Camping De Norgerberg

• 9.5Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Het vriendelijke personeel bij Camping de Norgerberg in Norg geeft je een warm onthaal. De camping is vooral gericht op gezinnen met kleine kinderen, met speciaal kindersanitair en dagelijkse animatie. Het zwembad biedt echter plezier voor elke leeftijd. De vele uitstapjes in de omgeving staan beschreven in de bij aankomst ontvangen uitstapjesgids.

656 reviews over Camping De Norgerberg

• 2019
    9Jan en Didy Revier15-09-2019

Super te gek,de gast wordt in de watten gelegd

Fantastische camping. 5 sterren

• 7Eetgelegenheden

• 10Fam vd Rest14-09-2019

Een camping waar gewoon alles klopt .

Wat een top camping! Alles is goed doordacht, fijne kampeerplekken, prachtig sanitair wat goed schoongehouden wordt. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, een praatje op zijn tijd zonder opdringerig te zijn, niets is ze te veel om je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. De omgeving is prachtig en je kunt hier mooie fietstochten maken.Wij kamperen al 30 jaar maar deze camping komt in ons lijstje met topcampings. Wij komen zeker nog eens terug.

• 9Eetgelegenheden

• 10Marjo & Wick14-09-2019

fantastische camping

een fantastische camping; alles is er gewoon perfect!! overal is over nagedacht, en is er ook gewoon. voor ons de beste camping die we ,in al die jaren dat we kamperen, hebben gehad.

• 10Eetgelegenheden

• 10Conny14-09-2019

Fantastisch!

Geweldige camping met kraaknet sanitair. Vriendelijke medewerkers en uitstekende mogelijkheden tot vrije tijdbesteding. Snackbar en resto Top! Een dikke 10 op 10.

• 9Eetgelegenheden

• 9Foka en Wijnand de Jager29-08-2019

Perfect! Mooie goed georganiseerde camping

Dit jaar voor een lange periode geboekt. We zijn eerder op deze camping geweest, meestal in het voorseizoen, nu ook het hoogseizoen mee gemaakt. We wanen ons op deze camping een klein beetje in het buitenland, mede door de prachtige bomen en de wijze waarop de camping is opgezet. Alles is perfect georganiseerd. Bij aankomst wordt je vriendelijk welkom geheten en geholpen bij het op de plek zetten van je caravan. Het sanitair is netjes en wordt perfect schoon gemaakt. Het zwembad is een aanwinst en de speciale app waarmee je broodjes kunt reserveren een prima uitvinding. Op deze wijze kun je in de avond of zelfs in de nacht nog broodjes reserveren zonder dat je de deur uit moet of te laat bent met de bestelling. Zelf hebben we geen kleine kinderen meer, maar we genoten van het enthousiasme van de pretmakers. Het zal niet elk jaar lukken maar we hopen in de toekomst deze camping zeker nog eens te bezoeken.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Geweldige camping26-08-2019

Zeer gastvrije camping.

Dit is nog zo'n camping waar de gast koning is. Een heerlijk zwembad met zoutwater ipv chloor (zout vinden wij fijner). Prachtige ruime plekken met genoeg privacy. Het recreatieteam was erg enthousiast. En een beheerteam dat ons een zeer fijne vakantie gunde. Men deed totaal niet moeilijk en was super vriendelijk. Als er dan al regels werden overtreden werd dat netjes opgelost (bv duiken in het zwembad). Al met al hebben wij een top vakantie gehad.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Familie Kuipers10-08-2019

Genieten van service met een oprechte glimlach!

De camping blijft zich ontwikkelen en wordt zeer goed onderhouden. De faciliteiten voor een gezin met kinderen zijn uitstekend (speeltuinen, zwembad, kindersanitair). De animatie voor de kinderen is geweldig, onder andere door de unieke kar die dagelijks de jonge kinderen ophaalt voor een spelletje en een verhaaltje voor het slapen gaan. De service is uitmuntend en alles wordt gedaan met een glimlach. Hier kom je gegarandeerd blij vandaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Jannet09-08-2019

Leuke vakantie

Week vakantie gevierd in dit park. Wij zaten in het bungalow gedeelte. Fijn dat daar een aparte ingang voor is. Snelle incheck. We hadden een 6 persoons bungalow. Huisje rook lekker fris en zag er goed uit. Basis inventaris. Bank zat wel erg hard in de rug. Kussens op de bank zou geen overbodige luxe zijn. Bedden zijn goed maar ook hard. Verder prima vermaakt. Er was geen toezicht bij het zwembad en het zwemwater is zoutwater. Wel lekkere tempratuur. Qua vertier is er niets voor de oudere kinderen, bos aan de overkant maakt wel wat goed en ook het subtropisch zwembad een paar km verderop.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Berends09-08-2019

We hebben een geweldige vakantie gehad , Een zeer mooi huis we wilde een 6 persoons huisje maar die was vol kregen een 12 persoons huis aangeboden.

Goed en netjes onderhouden .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9L.G. Vos07-08-2019

Fijne schone kindercamping

Nette camping. Geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Grote speeltuin voorop de camping geeft veel bedrijvigheid en vertier. Achterop de camping zijn de plekken rustiger. Ook het naastgelegen bos met " spetterpoel" biedt een spannende speelomgeving. Het kindersanitair werd door onze kinderen erg gewaardeerd de ideale afsluiting van de dag.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

28 tips over Camping De Norgerberg

• familiehamming, 06-04-2014

Het is fantastisch fietsen in de omgeving, dus fietsen mee!

• stoop j, 19-09-2013

Houden zo! We hebben genoten en komen zeker terug.

• Peter B. Mand, 04-09-2013

Als je van wandelen en fietsen houd zit je op camping "De Norgerberg" wel goed.

7 vragen over Camping De Norgerberg

• marijke, 01-07-2019

Klantvriendelijkheid en service ver te zoeken

We mochten niet op de camping want ze dachten dat we met zijn 2en waren ipv met de familie. Wat best bijzonder is gezien onze reservering: grote caravan met twee bijzettentjes. Vriendelijkheid was ver te zoeken en het was vooral onze fout.Nu staan we op 15 min lopen op een natuurcamping.Kwam er nog iemand langs om het een beetje op te lossen en mochten dan wel gebruik maken vd faciliteiten vd camping. Dus net een eind gelopen om daar te gaan zwemmen, maar daar moesten we wel gewoon voor betalen

• fam -c duizendstra, 20-05-2017

campeeren met eigen caravan

geachte m langs deze weg heb ik een vraag ,wat zijn de kosten all in als we in de maand augustus ff bij u op de camping willen komen en we de voor keur geven aan half zon half schaduw plaats graag zouden we hier van u kant een reactie ontvangen met prijs op gave bvd het mag per mail mar ook per post hanne bruinghstraat 11 musselkanaal 9581ch bvd vr groet fam c-duizendstra.

• N.Jans, 08-03-2017

Animatie

Mijn kinderen van 10-12 jaar zoeken veel animatie. Is deze er ook voor deze leeftijd? En dan denk ik aan donker speurtocht, musical enz...

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig