Géén boekingskosten

De Norgerberg

NederlandDrentheNorg

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Norgerberg voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 708 reviews
+42/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 708 reviews
  • 9.1Staat v/h sanitair
  • 8.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Het vriendelijke personeel bij Camping de Norgerberg in Norg geeft je een warm onthaal. De camping is vooral gericht op gezinnen met kleine kinderen, met speciaal kindersanitair en dagelijkse animatie. Het zwembad biedt echter plezier voor elke leeftijd. De vele uitstapjes in de omgeving staan beschreven in de bij aankomst ontvangen uitstapjesgids.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

708 Reviews over De Norgerberg

• 10Fam van Leeuwen07-10-2022

Top camping!

Prachtige camping,luxe en schoon sanitaire. Vriendelijk en behulpzaam personeel.Mooie standplaatsen voor de caravan. Fijn,schoon zwembad,goede snackbar en goed restaurant.Midden in het bos maar op de camping fijne lichte plaatsen. Prachtige omgeving met leuke plaatsjes om te bezoeken en heerlijk wandelen en fietsen. Kortom,hier gaan we vaker komen!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Familie Klink21-08-2022

Overtroffen!

Dat de camping goed aangeschreven stond was aan de hand van de reviews hier op de site wel duidelijk. Maar dan moet je het nog zelf gaan ervaren. Onze verwachting werd al overtroffen bij de drive check-in. Een grapje van onze kant dat we wel een milkshake wilde bestellen bij deze drive.. Er sprong gelijk iemand op de fiets (bleek later Johan te zijn) en terwijl wij verder incheck deden kwam er daad werkelijk een milkshake aan voor ons! We werden persoonlijk naar onze plek begeleid en kregen een grondzeil voor bij de tent. De camping is netjes onderhouden, sanitair is schoon en verzorgd. Het kinder sanitair is super maar vergeet ook niet de sauna en het bubbelbad waar je gebruik van kan maken. Even wennen aan het gebruik van het warmwater pasje maar dat heb je ook zo onder de knie. Blij verrast door de pretmakers. Een hecht, enthousiast, professioneel team. Kids worden met de kar opgehaald bij de tent! ze hebben het er nog over!

• 10H Eleveld17-08-2022

super camping

supercamping je voelt je als klant gewaardeerd als je daar binnenkomt dan krijg je het gevoel van thuiskomen iedereen staat voor je klaar om te helpen

• 9M12-08-2022

Enorm genoten

We hebben 2 fantastische weken gehad! Voor onze 7 jarige dochter het paradijs, ze kon grotendeels zelfstandig er op uit.

Het zwembad was heerlijk en kan door de kap onder elke weersomstandigheid gebruikt worden.

Animatieteam was erg enthousiast en deden leuke dingen. Dit was ook aan het animo te merken, bij elke activiteit deden er veel kindjes mee. Onze dochter heeft met volle teugen genoten. Van ons had het nog wel iets vaker gemogen. Een keertje in de ochtend dansen of knutselen. Maar ook in de middag een keer een activiteit. De kar elke avond was ook een enorme hit.

We verbleven in een chalet die prima was. Wel misten we horren voor de ramen. Om het een beetje koel te krijgen in de chalet heb je de hele dag alles open staan. Door het ontbreken van horren in met name de slaapkamers is er steeds ongedierte.

Bij het restaurant en de snackbar kun je heerlijk eten en alles op deze camping is keurig schoon.

Norgerberg, bedankt!

• 9Helga11-08-2022

Heerlijk!

Met een huilend kind van 5 jaar achterin de auto naar huis...... Hij wou nog zo graag langer blijven op de Norgerberg.😀 Een heerlijke, gemoedelijke camping, schoon sanitair, vriendelijke medewerkers en mooie ligging in een bosrijk gebied! Het verwarmde zwembad (29 graden) was heerlijk en ook de kabelbaan was een succes. Ook zijn we enthousiast over de safaritent. Deze was van alle gemakken voorzien. Wel vonden we het jammer dat we weinig zon hadden (nr.1) en dat er geen grasveldje voor de tent was om op te spelen.

Al met al een super geslaagde week gehad!👌

• 9Fam Clemente09-08-2022

Fantastische weken gehad!

Ligging is erg mooi midden in de bossen.Vooraan is het wat drukker maar na 22/23 uur is het overal stil en rustig, heerlijk het geluid van de bomen en bossen en dat op een relatief grote/ruime camping! Personeel erg vriendelijk en animatieteam doet het erg leuk! Genoeg speeltuinen etc. voor de kinderen en je kan skelters huren.Zwembad zonder toezicht, maar was ook niet nodig ook niet bij drukte,fijn zwemwater met zout ipv chloor alleen een glijbaan werd gemist door onze kinderen ;-) Sanitair vooraan erg ruim en mooi, enige nadeel is dat de douchehokjes wat krap zijn en maar 2 haakjes hebben, bankje wordt nat en 2 haakjes is weinig als je veel kleren aantrekt na het douchen.Bij koud weer kan dat lastig zijn. Sanitair acherin net te klein/krap bij volle bezetting. Snap dat er zuinig met water moet worden gedaan, maar enige minpunt is het pasje voor warm water,werd nog eens vergeten bij afwassen omdat die in de zwem of toilettas zat.

• 8Janneke07-08-2022

Fijne camping

Wij hebben deze zomer een kleine week op Norgerberg gestaan met ons gezin. Een mooie, ruime en rustige plek uitgekozen voor onze caravan.
    Er worden leuke dingen georganiseerd voor kinderen. Van waterspelletjes tot zeemeerminzwemmen. Het personeel is erg behulpzaam en klantvriendelijk. Alles is netjes en goed geregeld. Sanitair is modern en schoon, heel fijn.

• 9Angeline06-08-2022

Fantastisch een echte aanrader!

Super leuke familie camping. Sanitair heel netjes en schoon! Super leuk animatieteam met erg leuke activiteiten. Onze zoon van 8 heeft genoten en wij ook! Vooral van de avondbostocht en de zeskamp. Personeel van de camping altijd erg vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving veel te doen en te zien. Kortom een super camping echt een aanrader!

• 9Marieke22-07-2022

Superleuk!

Wat een leuke camping! Onze kinderen van 6 en 8 genieten volop van al het leuks dat de camping te bieden heeft, zoals het zwembad en de animatie. Een speciaal compliment voor het team, dat met zoveel enthousiasme twee keer per dag een hartstikke leuke activiteit aanbiedt. Maar ook in de omgeving is genoeg te doen. Aan de overkant van de camping start bijv. een leuk belevingspad.

• 9Familie Broeks03-06-2022

Leuke familie camping

Wij hebben met onze dochters van 5 en 6 jaar oud een heerlijk verblijf gehad op de camping. De camping is van alle gemakken voorzien, schoon sanitair, leuke speeltuin, zwembad, ijsjes alles aanwezig voor een top vakantie. Erg leuk sanitair ook voor de kinderen, grootste lol gehad onder de douche! Tegenover de camping loop je zo het bos in voor een avonturentocht, maar in de omgeving is zoveel te doen. Gevangenismuseum in Veenhuizen, Pieterburen.. Kortom wij hebben geweldige dagen gehad, en vinden de camping fantastisch. Niet twijfelen, maar boeken!

Camping De Norgerberg info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar