakt). Het kindersanitair is ook mooi. Enige nadeel: de wc’s spoelen soms lastig door. Ruime plekken, de hele camping is uitstekend onderhouden. De snackbar heeft prima snacks die je via de app al op een tijdstip kan bestellen, je kunt er zowel binnen als op het terras als take-away eten. In de binnenruimte toffe legowand, enorme bibliotheek met ook heeeeeel veel spellen, een voetbaltafel e.d. Voor ons was het maar een half uurtje van huis maar zou hier zo weer een weekje gaan kamperen. Met recht een topcamping!

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar